PDA

Volledige versie bekijken : Ramona (Roemeense) ex-VG

MeesterMixer
2 november 2012, 10:54
Romana is een dame (meisje zou ik haar niet meer willen noemen :cool:) die in eerste instantie wat schuchter oogt, maar langzaam los komt en hierdoor steeds aantrekkelijker wordt. Ze is niet de jongste meer (een MILF noemen zou mogelijk iets te ver gaan :cool:) maar dat is aan haar lijf totaal niet aan te zien. Strakke model benen, en mooie B cup.

Als je naast haar gaat zitten begint het pas echt: TZ is super, en verder zijn haar orale kwaliteiten ook van wereld nivo.

Kortom: super goede sessie op de kamer.

Naam: Romana
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 166 cm
Postuur/Cupmaat : slank, cup B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
Lftd: > 30?
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: TZ, PZC, FT, MMT DATY, AV
Voordelen: lief, spontaan, goed figuur voor haar leeftijd, super op de kamer
Nadelen: optisch niet helemaal mijn type, maar wordt meer dan gecompenseerd :cool:

Big spender
7 november 2012, 10:42
Ik denk dat ze er pas net werkt, of ze heeft wellicht toch een andere naam? Op de site van van Goch, waar je alle dames kunt bewonderen, staat de naam Romana niet tussen. Ik was er laatst ook, en toen liep er eentje tussen die ik voor het eerst zag. Zij had wel het strakke figuurtje van een meisje, maar een iets ouder gezicht van een ruime 30 plusser. Ik denk dat meester-Mixer haar bedoelt? ( maar die had weer geen lang zwart haar.) Ga maar weer eens kijken.

MeesterMixer
10 november 2012, 14:32
Zou haar zomaar kunnen zijn, het is eerder half lang dan heel lang haar, dus dat zou kunnen kloppen. N-joy!

Big spender
15 november 2012, 19:15
Ben vandaag in Goch geweest, maar ze heet Ramona, en niet Romana. Maar makt verder niets uit. Oogt wel wat ouder in gezicht.

Big spender
30 november 2012, 13:17
Afgelopen dinsdag wederom in Goch geweest. Eerst ben ik naar Zimmer geweest met de Engels sprekende Roemeense Miriam. Dit was de 2e en tevens de laatste keer met haar. Maar dat kan ik beter in een ander artikel beschrijven. Alhoewel ik niet het type ben van 2 keer kort achter elkaar, nu toch de gok gewaagd, en met deze Ramona naar de zimmer geweest. Dit was echt super. De volgende keer als ik er weer kom, stap ik alleen nog maar recht op haar af, en sleur haar mee een zimmer in. Zij was gewoon een super hete bliksem, die met 100% volle overgave tekeer ging, en er ook nog enorm van leek te genieten. In het gezicht oogt ze wat ouder, en minder mooi of niet opgemaakt, maar heeft wel een heel mooi figuurtje, en een lekker kontje, en lekkere kleine stevige strakke borsten. Haar schaamlippen zitten wel een 2-tal grote spatlappen aan, ( of hoe noemen jullie dat?) Ik heb er heerlijk aan liggen zuigen, en nu zijn ze nog groter geworden!!

unicorn
4 december 2012, 19:15
Ich war gestern bei Ramona. Ich kann meinen Vorrednern zu beipflichten. Ist war wirklich gut.

noglangnietuitgewandeld
17 maart 2013, 11:20
Druk weekend, wat door omstandigheden al begon met een shift van 24 uur nonstop. De schaduwkant van de job. Maar hij brengt me ook wel eens ergens, dat dan weer wel, dus mij hoor je niet klagen. ..........................

Ik moest in slaap gevallen zijn, want ik zat nog steeds met een slaaptekort, na die afgelopen rommelnacht. Werd wakker toen een van de Roemeense dames eens kwam kijken of het wel goed met me ging, ze dacht dat er drank in het spel was. Niet dus, ben al jaren geheelonthouder. Kwam toch wel een leuk gesprek op gang, met Ramona, een vrouw van ik schat achter in de dertig, maar met goede looks, zeker voor die leeftijd. We kropen steeds dichter tegen elkaar aan, tot de eerste zoen, die ook meteen weer minstens een kwartier duurde. Nonstop zitten muilen met deze tongzoenfreak. En wederom een uurlang de heftigste sex. Waarbij er amper gesproken werd omdat de monden vrijwel ononderbroken op elkaar gekleefd zaten. Na een clitoraal orgasme bij haar een een laatste schot in de lucht bij mij kwam ook aan dit avontuur een eind. Ramona, eentje om te onthouden. Het gaat nog moeilijk kiezen worden de volgende keer ben ik bang.

Tegen achten maar vertrokken en heelhuids aangekomen. Ondanks alle hectiek van de laatste tijd toch nog een zeer geslaagd weekend gehad dank zij Helena en Ramona, twee dames met uitstekende service, waarbij ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben.
:lostit:

bad pritt
14 oktober 2013, 08:25
Ook een van Goch topper op service...nog steeds aanwezig.

Big spender
3 december 2013, 10:11
Nadat ik afgelopen donderdagmiddag met een kater terug was gekomen van een koude kermis in Xanten. ( ben daar 3 kwartier binnen geweest, maar zal wel aan mij liggen, maar PT Xanten is niet mijn ding. Zie mijn verhaal Xanten )
Dan maar op de terugweg nog even investeren in FKK van Goch.
Ik hoopte dat Maria er zou zijn, of Olivia. En ja hoor: Olivia zag ik al meteen bij binnenkomst, maar die is steeds voorin gebleven, waar de dames hun verkleedruimte hebben. Ze was druk aan het bellen, en heb haar niet meer binnen gezien.
Bij binnenlkomst zat Peppie weer recht voor me op haar bank te lonken en te lachen, en ze blijft dan altijd maar oogcontact zoeken.
Ramona deed hetzelfde, en zocht snel de bank op die meteen achter mij stond. ( ik stond aan de bar. ) Peppi stond op en ging bij mij aan de bar zitten, en Ramona beantwoorde dit meteen door mij om mijn nek te vliegen.
Er waren niet veel ijsberen in de zaal, en was wel leuk dat die 2 allebei hun concurrentiestrijd aan het voeren waren. daar kwam nog een 3e bij, die ik nooit eerder gezien had, maar wel een lekker geil lachebekje op stond.

Toen peppi aan de bar zat, viel het mij pas op, dat ze echt een dikke hangbuik had gekregen, en een dikke kont. Op zich zie ik nog best graag een stevige reet, maar dan moet ie dus wel stevig zijn, en niet van dit slappe vlees.

Ik bleef maar kijken, en wachten tot Olivia zou komen, maar ik begreep dat ze aan klaarmaken was, om te vertrekken. Shit.
Dan maar gaan voor zekerheid.
Dus Ramona.
Ramona is zo ontzettend goed in bed. Als je praat over GFE, dan is Ramona de allerbeste. Niets is haar te gek. Ze kan zo innig tongzoenen, ( en dat wil ze ook graag. ) dat ze jou het gevoel geeft dat je de enige bent voor haar op deze wereld.
In tegenstelling tot Peppi, was ramona naar mijn idee juist strakker geworden,en een beetje afgevallen.
Ze is zeker niet de jongste meer, maar tijdens het neuken viel het mij weer op, dat ze zo ontzettend lekker strak is.
Of ze kan er mee knijpen, dat weet ik niet, maar ondanks dat ze goed nat was, zat mijn pielemans er strakker in, als bij menig veel jongere dvp.

Daarom had ik ook geen behoefte om haar ook nog eens anaal te nemen. Dat is zo wie zo niet zo mijn ding, alhoewel ik weet dat dit bij Ramona geen enkel probleem is.
Heb dat in het verleden wel eens bij haar gedaan. ( zie het maar bij wijze van experiment uit nieuwsgierigheid van mijn kant uit. )
( Zij heeft daar nooit extra geld voor gevraagd, en nooit moeilijk over gedaan. )

Enige minpuntje was nu wel dat ik om 13,59 de kamer op ging. Ramono ging even weg om na 3 minuten later weer terug te komen. We gingen van de kamer af om 14.35 ( omdat we nog een possje hebben liggen kletsen op bed, maar waren veel eerde klaar met de sex.) We hebben eigenlijk maar 20 minuten sex gehad, maar in totaal ben ik wel langer dan 30 minuten op de rode kamer 1 geweest. Daarom moest ik wel € 75,- afrekenen!!!

Maar ja, als je jezelf op dit forum een Big Spender noemt, moet je daar niet over zeuren, maar ik geef het jullie dan toch maar mee als extra info.
( Kunnen jullie voor jezelf zoiets wellicht voorkomen. )

paco07
13 februari 2014, 06:10
weet iemand waar Ramona gebleven is?? Zou graag nog eens met haat kameren

Peppino
13 februari 2014, 22:24
Heb je zo'n hekel aan haar dan...............

Sjeufke
13 februari 2014, 22:33
Heb je zo'n hekel aan haar dan...............

hahahahahahahaah slip of the pen, maar klasse!

paco07
14 februari 2014, 14:19
Grappig peppino :hammer:

Jonesy
23 juni 2014, 12:47
De Ramona waarmee ik al enkele keren heb gekamerd is 1.70-1.75 groot en telt (naar eigen zeggen) 28 lentes, maar waarschijnlijk zal het wel over dezelfde gaan. Kleine tatoeage in haar nek (bedekt door haar haar).

Ze kan wat opdringerig zijn om je op kamer te krijgen, maar ze blijft er altijd wel vriendelijk en correct bij. Op de kamer kan ze het spel goed spelen: (zachte) PSE voor wie het wil, of GFE voor wie dat verkiest.
Ze gaat het liefst voor een uur (100 EUR), maar zet zich dan ook goed in voor het hele uur zodat je je nooit verveelt.

Topmeid wat mij betreft.

Eddy_V
22 juli 2014, 07:49
Ik snap Peppino wel een beetje. Ik herken zijn gedrag in mijn behoefte aan Ramona. Helaas is zij echter sinds december vorig jaar ook met de noorderzon vertrokken :heul:In Goch willen ze het jou misschien niet vertellen, maar Ramona is (samen met Jasmin) verhuisd naar Yin Yang (zie de diverse berichten onder YY).
Onlangs zag en sprak ik haar nog. Zij zag er goed uit en het bevalt hun beide erg goed. Geen vervelende regeltjes, afgepaste hoeveelheid broodjes en andere beperkingen die de dames in Goch opgelegd krijgen.
Dus....op naar Roermond en veel plezier met haar ! 😊