Volledige versie bekijken : proficiat met jullie nieuwe forum
Pelpinda
11 oktober 2005, 20:26
Een prima eerste indruk, en zoals we weten is daar maar 1 keer de gelegenheid voor. Proficiat met jullie nieuwe forum en heel veel succes toegewenst!
neukie
11 oktober 2005, 21:53
Bedankt Pelpinda, het was ook zeer veel werk. Wij doen dat op een andere manier dan madame h. en daarom is daar een groote verschil.
n. :wink:
Befke
13 oktober 2005, 13:57
Bedankt Pelpinda, het was ook zeer veel werk. ...
Dat wil ik geloven! Gefeliciteerd!
MiniME
13 oktober 2005, 16:09
Heren (en dames?), heel hartelijk gefeliciteerd met dit nieuwe initiatief!
Natuurlijk afwachten hoe dit gaat lopen, belangrijk wordt natuurlijk om je op vele manieren te onderscheiden van Madame H :D
Tip: Misschien om te beginnen gewoon(?) andere kleuren kiezen voor alle frames, etc., want nu lijkt het bij binnenkomst natuurlijk wel erg veel op "die andere". Uioteraard gebruiken beide vBulletin, maar door de een andere kleur zal er al veel optisch verschil zijn.
Heb nu ff niet veel tijd, maar misschien dat ik dit weekend nog even verder kijk naar dit soort zaken.
Nogmaals: suc6!
groeten van MiniME...........die misschien wel een andere naam moet aannemen hier ??? ;)
Willem2
13 oktober 2005, 16:28
:welcome2:
Minime
Er wordt aan nog een style gewerkt die kan je onderin instellen. Deze zal tzt online komen en totaal verschillen van deze style.
De kleuren en uitstraling van het huidige ijsberenforum zijn veel rustiger.....;)
Willem2 :wink:
Hollandmale
13 oktober 2005, 22:04
Heren (en dames?), heel hartelijk gefeliciteerd met dit nieuwe initiatief ! Groeten van MiniME...........die misschien wel een andere naam moet aannemen hier ??? ;)Goh, wilde net 'n mailtje naar je te sturen, maar je bent me net voor. Hoe dan ook; welcome to the club ! En geen andere naam nemen hoor ! Dat doe ik ook niet :D.
herbert de tarbot
20 oktober 2005, 00:40
Goh, wilde net 'n mailtje naar je te sturen, maar je bent me net voor. Hoe dan ook; welcome to the club ! En geen andere naam nemen hoor ! Dat doe ik ook niet :D.
Ik wel! rara, wie ben ik?
Het begint ook met een H, maar eindigt niet op male, ook niet op magius....
Misschien ben ik wel een volgeling van Rachele1973? " A Lady who reveals little, allways holds power..." (H, meiden onder elkaar, 01/07/2004; 21.33u)
Ik kom wel gauw uit de kast hoor, bij m' eerste recensie. Beloofd!
Mogen er nog vele(n) volgen op dit mooie forum!
Proficiat aan de initiatiefnemers, dit gaat groeien en groeien, en wordt heeeel mooi.
JackD
22 oktober 2005, 13:04
Hartelijk Gefeliciteerd
En dat ik maar veel recensies mag schrijven :rolleyes:
JackD :beerchug:
neukie
22 oktober 2005, 19:00
Welcome, Jack D en Herbert de tarbot, op dit nieuwe forum. Veel plezier. :roll:
neukie :wink:
Forza...germania
23 augustus 2007, 23:27
Inderdaad, veel suc6 toegewenst :teuflisch