PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, ZandPad 130-2, Julia,Bulgaarse, naturelle E cup!



Megaboob
28 oktober 2012, 14:53
Naam : Julia

Nationaliteit : Bulgaarse

Leeftijd : tegen de 25 schat ik.

Haarkleur : halflang, donkerblond/bruin

Lengte : ca. 1.65m

Postuur / Cupmaat : ietwat gevuld, maar zeker niet dik / E-cup (naturel)

Service : PMC, NMC

Prijs : 50 euro 20 min

Mijn onbedringbare zoektocht naar grote borsetn leidde me in de afgelopen week weer naar het zandpad. Ik had daar al een paar keer een voor mij onbekende jongedame gezien, met een flinke bos hout voor de deur, en was natuurlijk getriggerd. Dus maar eens bezocht, deze Julia uit Bulgarije. Vriendelijk meisje, standaardpakket werd aangeboden (pmc, nmc, geen zoenen). Borsten mochten betast worden, en werden ook goed aangeboden, ze snapt zelf wel dat dat haar sterke punten zijn. Echt even heerlijk gevoeld, en ik moet toegeven, ondanks dat ik een echte siliconen man ben, deze naturals mogen er zijn, en voelen heerlijk zacht maar toch stevig aan. Bovendien een paar fraaie tepels erop, die ook graag lelikt en gezoend worden! Echt iets voor mij dus. Er werd even kort gepijpt, op zich niet onverdienstelijk, maar echt te kort, zij stelde dan zelf wel sex voor, dus vooruit maar weer. Met haar bovenop ging het wel lekker, vooral met haar lekkere borsten tegen me aan, maar ik kwam niet, mede door haar gewicht, echt licht is ze niet. Dus gevraagd op Russisch mogelijk is, maar daar kwam het duveltje uit zijn doosje, ja, dat kon, maar tegen meerprijs, en daar heb ik deze keer toch voor bedankt, deze Julia mag dan best leuk zijn, maar meer dan 50 euro wilde ik voor deze service niet spenderen. Dus maar door haar met de hand af laten maken terwijl ik aan haar lekkere jetzters zat, er is uiteindelijk niet zoveel nodig om me lekker klaar te laten komen wat dat betreft. Dat lukte dus ook prima, en daarmee was de klus geklaard voor Julia. helaas niet even een praatje na, wat ik toch vaak wel heb bij de zandpaddames, of een drankje. zelfs een zoen bij het verlaten van de boot kon er nauwelijks vanaf. geen goede aftersales dus helaas, en voor mij dan ook de vraag of ik hara weer ga bezoeken, zeker omdat ik een aantal andere dames op het zandpad ken die wel deze goede service leveren, en die ik optisch ook mooier vind (Zoals Jessica, Dida en Melissa enz.)

Megaboob conclusie: Lekkere tieten, maar service kan helaas een stuk beter.

phoenix
28 oktober 2012, 17:13
probeer de andere julia uit macedonie op het pad een s megaboob, die heeft ook cup E , die zijn wel echt en daar krijg je meer dan alleen een zoen!