PDA

Volledige versie bekijken : Over Vingeren -> onmeunig geouwehoer!



Badslippers
2 november 2012, 23:44
Tjee wat heeft die meid een lekker clitje.
Daar kun je heerlijk op sappelen. In eerste instantie weerde ze af, maar na een poosje deed ze haar benen steeds verder uit elkaar en haar poes ging wijd open staan in blijde afwachting wat er naar binnen zou worden geschoven. Ik mocht mijn vingers ook niet erin stoppen van haar, maar ook dat verbod wist ik door mijn verwennerij weer te omzeilen. Ik doe dat blijkbaar anders als de meeste andere gasten. Ik zorg er eerst voor dat ze goed nat is. Daarna voorzichtig de eerste en dan de tweede vinger erin. Dat doe ik pas als haar poes er helemaal klaar voor is om een pik te ontvangen. Zo voel ik ook of ze klaar komt. Ik vind het een heerlijk gevoel als ze haar poesje om mijn vinger klemt en als haar klitje kloppend op mijn tong ligt. Ik wist haar gedurende de dag drie keer naar een climax te brengen. Ik vind dat heerlijk, zeker als het lukt als ze 'zeker weet' dat ik haar niet nog een keer kan laten klaarkomen.


Praat met een vrouw in een saunaclub en vraag wat ze het meest vervelend vindt en "Vingeren" zal heel hoog scoren. Het gros van de vrouwen vindt vingeren onplezierig. Of misschien loop ik net de verkeerde tegen het lijf en benijsbeer de goede vrouwen. Zijn talenten trek ik niet in twijfel en ik gun hem graag zijn "Fifteen minutes of Fame". Doch dit is wat ik vaak beluister.
Het klaarkomen als waren ze de "Watervallen van Coo" is toch ook veelal gespeelde komedie. Je hoofd wordt tijdens het "Moment Supreme" geplet tussen die stevige dijen zodat het beffen wordt bemoeilijkt en handig van de "overgevoelige" clit weggeduwd. Als klap op de vuurpijl kijk je tussen de hamlappen omhoog en valt je een: "Man, wahrs du gut" ten deel.
Tongzoenen, anaal en vingeren staan niet hoog op het verlanglijstje van de dames en het klaarkomen wordt net als het Spaans volkstheater prima geacteerd. Wij willen een illusie en krijgen zullen we het.

vrije jongen
3 november 2012, 01:29
Bij mij wisselt het per meisje, meestal wordt als ik met haar poesje speel wel duidelijk of ze het toelaat of niet. Als een meisje eenmaal heeft gezegd dat ze het liever niet wil, dan probeer ik het ook later (na poesjes en kontjes gelik;)) niet meer. Uiteindelijk staan best veel meisjes het toe, al zijn er ook dames die het de ene keer wel goed vinden en een andere keer liever niet. Voor mij wel een favoriete bezigheid, een meisje langzaam vingeren tijdens het bekken:biggrin:.

Piet Plezier
3 november 2012, 02:25
Badslippers ik ben het helemaal met jou eens, niet vingeren staat op nummer 1 denk ik. Maar wat ik dan wel weer raar vind ze laten zich niet vingeren maar wel AO neuken. Ik moet zeggen wij komen veel in H7 dat weet je we zijn er nu ook. En hier mag je de meeste wel vingeren. Maar afgelopen middag waren wij in Acapulco maar daar stellen ze dat vingeren niet zo op prijs. Maar net wat vrije jongen schrijft tijdens het bekken is dat wel lekker ja een beetje vingeren omde boel op te warmen.

Wijze grijze
3 november 2012, 03:21
Kun je onmogelijk veralgemeniseren.
Hangt helemaal van de onderlinge klik af.

Het mooiste is eigenlijk als je merkt dat een meid zo'n service niet in haar standaardpakket aanbiedt, maar er tijdens een sessie de beruchte klik ontstaat (chemistry) waardoor er opeens meer mogelijk is.
Wat heb je nu aan vingeren, of tongzoenen, etc als de meid er niet echt achter staat.
In een droge poes frutten is voor beiden niet prettig. En er eerst een klets flutschi tegenaan smeren, vind ik nu ook niet bepaald opwindend.
Ik verken zelf ook altijd de grenzen van de mogelijkheden.
Geweldig om dan te merken dat je uiteindelijk tijdens de sessie die grenzen kunt verleggen en overschrijden.
Dat is dan je eigen verdienste. Want de dames beperken hun service natuurlijk bij iemand die bot, ongewassen, ongeschoren of bruut is.
Genoeg sessies heb ik meegemaakt, waarbij ik zeker meer service heb ontvangen dan waar ik "recht"op had/ wat afgesproken was. Of de gebruikelijke tijdsduur werd ruimschoots overschreden, zonder dat daar financiële compensatie tegenover diende te staan.
Dit geeft dan niet alleen een sexuele bevrediging, maar ook een geestelijke voldoening: ergens heb je het dan toch niet zo verkeerd gedaan.

Is allemaal terug te voeren op mijn oude adagium en wederom een Wijze Grijze Top Tip: behandel de lady met respect en je krijgt ook respect terug.
De dames hebben liever een aardige sympathieke en respectvolle gozer dan een beer die afdwingt waar hij voor heeft betaald.
Zul je zien dat zich dat op de kamer in je voordeel uitbetaalt.

bad pritt
3 november 2012, 14:47
Je kunt niks veralgemenisieren in het mistige paid sex landschap.
Zelfs onze vaste aannames waarop we drijven zijn illuies.

De ene vrouw speelt alles heel goed , de andere komt wel klaar.
Maar bij en vrouw is het soms moeilijk te zeggen en soms makkelijk te zien.
En anders geniet van de ilusie zoals BS zegt.

Soms wil ze een orgasme pas laat omdat ze zelf eerst nog wil,werken en een orgasme beter slaapt.
Gisteren nog beleefd.

Vingeren de ene vrouw staat het toe de andere wil het absoluut niet.
Kan ik allemaal begrijpen, is ooknjiet zeer hygienisch voor haar en kan met lange nagels pijnlijk zijn.
Geen punt voor mij er is nog zoveel anders te doen.
Bij een vrouw was ik een keer het condoom in haar verloren ik merkte het bij het terugtrekken, ik stak mijn vingers erin, ik voelde niks, zij probeerde het eruit te vissen, it must be somewhere...maar ze vond het niet.
Toen spreide ze benen en en zei help me find it en voor ik het wist zat ik met mijn hele hand in haar pussy te graaien naar het condoom, als een gynakoloog, gaf een erg intiem gevoel dat weer wel. Toen heb ik mijn overdosis vingeren wel weer gehad.
Deze nymfo was wel erg gek..ik zeg niet wie.

Nibor76
3 november 2012, 16:54
........en zei help me find it en voor ik het wist zat ik met mijn hele hand in haar pussy te graaien naar het condoom, als een gynakoloog, gaf een erg intiem gevoel dat weer wel. Toen heb ik mijn overdosis vingeren wel weer gehad.
Deze nymfo was wel erg gek..ik zeg niet wie.
Maar de vraag is heb je het condoom nog kunnen vinden :biggrin:

Voortaan maar wippen met een condoom met jarretels.

bad pritt
3 november 2012, 17:06
Maar de vraag is heb je het condoom nog kunnen vinden :biggrin:

Voortaan maar wippen met een condoom met jarretels.

Ja heb het nog gevonden ook, athans de stukken ervan maar we dwalen af....:lostit:

Badslippers
3 november 2012, 18:17
Kun je onmogelijk veralgemeniseren.


Dat is zo. Ik weet nog dat ik met 3 vingers in de foef van Vita zat en ze leek het wel te kunnen waarderen aangezien ze me aanspoorde om toch vooral nog wat vingers bij te voegen totdat mijn complete hand er in zat. En het sopte goed. Tot op de dag van vandaag weet ik niet of ze het prettig vond of dat ze het perfect speelde. Als ik mijn geld er op zou inzetten zou ik toch voor het laatste gaan.

Het zijn vooral de vrouwen die ik wat beter ken (en dat zijn er niet zo heel veel) die dit soort tipjes van de sluier oplichten maar het prostitutielandschap is zeer groot en breed zodat ik het zeker niet als empirisch bewijs wil presenteren en elke ervaring staat op zich en brengt weer wat anders.

Gondolas9
3 november 2012, 19:57
Een paar bedenkingen…

Allereerst, tot capita, quot sententiae (ff wat Latijn, want ik ben een Bart de Wever-fan). Vertaald: zoveel hoofden, zoveel meningen.

Truth is a manifold-faced liar. Iedereen heeft ergens wel gelijk, er zitten overal scherven waarheid verstopt. Tegelijk heeft BP het mooi omschreven: het mistige p6 landschap… Bevolkt met illusies, wellicht verpakt als nimfen, sirenen… Maar het blijven illusies.

Enkele van de dierbaarste vrouwen in mijn leven hebben ooit in de prostitutie gewerkt (en ik heb er ook in rondgedwaald). Soms zit ik dezer dagen bij zo’n kransje vrouwen met eenzelfde verleden, en zit ik er als ‘one of the girls’ – als quantité négligable, alsof ik geen man maar ook een vrouw ben, anders gezegd.

Geloof me dat vrouwen bij zo’n gesprekken vooral lacherig doen als het gaat over het vermogen van klanten om hen te doen klaarkomen. De klant betaalt voor een illusie, en die krijgt hij dus. Bovendien is het vrij gemakkelijk om op je rug te liggen, je wat te laten likken, wat te hijgen, en op die manier de tijd te laten voorbij tikken.
Vingeren is iets anders. Dat wordt vaak als onhygiënisch ervaren (kijk maar eens naar de doorsnee handen/nagels van de doorsnee man/vrouw). Bovendien zorgen niet-gevijlde nagels eventueel voor kleine inwendige wondjes. Eerlijk gezegd, als ik een vrouw was, zou ik daar ook niet op zitten wachten.

Het lijkt mij dat heel veel IJbf-berichtjes herinterpretering zijn geworden van misty ervaringen in de verwarrende wereld van de p6. Heel veel berichtjes geven mij een interessante inkijk in de persoonlijkheid, de projecties, de complexen van de auteur, maar zouden voor mij als potentiële bezoeker van de betreffende club/meid van generlei waarde zijn. Die schrijver is zichzelf op dat moment aan het aftrekken, en daar heeft de rest van het forum (denk ik) niks aan.

Ik wil zeker niet zeggen dat er geen bijzondere ervaringen mogelijk zijn in de wereld van de betalende liefde. Gelukkig wel, en bv. iemand als BP legt heel terecht de klemtoon op het belang van echte aandacht voor de meiden. En daarom geloof ik ook dat hij wellicht inderdaad meer krijgt dan ‘gewone’ klanten.
Maar het blijft een wereld vol onevenwicht. Met heel veel moeite (en ik spreek uit ervaring) kun je die misschien in evenwicht krijgen, met heel veel gevende liefde, met respect, warmte, gevende aandacht, etc. Maar niet met wat vingeren – ook niet met magical fingers.

miepmiep
3 november 2012, 21:00
Tjonge, Gondolas, wat kun jij met mooie woorden de waarheid neerzetten. Ik denk dat je gelijk hebt, het is een perfecte illusie door het andere geslacht neergezet. En wij mannen zijn natuurlijk al heel snel manipuleerbaar omdat wij audiovisueel zijn ingesteld. Dan is het eenvoudig om ons het idee te geven dat de dame ook geniet. Niet voor niets draaien de telefoon-sexlijnen zo goed, daar wordt ons eenzelfde soort illusie voorgehouden, of draaf ik nu door........

Badslippers
4 juni 2013, 21:49
Heren, hoe vaak moeten we het nog zeggen. Vingeren wordt niet op prijs gesteld door het merendeel van de dames. En als jij denkt dat ze het heerlijk vinden en gillend klaarkomen dan zeg ik dat ze je de perfecte illusie voorschotelen.

bad pritt
4 juni 2013, 22:26
idd maar alles kan.

Ma doare in pula
5 juni 2013, 07:02
Niet hard genoeg vingeren.... Hoe verzin je het, man.

Costana
5 juni 2013, 18:08
Heren, hoe vaak moeten we het nog zeggen. Vingeren wordt niet op prijs gesteld door het merendeel van de dames. ...

Waarom eigenlijk ?
Na tongzoenen is vingeren toch voor velen het tweede wat je doet bij een meisje buiten de wandelscene. (toen we als tiener, puber op school zaten).
Rekening houdend natuurlijk dat er propere handen zijn en geknipte nagels.

vrije jongen
5 juni 2013, 20:13
Waarom eigenlijk ?
Na tongzoenen is vingeren toch voor velen het tweede wat je doet bij een meisje buiten de wandelscene. (toen we als tiener, puber op school zaten).
Rekening houdend natuurlijk dat er propere handen zijn en geknipte nagels.

Is mij ook opgevallen dat de eerste dingen die je 'normaal' doet, bij dvp's het minst vanzelfsprekend zijn... zoenen namelijk ook, he.

LBHL
5 juni 2013, 20:51
dvp zijn geen vriendinnetjes he of leg jij thuis ook 50 euro op het nachtkastje? :)

Clinic
5 juni 2013, 20:56
dvp zijn geen vriendinnetjes he of leg jij thuis ook 50 euro op het nachtkastje? :)

Nee, pak het er af van de voorganger :)

KevinK
5 juni 2013, 21:40
Buiten het hygienevraagstuk: stel je voor dat je als DVP werkt, en je wordt een keer of 10 per dag gevingerd door een lompe beer die er niks van bakt. Dan is je kut op het eind van de dag dusdanig schraal dat je 3 dagen pauze nodig hebt.

Ma doare in pula
5 juni 2013, 22:48
Vingeren is vaak moeilijk en lastig bij die roemse snollen maar je paal er blanco in jassen is dan weer geen probleem.

wervelwind
5 juni 2013, 23:25
Heel wat kerels hebben geen schone nagels. Eronder huizen dus allerhande gespuis waar een dame vervelende infecties van kan oplopen. Naast de ongemakken die dat met zich meebrengt betekent het ook gemiste inkomsten.
Tevens is de fijne kunst van het vingeren bij weinigen bekend en komt het vaak neer op hard vingeren (wat weinig boeiend is voor de dame en schraalheid bevordert).

anali
5 juni 2013, 23:35
Vingeren is vaak moeilijk en lastig bij die roemse snollen maar je paal er blanco in jassen is dan weer geen probleem.

Begrijp jij het nog? Ik niet dus...

Schijtziek word ik van dat gezeik van de dames over 'nicht Finger rein'...

Don Rudo
5 juni 2013, 23:44
de dames zijn een beetje terughoudend tov plattelandsvolk:
kiele kiele kiele, eerst met de vinger en dan ... met de piele! (http://www.youtube.com/watch?v=1UK22hAngtA)

anali
5 juni 2013, 23:46
Heel wat kerels hebben geen schone nagels. Eronder huizen dus allerhande gespuis waar een dame vervelende infecties van kan oplopen. Naast de ongemakken die dat met zich meebrengt betekent het ook gemiste inkomsten.

Gemiste inkomsten vanwege de ongemakken van infecties door vingeren? Ik kan je een stuk of wat dames opnoemen die gewoon doorwerken met een Gonorhoea-infectie..

wervelwind
6 juni 2013, 07:11
Gemiste inkomsten vanwege de ongemakken van infecties door vingeren? Ik kan je een stuk of wat dames opnoemen die gewoon doorwerken met een Gonorhoea-infectie..

Heel leuk dat jij dat kunt Anali. Het heeft alleen niets te maken met vingeren want daar krijgt niemand Gonorhoea van...

Henk74
6 juni 2013, 08:41
gatverdamme

bad pritt
6 juni 2013, 08:53
Buiten het hygienevraagstuk: stel je voor dat je als DVP werkt, en je wordt een keer of 10 per dag gevingerd door een lompe beer die er niks van bakt. Dan is je kut op het eind van de dag dusdanig schraal dat je 3 dagen pauze nodig hebt.

Jij spreekt uit ervaring wat is je werknaam in GT:biggrin:

anali
6 juni 2013, 09:22
Heel leuk dat jij dat kunt Anali. Het heeft alleen niets te maken met vingeren want daar krijgt niemand Gonorhoea van...

Of jij heb mn reactie niet begrepen, of je denkt dat ik het IQ heb van een garnaal.

Het gaat om zogenaamde gemiste inkomsten doordat ze met een infectie, ontstaan door vingeren, niet zouden kunnen werken, terwijl ik weet dat er dames zijn die zelfs met een gonorhoea gewoon doorwerken... een infectie is voor veel dames geen reden om (tijdelijk) te stoppen; lees wat er staat!

Gonorhoea kan wel degelijk overgebracht worden door vingeren (overbrengen door vingers die daarvoor in aanraking zijn geweest met besmette man of vrouw). Ook door beffen of pzc, waarbij bacterie door pzc van besmette persoon naar pzc niet besmette persoon via mond/speeksel kan worden overgebracht.

Anali kan t weten door zn medische achtergrond, maar wervelwind, gewoon een paar minuten googelen en ook jij weet hoe de vork in de steel zit!

bad pritt
6 juni 2013, 09:24
Heren, hoe vaak moeten we het nog zeggen. Vingeren wordt niet op prijs gesteld door het merendeel van de dames. En als jij denkt dat ze het heerlijk vinden en gillend klaarkomen dan zeg ik dat ze je de perfecte illusie voorschotelen.

"Hoe vaak moeten we het nog zeggen" duid op een autoriteits argument...wie is we ?...je kunt alleen maar uit je eigen ervaringen putten. En vergeet je niet dat je in niet al te veel verschillende clubs komt en dus eigenlijk GT en LR beroepsblindheid hebt ?
Wil niet lullig doen maar deze kleine kanttekening was even nodig om de diskussie weer vlot te trekken.

ketserr
6 juni 2013, 10:28
"Hoe vaak moeten we het nog zeggen" duid op een autoriteits argument...wie is we ?...je kunt alleen maar uit je eigen ervaringen putten. En vergeet je niet dat je in niet al te veel verschillende clubs komt en dus eigenlijk GT en LR beroepsblindheid hebt ?
Wil niet lullig doen maar deze kleine kanttekening was even nodig om de diskussie weer vlot te trekken.

Nee, jij bent hier de mislukte filmster die door 2 clubs te noemen in het middelpunt van de belangstelling probeer te staan.

bad pritt
6 juni 2013, 10:39
Nee, jij bent hier de mislukte filmster die door 2 clubs te noemen in het middelpunt van de belangstelling probeer te staan.

Zoals verwacht als de naam van Gt valt meld Gt beroepsblinde numero uno zich weer te woord omdat hij denkt dat hij op dit forum een appeltje met mij te schillen heeft. Mischien kun je aansluiten bij de Bulls bende, je bent immers ook een stoere macho beer lees ik in je handtekening, als de blinde Bull, de rode lap Bull of de ongeleide projectiel Bull ? :baeh:

Goedemorgenallemaal
6 juni 2013, 11:13
Terug on topic:
En, hebben we er al eens over nagedacht wat bij vingeren onder de nagels of achter de nagelriem blijft steken? Dat zijn lastig schoon te maken hoeken van het menselijk lichaam.

ketserr
6 juni 2013, 11:14
Zoals verwacht als de naam van Gt valt meld Gt beroepsblinde numero uno zich weer te woord omdat hij denkt dat hij op dit forum een appeltje met mij te schillen heeft. Mischien kun je aansluiten bij de Bulls bende, je bent immers ook een stoere macho beer lees ik in je handtekening, als de blinde Bull, de rode lap Bull of de ongeleide projectiel Bull ? :baeh:

Lees ik hier nou een jaloezie omdat ik wel overal en bij iedereen met open armen word ontvangen?

Badslippers
6 juni 2013, 11:23
Gemiste inkomsten vanwege de ongemakken van infecties door vingeren? Ik kan je een stuk of wat dames opnoemen die gewoon doorwerken met een Gonorhoea-infectie..

Doe eens. Dan weten we tegelijk dat we die moeten mijden!


"Hoe vaak moeten we het nog zeggen" duid op een autoriteits argument...wie is we ?...

2 spelfouten in een zin doet je geloofwaardigheid geen goed.
Nog een nuance. Er is niet direct sprake van een autoriteitsargument, het zogenaamde "argumentum ad verecundiam". Er is sprake van een verfijnde variant daarop namelijk het "Argumentum ad populum" ofwel het beroep op de meerderheid.


je kunt alleen maar uit je eigen ervaringen putten.

Hoezo? Ik kan toch ook uit de ervaring van iemand anders putten, bijvoorbeeld uit de ervaring, de beleving van een dame. Kwestie van goed luisteren. Is niet voor iedereen weggelegd.


En vergeet je niet dat je in niet al te veel verschillende clubs komt en dus eigenlijk GT en LR beroepsblindheid hebt ?
"GT"??? Daar ben ik het afgelopen jaar dacht ik 2 a 3 keer geweest. "LR"? check. Daar heb je een puntje. Voor de rest, "Yin Yang, LR, La Vita, PHG, PSR, Dolce Vita, Planet Eden, Van Goch, Xanten, H7, Amnesia, Babylon, Panthera, Magnum" en dan zal ik er nog een paar vergeten.


Wil niet lullig doen maar deze kleine kanttekening was even nodig om de diskussie weer vlot te trekken.
Je trekt niks vlot want een bijdrage over vingeren is niet te vinden. Je bevestigt alleen je reputatie als erkend en gecertificeerd stemmingmaker. Normaliter zijn je argumenten sterker dus ik beschouw dit als een schoonheidsfout!

Wat betreft het vingeren . . . misschien interessant om te kijken hoe ijsberen een vinger in hun kont appreciëren.

anali
6 juni 2013, 11:23
Terug on topic:
En, hebben we er al eens over nagedacht wat bij vingeren onder de nagels of achter de nagelriem blijft steken? Dat zijn lastig schoon te maken hoeken van het menselijk lichaam.

Anali heeft een (lichte vorm van smetvrees, wat sommige dingen betreft), maar hij heeft daar nooit over nagedacht... gaat zelfs Anali te ver.

Piet Plezier
6 juni 2013, 11:42
Een dag niet gevingerd is een dag niet geleefd.

anali
6 juni 2013, 11:56
Doe eens. Dan weten we tegelijk dat we die moeten mijden!

Wat betreft het vingeren . . . misschien interessant om te kijken hoe ijsberen een vinger in hun kont appreciëren.

Anali zal op dit forum niet openlijk namen noemen. Een tijd terug heeft Anali een aantal weken lang in H7 een enkele dvp gecontracteerd, maw geen andere dames gehad. Was dat even schrikken toen Anali een mooie gonorhoea had opgelopen :eek:. De betreffende dame daarop aangesproken, en gezegd dat de symptomen bij vrouwen vaak niet zichtbaar zijn, maar dat ze zich maar eens zou moeten laten testen.

Vraagt ze om vooral hierover de mond te houden, zodat ze geen problemen krijgt met de andere collega-meiden. Omdat het voor haar misschien moeilijk is om hier in den vreemde een arts op te zoeken, stelde Anali voor om op internet een kuurtje te bestellen, zodat haar probleem verholpen zou zijn. Was niet nodig, ze zou het wel regelen.

Zo gezegd zo gedaan. Anali was enkele dagen later van zn probleem verlost. Uit veiligheid deze dvp de volgende keren toch maar met rubber gecontracteerd. Het toeval wil, dat nog geen twee weken later tijdens een heftige n**kpartij het rubber aan flarden ging, en promp had Anali er weer een probleem bij :eek:. Deze dvp had gewoon doorgewerkt, niets aan haar probleem gedaan. Anali heeft al die tijd geen andere dvp gehad, deze dvp is de enige waar Anali het van kan hebben opgelopen.

In H7 hebben nog 3 dvpees rondgelopen, het afgelopen jaar, waarvan Anali zeker weet dat ze een arts hebben moeten opzoeken, maar toch doorwerkten.


In pauschalclub MG-Rheydt, Wickratherstr, heeft ook een jaar geleden een dvp gewerkt, terwijl ze wat onder de leden had, daarbij via beren ook een aantal collega's besmet. Een van haar betreffende collega's informeerde Anali hierover, en vroeg of Anali ook pech had...


Nog over een vinger in de kont bij ijsberen: NO WAY, da's EXIT ONLY!!! Toch mag Anali bij een dvp graag wat uitproberen wat dat betreft, maar dat is wel duidelijk, niet dan?
Sorry voor de dubbele moraal.

bad pritt
6 juni 2013, 11:58
Lees ik hier nou een jaloezie omdat ik wel overal en bij iedereen met open armen word ontvangen?

Jij bent geweldig dat hoor ik overal in de wandelgangen, een grote lul, maar het is jouw geld dat ze echt het liefst met open handen ontvangen.

bad pritt
6 juni 2013, 12:12
https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=318104#post318104)



"Hoe vaak moeten we het nog zeggen" duid op een autoriteits argument...wie is we ?...



2 spelfouten in een zin doet je geloofwaardigheid geen goed.
Nog een nuance. Er is niet direct sprake van een autoriteitsargument, het zogenaamde "argumentum ad verecundiam". Er is sprake van een verfijnde variant daarop namelijk het "Argumentum ad populum" ofwel het beroep op de meerderheid.

Het is dus wel gewoon een autoriteitsargument: wij de zwijgende meerderheid maken hier de dienst uit en wij hebben al besloten dat vrouwen in dit vak NIET van vingeren houden, dat doet jou geloofwaardigheid in deze wel goed natuurlijk.:smile2:


https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=318104#post318104)
je kunt alleen maar uit je eigen ervaringen putten.



Hoezo? Ik kan toch ook uit de ervaring van iemand anders putten, bijvoorbeeld uit de ervaring, de beleving van een dame. Kwestie van goed luisteren. Is niet voor iedereen weggelegd.

Dat kan uiteraard, heb je nog meer open deuren die je in wilt trappen hooligan ?
Maar van horen zeggen info ben ik niet zo gek op maar als je niks anders hebt mag je die info hier best als een oud wijf komen herhalen.



https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=318104#post318104)
En vergeet je niet dat je in niet al te veel verschillende clubs komt en dus eigenlijk GT en LR beroepsblindheid hebt ?



"GT"??? Daar ben ik het afgelopen jaar dacht ik 2 a 3 keer geweest. "LR"? check. Daar heb je een puntje. Voor de rest, "Yin Yang, LR, La Vita, PHG, PSR, Dolce Vita, Planet Eden, Van Goch, Xanten, H7, Amnesia, Babylon, Panthera, Magnum" en dan zal ik er nog een paar vergeten.

Maar toch grotendeels een LR stammi en dat is een leuke club maar niet erg spontaan alemaal daar en een zekere mate van professionaliteit kun je de dames daar dus ook niet ontzeggen dus dat vertekend je beeld dan een beetje dat bedoelde ik met GT en LR blindheid.


https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=318104#post318104)
Wil niet lullig doen maar deze kleine kanttekening was even nodig om de diskussie weer vlot te trekken.



Je trekt niks vlot want een bijdrage over vingeren is niet te vinden. Je bevestigt alleen je reputatie als erkend en gecertificeerd stemmingmaker. Normaliter zijn je argumenten sterker dus ik beschouw dit als een schoonheidsfout!

Tut tut..Bad slippers toch, ik lever ook andere bijdrages aan dit forum dus je chargeert, als niet gepuschte schrijver,en luis in de pols van de moderatie, kom ik toch tot 3200 bedankjes dus je weet dat je me onrecht aandoet maar ja mij treffen dat telt nu even wat harder dan de waarheid. Wie zijn je referenties in deze: het bekende rijtje, jouw applaussmaschine ?

Ik trek wel de discussie vlot waar jij met je autoriteitsargument een steen op wierp....ik de grote BS en gesteund door we hebben toch al gezegd dat vrouwen niet van vingeren houden..lees een goed en bedank me later maar.

Wat betreft het vingeren . . . misschien interessant om te kijken hoe ijsberen een vinger in hun kont appreciëren.


:thefinger: die krijg je van mij voor deze zure bijdrage van je:baeh:

bad pritt
6 juni 2013, 12:20
Nu inhoudelijk over vingeren om Bad Slippers niet nog kwader te maken.
Hij blijft als Bad clan genoot en kale hooligan wel familie natuurlijk.

Ik kan alleen maar zeggen dat sommige vrouwen het graag hebben, andere het toelaten en sommigen het niet willen hebben,maar als je klik goed is met een vrouw kun je veel flikken.
Dat de meesten het liever niet hebben kan ik zo niet onderschrijven.

Ik ga door met testen en meld me ter later tijdstip weer eens met onderbouwd cijfermateriaal en een volgende zinvolle bijdrage aan deze discussie.

Henk74
6 juni 2013, 12:55
Gemiste inkomsten vanwege de ongemakken van infecties door vingeren? Ik kan je een stuk of wat dames opnoemen die gewoon doorwerken met een Gonorhoea-infectie..
Als je dit echt van een dame weet ben jem.i. MOREEL verplicht dit aan de leiding te melden. Mocht de leiding hier niets mee doen dan je ben je m.i. moreel verplicht dit te publiceren . Ook al zijn we die vermaledijde hoerenlopers , je bent toch wel ook je broeders hoeder .

anali
6 juni 2013, 13:24
[/B]
Als je dit echt van een dame weet ben jem.i. MOREEL verplicht dit aan de leiding te melden. Mocht de leiding hier niets mee doen dan je ben je m.i. moreel verplicht dit te publiceren . Ook al zijn we die vermaledijde hoerenlopers , je bent toch wel ook je broeders hoeder .

En wat dacht je hoe jou toekomstige bezoekken in zo'n club eruit zien. Denk niet dat er EEN meid is die graag met een klokkeluider of klikspaan naar de kamer gaat, veel te gevaarlijk...

Anali denk dat jou gedachte moreel gezien de juiste is, in praktijk echter een kortzichtige, waarmee je je eigen carriere de grond in trapt.

Dat deze reactie ging komen was duidelijk. De vraag was alleen van wie...

Verder kun je op 10 vingers uittellen dat het waarschijnlijk dvpees zijn die ao n**ken. En aangezien er genoeg beren zijn die weten welke dames dit doen (in H7), en hier gretig gebruik van maken, kan het niet zo zijn dat Anali de enige beer is die een keer wat heeft opgelopen. Blijkbaar is er geen enkele beer die zich geroepen voelt om dit te melden...

Henk74
6 juni 2013, 13:50
treurig, treurig is onze wereld en zeker die hele kleine hoerenwereld .
Weet je ik durf bijna niet meer een dame te zoenen ,te beffen , laat staan te rimmen .
Toch maar stoppen met hoerenlopen na 55 jaar !!

anali
6 juni 2013, 13:57
treurig, treurig is onze wereld en zeker die hele kleine hoerenwereld .
Weet je ik durf bijna niet meer een dame te zoenen ,te beffen , laat staan te rimmen .
Toch maar stoppen met hoerenlopen na 55 jaar !!

We kunnen met z'n alle aan de beflapjes ed, maar wie wil dit. Geheelonthouden is 100%veilig... :frown:

rmjhexe
6 juni 2013, 14:04
treurig, treurig is onze wereld en zeker die hele kleine hoerenwereld .
Weet je ik durf bijna niet meer een dame te zoenen ,te beffen , laat staan te rimmen .
Toch maar stoppen met hoerenlopen na 55 jaar !!als je na 55 jaar nog niet weet hoe het werkt kan je er maar beter mee stoppen want dan kom je er nooit achter!

bad pritt
6 juni 2013, 14:22
[/B]
Als je dit echt van een dame weet ben jem.i. MOREEL verplicht dit aan de leiding te melden. Mocht de leiding hier niets mee doen dan je ben je m.i. moreel verplicht dit te publiceren . Ook al zijn we die vermaledijde hoerenlopers , je bent toch wel ook je broeders hoeder .

Amen.

vrije jongen
6 juni 2013, 14:41
Terug on topic:
En, hebben we er al eens over nagedacht wat bij vingeren onder de nagels of achter de nagelriem blijft steken? Dat zijn lastig schoon te maken hoeken van het menselijk lichaam.

Ik zuig mijn vingers altijd heel goed schoon na het vingeren:biggrin:.

trigootje
6 juni 2013, 15:12
Ik ben altijd te herkennen als die beer in regenpak....

KevinK
6 juni 2013, 15:44
@ Anali

Ik heb op school vroeger geleerd, dat wanneer je wat over jezelf zegt dat je dit doet in de 1e persoon. Het gebruik van de 3e persoon is haast kinderachtig. Waarbij ik nu weer een bruggetje sla naar het ncz van een dvp: als je je brandt, moet je op de blaren zitten. Je neukt met een meid uit deze business zonder condoom en verbaast je er nu over dat je wat hebt opgelopen. Heb via de clubleiding ook ooit eens een meid gewaarschuwd, en deze heeft me de keer erop netjes verteld nu behandeld te zijn.

Toulouse-Lautrec
6 juni 2013, 16:15
En wat dacht je hoe jou toekomstige bezoekken in zo'n club eruit zien. Denk niet dat er EEN meid is die graag met een klokkeluider of klikspaan naar de kamer gaat, veel te gevaarlijk...
Anali denk dat jou gedachte moreel gezien de juiste is, in praktijk echter een kortzichtige, waarmee je je eigen carriere de grond in trapt.
Ik moet je zeggen dat ik deze argumentatie niet zo sterk vind.
Klikspaan.....?
Wandelcarriere de grond in ....?
Het is toch ook in het belang van het meisje dat de SOA behandelt wordt. Het is ook nog eens haar broodwinning. Daarbij komt dat als niemand wat zegt de SOA zich verder kan verspreiden en dat jij zelf juist daardoor weer geraakt kan worden. Iedereen heeft er dus belang bij dat er iets mee gedaan wordt.


Verder kun je op 10 vingers uittellen dat het waarschijnlijk dvpees zijn die ao n**ken. En aangezien er genoeg beren zijn die weten welke dames dit doen (in H7), en hier gretig gebruik van maken, kan het niet zo zijn dat Anali de enige beer is die een keer wat heeft opgelopen. Blijkbaar is er geen enkele beer die zich geroepen voelt om dit te melden...
Ook dit is een zwak argument: niemand zegt iets en niemand doet iets, dus ik ook niet.

----------

De manier waarop je het meisje inlicht is wel van belang, dat kan per club en situatie verschillen. Daar dien je dus voorzichtig mee om te gaan.

bad pritt
6 juni 2013, 17:22
Ik snap zowel Anali als Toulouse,

Anali in die zin dat je weet hoe het gaat in zo'n club.
Niemand wil verantwoordelijkheid nemen, iedereen ontkent enig ongelukje of bewust risicogedrag, en de klokkenluider krijgt inderdaad de schuld.

Ik heb al eens een clubdame van planet eden op de hoogte gebracht van gonorroe dat ik met 100% zekerheid van haar had gekregen door pzc.(ik had die periode weinig sex, en de incubatietijd is kort)
En haar reactie was: "why you want to talk bad about me? I am not sick! If I am sick I know it!! Maybe it is you who is sick"
Dat is de manier van denken waar we mee te maken hebben bij de dames.

En daarenboven is het een beetje dwijlen met de kraan open vrees ik, als er in de club sowieso vaak zonder condoom geneukt wordt.
Chlamydia en gonorroe zijn zeer besmettelijk.

Anderzijds, mijn morele kant twijfelt en denkt desalniettemin dat er valt te overwegen een anonieme melding te maken aan de club, hoewel goed nagedacht moet worden over het praktische, aangezien de club misschien vragen gaat stellen over de situatie, en zo de identiteit van de klokkenluider toch afgeleid kan worden door de dame(s) in kwestie.

Moeilijk moeilijk...

Helemaal niet moeilijk, als je voor je dit soort morele keuzes staat zal het je toch worst wezen wat zo een stomme slet ervan vind en de meiden in hun algemeenheid zijn ze toch alleen geintresseerd in geld, dus je wandelcarriere is echt niet voorbij.
Gewoon dat tuig dat zich manager noemt in een club, aan zijn tokus trekken of ertussen schoppen en vertellen hoe en wat en zeggen regel het maar...daar ben je "manager" voor.

Magic-G
6 juni 2013, 17:36
Als "die stomme slet" vind dat ze niet ziek is, dan zal ze zich niet laten testen.

Hoe moeilijk kan,t zijn! Ze verplichten die meiden van alles en nog wat waarom dan niet een verplichte vier wekelijkse test en het testresultaat overleggen en anders wordt er niet meer gewerkt! En ook bij binnenkomst testresultaten overleggen die niet ouder zijn dan 4 weken punt.

Goedemorgenallemaal
6 juni 2013, 17:38
@ Anali

Ik heb op school vroeger geleerd, dat wanneer je wat over jezelf zegt dat je dit doet in de 1e persoon. Het gebruik van de 3e persoon is haast kinderachtig.

GMA is het daar niet mee eens, GMA heeft gemerkt dat de collega beren de avonturen van "GMA" een stuk spannender vinden dan de avonturen van "ik/mij".

Ma doare in pula
6 juni 2013, 17:40
Als "die stomme slet" vind dat ze niet ziek is, dan zal ze zich niet laten testen.

Maar of de dames nog met de klokkenluider willen kameren, is nog maar de vraag.


Als we dan toch over morele keuzes bezig zijn, de belangrijkste morele keuze die een beer kan maken is een jasje aantrekken.

Wat maakt het uit of die slet nog wil kameren met de klokkenluider? Ze heeft toch een soa, dus de klokkenluider zal liever kameren met een andere dame en het is niet zo dat zij de enige slet is.

Voorheen interesseerde het me ook wel iets wat dames vinden / denken, maar daar ben ik mee gestopt, want dat levert alleen maar hoofdpijn op. Als iemand iets doorgeeft aan de theke en de desbetreffende slet wil dan niet meer kameren met de klokkenluider.... Laat d'r lekker doen. Er zijn meer sletten dan hoerenlopers.

Toulouse-Lautrec
6 juni 2013, 17:42
Als "die stomme slet" vind dat ze niet ziek is, dan zal ze zich niet laten testen.
Er zijn heel veel meisjes die niets willen oplopen en zich graag laten testen.


Maar of de dames nog met de klokkenluider willen kameren, is nog maar de vraag.
Je bedoelt dat er misschien later een meisje zou kunnen zijn, die misschien niet meer met jou zou willen kameren omdat jij actie hebt ondernomen?
So what ???
Wekelijks komen er in H7 nieuwe meisje binnen. Ik zie dat "probleem" niet.

Ma doare in pula
6 juni 2013, 17:43
Nee, jij bent hier de mislukte filmster die door 2 clubs te noemen in het middelpunt van de belangstelling probeer te staan.

Och jee. Na uren maniakaal topics afstruinen ben je weer op het woordje "GT" gestuit en kom je hier weer even mekkeren?

Ma doare in pula
6 juni 2013, 17:45
Er zijn heel veel meisjes die niets willen oplopen en zich graag laten testen.


Je bedoelt dat er misschien later een meisje zou kunnen zijn, die niet meer met jou wil kameren omdat jij actie heb ondernomen?
So what ???
Wekelijks komen er in H7 nieuwe meisje binnen. Ik zie dat "probleem" niet.

Er is ook helemaal geen probleem. Je geeft het zelf aan. Er komen wekelijk nieuwe sletten binnen en aan de service van het huis houdt 90% zich wel.

bad pritt
6 juni 2013, 17:54
Als we dan toch over morele keuzes bezig zijn, de belangrijkste morele keuze die een beer kan maken is een jasje aantrekken.

Ik neuk alleen zonder als ze het zelf willen wat is daar moreel fout aan ?

Seth Gold
6 juni 2013, 17:55
En wat dacht je hoe jou toekomstige bezoekken in zo'n club eruit zien. Denk niet dat er EEN meid is die graag met een klokkeluider of klikspaan naar de kamer gaat, veel te gevaarlijk...

Anali denk dat jou gedachte moreel gezien de juiste is, in praktijk echter een kortzichtige, waarmee je je eigen carriere de grond in trapt.

Dat deze reactie ging komen was duidelijk. De vraag was alleen van wie...

Verder kun je op 10 vingers uittellen dat het waarschijnlijk dvpees zijn die ao n**ken. En aangezien er genoeg beren zijn die weten welke dames dit doen (in H7), en hier gretig gebruik van maken, kan het niet zo zijn dat Anali de enige beer is die een keer wat heeft opgelopen. Blijkbaar is er geen enkele beer die zich geroepen voelt om dit te melden...

Een hoerentent en je eigen carriere? Ik kan dat niet helemaal rijmen met elkaar, maar misschien dat jij me op weg kunt helpen?

Ma doare in pula
6 juni 2013, 17:56
treurig, treurig is onze wereld en zeker die hele kleine hoerenwereld .
Weet je ik durf bijna niet meer een dame te zoenen ,te beffen , laat staan te rimmen .
Toch maar stoppen met hoerenlopen na 55 jaar !!

Niemand verplicht jou om een dame te zoenen, te beffen of te rimmen.

Ma doare in pula
6 juni 2013, 17:57
Ik neuk alleen zonder als ze het zelf willen wat is daar moreel fout aan ?

Pakweg 8 van de 10 keer gaan ze er zelf gewoon blanco op zitten, dus ze vinden het maar al te fijn.

bad pritt
6 juni 2013, 17:59
Hoe moeilijk kan,t zijn! Ze verplichten die meiden van alles en nog wat waarom dan niet een verplichte vier wekelijkse test en het testresultaat overleggen en anders wordt er niet meer gewerkt! En ook bij binnenkomst testresultaten overleggen die niet ouder zijn dan 4 weken punt.

Je verwacht wel erg veel van die rommelaars !
Veel klubs rommelen op bijna alle vlakken: fiscaal, vreemdelingenwetgeving, brandweer voorschriften, testen meiskes, belastingen, aktief zwart geld beleid,actief drugs verspreiden door personeel of clubleiding, het is meestal gewoon een penose landschap overgoten met een geciviliseerd sausje.

Bluebear
6 juni 2013, 18:06
4333

Wat heeft dit nou weer met vingeren te maken? ;) :biggrin:

Snor
6 juni 2013, 18:52
Je verwacht wel erg veel van die rommelaars !
Veel klubs rommelen op bijna alle vlakken: fiscaal, vreemdelingenwetgeving, brandweer voorschriften, testen meiskes, belastingen, aktief zwart geld beleid,actief drugs verspreiden door personeel of clubleiding, het is meestal gewoon een penose landschap overgoten met een geciviliseerd sausje.

Ik ben niet zo'n veelbezoeker en heb (daarom?) ook geen inside information.
Maar ik vrees dat BP hier wel een punt scoort.

Ik probeer te genieten van de aangeboden gerechten overgoten met het geciviliseerd sausje.
En dat is tot nu toe wel gewoon lekker.

Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik fout bezig was, of dat ze fout met mij bezig waren.

Maar...
Ik weet het eigenlijk niet.

Dit is wel natuurlijk wel off topic.

Vingeren:
Vingeren vind ik wel heel lekker.
'n Domper als dat niet mag.

anali
6 juni 2013, 19:18
Ik moet je zeggen dat ik deze argumentatie niet zo sterk vind.
Klikspaan.....?
Wandelcarriere de grond in ....?
Het is toch ook in het belang van het meisje dat de SOA behandelt wordt. Het is ook nog eens haar broodwinning. Daarbij komt dat als niemand wat zegt de SOA zich verder kan verspreiden en dat jij zelf juist daardoor weer geraakt kan worden. Iedereen heeft er dus belang bij dat er iets mee gedaan wordt..

TL, ik heb nooit beweerd dat ik een infectie niet zal melden bij de betreffende dvp (doe ik namelijk ook zoals in een eerder bericht geschreven in dit topic)in dit geval ben je ook geen klokkeluider of klikspaan. Maar ja, wat doe je als het geval bespreekt met haar, als je medicatie wil bestellen, etc etc, en ze doet er niets mee, ga je dit dan melden bij de leiding van de club, daar ging het om...

Jouw tweede punt, ' een zwak argument', is gewoon een constatering, en geen argument. Ik constateer alleen dat niemand naar de leiding gaat om zoiets te melden. Anali kan daar wel wat redenen voor bedenken...

Ma doare in pula
6 juni 2013, 19:21
Ik ben niet zo'n veelbezoeker en heb (daarom?) ook geen inside information.
Maar ik vrees dat BP hier wel een punt scoort.

Ik probeer te genieten van de aangeboden gerechten overgoten met het geciviliseerd sausje.
En dat is tot nu toe wel gewoon lekker.

Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik fout bezig was, of dat ze fout met mij bezig waren.

Maar...
Ik weet het eigenlijk niet.

Dit is wel natuurlijk wel off topic.

Vingeren:
Vingeren vind ik wel heel lekker.
'n Domper als dat niet mag.

Ja, hij scoort een punt. Iedereen die weleens in een club komt en zijn ogen de kost geeft, weet wel dat het zo zit. Of je fout bezig bent... In principe wel natuurlijk, maar ik moet zeggen dat ik er niet echt wakker van lig.

Iedereen moet doen wat hij / zij het beste acht en waar hij / zij mee kan leven.

anali
6 juni 2013, 19:22
@ Anali

Ik heb op school vroeger geleerd, dat wanneer je wat over jezelf zegt dat je dit doet in de 1e persoon. Het gebruik van de 3e persoon is haast kinderachtig. Waarbij ik nu weer een bruggetje sla naar het ncz van een dvp: als je je brandt, moet je op de blaren zitten. Je neukt met een meid uit deze business zonder condoom en verbaast je er nu over dat je wat hebt opgelopen. Heb via de clubleiding ook ooit eens een meid gewaarschuwd, en deze heeft me de keer erop netjes verteld nu behandeld te zijn.

Jammer dat ik meer dan driehonderd berichten moest schrijven, voordat je erachter kwam dat ik meestal in de derde persoon schrijf.

Jouw verhaal over dat op de blaren zitten is bullshit. Daar gaat het niet om. Het ging er in 1e instantie om dat dames doorwerken met een infectie, en ten 2e of wij beren dit melden of niet...

MiniME
6 juni 2013, 19:33
Ongelooflijk wat een discussie weer. Als je zelf hygenisch bent, geen uitsteeksels aan je nagels, en enig respect toont naar de dame in kwestie, dan is vingeren net zo normaal bij je vriendinnetje als een (goede!) DVP.


Is mij ook opgevallen dat de eerste dingen die je 'normaal' doet, bij dvp's het minst vanzelfsprekend zijn... zoenen namelijk ook, he.

En net als bij goed tongzoenen, hangt het uiteraard af van in welke club je bent of de dames dat gewoon doen/aanbieden of proberen te ontwijken. We kunnen weer het hele lijstje clubs opnoemen, maar in de high-service clubs zijn er werkelijk nauwelijks meisjes die zoenen en vingeren niet in het pakket hebben zitten :cool: Hoe meer je naar de afwerkfabrieken gaat, hoe meer de dames de kantjes er af lopen, ook al toon je nog zoveel respect, en zijn je handen nog zo verzorgd. Vergeet niet dat in veel van die clubs de mannen/ijsberen als "vee" en geldautomaat worden gezien door de dames en ze graag misbruik maken van de goedheid van sommige ijsberen die nog op een roze wolk leven en denken dat ze bij hoge uitzondering van die ene dame nu wel de top service krijgen en ze bij hem nu net wel echt klaarkomt.........................keep on dreamin'! :cool:

anali
6 juni 2013, 19:36
Een hoerentent en je eigen carriere? Ik kan dat niet helemaal rijmen met elkaar, maar misschien dat jij me op weg kunt helpen?

Moet Anali dan echt elk woord tot het bittere einde verantwoorden. Lees gewoon, en begrijp dat Anali met die carriere bedoelde dat de dames waarschijnlijk niet meer met de klokkeluider willen kameren.

Kom strax aub niet met opmerkingen of het nu klokkeluider of klokkenluider is, of dat strax fout geschreven is, en het straks moet zijn...

Seth Gold
6 juni 2013, 19:39
Moet Anali dan echt elk woord tot het bittere einde verantwoorden. Lees gewoon, en begrijp dat Anali met die carriere bedoelde dat de dames waarschijnlijk niet meer met de klokkeluider willen kameren.

Kom strax aub niet met opmerkingen of het nu klokkeluider of klokkenluider is, of dat strax fout geschreven is, en het straks moet zijn...

Waarom zou je überhaupt nog willen kameren met een wijffie die jou een SOA aan heeft gesmeerd en niet meer met je wil kameren? Alsof ze de enige temeier is in West Europa.

amigo70
6 juni 2013, 20:08
En net als bij goed tongzoenen, hangt het uiteraard af van in welke club je bent of de dames dat gewoon doen/aanbieden of proberen te ontwijken. We kunnen weer het hele lijstje clubs opnoemen, maar in de high-service clubs zijn er werkelijk nauwelijks meisjes die zoenen en vingeren niet in het pakket hebben zitten :cool: Hoe meer je naar de afwerkfabrieken gaat, hoe meer de dames de kantjes er af lopen, ook al toon je nog zoveel respect, en zijn je handen nog zo verzorgd. Vergeet niet dat in veel van die clubs de mannen/ijsberen als "vee" en geldautomaat worden gezien door de dames en ze graag misbruik maken van de goedheid van sommige ijsberen die nog op een roze wolk leven en denken dat ze bij hoge uitzondering van die ene dame nu wel de top service krijgen en ze bij hem nu net wel echt klaarkomt.........................keep on dreamin'! :cool:

Tja, wat moeten we met zo'n update? Naar ""high-service clubs" gaan waar gegarandeerd getongzoend en gevingerd kan worden? Mij niet gezien. Dan ga ik liever naar "afwerkfabrieken" (bedoel je GT en LR want in andere clubs kom ik niet?) Na 4 jaar is het voor mij nog steeds een sport om met dames eerst te ervaren of er een klik is voor we de kamer opgaan. Loop nogal eens een "blauwtje", maar als de klik er is: WOW.

Ieder z'n ding zou ik zeggen.

Theodor Adorno
6 juni 2013, 20:17
We kunnen weer het hele lijstje clubs opnoemen, maar in de high-service clubs zijn er werkelijk nauwelijks meisjes die zoenen en vingeren niet in het pakket hebben zitten :cool: Hoe meer je naar de afwerkfabrieken gaat, hoe meer de dames de kantjes er af lopen, ook al toon je nog zoveel respect, en zijn je handen nog zo verzorgd.
In welke clubs kun je het beste toegaan en zijn zeg maar high-service clubs? Is daar een lijst van, waar staat deze dan? Ik kom zelf graag in GT en ben daar wel tevreden over de service. Hygiene is volgens mij wel belangrijk en als je niet schoon bent vind ik het logisch dat een dame vingeren niet toelaat, dat geldt ook voor zoenen vind ik. Vaak zie ik onverzorgde gasten rondlopen dat hoort niet.

anali
6 juni 2013, 20:22
Waarom zou je überhaupt nog willen kameren met een wijffie die jou een SOA aan heeft gesmeerd en niet meer met je wil kameren? Alsof ze de enige temeier is in West Europa.

Misschien schrijft Anali wat onduidelijk, maar hij bedoelt dat waarschijnlijk alle dames in de betreffende club niet meer met de klokke(n)luider willen kameren.

Heb je misschien een voorkeur voor een andere taal zodat het duidelijker is?.

Seth Gold
6 juni 2013, 20:29
Misschien schrijft Anali wat onduidelijk, maar hij bedoelt dat waarschijnlijk alle dames in de betreffende club niet meer met de klokke(n)luider willen kameren.

Heb je misschien een voorkeur voor een andere taal zodat het duidelijker is?.

Jij bent toch Anali? Als die dames enige brains hebben, dan hebben ze liever een klant die liever geen SOA heeft dan een klant die het niet uitmaakt. Hebben ze geen brains, dan zijn er genoeg andere oorden waar je je gang kunt gaan.

Iets niet melden omdat andere sloeries dan niet meer met je willen kameren. Dat slaat nergens op man.

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 20:46
Wat maakt het uit of die slet nog wil kameren met de klokkenluider? Ze heeft toch een soa, dus de klokkenluider zal liever kameren met een andere dame en het is niet zo dat zij de enige slet is.

Voorheen interesseerde het me ook wel iets wat dames vinden / denken, maar daar ben ik mee gestopt, want dat levert alleen maar hoofdpijn op. Als iemand iets doorgeeft aan de theke en de desbetreffende slet wil dan niet meer kameren met de klokkenluider.... Laat d'r lekker doen. Er zijn meer sletten dan hoerenlopers. wat een opmerking er zijn meer sletten dan hoerenlopers het is eerde anders om ;)

anali
6 juni 2013, 20:47
Iets niet melden omdat andere sloeries dan niet meer met je willen kameren. Dat slaat nergens op man.

Seth Gold, Anali zal het jou nog een keer uitleggen, omdat je de zin van deze hele discussie waarschijnlijk nog niet begrepen hebt.

Komtie:

Het ging erom dat sommige dames, door jou sloeries genoemd (maar goed, da's weer een andere discussie), niets doen met een melding van een beer dat ze waarschijnlijk een SOA onder de leden hebben, en dat dit dan bij de clubleiding gemeld moeten worden.

Seth Gold, get off my back with your comments, you are killing me!

Ma doare in pula
6 juni 2013, 20:50
wat een opmerking er zijn meer sletten dan hoerenlopers het is eerde anders om ;)

Ja? Kijk voor de gein eens op een doordeweekse dag in H7. De dames willen geld verdienen en wij willen het uitgeven. In het gros van de clubs is er op het gros van de dagen een flink vrouwenoverschot.

Seth Gold
6 juni 2013, 20:57
En dat beertjes er lustig op los neuken zonder condoom, en de dametjes het zich laten welgevallen (alles voor de eurotjes), slaat dat dan wel ergens op??

Een volwassen man en een volwassen vrouw besluiten om met elkaar te neuken en geen rubber te gebruiken. Wat is daar mis mee? Zonder rubber is het veel lekkerder, jonge.

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:03
Ja? Kijk voor de gein eens op een doordeweekse dag in H7. De dames willen geld verdienen en wij willen het uitgeven. In het gros van de clubs is er op het gros van de dagen een flink vrouwenoverschot. je moet in het algemeen kijken bijvoorbeeld duisburg daar lopen echt wel meer hoerenlopers als dvps h7 is een griebel club daar wil bijna geen hoerenloper komen of schrijf er niks over op dit forum omdat hij niet als budjet neuker gezien wil worden . ik zelf zal er nooit een voet over de drempel zetten want als ik na een club ga wil ik meer als alleen een Zweed hok :biggrin:

Ma doare in pula
6 juni 2013, 21:04
je moet in het algemeen kijken bijvoorbeeld duisburg daar lopen echt wel meer hoerenlopers als dvps h7 is een griebel club daar wil bijna geen hoerenloper komen of schrijf er niks over op dit forum omdat hij niet als budjet neuker gezien wil worden . ik zelf zal er nooit een voet over de drempel zetten want als ik na een club ga wil ik meer als alleen een Zweed hok :biggrin:

LR, PHG, Magnum, VV.... Genoeg clubs waar dames geregeld kin zitten te tikken. Vulkanstrasse of H7... da's ook niet zo heel veel verschil he. :)

Seth Gold
6 juni 2013, 21:06
Een idiote beer en een dame in geldnood zijn een recept voor SOA's.

Ga dus niet lopen lullen over een beer die een opgelopen SOA niet meldt. Stel je prioriteiten juist, "jonge"

Ik lul helemaal nergens over, jonge. Ik zeg nergens dat je moet melden, jonge. Ik zeg alleen dat niet melden omdat andere snollen dan niet meer met je willen kameren een bullshit argument is. Als gezondheid echt zo belangrijk is, dan is het vast wel belangrijker voor je dan naaien met bepaalde dames in een bepaalde hoerentent. Snapte, jonge?

bad pritt
6 juni 2013, 21:07
Een idiote beer en een dame in geldnood zijn een recept voor SOA's.

Ga dus niet lopen lullen over een beer die een opgelopen SOA niet meldt. Stel je prioriteiten juist, "jonge"

Idioot is een waarde oordeel dat velen niet delen met je.

bad pritt
6 juni 2013, 21:09
LR, PHG, Magnum, VV.... Genoeg clubs waar dames geregeld kin zitten te tikken. Vulkanstrasse of H7... da's ook niet zo heel veel verschil he. :)

In alle clubs zitten ze duimen te draaien, het is nergens meer zoals voor de crises, bij lange na niet.

bad pritt
6 juni 2013, 21:11
bp heeft geen jas nodig ziek is hij tog al

Ik ben niet ziek je moet geen onzin gaan verkondigen.
Jij bent ziek omdat je dit uit je duim zuigt en opschrijft.

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:14
niet een klein beetje ziek in je hoofd bp dat zijn we toch allemaal. somige dingen moet je gewoon voor je zelf houden ik zou het nooit hier op het forum verkondigen als ik hem er ergens pronkgelijk blanco insteek . o ja als je me op wil zoeken vrijdag avond bij de banditos 21.30 hoef je me niet te zoeken :biggrin:

Ma doare in pula
6 juni 2013, 21:22
Hoe haal je een thanks weg? Had het even te snel gelezen. Ik vind het niet idioot. In elk geval niet idioter dan naar de hoeren te gaan.

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:26
In alle clubs zitten ze duimen te draaien, het is nergens meer zoals voor de crises, bij lange na niet.

ma dat wil nog niet zeggen dat er meer dames zijn dan beren .kom vrijdag ma na de vulkaan bp dan gaan we tellen zekerwetten dat ik gelijk heb. en neem je vriendje mee ma doare in pula

Ma doare in pula
6 juni 2013, 21:28
ma dat wil nog niet zeggen dat er meer dames zijn dan beren .kom vrijdag ma na de vulkaan bp dan gaan we tellen zekerwetten dat ik gelijk heb. en neem je vriendje mee ma doare in pula

Vrijdag is niet de enige dag in de week. Jij maakt wel duidelijk dat je geen heldere kijk hebt op de huidige stand van zaken in het hoerenmilieu.

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:31
Ok, we kijken.

Al wie vindt dat neuken zonder condoom met een hoer idioot is, gelieve een thanks onder dit bericht te zetten.

ik vin dat neuken zonder condoom met een hoer idioot is. ma dat je er over gaat schrijven op dit forum is nog veel idioter. in het spel kan de sex wel zo heftig zijn dat er niet meer aan een condoom gedacht wordt. ma hou dat voor je zelf dat is mijn mening :thefinger:

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:36
Vrijdag is niet de enige dag in de week. Jij maakt wel duidelijk dat je geen heldere kijk hebt op de huidige stand van zaken in het hoerenmilieu. meer verstand dan jou loop al lange mee je schrijf dat er meer damens zijn dan hoerenlopers mischien door de weeks in een club ma mannen zijn er gemiddelt veel meer neem gt op een donderdag vrijdag zaterdag het is er dan zo druk dat ik er niet wil zijn het wordt tijd dat je is wandelschoenen koop en leer wandelen vandaag in denhaag voor me werk geweest er liepen daar echt wel meer manen dan er damens waren

rmjhexe
6 juni 2013, 21:38
Als jullie nu allemaal met neuken, dan loop ik geen risico meer! Alvast bedankt voor de medewerking.

Ma doare in pula
6 juni 2013, 21:38
En dat beertjes er lustig op los neuken zonder condoom, en de dametjes het zich laten welgevallen (alles voor de eurotjes), slaat dat dan wel ergens op??

Nee, je als klant af laten slaan door een hoer en laten bijten, slaat ergens op.

Ma doare in pula
6 juni 2013, 21:39
meer verstand dan jou loop al lange mee je schrijf dat er meer damens zijn dan hoerenlopers mischien door de weeks in een club ma mannen zijn er gemiddelt veel meer neem gt op een donderdag vrijdag zaterdag het is er dan zo druk dat ik er niet wil zijn het wordt tijd dat je is wandelschoenen koop en leer wandelen vandaag in denhaag voor me werk geweest er liepen daar echt wel meer manen dan er damens waren

Je weet er helemaal niks vanaf man. Je noemt vrijdag in Duisburg en je noemt de GT... Kijk eens rond in andere clubs, op andere dagen. Iedereen met goed functionerende ogen weet wel beter.

Oh ja, en leer ff goed spellen.

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:40
zo heren veel plezier met deze discussie en bp ik zie je morgen om 21.30 want het kan wel crises zijn maar ik heb helaas werk genoeg dis ik kruip onder de wol

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:45
Je weet er helemaal niks vanaf man. Je noemt vrijdag in Duisburg en je noemt de GT... Kijk eens rond in andere clubs, op andere dagen. Iedereen met goed functionerende ogen weet wel beter.

Oh ja, en leer ff goed spellen. clups worden steeds meer gemeden door de crises ik kom beren in de loop huizen tegen omdat ze gewoon minder geld hebben ma er zijn nog altijd meer hoeren lopers als dames . ik hoop dat ze zaterdag ook weg blijven in xanten dat ik de enige ben . over dat spellen ik heb ontheving van big30

Ma doare in pula
6 juni 2013, 21:47
cups worden steeds meer gemeden door de crises ik kom beren in de loop huizen tegen omdat ze gewoon minder geld hebben ma er zijn nog altijd meer hoeren lopers als dames . ik hoop dat ze zaterdag ook weg blijven in xanten dat ik de enige ben . over dat spellen ik heb ontheving van big30

Cups mijden? :)

Heel veel hoerenlopers gaan gewoon heel af en toe een keertje wippen. Kijk gewoon eens in de clubs in Duitsland, daar is het echt wel minder dan een tijd geleden. En dat zal aan de ramen niet anders zijn. Waar mensen voor clubs passen, zullen er ook wel hoerenlopers die in de goede tijden al naar de ramen gingen zijn die minderen of passen.

de duisburg spesjalist
6 juni 2013, 21:50
Cups mijden? :)

Heel veel hoerenlopers gaan gewoon heel af en toe een keertje wippen. Kijk gewoon eens in de clubs in Duitsland, daar is het echt wel minder dan een tijd geleden. En dat zal aan de ramen niet anders zijn. Waar mensen voor clubs passen, zullen er ook wel hoerenlopers die in de goede tijden al naar de ramen gingen zijn die minderen of passen. nog een keer ik denk dat je me verkeert begrijp over het algemeen zijn er meer hoerenlopers ma niet altijd op de zelfde plek zoals bijvoorbeeld h7

Ma doare in pula
6 juni 2013, 21:53
nog een keer ik denk dat je me verkeert begrijp over het algemeen zijn er meer hoerenlopers ma niet altijd op de zelfde plek zoals bijvoorbeeld h7

Nog een keer: over de hele linie is het gewoon stukken minder dan voorheen in de goede tijden. Dat merken de dames echt wel. De clubs zijn als paddenstoelen uit de grond geschoten, er vinden nog steeds hele volksverhuizingen plaats van de achterbuurten van Braila, Galati, Sliven en Pazardzjik naar Duitsland, maar het behoeft denk ik geen betoog dat het aantal € wat hoerenlopers erin steken, is geminderd.

Big30
6 juni 2013, 21:57
Even dit topic als chatbox gebruiken is niet zo'n probleem maar alle berichten die off-topic zijn worden tzt weggehaald.

Of iemand zou een goede nieuwe title kunnen verzinnen voor dit onmeunig geouwehoer!

Als je ergens over wilt berichten doe dat dan in het juiste topic of maak een nieuwe aan of als je gezellig wat wilt babbelen ga naar de chatbox!

Wijze grijze
6 juni 2013, 22:12
Of iemand zou een goede nieuwe title kunnen verzinnen voor dit onmeunig geouwehoer!


Je geeft toch zelf al een goede nieuwe titel voor zo'n topic: onmeunig geouwehoer

Ik vrees echter wel dat zo'n nieuw topic vanzelf al heel snel uit z'n voegen zal barsten.

anali
6 juni 2013, 22:34
Je geeft toch zelf al een goede nieuwe titel voor zo'n topic: onmeunig geouwehoer

Ik vrees echter wel dat zo'n nieuw topic vanzelf al heel snel uit z'n voegen zal barsten.

Toch jammer, het topic begon serieus

Badslippers
6 juni 2013, 22:36
Poeh poeh, net terug van de zware arbeid. Is dit draadje ontploft.


Ongelooflijk wat een discussie weer. Als je zelf hygenisch bent, geen uitsteeksels aan je nagels, en enig respect toont naar de dame in kwestie, dan is vingeren net zo normaal bij je vriendinnetje als een (goede!) DVP.
[en de rest over de zg "high service-clubs"]


Kijk, Dit is een uitstekend voorbeeld van MiniMe waarin hij de kwintessens mist. Het gaat er niet om of vingeren normaal is maar of vrouwen dat prettig vinden. Vingeren is een normaal onderdeel van het liefdesspel. Niks abnormaals aan. Waarom wordt dat dan toch niet altijd gewaardeerd? Ik heb daar zo mijn eigen kijk op en pretendeer echt niet dat die zaligmakend is. Seks in het algemeen en vingeren in het bijzonder wordt door iedereen anders beleefd. En de beleving daar gaat het mij om en dan merk je dat vingeren en tongen vaak genoemd worden als handelingen die door dames worden afgehouden terwijl ze er wel lustig op los neuken. Al eerder gemeld, vingeren wordt net als tongzoenen blijkbaar als een intieme handeling gezien. Intiemer dan neuken. "Doggy" neuken vind ik bijvoorbeeld behoorlijk afstandelijk (en bovendien een klote standje). Nou merkte ik ook dat hoe beter je klik met een dame is des te meer er mogelijk is (en geapprecieerd wordt). Nogmaals, dat ieder dat anders ervaart prima.


Anali zal op dit forum niet openlijk namen noemen.
[en de rest van de argumentatie]

Oké "fair enough". Had ik ook wel op mijn tien vingers kunnen natellen.

Dan lees ik verder in een hoop reacties die niet direct gaan over het onderwerp maar of je eventuele symptomen (van een evt. soa) zou moeten vermelden (aan dames, aan thekes, aan managers etc.) Nou dacht ik een hele tijd geleden dat ik schimmel aan mijn pik had hangen. Dat heb ik toen keurig netjes verteld tegen de dames waarmee ik gekamerd had en dat het wellicht verstandig was om zich te laten testen. Bleek trouwens loos alarm, iedereen blij. Of je dat vanuit moreel oogpunt moet doen interesseert me niet. Het was meer uit goed fatsoen. Met moraliteit heb ik niks, net zo weinig als met die kut principes die altijd weer opduiken. Wat me nog het minste boeit is het welzijn van de ijsberen hier. Maar dat heeft meer te maken met dat ik DE IJSBEERPOPULATIE (ja schiet maar) nog huichelachtiger, leugenachtiger, hypocrieter vind dan alle valse adders tesamen die ooit in alle "Indiana Jones" films zijn gebruikt. Daarbij vergeleken zijn Roemeense hoertjes keurige nonnetjes. Zo, de discussie is weer vlot getrokken!



[Voorspelbare BP reactie (inclusief taalfouten!)]


Waarvoor dank. Kijk, hier en daar heb jij, kale oproerkraaier en vrijetijdshooligan met buikje, een puntje. Geef ik ook ruiterlijk toe. En natuurlijk heb je zo af en toe een prijzenswaardige en informatieve recensie. Maar je mag blij zijn dat ik mij er niet met een "Jantje van Leiden" van af maak en de moeite neem om je van repliek te dienen. Da's inhoudelijk toch beter dan de stoplappen van Ketserr, die ik overigens te vriend wil houden want aan mijn status van "Schoothondje van de Moral Majority" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30330-Badslippers-is-het-schoothondje-van-de-moral-majority&p=271322#post271322)dient niet getornd te worden. Maar dit terzijde.

Het laatste jaar ben ik inderdaad een (te) frequent "Living Room" bezoeker en ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld. Waarschijnlijk bevinden zich de "naar-een-vinger-in-hun-kut-hunkerende-dames" in de clubs die ik niet bezoek.

En dan. Badslippers zurig reageren??? Hier passen maar liefst drie vraagtekens. Het enige zurige aan mij is mijn eikel die elke avond in de appelazijn wordt gedoopd om op die manier de schimmelwoekering geen kans te geven. Hoor ik daar de applausmachine? Rot op man, die machine is net zo utopisch als de mondharmonica van Ace2. Jij mag dan de luis in de pels zijn van de gematigde en kritiekloze goegemeente en de moderatie maar ik ben de luis in de pels van de provocerende proleten die prat gaan op hun eigenschap om te stoken. En ach, al die Latijnse termen gaan je waarschijnlijk boven je gladde schedel maar ik ben bereid die nog eens toe te lichten mits die andere "Hooligan" van de partij zal zijn want die blijft tenminste tot de tent haar deuren sluit en de biervoorraad soldaat is gemaakt want zo lang vrees ik wel nodig te hebben voor mijn uitleg.

Cheeerzzz!!!

P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)

Big30
6 juni 2013, 22:46
Het enige zurige aan mij is mijn eikel die elke avond in de appelazijn wordt gedoopd om op die manier de schimmelwoekering geen kans te geven.
P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)
Eitje!

Badslippers
6 juni 2013, 22:55
wordt gedoopd moet zijn wordt gedoopt. Link: 't kofschip (http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/t-kofschip)

Eitje!



:ola2:

Proficiat


Volgende keer "Freier Eintrit" bij "PHG" voor jou.

:ola2:

jacky pakutra
6 juni 2013, 22:59
Het laatste jaar ben ik inderdaad een (te) frequent "Living Room" bezoeker en ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld.
P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)

vertroebelT moet hier met een T :)

Geen taalpurist gaan spelen hier Badslippers, maar gewoon doen waar je goed in bent...want dat je (zeer) prettig leesbare stukken produceert zal hier niemand betwisten.
Daarnaast de constatering dat je hier een streepje voorhebt en dat de mods zuinig zijn op hun veelschrijver; als ik voorheen het woord "hoer" in een post gebruikte had ik al een veeg of PM met inhoud "ongepast taalgebruik" te pakken.
Maar dat is meer iets voor het draadje YBF 3.0 :smile2:

Wijze grijze
6 juni 2013, 23:01
hypocrieter vind dan alle valse adders tesamen (tezamen)
ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld. (vertroebelt) Waarschijnlijk bevinden zich de "naar-een-vinger-in-hun-kut-hunkerende-dames" in de clubs die ik niet bezoek.

P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)

En nog twee eitjes

Badslippers
6 juni 2013, 23:09
vertroebelT moet hier met een T :)


En nog twee eitjes

Pfffff, dit is niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Even "Off Topic". Als iemand anders spelfouten maakt vind ik dat niet erg. Maar als ik ze zelf maak en ze naderhand zie, erger ik me kapot. Vooral als de tijdslimiet is verstreken om je bericht te corrigeren. Ik moet zeggen dat ik best wel tijd besteed aan m'n berichten. Niet inhoudelijk want het staat binnen een vloek en een zucht op papier maar meer de leesbaarheid. En als je dan achteraf een blunder ziet staan . . . Grrrrrrrr!

"On Topic"
Van een vinger in mijn reet krijg ik altijd aandrang!

Goedemorgenallemaal
7 juni 2013, 08:21
"On Topic"
Van een vinger in mijn reet krijg ik altijd aandrang!

Gelukkig, het gaat weer over vingeren...

Als ik nu begin over peuteren in mijn neus zit ik toch meer on topics dan 9 van de 10 meest recente posts geloof ik.

Picasso 1
7 juni 2013, 09:31
Kijk, Dit is een uitstekend voorbeeld van ....

Ik begin met een flauwe: Na een komma hoort geen hoofdletter.



Dat heb ik toen keurig netjes verteld tegen de dames waarmee ik gekamerd...

Het is "zeggen tegen" of "vertellen aan".



Maar je mag blij zijn dat ik mij er niet met een "Jantje van Leiden" van af maak

Met een Jantje van Leiden van afmaken. Aan elkaar vast dus.



En ach, al die Latijnse termen gaan je waarschijnlijk boven je gladde schedel ....

"je gladde schedel te boven"

Cheers! :wink:

Red Devil
7 juni 2013, 10:17
Pakweg 8 van de 10 keer gaan ze er zelf gewoon blanco op zitten, dus ze vinden het maar al te fijn.
Of ze doen alleen maar aan klantenbinding omdat zij geld fijn vinden.

Groeten,
:teuflisch:

Red Devil
7 juni 2013, 10:50
Ik begin met een flauwe: Na een komma hoort geen hoofdletter.
Na een dubbelepunt behoort ook geen hoofdletter te staan, behalve bij een eigennaam. Dit geldt inderdaad ook voor de (punt)komma.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :tongue:

Ik neuk overigens liever vrouwen dat komma's. :biggrin:


Groeten,
:teuflisch:

Picasso 1
7 juni 2013, 11:08
Na een dubbelepunt behoort ook geen hoofdletter te staan, behalve bij een eigennaam. Dit geldt inderdaad ook voor de (punt)komma.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :tongue:

Ik neuk overigens liever vrouwen dat komma's. :biggrin:

Groeten,
:teuflisch:

Haha, daar heb je me. Was overigens geen verwijt maar het inwilligen van een verzoek.

"Dat" moet overigens "dan" zijn.

aamu
7 juni 2013, 12:04
De ene beer haalt aan dat het wel of niet met de vinger(s) en/of hand(en) er in te mogen wellicht een hoop met hygiëne en respect te maken heeft. Waar een andere beer aangeeft dat het misschien meer om klik en intimiteit draait. Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat er een belangrijk element ontbreekt - of eigenlijk 2 aan elkaar verwantte elementen. Tijd en plaats.

Zo zat ik vorige week nog kuis op een bankje in een club en liet mijn ogen ronddwalen. Ze hadden eigenlijk een vast dwaal patroon op de mooie jonge Roemeense voor me. Ze danste sensueel op de muziek. In mijn ooghoeken zag ik vervolgens de smeerlap van een ijsbeer al aankomen. Tong hangend uit de mond, met een te strakke boxer en de badjas losjes - hij vergreep zich aan de dame van achteren en heel even werd er gedanst door het stel. De smeerpijp hield haar toen vast met een arm om haar middel en begon als een malle met z’n andere hand over haar slipje te wrijven. Al spoedig belandde het stel op een bankje waar ze bij hem op schoot zat. Met de tong nog uit zijn bek hangend een blik in zijn ogen van ‘kijk-mij-eens-wat-een-plezier-ik-haar-gun-als-ik-zo-met-mijn-hele-hand-hard-over-haar-klit-wrijf’, liet hij zich helemaal gaan. Het arme jonge meisje keek verveeld, verdwaasd en lichtelijk geïrriteerd voor zich uit en af en toe op haar klokje, wachtend op feierabend.

Om het misschien beter grijpbaar te maken dat dames het niet altijd willen dat er – op dat moment - een vinger in gaat, is in mijn hoofd niet veel anders dan wij niet altijd kunnen genieten van de kunsten van het leuter grijpen en trekken, al dan niet onder de badjasgordel. Hoe vaak sta je als beer niet aan de bar en komt er een dame bij je staan, die direct met een hand onder de badjas gaat en als een malle begint te trekken aan je kleine grote vriend? Dit eigenlijk altijd gecombineerd met iets doordringende blik en snel bewegend tongetje. Zo zijn er genoeg dames die menen te vinden dat we daar opgewonden van moeten raken. Of als je op kamer bent en een dame naast je gaat liggen en met harde hand denkt dat ze met lange slagen snel thuis zal zijn. Helemaal niet erg als het spel daar toe leidt uiteindelijk, maar zo in een nog koud bed als een razende te gaan sjorren? Nee dat wordt hem niet!!

Naar mijn idee niet anders dan met vingers en tongen erin; ruw en koud kruisgrijpen wordt door beide seksen over het algemeen niet gewaardeerd.

Red Devil
7 juni 2013, 12:05
"Dat" moet overigens "dan" zijn.
Tikfoutje.
Punt voor jou. ;)

Groeten,
:teuflisch:

MiniME
7 juni 2013, 12:43
In welke clubs kun je het beste toegaan en zijn zeg maar high-service clubs? Is daar een lijst van, waar staat deze dan? Ik kom zelf graag in GT en ben daar wel tevreden over de service. Hygiene is volgens mij wel belangrijk en als je niet schoon bent vind ik het logisch dat een dame vingeren niet toelaat, dat geldt ook voor zoenen vind ik. Vaak zie ik onverzorgde gasten rondlopen dat hoort niet.

Je kunt onderscheid maken tussen service van de club (top in bv GT) en service van de dames (top in bv Luder Lounge) In dit overzicht kun je zien dat dit meestal helaas niet gelijk op gaat: Service vs Service (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7911-Zeeeeer-subjectief-club-overzicht-van-MiniMe!!&p=314973#post314973). Vaak is het zo hoe dreckiger een club, hoe beter de service van de dames, maar ja, smaken verschillen (zie ook monoloog van Dominee Badslippers die nog steeds denkt dat selectief citeren er voor zorgt dat "de waarheid" zichtbaar wordt :biggrin:).

Piet Plezier
7 juni 2013, 15:03
Ik vinger ze alleen maar in de kont.

Goedemorgenallemaal
7 juni 2013, 16:52
Ik vinger ze alleen maar in de kont.
Ik niet, geeft zo'n poeplucht als ik in m'n neus peuter....

(wow, twee postjes achter elkaar die in ieder geval over variaties van het vingeren zoals in de eerste post bedoeld gaan).

Nibor76
7 juni 2013, 19:11
Maar we doen het vingeren toch wel safe.

Met condoom om je vinger want stel je voor dat je wat oploopt ;)

Toulouse-Lautrec
7 juni 2013, 20:17
http://www.jerrygordon.be/georgie/modules/4nAlbum/album/album2/vingeren.jpg

Veilig Vingeren.

anali
7 juni 2013, 20:42
Maar we doen het vingeren toch wel safe.

Met condoom om je vinger want stel je voor dat je wat oploopt ;)

Zonder gekheid; Anali heeft wel eens een dvp gehad die in de woonkamer beweerde zich te laten vingeren. Op de kamer begon ze over een rubber die dr eerst om moest.

Bluebear
7 juni 2013, 20:57
Waarom vingeren als je je damptamp in dat zweetgat kunt pleuren? "Bluebear" is confused!! :confused: :betrunken:

sofaking
7 juni 2013, 22:17
Zonder gekheid; Anali heeft wel eens een dvp gehad die in de woonkamer beweerde zich te laten vingeren. Op de kamer begon ze over een rubber die dr eerst om moest.
Ik heb ook eens mogen genieten van een VMC met een Hongaarse Victoria in Yin Yang. Vele jaren geleden.

bad pritt
8 juni 2013, 08:53
ik stop er ook mee onder het motto:

never discuss with a fool because he will draw you down to his level, and beat you with experience

Een Badslippers tactiek: je moreel en intellectueel boven anderen tillen in een discussie.
Is een zwaktebod en een vorm van een autoriteitsargument.
BS weet de latijnse naam van deze variant, althans hij brengt het overtuigend, waardoor hij als beste jongetje van de klas extra punten scoort.

Ik noem dat zelf kleuterschool argumentatie.

bad pritt
8 juni 2013, 08:55
Zonder gekheid; Anali heeft wel eens een dvp gehad die in de woonkamer beweerde zich te laten vingeren. Op de kamer begon ze over een rubber die dr eerst om moest.

Ja dan is de lol eraf ook al eens vriendelijk voor bedankt.
Maar ze doet wel wat ze beloofd.:rolleyes:

bad pritt
8 juni 2013, 09:13
https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=318128#post318128)
[Voorspelbare BP reactie (inclusief taalfouten!)]



Het laatste jaar ben ik inderdaad een (te) frequent "Living Room" bezoeker en ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld. Waarschijnlijk bevinden zich de "naar-een-vinger-in-hun-kut-hunkerende-dames" in de clubs die ik niet bezoek.

En dan. Badslippers zurig reageren??? Hier passen maar liefst drie vraagtekens. Het enige zurige aan mij is mijn eikel die elke avond in de appelazijn wordt gedoopd om op die manier de schimmelwoekering geen kans te geven. Hoor ik daar de applausmachine? Rot op man, die machine is net zo utopisch als de mondharmonica van Ace2. Jij mag dan de luis in de pels zijn van de gematigde en kritiekloze goegemeente en de moderatie maar ik ben de luis in de pels van de provocerende proleten die prat gaan op hun eigenschap om te stoken. En ach, al die Latijnse termen gaan je waarschijnlijk boven je gladde schedel maar ik ben bereid die nog eens toe te lichten mits die andere "Hooligan" van de partij zal zijn want die blijft tenminste tot de tent haar deuren sluit en de biervoorraad soldaat is gemaakt want zo lang vrees ik wel nodig te hebben voor mijn uitleg.

Cheeerzzz!!!

------------------

Un voorspellbare BP reaktie met taalvoute:
Bedankt kale leraar nederlands...de species die ik nooit snapte op de middelbare school...de species die vorm verkiezen boven inhoud en van een mooi pleonasme een orgasme krijgen.
Fuck de taalfouten laten we ons konsentrere op de inhoud. En anders vraag ik ook ontheffing aan bij Bic, ken je daar niet over zeike, en ik schrijf ook zo dat Ketserrr in de mooiste stat achte de duihnuuuuuh het ook ken snappe.

Latijn is volgens mij al 2000 jaar een dode taal hahaha..veel plezier ermee.

Nou vooruit dan om niet in jouw fout te vervallen en toch inhoud te leveren aan deze hoogstaande discussie:
Mischien is het wel zo dat t.a.v. vingeren geld dat abuses non tollit usum en dat de dames er daarom in het algemeen niet zo happig op zijn ? Maar van de andere kant kan het wel leiden tot accidere ex una scintilla incendia passim en dat my friend kan het begin zijn van een WG schaal 10 ervaring en die wil niemand missen toch ?

Denk daar maar eens een hele avond over na, dan maak ik met die andere hooligan de biervoorraad wel op.

Proost !