PDA

Volledige versie bekijken : Krefeld Eros center Mevissenstrasse, Carla (Roemeense)



Jansen
19 november 2012, 21:43
Carla : Roemeense

Haren : lang zwart
Figuur : slank
Billen : lekker rond en hard.
Borsten: echt Cup B
Ogen : mooi donker.
Benen : lekker lang
Leeftijd : 22 jaar
Lengte : 170.cm

Taal : Duits , Roemeense.

Service : Voor E.30,- 25 minuten lekker PMC en NMC diverse standjes met vingeren en aftrekken

Doordat ze lekker neukt en zich lekker nat laat vingeren is ze voor mij voor herhaling vatbaar.

Ik ben eerst rondgelopen en zag er tegen de avond rond de 20 meisjes zitten

In de kelder 5 zwarte en een bruine
Begane grond rond 15 meisjes en enkele blonde
en boven 5 latina's

Toch gevallen voor deze mooie Roemeense

Jansen
22 november 2012, 22:37
Deze week weer bij Carla geweest,ik dacht dat ze weg was maar ze zit nu ook op de begane grond maar dan binnen rechts en voor WC links de gang in waar ze beter opvalt.
Ze zag er weer lekker uit en binnen eerst wat gedronken en toen de sex weer uit de kast gehaald.
Na een lekkere PMC en een vinger partijtje waar ze alles toe laat heb ik haar in 3 standjes lekker genomen.
Ze vingerde zich daar ook nog lekker bij klaar en na een half uurtje met een lekker gevoel weer naar buiten gegaan.

Herhaling ? weet het zeker.

Dit is een meisje waar Bosco,MichelJ,Picasso en vele andere het ook mee kunnen ( Mooi lang Roemeens meisje met lekkere borstjes en super leuk gezicht Ook de billen zijn van fluweel en hebben een steek houding)

Jansen
25 november 2012, 19:32
Gisterenavond om 17.00 u even naar binnen gegaan en met Carla even in de omgeving een shoarma gaan eten.
Ze had niets meer gehad sinds 10.00 u dus die kon wel een broodje gebruiken.
Na het eten een paar Warsteiners gepakt en haar daarna weer terug gebracht.
Als bedankje heb ik van haar buiten de E.30,- een heerlijke PZC JaJa en NMC gekregen met heerlijk kussen en diverse standjes.
Na 40 minuten gegaan omdat ik nog afspraken had staan.
Rond 22.00 u was ik weer in de omgeving van Big30 haha.

Jansen
1 december 2012, 23:28
Vanavond weer bij Carla geweest en ze was weer super.
Dinsdag gaat ze naar huis voor 3 weken.

Jansen
13 januari 2013, 10:05
Carla is weer terug gekomen afgelopen week en ze ontving me met open armen en lippen God wat is dit een zalige en mooie meid.

Deze week Louana en Carla gehad en moet zeggen dat het enige verschil is dat Louana kust en PZC doet.

Jansen
24 maart 2013, 21:25
Gisteren weer heerlijk met deze meid kunnen spelen.
Wat heeft ze toch een super figuur met een super mooie kop met lang zwart haar.
Ze zit nu weer op de begane grond rechts gangetje naast de trap.
Vandaag over 10 dagen is ze weer naar Roemenië voor een week.

Jansen
23 april 2013, 21:46
Afgelopen weekend was ze weer heerlijk na een lekkere feestbeurt ging ik kapot naar huis ze sloopt me en dat had ik een dag daarvoor ook al meegemaakt in PHG.
Ze zit nu op nummer 25.

Jansen
1 mei 2013, 21:31
Carla is afgelopen zaterdag in Alkmaar gaan werken voor enkele dagen ze zit op het pleintje op de
achterdam achter de ramen daar.
Wanneer ze en of ze weer terug gaat naar Krefeld is nog onzeker vanwege de slechte loop in het
Eros centrum te Krefeld.
Waarom ze niet in een sauna club gaat werken is vanwege ze absoluut geen PZC wil uitvoeren maar gaat voor totale safe sex.

Jansen
5 mei 2013, 11:22
Carla is na Alkmaar gewoon even een aantal dagen vrij en dus naar huis toe.
Wanneer terug dat hoor ik als ze een ticket boekt.

harrie1111
6 juli 2014, 08:27
Hallo,
Komt er nog weleens iemand bij de mevissenstrasse?
Daar lees je niets meer over?
Is dat nog wel open?

de duisburg spesjalist
6 juli 2014, 10:12
kreveld is nog steeds open gisteren 20 dames aanwezig jansen heeft daar een huis verbod vandaar dat hij niet meer berichten post over kreveld

Jansen
6 juli 2014, 16:56
kreveld is nog steeds open gisteren 20 dames aanwezig jansen heeft daar een huis verbod vandaar dat hij niet meer berichten post over kreveld


Nee geen huisverbod maar Carla en nog enkele andere zijn daar helaas niet meer aanwezig dus heb ik nu andere plaatsen waar ik mijn zaad afschiet.

de duisburg spesjalist
6 juli 2014, 19:15
er is een carla werkzaam in een van de vip kamers van eros 26 kamer nr 602 :rolleyes:

Jansen
6 juli 2014, 21:59
er is een carla werkzaam in een van de vip kamers van eros 26 kamer nr 602 :rolleyes:oké dan ga ik een keer kijken maar ik verwacht niet dat zij er nu is.
Ze was op vakantie en ook in Roemenië

geert5
4 augustus 2014, 05:59
Wat zijn de vip kamers in eros?

Admin
4 augustus 2014, 11:21
Wat zijn de vip kamers in eros?
Bedoeld worden de kamers in Eros26 aan de vulkaan, het zal dan gaan om de kamers achter op de parkeerplaats.

de duisburg spesjalist
4 augustus 2014, 17:01
eros 26 telt 15 vip kamers 601 tm 609 op de parkeerplaats achter en 401 tm 406 die vind je in de hal van eros 26 achter ingang na binnen en dan links ik blijf de duisburg spesjalist :biggrin:

Jansen
4 augustus 2014, 22:18
Het moet hier gaan over de Eros Center in Krefeld En niet in Duisburg
Ik was vrijdag nog in Krefeld er zaten ongeveer 12 dames rond 15.00 u

geert5
31 augustus 2014, 07:49
Juist Janssen,

Deze discussie gaat over het Eros aan de Mevissenstr. in Krefeld.
Dit schiet lekker op!!

geert5
31 augustus 2014, 07:52
eros 26 telt 15 vip kamers 601 tm 609 op de parkeerplaats achter en 401 tm 406 die vind je in de hal van eros 26 achter ingang na binnen en dan links ik blijf de duisburg spesjalist

Duisburg spesjalist is een worst