PDA

Volledige versie bekijken : Bad Pritt has left the building.

bad pritt
8 november 2012, 11:58
Ik heb dit forum met plezier gelezen maar me ook wel vaker ge-ergerd.
Ik heb leuke leden leren kennen , maar ook kennis gemaakt met opgeblazen egootjes.
Ik heb gezien en ervaren dat kritiek op de grensclubs niet getolereerd word en ben daarvoor verketterd.
Ik ben verketterd voor mijn post waarin ik aangeef dat in een club niet alles langs geldlijnen hoeft te lopen, daar deed de moderator Big30 vrolijk aan mee.

Precies zoals op dit forum altijd gebeurd:
All pigs are equal but some pigs are more equal then others.

Ik zie alle nominaties gaan naar een select clubje dat elkaar nomineert en goede recensies hebben als ze van onbekendere leden zijn of een niet grensclub beschrijven al geen enkele kans meer op nominaties laat staan thanx. Maar het blijft een spelletje zeggen degenen die er de meeste scoren..lol...Toch demotiveert het meer dan dat het motiveert deze BRVDM.

Nu wordt ik achtervolgt door een stuk of 5 schreeuwers die alles wat ik post van commentaar voorzien,en zelfs kinderachtig en verbaal onvermogend als ze zijn, vragen om een ban.

In plaats van dat de moderatie aangeeft dat daar geen sprake van kan zijn, hebben ze tot voor kort altijd mij gecensureerd, en dan zetten ze als reden van de censuur: provocatie weggehaald. Tot ik ze daarop wees en nu is het gestopt.

Ik heb een vrijkaartje gewonnen in de BRVDM via de enige methode..mezelf genomineerd krijgen, want de incrowd nomineert mij niet meer haahha..maakt niet uit een ludieke actie en een actie waar spontaan op werd ingehaakt...wat ik leuk vond om te zien.
Dat vrijkaartje werd ongevraagd vertaald naar een vrijkaartje Living Room, maar ik had er liever een van Golden Time gehad..foutje of..gewoon het zoveelste signaal.

Laat kreeg ik op een mailtje aan Wilem 2 de volgende reply van de beste man:
Maar misschien lok jij ook wel enige dingen uit.
In ieder geval hebben wij er geen zin meer in. En zullen we heel veel weg halen, ook uit zogenaamd normale content

Wat lok ik uit Willem ?, mischien maar dat komt van 2 kanten en jij kiest hier weer eenzijdig partij tegen mij, prima dat wist ik al. Voor Willem 2 is het forum , een incrowd die gepleased moet worden, alleen bekende beren maakt niet uit of ze veel posten of niet, als ze bekend zijn en ze horen bij de incrowd, dan krijgen ze een vrijkaartje van de grote clubs,en ze worden altijd voorgetrokken bij de moderatie

Maar wat me erg stoort is deze aankondiging..OOK UIT ZOGENAAMD NORMALE CONTENT GAAN WE HEEL VEEL WEGHALEN

Op een mailtje waarin ik om opheldering vraag reageert de beste man niet.
Dit komt bovenop ontelbare keren dat ik door de moderatie benadeeld wordt, beledigingen tegen mij blijven staan terwijl mijn reaktie wordt weggehaald, ook ben ik de laatste keren door de moderatoren vaak bedreigd dat ze me gaan bannen...waarom zijn jullie wel goed bij jullie hoofd bij de moderatie en het ijsberenforum.

Ik geloof dat de ijsberenforum leiding niet helemaal goed bij haar hoofd is..ze zien een actief lid die veel info levert het liefst vertrekken.

Ik ga in ieder geval nauwelijks meer iets schrijven op dit forum, omdat er andere fora zijn en ik me niet door Wilem 2 op voorhand laat censureren, dat wordt me toch iets te gek.

jammer dat het zo moet maar BP has left the building, andere fora krijgen voorrang.

Ik zet er geld op in dat deze post (weg)gecensureerd wordt, en aan alle pathologische hatertjes hier de vlag kan uit, maar BP zet zijn actieve schrijverschap elders voort.

Grijsbeer
8 november 2012, 12:22
Dat is jammer, ik las altijd met plezier je bijdragen aan dit forum, alhoewel ik ze waarschijnlijk niet allemaal gezien heb. Over partijdigheid en voorkeuren van mods kan en wil ik niet oordelen en daar zal ik dan ook niet op in gaan.

Ik zie je vast nog wel eens in een of andere gelegenheid ;)

phoenix
8 november 2012, 12:26
bad pritt ik krijg ook niet alles wat ik wil...en die jongens hier die hobby-en , zoek een midden weg best man......., het gaat vooral toch om de lol?

van lotje gekrikt
8 november 2012, 12:28
Hallo BP,

Jammer! Wij hadden ook eens een aanvaring, die inderdaad is weggehaald. Mijn felle reactie op een nogal harde beschuldiging van jou werd weggehaald, waarop ik de Moderators heb gevraagd dan ook de aanleiding van mijn reactie weg te halen.
Niet omdat ik het gecensureerd wilde hebben, maar als ik wordt aangevallen, wil ik me gewoon kunnen verdedigen. OF alles laten staan, OF alles weghalen.
Eerlijk gezegd vond ik daar de beslissing van de moderators om alle 4-5 posts van onze 'dicussie' weg te halen wel terecht.

Maar de aanvaring op zich vond ik uitstekend! Felle discussies ook, ook al ben ik het vaak niet met je eens, en ik lees altijd met veel plezier je bijdragen, al zijn die in mijn ogen wel vaak 'ongeleide projectielen'. Maar jeetje, we zitten op een online hoeren-forum, niet in de 2e Kamer! Beetje chargeren moet toch kunnen.

Ik denk dat het een gemis voor dit forum zal zijn als een van de veel-schrijvers, en vooral ook een van de veel-gebruikers van de hier bescheven dienstverlening, zijn heil ergens anders gaat zoeken!
Ik denk dat je bijdragen door velen gewaardeerd worden, dus gewoon blijven schrijven, a.u.b.!

wervelwind
8 november 2012, 12:36
Voor mij hoef je hier niet weg. Ik denk dat wij over enkele zaken van mening verschillen maar ik heb je bijdragen aan dit forum zolang ik erbij ben meestal met plezier gelezen. Je bent niet de enige die soms op het scherp vd snede schrijft, ikzelf inclusief. Alleen al vanwege je geniale nickname zou je moeten blijven ;) .
Waar ik moeite mee heb is het schoothondjesgedrag van je H7 maatje, die wellicht in het echte leven een aardige gast is maar die hier alleen maar loopt te schreeuwen en jou te supporteren. En dit heeft misschien de algemene indruk over jou onterecht beschadigd.

ketserr
8 november 2012, 12:43
jammer dat het zo moet maar BP has left the building.

Dit is zeker ERRUG J A M M E RRRR!!!

JIJ was degene die JUIST door JOUW gedrag nog een beetje leven op dit forum bezorgde.
Je neem je maat Johnml toch wel mee?

Piet Plezier
8 november 2012, 13:08
Waar ik moeite mee heb is het schoothondjesgedrag van je H7 maatje, die wellicht in het echte leven een aardige gast is maar die hier alleen maar loopt te schreeuwen en jou te supporteren. En dit heeft misschien de algemene indruk over jou onterecht beschadigd.

Wervelwind ik zie wel dat jij me H7 maat niet kent, want die supporter ik echt niet. Die doet waar hij zelf zin in heeft. Dat is echt niet te beinvloeden door mij. Maar ik geef hem groot gelijk dat hij ermee stopt, hij kan toch niets goed doen. Hij komt in zoveel clubs geeft goede en betrouwbare informatie. Maar het word niet gewaardeerd. En meer zeg ik er niet over.

Wijze grijze
8 november 2012, 13:22
Hey Bad, je valt me tegen. Je capituleert?

Inherent aan je soms controversiële bijdragen krijg je natuurlijk ook navenant commentaar. Dat weet je van tevoren en dat kun je verwachten. Het is duidelijk dat je ervan houdt de knuppel in het hoenderhok te gooien en aan de reacties te zien, heb je daarbij vaak genoeg nogal wat testosteronhaantjes en kippen zonder kop getroffen. Amusant om te lezen, ofschoon ik er soms hoofdschuddend naast stond en me moest verbijten er niet ook in te springen.

Dat sommige beren nogal agressief of confronterend reageren zal wel aan de aard van het beestje liggen, maar in mijn ogen ben je altijd mans genoeg geweest je hier tegen te verweren.

Echter soms moet je boven kritiek staan. Soms hap je wel heel erg graag in een koekje dat je wordt voorgehouden. En waarschijnlijk kicken de desbetreffende schrijvers dan op jouw felle reacties. Bedenk: “hoge bomen vangen veel wind”
Je mag best een afwijkende mening hebben, maar dit hoeft niet de waarheid te zijn. Iedereen heeft het recht op een eigen mening. En dit hoeft niet de waarheid te zijn. Gevolg is dan een discussie of een dialoog. Respect betekent ook: iemand in zijn waarde laten.

Nu je besluit er het bijltje bij neer te gooien, gaat er een gewaardeerd schrijver verloren. Ik persoonlijk heb veel profijt van je info’s gehad

Mbt het gevreesde wissen van dit topic, hoop ik toch zeer dat de moderators verstandig genoeg zijn om hier niet in te grijpen. Ongeacht de felheid van eventueel volgende posts. Anders vraag ik me af of ik dit forum idd nog wel zo leuk blijf vinden als dat ik het tot nu toe heb ervaren. Het wissen/ censureren/ aanpassen van bijdragen zit me namelijk ook niet zo lekker. Ik denk dat iedereen mans genoeg is om zelf zijn mening/oordeel te vellen. Zelfs ordinaire scheldpartijen hoeven niet gewist te worden. Ik zet er geld tegenover dat deze post NIET weg(gecensureerd) wordt.

Nog een opmerking mbt de BrvdM nominaties. Zonder mezelf op de borst te willen kloppen, mag ik toch wel stellen dat ik (nog) niet tot een select vriendenclubje behoor, omdat ik simpelweg nog vrijwel niemand ontmoet heb. Ik denk (hoop) dat mijn bijdragen vaak genomineerd worden omdat ze eerlijk, neutraal en informatief zijn. Net zoals ikzelf ook af en toe bijdragen van anderen nomineer omdat ze er gewoon kwalitatief tussenuit springen. (met als goede voorbeeld mijn “La Luna”recensie (totaal onbekende club toch? )van eergisteren met 9 nomi’s so far) Sommige schrijvers ontvangen vaker nominaties van mij omdat de bijdragen ook navenant goed zijn. Hierom heb ik ook een bijdrage geplaatst waarin iedereen de mogelijkheid heeft zelf met een concreet voorstel te komen om de BrvdM-jurering anders te laten verlopen.

Ik wil je dan ook vragen je beslissing te herzien. We gaan elkaar in ieder geval morgen in McSex zien en zullen het er nog wel uitgebreider over hebben.

bad pritt
8 november 2012, 13:35
WG bedankt voor je supportende berichtje en ja ik verheug me op morgen.
Ik gooi de handdoek (tijdelijk !, wat is voor de eeuwigheid ?) in de ring omdat ik van tevoren met censuur gedreigd wordt door de forum opperbaas Willem2, en hij heel neerbuigend spreekt over zogenaamd normale content die ook vaak weggehaald gaat worden.
Gewoon de druppel die de emmer doet overlopen.

Ik houd niet van censuurr, we moeten dat helemaal niet willen hier. ( waar boeken verbrand worden, worden ook binnenkort mensen verbrand..dat is de worst case maar zegt in een notendop hoe ik over censuur denk...citaat komt van Thomass Mann)
Een uitzondering maak ik voor persoonlijke provocaties, ik ben niet vrij van zonde, maar denk wel dat ik hoofdzakelijk reageer de laatste maanden op persoonlijke provocaties aan mijn adres. Ik snap dat de forumleiding daar moe van wordt.Ik ook want ik houd er helemaal niet van om mee te doen aan die goedkope trashtalkwedstrijdjes...ik kan het wel goed dat is wat anders.
Maar.....
Als een lid te persoonlijk wordt dan mag het weggehaald worden en stuur hem dan een net im-tje waarin je stelt vermijd aub persoonlijke provocaties en aanvallen..dan ben je zo klaar en hoeft de grote veger minder te doen.
Doe het wel consequent en zonder aanziens des persoons..ik zie dat dat wel wordt opgepakt door de forumleiding maar na Willems bericht en aanzegging van censuur op voorhand, was het klaar met mijn motivatie om hier nog veel te schrijven.

W2 en de grote veger hebben anders wel al voor de aanzegging dat ze veel content gaan wissen van mij, 2500 berichten van mij laten staan..waren ze hier aan het slapen ?
En die bijna 2000 thanx waren zeker allemaal omdat het non content betrof ?;):rolleyes::smile2:

rob45
8 november 2012, 13:39
@WijzeGrijze : Je doet je naam eer aan want als ik bovenstaande reactie lees ,druipt de levens- wijsheid ervan af.
Ook daarom zijn je recensies zeer geloofwaardig,informatief en zeer nuttig dus.En@ BadPritt doe je voordeel met WG zijn reactie,ik heb daar weinig aan toe te voegen.

ilovethaigirls
8 november 2012, 14:22
Ik heb de oplossing:
W2 maakt een topic waar kleuters ongecensureerd kunnen wenen :heul: :heul: :heul:

Willem2
8 november 2012, 14:24
WG bedankt voor je supportende berichtje en ja ik verheug me op morgen.
Ik gooi de handdoek (tijdelijk !, wat is voor de eeuwigheid ?) in de ring omdat ik van tevoren met censuur gedreigd wordt door de forum opperbaas Willem2, en hij heel neerbuigend spreekt over zogenaamd normale content die ook vaak weggehaald gaat worden.
Gewoon de druppel die de emmer doet overlopen.

Beste bad pritt,

Ik zal maar de "Wijze grijze" gaan uithangen en antwoord en uitleg geven.
Ja, wij zijn het spuugzat en worden er een beetje moe van zoals jij al hebt vastgesteld ( Dus je weet verdomde goed waarom). Daarom heb ik in een interne mail ook aangegeven dat wij nog meer gaan wissen en dat er dan ook wel eens normale content kan sneuvelen. Ik wil namelijk niet dat leden zichzelf dan wel anderen, clubs,dames ,het forum etc. in gevaar brengen. Het is tekenend dat er dan meteen van censuur wordt gesproken.

Steeds geef je ook aan dat je geen waardering zou krijgen. Getuige de 9 vrijkaarten in dit jaar zou je ook anders kunnen denken.....

PS Hoeveel berichten met "normale content" zijn er eigenlijk weggehaald ? Hoeveel zijn er in de afgelopen jaren weggehaald ? Heeeeeel weinig tot niets.....
PS Het antwoord van Wijze grijze heb ik weinig aan toe te voegen. Heb alleen een andere mening betreffende BrvdM.

Dalton
8 november 2012, 14:39
Ja heren ijsberen wat jammer en ook hiervoor heb ik een lied gevonden "DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN enz............."
BADPRITT je moet eens op een zaterdag bij ACA binnenwippen dan kunnen we samen een latte macchiato drinken natuurlijk niet uit een glas maar ieder een voor zichzelf.
Wanneer je dan ook nog eens lekker wil neuken dan moet je de nr. een van ACA maar pakken die is alleen zaterdags aanwezig op haar troon.
Voorzichtig BP dit is weer zo'n koekje waar jij zeker in bijt.

bad pritt
8 november 2012, 14:46
Beste bad pritt,

Ja, wij zijn het spuugzat en worden er een beetje moe van zoals jij al hebt vastgesteld ( Dus je weet verdomde goed waarom). Daarom heb ik in een interne mail ook aangegeven dat wij nog meer gaan wissen en dat er dan ook wel eens normale content kan sneuvelen. Ik wil namelijk niet dat leden zichzelf dan wel anderen, clubs,dames ,het forum etc. in gevaar brengen. Het is tekenend dat er dan meteen van censuur wordt gesproken.

.

Beste Willem2,

Ik snap niet waar je zo moe van wordt en waarom je dat ontevreden gevoel aan mij persoonlijk koppelt mischien dat je daar toch eens wat specifieker op in kan gaan dat interesseert me wel en maakt het voor andere leden ook duidelijk.

Dat ik het forum in gevaar breng of andere leden, Willem wat zit je te orakelen ?, ik heb geen flauw idee wat jij allemaal bedoeld.
En zolang je dit zonder concreet te worden boven de partijen laat hangen ben je bezig met een niet erg fraai staaltje demagogie.

Censuur oas je heel vaak toe met 2 maten, mijn REAKTIE op een provocatie haalde je weg en de provocatie zelf liet je altijd staan, pas sinds kort heb je deze aanpak gewijzigd ! Vaak zette je dan ook onder mijn post.."aangepast wegens provocatie"..over demagogie gesproken !
Verder:

Waarom shoffeer je me met een ongevraagd vrijkaartje LR zonder me te vragen voor welke club ik -als winnaar in de BRVDM- een vrijkaartje wil hebben ?

Je kunt niet veel berichten van mij weghalen omdat mijn berichten allemaal content bevatten, tel je zegeningen en verketter me niet zo goedkoop, wees blij dat ik je knakenforum volzet met info.
Maar als er geen berichten zijn weggehaald van mijn 2500 berichten- wat waar is- waarom kom je dan met een aanzegging per interne mail, dat je vanaf nu ook veel van de normale content die door mij geplaatst wordt gaat verwijderen.
Heb vandaag weer een bericht of 10 op je knakenforum geschreven, dus snel lezen en wissen maar !

Verder waarom heb je geen normaal fatsoen in je correspondentie met mij en begin je een bericht niet met een normale groet (behalve hier waar iedereen kan meelezen) en onderteken je niet met een groet of iets anders, is dat jouw manier van flink zijn, is dat teveel gevraagd voor je een beetje normaal fatsoen of ben je een echte nerd ?

Ik weet zeker dat je deze discussie gaat censureren.
Of je verzint dat ik je bedreig en dan kan je me zo bannen.;)

Gr.
BP

bad pritt
8 november 2012, 14:50
Ja heren ijsberen wat jammer en ook hiervoor heb ik een lied gevonden "DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN enz............."
BADPRITT je moet eens op een zaterdag bij ACA binnenwippen dan kunnen we samen een latte macchiato drinken natuurlijk niet uit een glas maar ieder een voor zichzelf.
Wanneer je dan ook nog eens lekker wil neuken dan moet je de nr. een van ACA maar pakken die is alleen zaterdags aanwezig op haar troon.
Voorzichtig BP dit is weer zo'n koekje waar jij zeker in bijt.

Ik mag niet met vreemde mannen drinken van mijn moeder en zeker geen Sherry in een saunaclub.

Erru
8 november 2012, 15:29
BP, ik zag dat je de handdoek maar tijdelijk in de ring gooit. Goed nieuws want ik las
je verslagen altijd graag, en ja er zat wel eens een kritische bij maar ik denk dan maar
"een momentopname volgende keer beter".
Hee laat dat tijdelijke niet te lang duren, enfin we lezen het wel. Het ga je goed!!!!!!!

Big30
8 november 2012, 15:32
Ik houd niet van censuurr, we moeten dat helemaal niet willen hier. ( waar boeken verbrand worden, worden ook binnenkort mensen verbrand..dat is de worst case maar zegt in een notendop hoe ik over censuur denk...citaat komt van Thomass Mann)
Een uitzondering maak ik voor persoonlijke provocaties, ik ben niet vrij van zonde, maar denk wel dat ik hoofdzakelijk reageer de laatste maanden op persoonlijke provocaties aan mijn adres. Ik snap dat de forumleiding daar moe van wordt.Ik ook want ik houd er helemaal niet van om mee te doen aan die goedkope trashtalkwedstrijdjes...ik kan het wel goed dat is wat anders.

Het is een beetje goedkoop en ook misleidend om het beladen begrip censuur in de context van dit forum te gaan gebruiken, waar we in essentie niet meer dan af en toe wat modereren op het moment, zoals je dat zelf ook al aangaf er sprake is van provocaties of beledigingen.

We doen dat vrij zelden maar soms is het wel nodig en als je dat censuur wilt noemen prima, dat is het niet maar soms moeten we dat soort provocaties weghalen waarbij niet relevant is wie of waarom hij provoceert. Waarbij opgemerkt dat je zelf de afgelopen maanden tientallen keren op de knop "kwalijk bericht rapporteren" hebt gedrukt met het verzoek een bericht weg te halen dan wel aan te passen.

Je zou je eens moeten bedenken hoe groot de vrijheid hier is op IJBF, waar we niet al te streng zijn (dan is jouw verwijt weer dat we meer moeten vegen) maar waar wel normale fatsoen regels gelden, waar we zelfs toestaan dat leden met niet terechte kritiek de forumleiding aan gaan vallen (op veel fora staat daar een ban op).

Dat je van alle leden het afgelopen jaar de meeste vrijkaarten mocht ontvangen (meer dan bv. Badslippers) en in vele gevallen dubbel zoveel als andere ook zeer gewaardeerde leden en ons nochtans blijft beschuldigen van vriendjes politiek is in deze ook veelzeggend.
Volgens mij had Willem2 goed onthouden dat je in een topic zelf aangaf graag ivm een dame naar LR te willen gaan daarom heb je dus de vrijkaart van LR ontvangen. Ook daar mag je Willem2 weer op aanvallen en dat een schande noemen ...

Wil je afscheid nemen van dit forum (zoals je dat met je Karel Closetrol Nick al eens hebt gedaan) dan respecteren we die keus maar maak daar dan ook weer niet te veel theater van zeg!

Dit gezegd hebbende, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je eigenlijk helemaal niet van dit forum afscheid wilt nemen en daar veel te verslaafd aan bent zoals dat ook voor veel andere leden geldt ;).

bad pritt
8 november 2012, 15:46
Big je hebt gedeeltelijk gelijk, vooral over dat verslaafd zijn aan het forum.
Ik beschuldig jullie van meten met 2 maten, ja dat deden jullie vaak, zeker in jullie vegen van mijn berichten maar ook bij andere onbekende leden, steekt het euvel de kop op. Het wordt beter, daar heb ik toch maar mooi voor gezorgd dan, zo maken we elkaar allemaal beter. Toch pleit ik voor een simpele regel die geen onderscheid maakt: persoonlijke provocaties tolereren we niet, waarschuwing, bij 3 strikes meteen een maand een ban.

Maar wat blijft staan: waarom wordt er mij in een interne mail aangezegd dat nu ook mijn "normale"content vaak weggehaald gaat worden ?

Willem spreekt vooralsnog in raadselen.
Denk dat het tijd wordt dat hij een keer zijn billen laat zien en zegt wat hij bedoeltd.
Na 2500 post die allemaal mochten blijven staan snap ik niet waarom nu veel van mijn normale content weggehaald zal worden en ik andere leden en het forum in gevaar breng ? Permanent, eenmalig, Willem roept alleen maar vragen op, ik denk dat veel leden zich dat ook afvragen.

Raar als je iemand die 2500 post achter de naam heeft, meent toe te moeten spreken alsof hij spamposter en flamer nummer 1 is van een forum. Gevoegd bij de toon en het ontbreken van beleefdheidsvormen bij Willem's interne mails deden mij het ergste vermoeden.

Waarom Willem, waarom ?

de duisburg spesjalist
8 november 2012, 16:19
ik dag dat dit een leuk forum was ma het begin hier al erg op hookers te lijken wie is de scheidsrechter :hammer:

uurtje
8 november 2012, 16:54
sal ig jouw da eens ferklappe?

de duisburg spesjalist
8 november 2012, 17:38
we kunnen er hier wel meer verklappen .ik ben zelf ook weer actief op hookers ma onder welke naam zeg ik niet. hookers vin ik opheden gewoon een saai forum sory

benijsbeer
8 november 2012, 19:47
Hoi bp,

Ja, censuur is onvergeeflijk.
Zojuist weer eens meegemaakt in het freierforum. Daar is het heel gemakkelijk eruit gegooid te worden.

Ipv dat ze zeggen dat je overdrijft lig je er spontaan uit. Ze veranderen zelfs je nicknaam en bijbehorend commentaar. Oh wee als je ingaat tegen de grote forum beheerder (Alex, machiato, en wel 10 andere synoniemen), dan zit je gelijk met de gebakken peren.

Gelukkig koelen ze ook weer snel af, dus zodra je gewraakte bijdrage van het scherm is afgescrolled is het leed geleden. De meeste lezen toch alleen maar de laatste berichten.

Maar ik hoop toch dat cencuur alleen wordt toegepast op beledigende taal of als er steeds weer terug gekomen wordt op hetzelfde en er dus in een kringetje gediscuteerd wordt.

Ik heb een poging gewaagd je gewraakte bericht te vinden, maar dat is op het kleine schermpje van mijn telefoon (Samsung Note) lastig geweest.

Tapatalk helpt daar ook niet echt mee.

Blijkbaar vind iemand het leuk om jou op de kast te jagen. Hij heeft blijkbaar het juiste knopje daarvoor gevonden.

Please ignore those guys...

Laten we leuk houden hier.
Iedereen moet kunnen zeggen wat ie wil (zolang er geen wettelijk strafbare dingen gedaan / gezegd worden)

sofaking
8 november 2012, 19:52
Waarom shoffeer je me met een ongevraagd vrijkaartje LR zonder me te vragen voor welke club ik -als winnaar in de BRVDM- een vrijkaartje wil hebben ?

Ik heb geen commentaar te geven over de kern van de zaak hier, omdat ik de context niet ken, maar deze quote schoot me toch in het verkeerde keelgat. Bij ons zegt men, "Een gegeven paard kijk je niet in de mond." Als een vrijkaart je niet uitkomt dan geef je ze toch gewoon terug zodat ze evt. aan iemand anders gegeven kan worden ? Maar klagen, of zich geschoffeerd voelen als je een vrijkaart krijgt dat vind ik eigenlijk wel straffe koffie. Hier begrijp ik niks van.

( PS : ik heb ooit een keer per ongeluk een vrijkaart gewonnen dankzij een sinterklaas rijmpje, maar heb die teruggegeven aangezien ik ze niet kon consumeren. Ik voelde mij absoluut niet geschoffeerd, eerder gehonoreerd, maar ook wat gegeneerd omdat ik ze niet kon gebruiken.)

rob45
8 november 2012, 20:05
Ik heb geen commentaar te geven over de kern van de zaak hier, omdat ik de context niet ken, maar deze quote schoot me toch in het verkeerde keelgat. Bij ons zegt men, "Een gegeven paard kijk je niet in de mond." Als een vrijkaart je niet uitkomt dan geef je ze toch gewoon terug zodat ze evt. aan iemand anders gegeven kan worden ? Maar klagen, of zich geschoffeerd voelen als je een vrijkaart krijgt dat vind ik eigenlijk wel straffe koffie. Hier begrijp ik niks van.

( PS : ik heb ooit een keer per ongeluk een vrijkaart gewonnen dankzij een sinterklaas rijmpje, maar heb die teruggegeven aangezien ik ze niet kon consumeren. Ik voelde mij absoluut niet geschoffeerd, eerder gehonoreerd, maar ook wat gegeneerd omdat ik ze niet kon gebruiken.)

Sommige dingen zijn ook onbegrijpelijk,zelfs een psychiater zou het niet kunnen vatten.
Wat wel zou kunnen is dat bepaalde zaken zouden kunnen berusten op een misverstand,maar daar zou je alles terug toe kunnen herleiden.
Dus waarschijnlijk een combinatie van beiden.Ach,we hebben weer wat om over te discuseren.

joop slim
8 november 2012, 21:39
en toen...................ontstond er weer een nieuw forum zonder censuur, zonder "corrupte" forum leiding en met liefde voor elkaar...deja vu ????

Mijn visie op dit verhaal....................

Internet.... er kan lekker anoniem getypt worden, woorden worden getypt en kunnen wel heel anders opgevat worden dan ze bedoeld zijn.
toch valt mij op de keren dat ik weer eens kijk op ijbf regelmatig recensies zijn waarin naar mijns inziens het taalgebruik beneden peil raakt

Als er geschreven wordt "ik heb haar in de bek gespoten" of "die snol" dan vindt ik dat niet echt respectvol overkomen, ik vindt het een beetje stoere jongens taal zoals van "ik ben goed he"
Ik kan me niet voorstellen dat men een dame aanspreekt met "kom snol ik ga je eens lekker in de bek spuiten" want dan zal de dame ook zeggen de groeten, mazzel
Wat je niet tegen een dame zou zeggen moet je ook niet schrijven vindt ik

Om terug te komen op onderstaand verhaal..........
Aan 2 kanten zit altijd een verhaal, op een actie volgt een reactie en escaleert alleen maar verder als men zich niet kan verplaatsen in een ander en niet tot een gezamelijke oplossing kan komen.

We zitten hier met z'n allen op een forum voor ons plezier en ervaringen te delen, het is leven en laten leven en soms niet alles te serieus op te vatten en eens de boel met een korreltje (vrachtwagen) zout te nemen.

Bad je wilt nu gaan, maar wegblijven lukt toch niet aangezien je hier een "leven" opgebouwd hebt, gezien je aantal posts. ;)

Vegen van grof taalgebruik, respectloos gezever, persoonlijke aanvallen ben ik voorstander van. Het is niet alleen aan jezelf denken, we zitten met veel verschillende mensen met veel verschillende opvattingen en veel verschillende meningen, volgens mij kost het niet veel moeite om iedereen in zijn eigen waarde te laten en iedereen geniet op zijn eigen manier van het clubleven cq forumleven.

Met vriendelijke groet,

Joop Slim

Badslippers
8 november 2012, 23:12
Er zullen ijsberen zijn die zullen denken, aan dit topic ga ik nog geen letter besteden. En velen zullen daar hun reden voor hebben. Eigenlijk heb ik geen goede reden dus wil ik best wat schrijven.

BP lijkt een beetje op HEINTJE DAVIDS. Voordurend afscheid nemen en telkens weer terug komen. Die gedachte had ik ook toen ik de titel van dit topic las. BP has left the building vrij naar een quote van HORACE LEE LOGAN na een legendarisch concert van THE KING a.k.a. ELVIS PRESLEY toen duizenden fans het podium bestormden. ELVIS kwam daarna ook weer terug. Succesvoller dan ooit. Zelfs JEZUS CHRISTUS kwam terug nadat hij efficient aan het kruis genageld was. Wat dat betreft heeft BP het goed getroffen want kruisnagelen is tegenwoordig niet meer in de mode.

Het afgelopen jaar heb ik met BAD PRITT zo af en toe de verbale degens gekruist. Het stelde niet zoveel voor. Qua benadering en smaak naar de dames kon ik de kerel goed volgen. We lieten ons niet van de wijs brengen als een vrouw wat zwaarder was, iets minder bedeeld qua uiterlijk want achter die facade zaten vaak smaakvolle vrouwen met uitstekende service. Tevens was er niet een club favoriet en kregen vele clubs de kans om zich in de kijker te spelen of te onderscheiden. Voeg daarbij dat BP daar een aardig verhaaltje over kon tikken en de waarde voor dit forum was een feit.

Maar er was ook de schrijver die leed aan het Calimero effect. "Jij bent groot en ik is klein". BP voelde telkens dat hij in de hoek zat waar de klappen vielen. En dat verbaasde me. Ik heb er op twee manieren uiting aan gegeven. De eerste was in de vorm van een kort stukje over hoe ik de schrijvers van dit forum zag. Het was iets in de stijl van: "een schrijver met een scherpe pen met veel kennis over de clubs, de dames en de betaalde seks, altijd in voor scherpe discussies. Discussies die hij besluit te beëindigen om vervolgens nog 10 keer terug te komen op dit besluit. Bovendien vaak tegenstrijdig in zijn uitspraken". Zoiets was het. Het tweede was een persoonlijke mail waarin ik nogmaals benadrukte de waarde voor het forum als schrijvend lid doch voor mij volstrekt verwerpelijk hoe hij leden keer op keer schoffeerde en kleineerde en o wee als hij een koekje van eigen deeg kreeg.

Ik verbaasde me vaak vooral over die inconsequente houding. Zeggen dat je niet met respect behandeld wordt en dat respect juist heel belangrijk is om vervolgens ongenadig hard en ongenuanceerd onder de gordel te stoten bij de ander. In dat kader vind ik het jammer dat een bericht van CUTIES is weggehaald waarin dat haarzuiver werd aangetoond met quotes en al. Niet zozeer van: "kijk dat is het bewijs", maar meer of BP het nou zelf zou zien. Zou de beste man nou niet zien dat hij voortdurend in een verbaal conflict verzeild raakt met jan en alleman? Ziet hij nou niet in hoe respectloos hij omgaat met mede ijsberen?

Daarnaast weet ik en heb ik de ervaring dat de soep vaak niet zo heet wordt gegeten als dat hij wordt opgediend. Je treft een ijsbeer in de club, en ach, het valt allemaal wel mee. Ga met BP in de whirlpool zitten en je hebt een aardig gesprek. Maar ook dan komt weer die verbazing. Zeggen dat je het forum niet te serieus moet nemen en dat sommige berichten ook plagerig bedoeld zijn en dan tegelijkertijd weer niet dat zelfde relativeringsvermogen aan de dag kunnen leggen en nu dus zelfs besluit om het gebouw maar te verlaten. Hoezo? Het is toch veelal humoristisch bedoeld?

Goed, ik denk dus dat we nog heel veel en vaak van BP of KC zullen horen. Het maakt mij weinig uit en ik zal er geen wijf meer of minder om neuken. En als je het hier niet bevalt, en dat geldt in het algemeen, vertrek dan gewoon en blijf hier niet hangen want dat is ook zo'n vreemd trekje. Wie blijft er nou in de stront roeren als hij telkens ziek wordt van de stank?

Dan nog iets over de mods en het censureren, vegen of hoe je het ook wil noemen. Eeuwige discussie op gelijk welk forum. Mijn ervaring is dat hier zeer weinig geveegd wordt. En geloof me, ik heb vergelijkingsmateriaal na 20 jaar usenet. Het kan ook in je voordeel werken. Zo wil ik in mijn euforische buien weleens iets te uitbundig schrijven waar ik later spijt van heb. Even mailen en weg zijn die passages.

BP has left the building maar volgens mij staat hij alweer aan de voordeur te rammelen.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Gondolas9
8 november 2012, 23:16
Het lijkt me dat het IJbf z'n communicatie wat beter moet verzorgen. Willem2 heeft negen vrijkaartjes naar BP verstuurd, maar d'r is d'r maar 1 (en dan nog een schofferend, ongewenst exemplaar) aangekomen... :gruebel:

Jan_Wandelaar
8 november 2012, 23:49
Wanneer je ergens klaar mee bent, dan ben je er klaar mee. Je stuurt een IM met contactgegevens naar mensen waar je mee in contact wilt blijven, en een IM naar de forum-beheerder om je account op te heffen.

Voilà: het gebouw is met succes verlaten.

Maar nee: het is weer het bekende verhaal: Een heel relaas over de reden waarom men het gebouw gaat verlaten, terwijl iedereen dondersgoed weet dat dit toch niet gaat gebeuren. Nee, het kleuter-op-zoek-naar-bevestiging-gehalte is weer bijzonder hoog.

Wanneer BP eerst eens tot 100.000 zou tellen voordat hij weer eens volledig los gaat op z'n toetsenboard zou er al een hoop gewonnen zijn. Het laten dalen van de bloeddruk komt de nuance vaak ten goede. Dat voorkomt ook dat mensen je, al dan niet terecht, aanzien voor een kleuter die op zoek is naar bevestiging of koste wat het kost z'n gelijk wil halen.

Voorlopig bevestigd het starten van deze thread weer volledig het beeld van de stampvoetende kleuter met een calimero-complex. Diep van binnen heeft Jan het gevoel dat dit geen recht doet aan de persoon die BP werkelijk is.

J.W.

Big30
9 november 2012, 01:09
Het lijkt me dat het IJbf z'n communicatie wat beter moet verzorgen. Willem2 heeft negen vrijkaartjes naar BP verstuurd, maar d'r is d'r maar 1 (en dan nog een schofferend, ongewenst exemplaar) aangekomen... :gruebel:
Voor de duidelijkheid het was BP zelf die aangaf dat mocht hij bij BRVDM een vrijkaart winnen hij dan graag naar LR zou willen gaan.

Nomineer mij VANDAAG als je wilt voor dit bericht over Penelope, echt voor budgetfickers, die vrouwen niet afstoten heel goed, als je vrouwen kunt opwarmen super goed.Mijn dank is groot en dan kan ik tenminste weer eens naar livingroom om louisa te zien.Bedankt.https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?820-Penelope-(Essen)-Algemeen&p=288147#post288147Gr.BP
Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9285-Beste-Recensie-van-de-Maand-November-2012-%28Jury-seksenfun%29&p=288435#post288435

Willem2 onthoudt dat dan vervolgens goed en stuurde BP derhalve een vrijkaart voor genoemde club. De reactie van BP was hierop dus dat hij zich geschoffeerd voelde. Dat voelen wij ons nu eerlijk gezegd ook. Dat was inderdaad vrijkaart nummer 9 voor BP.

Gelet op het feit dat we niemand willen schofferen, maar met een vrijkaart juist beren blij willen maken en het aangekondigde vertrek van BP ligt het voor de hand de kaart ongeldig te verklaren en dan maar een andere beer blij proberen te maken met een vrijkaart voor LR ;).

Cuties
9 november 2012, 01:33
http://s1.directupload.net/images/121109/vsjwexiv.jpg (http://www.directupload.net)

bad pritt
9 november 2012, 03:37
Die vrijkaart had gevraagd kunnen worden van welke club zoals te doen gebruikelijk.
Voor de leden die niet kunnen lezen, geschoffeerd slaat precies hierop en niet op het verkrijgen van een vrijkaart.
Geschoffeerd staat niet los van ander onbeschoft gedrag overigens.

Maar echt geschoffeerd ben je als een forum opperhoofd aankondigd voortaan veel van je normale posts te gaan weghalen.
Zonder redenering erachter.De hoofdzaken van de bijzaken scheiden kunnen de meesten niet zo goed in hun reakties.

En Willem hij blijft opvallend stil over het waarom van zijn rare schofferende post en waarom ik voortaan de veegmaschine moet vrezen. Hij zal het ook wel niet meer weten te verkopen.

bad pritt
9 november 2012, 09:31
Ik wist dat dit topic ook door haters gebruikt ging worden.
Voorlopig post ik geen content meer op dit forum, hoelang dat gaat duren, we zien wel.
Ik neem zoals altijd afscheid zoals ik wil, wat een Jan Wandelblaar of een pathologische negatief ingestelde stoerige trashtalker of anderen ervan zeggen..dat interesseert me niks.

Een calimero complex heb ik niet eerder het omgekeerde...ik heb het beter als de meeste club bezoekers.
ik schrijf met passie en niet met mijn verstand, wil je een passieloos verslag daar zijn genoeg andere schrijvers voor die daarin cateren. Als mijn gevoel me zegt dat Beatrice de mooiste meid is die ik gezien heb in alle clubs dit jaar, dan hoeft niemand mij te vertellen dat dat niet kan voor een heaven 7 meid..
Als een van de mooiste meiden die ik ken op de vulkaan werkt omdat ze niet in een club wil werken dan hoef niemand aan te komen met de goedkope oneliners dat dat niet kan want zulke meiden werken alleen in GT. Als ik goede dates heb op de vulkaan of de Doubletstraat met clubwaardige vrouwen en service en soms vele meer, dan is dat waar en hoeft niemand aan te komen met cliches als vuilnishopen van de prostitutie. Als ik de line up van Gt weinig imponerend vind, dan sta ik daarvoor.
Verder ik heb meer dan 25 clubs gehad in DTSL maar de presales en de sfeer in heaven 7 is ongekend goed. En een kritiek dat zoiets ontlokt..onvoorstelbaar..geloofd en gegund wordt er niet veel op p6 fora...haahahaha.
Dat dat lang presalen in GT niet zo goed kan of geen usance is, so what..hahaha jammer voor degenen die het niet hebben.
Allemaal cliche denkers en criticasters, die kijken naar wat ze willen zien maar niet weten of zich openstellen..voor de vele oneindige mogelijkheden in de paid sex.
Vaak zijn de criticatsers , bekrompen mannetjes die niet veel ervaring hebben en zich vastgrijpen aan de cliches of een club.
Dat ik dan af en toe fel ben moet je niet verwarren met..calimero...maar met passie, overtuiging en gevoel.

Dat Willem niet reageert is een zwakte bod nog groter dan de interne mail die hij mij stuurde met de aanzegging van censuur.

En nu ben ik er klaar mee, schiet me maar lek.
Het ga jullie goed cu in een club of elders op internet.

Costana
9 november 2012, 09:33
Jongentje, kalmeer nu eens en zeg mij (ons) nu eens wat je met de ganse afscheidshetze wilt bereiken ??

Picasso 1
9 november 2012, 09:34
Kan dit topic gesloten worden? Kan hij dit forum in elk geval in stijl verlaten.

bad pritt
9 november 2012, 10:02
Jongentje, kalmeer nu eens en zeg mij (ons) nu eens wat je met de ganse afscheidshetze wilt bereiken ??

.

Ventje dat heb ik je al duidelijk verteld maar lezen is moeilijk voor jou denk ik.

bad pritt
9 november 2012, 10:07
Kan dit topic gesloten worden? Kan hij dit forum in elk geval in stijl verlaten.

Dat zal wel weer gebeuren binnenkort met censuur achteraf denk ik, en geen antwoord op het hoe en waarom van een interne mail van W2 aan mij waarin hij censuur aankondigd en me eigenlijk aan de ketting wil leggen, een hoop hate van een hand vol haters en inhoudelijk geen discussie en dan heeft BP het uit de hand laten lopen, het is zijn schuld, de discussie wordt gesloten, er wordt een beetje als in DDR tijden selectief achteraf geveegd en de geschiedenis herschreven door Big30, zodat BP de bad guy is en iedereen is tevreden...zelfs BP...die het zo leuk vind hier mischien blijft hij nog wel even hangen.kan Jan Wandelblaar ook weer vooruit en mag pathologische trashtalker Cutie pie weer een kleutertekening maken, komt BS de nacht door , mag pic weer het slimste jongetje van de klas spelen, wat is hij toch scherp die man het is vermoeiend een echte real life calimero, zij zijn groot ik ben klein, kan Big weer vegen, ontstaat er dadelijk een reden voor een permanente ban van BP

..en BP he could not care less, die zit straks lekker te ficken in een budgettent.

Costana
9 november 2012, 10:20
Ventje dat heb ik je al duidelijk verteld maar lezen is moeilijk voor jou denk ik.

Uh neen, want er valt helemaal niets te verdienen....
Niemand zal smeken je te blijven (hoogstens voorstellen), er zullen geen vrijkaarten ter compensatie gegeven worden, de mods zullen zich niet excuseren, de bashers van u zullen zich ook niet excuseren,...
Kortom er valt geen eer te halen.

Dat mensen zich ergeren over iets online op een forum van hoerenlopers (waarvan sommigen elkaar niet eens irl kennen) die mekaar vooralsnog niet in de haren vliegen als ze elkaar in het echt tegenkomen vind ik een beetje "bizar".
Get a life zou ik bijna durven zeggen, maar dit zul je vast en zeker wel hebben, nu nog enkel beseffen dat het forum geen waarheid is noch iets dat je jouw persoonlijk dient aan te trekken.

Flamewars is zo IRC, jaren 90, tussen kinderen die net internet ontdekken en denken dat ze status dienen te verzamelen online, terwijl dit net een één grote luchtbel is, behalve voor de N***S, maar aangezien ik je niet ken klasseer ik je niet hieronder.
Dus kalmeer, drink een wijntje, en reageer (indien je dit nog wenst) op een ludieke manier op de kritiek die je mogelijks krijgt. Everybody happy dan.

bad pritt
9 november 2012, 10:28
Uh neen, want er valt helemaal niets te verdienen....
Niemand zal smeken je te blijven (hoogstens voorstellen), er zullen geen vrijkaarten ter compensatie gegeven worden, de mods zullen zich niet excuseren, de bashers van u zullen zich ook niet excuseren,...
Kortom er valt geen eer te halen.

Dat mensen zich ergeren over iets online op een forum van hoerenlopers (waarvan sommigen elkaar niet eens irl kennen) die mekaar vooralsnog niet in de haren vliegen als ze elkaar in het echt tegenkomen vind ik een beetje "bizar".
Get a life zou ik bijna durven zeggen, maar dit zul je vast en zeker wel hebben, nu nog enkel beseffen dat het forum geen waarheid is noch iets dat je jouw persoonlijk dient aan te trekken.

Flamewars is zo IRC, jaren 90, tussen kinderen die net internet ontdekken en denken dat ze status dienen te verzamelen online, terwijl dit net een één grote luchtbel is, behalve voor de N***S, maar aangezien ik je niet ken klasseer ik je niet hieronder.
Dus kalmeer, drink een wijntje, en reageer (indien je dit nog wenst) op een ludieke manier op de kritiek die je mogelijks krijgt. Everybody happy dan.

Je hebt gelijk Contana, flamewars zijn jaren 90 maar als je geen moderatie hebt of met 2 maten als moderatie, (BP is in ome wilems ogen de bad guy en wordt de wacht aangezegd, waarom omdat hij 2500 berichten op dit knakenforum heeft gezet ?, de onbeschoftheid raakte me, zwak mischien maar ik ben het nu kwijt en dat is beter.

Badslippers
9 november 2012, 11:28
..en BP he could not care less

Waarom besteed je er dan zoveel woorden aan en geef je W2 en B30 een veeg uit de pan? Iets waar je niet van wakker ligt en wat je niet boeit daar ga je toch geen energie in steken.

Dalton
9 november 2012, 12:10
Waarom besteed je er dan zoveel woorden aan en geef je W2 en B30 een veeg uit de pan? Iets waar je niet van wakker ligt en wat je niet boeit daar ga je toch geen energie in steken.

Vraag BIG30 meteen de kortste weg van DEN HAAG naar DUISBURG en dan naar H7 en steekt daar al je energie in BADPRITT en maak die rit 5 keer in de week dan heb je 2 dagen om weer op adem te komen maar zo raak je wel je opgekropte gevoelens die je meesleept en op anderen loslaat kwijt.
Vertel daar vervolgens in die 2 dagen dat je thuis bent iets over op dit forum wat je onderweg zoal allemaal gezien hebt,koeien met zwarte vlekken en koeien met rode vlekken en of ze een staart hebben en tel de km paaltjes dat is een mooie bezigheid om je bezig te houden en zo komen wij ook weer wat meer te weten over alles langs de weg want als je niks weet dan is het ook klote en dan weet degene die weet dat hij het weet weer meer vanaf dan de ijsberen die niks weten,maar zo kun jij de niks wetende ijsberen toch een beetje wetende maken.
BIJ VOORBAAT DANK BADPRITT PS. : neem wel een wagen die op gas rijdt dan kost dat rijden niet al teveel,doe ik al jaren en kan dat goed merken in mijn knip alleen die zaterdag steeds weer in ACA daar moet ik wat aan doen want de overheerlijke frietjes en dat varkensgebraad van de BBQ maken me steeds dikker want ik kan er niet vanaf blijven omdat ze zo lekker smaken en er in NEDERLAND nog geen 3 sterren restaurant te vinden is waar dat beter smaakt dan in ACA.
Wat zijn die frieten toch fantasties en zo stevig maar ook heerlijk gebakken vroeger kwam ik daar voor de dames maar tegenwoordig voor het eten tot morgen in ACA je ziet me wel zitten in het eetgedeelte met een heerlijke latte macchiato en anders ben ik boven voor de troon van de KEIZERIN VAN CHINA om haar voeten en de rest van haar goddelijk lichaam te likken waarna zij mij met haar prachtige lijf zo weer het heelal in schiet en me daar alle sterren laat tellen.
Moet tegenwoordig goed uitkijken met al die satelieten in het heelal dat je niet aan een of andere pin komt vast te zitten want dan kom je nooit meer terug op deze heerlijke aardbol waar wij elkander het leven lekker zuur maken.
Moet nu even wat te eten gaan halen voor de jongens want anders draaien ze mijn nek om en dat is zonde.
PS:NU MOETEN JULLIE MIJ OOK NOG EVEN NOMINEREN ZODAT S&F MIJ EEN VRIJKAARTJE VOOR ACA KAN GEVEN BIJ VOORBAAT DAK HEREN IJSBEREN WANT DIT IS EEN VAN DE BESTE STUKJES DIE IK OOIT GETIKT HEB TOT MORGRN IN ACAPULCO.

bad pritt
9 november 2012, 12:31

Je kunt beter vragen waarom willem 2 mij een curieuze mail stuurt waarin hij zegt ik ga ook veel van je zogenaamde content wissen we zijn het zat.Wat ben je zat en waarom deze aanzegging ? Daar komt geen antwoord op.
Het is hier de umwertung aller werten: ik lok niks uit maar wordt geflamed door een klein groepje frusties en dan moet ik van diezelfde frusties en de forumleiding zeggen..sory ik was het schuld, neem me niet kwalijk..mea culpa.
Maar Costana heeft gelijk het niveau is dermate laag hier op dit forum,dat ik mijn energie verspil met een serieuze reaktie.
Maar dat W2 me onbeschoft en onterecht de wacht aanzegt dat staat bij mij vast overeind als een pic op 2 viagra pillen.

Het is allemaal een beetje dubbelspraak hier: "neem het njet te serieus" maar kijk eens hoe de hatertjes staan te verketteren alsof ik de satan zelf ben, hoe vasthoudend, "de brvdm is een spelletje" maar degenen die er gebaat bij zijn dat het zo blijft als het is, doen wel elke keer serieus mee en zijn maar wat blij met een vrijkaartje..over broodschrijverij gesproken, "doe niet zoveel moeite" maar sommige deels weg gecensureerde epistels zouden niet misstaan in een wetenschappelijke verhandeling over de psyche van de hoerenloper..wat is het toch een schatje ook..jammer dat het in een club zo een roast duck is.

seksenfun
9 november 2012, 12:46
Lijkt me dat de bezem voor een keer eens flink zijn best mag doen. Niet omdat ik nu net het laatste woord hier heb (dat heb ik deze maand enkel bij BRVDM) maar omdat BP zijn zin nu flink heeft gehad: belangstelling, medelijden wekken: hij is hier niet bij de dames in een club. Ga jezelf in de belangstelling werken in de club. BP die geen of weinig geld nodig heeft om de afgod van de dames te zijn (btw, in PSR vinden ze hem verre, verreverre van op Brad Pitt lijken). Je kan niet grappig genoeg zijn, soms natuurlijk.

Ik zou nu aan het BP-gebraad willen beginnen, dan eindelijk. Eigenlijk is het simpel: weglopen of ontlopen (dat gebraad) :smoke:.

bad pritt
9 november 2012, 12:49
Lijkt me dat de bezem voor een keer eens flink zijn best mag doen. Niet omdat ik nu net het laatste woord hier heb (dat heb ik deze maand enkel bij BRVDM) maar omdat BP zijn zin nu flink heeft gehad: belangstelling, medelijden wekken: hij is hier niet bij de dames in een club. Ga jezelf in de belangstelling werken in de club. BP die geen of weinig geld nodig heeft om de afgod van de dames te zijn (btw, in PSR vinden ze hem verre, verreverre van op Brad Pitt lijken). Je kan niet grappig genoeg zijn, soms natuurlijk.

Ik zou nu aan het BP-gebraad willen beginnen, dan eindelijk. Eigenlijk is het simpel: weglopen of ontlopen (dat gebraad) :smoke:.

Nog zo een hatertje, die niet de kern van iets tot zich kan nemen, we kennen elkaar niet persoonlijk en laten we dat maar zo houden.
PSR is een tent voor ouwe volgevreten lamzakken precies jouw ding, zeverzak.

bad pritt
9 november 2012, 12:55
Heren en jongens als jullie maar blijven reageren kan ik de deur niet sluiten.

ketserr
9 november 2012, 12:57
Heren en jongens als jullie maar blijven reageren kan ik de deur niet sluiten.

Eén van je vele gebreken heb je eindelijk ondekt.

bad pritt
9 november 2012, 13:11
Eén van je vele gebreken heb je eindelijk ondekt.

Ik heb zoveel gebreken maar dat ik alleen GT ken en denk dat dit heaven is zo dom ben ik niet Heaven ligt in Willich.

Dalton
9 november 2012, 13:15
Nog zo een hatertje, die niet de kern van iets tot zich kan nemen, we kennen elkaar niet persoonlijk en laten we dat maar zo houden.
PSR is een tent voor ouwe volgevreten lamzakken precies jouw ding, zeverzak.

Dit is weer een uitbarsting van lek me het vestje slaat nergens op want S&F is nog een jongeling die hooguit 70 kilo weegt en in de clubs altijd weinig eet omdat de dames hem altijd tegenhouden omdat hij zo'n geweldige lul heeft en daar zijn ze nog steeds verzot op.
Hij hoeft ook nooit het volle pond te betalen omdat er geen grammetje vet aan zijn lichaam zit en zijn slurfje in paal stand maar 23 cm is wel een pluspunt voor deze kleine geile belg die daardoor ook nog eens 5 dagen in de week zich in de saunaclubs uitleeft.
Deze recensie levert zeker een vrijkaartje voor acapulco op zodra het ijsberenforum ze weer krijgt van ACA,je weet maar nooit BIJ VOORBAAT DANK.

Willem2
9 november 2012, 13:22
Beste bad pritt,

Ik en anderen hebben helemaal niet zo´n hekel aan je, en misschien anderen ook weer wel. Lekker belangrijk. Ga maar lekker verder schrijven.
Dit topic wordt binnenkort gesloten ..... eeuh nee dat is geen censuur.

:wink2:

de duisburg spesjalist
9 november 2012, 13:28
bad pritt je kan hier de deur wel willen sluiten ma je gaat toch weer veder op een ander forum en ieder heeft zijn fafo club of favoriete wandel gebied dus laat mekaar in waarde bad pritt als je de deur wil sluiten vraag dan een ban aan of zorg dat je er een krijg voor het leven net zoals ik de 61 op een ander forum gedaan heeft de gezelligheid is daar ook weg en de info klop er niet meer formleden die mekaar scheef aankijken omdat ze mekaar kennen en soms een slechte resensie over een dvp.
schrijven waar de ander het ook niet mee eens is of een huis als eros 26 en het vulkaanhuis als top huizen beschrijft en dat er in de rest toch niks zit denk ook is na bij je zelf

dit geld na mijn mening voor iedere ijsbeer en wandelaar (LAAT MEKAAR IN WAARDE HET LEVEN IS AL INGEWIKKELD GENOEG) DE DUISBURG SPESJALIST STAAT VOOR DUISBURG DAT IS MIJN FAVORIETE WANDEL PLEK IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN

OEPS nu lijk het wel of ik er mee getrouwd ben en ik ben bang voor het huwlijk:biggrin:

bad pritt
9 november 2012, 13:31
hahaha ware woorden, mijn vriendinnetje is terug, ik ben alweer paar keer op de vulkaan geweest, ik ga je zien spesjalist en ga je hulp inroepen want ik zoek Betty en anderen van haar caliber.

bad pritt
9 november 2012, 13:33
Blijf nog even reageren bij 1500 reakties krijg ik een vrijkaart GT van Willem2.

de duisburg spesjalist
9 november 2012, 13:42
een ieder mag dit weten betty werk in de bloomoen eerste verdieping als je geluk heb loop je recht in haar armen ma ze is vaak bezet. ik ik heb ook een nadja gevonden die in een ander huis gewerkt heeft ja je geloof het niet ma in sexpalas ingang 36 naam staat op de deur. en een big30 ken de vulkaan ook en we moeten nog steeds samen na het kadaster om uit te zoeken of het nieuwe vulkaanhuis nr 19 is. op de vulkaan zit gewoon een dame waar ik veel om geef als persoon en ik weet je moet niet verliefd worden op een dvp en dat gaat ook niet gebeure

de duisburg spesjalist
9 november 2012, 13:46
willem2 heb jij geen vrijkaartjes voor de vulkaan die heeft bad pitt het liefst denk ik ik zelf ook trouwens al ben ik zeer beniewd naar sixxen vaals jongens de auto moet de brug op laater

bad pritt
9 november 2012, 13:54
willem2 heb jij geen vrijkaartjes voor de vulkaan die heeft bad pitt het liefst denk ik ik zelf ook trouwens al ben ik zeer beniewd naar sixxen vaals jongens de auto moet de brug op laater

Ik heb al gratis entree eros 26, betaal jij altijd aan die security guy in dat kantoortje dan ?
Ik ga nu weg naar mijn schatzi in Penelope dan naar Duisburg om in schoonheid te eindigen in H7.
Tschuss ik trek nu de deur echt achter me dicht.

de duisburg spesjalist
9 november 2012, 14:29
ik betaal geen intree in eros ma een 50% korting:biggrin: kaartje om van bil te gaan is welkom

ma binnen kort na dorsten nog bedank willen2

bad pritt
9 november 2012, 14:36
ik betaal geen intree in eros ma een 50% korting:biggrin: kaartje om van bil te gaan is welkomma binnen kort na dorsten nog bedank willen2Er is maar een forum met vrijkaartjes voor raambuurten.

de duisburg spesjalist
9 november 2012, 14:55
welke dan bad pritt toch niet dat saaie hookers ze missen daar al veel info van een ex formleden als mandenmakers stefdef de 61 pk dan heb je pokerpietje die veel dingen voor zich zelf houd een skinny waar het toetsenbord van vast zit de info is daar onder de maat en een karelclozetrol schrijf er ook niet meer zoveel ik vermoed dat hij mod is op dat forum onder dam nog wat en een alexanderrr die het forum ook niet actueel houd

dit is mijn mening

tifkad
9 november 2012, 16:38
en een karelclozetrol schrijf er ook niet meer zoveel
dit is mijn mening

Ja BP, ik merk ook dat karelcl. ook niet meer zoveel schrijft :)

amigo70
9 november 2012, 18:39
Collega beren, wanneer zijn we nu eindelijk verlost van meneer Pritt? Zit met verbazing z'n "Bad Pritt has left the building" te lezen.

Dag in, dag uit in een club tot diep in de nacht (hoe kan hij dat betalen?) en bij thuiskomst proberen iedereen op stang te jagen. Is daar dit forum voor? Dacht van niet.

Thanks
Amigo70

de duisburg spesjalist
9 november 2012, 18:48
amigo 70 ik denk zelf dat jij jaloers ben. ma ze zijn vanavond op de vulkaan te vinden net als ik

fuchs
9 november 2012, 19:52
Big je hebt gedeeltelijk gelijk, vooral over dat verslaafd zijn aan het forum.
Ik beschuldig jullie van meten met 2 maten, ja dat deden jullie vaak, zeker in jullie vegen van mijn berichten maar ook bij andere onbekende leden, steekt het euvel de kop op. Het wordt beter, daar heb ik toch maar mooi voor gezorgd dan, zo maken we elkaar allemaal beter. Toch pleit ik voor een simpele regel die geen onderscheid maakt: persoonlijke provocaties tolereren we niet, waarschuwing, bij 3 strikes meteen een maand een ban.

Maar wat blijft staan: waarom wordt er mij in een interne mail aangezegd dat nu ook mijn "normale"content vaak weggehaald gaat worden ?

Willem spreekt vooralsnog in raadselen.
Denk dat het tijd wordt dat hij een keer zijn billen laat zien en zegt wat hij bedoeltd.
Na 2500 post die allemaal mochten blijven staan snap ik niet waarom nu veel van mijn normale content weggehaald zal worden en ik andere leden en het forum in gevaar breng ? Permanent, eenmalig, Willem roept alleen maar vragen op, ik denk dat veel leden zich dat ook afvragen.

Raar als je iemand die 2500 post achter de naam heeft, meent toe te moeten spreken alsof hij spamposter en flamer nummer 1 is van een forum. Gevoegd bij de toon en het ontbreken van beleefdheidsvormen bij Willem's interne mails deden mij het ergste vermoeden.

Waarom Willem, waarom ?

Beste wereldreiziger

ik heb ook al meerdere ban's gehad van een week, laat je daar door niet uit het veld slaan. ook mijn berichten zijn vaak gewist, terwijl ik er zeker van wist dat mijn vriend in een hoerenkot bestolen was.

daarbij heb ik nog nooit een vrijkaart ontvangen, en ik zal die ook nooit krijgen zolang big30 en willem2 die uitreiken.

wellicht zijn ze bang voor de maffia, die achter vele clubs zitten. laatst heb ik in een grote club een dvp gesproken, die me vertelde, dat er zeer vele russische onderwereldfiguren aanwezig waren, om de dvp's te porren om voor hen te gaan werken.

sterkte

LittleJoe
9 november 2012, 20:54
children, children

give peace a change...

Jan_Wandelaar
9 november 2012, 21:42
Het leaven van the building gaat vooralsnog niet van een leien dakje. BP heeft in de laatste 24 uur meer berichten gepost dan Jan in een heel jaar. Het feit dat maar weinigen daar verbaast over zijn spreekt boekdelen.

Jezus, hoe kan iemand zich zo laten kennen!!!!!! Hoe kan iemand niet begrijpen dat je door dergelijke acties nergens meer serieus genomen word? Hoe kan iemand niet begrijpen dat je door dergelijke acties jezelf tot mikpunt maakt?

Zodra BP achter een toetsenbord gaat zitten lijkt het wel of al zijn sociale filters uitgeschakeld worden. Het is nog zeer vriendelijk van W2 en B30 dat zij bereid zijn de rol van die filters op zich te nemen.

J.W.

bad pritt
10 november 2012, 07:22
Collega beren, wanneer zijn we nu eindelijk verlost van meneer Pritt? Zit met verbazing z'n "Bad Pritt has left the building" te lezen.

Dag in, dag uit in een club tot diep in de nacht (hoe kan hij dat betalen?) en bij thuiskomst proberen iedereen op stang te jagen. Is daar dit forum voor? Dacht van niet.

Thanks
Amigo70

Je bent een jalours mannetje laat het niet de overhand krijgen.

bad pritt
10 november 2012, 07:32
Het leaven van the building gaat vooralsnog niet van een leien dakje. BP heeft in de laatste 24 uur meer berichten gepost dan Jan in een heel jaar. Het feit dat maar weinigen daar verbaast over zijn spreekt boekdelen.

Jezus, hoe kan iemand zich zo laten kennen!!!!!! Hoe kan iemand niet begrijpen dat je door dergelijke acties nergens meer serieus genomen word? Hoe kan iemand niet begrijpen dat je door dergelijke acties jezelf tot mikpunt maakt?

Zodra BP achter een toetsenbord gaat zitten lijkt het wel of al zijn sociale filters uitgeschakeld worden. Het is nog zeer vriendelijk van W2 en B30 dat zij bereid zijn de rol van die filters op zich te nemen.

J.W.

Zo een zuurpruimende forumparasiet als jou neem ik niet serieus, jij komt hier alleen maar zeiken en zeuren over anderen en hun belevenissen binnen de p6, en je maakt zelf nooit iets mee.

Hoofdzaken van bijzaken scheiden dat gaat Jantje niet goed af, het lijkt er toch vooral op dat Jantje zijn postjes schrijft met als doel een beetje natrappen. De door Willem 2 aan mijn adres aangekondigde censuur was de hoofdzaak, daar heb ik nog geen antwoord op gekregen overigens.

Of ik het gebouw echt verlaat of langs de achterdeur weer binnenkom, dat laat ik na vele vele interne mails die me vragen door te gaan voor volk en vaderland, even in het midden.

wooley
10 november 2012, 09:00
Blijf nog even reageren bij 1500 reakties krijg ik een vrijkaart GT van Willem2.
Lol ...ik denk dat ik dan ook een post maak als deze.
Bp don't leave yet:-)
Idd het kan soms irritant zijn hier op het ijbf...maar je moet het niet te serious nemen...life is too short
See you Bp:-)

Gustomass
10 november 2012, 09:44
.......Of ik het gebouw echt verlaat of langs de achterdeur weer binnenkom, dat laat ik na vele vele interne mails die me vragen door te gaan voor volk en vaderland, even in het midden.

Het Ijsberenforum te vergelijken met een vrouw??

Can't live with them, can't live without them.....

Gustomass

de duisburg spesjalist
10 november 2012, 10:28
Beste wereldreiziger

ik heb ook al meerdere ban's gehad van een week, laat je daar door niet uit het veld slaan. ook mijn berichten zijn vaak gewist, terwijl ik er zeker van wist dat mijn vriend in een hoerenkot bestolen was.

daarbij heb ik nog nooit een vrijkaart ontvangen, en ik zal die ook nooit krijgen zolang big30 en willem2 die uitreiken.

wellicht zijn ze bang voor de maffia, die achter vele clubs zitten. laatst heb ik in een grote club een dvp gesproken, die me vertelde, dat er zeer vele russische onderwereldfiguren aanwezig waren, om de dvp's te porren om voor hen te gaan werken.

sterkte mijn berichten dat ik nooit in in een club kom waar door het personeel steelt zijn ook gewist. ik heb echter wel een vrijkaartje gehad van willem2 .
ma ik ben voor eeuwig op hookers geband omdat ik een mod tegen sprak. big30 spreek ik ook tegen dat nikki zou stelen in huis 17-19 en ik praat hier over duisburg. dit bericht is nooit gewist en er praat ma 1 persoon over ma nikki is geen sponsor van dit forum

overigens lopen er in duisburg wandelaars rond die verkondigen dat ze bestolen zijn door een dvp ik zelf heb dat nooit mee gemaakt ma een dame die ik bezoek wel een klant van haar heeft tegen haar gezegd dat ze 1000 euro van hem gestolen heeft. zij heeft gewoon de secretie gebeld en ze moest ook mee na beneden die 1000 euro zat gewoon in zijn borst zakje bleek later. ma deze dame was zo overstuur dat ze die dag niet meer gewerkt geeft.

bosbeer
10 november 2012, 10:55
mijn berichten dat ik nooit in in een club kom waar door het personeel steelt zijn ook gewist. ik heb echter wel een vrijkaartje gehad van willem2 .
ma ik ben voor eeuwig op hookers geband omdat ik een mod tegen sprak. big30 spreek ik ook tegen dat nikki zou stelen in huis 17-19 en ik praat hier over duisburg. dit bericht is nooit gewist en er praat ma 1 persoon over ma nikki is geen sponsor van dit forum

overigens lopen er in duisburg wandelaars rond die verkondigen dat ze bestolen zijn door een dvp ik zelf heb dat nooit mee gemaakt ma een dame die ik bezoek wel een klant van haar heeft tegen haar gezegd dat ze 1000 euro van hem gestolen heeft. zij heeft gewoon de secretie gebeld en ze moest ook mee na beneden die 1000 euro zat gewoon in zijn borst zakje bleek later. ma deze dame was zo overstuur dat ze die dag niet meer gewerkt geeft.

Waarom heb je het toch steeds over je moeder? Zij staat hier toch buiten, hoop ik?

Big30
10 november 2012, 11:50
Topic doe ik maar even op slot. Als iemand afscheid wil nemen van dit forum is dit prima en daar geven we hem dan ook de kans voor.

Als vervolgens blijkt dat dit helemaal niet zo is en dan het topic ontaardt in weer, dan wel onnodig geprovoceer of geleuter dan schiet je je doel voor bij.

Overigens en dat geldt voor iedereen, berichten die primair tot doel hebben (weer) anderen te provoceren en die vooral tot veel irritatie zorgen passen we niet meer aan maar halen we in sommige gevallen gewoon off-line. Mag je censuur noemen, geen probleem ik zie het meer als een nodige correctie nadat weer elementaire fatsoensnormen zouden worden overtreden. Dat is het punt waar we BP maar ook andere leden op geattendeerd hebben, we hebben namelijk geen zin om als kleuterjuf op te gaan treden.

Het doek in dit theater gaat nu dicht!

Het punt is ook al lang gemaakt namelijk dat BP van het forum afscheid gaat nemen, wat ie natuurlijk niet doet want hij kan helemaal niet zonder dit forum ;)!