PDA

Volledige versie bekijken : Een ijsbeer in Thailand (voorbereidingen)

benijsbeer
8 november 2012, 00:59
Net als wijze grijze loop ik al heel lang rond met de gedachte naar Thailand of de Filipijnen te gaan om mijn seksleven nog verder uit te bouwen

Toen een collega van mij vertelde dat hij tegen het lijfje van een Filipijnse meid was gelopen en helemaal hoteldebotel was en ook nog gelijk wilde trouwen was het voor mij ook duidelijk. Hij moest opletten, ik moest weg uit Europa.

Ik wil naar de filipijnen..
Ik wil naar Angels City...

In een club in Mannheim werd ik er aan herinnerd dat Thailand ook niet slecht was. Die Thaise meid kon er wat van en ik kan me niet herinneren ooit seks met een Filipijnse meid te hebben gehad. Dat zette me wel aan het denken.

Toen ik daarna puur per toeval weer eens tegen Ronny aanliep in pt.dorsten en hij me ook nog vertelde over twee weken naar Bangkok te gaan, was mijn beslissing duidelijk. Ik vroeg of ie er een probleem mee had dat ik meeging. Ondanks de behoorlijke hoeveelheid drank, vond hij dat een fantastisch idee. Hij zou me de details mailen via facebook.

Helemaal in extase kwam ik dus thuis.
Iedere dag keek ik naar de telefoon, naar de email, naar facebook: niets nada noppes. Geen bericht. Zelfs heb ik nog enkele berichtjes per facebook en sms verstuurd... Niets.

Twee weken later had ik bijna de moed opgegeven. opeens kwam er een onduidelijk, een duidelijk in beschonken toestand verstuurde E-mail terug. Ronny was al in Pataya. Sorry van het niet antwoorden etc...

Ja,ja dat zal wel weer dacht ik.
Mijn plannen kon ik dus weer veranderen.
Jammer van het gezamenlijke reisje dus.

Even later kwam er nog een SMS.
Hij kwam terug naar Duitsland omdat hij nog een tweetal weekjes moest werken en daarna zou hij weer terug gaan. Hij stuurde me de pdf met de vluchtgegevens van airberlin via Düsseldorf zodat ik dezelfde vlucht kon boeken.

Ik sprong op, Een gat in de lucht. De meiden bij McSex keken me vreemd aan? Door welke mug was ik gestoken?

Gelukkig heb ik altijd van alles bij me, dus bij maar even de laptop uit de auto opgehaald en de vlucht geboekt. Kinky, met een meid op je pik, een laptop op mijn buik en dan een vlucht naar Thailand boeken. Dat was ook een unieke ervaring. Vooral omdat ik nog de calculator erbij moest halen om de boekingsgegevens in te geven. Marianna heeft nu gezien hoe wij dat hier doen als er geld over gemaakt moet worden. Duidelijk: Gemakkelijker als cashgeld zoals zij dat steeds doet. Maar met een meid op je pik erbij zou ik niet nog eens doen.

Potentieel probleempje: wat komt er nu op de rekening?
Nog erger, wat staat er zo dadelijk op de overboeking?

Ik zie wel. Mijn vrouw weet van niets en die heb ik wijs gemaakt dat ik weer eens op zakenreis moet. Maar niet naar Bangkok, afwachten of dat gaat lukken. De credit card afboeking zie ik niet meer. Nu maar hopen dat de luchthaven er niet op staat.

De rekening voor de boekhouding heb ik een beetje aangepast, dat gaat hopelijk geen problemen opleveren.

Ik kan daar natuurlijk ook geen geld gaan opnemen. Dan staat weer op de afrekening Thailand, en dan heb ik weer wat uit te leggen. Dus moet ik cash geld meenemen.

Ik heb een club eigenaar eens vriendelijk aangekeken en mijn vrouw heeft 5000 Euro naar hem over gemaakt. Ze is dat gewend te doen, maar weet uiteraard niet wat het doel van dit geld is. Zo hoef ik niet overal over te liegen :) en snapt ze dat ik aan het werk ben.

De clubeigenaar heeft me netjes een stapeltje vijfhonderdjes gegeven dus dat is ook goed gegaan. Ik moest maar enkele leuke meiden meenemen naar zijn club. Dat doe ik graag, zeker als ik op die wijze een schatje kan meenemen en dan in zijn club kan weerzien.

Ben ik dan een mensenhandelaar?
Geen idee, opletten dus.

Verder dacht ik bij de GGD te kunnen binnenwandelen voor een inenting.
Dat blijkt daar zo niet te werken. Eerst een afspraak, dan een week wachten en pas dan mag je twee spuitjes laten zetten in de beide armen.

Je krijgt er ook een consult bij. tig vragen te beantwoorden op een formulier. dan tijdens de consult komen er nog meer vragen.

Ik gaf duidelijk een hint dat ik ook voor de sex ging.
Of ik er ook sex zou hebben? hoevaak? beschermd/onbeschermd? Etc.
Of ik al eens onbeschermd seks gehad had?

Dat vroeg een 18 jarig grietje me.
Ik vroeg: per dag, per week of per jaar. Toen ik haar grinnikend vertelde tussen de 500 en 1000 meiden per jaar (tendens stijgend) te neuken viel ze bijna van haar stoel. Vol ongeloof keek ze me aan, geloofde er geen zak van en drong verder niet aan op een onderzoek. Ze vroeg of het werkelijk waar was, tuurlijk zei ik, maar ik hoefde niets te bewijzen. Jammer want ik had al een paar dagen niet meer geneukt.

Ik ben daarna gelijk doorgereden naar Hamm.

In tegenstelling tot mijn collega heb ik nergens last van gehad. Nog niet eens een stijve arm. En dat nog wel ondanks twee nachten bij McSex met twee meiden om me heen. Gül en Susi hebben de hele nacht op mijn arm geslapen, geen enkel probleem.

Ik denk dat ik me nu redelijk heb voorbereid. Het hotel heb ik afgelopen week nog geboekt. Ook via het internet. Twee weken in een penthouse suite voor nog geen 350€, kamers speciaal voor de seks en voor twee personen geboekt zodat alles ook voor het hotel netjes betaald wordt. Ik geloof dat ik niet mag klagen, maar eerst zien dan geloven. Ze komen me zelfs per taxi ophalen.

Op die afrekening staat wel Pataya, dus ik moet eens zien hoe ik dat weet te voorkomen. Ik ga maar cash betalen denk ik als het niet al afgeboekt is.

Ronny zegt weer dat alles nu perfect is, de mamasans wachten al op mij meldt zijn facebook.

Ronny's schatje kent nog vriendinnetjes die mij perse willen ontmoeten. Zijn foto's geven een uitstekende indruk. Hij heeft smaak. Zijn Mickey Mouse wil ik ook te grazen gaan nemen.

Alleen het weer hebben we niet in de hand. Hij had daar nogal wat stortbuien meegemaakt.

Ik ga dus zoals al aangekondigd komende vrijdag nog eens lekker tekeer bij McSex met bad pritt, Johnny, anali en Krukas. Wie weet komen er nog andere Hollanders. Ik blijf er weer pitten want ik zit nu 350km van Hamm verwijderd terwijl ik dit aan het typen ben. Ik zal dus wel weer uitgeblust aankomen, maar ik wil weer een keertje lol hebben met die vier samen.

Het zal vast wel weer een leuke avond en nacht worden met z'n allen daar. Aan de meiden zal het niet liggen denk ik.

Zaterdag avond vertrek ik dus. Een paar uurtjes ervoor treffen we elkaar in de vertrekhal. We zullen wel zien. Handig zo een e-ticket.

Op naar die Thaise hete zonnetjes en de warme zon, zwembad en wat er zoals nog meer te zien is.

Wordt vervolgd..

Piet Plezier
8 november 2012, 03:05
Komt goed ben wij zijn er.

krukar
12 november 2012, 08:16
Hey Benijsbeer, ik was zelf vrijdag niet in Hamm, zat in New York :biggrin:

Maar succes in Thailand, en ik zal je verslag graag lezen!