PDA

Volledige versie bekijken : Beste clubsite

makro
11 november 2012, 06:46
Net als veel van ons bezoek ik voordat ik na een club ga eerst even de website. Het valt mij op dat de kwaliteit van de site's en informatie die daar beschikbaar per club enorm verschilt.
In hoeverre beslis je om na een club te gaan na het zien van de site ?

Piet Plezier
11 november 2012, 11:35
Je kunt beter niet van de site uitgaan,word toch altijd alles mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is,teminste dat is mijn mening. Als je naar de foto's van de dames kijkt voor dat je gaat en dan kom je in de club,dan zijn er vaak maar een paar te vinden die op de site staan,en ik weet het valt ook niet mee om dat bij te houden want de dames blijven huppelen van club naar club. Waar je wel op kunt vertrouwen dat is wat ze hier bekend maken een enkele clubs,wie er van de dames die dag aanwezig zijn. De site ia makkelijk voor de straat en plaatsnaam en het telefoon nummer,want dat klopt wel in de meeste gevallen.

BefBeer
11 november 2012, 19:22
Babylon heeft echt een goede site en de meisjes staan er ook op zodat je ze kan herkennen.
De aanwezigheid klopt ook vrij goed al wordt hier geen 100% gehaald.

BefBeer

vrije jongen
11 november 2012, 20:15
Babylon heeft echt een goede site en de meisjes staan er ook op zodat je ze kan herkennen.
De aanwezigheid klopt ook vrij goed al wordt hier geen 100% gehaald.

BefBeer

Kan ik geheel onderschrijven, al is er weinig van de club zelf te zien (zonder lid te worden van het babylon forum); Samya heeft op zich ook een hele redelijke aanwezigheidslijst.

Big30
11 november 2012, 20:35
Of alleen het bezoeken van een site van de club reden zal zijn een club te bezoeken zal denk ik voor veel beren niet gelden. Ligt er natuurlijk ook maar aan hoe bekend je bent met de clubs en ook de fora waar over clubs wordt beschreven.

Lijkt me dat je als je een mooie gelikte site ziet je dan niet meteen zult denk die club ga ik bezoeken, beetje extra research is dan toch wel slim bv. door hier naar recente berichten mbt tot die club te gaan kijken.

De kwaliteit van de club sites is ook heel verschillend. Van ziet er mooi uit, veel info en recente dames info + foto's tot op een achternamiddag snel in elkaar geflanst met zeer beperkte info.
Sites van Babylon, Samya zijn voorbeelden van sites die goed worden bijgehouden op dag nivo ivm de aanwezigheid lijstjes, vaak ook redelijk betrouwbaar.

Maar er zijn ook voorbeelden van club sites waar weinig aan gedaan wordt alleen af en toe een aankondiging. Heb je eenmaal een mooie site dan is dat ook de meest relevante info + wijzigingen als het gaat om openings tijden en entree.

Tim777
12 november 2012, 15:44
Heeft iemand ervaring met Agentur88 te Rheine?

Pdewaal99
12 november 2012, 22:42
Ik vind de site van de 3 pauschalclubs wel mooi en informatief. Het triggerd mij iig om er een eerste bezoek aan te gaan wagen. Wat dat aangaat is hun opzet geslaagd.

Pdewaal99
13 november 2012, 20:31
Linkje is natuurlijk: pauschalclub.de