PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from...(Augustus 2012)



bosbeer
1 augustus 2012, 16:19
Live from GT:

Weer een mooie maar warme dag hier vandaag. Om 13.00 uur was er nog net een parkeerplaats voor me. Het is behoorlijk druk met beren en de hoeveelheid vrouwen groeit nu ook flink. Van de beren zijn er Raoul7, Gert-Jan die een vrije middag genomen had, De Souza , Jack 42 en De Paus. Jack42 ligt momenteel met Romina te stoeien op een matras in de tuin. Hij heeft het erg naar zijn zin zo te zien. De Souza heeft vanmiddag direkt de mooie Duitse Denise maar gekaapt.De volgende dames heb ik o.a gespot: Irene, Romina, Samina, Sandra (R), Duitse Denise, Nikki, Aksana, Laura, Nikita, Bunny, Miranda, Lisa, Juliana, Lara, Maggy,Mee, Criss, Cat, Julia/ Rosa, Sofietje(K), Mandy, Marie, Melody, Kriszina, Simona, Lavinia, Larissa, Annabel. Sophia, Dorothea, Eugenia, Janat, Vivienne, Alya, Heidi, Eva, Inez, Martha, Cheyenne uit Stuttgart ( is Raoul7 net mee naar de kamer geweest en hij is er zeer enthousiast over, 2 jaar geleden was ze ook in GT. Is een boomlange meid met zwart haar tot op de schouders). Zit nu bij de kino samen met Raoul7 de line-up door te nemen. Hij baalt ervan dat Flo er niet is, had ie graag mee naar de kamer gegaan. Ook Xenia mist ie vandaag.Misschien komt ze nog. Er heerst een lekkere zomerse sfeer hier, ga zo nog maar even buiten liggen.

bosbeer
1 augustus 2012, 19:13
Live from GT:

Voor deze vakantieperiode kun je toch wel stellen dat we vandaag een geweldige line up hebben. Niet druk in de barruimte , buiten des te meer. Toch zitten alle barkrukken langs het raam vol met heerlijke dameskontjes. Er zijn ogheel watbdames bijgekomen de laatste uren en er wordt flink naar de huisjes toegelopen. Net barbeque gegeten met Mr. Warsteiner en een aantal Roemeentjes. later kwam Martha bij me zitten. Ze heeft toch een geweldig figuur en is een hele leuke meid met een onweerstaanbare lach. Ze was nog in een sessie met een mij bekende beer, maar anders had ikmhaar direkt om een sleutel gestuurd. Maar ik heb mijn pijlen ook gericht op de Duitse Denise. Ik stond net naast haar voor de spiegel in de kleedruimte, maar het is echt een megastuk. Superlekker, dat had De Souza deze keer goed gezien, ondanks dat onze smaken nogal eens verschillen. Het zal moeilijk worden om haar te pakken te krijgen vanavond,mwant ze is zeer gewild en terecht. Maar stiekem hoop ik dat Francis nog ten tonele verschijnt, want dat is voor mij op het moment de onbetwiste topper van GT. Helaas komt ze niet zo vaak. Ik zit nu midden in de barruimte op een bank te schrijven, maar om de 10 seconden komt er weer een nieuw lekker wijf aanlopen.
Er zijn toch ook nog wel wat meiden bijgekomen, zoals Sonja, Aksana, Lia, Martha ,Minell, Cassandra, Asia, de Braziliaanse met de os haar en dikke kont, Barbara, het mooie meisje dat haar naam niet wil zeggen omdat ze de pest aan me heeft en het forum haat, Slowaakse Nicolle die vandaag triootjes deed met Heidi, Jana en nog een aantal. de Souza meldt zich net terug na een zeer geslaagde kamergang met De Brazilaanse Barbara. Ook Raoul7 komt er nog even bijzitten en is net terug van een 2e sessie met Nikki. Ik kreeg nog het bericht door dat Nora al 3 maanden zwanger is van een Nederlandse GT beer en definitief is gestopt. De vader ook , vermoed ik. Een maand nadat ze gestopt was, werd ze al zwanger. ( de vader zal toch niet de ons bekende heer .. zijn?)
Opvallende afwezigen vandaag zijn: Patrizia( in Polen), Gaby, Shanti, Lydia, Lovely ( definitief gestopt), Jossy, Chanel, Lin, HP001, Lulu, Florentina, Gloria ( definitief gestopt), Bonny, Elisabeth, Ramona, Jessica, Magda, Griekse Christina ( failliet), Kira, Karina, Shakira, Amara, Katalea, Pamela, Serena, Francis, Tanya, Katja, Sandy, Veronica (naar YY), Kee, Poolse Nicole, Evita, Roemeense Denise, Crissy, Henriette, Jenny ( al een week of wat niet meer gespot in GT) en nog een heleboel meer....

bosbeer
2 augustus 2012, 01:05
Net terug na een beangstigende rit van 140 km met alleen maar zwaar onweer en regen. Soms was de grip op de weg verdwenen en gleed je alle kanten op. Bovendien geen hand voor ogen te zien. Je moet wat over hebben voor een dagje GT.
Een werkelijk fantastische sessie gehad met Duitse Denise in kamer 7. Wat een vrouw is dat. Ik dacht met Francis aan de grens van het onmogelijke te zitten, maar Denise doet er nog een schepje bovenop. Ze is danseres en heeft een enorm strak en krachtig lijf waarmee ze van alles met je doet. Om eerlijk te zijn verbleken de prestaties van de meeste GT meisjes vergeleken bij haar. Helaas komt ze maar 1 x per maand in GT, maar vandaag hadden we dus geluk. Voorlopig heb ik weer iets om van te dromen. Hopelijk vallen de kamergangen de komende weken met de andere meisjes niet al teveel tegen. Denise is voor mij absoluut de beste dame waarmee ik ooit gekamerd heb.
Verder een leuke dag gehad met superweer. Op dit soort dagen is de mooie tuin toch wel een pluspunt voor de club. Ondanks de vakantieperiode waren er meer dan genoeg mooie vrouwen, ik schat zo'n 80 tot 90 stuks.

masseurke
2 augustus 2012, 14:57
Meestal blijft ze 1,5 week weg. Ik vermoed dat ze er volgende week woensdag weer zal zijn, want ze is zondag vertrokken. Afgelopen keer kwam ze ook aan op woensdag met de bus...

Zou mij ssssssuper uitkomen Bossie!

masseurke
2 augustus 2012, 15:00
Net terug na een beangstigende rit van 140 km met alleen maar zwaar onweer en regen. Soms was de grip op de weg verdwenen en gleed je alle kanten op. Bovendien geen hand voor ogen te zien. Je moet wat over hebben voor een dagje GT.


Watje...

En het eten?!?!

M

bosbeer
2 augustus 2012, 15:53
Watje...

En het eten?!?!

M

Het eten? Ik heb een half worstje en een half stukje kip gegeten en toen ik vannacht moest schijten dacht ik dat mijn darmen erbij mee naar buiten kwamen.

masseurke
2 augustus 2012, 16:11
Het eten? Ik heb een half worstje en een half stukje kip gegeten en toen ik vannacht moest schijten dacht ik dat mijn darmen erbij mee naar buiten kwamen.

Hahahahaha, maar dat was misschien nog van de angst in je auto!?!

patience
4 augustus 2012, 15:32
Hi there. Iemand aanwezig voor een live report? Is Amara present?:D

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

przybo
8 augustus 2012, 13:00
een uurtje binnen. Redelijk rustig. 3 maanden niet meer geweest. Aantal bekende. Aantal overlopers van andere clubs en wat nieuwe gezichten

Ace2
8 augustus 2012, 14:42
Live from GT:
Larissa Claudia Emma Louana Annabelle (2x) Chantal Ayla Laura Chriss Inna Lara Samira Maria Denise Melody

bosbeer
8 augustus 2012, 15:22
Live from GT:

Uurtje binnen, het was druk op het parkeerterrein. De parkman heeft de sleutels in ontvangst genomen en zoekt een mooie plek voor me. Hopelijk gaat ie niet naar huis met de sleutels in zijn zak, anders heb ik een groot probleem. Als ie dan tenminste de auto maar laat staan. Net genoten van de nieuwe brunch buiten met Tiga, die ook weer eens in GT is, en wat forumwetenswaardigheden doorgenomen. De brunch was lekker, al was volgens De Paus de helft al weg. De kok maakt een roerei klaar naar keuze, met tomaat, champions, ham, kaas, etc. Verder was er een lekkere worst/ kaassalade. Zit nu op de bank naast de Roemeense Krista en die is hel nieuwsgierig naar het forum en wat ik allemaal opschrijf. Op de bank aan de overkant zit Jack42 te vozen met de mooie Alisa en roept me dat ik niet moet vergeten te melden dat hij er is. Romina is er volgens mij nog niet dus moet hij het met Alisa doen, wat zo te zien geen straf voor 'm is.
Ook GIGNNL heb ik begroet in de kleedkamer toen hij terugkwam van een geslaagde kamergang met Kee en hij zit nu lekker van de mooie meiden te genieten aan de bar. Ace2 is ook terug van vakantie, bruingebrand en nog aantrekkelijker voor de dames dan voorheen. Voor zijn rust is ie even buiten gaan zitten want toen hij binnenkwam werd hij overvallen door een meid of 10. Mooi dat hij er is, dan weet ik dat de line up in goede handen is vandaag. Thekefrau Anja is overgelopen naar de andere kant van de bar en is weer available to fuck and suck. BBertb is ook binnen en zit schuin tegenover me druk te tikken op zijn iphone. Maar net riep hij Jack42 tot de orde en riep: wat ben je allemaal aan het doen man? De vrijpartij van Jack en Alisa in de rode bank begon hem kennelijk te wild en te luidruchtig te worden. De Souza, die er natuurlijk ook is, ging net naar de kamer met Joanna. Vreemd, de vorige keer dat hij met haar was geweest zei hij dat het voorlopig voor de laatste keer was en dat ie nu weer eens wat anders ging zoeken. Maar zolang hij ook fan is van Denise zal ik zijn goede smaak niet in twijfel trekken. Helaas is Denise er niet en zal ook niet komen. Als Francis er vanavond is vind ik het ook al prima. Maar dat blijft altijd afwachten. Leuke line-up van zeker een meid of 65 al, en er zitten hele leuke bij.Hoor net van Jack dat Romina er toch ook is. Op de valreep komt HP001 zich nog aanwezig melden om in dit verslag aanwezig te kunnen zijn . Blijkbaar heeft hij een vrije middag genomen , misschien ook in de hoop dat Denise er is. Als ze er was geweest had ze het weer druk gehad. We gaan eens een biertje pakken.

masseurke
8 augustus 2012, 15:25
Live from GT:
...Ace2 is ook terug van vakantie, bruingebrand en nog aantrekkelijker voor de dames dan voorheen...

Heb je wat van hem nodig Bossie? Die lustbonbons zijn gewone pepermuntjes hoor... :rolleyes:

Leuke boel vandaag, denk dat ik morgen eens afzak...

M

bosbeer
8 augustus 2012, 15:33
Heb je wat van hem nodig Bossie? Die lustbonbons zijn gewone pepermuntjes hoor... :rolleyes:

Leuke boel vandaag, denk dat ik morgen eens afzak...

M

Blij dat ik er dan vandaag ben.

Ace2
8 augustus 2012, 15:35
Live from GT:
Lisa Romina Sandra Sandy Irena Alicia Flo Christa Andrea Maggy Bonny Kee Ceissy Ilasabelle Elisabeth Lin Giggln Jack42 Raul7 Tiga BbertB Foots Poemel HP001 bosbeer

masseurke
8 augustus 2012, 15:38
Blij dat ik er dan vandaag ben.

Een steek, dwars door mijn hart...

Ach morgen is Patrizia wellicht terug, wat mot ik immers met jou?!

The Saint
8 augustus 2012, 15:42
Live from GT:
Samira

Ace, is het de Colombiaanse Samira? Indien ja, vraag haar eens of ze er vrijdag of zondag is zodat ze haar collectie boxershorts kan aanvullen :biggrin:?

bosbeer
8 augustus 2012, 16:42
Een steek, dwars door mijn hart...

Ach morgen is Patrizia wellicht terug, wat mot ik immers met jou?!

Ik vrees het niet, maar eerlijk gezegd zijn er wel veel goede vervangsters waar je je mee kunt vermaken. Af en toe iets nieuws proberen loont vaak wel de moeite. Er lopen hier meisjes rond die zo maar miss Albanie hadden kunnen zijn.
Ook RAUL7 is binnengekomen, waardoor het aantal forumberen bovengemiddeld is. RAUL houdt nog even geheim met wie hij deze keer naar de kamer zal gaan. De Colombiaanse Samira heb ik overigens nog niet gezien, straks even aan Ace vragen of hij soms een andere Samira bedoelt. Tiga vermaakt zich prima met Elisabeth, maar of het gaat uitmonden in een kamergang is nog de vraag.
Gezellig is het hier wel, met lekkere muziek. Normaal aantal beren, terwijl de line-up beetje bij beetje groeit. Ik hoor veel vreemde Romaanse talen om me heen hier op de bank. Er komen steeds meer voor mij onbekende dames in GT bij. Larissa staat een halve meter voor me met haar lekkere kont naar me toegericht in een beige ministringetje . Het blijft toch een superstuk. Melody heeft haar haar zwart geverfd en Roemeense Denise heeft het weer een stukje lichter laten kleuren.

Ace2
8 augustus 2012, 16:55
Wordt er nog geneukt?

Ace2
8 augustus 2012, 16:56
Ace, is het de Colombiaanse Samira? Indien ja, vraag haar eens of ze er vrijdag of zondag is zodat ze haar collectie boxershorts kan aanvullen :biggrin:?

het is een andere Samira

Ace2
8 augustus 2012, 17:18
Live from GT:
Morena Miranda Janice Jewna (new Bulgarije) Lori Lora Elisabeth Sabrina Millez Cassandra Victoria Asia Mandy Cindy Anja . Ik ben net met die nieuwe Bulgaarse , better known as Jeena, naar de kamer geweest. Dat was goed met volop zoenen. Verder komt binnen Joanna met Tequila. Het was vanmiddag druk. Er was geen parkeerplaats meer te krijgen. Nu oogt het rustig, vanwege de voedertijd. Het is goed om mijn vrienden weer te zien. Van sommigen ga je een beetje vergeten hoe ze er uit zien. Zo valt mij op dat HP001 erg lang is. Hij is er al een tijdje en hij heeft een duo-cock-ring bij zich voor zijn vriend. Hij vraagt zich of hij wel past. Nu Serena binnen komt adviseer ik Poemel om zijn Thaise lusten op haar los te vieren. Hij heeft echter een voorkeur voor Maggy . Ik ben benieuwd of het zo ver gaat komen. Wie al wel ver is gekomen is Jolina. Ze zoent mij welkom en wordt ondertussen besprongen door een ijsbeer. Raul7 vertelt iedereen die het horen wil ( en ook wie niet) dat de laatste keer dat hij mij zag ik erg depressief was. "Dat word ik altijd ook van hem" bromt DeSouza. Tijdens mijn kamergang mailde Boy69 mij of zijn Sandra er inderdaad was. Een uur late staat hij hier voor mij en is hij al met haar naar de kamer geweest.

bosbeer
8 augustus 2012, 19:46
Live from GT:

Gezellig hier, de line-up is mooi aangevuld. Zeer veel mooie jonge nieuwe vrouwen erbij trouwens. Alleen zijn Luana en Irene net weer vertrokken. Die hadden geen zin meer. De welbekende barbeque weer gegeten vanavond met De Souza, maar meer dan een half braatworstje kreeg ik niet weg, terwijl Mr. Warsteiner eerst worst en varkensvlees nam en daarna nog 2 stukken kip. Misschien kwam het omdat ik rond 14.00 uur nog van de brunch heb gegeten. Bbertb is aan het douchen, hij gaat de rest van de avond doorbrengen in een parenclubje in het midden van het land, niet ver van Utrecht. Nou ja, hij moet toch die kant op en heeft er een jonge vlam zitten die daar speciaal voor hem komt, verklapte hij mij. RAUL7 is helemaal bezeten van Bella en Bonita. Hij is net met Bella, een prachtige lange meid met lang zwart haar naar de kamer geweest en was helemaal lyrisch. Nu heeft hij zijn pijlen gericht op haar wat kleinere vriendinnetje Bonita. Ook een plaatje van een meid die net spiernaakt van de kamer kwam en waar ik even achteraan ben gelopen om haar cellulitisgehalte te beoordelen in de lichte kleedruimte. Niets daarvan dus, gewoon een schitterend kontje. Ze heeft een ietwat verre oosten tintje in haar gezicht, moet een halfbloedje zijn. Jack42 is spoorloos, is al omgeroepen maar geeft geen sjoeges. Uit betrouwbare bron vernam ik dat hij Alisa ligt uit te wonen op kamer 15, maar die zit op slot met het raam dicht. De security is er al geweest maar er wordt niet open gedaan. Ace2 zit hier naast me en is net op de kamer geweest met Annabelle, de Roemeense. Niet goed en niet slecht, standaardsessie zoals hij verwachtte. Maar hij ging voor haar mooie looks. Ace ziet er erg gelukkig uit nu hij zich weer in zijn vertrouwde GT kan uitleven met zijn schatjes. Alleen zijn er te weinig Latina's vandaag, zegt hij. Maar morgen heeft hij een prive- afspraak met een oude Latina GT- vlam om naar het strand te gaan in Nederland. Ze zit daar bij familie, dus misschien mag hij ook wel meeeten. Vanmorgen kreeg hij de uitnodiging per sms, die hij trots toonde. Waarom gebeurt mij zoiets nooit? Sonja probeert me nu weer te verleiden voor een kamergang, maar ik moet haar weer teleurstellen. Vind ze niet erg, ze wordt op een avond 9 x afgewezen en de tiende keer is het raak. Ik ga me eens opmaken voor een kamergang, ik zie volgens mij uit mijn ooghoeken Kimberly zitten en Francis is volgens mij nog op de kamer...

bosbeer
9 augustus 2012, 00:09
Heerlijke sessie gehad met de lange slanke Hongaarse Kimberly. Ze was helemaal vers en kwam rechtstreeks van het vliegveld rond 20.30 uur GT binnen. Ze was een beetje nerveus omdat ze een maand in Hongarije is geweest en er weer helemaal in moet komen. Ze heeft zich heerlijk laten beffen, het was een genot om dat kleine superfrisse kutje te mogen verwennen. Verder tongt ze lekker, pijpt prima en het neuken in dat strakke kutje is ook een belevenis op zich. Lief meisje is het. Het plan was om met Francis naar de kamer te gaan, maar HP001 was haar aan het pannekoeken. Ik had haar beloofd met haar naar de kamer te gaan maar HP had teveel tijd nodig om klaar te komen, dus duurde me dat te lang. Misschien de volgende keer.
Er staan op de bar nu ook kleine zwarte menukaartjes waarop een lijst met allemaal sterke drankjes staat. Kennelijk is er weer een licht aan het werk geweest die zijn hersens in z'n reet heeft zitten. Er staan drankjes op als Jagermeister, Whisky, Wodka etc. Je krijgt een borrelglaasje voor 10 euro. Er is natuurlijk geen mens die dat bestelt. Allereerst zit niemand daar op te wachten en bovendien is het veel te duur. Als ze nou eens flessen Champagne zouden aanbieden voor bv 70 euro, dan werd er nog weleens wat verkocht. Een beer die een feestje wil bouwen met een meisje heeft dat er wel voor over i.p.v de 250 euro die een fles nu kost volgens mijn bron. Je kunt beter 8 flessen in de week verkopen met wat minder winst dan 3 per jaar met een woekerwinst.
Hopelijk is voor de beren die de komende dagen naar GT gaan de line-up net zo mooi als vandaag. Het gaat ook weer tuinweer worden, dus geniet ervan!

Badslippers
11 augustus 2012, 20:38
De volgende dames zijn aanwezig: Rimbolina, Lisa, Alicia, Christa, Andrea, Maggy, Marie, Chantal 2x, Miliz, Jossy, Shakira, Diana, Lena, Asia, Inga, Georgina, Joanna 2x, Marina, Ina, Inez, Suraya, Maria, Yolina, Michelle, Dorien, Christina, Ireen, Luana, Elisabeth, Nadine, Debra, Simone, Alexandra, Mercedes, Annabel, Natalie, Lolita, Tina, Lara, Lisa, Isa, Janine, Lori, Sonja, Bianca, Elena, Melissa, Nila, Mandy, Nadine, Lola, Rebecca van LR, Sabrina, Stephania, Laura, Kimberly, Ricarda, Dorina, Inga, Melissa, Sandra, Stella, Dunya, Diana, Jana, Janine, Nicole, Laura, Cindy, Lori, Lydia, Shanti, Dina, Angela, Sina, Sofie, Suraya, Shaira, Nila
met dank aan clubsport en Cupido


Rex heeft de flatscreen gesloopt omdat hij hockey wilde kijken, voor straf kijken we nu atletiek. Verder aanwezig CLUBSPORT, Cupido, Ketserr, de sousa, van dattum, gtjunky

bosbeer
11 augustus 2012, 23:19
Who the hell is Rimbolina?

rob45
11 augustus 2012, 23:27
Jaaaaaaaaaaaa,wie zou dat zijn ? Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. :D

MichelJ
11 augustus 2012, 23:32
Who the hell is Rimbolina?

Rimbolina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26802-Rimbolina&highlight=rimbolina)

benijsbeer
12 augustus 2012, 00:27
Loont het om ook te komen?
Je Lijstje zegt dat ook wat over de kwaliteit?

Badslippers
12 augustus 2012, 01:23
Loont het om ook te komen?
Je Lijstje zegt dat ook wat over de kwaliteit?

Nu niet meer. Kwaliteit was goed

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

gignnl
13 augustus 2012, 17:34
In Tha House,lekker relaxed sfeertje!net even bij de bbq aangesterkt van m n pannekoeksessie
Met Elisabeth,wat een skattie!
Aanwezig Alica,Andrea,Bonny,Alica,Shakira,Elisabeth,Nicolle pl,Melody,Alica,Criss,Chantal,ilena,Morena,
maggy,Lin en Vita die op zoek is naar haar "rimbolina".uiteraard nog enkele die ik niet bij naam ken.

Jack42
13 augustus 2012, 17:44
In Tha House,lekker relaxed sfeertje!net even bij de bbq aangesterkt van m n pannekoeksessie
Met Elisabeth,wat een skattie!
Aanwezig Alica,Andrea,Bonny,Alica,Shakira,Elisabeth,Nicolle pl,Melody,Alica,Criss,Chantal,ilena,Morena,
maggy,Lin en Vita die op zoek is naar haar "rimbolina".uiteraard nog enkele die ik niet bij naam ken.

3 keer Alica! :applaus: :lol:
Rimbolina is in de verkeerde tent vandaag.

Dolfie
13 augustus 2012, 20:18
In Tha House,lekker relaxed sfeertje!net even bij de bbq aangesterkt van m n pannekoeksessie
Met Elisabeth,wat een skattie!
Aanwezig Alica,Andrea,Bonny,Alica,Shakira,Elisabeth,Nicolle pl,Melody,Alica,Criss,Chantal,ilena,Morena,
maggy,Lin en Vita die op zoek is naar haar "rimbolina".uiteraard nog enkele die ik niet bij naam ken.

Ineens gaat er een belletje rinkelen!
Laatst in LR op het einde van de avond in halfdronken toestand door iets teveel sekt kennis gemaakt met deze boomlange Vita.
Ik herinner me dat ze ook deeltijds in GT werkt,zo ze me vertelde.
Heb geen recensie geschreven omdat ik de naam niet meer wist ( hier rarara zowel in topic LR als topic GT geen info )
Wat ik me nog herinner is dat ze erg goed is,ze heeft me zelfs met mijn zatte botten nog doen komen:smile:

Grtz,Dolfie

Jack42
13 augustus 2012, 20:28
@ Dolfie

Vita staat onder YY daar heeft ze ook een tijdje gewerkt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26801-Vita-(Oekraïnse)-ex-LR&highlight=vita

bosbeer
15 augustus 2012, 13:24
Live from GT:

Half uurtje binnen, net een lekkere omeletbrunch gegeten met de sympathieke Belg Satanic Surfer en zijn Duitse vriend Uwe. SS heeft het even gezien in Samya en wil het nieuwe vrouwenvlees in GT gaan testen vandaag. Zit nu lekker op het terras een biertje te drinken met Van Dattum en De Souza. De Paus zal er vandaag niet zijn. Bonny kwam me begroeten met een dikke knuffel en net kwam Patrizia in haar korte zwarte jurkje me buiten om de nek vliegen. Ze is gisteren teruggekomen uit Polen en blijft voorlopig weer even in GT.
Leuke line-up al wel, maar door de warmte is het nog geen druk verkeer naar de hutjes.
Eerst maar eens even lekker in de tuin liggen, kijken of ik een uurtje kan slapen ondanks de warmte.

wacko
15 augustus 2012, 14:36
Ben zelf onderweg maar ben nog aan het twijfelen tussen YY en GT maar zou iemand kunnen zeggen of Lisa vandaag in GT is?

Jack42
15 augustus 2012, 15:17
Ben zelf onderweg maar ben nog aan het twijfelen tussen YY en GT maar zou iemand kunnen zeggen of Lisa vandaag in GT is?

Als je nog geen beslissing hebt genomen bel even naar GT en vraag of Lisa aanwezig is.
Ik denk dat met Lisa er geen foutieve info gegeven zal worden of ze aanwezig is omdat zij wel bekend is bij de Theke.

bosbeer
15 augustus 2012, 15:47
Ben zelf onderweg maar ben nog aan het twijfelen tussen YY en GT maar zou iemand kunnen zeggen of Lisa vandaag in GT is?


Lisa ist da.
Helaas is de wifi verbinding zeer beperkt, er is bijna geen doorkomen aan, alleen als je geluk hebt.

patience
15 augustus 2012, 16:42
Hi, iemand Amara en/of Vita reeds gespot?

Zultbroek81
15 augustus 2012, 17:01
Hey patience! Amara is er weer;)

patience
15 augustus 2012, 17:09
Hey patience! Amara is er weer;)

Zeker? Heb nl net gebeld en mij werd verteld dat ze nog met vakantie was.

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

Zultbroek81
15 augustus 2012, 17:20
Waarom stel je steeds dezelfde vraag als gewoon kunt bellen?
Ik weet niet of ze er is,ik zeg gewoon ja.omdat het steeds dezelfde zijn die ook steeds dezelfde vragen stellen.
Kijk eens wat je tevoegt aan het forum?wel steeds vragen stellen en lezen maar schrijven of info delen ho maar!

patience
15 augustus 2012, 17:26
Sorry wilde je niet kwaad maken. Maar ik kan niet zo vaak komen dus als ik kan wil ik graag weten of mijn fav's aanwezig zijn.:(

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

bosbeer
15 augustus 2012, 17:56
Hi, iemand Amara en/of Vita reeds gespot?

Amara is er zeker niet. Vita nog nooit gezien,maar ken ik natuurlijk van de verhalen van BS en SFL, maar er is geen meid die aan haar signalement voldoet.

Badslippers
15 augustus 2012, 18:19
Amara is er zeker niet. Vita nog nooit gezien,maar ken ik natuurlijk van de verhalen van BS en SFL, maar er is geen meid die aan haar signalement voldoet.

Vita hoef je niet te kennen. Die springt er zo tussenuit dat je met 100% zekerheid kunt zeggen, dat is ze! Iedereen onder de 1.80m valt sowieso af.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

rob45
15 augustus 2012, 18:48
Je zou ook kunnen zeggen dat Vita er met met kop en schouders bovenuit steekt met een "HARD TO GET" uitstraling. :rolleyes:

bosbeer
15 augustus 2012, 19:09
Vita hoef je niet te kennen. Die springt er zo tussenuit dat je met 100% zekerheid kunt zeggen, dat is ze! Iedereen onder de 1.80m valt sowieso af.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Ja, er is er wel eentje die boven de 1.80 is, een nieuwe mooie meid met lang zwart haar. Maar die is een heel stuk jonger en tamelijk verlegen, dus Vita is er 100% niet. Jammer, ik had haar graag eens geprobeerd. Heb speciaal een schild meegenomen voor het geval ze boos zou worden en zou gaan boksen.

dankodanko
17 augustus 2012, 13:57
hmm..begrijp ik goed dat je gerust GT kan bellen met de vraag of iemand aanwezig is?

Zultbroek81
17 augustus 2012, 14:21
@dankodanko,je mag altijd bellen naar gt of je favo dame('s) aanwezig is.
Hun kunnen je ook precies zeggen wie er zijn.maar er zijn dames die niet op de lijst staan
Die zijn er niet op vaste dagen.

dankodanko
17 augustus 2012, 17:50
aaa dat is goed om te weten..had al een behoefte om hier mensen te gaan lastigvallen:)

wel goed dat sommige beren een mooie opsomming geven op sommige dagen!

Cupido
20 augustus 2012, 15:53
Goed toeven hier in gt. Zeer relaxing day. lig hier een beetje in de schaduw, want ineus ligt achter in de tuin te neuken en die neus haalt alles zon weg hier. De eerste line-up van vandaag: Ina inna sabrina maja djordina gaby denise criss elisabeth luana sandra magda katja (voortaan zonder gloria) jolina, vita en anna uit lr, laura inez angela, andrea julia dunja kitty (bulgaars) patrizia christina vriendin van hp001 (alexandra?) olga annabel, minel , janine, venus, eileen, nicolle (met de big boobies)
Emma, adriana, melody, tina, lolita, meggy (thais), victoria

Ga eens kijken wat er te scoren is want na al die zon is het tijd voor actie

Gr. Cupido

CLUBSPORT
20 augustus 2012, 19:11
Heeeey CUPIDO zit je er op de maandag nu ook al :eek: nou nu je er toch bent doe dan maar de groeten aan NICOLLE :biggrin: helaas ben ik niet in de buurt om ook te komen .

Cupido
20 augustus 2012, 21:48
Ja ik zit er ook . Inmiddels 2 sessies verder, annabel en sabrina. Erg lekker, beide! Na de pizza is het nu een stuk rustiger geworden. Ga nog weer even verder. Buiten is het nog steeds lekker.

Gr. Cupido

Carlitos
23 augustus 2012, 00:59
Where the fuck was Bosbeer woensdag?

bosbeer
23 augustus 2012, 08:22
Where the fuck was Bosbeer woensdag?

In the room with Francis.
Helaas geen verbinding met de server mogelijk vanuit GT. Alleen vroeg in de middag 2 IM's kunnen sturen vanuit de tuin , daarna was alles dood.......
Maar voor de geinteresseerden: Kriszina was er niet maar Christina wel, evenals Patrizia en Gaby, Larissa en Annabel.( Vondel).

Badslippers
23 augustus 2012, 10:15
In the room with Francis.
Helaas geen verbinding met de server mogelijk vanuit GT. Alleen vroeg in de middag 2 IM's kunnen sturen vanuit de tuin , daarna was alles dood.......
Maar voor de geinteresseerden: Kriszina was er niet maar Christina wel, evenals Patrizia en Gaby, Larissa en Annabel.( Vondel).

Kerel want ben je voor een amateur door je volledig afhankelijk te maken van de "Wifi" van "GT". Jij bent DE "GT Star Reporter". Ik mag toch hopen dat je een simkaart in je apparaat kan steken. Desnoods schaf je maar een satelliettelefoon aan.

Znipper
23 augustus 2012, 10:18
Kerel want ben je voor een amateur door je volledig afhankelijk te maken van de "Wifi" van "GT". Jij bent DE "GT Star Reporter". Ik mag toch hopen dat je een simkaart in je apparaat kan steken. Desnoods schaf je maar een satelliettelefoon aan.

Ik denk dat hij bedoeld dat die geen verbinding met de site kon maken (inlog probleem) en dus niet kon posten

rob45
23 augustus 2012, 10:24
Kerel want ben je voor een amateur door je volledig afhankelijk te maken van de "Wifi" van "GT". Jij bent DE "GT Star Reporter". Ik mag toch hopen dat je een simkaart in je apparaat kan steken. Desnoods schaf je maar een satelliettelefoon aan.

Heb zelf een eurodata abonnement voor 5 euries p.m. en kan altijd berichten,trouwens in veel clubs heb je nog geeneens Wifi.
Nog een tip wat betreft het inlogprobleem: Als ik weer eens niet met Tapatalk kan inloggen gebruik ik forumrunner.Heeft nog altijd geen een keer problemen gegeven.

bosbeer
23 augustus 2012, 10:34
Kerel want ben je voor een amateur door je volledig afhankelijk te maken van de "Wifi" van "GT". Jij bent DE "GT Star Reporter". Ik mag toch hopen dat je een simkaart in je apparaat kan steken. Desnoods schaf je maar een satelliettelefoon aan.


De dagen dat de WIFI in GT niet meewerkt zijn voor mij ADV dagen. Af en toe moet er radiostilte zijn, is ook beter voor de dames. Sommige meiden krijgen woedeaanvallen als ze me met die pad zien lopen en ik hun naam wil noteren. Regelmatig moet ik vluchten om geen klappen op te lopen. En dat voor een amateur. Misschien dat het tijd wordt dat het forum professionele reporters in de clubs neerzet met echte apparatuur.

bosbeer
23 augustus 2012, 12:22
Ik denk dat hij bedoeld dat die geen verbinding met de site kon maken (inlog probleem) en dus niet kon posten

Nee, dat heeft me eigenlijk nog nooit problemen opgeleverd.

Znipper
23 augustus 2012, 12:45
Nee, dat heeft me eigenlijk nog nooit problemen opgeleverd.

Ok, I stand corrected!

Ace2
23 augustus 2012, 13:38
Live from GT:
Ik kom net binnen in een zon overgoten Golden Time. Ik nuttig op een ligbed met een aangenaam zonnetje op mijn bolletje van een verse ommelet. Het oogt niet overdreven druk, al waren alle parkeerplaatsen bezet. De sfeer is relaxed en heeft meer erg van een camping die ontwaakt dan van een bruisende hoerentent. De line-up oogt objectief gezien ruim voldoende, maar de door mij gewenste topertjes zijn er nog niet. Wie er wel zijn, zijn: Maya Maggy Patrizia Anastasia Christine (Grieks) Nicolle Sinem Nathalia Elisabeth . Ik ga zo eens een verkenningsrondje maken. Ik houd jullie op de hoogte................

Ace2
23 augustus 2012, 14:00
Live from GT:
Denise Larissa Annabel (het kleine zigeunerinnetje) Heidi Emma Laura Bonnie Miranda Inna Shiela Diro Lori Flo Francis Katja Chriss Inez Dunja Melody Lorena Linda Chantal

Ace2
23 augustus 2012, 19:55
Live from GT:
Hè hè eindelijk door die wifi barrière heen. Het is hier gezellig druk met Tiga (druk aan het werk) en HP001 (de ongelovige Thomas). Verder worden wij vermaakt door: Maria Kee Mara ( ziet er gebruind best goed uit) Louisa Lulu Alexa Sandra Nikka Lola Annabelle ( de mooie blonde) Inna )Litouwen) Celina Ricarda Yela ( nieuwe beauty uit Turkije) Gia Janice Romana (althans zo noemde ze zich vroeger) Zarah Lydia Tanja (dld) Dorina Sonja. Zelf ben ik aan de zwier geweest met Bulgaarse Katja (voldoende) en Roemeense Denise (super). Ik probeer nu Turkse Sandra van mij af te schudden om nog even te kletsen met vriend HP001, die wordt belaagd door Anastasia. Ze is niet bij hem weg te slaan. De huiskamervraag is: wat heeft hij wat ik niet heb?...............

Jansen
23 augustus 2012, 20:10
Het antwoord op de huiskamer vraag van Ace2 is : :gruebel::gruebel: Stroop op zijn hoofd en babyolie op zijn ballen. :freu::freu:

Is Michelle Nicolle,Sandy, (Magda vaak met Sara ) daar nog in GT gezien de laatste weken.

Cupido
23 augustus 2012, 23:20
sex appeal?

Picasso 1
23 augustus 2012, 23:39
Is Michelle Nicolle,Sandy, (Magda vaak met Sara ) daar nog in GT gezien de laatste weken.

Ja allemaal, Sarah heel af en toe. Sandy is tegenwoordig een stuk slanker omdat ze wat kilo's heeft weggegeven aan Nicole.

Jansen
23 augustus 2012, 23:46
Ja allemaal, Sarah heel af en toe. Sandy is tegenwoordig een stuk slanker omdat ze wat kilo's heeft weggegeven aan Nicole.

Dan zal ik maar eens snel naar GT gaan met de Vrij kaart
die volgens sommige door een vreemde puntentelling niet geheel verdient is HaHa wat een jankers zijn dat.

Lekker Sandy neuken en dan denken aan Seksenfun,Batpritt en vrije jongen dat ik daar gratis op lig te bonzen en zei in een klein clubje aan de druppellader liggen.

Ik ga slapen krijg buikpijn van het lachen als ik hier blijf lezen.

Jack42
24 augustus 2012, 14:35
Live from GT:
Verder worden wij vermaakt door: Romana (althans zo noemde ze zich vroeger)

Kan het zijn dat je met Romana deze Ramona (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22177-Ramona-(Roemeense)-ex-PHG&p=172331#post172331) bedoelt? Ze zou weer in GT zijn.

Tiga
24 augustus 2012, 15:23
Kan het zijn dat je met Romana deze Ramona (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22177-Ramona-(Roemeense)-ex-PHG&p=172331#post172331) bedoelt? Ze zou weer in GT zijn.

Klopt, gisteren gezien, wat meer opgemaakt dan normaal en met een tintje... Niet meer zo naturel als voorgeen.

bosbeer
29 augustus 2012, 13:30
Live from GT :

Goed toeven in de tuin van GT vandaag. Veel zon met af en toe een wolk. Niet bijzonder druk nog. De beren De Paus, De Souza, Jan Willem, Stany de beffende Belg en nog een paar bekende woensdagberen zijn er ook. De Thekefrauen Anja, Flo en Martha zitten vandaag weer aan de neukzijde. Verder gespot: Petra, Patrizia in een ultrakort lichtgevend oranje jurkje, Lara, Bunny, Kee, Martha, Magda, Lisa, Chrissy, Roemeense Denise, Christina, Kriszina, Lorena( zeer donkere), Heidi, Lina, Lola, Katja, Nikita, Laura, Anja, Florentina, Dorothea, Koreaanse Sofietje, Meggy, Maggy( achter me op de gokautomaat), Miranda, Lia, Dana, Minell, Barbie, Lydia, Shanti, Nika, Ina, Elisabeth, Steffie, Natasja, Joanna, Karina, Romina, Serena, Vivien, Lulu, Gabriella, Lolita en nog een aantal meer....

wervelwind
29 augustus 2012, 18:54
Ik ga Patrizia's telefoonnummer vragen want nu moet ik jou alweer lastig vallen Bosbeer. Ik zou graag weten of ze er volgende week woensdag is, want dan kom ik de hele dag.

bosbeer
29 augustus 2012, 19:02
Liver from GT:

De sfeer is lekker hier momenteel. Echt een nazomeravond met heel veel mensen in de tuin, op het terras, in de eettent, en ook de barruimte wordt drukker en er wordt lekkere muziek gedraaid. Net gegeten met De Souza, en opeens verscheen daar ook NikXXX. Hij had me een IM gestuurd die ik nog niet gelezen had met de vraag of Criss vandaag in GT is. Dat is niet het geval, maar NikXXX zag tijdens het eten Patrizia lopen in haar oranje jurkje en spoot van tafel om een date met haar te regelen. Verder vertelde hij me de zaterdag niet meer interessant te vinden in GT, o.a. door de drukte en lange wachttijden. Liever komt hij in het vervolg op woensdag of donderdag en gaat dan in het weekend stappen met vrienden. Er zijn nog wel de nodige dames bijgekomen, zoals o.a Amara, Larissa, Annabelle, Cora, Asia, Cassandra, Samina, Louisa, Sonja, Milena,Marianne, Mona ( ex Samya), Morena , Simona met bril, Bonny , Mandy en Dunya. Zit nu in de Kino en daar delen Christina en Sonja net een beer die momenteel als een bezetene wordt gepijpt door Sonja. Uit haar ooghoeken ziet ze me, onderbreekt het pijpen en roept keihard door de drukke Kino: Bosbeer!!! Wat is het toch een maf wijf.
Gabriella ziet er weer heerlijk uit en vond het leuk me weer te zien na lange tijd , maar vroeg direkt of Ace2 er ook is. Heel misschien komt hij morgen maar ik kan je niet beloven dat hij met jou naar de kamer gaat, zei ik. Maar daar gaat het je vast niet om, je vindt het gewoon fijn om hem weer te zien , denk ik. Ja natuurlijk, zei ze lachend. Helaas zijn mijn favorieten Denise, Francis en Kimberly er alledrie niet, dus dat wordt behelpen vanavond.
Inmiddels zitten er nu tegenover me alweer een meid of 20 op de krukken langs het raam en ze zijn allemaal zum haben. Ook de stunners Larissa, Lisa en Annabelle zitten erbij. De magie van de schoonheid is langzaam aan het verdwijnen.
Zo, nu eerst maar weer even naar de bar.

bosbeer
29 augustus 2012, 19:03
Ik ga Patrizia's telefoonnummer vragen want nu moet ik jou alweer lastig vallen Bosbeer. Ik zou graag weten of ze er volgende week woensdag is, want dan kom ik de hele dag.

Geen moeite, ze is nu op de kamer maar als ze terug is vraag ik 't wel effe.

bosbeer
29 augustus 2012, 21:21
Ik ga Patrizia's telefoonnummer vragen want nu moet ik jou alweer lastig vallen Bosbeer. Ik zou graag weten of ze er volgende week woensdag is, want dan kom ik de hele dag.

Net met haar gesproken, ze vertrekt morgen naar Polen en is na 2 weken weer terug. Helaas....

bosbeer
29 augustus 2012, 21:35
Live from GT:

De pizza's zijn weer op, ik kwam net te laat van de kamer om mee te kunnen eten. Het is nog steeds flink druk in de barruimte en buiten. Prima kamersessie van een uur+ gehad met de Bulgaarse Simona met de bril. Heerlijke meid, van alle markten thuis. Ze maakt het je op alle manieren naar de zin. Eerst was ze een beetje bang om mee naar de kamer te gaan. " Als ik iets niet goed doe dan schrijf je het natuurlijk op internet", zei ze. Lachend heb ik dat natuurlijk weggewuifd, maar voor de gein er op de kamer nog wel 2 keer mee gedeigd... Dit is absoluut een van de meiden met een topservice in GT, een echte aanrader.
NikXXX zit momenteel op een kruk met Patricia. Ze werd gepannenkoekt en nu heeft hij haar pas te pakken gekregen.
Er zijn toch ook veel meiden die maar weinig te doen hebben gehad vandaag. Vooral de nieuwere, nemen toch te weinig initiatief en blijven aan de kant zitten. De oude garde als Sonja, Magda, Lara, Mandy, Asia, Lydia, Shanti, Doro, etc. jaagt er flink op los en maakt heel wat kamergangen. We gaan zo maar eens douchen en weer naar huis. Goede nacht allemaal, mede namens De Souza die hier naast me zit met een W........r.

BSesamstraat
30 augustus 2012, 14:23
En is er al iemand van het forum? Badslipper? Rob?

rob45
30 augustus 2012, 14:55
Ik heb gezien, Badslippers,Wijze Grijze en Gert-Jan en nog een heleboel lekkere chicks.Ga zo op jacht.

Badslippers
30 augustus 2012, 19:50
Line up nagenoeg hetzelfde als gisteren dus dat ga ik hier niet herhalen. Wat ik wel herhaald heb is mijn sessie met Lolita die nu Lolly[pop] heet. Deze smeerlapperij was nog beter dan de eerste. De niveacreme en die van mij vol over het lijf gespoten.

Wijze Grijze wil graag weten wat een pannekoeksessie is. Gezegd dat dit punt niet op de managementvergadering van Golden Slippers staat. Waarna hij zijn heil ging zoeken bij Dorothea.

Gert-Jan mist zijn maatje Bram en hij komt bij ons uithuilen. Intussen zit het schatje van SFL, Mara, een kerel te pijpen terwijl wijze Grijze, Rob45 en ik onze goedkeurende blik tonen. Line up is uitstekend, niet te druk.

Eindelijk heeft die kleine suckermaus, Gaby, mij gevonden. Die Bosbeer moet haar eens goed doorgeven wanneer ik op de presentielijst sta. Even een hutje opgezocht en het mondje van haar gevuld metde broodnodige vitaminen.

Btw, half Living Room is aanwezig. Spaans/Roemeense Monique, die stevige blonde Duitse met de dikke tieten. Ik dacht dat ze Kira heet. Bonny loopt ook rond. Flo staat weer voor de theke. Wijze Grijze test de afkomst van Lolly maar dat mokkel spreekt drie talen vloeiend. WG trouwens ook.

Joanna mist de bierlucht die om de souza hangt en moet op zoek naar andere slachtoffers. Dat mokkeltje van Ketserr is ook aanwezig. Die met dat centenbakje.

Eten is goed. Bertb informeert waarom ik een Krakauerworst pak en geen mals stukje vlees. Ik zeg dat ik ook weleens zo'n grote als Ketserr wil hebben. Gabriella is op zoek naar Ace2 maar wij zeggen dat het hem vandaag niet lukte om "von wenig Geld viel Geld zu machen" en we spelen haar in de handen van WG.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Badslippers
30 augustus 2012, 20:01
Wie zie ik daar na een afwezigheid van maanden . . . De Dominicaanse Christal.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

bosbeer
30 augustus 2012, 20:51
Haha Badslippers, vorige week vroeg Gaby me nog wanneer Der Glatze weer komt. Ze begon op de trap voor de Kino zelfs te zingen: Wo ist der Glatze, wo ist der Glatze? Maar allereerst was ze er gisteren niet en bovendien gaan die wijven denken dat als ik ze zeg dat je komt je ook automatisch met hen de kamer opgaat. Dat gaat me toch wat te ver en daarom houd ik me liever wat op de vlakte. Zo vraagt Gabriella me elke keer naar Ace2 en zei me gisteren nog zeker te zijn dat ze steeds met hem naar de kamer mag. Liever behoed ik deze dames voor een teleurstelling want ik ga ervanuit dat beren graag een vrije keuze prefereren. Zeker nu Lolly van de partij is in GT en ook Lulu en Sonja zeer sexy in de club rondlopen zou Badslippers Gaby maar zo een keertje kunnen overslaan... Daartegenover staat wel dat Nora het slagveld heeft verlaten.

Badslippers
31 augustus 2012, 11:14
Gaby vindt het ook leuk om zomaar wat te kletsen. Al die dames weten dat ik zo af en toe met hen een wipje maak. Nora heb ik al heel lang niet meer gezien. Er waren gisteren veel nieuwe, jeugdige, gezichten en er waren amper wachttijden. Ondoenlijk om al die namen van de vrouwen te onthouden. Geldt ook voor hun. Zoals Bosbeer al aangeeft, het is die Glatze. Of der Man mit die Lustbonbons, der Tittenlover, der Anaconda, der Chocolademan.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

bosbeer
31 augustus 2012, 12:01
Klopt helemaal. Nora heeft vaste verkering en is echt gestopt. En Gloria is een paar weken geleden getrouwd. Een vriendin van haar vertelde me van de week dat ze haar trouwfoto's heeft gezien.

Ace2
31 augustus 2012, 13:59
Live from GT:
Larissa Lulu Annabelle (2x) Kee Inna (2x) Serena Chrystelle Romina Forina Denise Luana Mikelia/Ramona Paula Sofietje Vivian Annie Petra Mara Miranda Elisabeth Maggy Angela Lara Maria Bonny Amara Innez Mona Dunja

Ace2
31 augustus 2012, 14:32
Live from GT:
Om 13.00u arriveerde ik en een kwartiertje later lag ik met Chrystelle te rollenbollen. Daarna met De Paus een ommeletje genuttigd. Hij is hier voor de derde keer, maar moet alvast inhalen voor volgende week. De man die bij Sofietje hoort is er ook. Verder is het redelijk druk, al is het inschatten moeilijk omdat iedereen binnen zit. Ik zot mij ondertussen te verwellustigen aan: Karina Lina Joanna Eileen Sabrina Axana Shanti Lilia Simona Vikie Lia Janine Mila Jana Cindy Shaira Maya Melissa ( deze lijst is mede mogelijk gemaakt door ILTG)

Ace2
31 augustus 2012, 17:44
Is daar iemand?

Ace2
31 augustus 2012, 17:52
Live from GT:
Het is niet overdeven druk. Er zijn nog wel wat vrouwtjes bij gekomen, zoals: Louisa Gia Nellie Victoria Asia Jossy Jolina Jamine Chantal . Net nog een sessie met Denise gehad, maar die haalde niet het niveau van vorige week. Dat doe ik trouwens ook nooit. Het eten smaakte goed. Sommige meisjes hebben het druk en sommigen eren morgen droog brood. Ik klets met deze en genen in de hoop dat nog een keer de vonk over slaat, maar ik vrees dat na een flitsende start dat ik als een nachtkaars doof....................

Ace2
31 augustus 2012, 18:52
Live from GT:
Voor ik vertrek meld ik nog de aanweziheid van : Claudia Stefanie Lolly Alexa Inga. Jolina vermaakt zich uitstekend met 2 jonge gasten en Chrystelle laadt zich betasten door een bodybuilder. Denise paait wat heren, maar Jossy verveelt zich. Ik haal wat rare capriolen uit als avondvullend programma. Als je toppertjes er zijn heb je tijd te weinig om te snoepen, maar als ze even weg zijn dan ben je zo uit gesnoept. Annabelle slentert, net als Larissa, wat rond en merkt dat er altijd wel iets blijft plakken. Dorina hoopt dat ik blijf plakken. "Ich will auch genau wie Denise" pruilt ze de ganze tijd. Ze doet helaas geen FT. Lara doet in de kino voor hoe je een vrouw van achteren neemt. Petra heeft mij gespot en meent dat ik niet naar huis mag gaan voor ik kennis heb gemaakt met haar kunsten. Dat klinkt aanlokkelijk, maar ze duikt nu de hele tijd op. Ik heb niet de indruk dat er wachttijden zijn.

mynasch
31 augustus 2012, 20:49
ik heb ook Meggie (Polen) gespot, maar het lijkt erop dat die een heeeel lange kamer sessie had. Kans verkeken..... Ook ene Lucy (Duits, sportlerares) leuk typje.