Volledige versie bekijken : Maya (Roemeense)
NikXXX
13 november 2012, 14:04
Naam: Maya
Nationaliteit/taal: Roemeense / Roemeens, Engels (gebrekkig)
Leeftijd: 19
Haarkleur/lengte: zwart, lang
Lengte: 1m69
Postuur/cupmaat: slank, cup A
Tatoeage/piercing: none
Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen, geen FT
Prijs: €75 voor 60 min.
NikXXX
13 november 2012, 17:22
Dit is niet de Maya die al eerder actief was in PHG. Anders had ik ook geen nieuw paspoortje aangemaakt daar ik bekend ben met de dames in PHG.
Toulouse-Lautrec
21 november 2012, 21:43
Kopie uit mijn recensie in Heaven-Seven - Algemeen geleuter - post 932
Naam: Maya
Nationaliteit / taal: Roemeens / beperkt Engels
Leeftijd: 19 jaar
Haar: Zwart - lang stijl, tot over de taille
Lengte: 1.72 m
Postuur / cupmaat: 57 kg - jeugdig slank / A
Tatoeages / Piercings: Nee / nee
Hiervoor heeft Maya korte tijd in PHG gewerkt. Ze is nog niet zo lang onderweg.
Een leuk, levendig jong ding met een guitig, fris koppie. Houd van een beetje gek doen. Probeert er voor zichzelf wat leuks van te maken, hoewel ze tussen neus en lippen door toch wel liet blijken nog wat moeite met dit werk te hebben.
Ik heb, ook beneden, een paar fijne uren met haar doorgebracht en meer dan 1 keer gekamerd.
Toulouse-Lautrec
21 november 2012, 22:02
Voor deze Maya was bij PHG al een draadje aangemaakt door NikXX.
Dat draadje is echter, gepaard gaande met enige discussie, samen gevoegd met het draadje van een andere Maya.
Dit kan dus gecorrigeerd worden.
Piet Plezier
22 november 2012, 09:49
Deze Maya is niet werkzaam in Heaven7.
Toulouse-Lautrec
22 november 2012, 11:14
Deze Maya is niet werkzaam in Heaven7.
@johnml
Kun je dit misschien toelichten?
Bedoel je dat Maya een eendagsvlieg was en alweer is vertrokken uit Heaven-7? Dat zou natuurlijk heel goed kunnen, gezien het grote verloop in de club.
Piet Plezier
22 november 2012, 14:13
@johnml
Kun je dit misschien toelichten?
Bedoel je dat Maya een eendagsvlieg was en alweer is vertrokken uit Heaven-7? Dat zou natuurlijk heel goed kunnen, gezien het grote verloop in de club.
Dit is een eendagsvlieg geweest dat weet ik zeker,ik zit bijna elke dag in H7.Ik ben er 100% van overtuigt dat zij daar niet meer werkt.Maar vanavond ben ik er weer en zal wel eens kijken ik ken alle vrouwe daar.Heb net ff gebeld maar er is geen Maya aanwezig.Wanneer heb jij die Maya daar gezien??
Big30
22 november 2012, 15:24
De Maya die NikXXX beschrijft was dus niet deze Maya (dat bleek uit veel berichten):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31975-Maya-%28Roemeense%29&highlight=maya
NikXXX beschrijft een Maya die in H7 is geweest en daarna in PHG en nu lijkt me dus weer in H7, TL zag haar daar zie zijn bericht op 20-11-2012. Omdat de paspoorten bijna 100% matchen moet het wel haast om deze Maya gaan lijkt me. De Maya van dit topic was in ieder geval recent zowel in PHG als H7. Misschien wel aan het club hoppen momenteel.
Toulouse-Lautrec
22 november 2012, 15:45
Dit is een eendagsvlieg geweest dat weet ik zeker,ik zit bijna elke dag in H7.Ik ben er 100% van overtuigt dat zij daar niet meer werkt.Maar vanavond ben ik er weer en zal wel eens kijken ik ken alle vrouwe daar.Heb net ff gebeld maar er is geen Maya aanwezig.Wanneer heb jij die Maya daar gezien??
Ik ben dinsdag 20-11-2012 van 14.30 uur 's-middags tot ca. 1.00 uur 's-nachts in Heaven-7 geweest. (Zie mijn verslag in het topic Algemeen-geleuter)
Uit Live-from-H7 begrijp ik dat jij daar die dag rond 11.00 uur binnengekomen ben.
Na 10.00 uur heb ik Maya niet meer gezien, maar ik ben toen ook nog een tijd boven geweest. Het kan zijn dat ze rond die tijd al is vertrokken, want anders zou jij haar gezien moeten hebben.
Dat is niet onmogelijk, want in de loop van de dag zijn er meisjes vertrokken en ook binnengekomen.
Maya vertelde mij dat ze dagen hiervoor bij PHG gewerkt had. En dat klopt ook met het paspoortje dat NikXXX heeft gemaakt toen ze in PHG was.
Vraag anders maar eens na bij Claudia.
Piet Plezier
24 november 2012, 18:58
Deze Maya is werkzaam in H7. Maar die ik bedoelde niet.
Piet Plezier
28 november 2012, 13:32
Een super meiske gisteren lekker een uurtje met haar in de kino gelegen,en het mooiste was er is niet 1 pottenkijker geweest,maar dat kan ook niet als je nog met 3 man binnen bent,waarvan er 2 op de kamer liggen en 1 in de kino.Ik ga niet in details treden want daar heb je toch niets aan,want bij de ene beer doet ze alles en bij de andere niets.Dat ligt gewoon aan de klik die je met het meisje hebt.Nou ik had een goede klik met haar,alles kon en alles mocht en daar laat ik het bij.Ze staat weer op me lijstje voor vrijdag.
foefel
20 december 2012, 00:09
Ben woensdag naar Heaven7 geweest en kwam er om 14 uur aan.
Er waren ongeveer 15 meisjes en 3 ijsberen waarbij 2 nederlanders.
In de grote ruimte was ik een kopje koffie aan het drinken toen er een mager meisje langs me kwam zitten.
Haar naam was Maya uit Roemenie en ze had lang zwart haar.
Ze liet duidelijk merken dat ze wel naar de kamer wilden.Ze had bij PHG gewerkt en sprak goed engels.
Op de kamer liet ze zien dat ze op haar jonge leeftijd al veel ervaring had.
Het was zeer de moeite waard lekker TS ,PZC,beffen en vingeren werd toegestaan.
Een leuke jonge meid die goed haar best doet is voor de volgende keer weer aan de beurt.
Toulouse-Lautrec
19 januari 2013, 09:35
. . . . . . . . . . Ik kruip bij Maya op de bank en we kletsen wat, drinken wat, rommelen wat en Maya rookt haar sigaretje. En ik weet niet meer hoe we erop kwamen, maar op een gegeven moment zegt Maya tegen mij . . . . . . . . . .
Voor het hele verhaal, waarin Maya een hoofdrol speelt verwijs ik naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=298671#post298671
Carlitos
6 februari 2013, 12:04
Maya, de jonge vamp, gaat Willich verlaten. Ze verruilt haar werkplek naar Zurich! Vanaf volgende week maandag is ze niet meer te verwennen in H7.....:heul:
Toulouse-Lautrec
6 februari 2013, 21:13
. . . . Maya is nu heel even terug. Daar was ik blij om.
Ze is zo’n 2 weken in Villa Vertigo geweest wat kennelijk geen succes is geworden. Dat past misschien ook wel in het verhaal wat nu gaat over Villa Vertigo en de stemming die leeft bij veel Roemeense meiden.
(zie ook het topic van Villa Vertigo - Algemeen). Geïnspireerd door een nicht die daar al 6 jaar werkt vertrekt Maya maandag naar Zwitserland. De verdiensten zouden daar veel beter zijn dan in Noord Rijn Westfalen.
Maya zijn we dus ook kwijt. . . . .