PDA

Volledige versie bekijken : Andra (Roemeense) ex GD



funske
12 november 2012, 16:47
Naam : Andra

Nationaliteit/Taal : Roemeense / Roemeens, redelijk engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : lang zwart

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank, b-cupje

Tatoeages/Piercings : nee

Services: geen TZ, wel PZC en NMC

Ze doet dit werk nu sinds een maand, is dus nieuw in het vak. Heel vriendelijk meisje, goedlachs en mooie ogen.

funske
12 november 2012, 16:51
Ik heb zaterdag met haar gekamerd. Ze is een fijne bedpartner. Haar PZC was zeer goed, want ze had mij in no time klaargestoomd. Ook haar aftersales zijn goed, altijd tijd voor een praatje of een glimlach. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

ToHotToHandel
12 november 2012, 17:27
Ik ben nog niet met haar geweest maar heb vanmiddag wel even met haar en amalia gesproken lijkt me echt een hele lieve meid

topplayah
12 november 2012, 19:14
Paar keer mee gekamerd en mee geslapen super meid en zeker een toppertje in GD!

JohnW
12 november 2012, 20:30
Inderdaad een goedlachse meid. Jammer van de pukkeltjes op haar voorhoofd en ze heeft een heel klein buikje (zie je pas als de kleertjes uit gaan). Allemaal geen probleem, maar ik kreeg een beetje het gevoel dat ze me zo snel mogelijk tot een hoogtepunt probeerde te krijgen. Dat is prima als je aan het einde van je half uurtje zit, maar de eerst 15 minuten mag ze een beetje rustiger aandoen. Ze had haar slipje nog niet uit.... Je pijpt wel verrekte goed, gecombineerd met een beetje handwerk. Ondanks enkele opmerkingen dat ze het dus wat rustiger aan moest doen stond ik na 15 min af te rekenen...
Jammer, want het is wel een leuk meisje in de omgang!

mathijs25
12 november 2012, 21:21
Nog niet met haar gehamerd, maar wel gesproken. Leuke meid in de omgang en ook op de kamer is t goed zo te lezen.

stephan
16 december 2012, 11:09
Met een leuke lekkere meid is dat. gisteren met haar in de bioscoop geweest. Het was gewoon geweldig.

funske
14 januari 2013, 15:57
Andra is afgelopen vrijdag teruggekomen van vakantie. We hadden elkaar vanmiddag snel gevonden. Eerst samen een poosje op de bank en daarna met haar de kino in gegaan waar ik een heerlijk uurtje met haar heb beleefd. Wat een schatje is het toch. Drie keer was de herhaling onvermijdelijk en ik ben bang dat ik binnenkort ook nog wel een vijfde kamer- of kinogang met haar ga maken.

funske
28 januari 2013, 19:08
Morgen, 29 jan. is Andra jarig. Ze hoopt veel cadeautjes te krijgen........

stephan
28 januari 2013, 19:17
Als ze dit leest wil ik haar van hier feliciteren

topplayah
16 februari 2013, 13:02
Ze ziet er ook weer goed uit BRAVO !

topplayah
17 mei 2013, 22:01
Iemand die weet of zij nog terug komt of ergens anders aanwezig is?

Golden Dreams
18 mei 2013, 11:01
We hebben nog niet vernomen of ze terug komt.