PDA

Volledige versie bekijken : Olga (Oekraïense) ex-PHG

JackD
5 september 2006, 20:45
Naam : Olga

Haarkleur/-lengte : blond / lang in staart

Leeftijd : 23 jaar

Lengte dame : 1.65 meter

Ogen : groen

Nationaliteit/Taal : Oekraïne / redelijk duits, beetje engels

Postuur/Cupmaat : erg slank / A (met mooie roze tepeltjes)

Service : zoenen, pzc, nmc, massage

Tatoeages/Piercings : geen

Bijzonderheden : lief meisje!

Ik zag Olga zitten bij de speelautomaat bij het nachtcafé en dacht in haar direct een lief meisje te herkennen. Dat idee werd op de kamer in twee ontmoetingen van respectievelijk een en twee uur bevestigd. Mooi meisje, erg slank; velen zullen haar wel te mager vinden.

Haar massage was, ondanks een paar pijnpuntjes, zeer aangenaam en de daaropvolgende voetreflexzone-therapie verrassend; de uitkomst was echter nogal somber (nur zwei/drei Monate?). Herhalingsgevaar zeker aanwezig (als ik het nog haal ;) ).

Lief meisje! Ging soepel om met de verstreken tijd en had zeker een mooie fooi verdiend! (Oeps! Krent! :o ).

Pim
14 september 2006, 21:14
Ja, het is een lief meisje.
Ik val altijd wel op zulke types. Redelijk klein, jong en onbedorven. Heel mager en zeer weinig tot geen borstjes. Heb twee heerlijke uurtjes met haar gehad. Communicatie gaat wat moeizaam maar uiteindelijk lukt het allemaal wel. Nog absoluut geen topper maar voor mij was het allemaal goed.

P.

Willi69
14 september 2006, 21:50
Olga ist die Freundin von Alice, laut Zeugenaussagen bietet Olga auch Analverkehr an... :p

JackD
15 september 2006, 17:59
Olga ist die Freundin von Alice, laut Zeugenaussagen bietet Olga auch Analverkehr an... :p
:eek: :eek: :eek: Ich finde das kaum zu glauben. Solch ein dünnes Mädchen und dann ...?
:teuflisch :teuflischAber ..., wenn Willi69 es sagt ...

JackD
15 september 2006, 19:05

:eek: :eek: :eek: Ich finde das kaum zu glauben. Solch ein dünnes Mädchen und dann ...?
:teuflisch :teuflischAber ..., wenn Willi69 es sagt ...

Ze heeft het mij in ieder geval niet aangeboden. Maar ja, dat is misschien ook wel weer logisch ... :D :hammer: :D :hammer: :D :hammer:

Piemeltje?!?! :confused: Heb onlangs toch wel andere reacties gehad ... :cool:

JackD
19 september 2006, 20:00
... Herhalingsgevaar zeker aanwezig (als ik het nog haal ;) ).Nou, dat viel in ieder geval al weer mee! :D

... en had zeker een mooie fooi verdiend! (Oeps! Krent! :o ).Dat heb ik direct even rechtgezet! :D

... laut Zeugenaussagen bietet Olga auch Analverkehr an... :pIk heb het niet durven vragen ... :o

Ondanks het feit dat Olga nogal vermoeid was weer twee aangename uurtjes met haar doorgebracht. Samen een poging ondernomen om tot enige "stress-afbouw" te komen; m.i. voor haar momenteel geen overbodige luxe ...

Ik trof haar later op de avond nogmaals toen zij het enigszins moeilijk had na het wegwerken van een grote pul bier ("Oktoberfest" hè); had haar daar (als ervaringsdeskundige) graag bij gesteund, maar was op dat moment net onderweg naar andere "verplichtingen" ...

Olga :love2:

nwu
24 september 2006, 20:56
Blonde with almost an anorexic body, 1m65, classy look and manucured as a doll she is quite good. Very soft BBJ and good sex. She seems a bit elsewhere as often with russian ladies but if you like the small light body she is a good choice.

Knabbel
22 oktober 2006, 23:09
Sinds afgelopen donderdag voorzien van een tatoeage van een roos rechtsboven op haar schouderblad. Niet echt fraai bij zo'n fragiel meisje.

Willem2
23 november 2006, 20:05
Deze dame werkt niet meer in de PHG.

Ik zou het wel zeer op prijs stellen als iemand weet waar ze wel heen is gegaan.
Ik vermoed naar GT (maar dan had er al wel een melding moeten zijn :o ).

Gr Willem2 :wink:

hara1d
26 november 2006, 21:19
Olga wird Mitte bis Ende Dezember wieder in Deutschland sein, ob sie dann im PHG oder Gt oder wo auch immer anzutreffen sein wird weiß ich nicht aber ich hoffe darauf :love2:

little diablo
27 november 2006, 14:05
Deze dame werkt niet meer in de PHG.

Ik zou het wel zeer op prijs stellen als iemand weet waar ze wel heen is gegaan.
Ik vermoed naar GT (maar dan had er al wel een melding moeten zijn :o ).

Gr Willem2 :wink:

inderdaad dit Hertje heb ik nog niet gespot in Gt;) laat maar komen:freu:

Saluti L Diablo

hara1d
14 november 2008, 11:19
Gestern spricht mich eine Maus im LR an, ob ich sie noch kenne. Klar, das Gesicht kommt mir bekannt vor, die Haare noch etwas blonder der Knackarsch wie gewohnt, (leider inzwischen C- Sillies, nicht gut "zentriert"). Ihre Deutschkenntnisse sind inzwischen perfekt, ich glaube sie lebt inzwischen im "Nemjetzkiland" :D.
In vielen Clubs gibt es derzeit wieder "Brötchen zum aufbacken"

stano
5 juni 2009, 15:59
Ik heb gisteren in LR een prachtige ervaring met Olga beleefd. Heel lief en teder meisje en ook heel mooi. Ik vind haar niet te dun en haar borsten zijn ongelooflijk mooi. Geen tijdsdruk, in tegendeel : nadat ik zeker meer dan 20 minuten in de bar met haar had gebabbeld, heb ik zelf naar een sleutel moeten vragen anders had het nog lang kunnen duren denk ik. Ook in de kamer was er absoluut geen haast.

Haar "französich" was heerlijk, maar ze spreekt spijtig genoeg geen engels.

lieget
5 juni 2009, 17:10
Ik heb gisteren in LR een prachtige ervaring met Olga beleefd.

Ook in de kamer was er absoluut geen haast.

Haar "französich" was heerlijk, maar ze spreekt spijtig genoeg geen engels.

Ik ben het volledig met je eens.

Ik ben 1 keer met haar op de kamer geweest, maar ze heeft een geweldige indruk op me gemaakt.
Helaas heb ik haar sindsdien niet meer gezien (we lopen elkaar steeds mis), anders waren we beslist meer op de kamer geweest.

woods25
10 juni 2009, 11:55
Sie hat ihre Stammkunde;) und kommt nur 1-2 mal/woche nach LR.
Gruß
woods25:wink:

stano
6 augustus 2009, 23:20
Heeft iemand Olga nog onlangs gezien ??

Knabbel
25 oktober 2013, 23:54
Heeft iemand Olga nog onlangs gezien ??

Na 3 jaar pauze weer terug in LR: hoogblond, ondertussen 2 tattoos, slank maar zeker niet graatmager, sili's doch goed in verhouding en spreekt prima duits.