PDA

Volledige versie bekijken : Live from Happy! (2011)

Pagina's : 1 [2]

Van Dattum
11 december 2011, 23:46
Ik zit nog na te trillen van mijn sessie van gisteren...

Trouwens: Nikki was er ook. Zou leuk zijn als Kathrin ook weer terug kwam in PHG en Ella van GT weer naar PHG terugging. En.. dat er weer een lading Tsjechischen en Poolsen meer terug kwam in PHG en dat die rare nieuwe Kino werd opgedoekt en..en.. dat.. alles weer was zoals vroeger in PHG!!

@ van Dattum

Je hebt vast al wel enkele flashbacks gehad met Leona in de hoofdrol.
Toen ik in Happy was had ik ze iig wel.

Alabama
13 december 2011, 19:19
Onderweg

Bosco
16 december 2011, 15:09
Kaajaa, rex, timjava, the souza en ik zijn er al :-)

ketserr
16 december 2011, 15:35
Kaajaa, rex, timjava, the souza en ik zijn er al :-)

Jullie zullen het zonder mij moeten doen want ik ga zo naar Xanten!
Ja ik geloof het zelf ook niet.

Bosco
16 december 2011, 15:57
Jullie zullen het zonder mij moeten doen want ik ga zo naar Xanten!

Ja ik geloof het zelf ook niet.

is idd ongelooflijk

Jorah Mormont
16 december 2011, 18:25
Even een cd'tje branden voor mijn Draga en ik kom ook die kant op. Tot straks!

joop slim
16 december 2011, 19:10
:(((((( lijkt me wel gezellig daar! veel plezier allemaal daar,

Groet, joop slim

Willi69
16 december 2011, 23:34
DJ Blair ist gerade erfolgreich dabei, das PHG leer zu spielen. :mad: Dieses :asshole2: ist wirklich selten untalentiert und geschäftsschädigend! :wand:

Ich mache jetzt erst mal PHG-Pause bis (mindestens) Februar - wer mich vorher dort sieht, erhält von mir 50 € in bar! :flatto-bye:

Franzis
17 december 2011, 00:29
Also ich kann Willy69 nur zustimmen, der DJ Blair? ist eine Katastrophe!Mir ist fast das Blut aus den Ohren gekommen!Als die Anlage brummte, versuchte er das mit heftigen Übersteuerungskreischen zu überdecken.Ich habe mehrere Gäste gesehen, die sich die Ohren zuhielten.Ansonsten liebt er es WUMMWUMMAnsonsten ist alles OK, Montag mehr.....

Big30
17 december 2011, 01:56
Technisch was deze DJ denk ik niet de beste en had nogal wat problemen zijn apparatuur zonder geruis aan de praat te krijgen :tongue:, lachwekkend eigenlijk! Een DJ zou eigenlijk bijzaak moeten zijn, gewoon lekker spelen en voor sfeer zorgen!

Los van de DJ het is wel super gezellig in PHG! De jarige Jansen werd op alle mogelijke manieren in het zonnetje gezet, zeer veel bekende forum beren, Ashanti maakte haar opwachting in PHG en trof veel oude bekenden, ze zag er zeer patent uit, de line-up zo begreep ik van veel forum beren vond men goed, de sfeer zit er ondanks de DJ wel goed in., Anita gaf zowaar een rondje (REX betaalde :tongue:), Timjava had er om 23u al 4 goede sessies op zitten en wist zich van de DJ geen kwwaad, maatje van IJB11 wel gesproken maar IJB11 was zoek, wel druk in PHG..

ijsbeer11
17 december 2011, 11:28
Ja Big donderdagavond na de kersparty heb ik met wat Roemeentjes in een hotel gelegen tot vrijdagmiddag 16.00 uur zonder ook maar een oog te hebben dicht gedaan. Hierdoor was ik dus niet van de partij helaas.

Costana
21 december 2011, 16:43
Rustig, gelyke verhouding man-vrouw.
Goeie sessie gehad met myn nr1 van vorig jaar.
Nu nog die van dit jaar vinden.

Costana
21 december 2011, 18:44
Weinig te merken vd exodus. Minder in aantal maar knap!
Knappe theke en al 2 uitstekende sessies

Big30
21 december 2011, 18:47
Hoe laat is de "vreet" deze keer in PHG Cossie? Een maat van me belde net en is onderweg en vroeg of er nog wat te bikken viel na 19u. Voedertijden in PHG willen nog wel eens variabel zijn ;).

Costana
22 december 2011, 00:31
Hoe laat is de "vreet" deze keer in PHG Cossie? Een maat van me belde net en is onderweg en vroeg of er nog wat te bikken viel na 19u. Voedertijden in PHG willen nog wel eens variabel zijn ;).

Vandaag was die er stipt om 19h.
Had vooraf beetje schrik om te gaan, maar is reeeeuzeee meegevallen, report volgt morgen.

Bosco
22 december 2011, 14:41
Ben er! :-) nog lekkuh rustig 20/20

terminator
22 december 2011, 16:14
Geile vleermuis
Wil je voor me wat research and development uitvoeren omtrent de line Up van de Dames
Mbt De Kerstdagen en Sylvester

Alvast bedankt
Terminator and Crew
:wink2:

Bosco
22 december 2011, 19:52
Volgens Elena zullen volgende week er nog ongeveer 30 damens aanwezig zijn.
Morguh vertrekken er nog n stuk of 10 van de nu overgebleven 40.

Costana
22 december 2011, 19:57
Kan ik morgen dus best thuisblijven :)

Big30
22 december 2011, 20:11
Volgens Elena zullen volgende week er nog ongeveer 30 damens aanwezig zijn.
Vraag haar eens hoe laat men op de Silvester Party open gaat. Vroeg ut gisteren en toen was het nog niet duidelijk hoe laat.
Oja doe haar ook maar de groeten. Mijn maat had het gisteren over een kleine vriendelijke Thekefrau, zal Elena wel geweest zijn ;).

Costana
22 december 2011, 20:17
Je mat moet toch ook die sexy roodharige theke gezien hebben ? en al die andere sexy ladies ? :D

Bosco
22 december 2011, 23:00
Silvester Party zijn ze open van 5 uur s'middags tot 5 uur s'ochtends ;-)

Bosco
22 december 2011, 23:12
Zo nieuw record ps record pannenkoeken neergezet. Over n uurtje verlaten we de tent. Ik heb wel n lief kerstkadootje gehad van mijn draga en gelukkig is ze ook erg blij met de hare.

Big30
22 december 2011, 23:20
Zo nieuw record ps record pannenkoeken neergezet.
Was dit een pr of een IJBF-record? Graag pannenkoekentijd aangeven, zodat je mee kunt dingen naar de verkiezing "Pannenkoek van het jaar".

Picasso 1
22 december 2011, 23:37
Ben er! :-) nog lekkuh rustig 20/20

Zo nieuw record ps record pannenkoeken neergezet. Over n uurtje verlaten we de tent. Ik heb wel n lief kerstkadootje gehad van mijn draga en gelukkig is ze ook erg blij met de hare.

Ach welnee, dit zijn tussendoortjes voor jacky pakutra :smile2:

Big30
22 december 2011, 23:39
Ach welnee, dit zijn tussendoortjes voor JP :smile2:
Jij zegt ut en ik denk ut!

Sessies van < 6u worden niet in behandeling genomen, pas na 6u beginnen we te praten, hoewel JP zit dan nog hardop te lachen en denkt "pfff dat stelletjes losers noemt zich pannenkoeken!".

Big30
22 december 2011, 23:43
n.b.

IJBF pannenkoeken sessie record zie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28434-IJBF-record-Pannenkoeken-sessie)!

terminator
23 december 2011, 01:37
Vraag haar eens hoe laat men op de Silvester Party open gaat. Vroeg ut gisteren en toen was het nog niet duidelijk hoe laat.
Oja doe haar ook maar de groeten. Mijn maat had het gisteren over een kleine vriendelijke Thekefrau, zal Elena wel geweest zijn ;).

Denk eerder aan Suzanna
:blume:

Bosco
31 december 2011, 16:58
Broer en ik zijn er. Op het moment is het een homotent!

RAUL7
31 december 2011, 16:59

Dat zal zo wel blijven! :rofl:

Big30
31 december 2011, 17:02
gewoon lekker feesten man! ben er wel eens net voor kerst geweest met zo'n 20 dames en toen hebben we er maar een feestje van gemaakt!

Viel Spass en Einen guten Rutsch ins neue Jahr! Doe de beren de groeten die er zijn en als Elena er is geef haar een beschaafd kusje.

Dat ze je hebben binnen gelaten met al dat illegale vuurwerk :biggrin:!

Bosco
31 december 2011, 17:39
Elena nog niet gezien, wel Svenja op der bek gepakt ipv
vuurwerk was geen probleem

MichelJ
31 december 2011, 18:08
Lopen best wel lekkere meiden rond nu en heel veel actieve en minder actieve ijsberen, maar het is (nog) niet te druk. Muziek is lekker. Krijg honger. Eens kijken of er Roemeens vlees is.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Picasso 1
31 december 2011, 18:29

Komt omdat GayTent dicht is. Probleemverschuiving dus; Hessense clubs mogen gaan oppassen.

RAUL7
31 december 2011, 18:41
Probleemverschuiving dus; Hessense clubs mogen gaan oppassen.

Behalve in Oase, want daar zijn zoveel vrouwen en allemaal met super service dat het helemaal geen probleem is! :biggrin:

MichelJ
31 december 2011, 22:04
Één groot drama in Oedt. Vanaf 21u werd niemand meer binnengelaten. Sessie met Meri (of zoiets) was ook niet je van het. Nauwelijks een vrouw te vinden in de zee van ijsberen. Nu onderweg naar een Roemeentje en ws straks naar Düsseldorf of ergens anders.

PHG met oud & nieuw: never again!!!

ijsbeer11
31 december 2011, 23:41
Als de sauna maar op temperatuur is toch.. :biggrin: