PDA

Volledige versie bekijken : Tinka (Roemeense/Bulgaarse)



Cuties
12 november 2012, 21:17
Naam : Tinka
Werktijden/Werkdagen: ?
Nationaliteit/Taal : turks/bulgaars/roemeens/ duits
Leeftijd : eind 30/begin 40
Haarkleur/-lengte : zwart/ halflang
Gebit/kleur: picobello/normaal
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : normaal/ klein
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: normaal: nmc,pzc, cob
Voordelen: relaxed, geen afwerksessie, ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Nadelen: ?

hallodaarbenikweer
17 november 2012, 14:45
Tinka heeft eerder in Vierssen gewerkt. Topdame. Cuties weet geen nadelen. Misschien is AO er eentje, zij mag er graag snel zonder opklimmen. Lekker neukdier en dat is positief bedoeld.

bad pritt
17 november 2012, 14:48
Leuke dame met top service.
Uiterlijk iets minder.
Karakter, meegaand, volwassen en relaxed.

hallodaarbenikweer
23 februari 2013, 11:17
Erru heeft het ook al in zijn recensie aangegeven en ik constateerde hetzelfde. Tinka is niet meer zo meegaand en probeert zich te drukken. Lijkt me niet verstandig voor haar, want er zijn nu regelmatige leukere jonge dames. Zoals Tinka zich nu gedraagt, kan ze beter verkassen.

bad pritt
23 februari 2013, 12:46
Erru heeft het ook al in zijn recensie aangegeven en ik constateerde hetzelfde. Tinka is niet meer zo meegaand en probeert zich te drukken. Lijkt me niet verstandig voor haar, want er zijn nu regelmatige leukere jonge dames. Zoals Tinka zich nu gedraagt, kan ze beter verkassen.

+1 ze doet heel vervelend waardoor ik gene enkele behoefte voelde de laatse 2 x om met haar te gaan, behalve tegen osmaan met een grote..........O...dan is ze wel nog de oude Tinka.

hansdordt
23 februari 2013, 12:52
Afgelopen woensdag deze dame ook mogen meemaken. Al vanaf het begin dat ik daar binnen was probeerde ze mijn aandacht te trekken met kijken en lachen. Op een gegeven moment ging ze dansen met een rokje aan met daaraan metalen plaatjes die dan zo fijn rinkelen;) Ze onderbrak het dansen door op mijn schoot te gaan zitten en me zo op te geilen, dat lukte aardig want ik had binnen no time een harde. Daarna trok ze mij op de vloer en hebben we samen gedanst, of liever gezegd, we reden tegen elkaar aan:biggrin: We hebben na het dansen nog even op een bankje gezeten om daarna naar boven te vertrekken.
Boven heeft ze me even gepijpt zonder condoom, ik kan me er nauwelijks iets van herinneren dus het was niet slecht maar ook niet geweldig. Neuken uiteraard met condoom, eerst missio waarbij ik van haar nog een kus kreeg:). Daarna in doggystyle het karwei kunnen klaren. Ze doet wel een beetje geacteerd, maar dat was niet hinderlijk. Al met al een goede sessie en voor herhaling vatbaar, leuke beschaafde meid met een beetje meer vlees dan ik gewend ben.

hallodaarbenikweer
23 februari 2013, 15:28
Overigens vorige week nog wel Tinka (per ongeluk) beneden in haar mond gespritzt tijdens een trioshow beneden. Wat was ze kwaad. Komt voorlopig niet meer goed tussen ons ;))

mdbg
22 november 2013, 10:37
+1 ze doet heel vervelend waardoor ik gene enkele behoefte voelde de laatse 2 x om met haar te gaan, behalve tegen osmaan met een grote..........O...dan is ze wel nog de oude Tinka.

BP dan heb ik gisteren een hele andere Tinka gezien. Zij was de perfecte afsluiting van mijn avond.
Wellicht dat de sfeer en het gedrag van andere beren ook invloed hebben op het gedrag van de dames.
Nog maar te zwijgen dat zij een ondergewaardeerd beroep hebben, waarbij ze ook wel eens met het verkeerde been uit bed stappen.

Het enige juiste advies dat ik in deze kan geven is om bij aankomst eerst rustig te kijken hoe de dames in hun vel zitten.
Zit de dame in kwestie niet goed in haar vel of heb je die avond geen zin in haar, dan even hallo zeggen en deze dame verder met rust laten.

bad pritt
22 november 2013, 10:49
BP dan heb ik gisteren een hele andere Tinka gezien. Zij was de perfecte afsluiting van mijn avond.
Wellicht dat de sfeer en het gedrag van andere beren ook invloed hebben op het gedrag van de dames.
Nog maar te zwijgen dat zij een ondergewaardeerd beroep hebben, waarbij ze ook wel eens met het verkeerde been uit bed stappen.

Het enige juiste advies dat ik in deze kan geven is om bij aankomst eerst rustig te kijken hoe de dames in hun vel zitten.
Zit de dame in kwestie niet goed in haar vel of heb je die avond geen zin in haar, dan even hallo zeggen en deze dame verder met rust laten.

Kan allemaal, je bent nu een beetje euforisch, maar die andere hete Tinka die heb ik ook al gezien,volop kussend , hele goede service, iedere vrouw is bij iedereen anders en het zijn ook nog dagkoersen. Als ene vrouw mij het signaal geeft, nee ik wil niet, dan ga ik niet ik heb ook mijn eigenwaarde die een date dan toch tot een waardeloze ervaring zou transformeren.

Optisch vind ik het niks trouwens.

cb100745
16 januari 2014, 13:27
Tinka laat zich graag likken en in doe dat al even graag voor haar... Als ik niet oppas moet ik nog een tweede keer met haar naar boven! :eek: