PDA

Volledige versie bekijken : Katharina ( Lets of Ests ?)

sofaking
12 november 2012, 22:00
Naam: Katharina
Nationaliteit: Ests of Lets denk ik, ze was moeilijk te begrijpen
Leeftijd: Rond de 25 ?
Figuur: Normaal/rond de 165 cm
Cup: A ( of misschien B, enfin kleintjes)
Haarkleur/dracht: blond/halflang
Piercing/tattoo: Is me niet opgevalle
Service: euh.....
Prijs: € 50/half uur

Ik was zelf naar haar toe gegaan aan de bar. Ik vond haar mooi van gelaat. Redelijk prominente neus, die haar goed staat. Dat klinkt misschien wat onrespectvol in het licht van wat volgt, maar is echt niet slecht bedoeld. Het gaf haar gelaat dat heel evenwichtig en mooi was, ook wat karakter. Ik vond haar mooier dan de andere barbiepopjes die op dat moment aan de bar zaten.

Communicatie was onmogelijk. De enige taal (talen) die ze kende waren onbegrijpelijk, en nog erger, zelf verstond ze geen enkele courante Westerse taal. Ik had het toen beter opgegeven, maar ik zag het ook als een uitdaging, en dat hulpeloze was misschien ook wel seksueel aantrekkelijk.

Op de kamer wou ze me iets duidelijk maken alvorens te beginnen. Uiteindelijk meende ik te begrijpen dat ze haar geld vooraf wou, maar natuurlijk had ik geen geld bij me, dus met gebarentaal proberen duidelijk te maken dat mijn fortuin in de locker lag. Toen was er weer een spoor van paniek omdat ik richting deur ging. Ze is dan maar een collega uit de bar gaan halen die even als tolk moest fungeren.
Die zei dat het bij hen idd gebruikelijk was om vooraf te betalen. Maar dat ze begreep dat niet iedereen geld in de badjas bijhield en dat het dus ook achteraf mocht. Ook Katharina leek gerustgesteld en we begonnen dus aan....

Niets eigenlijk. Ik wou beginnen met zoenen, maar dat kon niet, behalve in haar nek. De borstjes mochten wel gezoend. Ging dan wat verder naar beneden, maar dat rook daar niet zo fris (pipi). Dan haar maar laten pijpen. Deed ze heel slecht, met haar tanden. Na een korte tijd een condoom erop en ik vroeg haar dan om bovenop te gaan (mijn favoriete standje) maar daar bracht ze ook niets van terecht. Mijn pietje kon het niet meer aanzien en verslapte zienderogen. Nog even geprobeerd te wisselen naar doggy, maar hij was niet meer voldoende stijf te krijgen.

Ik heb maar niet naar de tijd gekeken.