PDA

Volledige versie bekijken : Obama of Romney?

Big30
7 november 2012, 01:31
http://nos.nl/dossier/317430-amerika-kiest-2012/tab/527/uitslagen/

uurtje
7 november 2012, 02:13
gaat weer laat worden denk ik zo. En ik voorzie ook al een kleine discussie achteraf...:)

uurtje
7 november 2012, 05:29
ging toch nog rap......

Barack Obama
7 november 2012, 06:16
"If you turn away now -- if you buy into the cynicism that the change we fought for isn’t possible, well, change will not happen."

Barack Obama,
President of the United States of America.

uurtje
7 november 2012, 06:17
die "change" vond zeker weten niet vannacht plaats....

Barack Obama
7 november 2012, 06:23
die "change" vond zeker weten niet vannacht plaats....
“Change will never happen when people lack the ability and courage to see themselves for who they are.”

“Change hurts. It makes people insecure, confused, and angry. People want things to be the same as they've always been, because that makes life easier. But, if you're a leader, you can't let your people hang on to the past.”

Barack Obama,

Piet Plezier
7 november 2012, 08:26
Gelukkig voor Amerika weer Obama,die andere knurft kwam me niet ze betrouwbaar over.

Goedemorgenallemaal
7 november 2012, 09:17
Gelukkig voor Amerika weer Obama,die andere knurft kwam me niet ze betrouwbaar over.

Voor de rest van de werled zal het niet veel uit maken.
Grappig toch dat de eerste president van de VS van een partij komt die in de 19e eeuw de partij van de slavenhouders was, terwijl de republikeinse partij juist als anti-slavernijpartij is opgericht.

The Joker
7 november 2012, 09:50
In welke club gaat forum nieuwkomer Obama zijn overwinning vieren vandaag?

Red Devil
7 november 2012, 11:23
Ik denk in de armen van een van de mooiste vrouwen ter wereld: Michelle Obama. :freu:

Groeten,
:teuflisch:

Nibor76
7 november 2012, 11:30
Once you go black, you.......

Badslippers
7 november 2012, 12:30

Ik denk dat hij met kees roeiboot gaat fierljeppen ! ! !

Barack Obama
7 november 2012, 21:02
De vorige keer toen ik won zijn we met een clubje naar Artemis gegaan, moest toch even bij Angela op de koffie maar kreeg er zelfs geen koekje bij, ja 1 van eigen deeg. De clubs in Hessen doe ik ook wel eens aan want als we met de Airforce One een tussenstop maken in Frankfurt ga ik er het liefst even op uit.

De clubs in NRW zijn per vliegtuig toch wat lastig te bereiken en daar ben ik dus nog niet geweest. Leuk zo'n vliegtuig maar je hebt er wel een lange landingsbaan voor nodig. Airport Grefrath zou ideaal zijn maar dat is allemaal wel wat krap daar en de baan is ook vrij soppig.
Maar misschien dat ze de A61 of de A40 voor me af kunnen sluiten, dat zou wel handig zijn en moet kunnen vind ik.

Alle beren nog bedankt voor de steun die ik mocht ontvangen deed me erg goed. Compliment ook voor dit mooie en informatieve forum, bijzonder leerzaam zeker dat NBA hoekje wat jullie hier hebben, echte kenners niet alleen van de clubs.

Alleen van politiek hebben jullie dus echt de ballen verstand maar ik zal hier maar geen namen noemen he! Maar goed daar ben ik dan weer voor want daar heb ik toevallig wel heel veel verstand van. Doe ook de groeten aan mijn goede vrienden Karl Rutte en Friedrich Samson, twee toffe peren zijn dat die in no-time een regeer akkoord in elkaar hebben getimmerd waar zelfs ik nog een puntje aan kan zuigen.

Ik zou zeggen houdoe he,

Barack Obama,