PDA

Volledige versie bekijken : Laura (Roemeense)

bad pritt
19 november 2012, 11:01
Naam : Laura

Nationaliteit/Taal : roemeens / zeer goed engels

Leeftijd : midden twintig.

Haarkleur/-lengte : zwart kort bebop kapsel.

Lengte dame : 175 cm

Postuur/Cupmaat : slank maar alles een maatje meer, maar zeer sexy en vrouwelijk gerond / zeer fraaie strakke B cup

Tatoeages/Piercings : geen / geen

Service: tz / nmc , pzc, beffen, massage
Voordelen: hele aparte en erg mooie vrouw om te zien. Super pre en after sales, classy, geen vrouw die je verwacht in dit vak, zeer naturel, zeer onervaren, gewoon een snoepje dat je niet vaak zal tegenkomen in een club en als je het tegenkomt gelijk toeslaan, oogt wat gereserveerd maar is schijn.

Nadelen: pikt rmjhexe de hele avond in en dan heb ik niemand meer om mee te praten.

Tijdsduur : 15 to life

Prijs : 30 euro p/half uur.

rmjhexe
19 november 2012, 12:09
En dat blijft zo haha

bad pritt
19 november 2012, 12:46
En dat blijft zo haha

Bij deze doe ik een oproep aan alle beren, ik zoek wegens een accute relatiebreuk, een gezellige stapmaat voor de saunaclubs,ik heb geen direkte voorkeuren en we beginnen rustig aan, 2 x per week, maar hij moet niet de hele avond bij een dame blijven plakken als een verliefde schoothond en zijn stapmaat kompleet negeren.

ps hoe duur was de taxi naar huis rmj ?:teuflisch:

rmjhexe
25 november 2012, 12:14
laura gaat vanmiddag terug naar roemenie,laat wel even weten als ze terug is en waar ze naartoe gaat.

mario2012
14 december 2012, 19:54
laura o monica??

Piet Plezier
15 december 2012, 11:09
Gewoon LAURA.

rmjhexe
15 december 2012, 14:34
Ik hoop voor haar dat ze niet terugkomt en dat ze het red in roemenie. Van de week schreef ze me dat het haar goed ging. Zal blij en teleurgesteld zijn als ik haar in Düsseldorf op moet halen.

Piet Plezier
4 juli 2013, 18:18
Komt vanavond aan in duitsland en gaat morgen naar magnum met een vriendin ook uit H7.

rmjhexe
16 augustus 2013, 02:09
Laura komt vandaag terug en begint in oase onder een andere artiestenaam, wist nog niet welke naam vrij was

Piet Plezier
16 augustus 2013, 08:44
Een echte dvp die laura die is niet te volgen dan dit dan dat het is altijd wat met haar.

Piet Plezier
20 augustus 2013, 12:19
Laura zit in cyprus en keert voorlopig niet terug naar Germany,zei ze net op FB.

Peppino
20 augustus 2013, 23:03
Waarom hechten jullie eigenlijk nog waarde aan de uitspraken van de dames ? Er is er niet een die de waarheid
verteld ! Voor dames die weggaan komen er altijd weer andere terug,soms betere soms slechtere,maar dat
houd het wel wat spannender............
Vooral in H7 gebeurt dat met grote regelmaat,heb jouw, canabis (en bp )er al lang niet meer gezien !

Piet Plezier
21 augustus 2013, 00:59
Dat kan ook niet want wij komen er al vanaf eind januari niet meer.