PDA

Volledige versie bekijken : Waardigheid en betaalde seks.



phoenix
10 november 2012, 11:55
john jij lult echt met de wind weet je dat , als bennie er zit is bennie goed en nou is het weer iemand anders...., ik vind dat een dame die 30 euro per half uur krijgt gewoonte weinig krijgt...daarom is het bij pt xanten ook meestal niks...., mensen verliezen hun waardigheid.

phoenix
10 november 2012, 12:07
ik wilde beren uitnodigen hun visie te geven op de waardigheid van betaalde seks. Ik wil dat doen in het mezelf bewuster te maken ene spiegel voort e houden ,wat ben ik aan het doen??? en wat doe ik als ik de andere penetreer of haar mondje volspuit. dit nav de laatste keer dat ik Jana bij pt xanten in haar mondje spoot terwijl ze dat niet wilde....het bandje zou aangeven of het al dan niet kon(ik wist het niet, ik dacht dat ze het wel accepteren), nu is het zondag ft party en nu mag je wel in jana's mondje spuiten, ze was niet echt kwaad ,maar ik melde het bij de leiding en die zei dat het wel goed zou komen , dat er niets aan de hand was, toen ben ik pas gaan twijfelen aan de waardigheid van mijzelf tov de dame....in kwestie...dus mijn regels zijn:

..mijn regels zijn heel simpel 1 de dame doet het niet met tegenzin , regel 2 als een dame het niet altijd met volle passie doet dan doet ze ook omdat ze graag zo haar geld verdiend en regel 3 is eigenlijk is deze regel net zo belangrijk als de andere twee regels de dame dwingt alleen zichzelf...als ze een dag niet zoveel zin heeft. Ik vermoed dat heel veel dames bij h7 niet aan deze regels kunnen voldoen...mevrouw babsi bij Bernds heeft mij deze regels min of meer geleerd, door goed te luisteren naar wat zij zegt over dvp en seks..., en last but not least , jonge dames weten vaak niet zo goed waar ze mee bezig zijn....ik selekteer daar steeds vaker op, om in elke geval mijn eigen verantwoordelijkheid te nemen, en ben daar niet absoluut in want er zijn heel jonge dames die dat gelukkig wel weten en dat ook nog vrij doen....

de duisburg spesjalist
10 november 2012, 12:20
phea gewoon klets war
t jij verkondig

party tref xanten kan top zijn maar het licht er gewoon aan op welk moment je er ben .ik heb gisteren voor 30 euro top sex gehad op de vulkaan als je een dame met respect behandeld krijg je er ook welles vat voor terug .ook ik heb jaren meer als 100 euro betaald
bij een dame waar ik wekelijks kwam op de vulkaan heb hier geen spijt van ma voor oosblokers is 30 euro per half uur veel geld. en waarom meer betalen als het niet nodig is doen mijn opdrachtgevers ook niet

vrije jongen
10 november 2012, 12:36
Ik zie niet in waar de 'waardigheid' uit je titel terugkomt. We zullen hier weer krijgen 'ik behandel de dame met respect' en dat klopt hoop ik voor de meesten ook wel. Voor de rest weet ik niet waarom je H7 aanhaalt, ik zie ook in veel andere clubs 18 jarigen rondlopen; wat waardigheid betreft draag je waarschijnlijk meer bij als je een beetje gezellig doet met zo een jong ding (met kamer of zonder) dan met babsi.

phoenix
10 november 2012, 12:46
Waarom vrije jongen ? babsi is een ervaren dame die zo vrij was mij te vertellen hoe ze in het wereldje is terecht gekomen en ik begin met h7 , maar als je goed leest geldt het voor alle clubs....inclusief bernds....

Big30
10 november 2012, 12:47
@phea,

Bedoel je de menselijke waardigheid van de dame of de klant die eventueel aangetast zou kunnen worden? Waarbij de simpele vraag evident is wat we daar dan wel onder verstaan en wanneer deze niet gerespecteerd zou worden.

Je moet een stelling/vraag wat harder poneren ;).

- Kun je beroep van DVP als menswaardig zien?
- Het bezoeken van een DVP moet als als mensonwaardig gedrag worden gezien!

Ricardo Banana
10 november 2012, 12:53
Jongens het draait allemaal om de duit en de fluit. Dat is niet alleen in de wereld van DVP's, maar overal zo.

phoenix
10 november 2012, 12:56
ja big , maar ik was nu niet echt uit op voor en tegen discussie, ik ben uit op verhalen vd ijsberen , waaruit hun eigen waardigheid wordt gereflecteerd, je kan dat doen ja waardig onwaardig, je vraag wat waardigheid is inderdaad een heel heel interessante, dat is waar nietzsche ons voor het eerste sinds eeuwen mee confronteert....maar argumenten voor of tegen is een zinloos debat, omdat je niet MET de werkelijkheid een dialoog aangaat, maar OVER de werkelijkheid, mw je gaat ermee akkoord dat ' over het ding an sich' niets kan worden gezegd en zegt dan vervolgens dat is niets daar praten we niet over , we gaan alleen maar praten discussieren met logische stellingen voor en tegen OVER de werkelijkheid

Big30
10 november 2012, 13:07
Volstrekt helder phea!

Die Nietzsche dat was toch die gozer uit de Griekse Oudheid die al voor Darwin voor natuurlijke selectie pleitte en feitelijk een pleidooi hield voor het recht en het gelijk van de sterkste?

phoenix
10 november 2012, 13:11
Dat was de vroege Nietzsche big...de later werd darin eits genuanceerder, bovendien zijn we er inmiddels achter dat mensen niet alleen vechten om de sterkste te zijn maar menen zijn ook empathisch naar elkaar , lees boeken van de Frans de Waal..., ik kan nu niet het evangelie van nietzsche bepleiten he....

Piet Plezier
10 november 2012, 13:33
ik vind dat een dame die 30 euro per half uur krijgt gewoonte weinig krijgt.

Nou ik vind dat niet te weinig is meer dan genoeg. En als ik dat wel te weinig vond,dan ging ik wel naar een club waar ik € 50,00 moet aftikken. zolang het kan voor € 30,00 me laten pijpen en neuken doe ik dat. Als jij dat te weing vind dan geef je ze toch € 100,00 wat kan jou het schelen met al je geld.

vrije jongen
10 november 2012, 13:34
OK, nog steeds geen idee waar je het over hebt. Ik bedoelde te zeggen dat Babsi (en de meeste dames in Bernds) ervarener zijn en mogelijk wat sterker in hun schoenen staan dan vele andere dvp's. Zij kunnen waarschijnlijk wat beter met een respectloze ijsbeer omgaan dan een 18 jarig meisje dat net een week in de club is: vandaar dat ik denk dat een beetje leuk en vriendelijk doen tegen zo een meisje, haar dag wat meer kan 'opfleuren' dan bij bv een Babsi. Ongeacht dat ze er voor het geld zitten, etc. etc.

Maar goed, volgens mij was dit niet waar je het over wilt hebben... sterker nog, volgens mij wil je het nergens over hebben:cool:; alleen even een veeg naar H7 geven.

Piet Plezier
10 november 2012, 13:43
Maar goed, volgens mij was dit niet waar je het over wilt hebben... sterker nog, volgens mij wil je het nergens over hebben:cool:; alleen even een veeg naar H7 geven.

Daar gaat het over ja en anders niets ik wilde het niet zeggen want dan is dat toch niet waar, maar je hebt helemaal gelijk Vrije jongen.

phoenix
10 november 2012, 15:52
allereerst heeft big mijn eerste opmerking bij de topic h7 weggehaald en toen hierbij geplakt als eerste...dus dan ontstaat er bij jou een verkeerde interpretatie, mijn nieuwe topic begon bij het tweede bericht, zo zie je maar hoe door een andere de interpretatie een geheel andere leven gaat leiden. ik wil hier geen discussie over h7 en 30 euro , en als vrij e jongen vindt dat ik h7 een eveg uit pan wil geven in die ander topic dan is dat niet waar, simpelweg omdat pt xanten ook genoemd wordt...., al met al een beetje jammer

Nibor76
10 november 2012, 15:55
Moeten wij hier in de moralistische spiegel kijken.

Ik hoef niet in de spiegel te kijken om te weten dat wat ik doe verantwoord is.
Ik betaal niet direct voor de seks, ik ga naar Pt's en de PT leiding handelt dat verder af.

Omdat ik niet direct betaal voor de seks ga ik ook niet op strepen staan om te 'eisen' seks met een dame te willen.
Het is graag of niet of niet graag en dan toch maar zonder plezier voor beide.
Ik probeer altijd om met respect een dame te laten genieten en dat is iets wat volgens mij makkelijker gaat in een pt dan betalen per tijdseenheid.
Ik ga niet betalen om een vrouw lang te likken, masseren of om mee te knuffelen.
Ik betaal om te neuken en om me te laten pijpen en misschien wat vluchtig twee strelen met de tong over de flamoes.

Deze vorm vind ik van minder waardigheid dan het prijseffect van een schamel pt club loontje waarbij je wel een dame probeer om te laten genieten.
Hellaas zit niet iedereen op deze lijn en als een dame dan zo'n heer afwijst en andere dames dan ook ligt het opeens aan de arrogantie van de dames.

Ik streef naar gelijkwaardige seks ik doe niets wat mogelijk niet leuk is.
In ptx ga ik niet naar FT party's.
Ik heb er geen goed gevoel over als op normale dagen ik te horen krijg "nicht im mund spritzen schatz" en op die ft dagen kan het wel.
Kan het omdat de club dat zegt, omdat er extra loon tegenover staat of psygische druk.
Nee ik vindt dat niet gelijkwaardig.
Als Sabine me leegzuigd zonder wat te zeggen en ze weet wat er komt dan is dat gelijkwaardige, ze doet dit omdat ze het lekker vind niet omdat het moet.

Gelijkwaardiger seks die ik gister (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31937-Amersfoort-amateur-gangbang)had kan bijna niet, niemand werd gedwongen, betaald of wat dan ook en zo streef ik ook betaalde seks na.
Ik maak de sessies alsof er geen betaalde coëfficiënt in zit, ik geniet als ook zij kan genieten of middels toneelspel dat kan verbloemen ;)

phoenix
10 november 2012, 16:00
dank je nibor voor je bijdrage, tja waardigheid heft emt gelijkwaardigheid te maken ? , maar wanneer zijn we dan gelijkwaardig ? is dat ook niet te absoluut? , maw als het gelijkwaardige seks is dan is het waardig ? streven klinkt al weer wat minder absoluut...

Gondolas9
10 november 2012, 20:57
Als Sabine me leegzuigd zonder wat te zeggen en ze weet wat er komt dan is dat gelijkwaardige, ze doet dit omdat ze het lekker vind niet omdat het moet.


Zou het kunnen dat je hier je eigen (gewenste) illusies creëert?

Uit eerdere discussies meen ik te weten dat Sabine tot de 'oudere' dames behoort. Zou het kunnen dat zij dat wil/moet compenseren door 'meer' aan te bieden dan de jongere/knappere dames?

Als dat zo is, dan heb je wellicht wel een erg prettig zelfbeeld, maar de vraag is of dat op de werkelijkheid gebaseerd is...

phoenix
10 november 2012, 21:05
dank u gondolas9 eindelijk weer iemand die nadenkt, wat ik graag zou willen is dat u wel verder denkt dan de dictatuur van de psychologie en economie als enige overgebleven wijzen van hoe onze werkelijkheid goed of tout tegemoet kan worden getreden, zou het ook kunnen dat iemand gewoon zich zo gevormd heeft dat zij graag slikt, omdat zij graag leegzuigt en niet omdat ' de koning' van de wetenschappen ,samen met de koningin de economie een verklaring afgeven waarin er sprake is van compensatie, 1: vanuit het psychologisch perspectief we compenseren gedrag 2: economisch perspectief , we compenseren gedrag omdat dat geldelijk voordeel oplevert? zodat uiteiednelijk we deze waarneming weer kunnen invoegen bij de rede...

vrije jongen
10 november 2012, 21:12
Phea, wat heb jij genomen vandaag? (en mag ik er ook wat van?;)). Kun je misschien nog eens zeggen waar je het hier over wil hebben: in een enkele zin zonder bijzinnen bijvoorbeeld. Om het duidelijker te maken, heb je het over de waardigheid van beer, dame of de interactie (seks vs geld)? Of misschien over hoe we deze interacties 'waardig' kunnen houden, waarbij je dan ook 'waardigheid' even moet definiëren.

Daarnaast wil je dat we 'verder' denken dan twee belangrijke wetenschappelijke velden; dat deden ze in de middeleeuwen ook en heet in ons geval achteruitgang.

phoenix
10 november 2012, 21:24
Ik lees Nietzsche voor mijn these, ehm ik waardeer je vragen vrije jongen, voor de duidelijkheid bij Nietzsche begint het pas....daarvoor was er duisternis , geveinsde kennis over de werkelijkheid met opperhoofd Kant die je net zolang leest totdat je er redelijk van wordt... , dat wil niet zeggen dat wetenschap niets zegt of niets weet , ze maakt alleen haar eigen onderscheid namelijk van dat 'ding an sich' en dat wat we dus kunnen kennen, over mevrouw Sabine valt een hoopt e zeggen , maar ergens wordt het duister rondom sabine....als we NIET niet kennen, er zijn ( nog) hoeren die het lekker vinden.................

waar ik het dus over wil hebben is vooral onze verhalen en niet een wellis nietus spelletjes over wat waardigheid nou precies is....en als de waardigheid vd dame op het spel staat stat die vd beer ook wellicht het spel? het predicaat ' zuigen' heeft een ' ik' een jij of een Sabine nodig om werkzaam te zijn !

dus nogmaals verhalen waarin je daar wat over opmerkt.....de volgende mythe geeft wellicht een richting weer ' het verhaal over Pygmalion, de prins-kunstenaar die uit onvrede over het slechte karakter van de vrouwen uit zijn omgeving een ivoren beeld van een volmaakte vrouw maakt. Pygmalion wordt verliefd op het door hem geschapen beeld ....., zijn er nog andere mythen? jazeker en zijn er vrouwen die een volmaakte man willen ??? nieuwe moderne mythen of ook oude mythen?

Nibor76
10 november 2012, 21:32
Zou het kunnen dat je hier je eigen (gewenste) illusies creëert?

Uit eerdere discussies meen ik te weten dat Sabine tot de 'oudere' dames behoort. Zou het kunnen dat zij dat wil/moet compenseren door 'meer' aan te bieden dan de jongere/knappere dames?

Als dat zo is, dan heb je wellicht wel een erg prettig zelfbeeld, maar de vraag is of dat op de werkelijkheid gebaseerd is...
Wellicht en when in doubt use a T blijkt maar weer.

Maar schiet je nu niet weer in de aloude reflex met het dogma dat vrouwen niet van sex 'mogen' genieten en mannen wel.
Ik dacht dat we dat stadium al gepasseerd waren na de dolle mina's en opzij lezers of gaat dat nog steeds op in de p6.
Blijkelijk wel en ook bij bestuurders heerst nog steeds het idee dat 85% van de dvp's het werk tegen hun zin doet en gedwongen wordt, het zij zo.
Als ze dat uitstraalt of niet maar ik voel het dan geen seks met haar voor mij.

Gelijk-waardigheid hoe lastig ook is iets wat ik nastreef en dat mag soms best grijs zijn.
Dat grijs houd dan in dat ik dan toch wel seks heb maar probeer haar dan wel in haar waarde te laten als een dame en niet als levende sekspop te misbruiken die pas werkt na 3 tientjes of door de theke erbij te roepen.
Sabine zuigt met passie en niet omdat ze dat volgens haar leeftijd moet, dat merk je gauw genoeg bij anderen door meer te trekken dan te pijpen.

phoenix
10 november 2012, 21:50
ik wil er nog aan toevoegen om de beste lezers wat meer duidelijkheid te geven.., 1. waardigheid kan verder gaan dan we afspreken in onze taal, voorbij het begrip,2. waardigheid kan te maken hebben met volmaakte beeld wat er bestaat in deze tijd van vrouw zijn ( veel vrouwen buiten de hoerenwereld hebben geen seks!! )en zijn zeker geen hoer, want dan is het beeld wellicht wat pygmalion maakte onvolledig 3. waardigheid is ook jezelf eren als je een vrouw in bed als hoer eert...??? Levinas heeft daar wel het een en ander over gezegd.... dus simpel gezegd als aanvulling bij als ik iemand 30 euro geef om een half uur lang te rampetampen in een kutje dat als 10 keer een lul erin heeft gehad waardig?? zoals dat bij pt xanten ook gebeurd? ja zegt john , dan moet je er maar 100 geven als jij daar een schuldgevoel over hebt...en daar heeft john een punt als je het zo wil bekijken vanuit geld, een kantekening wil ik dan nog wel maken ' john jij hebt dat geld misschien wel, ik niet ik ben veel armer9 dat zou een werkeloze kunnen zeggen die toch zijn kwakkie kwijt wil) , maar dan gaan we argumenteren als we punt 3 gaan volgen ,en dat is niet zo mijn ding meer,w ordt ik moe van., voegt naar mijn smaak weinig toe...maar oke als men dat hier wil ...

Big30
11 november 2012, 00:21
Het is me volkomen helder phea. Bedankt voor je uitleg.

Feitelijk zeg je dus dat daar waar de perfecte illusie de banale realiteit in al zijn extremen raakt er sprake is van een grensoverschrijdend edoch wel aangepast gedrag bepaald door de context waarin deze plaats vindt zonder dat dit noodzakelijkerwijs althans in de klassieke theorie over Nietzsche formeel als bewijs van onwaardig kan gelden. IK tendeer zelf meer naar de reformistische theorie hoewel deze meer op een vermoeden is gebaseerd dan dat hier sprake is van bewijsvorming gebaseerd op het axiomatische onvolledigheidsprincipe die je dan op de onvolledige ruimte van C* algebra's toepast. Formeel blijven dan dus de DVP en de klant beiden element van de onvolledige ruimte waar these en anti-these noodzakelijkerwijs de onwaardigheid aantonen mits je de juiste metriek toepast.
Maar de conclusie blijft dezelfde d.i. DVP en klant gedragen zich onwaardig, althans in de niet Hegeliaanse filosofie waar je maar dit terzijde alles mee kunt bewijzen, een zeer charmante theorie derhalve.

Vraag blijft dan alleen nog wie jij meer veroordeelt voor hun onwaardige gedrag de DVP of de klant en ga je hier nog persoonlijk conclusies uittrekken zo ja welke en waarom?

Note: punt 1 is waar mits je er van uit gaat dat Nietzsche DVP's bezocht maar dan alleen nog maar in de zwak convergerende limiet, je mag dat niet veralgemeniseren. In feite dus inderdaad wat John zegt of althans impliceert.

phoenix
11 november 2012, 08:59
hmm ik weet niet wat de reformisitsche theorie exact inhoudt...maar axiomas in de logica gaan uit van logische redeneringen die waar of onwaar zijn. Naar mijn idee gaat het niet over onwaar of waar in ABSOLUTE ZIN. Hegel gaat uit van inzicht, nadat je dus these anti -these een nieuw inzicht hebt verkregen sta je in een nieuw perpectief ( om in nietzsche taal te spreken) en wordt je een beter burger want je hebt dat oude achter je gelaten. Afijn wat blijft is dat je per individueel geval zou moeten blijven kijken , naar mijn idee of dvp en klant elkaar niet ' bedriegen' ( we moeten wel uitgaan van een dvp als een mens die door onze samenleving volledig wordt geaccepteerd en omarmd, dit is nu niet het geval).Dat betekent dus dat geld, omgeving , gelijkwaardigheid ( zowel klant als dvp staan onder druk, ze moeten seks voor geld heimelijk beoefenen) ertoe kunnen bijdragen dat je meer of minder geeft..., de sympathieke gedachte naar draagkracht is voor mij toch wel van belang....., maar oordeel. Of ik daar nog conclusies uit ga trekken? weet ik niet big ik wil eigenlijk langzaam maar zeker weer eens een op een kunenen wippen en geen escapades meer....maar dat heeft hier niets mee te maken

bad pritt
11 november 2012, 09:16
john jij lult echt met de wind weet je dat , als bennie er zit is bennie goed en nou is het weer iemand anders...., ik vind dat een dame die 30 euro per half uur krijgt gewoonte weinig krijgt...daarom is het bij pt xanten ook meestal niks...., mensen verliezen hun waardigheid.Phea voor jou onzin maak ik de deur maar even op een kiertje, je weet niet veel maar lult graag, er zijn in heaven 7 genoeg dames die op een dag 600 euro of meer verdienen kunnen.eentje vertelde me dat ze van een rijke klant in 4 uur kamertijd 1800 euro had gehad, 300 per half uur, omdat hij zat was en ze gek werd van zijn gezeur, zeer brutaal bijdehandje, ook privebezoeken via h7 worden zeer gied betaald, er is meer geld te maken dan jij innal je onwetendheid aanneemt, niet door iedereen maar toch..Jouw cliches en aannames kloppen alleen innjouw hoogd, stop met je gespeculeer en leef en beleef zonder op al je aannames te varen.Benny was nooit goed maar gewoon een small time maffia mannetje en een pimp.Nu zit de bedrijfslijder van phg in h7 en je ziet de tent opbloeien en meteen is er een veel prettigere werksfeer voor de meien ontstaan, heaven 7 is door de gemoedelijke omgeving net een goede plek voor een beginnende dvp.Verder waardigheid kan niemand jou geven en ook niet aan je ontnemen, die geef je jezelf.Wel kun je alle dames als mensen behandelen en met respect bejegenen meer kun je niet doen.

phoenix
11 november 2012, 09:25
als verstandig mens ga ik niet in op jouw beweringen bad pritt....

wat betreft h7 , die heeft big bij deze topic gevoegd, ik had die graag bij de andere topic gelaten. Ik was twee maal in h7 en die twee keer heb ik het een en ander waargenomen, ik spreek echter ook over pt xanten en ook in fun garden waren er dames waarmee het geen fijn seksen is en jong zijn...dan trek ik mijn conclusies, niks nieuws overigens want dat heb ik al eens verteld. Ik ga echter NIET discusieren over 1 tent hier... , ik ken Benny niet, ik constateerde dat john wat uitspraken doet over Benny gedurende het jaar...dat hoort echter in een andere topic...

Piet Plezier
11 november 2012, 10:09
Dat klopt phea dat hoort hier niet thuis dat moet big maar terugzetten. En wat die uitspraken betreft over benny daar ga ik niet op in,jammer hé.

vrije jongen
11 november 2012, 10:27
Ondanks wat Plato zelf dacht, is een filosofische benadering van de clubrealiteit voornamelijk handig voor borrelpraat. Als dit forum de laatste tijd leest, zie je toch dat de these en anti-these zelden tot een synthese leiden...maar eerder tot een reductio ad absurdum. In plaats van dit soort dit soort abstracte en normatieve analyse; is het veel behulpzamer een pragmatische inslag te nemen... waar dan inderdaad, economische, psychologische en sociologische factoren dienen te worden benoemd.

De meesten van ons hebben de normatieve conclusies over prostitutie al getrokken (waarom zijn we anders hier op dit forum) en zullen alleen nog invulling moeten geven aan hoe we ons in deze realiteit moet opstellen, dan wel gedragen. Waardigheid en prostitutie moeten elkaar (in ons beeld) niet categorisch uitsluiten - anders zegt dat iets over ons ijsberen, dat ervoor zorgt dat deze verhandelingen gestopt moeten worden en er eerst wat zelfanalyse moet worden uitgevoerd - dus uiteindelijk gaat het alleen om de praktische invulling: hoe behoud je de waardigheid? Zoals BP al zegt, door respect te tonen voor de dames.

de duisburg spesjalist
11 november 2012, 10:42
Phea voor jou onzin maak ik de deur maar even op een kiertje, je weet niet veel maar lult graag, er zijn in heaven 7 genoeg dames die op een dag 600 euro of meer verdienen kunnen.eentje vertelde me dat ze van een rijke klant in 4 uur kamertijd 1800 euro had gehad, 300 per half uur, omdat hij zat was en ze gek werd van zijn gezeur, zeer brutaal bijdehandje, ook privebezoeken via h7 worden zeer gied betaald, er is meer geld te maken dan jij innal je onwetendheid aanneemt, niet door iedereen maar toch..Jouw cliches en aannames kloppen alleen innjouw hoogd, stop met je gespeculeer en leef en beleef zonder op al je aannames te varen.Benny was nooit goed maar gewoon een small time maffia mannetje en een pimp.Nu zit de bedrijfslijder van phg in h7 en je ziet de tent opbloeien en meteen is er een veel prettigere werksfeer voor de meien ontstaan, heaven 7 is door de gemoedelijke omgeving net een goede plek voor een beginnende dvp.Verder waardigheid kan niemand jou geven en ook niet aan je ontnemen, die geef je jezelf.Wel kun je alle dames als mensen behandelen en met respect bejegenen meer kun je niet doen. bad pritt dit zijn zeer grote uitzonderingen en zeker in de 30 euro industrie dat ze 300 tot 600 euro per dag verdienen .in iedere club en laufhaus in nrw daar ben ik zeker van de tijd dat een dvp 1000 euro gemiddeld per dag maak is al 3 jaar terug. in de sauna clups zoals gt phg lr yingjang ezv zou het wel niet veel beter zijn en dat geld ook voor de vulkaan. gisteren heb ik even bij h7 voor de deur gestaan om een dame op te hallen die de kost beter op de vulkaan kon verdienen ze heeft in 3 dagen 2 plekken geprobeerd en is vrij nieuw in het vak ma ze wordt nu geholpen door een ervaren dvp helaas ma voor haar is de vulkaan het best zeg ze zelf

EEN IEDER DIE ZEGT DAT HIJ NIKS VAN DE CRISES MERK IS BLIND OF WIL HET NIET BEKKEN HET IS OVERAL MINDER

en mods het is mijn bedoeling niet om op dit forum een discussie te beginnen waar een dvp het best kan gaan werken maar sommige beren zijn erg blind

phoenix
11 november 2012, 10:49
tja vrije jongen eens met je totdat je bad pritt citeert, maar of je het nu waardigheid of respect noemt, geld is voor mij niet alleen een marktmechanisme............, als dat het is zijn we al voorbij het respect...., zo ervaar ik toch wel veel clubs en zoals ik hopelijk al eerder zei ' iedereen moet zijn eigen conclusies maar trekken'

Zultbroek81
11 november 2012, 11:41
Betalen voor seks,en geld ervoor vragen heeft niets te maken met eigenwaarden.Zinloze discussie!

Badslippers
11 november 2012, 14:55
Kijk, dit zijn toch heerlijke discussies. Geen touw aan vast te knopen maar dat zal met mijn IQ te maken hebben waarbij performaal al altijd disharmonisch correleerde met het verbale gedeelte. Plato's clubrealiteit gecombineerd met Nietsche gecombineerd met Phea's "reductio ad absurdum" en vervolgens met Betty van de Charlottenstrasse waar het fileprobleem ook alweer om de hoek komt kijken. Kortom, ik lees graag absurdistische ietwat vervreemdende discussies.
Zo wist ik bijvoorbeeld helemaal niet dat er in de condoomhandel nog droog brood te verdienen was, sterker zelf een goed belegde boterham schijnt tot de mogelijkheden te behoren. Iets anders waarbij de ogen uit mijn kassen rollen is de wetenschap dat voor sommige dames het luttele bedrag van 1000 euro gemiddeld per dag tot de mogelijkheden behoort. Bij een 5-daagse werkweek is dat 5000 euro, maakt zo ongeveer 20.000 per maand, wat uiteindelijk zo tegen de 240.000 per jaar oplevert. Me dunkt, geen kattepis. In welk belastingtarief zou dat vallen en is dat nou zo'n inkomen wat er zo bekaaid afkomt in de nieuwe regeringsplamen m.b.t. de inkomensafhankelijke zorgpremie?

Maar om Phea te vriend te houden, waardigheid, respect, fatsoen, eerbied of hoe je het noemen wilt is inherent aan betaalde seks. En niet alleen aan betaalde seks maar ook aan ijsberenforum, natuur, collega's, vrienden, linkse parasieten en rechtse pareldragende, sherry drinkende en peroxide geblondeerde types en vul de lijst maar zelf aan. Dat lijkt me meer een grondhouding die de ene keer wat makkelijker in de praktijk te brengen is dan de andere keer. Ik kan geen goede reden bedenken om een vrouw in de betaalde seks branche onfatsoenlijk te behandelen waarbij ik een uitzondering wil maken voor bepaalde seksuele handelingen op de kamer die door fatsoensrakkers als onfatsoenlijk gekwalificeerd worden maar waarvoor ik dan weer wel een goede reden heb om ze met de nodige gemoedsrust te praktizeren. Begrijpt u wel? Dat snollen in hoerenkotten werken is een volstrekt abjecte en diskwalificerende zinsnede die schreeuwt om geveegd te worden. Het mooie is echter dat als je het in de juiste context plaats, het volstrekt legitiem is.
Conclusie, behandel je dames onwaardig en niet respectvol en gebeurt dat in de juiste context dan kan en mag het wel. Ontbreekt de juiste context, is het volstrekt afkeurenswaardig. Waar een luie zondagmiddag al niet goed voor is.

aamu
11 november 2012, 15:10
Hoewel ik nog nooit iets van Nietzsche gelezen heb, aldus sprak aamu ;) Vraag ik (bij deze hardop) af of er niet een fundementeel falen insluipt op moment dat je eigen waardigheid probeert te testen/evalueren op regels welke je dan zelf beoordeeld op waarheid danwel onwaarheid? Het is onmogelijk om je eigen waardigheid te meten, slechts proberen om waardigheid hoog in het vaandel te dragen. De beoordeling zal ten alle tijden objectief moeten gebeuren. Daar je zelf een van de twee subjecten bent, zal je dit niet objectief kunnen oordelen. Natuurlijk zijn er de duidelijke gevallen waarbij je jezelf bijna niet kan voorliegen. Ik zeg bijna, omdat me het beeld te binnen schiet van de Irakese minister van Informatie welke stellig dagelijk op het nieuws meldde dat er niets aan de hand was tijdens de 2e golf oorlog.

Zoals altijd in discussies gaat het om de grensgevallen en hoe de details beoordeeld worden of iets wel of niet waardig gedrag te noemen is.

Samenvattend: je doet je best om een waardig samenzijn te hebben. Mocht je merken dat dit niet het geval is dan stop je met het desbetreffende samenzijn en ga je op zoek naar een nieuw samenzijn met iemand anders. Dit heeft in mijn ervaring weinig met (half)uurloon/club/afkomst/leeftijd te maken.

Wijze grijze
11 november 2012, 17:28
Hopelijk zijn er niet te veel lezers afgehaakt door het zwaar filosofische karakter van dit topic
Toch wil ik er iets aan bijdragen.

Waardigheid kan naar 2 kanten gaan

Waardigheid naar de DVP: Phea gebruikt het woord "empathie" in thread #10. Empathie is het vermogen van iemand om zich in de gedachten- en belevingswereld van anderen te kunnen inleven.

Ik denk dat iedereen heel goed in staat is te weten wanneer je onrespectvol naar een DVP optreedt. Ook de dames hebben gevoelens. Natuurlijk kunnen de echte profi’s die gedurende de kamerduur uitschakelen en aldus de voorgespiegelde illusie perfectioneren. Maar achter elke façade schuilt steeds een diepere kern. Vaak (misschien wel te vaak) weet ik hiertoe door te dringen.
Vandaar dat ik als bekennend bezoeker van het Pauschalcircuit me daar zo senang voel. Er is gewoon meer tijd voor persoonlijker contact. In principe geven de meiden je gedurende 20 minuten een standaardservice, bestaande uit PZC en NMC. Als je dan tijdens de sessie verder kunt gaan dan deze afgebakende grenzen dan geeft me dat niet alleen een lichamelijke bevrediging, maar misschien meer nog een mentale/ emotionele bevrediging. De meid gaat immers verder vanwege jou als individu. Resultaat is dan ook een gevoel van waardigheid naar jezelf toe. Er bestaat een treffend Duits gezegde: „So wie man in den Wald hineinruft, so schallt es heraus.“
Ook viel eerder het woord respect. Ik kan het maar niet vaak genoeg herhalen. RESPECT is het allerbelangrijkste, niet alleen in de P6, maar in alle intermenselijke relaties.

Waardigheid naar jezelf (eigenwaarde): Als je een schuldgevoel hebt als je een DVP hebt bezocht, ga dan eens bij jezelf te rade waarom dit zo is. Voel je jezelf schuldig omdat je iets verbodens (volgens je opvoeding of je eigen of door anderen opgelegde ethische normen) aan het doen bent? Misschien maar eens over een andere hobby nadenken?

phoenix
11 november 2012, 17:54
dank u allen, het gaat mij er dus niet om het te weten!!1 wellicht pretendeer ik dat, ik ben er ook neit op uit de slismte te zijn...meer nog gaat het mij om wat vele zullen ervaren als belemmerend, omdat bijna iedereen hier de betaalde seks niet openlijk kan beoefenen. de buitenwereld daar zijn veel emnsen die ons mensjes ziek vinden....vroeger was dat slecht en zondig, maar tegenwoordig heet dat ziek....ziek is nog veel beter dan krijg e namelijk de behandeling die volgens hen goed is...zondig klinkt eigenlijk nog wel prettig, ziek nagelt je aan de grond want dat impliceert dat er mensen zijn die niet ziek zijn.....

Big30
11 november 2012, 18:32
Kijk, dit zijn toch heerlijke discussies. Geen touw aan vast te knopen maar dat zal met mijn IQ te maken hebben waarbij performaal al altijd disharmonisch correleerde met het verbale gedeelte.
Zo was mijn bijdrage wel een beetje bedoeld dat is, hetlijkt dat er wat wordt gezegd maar het was volkomen wartaal, goede analyse!

Voor de rest kan ik je verhaal alleen maar onderschrijven. Doe gewoon normaal in een club, maar ook als je hier iets beschrijft over de club of dame ervaring daar passen bepaalde woorden inderdaad niet in.

Ander punt is en dat bedoelde phea misschien wel, is dat zowel het beroep van DVP alsook het bezoeken van dames en clubs sociaal toch iets blijft dat niet helemaal geaccepteerd zal worden. Het beroep wordt door velen toch als "minderwaardig" gezien en het bezoeken van een dame is iets wat dan nog wel net kan maar daar praat je niet over, dat moet anoniem gebeuren.

Over zonde (en schuld) gesproken, ziet de bijbel prostitutie als iets zondigs? Er zullen wel verschillende Maria Magdalena interpretaties bestaan ;).

Costana
11 november 2012, 19:08
...
EEN IEDER DIE ZEGT DAT HIJ NIKS VAN DE CRISES MERK IS BLIND OF WIL HET NIET BEKKEN HET IS OVERAL MINDER
...

Dat er crisis is in bepaalde sectoren zal ik zeker niet ontkennen.
Maar kijk eens in je eigen omgeving, hoeveel mensen in je directe omgeving hebben last van de crisis...

In mijn omgeving: 0,0, iedereen heeft nog zijn werk en vooralsnog hoor ik geen verhalen van loonsvermindering of minder werk, integendeel.
En dit betreft zowel lage als de zogenaamde hoge beroepen.

Dus iedereen heeft een soort van oei-crisis-gevoel terwijl hij/zijzelf er geen last van heeft. En zo'n wereldsgroepsgevoel kan nefaster zijn dan de directe indicatoren.

Badslippers
11 november 2012, 21:27
Doe gewoon normaal in een club, maar ook als je hier iets beschrijft over de club of dame ervaring daar passen bepaalde woorden inderdaad niet in.

Precies, tegelijkertijd lijkt het me bijzonder moeilijk om dat te modereren (taalgebruik). Met het risico als slijmbal te boek te staan maar ik meen dat oprecht. Telkens maar weer de balans vinden van wat te schrappen en wat niet. Wat begrip daarvoor lijkt me op zijn plaats wat niet hetzelfde is als alles dan maar de accepteren en kritiekloos te slikken.


Ander punt is en dat bedoelde phea misschien wel, is dat zowel het beroep van DVP alsook het bezoeken van dames en clubs sociaal toch iets blijft dat niet helemaal geaccepteerd zal worden. Het beroep wordt door velen toch als "minderwaardig" gezien en het bezoeken van een dame is iets wat dan nog wel net kan maar daar praat je niet over, dat moet anoniem gebeuren.

Mwahhhh, soms valt dat mee maar dan spreek ik louter en alleen uit eigen ervaring. Ik weet niet wat er achter mijn rug wordt gefluisterd doch voor mijn rug worden de gesprekken meer gekenmerkt door nieuwsgierigheid en verwondering en ervaar ik geen afkeuring. Wat ik wel ervaar is dat individuele seksualiteit nog steeds een taboe is. De vrouwen van mijn vrienden willen bijvoorbeeld wel weten of er ook zonder condoom gepijpt wordt door de dames waarmee ik kamer en of ik ze bef. En als ik dat beaam en hun rechtstreeks vraag of zij hun man ook pijpen en het lekker vinden om gebeft te worden volgt veelal wat zenuwachtig gefriemel gevolgd door: "ja hé, dat ga ik je echt niet vertellen".

phoenix
11 november 2012, 21:34
ons topic krijgt een interessante wending....ja mijn intuities gaan ook die kant op...er is iets bij mensen dat hoerig al bijvoorbaat kans loos laat, het oordeel zit al in het begrip hoer en erover praten is zoals iets als de duivel verzoeken..., wat me fascineert is dat hoeren uit met name de zuidelijke oostblok , maar ook in jamaica nog iets extras willen zeggen, maa r ook andere latina's zijn trotst en vereerd als je zegt dat de culo of bunda mooie is...ze pronken er mee, turkse, roemense en bulgaarse dames tijdens dans vertellen mij ook zoiets...terwijl wij eeuwenlang zijn opgescheept met ' de redelijk dansen waarin alles in harmonie verloopt.... , dit zijn zomaar wat gedachtes, ik pretendeer nu niet om duidelijk te schrijven maar meer denkend te schrijven....

Big30
11 november 2012, 22:58
Precies, tegelijkertijd lijkt het me bijzonder moeilijk om dat te modereren (taalgebruik).
Het is soms en dat hebben we al vaker geconstateerd wat context afhankelijk om het maar eens moeilijk uit te drukken. Er slipt wel eens wat door en de een vindt een uitdrukking als "in haar bekkie spuiten" kunnen en de ander zal het walgelijk vinden.
Een woord als hoerenkot gebruiken sommige beren ook wel eens dat is ook een ongepast woord en past eigenlijk binnen geen enkele context.


Mwahhhh, soms valt dat mee maar dan spreek ik louter en alleen uit eigen ervaring. Ik weet niet wat er achter mijn rug wordt gefluisterd doch voor mijn rug worden de gesprekken meer gekenmerkt door nieuwsgierigheid en verwondering en ervaar ik geen afkeuring.
Denk dat je inderdaad hier toch vooral uit eigen ervaring spreekt. Het is toch een wat ongebruikelijk onderwerp op een verjaardag partijtje met vrienden. Meer een kroeg onderwerp met echt goede vrienden waarvan je weet dat ze ook wel eens een dame hebben bezocht.

der lickmeister
11 november 2012, 23:36
lijkt wel een verkapt klaag topic ,komt binnen met een vrijkaart van een ander forum phea,en die bewuste dag was het gewoon uitstekend,als je meer wilt verwachten moet je niet op een partydag komen,en zeker niet alles gaan vergelijken met een saunaclub

phoenix
12 november 2012, 22:03
hmm er vermoed lickmeister da t je niet zo goed hebt gelezen...., ik klaag helemaal niet over pt xanten.................ik stel alleen maar vragen, uiterst correct behandeld door jana, hoor je mij echt neit over klagen, maar kan je ook jezelf als onderwerp van discussie nemen lickmeister zou dat ook kunnen of alle betrokkenen..bedrijf, dvp en hobbysekser??

Hoipiepeloi
23 januari 2013, 16:35
Ik denk dat de verhouding prostituant tegenover prostitue in beginsel ongelijkwaardig is, omdat de dame in feite haar waardigheid verkoopt voor geld.

Hoezeer de wetgever dit ook legaliseert, prostitutie wordt nooit een "normaal" beroep.

Ik denk in ieder geval dat er niet veel ijsberen zullen zijn die in hun vrienden/werk/familiekring rondbazuinen wat hun allergrootste hobby is.

Daarom probeer ik altijd maar zo aardig mogelijk te zijn voor de dames d.w.z. er op dat moment het beste van te maken als bij mij de druk er van af moet.

Wat dat betreft probeer ik (lukt niet altijd, want de dame moet ook meewerken en ik moet ook maaar in de juiste stemming zijn) om in de lijn van Benijsbeer en The Shyman eerst om de dames op hun gemak te stellen door een praatje vooraf en eventueel (oraal) te verwennen en/of klaar laten komen, alvorens ik tot mijn eigen gerief kom; eerst geven en dan vanzelf terug krijgen derhalve.

What goes around, comes around zeggen de Amerikanen en zo is het maar net.

wervelwind
23 januari 2013, 17:11
Ik vraag me af wat sex met waardigheid te maken heeft.

phoenix
23 januari 2013, 18:21
heb je een antwoord wervelwind? graag met argumenten en of verhalen waarom jij vind dat die twee niets met elkaar van doen hebben. Graag ook uitleg over wat jij onder waardigheid verstaat en wat voor jou geen seks is en wel seks is en waar seks ophoudt seks te zijn...en dan volgt daar weer uit mijn vraag heeft seks met geweld te maken ?

Big30
23 januari 2013, 18:38
Ik denk dat de verhouding prostituant tegenover prostitue in beginsel ongelijkwaardig is, omdat de dame in feite haar waardigheid verkoopt voor geld.

Hoezeer de wetgever dit ook legaliseert, prostitutie wordt nooit een "normaal" beroep.
De positie van klant en DVP zijn in beginsel verschillend. Noem het een klant-dienstverlening relatie in die zin kan nooit gelijkwaardigheid bestaan in formele zin. Maar dat is wat anders dan er een moreel waarde oordeel aan te koppelen in termen van minderwaardig of meerwaardig.

Of je kunt stellen dat een dame haar waardigheid verkoopt voor geld hangt af van hoe je waardigheid definieert. Dat prostitutie in onze samenleving nooit als normaal zal worden gezien dat klopt wel denk ik. Ook niet als het legaal is.

wervelwind
23 januari 2013, 19:06
Een prostituee doet niets anders dan een echtgenote, namelijk haar sexualiteit verhuren in ruil voor geld/zekerheid. Beiden zijn slachtoffer van een mannencultuur die sexueel vrijgevochten vrouwen veroordeelt als "slet". Ik zie maar al te vaak mannen in suanaclubs die vrouwen slecht behandelen want "ik betaal er toch voor en het zijn maar hoeren". Dus het feit dat deze vrouwen hoeren zijn maakt hen in de ogen van deze mannen minder "waardig". En dat is in mijn ogen een slechte zaak. Sex heeft niets met waardigheid te maken maar is iets waar ieder gezond mens van geniet en gezonder van wordt.

Goedemorgenallemaal
23 januari 2013, 22:46
Een man die bereid is om naar een club (in welke vorm dan ook te gaan) te gaan verdient wellicht meer respect dan die man die ieder weeks in een kroeg indruk probeert te maken op (jonge-)dames met teveel drank op met als enige doel datgene waar wij ook op uit zijn maar iets meer geld voor uitgeven en moeite voor moeten doen. Aan d eandere kant kiezen wij wellicht bewust voor de makkelijkste optie, een puur zakelijke relatie zonder gedoe achteraf... Een hard werkend clubdame verdient meer respect dan vele breezersletten en kroegdames die maar 1 ding willen....