PDA

Volledige versie bekijken : Raluca (Roemeense) ex-Oase

MichelJ
11 november 2012, 11:06
Naam : Raluca

Nationaliteit/taal : Roemeense / Engels, Duits

Leeftijd : 20-23 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart / Lang, krullend

Lengte : 1.59m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cupje

Tatoeage/Piercing : Nee / Op haar pols

Service : PZC, NMC, TZ, vingeren, beffen, FT

Extra: zeurt voor extra's

Herhalingsgevaar: 0%

Verslag volgt.

MichelJ
11 november 2012, 14:20
Copy/paste uit Oase Algemeen:

Raluca:
Terwijl ik bij het wellness-gedeelte zit komen van achteren ineens 2 handen voor me ogen en begon iemand ik me nek te zoenen. "Eindelijk!", dacht ik, er zijn hier ook meiden die een andere opening hadden. Toen ze voor me stond zag ik dat het niet direct mijn eerste keuze was. Het bleek Raluca uit Italië te gaan. "Yeah...right....Italy...".... na 16 seconden gaf ze toe gewoon uit Romania te komen. Ze stond voor me wat te teasen, wat met me pik te spelen en begon te tongzoenen. Nah...voelde allemaal wel goed aan. Na een paar minuten vroeg ze me mee naar de Kino. Aangezien ik al aardig geil geworden was vond ik dat wel een goed idee. In de volle Kino gaf ze een goede blowjob. Ze vroeg me of ik naar de kamer wilde gaan of het in de Kino af te maken. Wat privacy is nooit weg, dus hand-in-hand een kamertje opgezocht. Op kamer ging het verder waar het in de Kino mee eindigde; lekker zoenen en blasen deed Raluca ook prima. Na ruim 20 minuten vroeg ze hoe lang ik wilde blijven. In m'n achterhoofd hebben dat er veel lekkere meiden aanwezig waren gaf ik haar aan dat het een half uurtje zou zijn zonder extra's. "You don't want to cum in my mouth?", vroeg ze me. Nadat ik ontkennend naar haar knikte gebeurde is wat ik nog nooit meegemaakt had. Raluca ging van het bed af, sloeg een handdoek om, pakje haar tasje en ging de kamer af. "WTF?!?!", dacht ik terwijl ik nog languit op bed lag. Nja...op zich was de sessie ansich niet zo slecht, maar toch wel een enorme anti-climax. Herhalingsgevaar gereduceerd van 50 naar 0%.

wipneus
19 juli 2013, 08:24
Raluca heb ik gisteren in FKK World gezien.
Ze heeft ook nog een hele tijd in Fulda gewerkt (5th element) maar daar is ze naar eigen zeggen niet meer welkom vanwege een "dispuut".

MiniME
20 juli 2013, 11:56
Is dit dezelfde Raluca die ook in Babylon actief was? Mooi om te zien, maar matig op de kamer.