PDA

Volledige versie bekijken : Nathalie (Nl) Zandpad 138-2



Megaboob
30 oktober 2012, 00:23
Utrecht, Zandpad 138-2, Nathalie
Naam : Nathalie
Nationaliteit / taal : Nederlandse / Nederlandse

Leeftijd : >40 jaar

Haarkleur : blond

Lengte : ca 1.70m

Postuur / Cupmaat : normaal / H-cup (siliconen, 1000CC)

Service : PMC, NMC, Russisch ZC

Prijs : 50 euro 20 min

Vandaag was ik weer eens op mijn geliefde zandpad, en zag ik Nederlandse Nathalie staan. Ik heb haar al vaak gezien, ze is er al jaren, heeft al jaren megagrote borsten, maar op de een of andere manier was het er nog nooit van gekomen. Ze is al wat ouder, en dat is dan niet helemaal mijn ding, maar tja, die tieten dus he. 1000CC, cup H, dat is toch nog steeds een uitzondering in nederland helaas. Ook had ik op ons collega forum Hookers al goede dingen over haar geleden qua service. Dus maar eens geprobeerd!

Ik kreeg een warme prettige ontvangst, ze is erg gemakkelijk in communicatie, en vraagt netjes wat je wilt, en past dara haar programma op aan. Het hangt namelijk vool met SM speeltjes, absoluut niet mijn ding, ik huiver al als ik er aan denk. Dat niet dus, wel lekkere borstensex, dat wilde ik wel!

Dus me uitgekleed, en me op het bed geinstalleerd. Ik kreeg een lekkere Bodymassage, ze teasde me prima met haar lekkere zachte jetsers, en begon met een uitstekende pzc, veel gevoel, en lekker geil. Ze haalde mijn geslacht ook een paar keer lekker tussen haar gigantjes door, en daar stijgerde hij toch wel behoorlijk van!

Even door naar sex, zij boven, maar ze gaf zelf al aan dat ik een tietenman ben, en dat ze me dolgraag een lekker orgasme wilde bezorgen op zijn russisch, een spekje voor mijn bekje dus!

Prima uitgevoerd, klein beetje olie tussen haar borsten, niet te veel, maar het gleed lekker, ik mocht ze zelf lekker stevig vasthouden, en ja, dan gaat het allemaal vanzelf bij de boobmeister, en kwam mijn megalading weer lekker tussen haar borsten terecht. Zij teasde ondertussen mijn tepels, wat ook wel lekker was. Terwijl mijn sperma (wederom een hevige uitbarsting!) netjes verwijderd werd met een tissue, kon ik me gaan wassen, zij darana ook, alles dus prima wat dat betreft, en even lekker nagekletst onder het genot van een door haar aangeboden blikje cola, allemaal gewoon goed. Ze liet me zelfs haar vorige siliconen zien (600cc), die waren verwijderd toen ze haar huidige 1000cc had laten installeren. de 5e operatie voor Nat, een hele prestatie! Ze zijn wel wat zwaar voor haar rug gaf ze aan, maar tegelijkertijd kickt ze er zelf op,e n wel ze groter, ze had al gehoord dat Poolse Anna in Amsterdam nu 1500CC heeft, en dat wil zij dus ook. Ik herhaal mijn lijfspreuk gewoon, bigger is better. Nat vond mijn tietenfetisch ook leuk, en we kletsten er lustig op los, tijd leek geen probleem. Wel gaf ze dan na een tijdje an dat de volgende klant was besproken, en dus vertrok ik met een goed gevoel en drie zoenen.

Nat is een leuke dame, helaas al wat op leeftijd, maar ja, haar borsten zijn heerlijk, en haar service is ook gewoonweg prima. Ik ben echt lekker klaargekomen tussen haar borsten, en zij vond het ook geil, dus beiden tevreden!

Er is herhalingsgevaar, hoewel niet heel vaak, dat komt dan door de leeftijd, en omdat er zoveel ander vrouwelijk schoon op het pad is momenteel.

Megaboob

BSesamstraat
30 oktober 2012, 01:23
Boob op milf tour haha ;)

BSesamstraat
30 oktober 2012, 01:25
Je moet maar eens advies gaan geven aan Charisma Gold. Die heb tieten zo hard als bowling ballen. Echt jammer hoor heb ze vanmiddag wel gevoelt tijdens de gangbang met haar.