Volledige versie bekijken : Melody (Bulgaarse) ex-Laura BN
Teasy71
12 november 2012, 21:49
Naam : Laura
Nationaliteit /taal : Bulgarije
Leeftijd : 25
Haarkleur/lengte : Lang zwart haar
Lengte : 1,65 m
Postuur/Cupmaat : A-Cups
Tatoeage/Piercing : geen
Service : GFS en meer
Extra :
Teasy71
12 november 2012, 21:53
Kuscheln mit einer wirklich tollen Frau
Nachdem Laura ein paar Mal an mir vorbeigegangen ist und sich unsere Blicke mehrfach trafen, setzte ich mich zu ihr.
Sie hatte sich gerade einen Negerkuss an der Theke geholt…. Oh, das darf man ja gar nicht mehr sagen, also besser Schaumkuss… na, da würde mir ja auch wieder etwas zu einfallen… Auf jeden Fall war das Ding nicht so richtig was für sie und darum bekam ich es in die Hand gedrückt, um es in den Mund zu nehmen.
Laura erzählte mir, dass sie aus Bulgarien stammt und schnell entwickelte sich ein sehr angenehmes Gespräch. Laura ist eine wirklich tolle und intelligente Frau, die weiß was sie will. Irgendwie merkten wir schnell, dass die Chemie zwischen uns stimmt. Wir haben uns dann für den Raum hinter der Heizung entschieden, der anstelle einer Tür nur über ein Tuch verfügt, welches sich zuziehen lässt.
Wir begannen gegenseitig unsere Körper ein wenig kennen zu lernen und aus den anfänglichen Streicheleinheiten wurde ein leidenschaftlicher Girlfriendsex.
Zwischendurch gab es auch immer mal wieder ein Gespräch, was aber zur Gesamtsituation sehr gut passte. Dass wir in der gemeinsam verbrachten Stunde auch Sex hatten, möchte ich hier nur am Rande erwähnen, da es aus meiner Sicht die Emotionen waren, die hier dazu geführt haben, das es zu etwas Besonderem wurde.
Ich sage Danke und bestimmt bis zum nächsten Mal.
Google vertaling:
Knuffelen met een geweldige vrouw
Nadat Laura is gegaan een paar keer voor mij en onze ogen ontmoetten elkaar een paar keer, ik ging zitten met haar.
Ze had net trok een marshmallow aan de bar .... Oh, het moet gezegd helemaal niet meer, dus beter marshmallow ... goed, want ik zou echt ook komen om iets te ... In ieder geval, was niet het ding echt wat geduwd voor het en dat is waarom ik heb het in mijn hand, te nemen in zijn mond.
Laura vertelde me dat ze uit Bulgarije en snel ontwikkeld tot een zeer aangenaam gesprek. Laura is echt een geweldige en intelligente vrouw die weet wat ze wil. Een of andere manier, we al snel besefte dat de chemie tussen ons. Vervolgens gekozen voor de ruimte achter de kachel, die moet plaats van een deur slechts een deken, dat kan samentrekken.
We begonnen elkaars lichaam te krijgen om een beetje te leren kennen en maakte de eerste aaien was een gepassioneerde GFE.
Tussendoor was er ook een gesprek zo nu en dan, maar dat overeenkwam met de hele situatie erg goed. Dat we samen doorgebracht in de uren had ook seks, ik wil alleen vermelden in het voorbijgaan, als het ware, in mijn ogen, de emoties die hebben geleid tot deze, het was iets speciaals.
Ik zeg dank u en bepaald tot de volgende keer
Befke
19 december 2013, 13:19
Laura was gisteren bij de Kerstviering in Panthera.
Ze zat er wat stillekes bij.
Verplaatsen naar HP graag!
satanic surfer
21 december 2013, 14:15
Stimmt, sinds een week in Haus Panthera: naam: Melody
satanic surfer
29 december 2013, 13:07
Betreffende deze dame kan ss hoogstuitzonderlijk ns kort en gebundeld uit de hoek komen zonder een aaneenrijging van woorden die weldenkenden aanzetten tot schermmolesteren of computerbaksmijten... Sie macht alles richtig: ZK fabelhaft, FO fabelhaft, Poppen fabelhaft, ne Illusionskünstlerinn mit skills und daneben auch noch hochsympathisch, manchmal ist dass Leben einfach: Topact!
Sjeufke
29 december 2013, 13:47
Sie macht alles richtig: ZK fabelhaft, FO fabelhaft, Poppen fabelhaft, ne Illusionskünstlerinn mit skills und daneben auch noch hochsympathisch, manchmal ist dass Leben einfach: Topact!
Ik sluit mij geheel aan bij deze korte, maar krachtige uiteenzetting over Melody.
Melody was mijn tweede date afgelopen vrijdag op het verjaardagsfeestje van HansDordt na eerst met Andrea de whirlpool te hebben ontdekt :freu:. Melody stond niet eens in mijn basiselftal, ook niet op de lijst van reserve huiskatjes. Ik kende haar nog niet eens. Ik begreep later dat ook zij over is gekomen van Blue Note.
Ik ben met Melody ruim een uur op kamer geweest. Ze moest naar huis. Misschien wel mijn (financieel) geluk, ik had zo 2 uur of meer met haar volgemaakt. Het is een real life GFE, zoals SS zegt: "fabelhaft". Deze huiskat staat voor 3 januari in mijn basiselftal! :a_t_ho02:
mssucces
30 december 2013, 15:13
Ik sluit mij geheel aan bij deze korte, maar krachtige uiteenzetting over Melody. Melody was mijn tweede date afgelopen vrijdag op het verjaardagsfeestje van HansDordt na eerst met Andrea de whirlpool te hebben ontdekt :freu:. Melody stond niet eens in mijn basiselftal, ook niet op de lijst van reserve huiskatjes. Ik kende haar nog niet eens. Ik begreep later dat ook zij over is gekomen van Blue Note. Ik ben met Melody ruim een uur op kamer geweest. Ze moest naar huis. Misschien wel mijn (financieel) geluk, ik had zo 2 uur of meer met haar volgemaakt. Het is een real life GFE, zoals SS zegt: "fabelhaft". Deze huiskat staat voor 3 januari in mijn basiselftal! :a_t_ho02:
Ik kan geen whirlpool vinden in panthera. Waar is deze?
Sjeufke
30 december 2013, 15:26
Ik kan geen whirlpool vinden in panthera. Waar is deze?
hahaha, diezelfde vraag heb ik ook gesteld anderhalve week geleden. Deze is te vinden boven aan de trap richting sauna. Gebruik er van is gratis, maar je moet wel minimaal 1 uur kameren.
licky luke
30 december 2013, 15:33
Ik sluit mij geheel aan bij deze korte, maar krachtige uiteenzetting over Melody.
Melody was mijn tweede date afgelopen vrijdag op het verjaardagsfeestje van HansDordt na eerst met Andrea de whirlpool te hebben ontdekt :freu:. Melody stond niet eens in mijn basiselftal, ook niet op de lijst van reserve huiskatjes. Ik kende haar nog niet eens. Ik begreep later dat ook zij over is gekomen van Blue Note.
Ik ben met Melody ruim een uur op kamer geweest. Ze moest naar huis. Misschien wel mijn (financieel) geluk, ik had zo 2 uur of meer met haar volgemaakt. Het is een real life GFE, zoals SS zegt: "fabelhaft". Deze huiskat staat voor 3 januari in mijn basiselftal! :a_t_ho02:
Hihi... dat wordt alsnog een uitdaging voor mij om op 3 januari ook te verschijnen en Knaktuut dan weer net een paar minuutjes voor te zijn... hihi ...
Wie weet...
Sjeufke
30 december 2013, 15:43
Hihi... dat wordt alsnog een uitdaging voor mij om op 3 januari ook te verschijnen en Knaktuut dan weer net een paar minuutjes voor te sijn... hihi ...
Wie weet...
Ik laat me verrassen......:a070[1]: (een ezel stoot zich........... .)
licky luke
30 december 2013, 16:09
Dit is Melody, die andere was Michelle, twee verschillende stenen dus... :lostit:
Ach ja, ik weet het, je gunt het me van harte...:exactly[1]:
satanic surfer
24 januari 2014, 20:02
Ow, net een Honda Concerto uit bouwjaar 1993 in de vangrails gereden, en wel wegens de plausibele reden dat er zich achter het stuur een donkerharige schone bevond van identiek productiejaar, en jazekers, aangezien ze jarig bleek te zijn in november na het invullen van de ongevalpapperasserij kan men dus mits grote waarschijnlijkheid stellen dat mama en papa beautiful stengelden ergens in de nawinter van 93, doch dit terzijde, het ongelukkige voorval bracht me naadloos op het lumineuze idee om ns de loftrompet boven te diepen aangaande leenliefdelelies zoals ze sproradisch ns voorkomen tijdens het hoerenlopersleventje van alledag, en wel in de personificatie van dit Bulgaarse brokje welbehagen in allerhande facetten die m'n pad kruistte effie geleden en sindsdien een cornerstone is in het wandelpad van dit geboefte. Fans van überjonge lolitas die nipt meerderjarigheid als meest valabele pluspunt meezeulen kunnen snikkend afdruipen, 8 jaar té laat. Fans van volle milfs dito want het betreft alhier een ranke dame die zomaar zou kunnen wegwaaien bij de eerste de beste taiphoon met dwaalspoordeviantie. Fans van halfuursessies idem dito, het lijkt me zowat impossible om dit servicewelbehagen binnen die tijdslimiet te laten gedeien, nope, dat zou van weinig inschattingsvermogen betamen als men het aan weldenkenden zou vragen. Een rariteit in clubland, allroundservice von feinstem, illusionskünstllerin, performend op toplevel in elk facet der an sich als plausibel in te schatten in de betaalde sexueel getinte industrie. Zoals men het in radiojockeyjargon placht uit te drukken, 't was er boenk op, een melodie die niet uit de poriën valt weg te poetsen, innemend, licht hartstochtelijk, een case van give and take, en onversneden passievolle attitude, yup, sie macht alles richtig.
Nou zou men alhier jubelende anekdotes over haar skills mogen anticiperen want Satan knows dat dat er zich wat dat betreft geen zwaktepunten aanbieden ter het door mezelf volgens sommigen tot kunstvorm verheven mopperen over lacunes der performancepaletjes, doch ditmaal niks van dat gedoe. TZ fabelhaft says it all, ziljoen keer méér dan an sich mag worden verondersteld, een zoenkameleon met dadendrang, niet zozeer ter verdrijf, just because. PZC fabelhaft, handjes mag men thuislaten, eierlecken, ausdauer, wurgend, massieve zungeeinsatz, yup, zo niks dat men bij armadas minderbegaafden dient te ondergaan wegens malperformantie of einfach kein bock auf etwas innovativ of inzetbenodigd. Lecken/Fingern: euhm, daar was ze niet zo over te spreken, dus werk aan de winkel ter kattebelletje, doch egal, toch erwünsscht, somtijds aandringend, somtijds licht dwingend, ter afscheid immer a nice way to say goodbye for tha time being. Gute laune heerst tussen beide participanten dunkt me, ze verkoopt ook geen containers onzin enzo, nope, straightforward en dat betaamt. NMC fabelhaft of wat had u gedacht. Closeness is een understatement van heb ik je daar, een geval van aan symbiose aanschurkende attitude die zich als een fluwelen beddelaken doorheen de bipsspleet streichelt, erg onaangenaam dus voor kietelachtigen wat gelukkig van beide particpanten niet mag worden verondersteld. Voorts geniet dit geboefte wegens onduidelijke variabelen het voordeel der karakterlozen of recht door zeediertjes en valt er me ietwat meer variabele tijd te beurt dan mag worden verondersteld, doch dat is dan maar een minieme bonus die geschikt is, doch het moet ook niet gekker worden.
Een vat vol ideëen dit meisje, dorstigen laven is haar niet vreemd, passieverslaafden oxygen bieden haar bijberoep en voorts een in scharlaken schakeringen vooralsnog überperformende parel aan het clubfirmament. ss z'n clubhartje bloedde lichtjes eind vorig jaar en lichte stelping was hoogstwaarschijnlijk niet verkeerd, wel het mag worden gemeld, dat zit wel snor. Vooralsnog gaat de sessieteller ziedend hard, steeds innovatief en still going strong; ss gewaagt zonder enig spatje twijfel alreeds van een excellentielabel met griffel for life, dat mag men na een half dutzend sessies wel veronderstellen mezelf ietwat kennend als niet onbeschreven blaadje. Don't forget what makes us tick!
Peace out!
Eddy_V
25 januari 2014, 02:49
Van de woorden diarree van satanic surfer kan ik weinig chocolade maken, maar als de kern van zijn betoog er op neer komt dat het goed kersen eten is met Melody dan is zij zeker de kers op de slagroom taart (en dan zeker het deel dat het gezicht van knaktuut geraakt heeft !)
Het begon al in de bar waar zij tegen mij aan kwam staan terwijl ik keurig om mij heen zat te kijken en in gesprek was met enkele feestgangers.
"Leg je hand op m'n kont", werd mij opgedragen..."und weiter" toen m'n vingers haar gleufje hadden bereikt...heftig tongzoenend ging dit zo enkele minuten door. Vanuit m'n ooghoeken zag ik zeer afkeurende blikken , dat hadden ze niet verwacht van zo'n keurig heerschap haha! (nou ja, bij wijze van spreken).
Wat een energie heeft deze Bulgaarse vrolijke geile meid!
De sessie van ruim twee uur gaan we binnenkort een vervolg geven.
Tja...op een verjaardagsfeestje kan ik toch moeilijk de hele dag in een slaapkamer liggen rollebollen?!
Dat is niet netjes tegenover het feestvarken ;-)
Op de terugweg naar huis helpt het toeval op de radio nog even een handje mee om haar nog wat langer in mijn geheugen te laten rondzwerven....Melody...it was her second name...een van mijn old-time high favoriete Blues nummers van de Stones...🎵🎶🎺🎶🎺🎶🎵
Het is een leuk clubje dat Panthera en er valt nog genoeg Spaß zu machen met die heerlijke huiskatjes!
licky luke
26 januari 2014, 10:46
Tja...op een verjaardagsfeestje kan ik toch moeilijk de hele dag in een slaapkamer liggen rollebollen?!
Dat is niet netjes tegenover het feestvarken ;-)
Tja, daar had het feestvarken zelf niet zo'n moeite mee, volgens mij...
Die zal van jouw (en andere) afwezigheid niet veel gemerkt hebben, tijdens zijn eigen pannekoek/pannenkoek (*) sessies...
Maar het was (en is) hem van harte gegund!
(ook op de afterparty overigens...)
(*) doorstrepen wat niet gewenst is...
goei1163
20 oktober 2014, 08:51
Enige tijd Al Niet Meer genies in HP. Heeft iemand een idee waar ze gebleven is?
Bedankt voor de tip!:freu::freu:
satanic surfer
20 oktober 2014, 13:41
Melody is vanaf vandaag weer dagelijks beschikbaar in Haus Panthera
licky luke
20 oktober 2014, 15:41
Enige tijd Al Niet Meer genies in HP. Heeft iemand een idee waar ze gebleven is?
Bedankt voor de tip!:freu::freu:
Hatsjoe ?
goei1163
22 oktober 2014, 11:55
Ja, kleine automatische correctie foutjes van mijn Ipad, ik weet het eerst lezen alvorens te posten....
Toch bedankt voor de info!
Klatergoud
29 oktober 2014, 22:33
Het moest er een keer van komen, om naar Panthera te gaan. Dus enige tijd geleden was het zover.
Al snel werd mijn aandacht getrokken door een leuke jongedame met een zeer
goed figuur en een lekker koppie. Bleek Melody te zijn.
Dus maar een kamertje opgezocht voor een uurtje. Dat was best genieten want ze ging echt een beetje los. Alle handelingen van haar uit waren zeer overtuigend, en dus van mij ook, en zo ontwikkelde zich een lekker GFE situatie. Helemaal top!
Melody is een hele lieve meid die weet wat ze wil en wat ze kan en in huis heeft. Werkelijk een droom meisje die je zeker laat genieten. Herhalingsgevaar is daarom behoorlijk groot.
Het was echt leuk om met haar samen te zijn. Ik denk er met veel plezier aan terug en misschien kom ik er nog eens terug als zij er weer is.
Wie zal het zeggen.
K
Hemaworst
3 november 2014, 08:27
Heel lief meisje met een karakter dan net zo zacht is als haar stemvolume. Kan alleen oordelen over haar orale kwaliteiten, want die waren zo goed, dat ik de rest van het programma maar heb geskipt en boven in de massagehoek heerlijk een half uurtje achterover heb liggen genieten van haar orale kunsten. Als ik een dagje zou moeten pannenkoeken, dan zou mijn keuze op haar vallen. Een volgende keer kijken of de rest van haar menukaart net zo smakelijk is als het voorafje.
Sjeufke
22 december 2014, 22:07
Uit mijn recensie van 22 december 2014:
Melodie, waar ik lang geleden mee heb gekamerd liep ik op gang tegen het blote lijf. Altijd vriendelijk, goed gemutst en veel spraakwater. Van die ene keer met Melodie is mij bij gebleven, dat ze van stevig aanpakken houdt, maar ook ontzettend gfe kan zijn. Na een douche heb ik mij naast haar genesteld op het terras, waar we al snel verwikkeld raakten in een stevige zoenpartij. Melodie wilde nog wel een stapje verder gaan op het terras. Iets waar ik geen moeite mee heb, maar deze keer zaten er wel veel bevriende ijsberen mee te gluren. Op naar de Koningskamer, waar het avontuur eindigde met een uitstekende blowjob en FT. GOSP = 0,8M. Met Melodie nog ruim een kwartier gequatscht, waar ik ook een andere kant van Melodie heb mogen leren kennen.
Melodie: Zwart bruin haar, 75B, lengte 1,70m, 26/27 jaar, Bulgaarse
PZC: Uitstekend; GOSP = 0,8M
EL: Een zuigend beest.
Oogcontact: ja, zelf via de spiegel aan het plafond
TZ: Uitstekend; gevarieerd
Vingeren: Ja en diep naar binnen
Beffen: ja, en laat blijken dat ze er van geniet
NMC: n.v.t.
GFE: 80%
PSE: 100%; de gfe en pse combi kan eigenlijk niet, maar Melodie is een kameleon
Optiek: slank, girl next door
Extra's: FT
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Ze zoekt je regelmatig op!
Kamertijd: ruim 60 minuten
hasta la pasta
10 januari 2015, 21:57
Met een sessie van eerder in het achterhoofd en een krankzinnig drukke werkweek achter de kiezen besloot ik de voiture naar Ratingen te sturen ter ontspanning en stilletjes hopend op een weerzien met Melody. Ik kwam als tweede gast binnen in HP en na een half uur liep ik haar tegen het lijf op de gang. Direct werd ik volledig ingepalmd en in mijn oor werd heel zachtjes gefluisterd ik meer dan welkom was om haar te liefkozen. Van het 1 kan zo het ander komen en binnen no-time hadden we de privacy van een kamer opgezocht. De manier waarop ik in de watten ben gelegd kent zijn weerga echt niet, het zoenen is zo waanzinnig lekker dat mijn geilheid zwaar in het rood is gebleven gedurende ons samenzijn. Tijdens de eerste sessie had ik doelbewust aan de noodrem getrokken, omdat het allemaal erg dichtbij kwam. Vandaag heb ik het allemaal laten gebeuren en heb ik me volledig overgegeven. Zodoende kwamen we na ruim twee uur van de kamer af, ik kon geen pap meer zeggen.
jimmythesaint
11 januari 2015, 08:53
Ook ik heb het genoegen gehad het afgelopen jaar een 4-tal keer de kamer met haar te delen. Ik kan me alleen maar aansluiten bij het hier al eerder reeds vermelde.
Een ultra GFE (maar dan wel van de stevigere soort ;-) ). Sensuele vrouw, ook lief en grappig. Blijft ook vriendelijk al je haar niet eens boekt.
Kortom een aanrader, weinig kans op teleurstelling met haar. Derhalve ook wel compleet dauerbucht, de grootste uitdaging is dan ook haar te pakken te krijgen :smile:
felrops
24 januari 2015, 14:05
Melody. Fysiek zeker niet mijn voorkeurmeisje daar bij Panthera. Maar ik had de vele lofbetuigingen van de ijsberen op dit forum wel aandachtig gelezen. In de bar stond ze naast me. We wachtten beiden op ons drankje. Ze maakte een leuk grapje, trok mij interesse. Met ons drankje samen naar de bank. Gesprekje ging meteen ergens over - wat anders dan het standaard clubgewauwel. Ze had dus m'n volledige interesse, en ik liet me haar handtastelijkheden wel gevallen. Sleutel halen en naar de kamer. Kan weinig bijvoegen aan wat de andere ijsberen schreven: wat een absolute topmeid is dit. Ze geeft je echt het gevoelen dat jij voor haar de uitverkorene bent. Zo warm, intens... Rillingen lopen over mijn rug als ik eraan terugdenk. Technisch top, maar ook oog voor wat jij leuk vindt, zin voor humor... Meisje dat je voor je tachtig euro een uur volledig wil verwennen. Een klein voorbeeld om aan te geven hoe een servicekanon Melody is. Na ruim vijftig minuten waren we er klaar mee. Leeg was ik: letterlijk en figuurlijk. Ik dacht dat we wel zouden afronden. Maar Melody wees me erop dat we nog ruim tien minuten hadden - en als afsluiter kreeg ik nog een tintellende massage. Voor Melody alleen zit ik graag twee uur enkele rit in de wagen...
Tjeppah
5 februari 2015, 20:42
Melody kwam bij me op de bank zitten en begon bijna gelijk met aardige presales TZ en pijpen. Melody is Bulgaars en heeft lang zwart haar. Ze is 1.65m, 28 jr en heeft cup 65 b. Een girl next door type met sproetjes in haar gezicht. Na haar presales die goed waren kregen we een misverstand. Melody dacht dat ik niet met haar naar de kamer wilde gaan omdat ik eerder had gezegd eerst een saunabezoek te willen doen.
Dit misverstand heb ik op de bank nog uitgelegd maar ik had toch het idee dat het ook op de kamergang nog invloed had. Vandaar dat ik het ook maar bij een half uur heb gehouden.
Al met al wel een goede kamergang gehad maar toch een beetje gereserveerd. TZ en PZC goed te noemen. Haar ook geneukt in diverse standjes. Was een goede kamergang maar niet spetterend door het eerder genoemde misverstand maar ik ga zeker nog eens met haar op de kamer.
Caracol
29 maart 2015, 22:28
Aus meinem Bericht:
Gefickt habe ich natürlich auch bzw. in diesem Fall nicht und kam wie zufällig wieder mit Melody zusammen. Für mich die gegenwärtige Nummer 1. Nach ein wenig Quatschen gingen wir dann wie üblich zunächst ins Pornokino wo dann wieder Zungenküsse bis zum Erwürgen stattfanden.
Blasen wie immer extrem gut mit echten DT-Einlagen. Das Schlittenfahren im Stehen, von vorne, von hinten, liegend, usw. extrem geil. Keine Steigerung möglich.
Das Ganze wurde immer wieder aufgelockert durch auch nicht zu steigernde Zungenküsse. Dabei hatte ich die eigentliche Fickerei schlichtweg vergessen und spritzte ihr alles ins Maul.
satanic surfer
14 mei 2015, 08:06
Opnieuw aanwezig in AcaGold na haar vakantsie
wellnessman
20 mei 2015, 15:51
Sounds like a MELODY ...
Melody is one of the top acts in Acapulco Gold will be aware, I knew her already from Blue Note times, so it was pretty fast for me clear that I will book her tonight.
After a brief eye contact I invited Melody to come to me on the sofa, what followed was just superior amazing. Perfectly deep french kissing who eats a formally on class ... so!
How the Top Ladies is so you have to really lucky to get an appointment with her, but this time it worked. Full of anticipation we went into the room.
Without going into detail sat this excellent service continued in the room. S U P E R! S U P E R!:freu:
After half an hour we left totally relaxed and in a good mood the room. Technically service that was before class, which is not surprising, because it was previously both in Panthera and the Blue Note, where the quality of service was highly written.
Accordingly, a lot of positives about Melody was indeed reported here, I can fully confirm, it offers everything your heart desires in the tender area.
From Feeling ago you get a corresponding sympathy assuming a real Girlfriend sex experience, so it was with me.
Maybe she will soon once again time for me.
pistoleeke
20 mei 2015, 16:26
wellnessman, I have a question for you.
Do you know what sucks better than Melody?
...no? ...... YOUR ENGLISH !!!!
satanic surfer
29 juli 2015, 07:41
wieder da ab Heute...
hasta la pasta
5 augustus 2015, 22:18
Afgelopen zaterdag was ze er gelukkig ook. Toen ik haar zag kon mijn dag al niet meer stuk. Ik hou het kort en wat vaag, . . . wat een dame . . .
https://www.youtube.com/watch?v=50dngX7mb8c
Sjeufke
17 oktober 2015, 13:47
Afgelopen donderdag met Melodie weer eens de lakens gedeeld.
Ik plofte met mijn bel wijn in de sofa op het terras. Binnen 1 minuut plofte ook Melodie naast mij op diezelfde bank! Al vaker met Melodie op kamer geweest, maar de laatste maanden kwam het er niet van. Altijd een welkome begroeting of een dikke knuffel, maar dan was ze ook uit zicht. Een druk bezette dame en dat is ook niet zo vreemd gezien haar toppiejoppieservice. Vandaag had ze veel tijd om uitgebreid de gebeurtenissen in de wereld te bespreken. Ik liep al drie weken rond als een plofkip. Beter kan je het niet treffen om dan uiteindelijk met Melodie op kamer 8 (voor de insiders: de voormalige Koningskamer) te belanden. Service gewaardeerd met een 10+. Met Melodie kan je gerust op kamer zonder fabrieksgarantie of extra verzekering. Mijn voornemen was max 1 uur, maar met Melodie is dat haast onmogelijk. Deze keer puur GFE........ 'tergend' uitdagend! Een van de weinige met een uitstekende FT bis zum letzten Tropfen.
Melodie: Zwart bruin haar, 75B, lengte 1,70m, 27 jaar, Bulgaarse
PZC: Uitstekend; GOSP = 0,9M
EL: mwahaha usw.
TZ: niet haar huig, maar de mijne :biggrin:
Vingeren: vanzelfsprekend
Beffen: ja, 69
NMC: n.v.t.
GFE: 100%
PSE: 70%;
Optiek: slank, girl next door
Extra's: FT tot de laatste druppel
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Ze zoekt je regelmatig op!
Kamertijd: ruim 75 minuten
Goforit99
17 oktober 2015, 15:09
Melody, is er eentje in de buiten categorie, nauwelijks binnen trof ik haar op het terras. Was verder best rustig, anders had ik haar misschien afgewezen. Mooie meid maar tandjes zijn niet de mooiste. Toch wist me al buiten te verleiden. Binnen bewees ze de topper te zijn wie ze is. Ik hou normaal gesproken niet van extra's of pannenkoeken maar beide zijn bij haar gebeurd. Kan niet anders omschrijven dan absoluut fantastisch, deze dame is alles wat je wilt.
Klatergoud
9 november 2015, 21:25
En terwijl ik nog wat zat te luieren in de kino, beetje doezelen, komt Melody op me af. Herkende me van eerdere visites aan haar, ploft naast me neer en begint haar kunsten. Nou ik kan je zeggen dat de man van staal dan zeker nog problemen krijgt cq smelt. Het werd vervolgens steeds warmer in die k…-kino. Shit, wist niet wat er gebeurde. En na wat dynamisch gefriemel, tongen en knuffelen over en weer had ze m'n goudstaafje ineens tussen d'r kaken en begon met haar voorliefde; blazen. Andere chicks keken de ogen uit ….!! Mijn hemel, deze dame zuigt binnen 10 seconden een pingpong-balleke door drie meter tuinslang en weer terug ook. Maar nog erger, ze doet dat met zo'n waanzinnig veel gevoel en aandacht dat je lichaams temperatuur al vlot richting de 40 graden gaat. En er kan geen k..-raam open in die k..-kino, he!
Verloor bijna m'n badelatschen en wij snel naar boven. Wist niet hoe snel want deze dame had me behoorlijk te pakken. En op kamer gaat ze vrolijk door met d'r kunstjes. en na een 10/15 minuten knabbelen van haar kwam ze op me zitten. En wat er toen gebeurde kan ik amper nog na vertellen. Die chick die gooit um ineens in de vijfde versnelling of zo, dus ik moest mee om niet achter te blijven. Gelukkig hield ik het net vol tot een werkelijk spetterend einde, 1 minuut voor de tijd verstreken was.
Grote genade, wat een super geweldige sessie. The best ever, denk ik zo. En gebroken, maar zeer voldaan richting de kleedkamer en haar een serieuze fooi gegeven terwijl zij mij bedankte ……… voor een lekkere sessie ..….:confuser: Een beetje de wereld op z'n kop, maar heel lief. Dus douchen maar en na-schuim-bekken onder een warme waterstraal. Super top.
Sjeufke
10 november 2015, 23:12
De tweede kamer op 6 november was met Melody.
In de bar kwam Melody onverwacht langs gewandeld en nam me vol om de mond. Daar bleef het niet bij. Ze trok me mee de kino in, waar ze alle registers open trok. Zoenen als een bezetene en blasen van Rolexkwaliteit. Ze gaf de keuze het in de kino te willen afronden. Uhh, nee dus. Half uurtjes met Melody zijn geen optie, dat zou zonde zijn. Dus ........Zimmer.
Geen kamer is gelijk aan de vorige! Bijten in mijn tepels stond deze keer op de menukaart. Dat heb ik geweten. Na 3 dagen voelde het allemaal nog heel gevoelig aan. TZ, blasen, wippen, beffen, vingeren en nog veel meer, het is van uitstekende klasse. Wederom met een FT geëindigd. Een topdame in alle opzichten qua service. Als er veel bloed uit je hersens is gezogen dan tikken de kwartiertjes snel aan. Maar meer dan waard.
Teiresas
25 november 2015, 13:15
Uit: Vrijdag 6 november: Bulgaarse dag! > https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=455807#post455807
.... Een van de dames die duidelijk al tot de kenniskring van onze Mestreechter behoorde was de Bulgaarse Melody. Bij het horen van haar naam gingen de alarmbellen direct bij mij af, want deze dame stond met stip bovenaan in de tipparade van SS. Toen ook mijn metgezel van de dag de loftrompet over haar afstak, was het wel duidelijk welke kant het op zou gaan. Melody verdween even van het toneel maar was een veertigtal minuten later (en naar waarschijnlijkheid een halfuurgage rijker) weer present, waarna ik maar eens een – naar bleek onderhoudend – gesprekje met mijn target aanbond. De eerlijkheid dient mij te zeggen dat normalerwijze Melody niet direct op mijn aandacht zou kunnen rekenen. Ik wil niet zeggen dat ze er uitziet als een halve junk, maar toch, waren we in GT geweest dan zou ik haar aanzien voor een lid van de schoonmaakcrew, haar outfit daargelaten. Nou valt er over de schoonmaakploeg van GT werkelijk niets negatiefs te melden, maar het is toch maar zelden dat ik op basis van uiterlijk een lid ervan tot kamertarget verkies. Edoch, uiterlijkheden zeggen niet alles, zo zou blijken.
Het gesprek met Melody was uitermate plezant. Een zeer lief en aardig meiske, waarmee het uiterst prettig converseren bleek. Ze toonde zich ook al wat knuffelig zonder opdringerig te zijn en toen ik bij wijze van kleine test haar een zoen ontfutselde was het pleit beslecht. Schlüssel bitte!
Op de kamer aanbeland ontspon zich iets dat ik niet dikwijls heb meegemaakt. Nog staande raakten we al direct in een zeer innig potje tongworstelen verstrikt, dat zijn weerga nauwelijks kent. Ik denk niet dat er eerder een tong zodanig diep mijn keel is binnengedrongen. Zeker vijf a tien minuten stonden we zo te bekken, voordat we ons op het bed begaven, waar we deze activiteit nog geruime tijd voortzetten. Een kusser van even absolute als zeldzame buitencategorie, deze Melody. Een goed potje zoenen doet in mij een onvermoede bestialiteit ontwaken en dat werd nog aanzienlijk aangewakkerd toen bleek dat Melody een regelrechte orale fixatie heeft. Werkelijk van top tot teen werd ik afgelebberd. Wat een genot! Geen plekje werd overgeslagen en zou ik ter plekke sterven en mijn restanten door de lokale overheden aan een DNA test onderworpen worden, dan zou dit tot niet alledaagse vragen leiden. Het kon natuurlijk niet anders dan dat dit de opmaat was tot een fabuleuze pijppartij en dat was precies wat het was. Subliem dekt de lading ternauwernood en het begrip Deepthroat werd door haar vol overgave geherdefinieerd. Ik verloor elke bewustwording van tijd en ruimte. Ik ben de beroerdste niet en weinig zelfzuchtig, dus werd het langzaamaan tijd dat ik haar malse muschi eens goed ging uitlebberen. De respons was zeer tevredenstellend en deed me geloven dat ik over uitzonderlijke kwaliteiten moet beschikken. Ze ging helemaal los. Kleddernat en hevig met zichzelf spelend begaf ze zich in hoger sferen. Ze kneedde haar eigen borstjes, stak vingers in haar muschi en kontje tegelijk en Jezus wat al niet meer. Geil in het kwadraat. Woorden schieten tekort om dit op de lezer dezes over te brengen.
69 volgde met Melody on top, met mij on top, met geen van beiden on top. Ze belandde met haar hoofd achterover op de rand van het bed zodat ik haar weinig zachtzinnig kon (moest) keelneuken, alles passeerde de revue. Onvermoeibaar bleek ze en ikzelf niet minder. Na anderhalf uur wederzijds lik- en zuigwerk had ik grote behoefte haar stevig te nemen om zodoende richting afsluiting toe te werken. Ook dit gedeelte grensde aan perfectie. Wat is dit een buitengewoon opwindende bedgenote! Na diverse standjes met echt stevig gooi- en smijtwerk eindigden we in cowgirl, alwaar mijn offspring een weg naar buiten vond en het rubber vulde. Een sessie uit honderden en een welverdiende all time top 10 plaats voor deze deerne! Ik was volledig aan het eind van mijn fysieke Latijn en zéér, zéér voldaan. Daarna nog wat gekletst en geknuffeld, waarbij ze zelf de onderwerpen serviceniveau en klik ter sprake bracht. Volgens Melody kwam bij een goede klik vanzelf een goede service en een grote overgave om de hoek kijken. Mooie gedachte! Afgaande op de recensies heeft ze met veel mannen een klik… Na twee uur strompelde ik van de kamer en overhandigde ik dit Bulgaarse wondertje beneden in de kleedkamer haar welverdiende euri.
frits10
8 december 2015, 21:24
Een bijzonder dame, die Melody. Vandaag was ik met haar anderhalf uur op de kamer. Aan een uurtje hadden we gewoon niet genoeg om het hele repertoire af te werken! Melody's benadering van erotiek is zeer breed en grondig, zullen we maar zeggen. Zoals ook de vorige schrijver al aanstipt: ze streeft beslist naar perfectie! Herhaling met haar volgt vast en zeker binnenkort.
satanic surfer
5 april 2016, 19:22
Met bruinroodgebrandekastanje haardracht momenteel aanwezig...Staat haar voortreffelijk dixit mensen die daar verstand van hebben, ikzelve had geen mening uit lijfsbehoud aangezien een fikse muilpeer op m´n muil ook tot haar servicepakket behoort somtijds...Voorts uiteraard nog immer fabuleus in elk domein der leenliefde en zoals men dat placht te zeggen elke hoek van de kamer gezien aangezien ´k weer een grote muil had en somtijds lichte overpeinsmomentjes diende in te bouwen...pfff. Comme on dit en Francais: excellentisme comme d´habitude!
gwanfich
9 april 2016, 09:53
I went with her during my last visit and i had almost to jump on her as i remind that in that club all girls ignore the bears and for this she is not the last.
For sure she makes things that others don’t do and gives a less bad service than the average in that club.
But we feel that she just applies her lesson learned by heart which she simply applies to everybody, there is a big lack of authenticity, spontaneity and emotions. A soulless skilled robot who can’t create a special atmosphere when she is not in her « confort area » as a smart school girl who knows by heart a complicated poetry but can’t interprete an other one. Relying on her own (good) method too much but remain impersonal as regardless with whom she is, she makes exactly the same to all. We are a vulgar number after the previous one and before the next. It looks like impressive but in fact hides her banality with two or three practices well applied and quite well done. Well somehow we turn the key on her back and she recite her lesson and start her formated way of doing from the beginning to the end. We don’t exist, we are a number and it makes the exchange very superficial. She doesn’t do « this » for you but because she is able to. I prefer a less skilled girl with more desire to share and exchange. Consequently She just needs to change the battery and she starts again and again… Pleasant but not bewitched. It sounds too fake.
I need to add that the depth of a FK does not mean quality nor triggers quality. A real kiss done with passion is an other thing composed of sensuality, softness, intensity, vibrations and diversity. Not a challenge of throat withdrawal. Lack of imagination during the foreplays which are incomplete and confirmed that she followed her method of working which is everything but bad and inefficient but also everything but personalized, we feel she makes the same always x times a day impersonally as a robot. The blowjob is not that bad and sometimes deep but like the rest – without « illusionsfaktor ». A good soldier who reaches the target without spiritual aspect which makes the difference. Her behaviour is one of a princess and does not hesitate to ignore and snub you in your next visit once she made the after sales attitude for making you think you are not a number finally and it was special with « you ». Some believe, not me. When you come back few after for a new visit you become a ghost. I don’t appreciate this unpolite attitude and mentality. But i recognize her skills.
I grant her 3 stars out of 5.
:3ster:
Teiresas
9 april 2016, 13:24
I went with her during my last visit and i had almost to jump on her as i remind that in that club all girls ignore the bears and for this she is not the last.
For sure she makes things that others don’t do and gives a less bad service than the average in that club.
But we feel that she just applies her lesson learned by heart which she simply applies to everybody, there is a big lack of authenticity, spontaneity and emotions. A soulless skilled robot who can’t create a special atmosphere when she is not in her « confort area » as a smart school girl who knows by heart a complicated poetry but can’t interprete an other one. Relying on her own (good) method too much but remain impersonal as regardless with whom she is, she makes exactly the same to all. We are a vulgar number after the previous one and before the next. It looks like impressive but in fact hides her banality with two or three practices well applied and quite well done. Well somehow we turn the key on her back and she recite her lesson and start her formated way of doing from the beginning to the end. We don’t exist, we are a number and it makes the exchange very superficial. She doesn’t do « this » for you but because she is able to. I prefer a less skilled girl with more desire to share and exchange. Consequently She just needs to change the battery and she starts again and again… Pleasant but not bewitched. It sounds too fake.
I need to add that the depth of a FK does not mean quality nor triggers quality. A real kiss done with passion is an other thing composed of sensuality, softness, intensity, vibrations and diversity. Not a challenge of throat withdrawal. Lack of imagination during the foreplays which are incomplete and confirmed that she followed her method of working which is everything but bad and inefficient but also everything but personalized, we feel she makes the same always x times a day impersonally as a robot. The blowjob is not that bad and sometimes deep but like the rest – without « illusionsfaktor ». A good soldier who reaches the target without spiritual aspect which makes the difference. Her behaviour is one of a princess and does not hesitate to ignore and snub you in your next visit once she made the after sales attitude for making you think you are not a number finally and it was special with « you ». Some believe, not me. When you come back few after for a new visit you become a ghost. I don’t appreciate this unpolite attitude and mentality. But i recognize her skills.
I grant her 3 stars out of 5.
:3ster:
I couldn't disagree more...
My experience with her is absolutely completely totally different than yours.
One of the most passionate and authentic ladies i've met in the clubs.
Obviously you have a lack of chemistry with her, otherwise I can't explain...
gwanfich
9 april 2016, 17:01
I had chemistry as well but it sounds fake and impersonal, just an analysis of her service. We feel she makes the same to everybody and recites her lesson.
hasta la pasta
9 april 2016, 17:53
I had chemistry as well but it sounds fake and impersonal, just an analysis of her service. We feel she makes the same to everybody and recites her lesson.
Chemistry is more than first person singular, it takes two to tango.
satanic surfer
24 april 2016, 09:30
==> Sixsens sinds gisteren...
Eddy_V
24 april 2016, 10:51
==> Sixsens sinds gisteren...
Oeiii, dank voor de tip, dat biedt perspectief!
Vermits zij het langer dan 1 of 2 weekenden volhoudt en dan niet weer terug is op haar thuisbasis, conform oud Bulgaars gebruik.
We gaan het meemaken, misschien nog deze week.
Keffman
3 mei 2016, 12:53
Zojuist een uurtje met deze kanjer achter de rug... Wow.. Als je een GFE wilt meemaken is dit een aanrader, daarnaast schuwt zij ook het andere werk niet. Zij weet een man te verleiden!
Herhalingsgevaar... 100%
Sjeufke
16 mei 2016, 10:53
De tamtam had mij al ingefluisterd dat Melody was neergestreken in Sixsens.
Tijdens mijn vorige bezoeken was het nog niet tot een kamer gekomen.
Op de 'Sweet Hot Party' van 11 mei had Melody zich extra uitgedost. Met bijenvleugels, een plaktattoo in het gezicht en bijbehorende 'bijenlingerie' zou je haar zo opvreten. Het feit wil dat ik Melody al heel lang ken, er diverse keren de lakens mee heb gedeeld en bekend ben met haar uitstekende service. Ze ziet er stukken beter uit dan in AG voorheen, minder opgemaakt en een fris voorkomen. De boot hield ik lang af. We hebben toch zeker drie kwartier tot een uur zitten quatschen. Doch, Melody lulde me toch de koffer in met haar gevatte humor en handjes die op plaatsen komen waar ze eigenlijk helemaal niet moeten zitten....... :smkiss:
Moest nog mijn naam op haar bil tatoeëren, zo gek als een deur (en dan word ik het ook). Nadat we samen een bel wijn hadden gedronken naar de kamer!
Ik was voornemens een uurtje te kameren, maar dat liep toch weer uit. TZ kan je het niet noemen, nee eerder huigswaffelen. Geen gevoelig plekje blijft onbenut. Voor mij nieuw deze keer was haar geraffineerde wijze van pussysliding. Langdurig Blasen als een Königin. Ik had ook niet anders verwacht op basis van eerdere ervaringen. GOSP=0,9M. Daarom liep onze kamer qua tijd ook zo uit de hand. Maar ook vanwege de hilariteit op kamer. Ja, het is een feestje met Melody. Een ontzettende goede klik. Of het nu aan de bar is of op de kamer. Anderhalf uur sport met een daverende FT als afsluiting. Het kost wat, maar dan heb je ook je wat! Samen gedoucht op de kamer en aansluitend afrekenen in de kleedruimte.
HHG 100%.
Neemt niet weg dat de prijsstelling fors verschilt met AG. 1,5 uur + FT in AG: €145. In SS: €200. Je moet er wat voor over hebben.........
Teiresas
16 mei 2016, 13:09
Neemt niet weg dat de prijsstelling fors verschilt met AG. 1,5 uur + FT in AG: €145. In SS: €200. Je moet er wat voor over hebben.........[/COLOR]
Is FT in SS 50 euro ???
Is FT in SS 50 euro ???
Laat ik stellen dat sommige dames dat bedrag zeker vragen in SS.
Badslippers heeft daar ook al eens kennis mee gemaakt een tijdje geleden al.
Sjeufke
16 mei 2016, 13:22
Yep, €50 is gangbaar!
zeppos58
1 juni 2016, 13:41
Is FT in SS 50 euro ???
Ik ken een club waar FT niets kost...... 't ja de regels van het huis zeker
Van 2 Bulgaarse meisjes hoor ik dat Melody niet meer komt naar SS.
Rara, waar duikt ze weer op?
Sjeufke
24 juni 2016, 10:46
Van 2 Bulgaarse meisjes hoor ik dat Melody niet meer komt naar SS.
Rara, waar duikt ze weer op?
Dat zou heel erg jammer zijn
bettman
24 juni 2016, 13:08
Gestern habe ich Melody nicht im Sixsens gesehen.
satanic surfer
24 juni 2016, 21:52
Tja...vandaag gewoon weer aanwezig in Sixsens dus ietwat foutieve info van die 2 Bulgaarse dames...
zeppos58
24 juni 2016, 23:10
Inderdaad ze stond net in de kleedruimte af te rekenen maar ze leek niet helemaal tevreden met het aantal briefjes die ze kreeg. Waarschijnlijk was ze druk bezet wan ik had haar eerder op de dag nog niet gezien
bettman
2 juli 2016, 07:03
Sie ist nun im Babylon in Elsdorf! ;)
Eddy_V
3 juli 2016, 01:24
Ruim 2 jaar heeft er tussen de hernieuwde kennismaking gezeten. Behalve dat zij nu wat meer houvast heeft, is Melody niets veranderd. Nog altijd de enthousiaste en geile donder die er honderd procent voor gaat.
Zoals ik vanavond in de club al zei: als deepthroat een naam zou hebben..dan heette ze Melody!!
Na Melody twijfelde ik nog over een volgende kamergang met één van de andere dames (toppers meer dan voldoende aanwezig), maar het leek mij beter het hierbij te laten.
Na 1,5 uur met haar, zouden de andere dames eigenlijk alleen maar tegen kunnen vallen en dat zou zowel voor die andere dame als voor mij alleen maar teleurstellend zijn.
Babylon wordt steeds gevaarlijker voor mij...
Piet Plezier
3 juli 2016, 20:13
kan verplaatst worden naar babylon
Ze gaat niet meer terug naar sixsense
Ook ik heb gisteren van haar kwaliteiten genoten
Zelden zo'n goede date meegemaakt
Echt alles super
Kost wat maar dan heb je ook wat
Sphinx
17 juli 2016, 21:44
"Zoo time is she and you time
The mammals are your favourite type, and you want her tonight
Heartbeat, increasing heartbeat
You hear the thunder of stampeding rhinos, elephants and tacky tigers
This town ain't big enough for the both of us
And it ain't me who's gonna leave."
Eigenlijk dacht ik na de afsluiter met Claudia: "nou dit is het dan." Prima dag gehad, twee steengoede sessies, een goede sessie, klaar. Echter, een akkefietje bij de douche doet me anders besluiten. Ten eerste krijg ik eindelijk Melody een keer te zien (ken haar wel van gezicht uit Pantera/ACAG, maar ja ze is altijd zó snel weggekaapt dat het niet normaal meer is). Helaas waren het niet de meest gelukkige omstandigheden, een klant met financiële moeilijkheden blijkbaar. Deze racebeer beseft dat ik even teveel ben en in een 'gevechtspauze' merk ik op dat als ze hierna nog zin had, ik aan de bar zat.
Ik sta even met een ander NL'er te praten (vermaak je je een beetje in je eentje?), zou zomaar kunnen natuurlijk (https://www.youtube.com/watch?v=zhTw0zGbkwI) ;) Maar gelukkig is deze racebeer niet lang alleen want Melody is inderdaad omgeschakeld en komt naast me zitten. Ik begrijp al heel snel hoezo sommige beren monopoliserende neigingen van dit meisje krijgen: slim, lief, niet op haar mondje gevallen en zelfs na een tegenslag schakelt ze weer snel om. Ze geeft me op een gegeven moment zo'n enthousiaste zoen dat ik haar tong ergens ter hoogte van mn nek voel kriebelen en haar lipstick uitloopt zodat ik ineens sterk op Joker (https://www.youtube.com/watch?v=0kU34BQveuo) lijk, maar niets dat een zakdoekje niet kan oplossen, mwhuhahahaha!
Deze racebeer denkt erover speciaal voor "dagafsluiters" nog maar eens een award te gaan verzinnen, want dit is in drie clubbezoeken opnieuw een schoolvoorbeeld van een topsessie op het einde. Ik maak Melody half schertsend half serieus duidelijk dat ik nog maar honderd euro over heb, dus dat wordt een uur en evt. een tipp. Ze pakt de uitdaging meteen op "Moet ik er nog moeite voor doen ook." En hoe ze dat deed, alsof ik had gezegd dat ze tien uur had ipv één uur, zo langzaam ligt ze me vervolgens gek te maken en op te geilen. Laatste keer dat ik zo erg naar adem heb liggen happen tijdens een pijpbeurt moet nota bene in Panthera zijn geweest, want Marina beheerste die trucjes ook als de beste.
Als ze in 69 op me komt liggen kan ik iets terugdoen, al wordt ze wel zo fanatiek dat ik me gekke muziekjes van F.F.S. (https://www.youtube.com/watch?v=rWOSDcBcmBM) voor de geest moet halen, een project van mn favoriete britpopband Franz Ferdinand en mn favoriete alternatievelingen Sparks. Pff, is dit echt de vierde keer, is niet stiekem de tijd teruggedraaid na Claudia en zijn we niet ineens weer vooraan in de dag? Helaas is dat alleen maar inbeelding, maar Melody zelfs is zeker geen inbeelding. Ook zij trekt je gewoon mee in haar eigen flow, forceert nergens, en dat werkt heel stimulerend op dit moment "Heartbeat increasing heartbeat, as lots of cannibals get hold of you, they need their protein just like you do. This town ain't big enough for the both of us... and it's aint me who's gonna leave!"
Na die langzaam opgeilende klim komen we nu in een verduiveld snelle afdaling, waarbij na een paar flinke tempowisselingen nota bene de vierde motorplof. "Godnondeju, weet je wat dat kost!" flap ik er uit. Oh, ja dat weet ze, haha! We liggen nog wat over onze muziekvoorkeuren na te kletsen, waarbij ik ook mn enthousiasme voor synthesizermuziek er weer uitflap en zo gaandeweg snap ik ook hoe ze aan die artiestennaam komt. Past goed bij haar. WGSA-rating: TILT en een nominatie voor zowel de Vangelis Award (beste totalerlebnis) als de Nova-award voor beste dagafsluiter.
https://www.youtube.com/watch?v=rWOSDcBcmBM
VAZKOR
21 augustus 2016, 16:27
Melody
20 Augustus 2016
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=505261#post505261)
Na het zien van een lichtjes gedesoriënteerde Sphinx na zijn kamer met Melody, werd mijn interesse voor deze dame nog meer aangewakkerd. Die moet goed zijn! Op het moment dat ik ze ergens alleen zag zitten, heb ik ze aangeklampt en mee gepraat. we gingen wat verder op de plaats zitten waar ze me vorige maand nog verbouwereerd liet zitten door haar aandacht plots naar een andere klant te verplaatsen. Gelukkig gebeurde dat nu niet en het kwam tot fantastische presales...mijn god, wat kan die tongzoenen! Het is weer van Sakura geleden dat ik zo'n ervaren zoenster mocht ontmoeten. Er was een klik en we verplaatsten ons naar een kamertje beneden helemaal achteraan waar we erg veel vrijend en tongzoenend in elkaar verstrengeld ons spel vervolgden. Dat is een zoenkanon pur sang en de TZ was behoorlijk diep. Dit echt een sterk punt van Melody! Jammer is misschien dat je wel duidelijk merkt dat ze graag gebruik maakt van de make-up potjes.
Seks, standje met zij boven me uiteraard, was geweldig waarbij ritme werd afgewisseld en zij of ik actiever waren. Ook nu weer veel TZ. :tongue:
Na het klaarkomen naast elkaar gelegen...maar gauw weer op elkaar, tongzoenend terwijl ik van mijn favoriete nummers speelde op mijn smartphone. Deze Bulgaarse houdt van Trance. Ik ook en terwijl we verder vreeën tot het half uur vol was, legde ik dit romantisch nummertje op:
http://www.youtube.com/watch?v=vT_zkD83sgw
Ze genoot er ook van en bleef maar zeggen dat ze de sessie geweldig vond. Ego-booster natuurlijk, maar dat zegt ze vast tegen al haar klanten. :rolleyes:
Er was later niet veel tijd voor aftersales tot de tijd van mijn vertrek waar ze me nog trakteerde op een kus...met veel lippenstift...waarvoor dank aan Roberta om dat mee te delen toen ik me aan het omkleden was. :angst::hammer::hah:
:cool: Veel Make-up
:freu: TZ 2 the Max
:freu: Pre- en aftersales schitterend.
Score: ***1/2
satanic surfer
3 november 2016, 13:08
==> Golden Time (zelfde alias)
Teiresas
3 november 2016, 13:24
==> Golden Time (zelfde alias)
Wow! Da's prachtig nieuws. Eén van mijn favo's verhuisd naar mijn stamclub. Jippie!!
Wel tamelijk onverwacht imo. Puur qua looks niet echt een GT meiske...
Nadeel wordt wel dat ik mijn budget naar boven moet gaan bijstellen. Ik kan mijn andere GT vriendinnen niet zomaar afschrijven...
Piet Plezier
3 november 2016, 16:14
Wow! Da's prachtig nieuws. Eén van mijn favo's verhuisd naar mijn stamclub. Jippie!!
Wel tamelijk onverwacht imo. Puur qua looks niet echt een GT meiske...
Nadeel wordt wel dat ik mijn budget naar boven moet gaan bijstellen. Ik kan mijn andere GT vriendinnen niet zomaar afschrijven...
misschien qua looks geen GT meisje
Maar wel een service kanon
Waar veel GT meiden een puntje aan kunnen zuigen
Ik denk dat ik nu toch naar de meest slechte club van NRW GT moet
Teiresas
11 november 2016, 10:36
@Admin: Inderdaad sinds een week of 2 werkzaam in GT. Zal daar naar eigen zeggen iig de komende tijd blijven naar het zich laat aanzien.
Kan dus overgeplaatst worden...
Teiresas
14 november 2016, 16:07
Go for Gold
Via de tamtam vernomen dat de onvolprezen Melody onlangs haar werkterrein verlegd zou hebben naar de Brúggense Heidweg. Ze zou al op de Halloweenparty acte de présence gegeven hebben, maar heb haar toen niet kunnen ontwaren. Dat kon zijn oorzaak vinden in de drukte, onoplettendheid, vermomming of Dauerbuchunge, wie zal het zeggen? Feit is dat ze toen helaas aan mijn opmerkzaamheid is ontsnapt. Bij mijn laatste bezoek jongstleden donderdag was ik echter een gewaarschuwd mens, en die – zo is algemeen bekend - telt voor twee…
En inderdaad, na het eerste (ruime) dagdeel van mijn bezoek met mijn Erstfrau te hebben doorgebracht (het was weer fabeltastisch), liep ik tijdens mijn eerste rondje - vlak voor de Kino - Melody bijna letterlijk tegen het lijf. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik haar in het voorbijgaan niet direct herkende, maar na de brillenglazen eens te hebben opgepoetst was er geen twijfel meer mogelijk: deze Bulgaarse sexgodin heeft daadwerkelijk de overstap naar de nette-menschen-club gemaakt.
Heur haar is nu een soort van kanstanjebruin – waar het volgens mij vorig jaar om deze tijd nog gitzwart was – en er is zeker een kilo of vijf bijgekomen, maar beide dragen er toe bij dat ze er beter uitziet dan destijds in Aca Gold. Ze was wat langer dan ik me herinnerde, maar dat zal ook te maken hebben met de lichtelijke vel-over-been status van destijds. Een wat voller gezicht en wat meer vlees op de botjes doen haar zichtbaar goed. (Voor de lezers die van slank houden: dat is ze nog steeds; voorheen viel ze meer in de categorie mager). Ze ziet er gezonder uit, om het maar zo te typeren. Zo valt ze ook wat minder buiten de GT toon, iets waarvoor ik in eerste instantie vreesde toen ik van haar herlocatie hoorde.
Het herkennismakingsgesprekje verliep als vanouds en als verwacht. Melody is een zachtaardig, lief meiske. Ze herkende me zowaar nog (terwijl ik toch slechts tweemaal bij haar was en beide keren zo ongeveer een jaartje geleden) en kon dit staven met enige details en wetenswaardigheden. Mijn naam was ze dan vergeten, maar het zij haar vergeven. Ik vond het al bewonderenswaardig dat ik nog niet van haar harde schijf verdwenen was. Het gesprek kwam uiteraard ook op haar omzwervingen in het laatste jaar. Van Aca Gold, naar SixSense, naar Babylon en nu dan GT. Haar beweegredenen zoveel te verhuizen werden me niet geheel duidelijk. Vervelend management, te strikte regeltjes en nog wat (pseudo)redenen passeerden de revue, maar bottom line zullen de inkomsten wel de overheersende factor geweest zijn. Zeker toen ze me vertelde een voorkeur te hebben voor de wat rustiger clubs, vroeg ik me hardop af hoe ze hier terecht gekomen was. Ze ging het even een aantal weken aankijken hoe het zou bevallen, maar ik detecteerde toch wel een wil om vooralsnog in GT te blijven. Ze was uiterst reëel dat ze een nieuwe klantenkring moest opbouwen en dat daar wel enige tijd mee gemoeid zou zijn. Ik heb haar nog van gratis advies voorzien door te stellen dat wanneer ze grote drukte wilde mijden, ze beter de zaterdag aan zich voorbij kon laten gaan en mogelijk haar werkuren zo veel mogelijk overdag kon inplannen. Ze ging het eens aanzien.
Daar onze Melody bepaald niet van de jagerij is, lijkt het me opportuun om weer eens de loftrompettert over haar op te steken, dit maal onder de chapter Golden Time, opdat GT Stammis weten wat er nu is binnengewandeld…
Melody te karakteriseren als een goede DVP doet haar absoluut te kort. Ze is buitencategorie. De Montventoux onder de lichtekooien. Een attractie. Ik heb mijn eerdere verslag (zie hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31969-Melody-(Bulgaarse)-ex-Laura-BN&p=455952#post455952)) er weer eens op nageslagen en elk detail was nog actueel. Deze deerne kust alsof het einde der tijden nabij is en zij nog wat schade moet inhalen. Een orale bezetenheid die zich niet slechts uit in haar intense zoenen en het aflebberen van mijn lijf en leden, maar tevens in een adembenemende DT. Dat ze niet stikt is een waar mirakel. Ze zoekt het op en neemt alle nodige initiatief om haar kinky randjes te bevredigen, zonder dat ze leidend is. En die kinky randjes zijn er volop. Steek eens een paar vingers diep in haar strot of leg haar hoofd zo dat je haar keeltje eens flink kan bumzen, als ze hier al zelf niet het initiatief toe neemt. Het is niet snel te gek voor haar. Sterker, Melody lijkt er een stevig genoegen in te scheppen om flink aangepakt te worden. GFE en PSE in één. Een zeldzame combi, en weinigen gaan zo mee in het spel als Melody.
Om budgettaire redenen moest ik het tot een uurtje op de kamer beperken en dat viel zwaar. Moest de nodige time-management beginselen praktizeren om niet zwaar over de tijd heen te gaan, maar uiteindelijk toch gelukt. Let je niet op dan zijn er zo twee uur of meer verstreken.
Kortom ende Fazit: Melody is absolute Spitzenklasse! Op een schaal van 1 tot 10, is zij een 12. In mijn decennia lange loopbaan staat zij met beide voetjes op het podium der eremetaaldragers.
Mijn advies aan de doorgewinterde, tot op het bot verwende GT-ganger: kijk eens iets verder dan je GT-poezen neus lang is en Go for Gold! Rijg haar aan uw stok en zorg dat ze dra een welverdiende uitgebreide klantenkring heeft in haar nieuwe habitat, opdat we haar over een paar jaren tot het clubmeubilair mogen rekenen. Laat haar niet ontsnappen! U zult het voorwaar niet bedauern…
GT-lover
15 november 2016, 18:07
Niets, maar dan ook helemaal niets gelogen Teiresas!
WOW, WOW, WOW!
Beste wat me in mijn clubleven overkomen is! :freu:
Sjeufke
15 november 2016, 18:21
Jaha die tip in AcaGold...........Teiresas ;)
Ik heb nu wel een reden om eindelijk GT te bezoeken.........:freu:
Piet Plezier
15 november 2016, 19:39
inderdaad zelden zo'n goede DVP meegemaakt
Ze likt je echt overal,zonder te vragen
En inderdaad kinky is ze wel
Ze moet van de week me sterretje maar weer eens likken,heerlijk doet ze dat
Het zal donderdag worden met BP dat we haar bezoeken
Befke
16 november 2016, 12:38
Elke keer wanneer Melody voobij komt, heb ik pijn aan mijn hart: het verscheiden van Blue Note, waar Melody een goede middenmoter was, is een enorm verlies voor de fijnproevers waar ik nog steeds geen vervanger voor heb gevonden.
Een dergelijke concentratie van servicekanonnen heb ik daarna nooit meer ergens aangetroffen, daar kon wat mij betreft zelf Bernds alleen op goede dagen aan tippen. De entree was disproportioneel, de voorzieningen uiterst beperkt. Maar wat een vrouwen liepen daar rond...
Ach ja - om maar te zeggen: Melody is inderdaad een topper! Moet men hebben meegemaakt, al is het maar eens in zijn leven.
toyota
16 november 2016, 13:30
Melody is inderdaad een topper. Ik heb in het verleden een keer of 5 de kamer met haar gedeeld en dan ging ze helemaal los.
Ik ben wel eens totall loss bij haar van de kamer afgekomen.
Op dat moment besefte ik dat ik 52 ben, en geen 22 meer......
Behandel haar met respect, ze verdient het !
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Piet Plezier
17 november 2016, 16:37
ff tussen de bedrijven door
En Firehawk weet wel wat ik bedoel
Ze is echt suuuuper
Firehawk
17 november 2016, 19:38
ff tussen de bedrijven door
En Firehawk weet wel wat ik bedoel
Ze is echt suuuuper
Haha, je sterretje zal wel weer brandschoon zijn.
Big30
17 november 2016, 23:40
Aantal berichten verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37370-Dame-verplaatsingen-melden-J-N&highlight=Verplaatsing
Sphinx
19 november 2016, 22:46
"I feel depressed, I feel so bad
'Cause you're the best girl that I ever had
I can't get your love, I can't get a fraction
Uh-oh, little girl, psychotic reaction
(shouted) And it feels like this!"
Na even een moeilijk moment toen haar straal voorbij liep is deze racebeer al heel kort na zijn entree in GT tegen Melody aangelopen.Een iets lichtere haarkleur dan drie maanden terug, geen krullen meer maar gewoon stijl haar en een zwart setje in de stijl van the Hollies, long cool woman in a black dress. Na ongeveer een kwartier small talk zetten we de zaken elders voort. En ook Melody zet de rustige trend van de laatste weken gemakkelijk voort. Geklets gaat nu makkelijker over in geknuffel en gekus, tot ze me fanatiek ligt te tongen en een overdruk alarm dat klinkt als een oude mondharmonica me met Count Five (https://www.youtube.com/watch?v=rh5_4sgwayI) opzadelt, een van die kleine garagebandjes die opkwamen in de tijd dat de Beatles het goed deden, maar nooit echt veel airplay kregen buiten hun eigen land. Jammer, want het ritme van Psychotic Reaction werkt heel erg aanstekelijk in de situatie waarin ik nu zit, of lig eerder, met melody naakt bovenop me die zich tijdens dat gezoen uit haar setje gewurmd heeft. Ook nu weer die illusie alsof ze alle tijd van de wereld voor je vrijmaakt, zo rustig wordt je opgegeild en afgemaakt. Na een uurtje knalt dan ook motorplof 1 eruit en valt er een pauze over het "slagveld".
Maar ja, dat duurt bij Melody nooit heel lang. ze ligt zich algauw weer tegen me aan te schurken, maar nu draaien we de rollen om, ze heeft me net lang liggen pijpen, ga ik haar nu lang liggen beffen. Dat bevalt later blijkbaar te goed, ik moet later een minuutje van haar afblijven, wordt dan echter in een stevige omhelzing getrokken waar ik vervolgens niet meer uitkom, tot er een condoom omgaat en ze in cowgirl op me zit en duidelijk zichzelf even vooropstelt, zo geconcentreerd zit ze zichzelf klaar te rijden Na nog een paar standjes en tempowisselingen stel ik vast: deze racebeer heeft vaak genoeg sessies meegemaakt die je als sexuele tornado's kan beschouwen, maar dit was meer een soort maelstrom van gebeurtenissen, die je verraderlijk langzaam ondertrekt en uiteindelijk pas weer loslaat als je volledig buiten adem bent. Turbo 2 ploft in doggy en ik heb dit keer echt even tijd nodig om bij te komen van deze hoge dosis Melody-um. Een koude douche later kan ik weer helder denken. Een rating gaan we hier niet eens voor geven, het cijfer 12 past niet in de lijst :eek:
https://www.youtube.com/watch?v=rh5_4sgwayI
"I feel so lonely night and day
I can't get your love, I must stay away
I need you girl, by my side
Uh-oh, little girl, would you like to take a ride, now
I can't get your love, I can't get satisfaction
Uh-oh, little girl, psychotic reaction
lekkersfan
30 november 2016, 20:47
https://sexdo.com/55936-melody
Teiresas
16 december 2016, 14:31
Gisteren weer een grensverleggend uurtje met Melody doorgebracht.
Ik ga er geen details meer over schrijven, want zij die nog nooit met haar gekamerd hebben, zouden toch maar denken dat ik het verzin of minstens zwaar overdrijf.
Zij die al wel met haar geweest zijn, weten wat ik bedoel.
Maar wat is dit toch een lief en zachtaardig meiske. Ongelofelijk eigenlijk dat daar zo'n beest in schuilt...
Piet Plezier
16 december 2016, 14:38
Ik ga er geen details meer over schrijven, want zij die nog nooit met haar gekamerd hebben, zouden toch maar denken dat ik het verzin of minstens zwaar overdrijf.
Maar wat is dit toch een lief en zachtaardig meiske. Ongelofelijk eigenlijk dat daar zo'n beest in schuilt...
inderdaad niet in detail treden
Want dat gelooft inderdaad niemand
Ik zal ze aankomende week is bezoeken
EddyTheEagle2
29 december 2016, 16:24
Woensdag lag ik nietsvermoedend i/d Kino naar een zeer saaie film (leuk hoor die "intake"-gesprekken bij een pornofilm maar ik werk niet bij PZ (in deze betekenis dus: PersoneelsZaken) dus ik ga liever direkt over tot het echte werk.... LOL) te kijken toen Melody zich naast mij nestelde. Na wat small-talk "viel het kwartje" bij de naam Melody uit Bulgarije. Ergens in mijn achterhoofd rinkelde een belletje: dit keer met louter positieve recenties dus besloot ik op haar DFK en "orale aanbod" in te gaan...... Nou, dat heb ik geweten: anderhalf uur later hadden we alle orale standjes gehad, terwijl haar handjes werkelijk ALLE plekjes van m'n body gehad had. Tanja was inmiddels met een andere ijsbeer naast ons komen liggen hetgeen de sfeer er nog beter op maakte: twee van zulke zoen- en pijp-kanonnen die hun beste beentje voorzetten is een ware belevenis om te zien en te ondergaan. Ik had nog graag met Melody gekamerd (want ze fluisterde mij in dat ze dan helemaal los kon gaan) maar het budget was niet toereikend. En Andrea zou mij nog een heerlijke massage geven. Tanja stond als afsluiter op het programma maar die moest ik dus helaas doorschuiven naar 2017. Achteraf las ik op mijn hotelkamer op het forum wat ik allemaal nog NIET met Melody ervaren had: dat wordt nog een stevig robbertje de volgende keer... Zuurstof-flessen mee ha ha. In mijn favoriete spaanse Club "Scandalo" te Malaga heb ik vergelijkbare ervaringen gehad met Braziliaanse Anni ("Anni-from-Brazil"; haar versie van cow-girl is ongeevenaard) maar deze sessie met Melody gaat de boeken in als "best of 2016" ! Ik verheug me nu al op m'n vgl bezoek aan GT !
zzoghddw
1 februari 2017, 21:49
Eerste post dus svp beetje mededogen. Constructieve kritiek altijd welkom.
Maar kan het niet laten toch ff wat te schrijven over mijn ervaring met Melody. Wie weet uit gebrek aan ervaring, maar nier eerder zoiets fijns meegemaakt. Was na dag in GT eigenlijk klaar om naar huis te gaan en wachtte in bios op fileluwte. Tot Melody zich ongevraagd naast me vleide. Heb haar meteen verteld dat ik er niets meer van terecht zou brengen, wat zij echter als uitdaging opnam. En dat heb ik geweten. Strompelde 90 min later van de kamer met geen plek op m'n lichaam (oraal) onaangeroerd. Geen haast, super lief, Melody bedankt je zelfs voor het voorrecht :-) . Best wel wat fijne ervaringen gehad, maar dit sloeg alles. Ga nu maar naar bed om er over te dromen.
Sjeufke
2 februari 2017, 00:07
Beste zzoghddw,
Mededogen hebben we niet ;)
Ik zie de bui al hangen. Na jouw kamer met Melody ga jij alleen nog maar slechte damesrecensies schrijven.......... .:biggrin:
geert5
2 februari 2017, 13:35
Waar kun je ergens een foto van haar vinden want ik ken ze niet.
zeppos58
2 februari 2017, 16:43
Waar kun je ergens een foto van haar vinden want ik ken ze niet.
Je zou na zoveel jaren op het forum, moeten weten dat foto's van meiden zeer uitzondrlijk zijn.
Mike_GT
2 februari 2017, 17:34
https://sexdo.com/55936-melody
Cat
2 februari 2017, 20:50
Weet iemand toevallig of deze dame op de maandagen werkzaam is? Misschien trek ik deze maandag mijn bordeelsluipers weer een keer aan.
Sjeufke
2 februari 2017, 21:11
20250
20251
20252
Eddy_V
2 februari 2017, 21:29
Zo kan Geert5 ook weer aan z'n trekken komen.
Cat: Melody wordt jouw dood, langzame maar zeer aangename dood!!
satanic surfer
3 februari 2017, 08:43
Des maandags is een vrije dag voor Melody in principe als ik me niet vergis..@Cat
lekkersfan
4 februari 2017, 23:32
Kan eigenlijk nauwelijks uit mijn woorden komen, superlatieven zijn er niet die haar echt recht doen. Ben met haar geweest, behoor tot de gelukkigen, ben fan, wat een onvoorstelbaar lekker, opwindend, maar vooral ook innemend en zeer ontzettend lieve dame, ze gaf me een wereldtijd en het is lang geleden dat iemand me zo een goed gevoel over mezelf gaf, herhalingsgevaar is licht uitgedrukt. Ze is bedreven, vaardig, kundig, lief lekker, geil, hartstochtelijk, enzovoort, enzovoort, enzovoort, boven alle peil. Ik houd op, woorden schieten te kort, laat haar niet aan je voorbij gaan, ze is echt by far de meest onvoorstelbaar fantastische dame van plezier die ik in mijn hele meer dan 30 jaar omspannende wandel-carrière ben tegengekomen. Als je haar niet kent, ze is niet de meest mooi chick die er rondloopt, als je alleen daar op af gaat loop je aan haar voorbij, ze oogde verlegener en liever dan ik verwacht had, ze heeft een aura van service om zich heen, sorry voor mijn vaagheid, ben nog steeds onder de indruk. WOW, WOW, Wow en nog eens WOW!
Sjeufke
5 februari 2017, 00:58
hahahahaha, geweldig om jouw korte uiteenzetting van de kamer met Melody te lezen.
Vaag, nauwelijks uit je woorden te komen, superlatieven....... .
Inderdaad, als je voor de ultieme optiek gaat, loop je haar misschien voorbij.
Maar haar service is onbeschrijflijk. Helaas ben ik geen fan van GT...damn! Aan mijn vele kamers met Melody in Haus Panthera/Acapulco Gold, Sixsens en Babylon kijk ik met veel plezier terug.
Piet Plezier
5 februari 2017, 10:58
Maar haar service is onbeschrijflijk. Helaas ben ik geen fan van GT...damn! Aan mijn vele kamers met Melody in Haus Panthera/Acapulco Gold, Sixsens en Babylon kijk ik met veel plezier terug.
Ik ben ook geen GT fan.
Maar voor Melodey kom ik er wel
Ach en als je met haar op de kamer bent vergeet je de tijd
En voor je het weet ben je 4 uur verder
Het word weer tijd om er aankomende week ff aan te gaan ,want me sterretje ken wel weer een likbeurtje gebruiken want de korsten zitten er weer op .
geert5
5 februari 2017, 20:17
Ik ben ook geen GT fan.
Maar voor Melodey kom ik er wel
Ach en als je met haar op de kamer bent vergeet je de tijd
En voor je het weet ben je 4 uur verder
Het word weer tijd om er aankomende week ff aan te gaan ,want me sterretje ken wel weer een likbeurtje gebruiken want de korsten zitten er weer op .
Zeer ONSMAKELIJK Piet.
Van mij krijg je een negatieve THANKS
Nedlovefkk
5 februari 2017, 20:20
Voor de scherpe ijsberen..
Ik hoop niet dat SFL haar op het vizier krijgt..
Rechterhand anyone,? ;)
Piet Plezier
5 februari 2017, 20:37
Zeer ONSMAKELIJK Piet.
ook daar ben ik je dankbaar voor
Ik kan het ook niet helpen dat ze me sterretje likte op me eerste date met haar, er ging een wereld voor me open
En ik heb het nog steeds goed met haar staan
Bon, en ik kan goed klappen met haar
Johnny Stromple
5 februari 2017, 21:46
Zeer ONSMAKELIJK Piet.
Als je hier bepaalde leden volgt kom je er snel genoeg achter dat er nog een paar in Gt zijn die je bruine anjer likken.
lekkersfan
20 februari 2017, 20:25
Gisteren op herhaling geweest, deze dame ist wunderbar, wat een heerlijkheid....
bonoke
28 februari 2017, 16:37
Hey Sjeufke,
Op welke website zijn die foto's te vinden van Melody ?
Hartelijk dank !
Bono
Sjeufke
1 maart 2017, 09:53
Hey Sjeufke,
Op welke website zijn die foto's te vinden van Melody ?
Hartelijk dank !
Bono
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-aachen-koeln/581.php
lekkersfan
1 maart 2017, 16:46
Top of the top, deze dame. Heb er niet zoveel woorden voor, eenzame hoogte, kwaliteit en geilheid ten top!
cameltoe slide
5 maart 2017, 18:37
Often present in the cinema. good deep kisses, good blow job execution,
at the end of a day, even if you think that there is no successful shooting,
Melody makes it possible which is actually impossible :)
explo
8 maart 2017, 18:36
Hoi allen,
Ik ben vandaag ingewijd in de Melody fanclub.
Fantastisch zoals Melody kan zoenen en de spanning op kan bouwen. :)
Heerlijke GFE.
Ze kwam wel wat kwetsbaar over ... voorzichtig met dit GT-pareltje dus svp allemaal ...
Dank aan Melody ... breng het gerust over als je haar ziet en/of als je het geluk hebt om een kamertje met haar te delen ...
Groetjes en veel plezier in de GT ... ,
E,
.....................Het hoogtepunt van de dag was de sessie met Melody. Zij is niet echt mijn type, maar staat bekend als servicekanon. Blijkbaar zijn die er in GT? Maanden geleden was ik op zoek naar een meisje en zij zat in mijn ogen mij hinderlijk te paaien. Ik was waarschijnlijk wat kortaf waarop zij mij op mijn manieren wees. “Je kunt het niet erger verstieren als een hoer je wijst op je manieren” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Aan de bar mokte ik toendertijd een beetje tegen een ijsbeer die mij vertelde dat ze een servicekanon was. “Ik dacht dat zware wapens niet waren toegestaan?” vroeg ik nog en ik had al spijt van mijn onbeschofte gedrag. Ik dacht niet dat het ooit nog wat zou worden met dat servicekanon. Maar vandaag was dat blijkbaar vergeten. Ze maakte mij het hof en ik liet deze kans niet liggen. Op de kamer was het 1 groot hoogtepunt. Is bij de meeste dames het tongzoenen hooguit een beetje met het tongetje friemelen, maar bij Melody gaat ze recht je keel in met haar tong. Met recht wordt zij een servicekanon genoemd.....................
This Melody is a melody for you zong Julien Clerc en wie had gedacht dat hij nog eens gelijk zou krijgen.
Uitrustende in de kino werd ik benaderd door een dame die ik nog nimmer had waargenomen,met gebarentaal probeerde ze mijn aandacht te trekken en dat lukte.
Zo n gekke aktie is weer eens iets anders als schlussel schatzi wat de meeste biosplaksters als openingszin hebben.
Ze nestelde zich op mijn bankje en stelde zich voor als Melody!!Waar meestal de alarmbellen gaan rinkelen bij namen was het nu het geluid wat ik waarnam in Las Vegas vorig jaar,Jackpot!!
Uiteraard is elke sessie afhankelijk van persoonlijke symphatie,doch met zo n serviceniveau kun je niet fout zitten en dat bleek.
Al in de kino werden mijn stembanden gekieteld door haar tong en op de kamer werd deze tongsessie voortgezet,geweldig het niveau van Tanja,Maria en een kleine roodharige:gruebel:.Na langdurig tz werd mijn lichaam zacht verkend en werden eerst de noten eens goed onder handen genomen waarna ze zich over de schuiftrompet ontfermde.Een uitstekende en zeer afwisselende pijpsessie volgde,werkelijk een genot welke eindigde in een super ft.
Terwijl andere als speedy gonzalez naar de prullenbak rende ging Melody rustig door met kleine gign te verwennen en af te sluiten met strelen.Pas hierna werden de nakomelingen gedump.
Na deze voorstelling kon ik alleen maar bis,bis roepen,wat een symphatieke dame.Encore!!
Inside_her
30 juli 2017, 21:10
Hallo ijsberen, kan iemand mij vertellen of Melody aanwezig is in GT? En als je haar spreekt eventueel vragen of zij de 2 weken op Maandag en dinsdag aanwezig is? (ja ik weet dat ik kan bellen, maar zit momenteel in het buitenland, waar het niet zo makkelijk gaat) Alvast bedankt!
pasja
3 augustus 2017, 17:02
woensdag ben ik met haar op de kamer geweest.. Een van de beste sessies van de afgelopen jaren. Lekker diep tongzoenen en een uitmuntende blowjob. Volgende keer ga ik voor een uur..
Patjax
26 augustus 2017, 06:48
Een Melody die in je hoofd blijft hangen
Het is zaterdagavond rond half tien als ik besluit even te gaan liggen in de Kino. Iets wat ik eigenlijk nog nooit heb gedaan in GT. Na een kleine tien minuten staat er plotseling een dame voor me en vraagt in het Duits of ik wil knuffelen. Hoewel ik perfect Duits spreek vraag ik haar of ze ook het Engels machtig is. Ze geeft aan dat dit moeilijker voor haar is, maar het wel wil proberen. Ik zeg haar dat we wel in het Duits verder kunnen gaan. Het levert een Babylonische spraakverwarring op waarbij we van taal blijven wisselen. We stellen ons voor en ik gooi er wat Bulgaars tegenaan en zij wat Nederlands.
Ze komt bij me liggen en ons gesprekje gaat vlotjes. Dan opeens heb ik haar tong in mijn mond. Niks geen tiptongetje, niks geen halfslachtig werk, maar volledig. Uiterst sensueel laten we ze met elkaar spelen. Tot mijn verrassing blijft ze doorgaan en er verstrijken enkele minuten. Ik zeg haar met een knipoog dat als ze niet wilt dat ik praat ze dit ook gewoon had kunnen zeggen. Ze zegt dat dit niet het geval is, maar dat ze de behoefte voelde om me te kussen. De volle overgave waarmee ze kuste kon niets anders betekenen dan dat dit wel eens een topsessie kon worden en ik zei haar dat ze als ze wilde voor een sleutel kon gaan kijken.
Beiden hadden we verwacht dat er wel een wachttijd zou zijn op dit tijdstip op een zaterdagavond, maar ze was binnen een minuut terug met de sleutel.
Vanaf de eerste tot de laatste minuut van dit concert des levens klopte alles. Telkens raakten we de juiste snaar bij de ander en langzaam maar zeker werd duidelijk dat hier iets unieks aan het gebeuren was. Een perfecte eerste symfonie zonder ook maar een wanklank of valse noot. Alles liep naadloos in elkaar over. Het was een samensmelting van twee zielen met één gedachte.
Na bijna twee uur bereikten we het slotakkoord. Moe maar voldaan bleven we in elkaar verstrengeld liggen. Ze vroeg zich hardop af of we dit ooit nog zouden kunnen overtreffen en mocht ik in de toekomst met haar willen herhalen was ze bang dat het alleen maar kon tegenvallen. In 99% van de gevallen zou ik haar waarschijnlijk gelijk gegeven hebben, maar in dit geval niet. Ik heb het gevoel dat we onze beste symfonie nog moeten componeren. De enigste gedachte die er door mijn hoofd speelde was encore, encore.
We rookten nog een sigaret en in de kleedkamer eindigde het zoals het begon. Waar je normaal afscheid neemt met drie bescheiden kusjes stonden we als twee pubers nog minutenlang te tongzoenen en knuffelen. Dit melodietje zal me niet snel gaan vervelen.
pret
26 augustus 2017, 11:03
Ze is inderdaad een zeer slimme meid die weet hoe ze je lang op de kamer kan houden. Zelfs ik ben er in getuind. Ze poogt je gevoel te geven dat je helemaal geweldig voor haar bent en of je weer de volgende keer met haar wilt. Blablablabla.
Teiresas
26 augustus 2017, 11:44
Ze is inderdaad een zeer slimme meid die weet hoe ze je lang op de kamer kan houden. Zelfs ik ben er in getuind. Ze poogt je gevoel te geven dat je helemaal geweldig voor haar bent en of je weer de volgende keer met haar wilt. Blablablabla.
Niet zo cynisch Pretje...
Had je een prima sessie of niet? ;)
pret
26 augustus 2017, 11:55
Niet zo cynisch Pretje...
Had je een prima sessie of niet? ;)
Sessie was geweldig uiteraard. :biggrin:
Admin
6 september 2017, 16:58
https://www.ijsberenforum.com/forum/img/lr/melody_01.JPG (http://100girls.de)
https://www.ijsberenforum.com/forum/img/lr/melody_02.JPG (http://100girls.de)
https://www.ijsberenforum.com/forum/img/lr/melody_04.JPG (http://100girls.de)
http://100girls.de/goldentime-saunaclub-brueggen/melody-29
Highlander
27 november 2017, 12:00
Als optick ficker was de dame die de Kino binnen kwam gewandeld helemaal niets voor mij. Ze is mooi, maar geen siliconen popje waar ik normaal gesproken mee ga. Om haar op een vriendelijke manier af te wijzen meldde ik dat ik op een dame zat te wachten. In tegenstelling tot veel DVP's bleef ze super aardig en gezellig kletsen. Uit nieuwsgierigheid vroeg ik haar naam: Melody dus. En toen was ik even blij dat ik een lezer ben van dit forum en dat van collega hookers. Alle alarmbellen gingen meteen bij me af. Het fijne wist ik er niet meteen van, maar ik herinnerde me wel dat iedereen laaiend enthousiast was over deze dame. Ik vroeg haar gelijk om bij te komen zitten. Jezus Christus man. Ze knuffelde héérlijk en ben nog nooit zo gekust door een DVP. Haar tong hing gelijk tegen mijn huig. Schaamteloos gingen we tekeer in de Kino. Op de achtergrond hoorde ik een beer tegen zijn vriend zeggen 'shit, ik ben te laat'. Man man man, ik had al 50 euro betaald voor die 5 minuten in de Kino. Dat was het zeker waard. Maar gelijk de sleutel laten halen. Wat volgde was de hemel. Ik ben zelden zo gekust, geknuffeld, gezogen, gekroeld, geneukt als door Melody. Superlatieven schieten hierbij tekort. Ze likt je werkelijk overal, geen plekje slaat ze over. Het werden 90 minuten heerlijk genieten. Collega Ijsberen: bedankt. Zonder jullie recensies was ik er nooit voor gegaan. Wat een heerlijke vrouw is dit. Dit was de beste sex die ik ooit in mijn leven heb gehad. Ze geeft je het gevoel dat je de beste minnaar bent ooit ! En dat je speciaal bent. Dacht ik gisteren ook echt, ha ha ha. Maar dat maakt niet uit, deze dame verstaat haar vak. Typerend: ik was in de locker en ze kwam net terug met een andere beer. Nadat ze afscheid van hem had genomen kwam ze nog even naar me toe om te zeggen hoe fijn ze het vond. Klantenbinding natuurlijk, maar wat zou het? Dit is een topdame. Mega mega mega mega lekker..........
Nondeju hey, ik ben nog van de wap :liebe2:
Bluebear
1 januari 2018, 11:08
:freu: Een lofzang voor onze nieuwe Miss IJsbeer 2017!!!! :freu:
https://www.youtube.com/watch?v=m-pRqzuY9cg
ju52
2 januari 2018, 06:57
yes,
that was immediately clear to me:
it is not for nothing that Melody has been my favorite woman
in three different clubs for more than two years
Marco1
20 februari 2018, 22:14
Heeft iemand melody nog gezien werkt ze nog in gt.
Teiresas
20 februari 2018, 22:35
Heeft iemand melody nog gezien werkt ze nog in gt.
Ja. Erg vaak zelfs
Partycrasher
20 februari 2018, 23:29
Melody was afgelopen zaterdag aanwezig. Ze hing voornamelijk rond bij de ingang van de kino en in de kino zelf.
ju52
21 februari 2018, 04:22
Last week on thursday and saterday (Chinese Fete)
Melody was at Golden Time.
satanic surfer
5 april 2018, 10:52
wieder da na een maandje afwezigheid...
Highlander
5 april 2018, 11:23
Ik zag ze woensdag 1 keer bij de lockers. Maar werkelijk de hele avond bezet :frown:
Teiresas
6 april 2018, 11:42
Ik zag ze woensdag 1 keer bij de lockers. Maar werkelijk de hele avond bezet :frown:
Donderdag idem dito. Slechts twee keer een glimp van gezien in het voorbijgaan naar/van kamer van 's ochtends half 12 tot 's avonds 10.
Is één van de drukst bezette dames van GT. En gezien haar serviceniveau niet onterecht of onverwacht...
Patjax
19 april 2018, 21:27
Nadat het buiten te koud was om te vertoeven en de bar werkelijk de natte droom van Geer en Goor was geworden en het eerder een Steward Party was besloot ik even de rust op te zoeken voor de Kino. Er liepen wat dames voorbij maar zij konden me niet echt bekoren. Plots zag ik Melody voorbij lopen en ze dook de Kino in. Ik stond op en ging bij de ingang een kijkje nemen. Alsof ze aanvoelde dat ik haar als beoogd object voor ogen had draaide ze zich om en kwam op me af. Toen ze voor mijn neus stond zag ik de radertjes in haar hoofd draaien. Hoewel het tot op heden bij een éénmalige ontmoeting en sessie zo'n 8 maanden geleden is gebleven werd het snel duidelijk dat ze zich het herinnerde. Ze noemde een aantal zaken op waaruit dat bleek.
Ze wilde een knuffel en de gebruikelijke drie zoenen werden uitgewisseld. Ze vroeg of ik even wilde bijpraten en we namen plaats voor de Kino. Na een minuut of tien haar gezegd dat ik graag met haar wilde kameren. Het was inmiddels 21.15 uur en ze gaf aan dat ze om 22.50 een afspraak had. Haar meteen laten kijken voor een sleutel en ze kwam terug met de mededeling dat de wachttijd ongeveer 20 minuten zou zijn en vroeg of ik daar een probleem me had. Ik zei dat we dan toch nog een uur zouden hebben en dit voor mij beter als geen sessie at all was. Rustig werd er bijgepraat en ze wilde ook weten hoe het oa met bepaalde dames in SS was. Ze ging na 20 minuten kijken hoe het ervoor stond en zei dat het nog 5 minuten was.
Terwijl we aan het wachten waren zag je de nodige beren voorbijlopen die poogde haar aandacht te trekken. Op dergelijke momenten streelde ze even mijn arm of been of ze greep mijn hand vast als teken dat ze bezet was. Het wachten bleek toch langer te duren. We spraken af dat als we in tijdnood zouden komen de sessie in de Kino te laten plaatsvinden. Ze ging nogmaals voor de sleutel kijken en enkele minuten later kwam ze ermee terug. Het was inmiddels 22.18 en het zou dus een quickie moeten worden.
Onderweg naar de blokhut zei ze dat ze het jammer vond dat we ditmaal niet zoals de eerste keer meer tijd hadden. Op de kamer verspeelden we weinig tijd en haar tong zat al tegen mijn huig voor ik boeh of bah kon zeggen. Waar je zou denken dat ze zich er snel vanaf zou willen maken nam ze toch de tijd om het rustig op te bouwen. Mijn bovenlijf kreeg een extra wasbeurt en toen ze de middelste regionen had bereikt werd ook daar elke centimeter benut. Er volgde een heerlijke slow sloppy DT BJ. Na een kleine 25 minuten vroeg ze of ze in cowgirl op me moest komen of dat ik wilde dat ze door moest gaan. Geen zin om snel snel te neuken om het neuken haar verder laten blasen. Beetje bij beetje voerde ze het tempo op en na enkele minuten was het kwaad geschied. Hoewel er al 29 minuten waren verstreken en de volgende klant al aan het wachten was nam ze rustig de tijd.
Onderweg richting kleedkamers verontschuldigde ze zich dat ze zich meer had moeten haasten dan ze gewild had. Haar gezegd dat ik zeer blij was dat we tenminste nog een half uurtje hadden gehad ipv niets en dat we de volgende keer de schade ruimschoots zouden inhalen met een lange sessie. Haar gezien het lange wachten een bonus gegeven. De schat vroeg zelfs nog of ik het teveel betaalde terugwilde.
Ergens is het maar goed dat dames als Melody een speld in de hooiberg zijn. GT is absoluut mijn clubje niet, maar voor haar neem ik het op de koop toe. Ditmaal zal het zeker niet weer 8 maanden duren voordat ik mezelf overgeef aan het beste Bulgaars melodietje dat ik ken.
Rag doll, livin' in a movie. Hot tramp, daddy's little cutie
You're so fine, they'll never see ya leavin' by the back door. Mam
Hot time get it while it's easy. Don't mind come on up and see me
Rag doll baby won't you do me like you done before
I'm feelin' like a bad boy, mm just a like a bad boy
I'm rippin' up a Rag Doll. Like throwin' away an old toy
Some babe's talkin' real loud. Talkin' all about the new crowd
Try and tell me of an old dream. A new version of the old scene
Speak easy on the grape vine. Keep shufflin' in a shoe shine
Old tin lizzy, do it till you're dizzy, give it all ya got until you're put out of your misery!
geknipt uit mn bericht
Een uurtje wat met de sousa gekletst, en daarna in de tent nog geprobeerd een spagetti te scoren, maar ze waren de BBQ al aan het voorbereiden. Froome bleek in tussen de Giro te hebben gewonnen, Dumoulin mag iig het podium op en Pineut Pinot keek vanuit een bus op 21 minuten toe, compleet uitgedroogd bleek na de finish. Ik ging even een plaspauze houden en verhip, de sousa als scout inzetten was vandaag geeneens nodig: Melody stond ook bij de balie. Een halfuurtje later kwam ze me in de tent gezelschap houden, nog eens een halfuur later had ze een sleutel te pakken. De observeringen van laplagne kloppen: je moet goed in vorm zijn voor een kamer met haar, of het nu 0,5u, 1u of een pannekoeksessie is. Veel oefenen met verkoudheidssnoepjes om tongproblemen te voorkomen is een goede tip. Ze leek totaal niet van de warmte onder de indruk, ging zelfs met dubbele energie knuffelen en kussen (ik had haar ook niet over mn pogingen af te vallen moeten vertellen). Aerosmith begint aan een leuk meestampnummertje waarvan de titel eerst Rag Time moest zijn, maar de producenten vonden dat te suggestief "Yes I'm movin', Yes I'm movin', Get ready for the big time, tap dancing on a land mine" (https://www.youtube.com/watch?v=jv2vx57BYi8)
Die landmijn knalde dan ook, want Melody gebruikte een mix van langzaam knuffelen, snel droogneuken en alles er tussen in om het eerste halfuur door te komen.
Met een engelengeduld zoog ze de eerste motorplof van de dag eruit, meteen een duidelijke nomi voor de Bregovic Award (https://www.youtube.com/watch?v=NYeLG0wG--k) voor beste blasehase :baby2: Deze racebeer zag even zwarte sneeuw, dronk in een teug een halfpint Holunder leeg en omdat ik toch even niks kon draaiden we de rollen om en ging ik Melody liggen beffen tot ze wat later me in een omhelzing trekt en iets over een abonnement murmelt. Deze racebeer kreeg gelukkig geen tijd er over na te denken, want nu laat ze de tweede ronde beginnen en gaat voor zover er al een handrem op zat, is die nu zeker weg. Meestal blijft gv met Melody in mijn geval aan de rustige kant hangen, maar dit keer was het vanaf de start vollegaas, alsof we dwars door een veld F1 auto's heen moesten. Ze ligt ook nog in mn oor te hijgen dat het harder moet en het subtiele geknijp in missio en doggy onderstreept haar beweringen. Uiteindelijk gaat het voor de tweede keer fout en ploft er nog een motorblokje :lostit:
https://www.youtube.com/watch?v=jv2vx57BYi8
loving-it
8 november 2018, 17:32
Is Melody nog werkzaam in GT?
Volgende week woensdag daar naartoe en wil ze wel ontmoeten :wink2:
gignnl
8 november 2018, 17:41
Gisteren nog wel:freu:
altijdwakker
11 januari 2019, 23:24
Niet moeders mooiste maar wel zeer aangenaam. Een uurtje verpoosd en dat was geen straf.
Patjax
15 maart 2019, 06:59
Het ijzer smeden wanneer het heet is
Ik zat op een bankje in het rokersgedeelte in de bar toen ik Melody voorbij zag lopen. Gehuld in een witte handdoek ten teken dat ze van de kamer kwam. Je weet dat je het ijzer moet smeden wanneer het heet is in zulke gevallen en mijn Marlboro ging in recordtempo in as op. Mezelf verplaats richting de bankjes voor de Kino en het duurde niet lang alvorens Melody kwam aangelopen. In eerste instantie had ze me niet gezien totdat ze het punt bereikte om mij voorbij te lopen. Er verscheen een glimlach op haar gezicht en nog voordat er iets gezegd werd verdween haar tong in mijn mond. Een binnenkomertje die me al naar adem deed snakken. Er werd even bijgepraat en ik vroeg haar of ze afspraken had staan omdat de vorige keer ons samenzijn daardoor beperkt was gebleven tot een half uur. Haar balboekje was vrij, dus haar maar een sleutel laten halen.
Nadat ik haar een massage had gegeven vond ze het nodig om mijn adem weer te benemen. Er zijn weinig dames die op zo'n overtuigende manier tongzoenen dan haar. Juist op het moment dat ik dacht dat mijn kaken in de kramp zouden schieten daalde ze langzaam en sensueel met haar tongetje af naar beneden. De hunkering werd groter en voelde een tinteling in iedere vezel van mijn lijf.
Er volgde een blaassymfonie waarbij ze elke noot tot in perfectie wist te raken. De hoge noten werden met zoveel gevoel en passie gespeeld dat ze me liet zweven en ook de lage noten die ze ter afwisseling ten uitvoering bracht waren feilloos. Af en toe volgde er een klein intermezzo in de vorm van TZ om te voorkomen dat mijn "staande ovatie" vroegtijdig een eind zou maken aan het meesterwerk. In mijn gedachte speelde even de optie om zelf ook een bepalende rol te spelen in het stuk maar de volledige staat van ontspanning waarin ik verkeerde zorgde ervoor dat dit snel weer verdwenen was. Onvermoeid blies ze door tot de laatste noten uit de fluit werden getoverd en als encore bleef ze nog even doorgaan.
Na anderhalf uur kwam er een einde aan een super symfonie die smaakt naar meer. In de kleedkamer deze virtuoze dame haar verdiende gage met een extra gegeven. Waar het afscheid bij de meeste artiesten koel en zakelijk is na betaling is dit bij Melody niet het geval. Er volgde een toegift van zo'n 5 minuten tongzoenen en knuffelen.
Duur: 90 minuten
Tongzoenen: Diep-Dieper-Diepst, Nat-Natter-Natst. It takes your breathe away.
Blowjob: Diep-Dieper-Diepst, Nat-Natter-Natst.
The Killshot: The honey wanted the honey till the last drop.
GFE: Sweet, soft en sensual.
Song fitting the girl: Bon Jovi - Always
Conclusie: Als er iets is wat van Champions League niveau is in GT dan is het Melody. Een "deuntje" dat je moet ervaren. Laat je meeslepen door haar uitvoering van een sexuele symfonie. Een "muzikaal" meesterwerk.
Herhalingsgevaar: Duh!!!!!!
mynasch
16 maart 2019, 16:38
bezoek GT 15 maart 2019: sessie Melody
:):):):):):):):):):):)
uit mijn verslagje dd 15 maart
Maar ik had mijzelf een doe gesteld: miss ijsbeer 2017 : Melody zou het moeten worden. En….ze werd het… Ik ondersteun nu onmiddellijk haar verkiezing, en denk dat alles wat er over haar geschreven is 100 pct waar is. Ik heb er in ieder geval enorm van genoten. Een beetje stug bij de openings zetten, maar toen ze door had dat we naar de kamer zouden gaan ontdooide ze volledig. Ze legde ook uit hoe dat kwam…. Melody schijnt stam gasten en een-malige bezoekers te onderscheiden. Stamgasten vreest ze een beetje (raken haar wel aan etc, maar doen meestal verder niks!). Ze kende mij als stamgast (van Nikita), en liet zich daarom nauwelijks met mij in…
In de kino werd het menens (ik vroeg Melody even naast me te komen zitten…). Heerlijk flirten, beetje aanraken, een eerste (echt heel langdurende) tongzoen, en meteen wist ik dat dit een van mijn beter sessies zou worden. Op naar de kamer. Fraaie meid, beetje dikker dan toen ik haar een paar jaar geleden voor het eerst zag. En uiterst gedreven in het naar je zin maken. Echt super vrij partij (zij op haar knietjes op het bed), ik staande ervoor. Nat natter natst schreef patjax geloof ik. En die had helemaal gelijk. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Zachte aanrakingen van haar handen over mij lichaam, af toe de kleine mynasch aanrakend, ik werd helemaal gek! Kon haar heerlijk verwennen, en ook nu weer nat natter natst. Beffen, rimming, massage alles werd (volgens haar zelf) met enthousiasme ondergaan. En toen ik aan de beurt was leek het wel of er een seks-orkaan over mij te keer ging. Holy moly. Ik werd zooo geil…. Maar wou het zo lang mogelijk uit stellen. En ook daar weet Melody alles van. Melody lijkt wel een Bruckner symfonie(met zo’n naam), waarin het einde ook steeds uitgesteld wordt….. Haar blaaskunsten zijn prima, en alles wordt goed onderzocht (de sperma producers, prostaat, anus). Ik was inmiddels geil in het kwadraat. Na een vijftigtal minuten verzocht mij te neuken…. De orkaan sloeg nu echt toe. Godsallemachtig wat een vrouw. Knallend einde. En daarna een after sales waaraan je nog eens terug kunt denken.
:):):):):):):):):):):)
mynasch
13 april 2019, 08:04
GT 12 april 2019 sessie met Melody
:);):cool::);):cool::);):cool::);):cool::);):cool: :);):cool:
uit mijn stukje GT algemeen
Ik had een mega kamergang met Melody. Hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet (dauergebucht) maar wat een servic eg. Ongekend. Uitstekend kussen (de beste die ik toe nu toe in GT heb gehad), een touch die je hele lichaam in vuur en vlam zet. Heel zachtjes met haar nagels over alles waar jij neuronen hebt zitten, alles langzaam opbouwend naar je geslachtszone, waar ze toch een blowjob ten beste geeft…. Heel erg lekker. En zelf geniet ze ook volop (althans dat suggereert ze overtuigend). Ze heeft me heerlijk geneukt, terwijl Melody me tongzoenend verder afmatte. Knallend orgasme, waarbij Melody met met haar kutspiertjes extra bewerkte zoadat er geen druppel sperma kon ontsnappen…. Een uur SEKS met hoofdletters.
veel dank aan Melody
:);):cool::);):cool::);):cool::);):cool::);):cool: :);):cool:
laplagne
13 april 2019, 12:32
Melody is zeker niet de knapte en jongste dame binnen de muren van Golden Time, maar zij heeft terecht de bijnaam 'de Bulgaarse sloopkogel' gekregen.
zeppos58
13 april 2019, 13:06
Melody is zeker niet de knapte en jongste dame binnen de muren van Golden Time, maar zij heeft terecht de bijnaam 'de Bulgaarse sloopkogel' gekregen.
En tijdens mijn mer dan 35 jaar wandelen, heb ik ondervonden dat het zo bijna altijd is.
De Knapste en jongste geven meestal de minste service.....
Trouwens toen ik jong en wild was, op een fuif, trok ik steeds naar de minder knappe eenzame meisjes, altijd succes.......
Jong en wild, j in de jaren 70......... nu enkel nog wild :baeh:
Sjeufke
13 april 2019, 13:07
Ik ken haar niet van Blue Note, maar wel van Haus Panthera toen BN werd gesloten. Heel wat leuke kamers mee gedraaid. Later ook nog in Babylon en Sixsens. Jammer dat ze daar niet meer is.
blauwebeer
13 april 2019, 13:35
Blauwebeer herinnert zich de eerste keer in Blue Note met de toenmalige 'Laura' als de dag van gisteren. Ook daar, tussen al die servicegrietjes, viel zij reeds door haar gretigheid op.
fingerprint68
13 april 2019, 16:27
Nicht die Jüngste, dass ist schon ein fragwürdiger Blickwinkel, wenn man Frauen Anfang 30 als solche bezeichnet. Die sind doch meistens
immer noch mindestens 10 bis 20 Jahre jünger als die meisten ihrer Kunden. Es müssen ja nicht immer 30 Jahre und mehr Abstand sein. Wir Eisbären werden auch nicht jünger, das vergisst man schnell.
gignnl
13 april 2019, 16:59
Melody geeft je gewoon een uur (of langer) het idee dat je met je vriendin aan het sexen bent.Een illusie?in haar geval de perfekte illusie!
mynasch
23 augustus 2019, 11:45
bezoek GT 20 augustus: sessie Melody
:):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin: ;):):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;)
Ik had mijn zinnen gezet op miss ijsbeer van een paar jaar terug: Melody. Godsallemachtig, ik weet weer waarom ze miss ijsbeer werd. Een uiterst geslaagde sessie van 60 minuten, met een ruime opwarming in de kino. Kleine mynasch roert zich nu als ik dit zit te typen. Dan moet er toch wel iets gebeurd zijn….Tongzoenen van buitenaardse klasse, blowjob met grote variatie, omg, genoot zelf intens van de vrij en bef partij (super orgasme volgens haar). Waarin ik bijna kon zwemmen. Heel fijn voor een ijsbeer…
:):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin: ;):):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;)
Sphinx
24 augustus 2019, 21:21
Oh, let me in or I'll get physical with you. I just gotta dance right now, it's critical to do
No, I haven't had no dope. Lift up the velvet rope
Mr doorman stop teasing I'm freezing out here
See, I've got friends inside. It's my birthday tonight
And I'm not wearing trainers. Not to mention knickers
Grappig eigenlijk, ik probeer al een aantal weken een sixsens bericht te posten, maar iedere keer knalt er vervolgens iets in het forum. Dus frot ik de opening die ik daar wilde gebruiken maar hier in een bericht (kijken of er weer iets knalt). Komt vooral omdat de twee bouncers die me vriendelijk in GT binnenlieten vanmiddag geen enkel probleem met een snoepblikje hadden en dat helaas door strengere regels in Lemiers niet meer mee naar binnen mag. Jammer maar ze doen ook maar hun job :frown:
https://www.youtube.com/watch?v=Lo-EmtXbFRg
Melody was om 13u helaas bezet, maar ze kwam toevallig even langs om wat drinken te scoren, dus we konden een date voor later de middag vastleggen. Behalve een stevige zoen kreeg ik ook een vrolijke reprimande dat ik steeds de drukste dagen voor haar uitkies, maar haar humeur werd er echt niet slechter van. Het was even wachten op een sleutel, maar na een half uur geklets en geknuffel kregen we er toch een mee en zijn we ondergedoken in een lekker ijskeldertje (buiten is het 30 graden, zou de stem van Met het oog op morgen zeggen)
Deze racebeer kan Mynasch alleen onderschrijven. Melody's service is nog steeds van topklasse en daarmee wist ze me een uurtje lang helemaal in te pakken tot ze motorplof 1 eruit gezogen kreeg. Terwijl ik de batterijen weer oplaad heeft Melody ook een klusje voor me hihi, ze wilde namelijk de stand op 1-1 gebracht hebben. Aan de sopgeluiden, de geluidloze schreeuw die ze slaakt en de nóg diepere tongzoenen daarna te merken is het gelukt. Daarmee ging ook haar zachte kant het raam uit en de resterende tijd hebben we volgas volgeneukt tot ze me er motorplof 2 ook nog uitgeknepen kreeg. Drie uur, drie fokking uur waren we verder, was ik even blij na aankomst even een omelet met kaas gegeten te hebben. We wisselden nog wat muziektips uit, waarvan de onderstaande nog van haar komt, lijkt wel alsof Björk's Army of me en Prodigy een beetje inspiratie geleverd hebben.
https://www.youtube.com/watch?v=agk8JnNx6mQ
Player
27 augustus 2019, 19:15
Dat klinkt allemaal veelbelovend, maar ik denk dat ik Melody nog niet gezien heb in de bar, lounge of tuin. Houdt zij zich dan altijd op in en rond de Kino? Werkt ze alle dagen? En een beschrijving zou wat helpen, zeker als je haar in het halfdonker moet onderscheiden. :)
perso
27 augustus 2019, 19:54
Dat klinkt allemaal veelbelovend, maar ik denk dat ik Melody nog niet gezien heb in de bar, lounge of tuin. Houdt zij zich dan altijd op in en rond de Kino? Werkt ze alle dagen? En een beschrijving zou wat helpen, zeker als je haar in het halfdonker moet onderscheiden. :)
Hier staan wat foto's van haar. Zijn wel van een paar jaar geleden, maar denk dat je haar aan de tattoos wellicht zou moeten kunnen herkennen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31969-Melody-(Bulgaarse)-ex-Laura-BN&p=537348#post537348
Player
27 augustus 2019, 20:41
Heb ik nog niet gezien, maar kom dan ook nauwelijks in de Kino. Niet de mooiste, wordt hier gezegd. Maar afgaande op de foto’s, lang niet slecht. Ik zal toch wat vaker in de Kino moeten langslopen. Vind het enkel soms vervelend dat je al aangehaald wordt door de dames die daar op het bankje vaak op een rij zitten te wachten op loslopend wild. Ik jaag liever dan gejaagd te worden. Ben benieuwd hoe snel ik ze kan spotten.
ju52
27 augustus 2019, 21:38
The photos of Melody are already several years old.
Meanwhile, she has gained a lot and also some new and large-scale tattoos.
No good conditions to recognize here in the dark cinema.
There is only one possibility in the cinema: to kiss the women present by and by.
The longest tongue that gets stuck in your throat is the one from Melody.
Player
27 augustus 2019, 22:27
The photos of Melody are already several years old.
Meanwhile, she has gained a lot and also some new and large-scale tattoos.
No good conditions to recognize here in the dark cinema.
There is only one possibility in the cinema: to kiss the women present by and by.
The longest tongue that gets stuck in your throat is the one from Melody.
Tja, als dat de enige mogelijkheid is, zal ik toch half verplicht worden om met een aantal anderen op de kamer te gaan. Zou toch proberen op de tattoos voort te gaan. Is trouwens goed om weten dat ze ondertussen molliger is dan op de foto’s. Ik ben benieuwd.
mynasch
28 augustus 2019, 10:03
en deze dan??
https://sexdo.com/fkk-saunaclub/sex-in-brueggen/melody-melody-zu-gast-im-goldentime-fkk-saunaclub-55936
ju52
28 augustus 2019, 10:31
Yes, this is Melody, on all the pictures, very near to actual size.
But without the new tattoos, espacialy on her right arm.
Player
15 september 2019, 17:48
Moet tot mijn spijt zeggen dat ik deze topper nog steeds niet tegen het lijf ben gelopen. Was afgelopen vrijdag de ganse dag in GT en ben regelmatig langs de Kino gepasseerd, maar die was meestal vrij leeg of de dames die ik er aantrof, leken niet op Melody. Zal volgende keer aan de balie informeren over haar handel en wandel.
flens
15 september 2019, 18:34
Gestern war sie im GT. Hab sie im Kino beobachtet.
Player
15 september 2019, 20:00
Verdorie, zal nog wat geduld moeten hebben. Ofwel was ze er gisteren maar vrijdag niet. Ofwel schaakt iemand ze steeds weg voor ik langskom in de Kino.
loving-it
2 november 2019, 22:15
Woensdag 13. Melody time :freu:
sukehashi
8 november 2019, 20:45
Vandaag aan de kino tegen gekomen. Was op het punt om door te gaan toen ze me ineens tegenhield. Had aanvankelijk geen interesse, maar toen ik haar naam hoorde moest ik het wel even proberen. Heftige tongzoener, uitgebreide pijpbeurt waarbij ze NIETS vergeet. Alhoewel ze al mijn 3de van de middag was, heeft ze me zonder moeite klaar gereden. Topper.
Allo
6 december 2019, 10:09
Deze week Melody na lange tijd weer eens ontmoet.
Zoals gewoonlijk was ‘nee’ geen optie. Ze heeft haar tong al achter in je huig zitten voor je kan antwoorden en natuurlijk draai je dan mee. Wel een paar tattoos rijker sinds de vorige keer maar dat hoor in GT. Dit viel btw pas op nadat ze me half dood had zitten rijden met haar poes op mijn gezicht om vervolgens er een eind aan te pompen staand tegen de deur:)
Er is al genoeg geschreven maar hierbij toch nog maar weer een bevestiging.
Pierke69
18 januari 2020, 18:16
Ik liep via het gangetje van de bioscoop en was aan het bedenken of ik alsnog naar Acapulco Gold zou gaan en liep bijna een dame onderste boven in mijn onoplettendheid. Ik verontschuldigde me bij haar en op een vriendelijke toon en met een glimlach zei ze dat het lot bepaald had dat we elkaar op deze manier moesten ontmoeten. Ze stelde zich voor als Melody en nodigde me uit om samen te gaan zitten om kennis te maken. Ze bleek zeer aangenaam gezelschap te zijn met een prettige persoonlijkheid en het gevoel bekroop me dat dit wel eens een voltreffer kon zijn. Ik vroeg haar of ze tijd had om onze kennismaking voort te zetten op de kamer. Ze ging voor de sleutel en kwam terug met de mededeling dat we zo'n 10 à 15 minuten moesten wachten. Ze stelde voor om deze tijd in de bioscoop te verbrengen. We lagen nog niet goed en wel of ik kreeg een voorproefje van wat mij te wachten stond. Ze begon hartstochtelijk en passioneel te tongzoenen op een wijze die ik nog nooit in een club heb meegemaakt. Maar goed dat een mens ook door de neus kan ademen anders was ik in ademnood gekomen.
Na een klein kwartiertje ging ze kijken of we geluk hadden en ze kwam met een sleutel terug. We hadden een kamer binnen en deze bleek uitgerust te zijn met oa een douche en bidet. Ik sprong snel onder de douche en zij waste haar poesje op het bidet. Ze stond me op te wachten met opengevouwen handdoek toen ik de douche uitkwam. Ze droogde me af en zakte door haar knieën. Mijn angel verdween in haar gulzig mondje en net als bij het tongzoenen bleken ook haar pijpkunsten van uitzonderlijk hoog niveau. Vooral de wijze waarop ze hem helemaal tot achter in haar keeltje liet glijden voelde waanzinnig aan. Ik voelde knikkende knieën opkomen en stelde voor om te verkassen naar het bed.
We lagen compleet verstrengeld in elkaar en het zoenmonster in haar kwam naar boven. Langdurig hebben we getongzoend waarna ze al likkend met haar tong langzaam naar mijn angel ging. Wederom werd ik compleet weggeblazen door haar pijpkunsten. Om te voorkomen dat ik snel zou gaan komen dirigeerde ik haar in standje 69. Al vrij snel proefde ik de zoete nectar die haar verboden vruchtje afscheidde. Ritmisch bewoog ze over mijn tong en het kostte haar steeds meer moeite om te multitasken. Beetje bij beetje werd ik meer gesmoord door haar en gaf ze zich over aan haar eigen genot. Het blijft een heerlijk gevoel als een dame zich laat gaan. Het eindresultaat was een al dan niet gespeeld orgasme van haar zijde.
Ze moest even bijkomen en vroeg of het ok was indien ze iets te drinken ging halen en vroeg of ik ook wilde. Bij terugkomst was ze weer op adem en bracht ze mijn angel weer op steekniveau. Nadat deze weer op gevechtssterkte was kwam ze on top. In een zeer langzaam tempo schoof ze over hem heen en weer terwijl we tongzoenden. Natuurlijk werden er nog wat standjes uitgeprobeerd alvorens we in missionaris de eindspurt inzette en tot een intens orgasme kwamen. Nadat ook het laatste druppeltje eruit of erin geperst was, het is net hoe je het bekijkt, moesten we even uitpuffen.
Na enkele minuten begon ze aan de schoonmaak van mijn angel en deze reageerde er meteen op. Ze keek me lachend aan en vroeg of ze verder mocht gaan om met hem te spelen. Haar handvaardigheid bleek al snel van hetzelfde niveau dan de rest. Ze wilde graag nog wat standjes proberen die eerder nog niet aan bod waren gekomen. Soms lukt het om als een mitrailleur de orgasmes eruit te knallen als losse klodders en soms kost het wat meer moeite. Waarschijnlijk zat er te weinig tijd na de eerste. Ik had het idee dat ik eeuwig kon neuken zonder dat dit resultaat zou opleveren. Melody was van mening dat er toch nog slagroom op ons gezamenlijk toetje moest komen. Ze gaf aan dat ze er geen moeite mee had om mijn honing oraal tot zich te nemen. Nu heb ik daar geen moeite mee maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat het afbreuk zou doen aan onze sessie. Als een ware kunstenares nam ze mijn angel in haar hand. Met wat olie erbij toverde ze hem om tot een penseel om haar eigen kunstwerk te creëeren. Het resulteerde in een kloddertje hier en een kloddertje daar op het bedlaken als canvas van haar werk. Nadat de troep die we gemaakt hadden was opgeruimd hebben we nog even in elkaars armen gelegen.
Terwijl we ons gereed maakte om de kamer te verlaten zei ze dat we twee uur samen waren geweest. Een vluchtige blik op mijn horloge wees uit dat we de twee uur ruimschoots waren gepasseerd en ik vroeg of ze het zeker wist en het niet langer was. Ze was van mening dat het opfrissen, het halen van een drankje en de nababbel niet meetelde. Bij de kleedkamers haar toch €250 gegeven. Ze wilde dit in eerste instantie niet aannemen. Ik zei haar dat ze dit meer dan verdiend had, ook mede het voorproefje in de bioscoop. Ze bedankte me uitvoerig en vroeg nog twee keer of ik het zeker wist. Toen ik dat bevestigde knuffelde ze me bijna dood en zette haar dankbaarheid kracht bij met een langdurige tongzoen.
Piet Plezier
3 augustus 2020, 18:46
kijk hier in Cluj-Napoca, hebben ze al een hotel naar haar vernoemd
Toch te gek als je hier loopt en je ziet de naam Melody dat je aan een dvp moet denken.
33936
laplagne
3 augustus 2020, 20:32
Misschien is Melody wel de eigenaresse van dit hotel. Deze dame deed altijd in Golden Time goede zaken. Ik weet hoe het voelt als een berg naar je is vernoemd.
mentholbear
4 augustus 2020, 00:21
Ik zit nog niet zo lang in het vak als sommige ouwe rotten hier, maar waar staat BN voor? Ik ken alleen wijlen By Night.
ju52
4 augustus 2020, 05:42
Ik zit nog niet zo lang in het vak als sommige ouwe rotten hier, maar waar staat BN voor? Ik ken alleen wijlen By Night.
Until about 2013, Blue Note was the legendary club in Düsseldorf (Blue Note, Rather Broich 9, 40472 Düsseldorf), from which the Panthera and AcaGold later emerged.
And numerous legendary women, such as Melody, today Golden Time, then Laura.
Unfortunately I didn't get to know the club anymore, but luckily a lot of the women who worked there. All top class.
laplagne
4 augustus 2020, 06:41
Het is soms een beetje overdreven, maar er zijn gasten in Golden Time die voelen zich gezien hun gedrag ook een BN: bekende Nederlander.
whisperer
17 oktober 2020, 00:19
Is melody nu in LR?
satanic surfer
17 oktober 2020, 08:04
Neen, Melody is niet actief in clubs sinds maart (op 1 dag na begin oktober)
Kees!
19 oktober 2020, 10:11
Hoe zit het met Kyra (duitse) is ze nu GT nog dicht is ergens anders? Altijd erg lekkere dame
Melody now is a dangerous shark!!!
Beware of Melody! She now has dangerous teeth since she is at the Sharks in Darmstadt. :bibber_2: :bibber_2: :bibber_2:
But the most dangerous are still their lips and especially their tongue.
Just one
28 augustus 2021, 02:45
Vandaag Sharks bezocht. Volgens de dame aan de desk is Melody daar niet meer aanwezig. Iemand enig idee waar ze momenteel wel aan te treffen is? BVD
Tombola78
16 september 2021, 23:02
Daar ben ik ook erg benieuwd naar….. kan niet wachten om weer eens (ergens) met haar te kameren
ju52
16 oktober 2021, 00:48
The legendary Melody is since yesterday at
FKK Venus in Hamminkeln,
more beautiful than ever, with less kilos.
mynasch
16 oktober 2021, 09:50
fabulous news!
mentholbear
24 oktober 2021, 10:42
Heb nog niet eerder het genoegen gehad en zou graag eens met haar kennismaken. Weet iemand of ze er aanstaande dinsdag is?
Jack42
24 oktober 2021, 11:22
Heb nog niet eerder het genoegen gehad en zou graag eens met haar kennismaken. Weet iemand of ze er aanstaande dinsdag is?
Ja Melody :biggrin:
Flinstone
24 oktober 2021, 13:11
Ja hoor, ik heb even voor je gebeld naar Venus, en ze is er dinsdag a.s!
Werd wel aangeraden even de aanwezigheidslijst toch even te raadplegen dinsdag a.s. Voor de zekerheid.
Als je in het bezit van van een mobiel, kun je misschien bij een volgende gelegenheid zelf even bellen!
mentholbear
24 oktober 2021, 14:40
Ja Melody :biggrin:
Jij deugniet die het niet weet ;)
Ja hoor, ik heb even voor je gebeld naar Venus, en ze is er dinsdag a.s!
Werd wel aangeraden even de aanwezigheidslijst toch even te raadplegen dinsdag a.s. Voor de zekerheid.
Als je in het bezit van van een mobiel, kun je misschien bij een volgende gelegenheid zelf even bellen!
Thx. Awl is meestal pas momentopname op de dag zelf, en dan ben ik al onderweg. En clubs zelf weten het vaak niet. Vandaar dat ik hoopte dat een ijsbeer misschien directe info had.
Maar ik weet het, hoe wanhopig kun je overkomen menthol... :rolleyes:
mentholbear
26 oktober 2021, 18:23
Na de headsup op het forum dat Melody in Venus zou zijn neergestreken, besloten tegen m'n gewoonte in om Venus op niet tuin weer te bezoeken.
Gelukkig bleek dame niet gepannenkoekt en hebben heerlijk van elkaar genoten in een uitmuntende doch nogal uitgelopen kamergang. Snap wel waarom ze miss ijsbeer 2017 was :liebe2:
JonnyFontane
26 oktober 2021, 18:49
Goh......en daar heb je vier jaar voor nodig gehad om daar achter te komen.........knap hoor:biggrin:
Willem2
26 oktober 2021, 18:51
Goh......en daar heb je vier jaar voor nodig gehad om daar achter te komen.........knap hoor:biggrin:
Ja best wel want de rest van de tijd slaapt en eet hij in een club en zulke populaire dames moet je vangen en dat is dan lastig voor mentholbear ;)
JonnyFontane
26 oktober 2021, 18:55
Maar ben blij dat het hem na vier jaar toch gelukt is.........:cool:
Sphinx
26 oktober 2021, 21:16
Geknipt uit mn bericht
Ik word rond half vijf even wakker, kijk even bewonderend als Sandra langskomt maar verdulleme, daar in de hoek staat Melody met een ex-GT stamgast te praten. Geen idee of ze juist is aangesproken of juist van kamer komt, maar als ik haar goedendag zeg krijgt deze racebeer een dikke zoen en een omhelzing. Door de luide muziek begrijp ik haar eventjes verkeerd maar ze is inderdaad beschikbaar. Ik pak snel een douche en we besluiten maar gewoon een kamer op te zoeken om eerst half in elkaar verstrengeld wat herinneringen op te halen. Dat duurt vijf minuten en dan wordt praten langzaam zoenen. Melody kent inmiddels mijn muziektic en heeft haar smartphone op een spotifymix gezet. En verdomd als het niet waar is, ergens een halfuur later als ze me zachtjes maar beslist ligt af te zuigen komt die gekke Nick Cave met zijn Red Right Hand (https://www.youtube.com/watch?v=KGD2N5hJ2e0) weer langs. Melody zelf reageert er ook heel positief op en laat me met een forse knal afgaan. BOEMM!! Alsof er een molensteen aan stress van mijn nek viel. Ik krijg even tijd om op adem te komen en net als deze racebeer heeft ze ook Peaky Blinders als favoriete serie van de lockdown omarmd. Het nummer gaat voor de veel ruiger verlopen tweede helft dan ook een paar keer op repeat want ze leek er echt door te worden opgezweept. Die doggy waarmee uiteindelijk motorplof 2 tot stand kwam is ook weer genoteerd op mn stappenteller: 8 minuten hardlopen a 253 calorieën. Inmiddels waren we wel 3 uur verder en was Caracol na afrekening en afscheid er als de kippen bij om het stokje over te nemen. "Flik dat niet nog een keer hè" verwijt ie me vriendelijk. Daar kan deze racebeer echt geen uitingen over doen ;)
"You don't have no money? He'll get you some
You don't have no car? He'll get you one
You don't have no self-respect. You feel like an insect
Well don't you worry buddy 'Cause here he comes
Through the ghettos and the barrio and the Bowery and the slum
A shadow is cast wherever he stands.
Stacks of green paper in his Red right hand"
mentholbear
27 oktober 2021, 02:21
Ja best wel want de rest van de tijd slaapt en eet hij in een club en zulke populaire dames moet je vangen en dat is dan lastig voor mentholbear ;)
Lol, even was ik nog bang dat ze gepannenkoekt zou zijn, zoals Anka vandaag.
Ik ging namelijk eerst ontbijten en heb d'r erna een poosje niet gezien. Voordeel van een dagje uit is dat je de tijd hebt. En dat werd beloond. Uiteindelijk was ze gisteren wat later op de avond wel makkelijk aan te spreken aan de bar.
mynasch
5 november 2021, 10:32
van mijn stukje bij Venus algemeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=762078#post762078): lofzang voor Melody
:);):betrunken::betrunken:;):):);):betrunken::betr unken:;):):);):betrunken::betrunken:;):)
Saunaclub Venus dd 4-11-2021 sessie met Melody
Bruckner 5, Mozart 39, Lassus Modulus quinis vocibus,
Al deze melodieën passeerden de revue bij de ontmoeting na een aantal jaren met Melody in Venus. Een tweetal weken terug had ik in Venus een prima dag, maar zoals velen opmerkten er ontbrak een deuntje. Ik zag nu om 11:00 dat Melody er daadwerkelijk was, en spoedde mij naar Hamminkeln. Kwam rond tweeën aan, en werd hoffelijk binnengelaten.
Een aantal prachtige meiden waren aanwezig, maar geen spoor van Melody. Het leuke is als je er net een keer geweest bent dat een aantal meiden je herkent. Leidde tot een aantal plezierige gesprekjes met bijvoorbeeld Anka, Cataleya, Sabine, die me anders waarschijnlijk toch niet echt hadden gezien. Moest me enorm bedwingen om niet een ouverture te laten plaats vinden. En ja hoor, na een forse periode dook daar ineens Melody op. Kennelijk had ze nog een andere afspraak, maar ik werd beloond en ze maakte onmiddellijk tijd voor me. Die ander moest nog maar even wachten….
En wat een sessie werd het met Melody. Ooo lalala. Zoenen en pijpen als geen ander. Het was/is niet voor niks Miss Ijsbeer jongens. Ze iets niets verleerd door de corona crisis. En dan ook nog een hartstikke leuke meid, die genoot van onze sessie. Waar ze helemaal blij van werd. Wat een heerlijke illusie! Ik had natuurlijk een chocoladeletter M meegenomen.
Tomas Luis Da Victoria, Gesualdo (kom op IJsberen ff googelen) al deze melodieën opgewekt door Melody! Zin in het leven!!!
:);):betrunken::betrunken:;):):);):betrunken::betr unken:;):):);):betrunken::betrunken:;):)
Wentelt Eefje
23 januari 2022, 16:03
Bij mijn clubverslag: Vrijdag 22 januari 2022, FKK Sauna Club Venus, Hamminkeln (http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=770557#post770557)
Er zitten een aantal DVPs die ik ken van andere clubs, maar ook een mij onbekende met een leuk maar licht ordinair koppie en een prettig brutale uitstraling. Ze lijkt me een jonge dertiger en met haar ontspint zich een spontaan en zeer aangenaam gesprek. Heel even wordt de barkeeper erin betrokken omdat hij zich erin wil mengen (we zien beiden zijn oren spitsen) en daarna kwebbelen wij verder. Ze vindt het bizar dat iemand na een nachtdienst en slechts een paar uurtjes slaap al in de club is, maar ik verzeker haar dat vaker te doen en juist zo lekker ontspannen de wellness gebruikend weer “tot leven te kunnen komen”. Ze komt uit haar stoel dicht tegen me aan staan en onze handen gaan bij elkaar op verkenning uit, waarbij ze zegt dat ik haar niet mag vergeten als ik tot leven kom, of vraagt ze, maak ik een kans als ik je verder probeer te verleiden, want je ogen twinkelen.
Vanaf het moment dat ze (tegen me aan) is gaan staan voel ik mijn geilheid exponentieel toenemen en ik zeg dat ik als ik haar was er nog iets aan verleidingskunsten tegenaan zou gooien. Maar dat ik in dat geval ook haar naam wel graag wil weten… … het plichtmatige namen uitwisselen en handjes schudden heeft tot dan nog niet plaatsgevonden. Ze heet Melody en komt uit Bulgarije en inmiddels weet ik het zeker. Ik ga niet verder hoeven herstellen maar ben zo geil, dat we nu een kamer gaan opzoeken. Als ik aangeef wel nog eerst even weer te gaan douchen wordt dat zeer gewaardeerd. Ze loopt mee, doucht niet mee, maar staat wel bijna bij onder de straal door te kletsen. Als ik me afdroog en zoals gebruikelijk eerst mijn haar gedaan heb, dat dan wild uitstaat, zegt ze onmiddellijk dat ik niet mag kammen of borstelen, ze vindt dit geweldig en wil dat ik zo mee ga naar de kamer. Uiteraard is haar wens mijn commando.
… of Life
https://youtu.be/2NUPZFPfO10
Ze start een Spotify playlist, ik geef aan geen haast te hebben en geheel zelf verantwoordelijkheid voor de kamerduur te nemen. Melody vraagt of ze een paar minuten van die tijd mag stelen om de betekenis van mijn tatoeages en sieraden te achterhalen. Met alle plezier en het resulteert erin dat ze met een grote grijns een andere playlist start die precies in de roos is. Dat zijn haar tongzoenen ook, ik geniet met volle teugen van haar diepe intense manier van tongen. Zij ook van de mijne lijkt het en even later blijkt het als ze heel even pauzeert en zegt: “Je maakt me helemaal gek! Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand zoende die zo precies zoent als ik het lekker vind.” Ik beaam dat het me precies zo vergaat en ineen gestrengeld tongzoenen we heftig door. Onze handen strelen en kneden, maar gaan bij de primaire erogene zones niet verder dan uitdagend teasen. Heel even overweeg ik om gewoon anderhalf uur zo te gaan liggen tongzoenen, want dit is echt heel bijzonder! Toch doe ik dat niet en als ik Melody voorstel haar andere lippen te gaan kussen en met haar klitje te gaan tongworstelen wordt dat in blijde afwachting van wat zou kunnen komen geaccepteerd. Een snelle blik op mijn wijzerplaat leert me dat we minimaal een half uur heerlijk hebben liggen tongen.
Go Dung
https://youtu.be/g30JOxY2PUU
Het is een genot haar kutje te verwennen en ze reageert er ook daar perfect op. Lekker fris kaal kutje met mooie schaamlippen en mijn lippen, tong en zachtjes ingezet zelfs mijn tanden zorgen ervoor dat mijn kin natter en natter wordt. Melody lijkt ondanks het vroege uur op zoek te gaan naar een hoogtepunt en laat zich gewillig tijdens het likken vingeren en na het rimmen ook daar. Om zichzelf het laatste zetje te geven doet ze iets dat mij laat gniffelen. Een ex van me had ook altijd de neiging om als ze er bijna was maar nog een klein zetje nodig had haar eigen navel te vingeren. Wat een genot als de inspanningen beloond worden, heb echt met plezier - zie ik even later - drie kwartier diepzeegedoken zonder duikbril. Ik ga langzaam naar boven om haar weer te kunnen tongen en mijn lul glibbert er maar net heerlijk overheen en weer en heen en weer, maar het is me te gevaarlijk en haar ook. Als “beloning” wordt mijn hele lichaam maar vooral mijn inmiddels om verlossing schreeuwende lul door haar lippen en tong verwend terwijl ondertussen haar handen ook overal over mijn lijf zwerven. Daarbij verliest Melody niet één keer het oogcontact, of het nu direct of via de spiegels is, en doet uiteindelijk de witte zaadfontein spuiten tot mijn volle volle genot en tevredenheid. Echt een fantastisch potje sex, dat we afsluiten door nog even lekker tongend in elkaar terug te kruipen voordat de klodders verwijderd gaan worden.
Grappig genoeg hebben we allebei geen bedrag genoemd na het verlaten van de kamer. Als ik Melody het geld overhandig bij de receptie en zij het natelt blijkt niet alleen bij het tongzoenen “twee zielen, één gedachte” te gelden. Heb niet meegedaan aan de recente Miss Ijsbeer verkiezing, maar die van mij voor 2022 staat al vast.
mynasch
24 januari 2022, 15:57
Heb niet meegedaan aan de recente Miss Ijsbeer verkiezing, maar die van mij voor 2022 staat al vast.
volgens mij was ze al eerder miss ijsbeer!!!
FrankBlack
2 februari 2022, 04:27
Het is soms een beetje overdreven, maar er zijn gasten in Golden Time die voelen zich gezien hun gedrag ook een BN: bekende Nederlander.
Wij keuren dames, maken opmerkingen over hun verschijning en landen met ze in bed. Dat heeft sowieso iets van BN gedrag. Enige verschil is dat wij er netjes voor betalen, de dames wel akkoord zijn en we geen machtspositie hebben. 🤣
mentholbear
13 april 2022, 13:50
Voor mij een dag te laat, maar voor de liefhebbers lijkt het er volgens de AWL op dat Melodie weer in tha house is :freu:
mynasch
21 april 2022, 08:34
bezoekje SC Venus dd 20 april, sessie met Melody
:):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunken: :):):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunke n::):):betrunken::betrunken::)
uit mijn verslagje "Algemeen"
Terug naar de bar, beetje gedouched, en zette mij op de bank om een showtje te bekijken, en hops daar vloog Melody mij om de hals. Niet meer verwacht, toch gekregen… en wat een super sessie werd het met deze intens beminnende Melody. Op nieuw een top kamer-sessie met alles erop en eraan. Teer beminnend, plezierige playlist, gave zoenen, een blowjob van de bovenste plank, mijn hele lichaam in vuur en vlam. Ik begrijp waarom ik weer een beetje zenuwachtig was toen ik de club binnen stapte! Dank Melody voor je inspanningen en gecreëerde illusies die even werkelijkheid werden.
hier ligt verslaving op de loer....
:):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunken: :):):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunke n::):):betrunken::betrunken::)
mentholbear
22 april 2022, 03:01
Weet iemand of Melodie er aanstaande dinsdag is? Zou graag weer es willen :tongue: worstelen
edwinhotel
22 april 2022, 06:22
Volgens mij start ze altijd op woensdag
Piepo777
22 april 2022, 20:00
Is dat die leuke dame met de vlinders op haar rug ?, heb haar vroeger vaker in Bynight gehad als ze dat is.
Piepo…
Boy69
22 april 2022, 20:20
Is dat die leuke dame met de vlinders op haar rug ?, heb haar vroeger vaker in Bynight gehad als ze dat is.
Piepo…
De dame met vlinders op de rug is Melanie en werkt nu in Rheingold
mynasch
3 juni 2022, 14:49
uit mijn verslag van 2 juni 2022
sessie 1 met Melody
:);):biggrin::);):biggrin:);):biggrin:);):biggrin: );):biggrin
Ik hoopte dat Melody (waarvan ik eerde zag op de AWL dat als ze er is vroeg begint. En ja hoor …. Ze zat aan de bar met een drietal andere dames en vormde zo een lieftallig ontvangstcomité . Anka, Mara, Lori men kan het slechter treffen. Cappucinnootje besteld bij Elena, en mij naast Melody genesteld. Ze kan heerlijk kletsen, en ik laaf me altijd aan haar ervaringen en ontwikkelingen. Deze keer ook over energie status in Europa gekletst. Leuk hoor. En langzaam maar zeker ook wat speelse aanrakingen, tot ik me niet meer kon inhouden en de erotische tak van de ontmoeting verder wilde uitbouwen! Een prachtige sessie ontstond, vol van GirlFriendExperience. Melody is gepassioneerd, tracht het naar je zin te maken, is inventief, en weet de niet verbale meldingen van mijn lichaam uitstekend in te schatten, en er naar te handelen. Wat wil een man op leeftijd nog meer? Haar beminnen. En ook dat is een privilege om dit fraaie lichaam helemaal te verkennen. Van top tot teen, met alle plooitjes, holtes, lipjes, en wat dies meer zij. Heerlijk om je daar een aan te verlustigen, en de positieve reacties op je handelen. Wat kan Melody heerlijk zoenen. Sjonge jonge er lijkt aan ons tongen geen eind te komen. Heerlijk. En ook haar zachter strelingen over je lichaam, terwijl haar mond de kleine mynasch heerlijk pijpt is ook extreem genieten. Na een paar neuk standjes, mijn orgasme heel lang uitstellend. Nog verder gegaan met orale verwenning bleek een heftig orgasme uit mijn tenen een fraaie sperma fontein op te leveren. Geile sessie. Nog een beetje nagenietend de sessie tot precies een uur laten duren. Wat een vrouw zeg!
sessie 3 van deze dag opnieuw met Melody...
Poosje rond gedwaald, pizzaatje besteld en opgepeuzeld, nog een paar woorden met de nieuwe Sofia gewisseld (die is echt een beetje te mager voor mij) voor zover dat überhaupt al ging. Zou ik nog een derde sessie met Mara….nee hoor, daar bleek Melody nog vrij rond te lopen (dat gebeurt nauwelijks). Sessie in de kino, met tamelijk geile porno op de achtergrond en Melody op de voorgrond. Oh my God. Vond ik toch wel een heftige ervaring. Had ik wel eens in GT gedaan (in de kino), maar nog nooit elders… en met Melodies inzet een opnieuw uiterst plezierige sessie…
:);):biggrin::);):biggrin:);):biggrin:);):biggrin: );):biggrin:
ToroTinto
4 juni 2022, 22:14
Moo verhaal M. Het maakt mij wel nieuwsgierig naar haar. Ben nog niet eerder in Venus geweest (veel vaker in Babylon). Ik zie van Melody of Melodie geen foto. Ze heeft cup A? Meestal houd ik van iets groters, behalve als alles goed in proporties is, en er een volle erotische klik is. Dan zal ik ter plekke (plan aanstaande vrijdag) mijzelf maar verder op de hoogte moeten stellen van wat ik van haar vind en of ik ook echt met haar van bil ga.
WANDELAAR5
10 juli 2022, 10:04
Gisteren voor het eerst Melody getroffen. Nu haar paspoortje opgezocht en als de jaartallen kloppen is ze inmiddels 37 en was ze al top op haar 25e! Nu is voor mij de ideale leeftijdscategorie 26 tot 36 zeg ik altijd, maar voor een dame die in zulke bewierokende termen is beschreven door Satanic Surfer moet ik dan maar een uitzondering maken :). Ik kan de lovende berichten alleen maar beamen. De dame wist me met een leuk gesprek en wat lekker tegen me aan staan de kamer op te lokken.
Daar kwam het tot een tergend langzaam sexueel spel van heerlijk tongzoenen, pijpen, weer stoppen en TZ, 69 en zo verder waarbij ze mijn Barokkar in een continue staat van erectie wist te houden. Ik liet het allemaal maar gebeuren en lag te genieten (af en toe het werk van haar overnemend. Het enige wat ik nauwelijks kan beoordelen zijn haar neukkwaliteiten. Normaal neemt dat een behoorlijk deel van mijn kamers in beslag, maar nu had ze me zo opgefokt en de boel uitgesteld dat ik denk ik binnen 3 minuten al kwam. We waren een uur en een kwartier bezig geweest!
Daarna vroeg ik of ze het resterende kwartier gebeft wilde worden of een massage wilde. Meestal is het antwoord “massage” (1 keer een dame die allebei wilde meegemaakt), maar haar antwoord was beffen. Dus haar nog heerlijk klaargelegd en een beetje gevingerd. Orgasme gespeeld? Zou best kunnen met een dame met deze acteerkwaliteiten. Maar ze wist bij mij in ieder geval de illusie te wekken dat het echt was en we waren ook wat over de anderhalf uur heen gegaan (gewoon 1,5 uur afgerekend heel correct). Kortom: eindelijk heb ik ook eens van haar mogen genieten en een behoorlijk jaloers gevoel richting de mannen die zo lang geleden al van haar genoten hebben :). Herhalingsgevaar 100%. Na Liana die ik optisch nog wat mooier vindt de nummer 2 in Venus voor mij.
mynasch
20 augustus 2022, 10:42
uit mijn verlagje Venus bezoek 19-augustus
:):):);):):):);):):):);):):):);):):):);)
Snel mij als zomerse ijsbeer verkleed (keurige -vrij nieuwe geloof ik- katoenen velletjes) en op naar de bar. Warm onthaald door de vrolijke Melody, die mij in het kleed dat onze lieveheer haar gegeven heeft mij heerlijk een knuffel van de bovenste plank gaf! Cappucinnootje erbij, fijn dat dat apparaat is aangeschaft, en een poosje zitten kletsen. ’t is een leuke meid. Vele onderwerpen passeerden de revue, af en toe mij zachtjes aanrakend. Het moet er van komen, want de kleine mynasch begon vervaarlijk op te spelen…. Op naar een nog een beetje frisse kamer. Mijn hemel wat een bof dat ik Melody heb leren kennen. GFE van de bovenste plank. Voor mij betekent dat lange jummie tongzoenen, hele lichamen zachtjes bestrijken, uiterst zachte massages. Op haar knieën op het bed en ik staande ervoor wist ze de kleine mynasch tot in opperste extase te brengen door een zeer gevarieerde langdurende blowjob. Tegelijkertijd kon ik haar fraaie rug een billen ook eens geraffineerd met babyolie bewerken . Erg geil al zeg ik het zelf. Daarna haar een poosje op haar rug gelegd om haar voorkant eens onderhanden en mond te nemen. Hemeltje lief wat een ervaring weer. Op de achtergrond aan slowjazz muziekje van Melodies speellijst. Melody wilde het uur afmaken met een verwen partij voor mij. Welaan....dat is gelukt!!
super sessie, dank je Melody!
:):):);):):):);):):):);):):):);):):):);):):):);)
blauwebeer
3 september 2022, 12:46
De jaren in het vak hebben duidelijke sporen nagelaten, maar desondanks blijft ze nog steeds even aangenaam in omgang als 11 jaren geleden in Blue Note.
mentholbear
3 september 2022, 13:14
Werkt ze er nog? Hoop d'r volgende week te kunnen treffen.
blauwebeer
3 september 2022, 17:12
Werkt ze er nog? Hoop d'r volgende week te kunnen treffen.
En of, ze was gedurende de ganse dag 20 minuten eens NIET aan 't werk.
mentholbear
3 september 2022, 21:34
Wanneer was dat? Gisteren en vandaag toen ik op de awl keek stond ze niet op Aanwezig.
cootje
3 september 2022, 21:43
Vandaag niet gezien.
Eddy_V
3 september 2022, 23:28
Wanneer was dat? Gisteren en vandaag toen ik op de awl keek stond ze niet op Aanwezig.
Normaal gesproken is zij er niet in het weekend
mentholbear
4 september 2022, 01:15
Hopelijk is ze er volgende week donderdag wel. Ben van plan om weer es naar Venus te gaan.
johnnywalker77
4 september 2022, 19:45
Hopelijk is ze er volgende week donderdag wel. Ben van plan om weer es naar Venus te gaan.
Neem je lasso mee of stel je verwachtingspatroon bij…die is lastig te vangen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maatje te groot
4 september 2022, 19:59
Ik zal wel geluk hebben gehad, want vorige week woensdag was ik rond half twaalf aangekomen en er zat slechts 1 dame. Stelde me voor en zij bleek Melody te zijn. We hadden direct een klik dus vertrokken na wat kletsen en een drankje naar de kamer. Ik heb nog nooit zo’n ervaring gehad. Muziekje aan en vervolgens zoenen, lang en intens. Al vrij snel werd duidelijk dat we niet in een half uurtje klaar zouden zijn. Na mijn hele lichaam de nodige aandacht te hebben gegeven begon het orale spel met maatje. Wederom lang en intens. Vervolgens de rollen omgedraaid en ook haar lang en intens verwend, wat leidde tot een zucht en een compliment toen ik stopte. Daarna rubbertje erom en een paar standjes gedaan, ze is lekker strak. Na een heerlijk hoogtepunt nog liggen kletsen over wat er allemaal in het wereldje van de clubs speelt. Ze ziet me snel terug, ze is verslavend lekker.
mynasch
23 december 2022, 10:45
Bezoek Venus 22-12-22 sessie een: Melody
:):);):):);):):);):):);):):);):):);)
uit mijn berichtje van Venus dd 22-12-22
Melody hing heerlijk rond mijn hals. Wat een super dame. Is het toch. Gezellig even zitten kletsen met een cappuccinootje. Mijn zelfvertrouwen werd door Melodies natuurlijke optreden helemaal aangewakkerd, en een kamer kon niet uitblijven.
Hiper duper super ervaring. Melody heeft GFE uitgevonden volgens mij. Voorkomend, zacht, heerlijk ruikend. Tongzoenen absoluut jummie, haar lichaam aanraken is en feest. En haar erotische intelligentie is van eenzame hoogte. Kortom ik stond weer eens even in vuur en vlam. Zoals altijd tot over mijn oren verliefd. En wat een plezier om door haar dan ook nog eens zo uiterst geraffineerd bemind to worden. Kan er ook gewoon kort over zijn: de reden waarom ik naar Venus kom!
thanks Melody!!!!!
:):);):):);):):);):):);):):);):):);)
Sphinx
5 februari 2023, 13:56
Na een tijdje pauze ivm een verandering van baan en alle trubbels erom heen was ik afgelopen vrijdag weer in de gelegenheid om een bezoekje af te leggen. Genoeg mogelijkheden op de AWL, waaronder dus Melody. Die kwam me na een uurtje inderdaad opzoeken, al had ze door andere afspraken niet meer dan een uur de tijd. Dat bleek ook al meer dan genoeg te zijn voor een ontstressende belevenis. Haast was er niet bij, ik werd heel rustig en langzaam naar een hoogte punt gezogen. Een van de nummers die op de playlist langskwam was deze van Candy Dulfer, hier met ondersteuning van Ulco Bed: Lilly was here
https://www.youtube.com/watch?v=Nthf9n9IGPk
Staat niet meer op de lijst
mynasch
10 mei 2023, 13:36
Melody meldde dat ze zichzelf in een andere richting wil ontwikkelen.
Begrijpelijk, maar slecht nieuws voor de Melody fans. En ik ben er daar eentje van.
Ik hoop dat ze in haar dromen slaagt! En toffe meid.
Johnsonxxx
10 mei 2023, 16:03
Melody meldde dat ze zichzelf in een andere richting wil ontwikkelen.
Begrijpelijk, maar slecht nieuws voor de Melody fans. En ik ben er daar eentje van.
Ik hoop dat ze in haar dromen slaagt! En toffe meid.
Dat is haar volledig gegund natuurlijk!!
Wel jammer voor de liefhebbers van echte GFE, want die gaf ze als geen ander.....ik heb haar helaas (te) laat leren kennen en slechts 1 keer mee op de kamer geweest, maar dat was dan ook meteen een droomkamergang!:freu: Daar zal het dan helaas bij blijven....voordeel is dat ik er altijd met heel veel plezier aan terug zal denken, want mijn ervaring is toch dat hoe vaker je met eenzelfde meisje naar de kamer gaat, hoe minder het wordt :cool: -> ieder nadeel heeft zijn voordeel :biggrin:
mentholbear
12 mei 2023, 12:22
Jammer, had graag op herhaling gewild. Ze was er eentje die je oneindig kon beademen :rolleyes:
Wens d'r het allerbeste :wink2:
Leuke en spontane meid.
Haar vertrek gaat menig ijsbeer veel geld besparen ;)
mynasch
13 mei 2023, 05:41
Dat is haar volledig gegund natuurlijk!!
, want mijn ervaring is toch dat hoe vaker je met eenzelfde meisje naar de kamer gaat, hoe minder het wordt:biggrin:
had ik absoluut geen last van met Melody..... Oooo my godddd wat een droomsessies!
Leuke en spontane meid.
Haar vertrek gaat menig ijsbeer veel geld besparen ;)
Ja een geniepige meid, zelfs mij wist zij 1,5 uur op de kamer te houden.
schoolmeester
13 mei 2023, 07:25
Zo..... dan was het echt een pretkamer.
mentholbear
13 mei 2023, 10:12
Ja een geniepige meid, zelfs mij wist zij 1,5 uur op de kamer te houden.
Inderdaad, nu je het zegt. Zelfs deze dagobear wist ze de 1e keer al 2 uur op de kamer te houden :hammer:
schoolmeester
13 mei 2023, 11:58
Ik wist niet dat jij 2 uur zonder eten kon.......
mentholbear
13 mei 2023, 13:53
Mijn mond werd 2 uur lang bezig gehouden en kwam niet aan eten toe :biggrin:
Nu ik er aan terugdenk... Ik had volgens mij erna last van kaakspierpijn op de terugweg. En dat zegt wat voor deze veelvraat wiens kiezen continue aan het malen zijn :rolleyes:
schoolmeester
13 mei 2023, 15:31
Pijn aan de kaken kan ook ergens anders van komen.
Te lang b.....
Siberische tijger
13 mei 2023, 19:07
Mijn mond werd 2 uur lang bezig gehouden en kwam niet aan eten toe :biggrin:
Sinds wanneer hoort 'kerels pijpen' thuis in een dames topic?
Blowjobbear is een betere nickname voor jou.:biggrin:
mentholbear
14 mei 2023, 19:55
Hoho, dat zou in het Theo's topic horen :hammer:
Dit had allemaal betrekking tot voormalig Miss ijsbeer.
dupontxxx
6 juni 2023, 18:00
Thanks you for the wonderful moments Melody. Wish you all the best
robido63
14 juli 2023, 15:27
Vandaag aangemeld op dit forum. ik was al eens aangemeld maar niet met welk mailadres. Een maandje of 3 geleden voor het eerst in venus. meldoy had prima in de gaten dat ik er de 1e x was. Ze besprong me. Zag er ook heerlijk uit moet ik zeggen. Ze gaf mij iig wat ik al een tijdje niet had beleefd. Heel veel tongzoenen en strelen. Lijkt veel geld als je er 2 uur bent geweest maar kijk eens op kinky wat je voor 1 uurtje betaalt...
Helaas staat ze niet op de lijst van dames. ik ga zondag weer heen. nieuwe ervaringen opdoen.