PDA

Volledige versie bekijken : Live from Happy! (2011)

Pagina's : [1] 2

Bosco
7 augustus 2011, 18:44
Voor costana, isabella vertrekt vanacht.

Costana
7 augustus 2011, 19:25
Goed toeven in happy 10 beren 30 dames.
Zo lekker eten.

Jammer dat jij maar eentje mag nemen hé :)

Ja weet ik: Wens haar het beste toe en als ze aan kinders wilt beginnen moet ze mij maar bellen ze heeft mijn nr.

Bosco
7 augustus 2011, 19:46
Inmiddels 20beren en 45 dames.
Zometeen aan de 2de ronde beginnen.

Bosco
7 augustus 2011, 19:58
Shiiiiit, isabella wil weer met me dansen.

Costana
7 augustus 2011, 20:18
Loopt die weer ladderzat ofzo ?
Vraag haaf of ze die aziaat van vorige week zaterdag nog herinnerd :D

sunny
12 augustus 2011, 17:00
Live aus PHG: zur Zeit schon ca. 45 Mädels vor Ort und es werden noch weitere erwartet ;)

Vesy ist wieder vor Ort, Michelle auch gerade wieder entdeckt :lostit:

Die Sonne scheint, der Pool lockt ..................... :lostit:

Viele Grüße

Costana
20 augustus 2011, 19:02
Veel volk meer mannen dan vrouwen. Leuke pakjes maar weinig soeps voor costana

Jansen
20 augustus 2011, 23:18
Veel volk meer mannen dan vrouwen. Leuke pakjes maar weinig soeps voor costana

Ja ze meiden zijn gisteren al ingelicht dat er een zooitje frustie beren zouden komen en de hele avond met elkaar in de tuin gaan zitten weinig neuken en veel drinken.
Daarom hebben diverse meiden vanmorgen alsnog hun uniform terug gegeven, en er waren er ook die dachten dat ze als Sterwardes zich vandaag in Dusseldorf moesten melden.

Dus toch weer een Homoavond.

MichelJ
21 augustus 2011, 00:17
Veel volk meer mannen dan vrouwen. Leuke pakjes maar weinig soeps voor costanaIn de LR is het een stuk beter hè Cos? ;)

Big30
21 augustus 2011, 04:34
Net zoals veel andere beren het gezellige feestje tot 3u meegevierd en dus net thuis! Costa mistte denk ik de Goulash soep, die was deze keer vervangen door een veelvoud aan snacks zo rond 23u en die smaakten zeer goed.
Er waren ruim 60 dames aanwezig en inderdaad de beren op komst was groot, zeker van het forum, waarbij het mooie weer natuurlijk ook een rol zal hebben gespeeld.
Het was lang geleden dat ik in Happy even voor 3u nog zoveel dansende beren en dames zag die eigenlijk nog wel langer wilden doorgaan.

Dat gezegd hebbende. Hedenavond bereikten mij vanuit LR inderdaad ook vele positieve berichten over de goede sfeer en line-up aldaar. Ik weet zeker dat het daar ook zeer goed vertoeven was, met bijna zeker een zeer goede dame:beer verhouding.

RAUL7
21 augustus 2011, 12:26
Hedenavond bereikten mij vanuit LR inderdaad ook vele positieve berichten over de goede sfeer en line-up aldaar.

Ik was gisteren in LR, maar van die goede line-up heb ik echter niet veel gezien en ben om 21 uur onverrichter zake naar huis gereden! :redface:

Costana
21 augustus 2011, 16:39
In de LR is het een stuk beter hè Cos? ;)

PHG was gezellig, echter ik wist niet wie te kiezen voor te kameren door het gebrek aan potentieel.
Ik rij niet zoveel uren om te zonnebaden :) dus verplaatst.

LR was ook gezellig en terug wist ik in de avond niet te kiezen, behalve 1 zekerheid, maar dan door teveel potentieel :)

MichelJ
21 augustus 2011, 17:09
Ik was gisteren in LR, maar van die goede line-up heb ik echter niet veel gezien en ben om 21 uur onverrichter zake naar huis gereden! :redface:

Jouw line-up bestaat ook uit één dame :biggrin:, je had een half uurtje langer moeten blijven, toen kwamen er nog verschillende dames binnen. Next week better luck ;)

RAUL7
21 augustus 2011, 17:19
Jouw line-up bestaat ook uit één dame :biggrin:

Die ene dame ben ik welgeteld 1 keer mee op kamer geweest en dat was vorig weekend! :eek: Ik heb gisteren hard genoeg rondgekeken maar er liep niks rond wat mij aanstond!
Nina was er ook en die is heel mooi, maar die is zo slecht dat gij uw 50€ beter in de vuilbak gooit!
In Living Room bestaat mijn line-up meestal inderdaad uit één dame, want het is zeer zeldzaam dat er daar verschillende optick ficks rondlopen!

Jansen
21 augustus 2011, 17:28

Geweldig he altijd leuk om op dit forum te lezen hoe goed het weer was terwijl er dan beren zijn die een andere mening hebben: :rofl:

Costana die PHG ontvlucht omdat de keuze niet optimaal is voor hem en te weing dames die hem bekoren ? :cool:
Big30 die dansend tot 03.00 in PHG blijft en vanwege de drank 60 dames telt ? :angryfire:

Michel J die het super vind in LR met vele dames ? (Hij belt altijd net voor zijn vlucht af dus weet niet hoe een stewardes eruit ziet ) :smile2::smile2:
Raul7 die LR ontvlucht om 21.00 u waarna dan wel volgens Mj de dames pas binnen komen nadat hij net weg is ? :biggrin:

Jansen die op vrijdag avond in PHG met Chayenne spreekt terwijl er een andere ijsbeer haar gezien heeft in LR ? :gruebel:

Gezellig toch je weet nooit wie je nu moet geloven van hierboven al hoewel ik bang ben dat Costana en Raul7 de waarheid speken. :freu:

Picasso 1
21 augustus 2011, 17:33
Die ene dame ben ik welgeteld 1 keer mee op kamer geweest en dat was vorig weekend! :eek: Ik heb gisteren hard genoeg rondgekeken maar er liep niks rond wat mij aanstond!
Nina was er ook en die is heel mooi, maar die is zo slecht dat gij uw 50€ beter in de vuilbak gooit!
In Living Room bestaat mijn line-up meestal inderdaad uit één dame, want het is zeer zeldzaam dat er daar verschillende optick ficks rondlopen!

LR heeft op zaterdag de type dames die niet in jouw smaak vallen. Op donderdag en vrijdag zul je wat meer van je gading vinden. Of je moet naar Samya gaan, daar vind ik persoonlijk de line up wat beter.

Picasso 1
21 augustus 2011, 17:36
Gezellig toch je weet nooit wie je nu moet geloven van hierboven al hoewel ik bang ben dat Costana en Raul7 de waarheid speken. :freu:
Ik had vooraf ook al mijn twijfels dat ik in de omgeving een voor mij interessante line-up zou aantreffen en daarom maar de zaterdag geskipped.

Jansen
21 augustus 2011, 17:40

Ik had het vorige week ook op vrijdag echt slecht was het en dan kom je met een kater van de kamer loopt daar Milka net voorbij ja dan baal je toch wel ook toen PP mij nog een heel nieuw meisje voorstelde.
De kortingsbon van E25,- zal ik wel gaan opmaken maar dan met een bezoek daarna in GT voor ook E25,-

Wie geil is moet slim zijn

RAUL7
21 augustus 2011, 17:42
Ik had vooraf ook al mijn twijfels dat ik in de omgeving een voor mij interessante line-up zou aantreffen en daarom maar de zaterdag geskipped.

Of we moeten naar Shark's rijden waar ik afgelopen maandag weer een topdag heb beleeft! :freu:
Het was feestdag in België en dat moest toch gevierd worden! :biggrin:

Picasso 1
21 augustus 2011, 17:47
Of we moeten naar Shark's rijden waar ik afgelopen maandag weer een topdag heb beleeft! :freu:
Het was feestdag in België en dat moest toch gevierd worden! :biggrin:
Heb je Veronica weer :fuck:?
Vorige keer niet te pakken gekregen omdat ze erg lang wegbleef

MichelJ
21 augustus 2011, 17:50

Dat heb je dan goed gedaan.

Het type Boy69/PP/Bosco/MJ-meisjes waren er voldoende aanwezig. Type R7/Pic1/Tiga/Jansen-meisjes waren inderdaad moeilijk te vinden.

RAUL7
21 augustus 2011, 17:50
Heb je Veronica weer :fuck:?
Vorige keer niet te pakken gekregen omdat ze erg lang wegbleef

Inderdaad, ben weer met Veronica geweest :biggrin: en ook met Ivana!
Veronica zal er nu een paar weken niet zijn, maar daar lopen er genoeg rond! :freu:

Jansen
21 augustus 2011, 17:53
Dat heb je dan goed gedaan.

Het type Boy69/PP/Bosco/MJ-meisjes waren er voldoende aanwezig. Type R7/Pic1/Tiga/Jansen-meisjes waren inderdaad moeilijk te vinden.

Ja ik heb het idee dat de type R7/Pic1/Tiga/Jansen meisjes steeds minder worden ?

Ik mis Fiona,Alicia,Milka,Sandy en andere flinke brokstukken zoals Franceska,Michelle en Fox dus ga ik snel weer naar GT.

MichelJ
21 augustus 2011, 18:12
Ja ik heb het idee dat de type R7/Pic1/Tiga/Jansen meisjes steeds minder worden ?

Ik mis Fiona,Alicia,Milka,Sandy en andere flinke brokstukken zoals Franceska,Michelle en Fox dus ga ik snel weer naar GT.

Dan moet je maar eens met Pic1 en R7 mee naar Sharks. Lopen er genoeg rond daar.

Bosco
3 september 2011, 20:53
Het is bloedheet in happy, zowel door de dames als het weer. Gezellug met ijsbeer11 en kamaraad. Kaajaa heeft alleen wat last van zijn buik. Veel nieuwe dames ook geziien.

Big30
3 september 2011, 21:06
Er was woensdag een lange blonde dame met Baltisch/Russischs uiterlijk (nee niet Mila!), die nog gespot en weet je misschien de naam? Veel plezier en denk dat ut nu wat te laat is om nog te komen ;).

Pas een een beetje op IJB11 op he dat ie zich netjes gedraagt!

Bosco
3 september 2011, 21:45
Ijjsbeer11 is net als dol dwase hond op een nieuw jong meisje gestapt. Het meisje schrok zich een ongeluk, des ondanks is ze toch met hem een kamer in gedoken. Zijn maat en ik weten zeker dat het een drama word. :-)

Bosco
3 september 2011, 21:59
Ijsbeer11 heeft het toch naar zijn zin gehad. Hij was in 15 min terug :-) was vergeten te melden dat knabbel er ook is. Het meisje heet trouwens Maja, 18 jaar.;-)

Bosco
3 september 2011, 22:38
Er was woensdag een lange blonde dame met Baltisch/Russischs uiterlijk (nee niet Mila!), die nog gespot en weet je misschien de naam? Veel plezier en denk dat ut nu wat te laat is om nog te komen ;).

Pas een een beetje op IJB11 op he dat ie zich netjes gedraagt!

allebei niet aanwezig

MichelJ
3 september 2011, 23:06
Ga straks maar even naar by night broer. LR stuurt een aantal sfeermaaksters om 21u daar naar toe. Snap ook niet waarom.....

Bosco
4 september 2011, 02:29
Ga straks maar even naar by night broer. LR stuurt een aantal sfeermaaksters om 21u daar naar toe. Snap ook niet waarom.....

Er schijnt een beachparty in by night bezig te zijn. Kaajaa en Bosco zijn aan de terug reis begonnen. Het was een mooie dag geweest.:-P

Bosco
4 september 2011, 02:44
Vandaag hebben Kaajaa en ik in happy gezien, Miranda, Anita. Delia. Rianna. Sabrina.. Ola. Anca. Lucy. Daniela. Rebecca. Clara. Monica. Maja. Irina. Katja. Nadia. Nicky. En veel voor ons nieuwe dames.

sunny
4 september 2011, 05:07
............ und Celine, Destiny, Yolanda, Precious, Verona, Inna, und auch für mich viele neue Frauen, deren Namen ich nicht kenne....................

Jansen
4 september 2011, 17:11
Maar waar blijft onze Theo koomen of te wel Willy69 met zijn dames verslag.

Bosco
10 september 2011, 15:30
Aangekomen in happy, geen zon we warm en benauwd. De dames zien er leuk uit sommige zijn gewapend met een pistool. :O
tot dusver gespot: Anita. Miranda. Erica. Anca. Clara. Delia. Katja. Monica. Sarah. Sabrina. Precious. Irina. En veel weer nieuwe gezichten.

Bosco
10 september 2011, 15:42
Irene. Ola. Lucy. Larissa en Angelina. :-)

MichelJ
10 september 2011, 16:25
Ik mis Daniela? Of ben je die vergeten mee te nemen? ;)

Alabama
10 september 2011, 16:29
Gearriveerd!

Admin
17 september 2011, 14:41
Vanmiddag om 14u30m al zo'n 35 dames in PHG, waaronder veel nieuwe dames. Ontbijt smaakt super. Beetje bewolkt maar het is goed buiten vertoeven op de ligstoel. Vanavond worden er zo'n 55 dames verwacht. Telraam meegenomen ter controle!
Lichtbewolkt en 18 graden. Laten we hopen dat het hier en in de andere clubs droog blijft.

Bosco
17 september 2011, 14:57
Ik ben er :-)

Admin
17 september 2011, 15:01
Ik ben er :-)
Ik zie het, haal die Roemeense is van je schoot zeg en gedraag je een beetje :)!

Bosco
17 september 2011, 15:22
Ik zie het, haal die Roemeense is van je schoot zeg en gedraag je een beetje :)!

heb roemeense 10 euries gokgeld gegeven. Ik tel op dit moment 35/10 :-P

sunny
17 september 2011, 15:39
++++++++++++++Ik ben er :-) ++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ich komm später :tongue:

Big30
24 september 2011, 00:01
Ik heb (ja met hulp van de thekefrau Elena ;)) vanavond 64 dames in PHG geteld.

Veel nieuwe dames waaronder een leuk Duits koppeltje Pia (blond) en Claire (kort zwart haar). Gezellig druk en DJ Lanning speelde wel aardige muziek.
Helaas geen BBQ, dat had met dit weer wel gekund maar soit. Hongaarse Betty was na 4-5j terug, aardige meid, ze kende Katarina en Milana nog. Maar bij Betty did not ring a bell bij mij, zal wel toen weinig op de woe/zat in PHG geweest zijn.
Pizza werd om 20u30m en 22u30m geserveerd.
Jansen was even zoek maar toch gevonden en op tijd maar weer op naar huis aan.

MichelJ
24 september 2011, 00:17
Morgen toch wel BBQ in Happy? Anders moet ik om 19u verkassen :OHoop dat er morgen net zoveel mooie meiden zijn als nu in LR

Bosco
24 september 2011, 15:34
Ben aangekomen, samen met kaajaa, mj en sonny

MichelJ
24 september 2011, 15:37
Hoeveel kilo?

sunny
24 september 2011, 16:21
Komm auch gleich :tongue: Dann kann ich ja nachher wieder mit meinem Kollegen Sonny Fachsimpeln :biggrin:

Viele Grüße

MichelJ
24 september 2011, 16:27
Miranda,oana,inna,Sabrina,larisa,Anca,morena,monic a,Daniela,kira,Laura,simona,nikol,Lucy,Angelina,Ir ene,Dana,Maya,deea,niki,alexa,maria,Antonia,Sara,d elia,Diana

egon, Dr. Rammler
24 september 2011, 19:38
danke, liest sich gut :tongue:

lg Egon

MichelJ
24 september 2011, 19:56
Net even een uurtje gespeeld met Anca, wat een heerlijke meid is dat. Denk dat ik de hele avond verliefd op haar blijf, ondanks dat er toch zeker nog wel een stuk of 5 MJ-meisjes rondhuppelen. de line-up is zeker niet slecht, het eten ook niet als is Roemeens vlees natuurlijk het lekkerst. Buiten begint het af te koelen, zo maar eens binnen kijkenSent from my iPhone

Bosco
24 september 2011, 20:01
Het aanweziglijstje is gemaakt op mj zijn i-pad door Daniela. :-)

egon, Dr. Rammler
24 september 2011, 20:15
Het aanweziglijstje is gemaakt op mj zijn i-pad door Daniela. :-)

aanweziglijstje ? wo ???

ja bedankt, aber nicht komplett !

MichelJ
25 september 2011, 01:00
Sfeer zit er lekker in, het is gezellige met Bosco, Kaajaa, Sonny en vele roemeentjes. Met Miranda was het ook een kwartiertje gezellig. Heerlijk afgewerkt door een niet-MJ-meisje ;). Niks ten nadele van Miranda, ze weet alleen haar werk erg goed :).

Sent from my iPhone using Tapatalk

MichelJ
25 september 2011, 02:27
Net weer thuis van een dagje PHG, een geslaagde afwisseling voor LR. Zal nog wel een stukje schrijven onder PHG Algemeen. Nu eerst bitterballen bakken en nagenieten van :luvlove:Anca2:luvlove:.

Waar was Anita trouwens? :eek: :cool:

King Kong
25 september 2011, 19:41
Waar was Anita trouwens? :eek: :cool:

Dat vroeg ik me gister ook af,Sara(h) zei dat ze al een week niet aanwezig was.
Jammer:frown:

Admin
29 september 2011, 12:53
Klokslag 11u is in PHG het eerste vat bier aangeslagen en daarmee het Oktoberfest geopend dat tot zondag zal duren!

Onder een stralend blauwe hemel bij aangename temperaturen hoor ik van mijn reporter ter plaatse, is het al goed toeven in de tuin van PHG. Nu al 23 graden, tendens stijgend naar de 26 graden.
Dames zijn beschikbaar om beren in te smeren en dat is ook nodig.
Momenteel al bijna 40 dames, in de loop van de middag/avond en de komende dagen iets van 65-70 dames verwacht.

Hij is nu op zoek naar een weisswurst en een leuke Heidi!

1834

Costana
29 september 2011, 19:39
Is er naast wurst nog iets anders om te eten.... ?

MichelJ
29 september 2011, 19:47
Is er naast wurst nog iets anders om te eten.... ?

Ja Cos...

...iets van 65-70 dames verwacht.

Genoeg Roemeens vlees ;)

Costana
29 september 2011, 19:52
Ja Cos...

Genoeg Roemeens vlees ;)

Uhm volgens mij zullen sommigen boos zijn op mij als ik al dat roemeens vlees op eet...

egon, Dr. Rammler
29 september 2011, 21:37
Uhm volgens mij zullen sommigen boos zijn op mij als ik al dat roemeens vlees op eet...

kann evtl auch sein dat die Romeense dich auffressen ? :gruebel::tongue:

Costana
29 september 2011, 21:48

Du meinst, mein Geld? Dies ist sicherlich

Big30
29 september 2011, 21:56
Eerst even de hoektandjes checken hoe groot het gevaar is, bij Dracula tandjes ff oppassen :biggrin:.

Kwa eten is en zal het allemaal wel tip top verzorgd zijn dat was op alle partys dit jaar in PHG zo en zal ongetwijfeld op het Oktoberfest ook zo zijn.

egon, Dr. Rammler
29 september 2011, 21:56
Du meinst, mein Geld? Dies ist sicherlich

;) nein mein Sohn ich meinte dich, körperlich :roll3:

Costana
29 september 2011, 22:17
If they eat that, they know I won't pay :)

Bosco
1 oktober 2011, 14:30
Ik ben er al met kaajaa. Lekker weer, 30 beren en 20 dames ongeveer aanwezig op het moment gaat niet meer lang duren voordat ik aan mijn eerste biertje begin. :-)

Bosco
1 oktober 2011, 17:32
Aaaarrrrrggggg Loredana en Andrea zijn terug!!!

Pistol Pete
1 oktober 2011, 18:59
Aaaarrrrrggggg Loredana en Andrea zijn terug!!!

Is dat DE Loredana aka Shakira??

Bosco
1 oktober 2011, 20:20
Is dat DE Loredana aka Shakira??
yesssssss!!!

Jansen
1 oktober 2011, 23:09
Cleopatra ook van de party ?

Doe haar maar de groeten van de man van gisteren op kamer 1 de BEF koning

MichelJ
2 oktober 2011, 01:46

Sonny was er toch niet???

Sent from my iPad using Tapatalk

Big30
2 oktober 2011, 03:23
Cleopatra ook van de party ?

Ja die was ook van de partij, leuke meid, had haar nog niet eerder in PHG gespot. Inderdaad ziet er (zie paspoort van Jansen) Noord-Afrikaans uit, Tunesie zal wel kloppen, dacht toen ik haar zag Marokkaans. Spreekt trouwens vloeiend Duits. Bloedmooie meid eigenlijk ;)!

Zoals Bosco al zei. Ze was terug. De Loredana.
Happy had zich veel moeite getroost er een echt Oktoberfeest van te maken: versieringen, aankleding dames en personeel, eten etc. Alles zeer goed verzorgd. PHG had ook nog voor een mystery guest gezorgd.
Zeer goede sfeer en party stemming. Zelfs Beron kon zich wat positieve bemerkingen laten veroorloven ;)!

Bosco
2 oktober 2011, 04:48

Sonny was er toch niet???

Sorry heren, maar er is natuurlijk maar een echte BEFkoning....en dat is de vleermuis verzamelaar.
Er loopt genoeg bewijsmatriaal rond!! ;)

Ace2
5 oktober 2011, 17:30
Raad eens waar ik ben?

RAUL7
5 oktober 2011, 17:32
Raad eens waar ik ben?

GT! :rofl:

Ace2
5 oktober 2011, 17:57
Live from PHG:
Reeds enkele leuke dames gespot zoals: Shakira Anka (wat een lekker dingentje is dat) Raicia (volgens SFL goed) Brenda Inna (besprong mij nog voor ik mijn badjas aan had) en Anita. Ik ken helaas niet veel vrouwen. Het is gezellig druk met SFL Badslippers Giggln en zoals standaard Schummi. SFL wijst mij net Simona aan. Ik ben echter op jacht naar die Braziliaanse met haar dikke tieten. Ik meen dat ze Carolina of zoiets heet. Badslippers vond haar tegen vallen en dus ga ik dezelfde fout maar maken. Ze ontglipt mij echter. Volgens Badslippers is dat typisch vluchtgedrag.

ijsbeer11
5 oktober 2011, 18:01
Is die lekkere sarah er ook? Knapse dame die ooit in happy is geweest... Zeg maar als mijn studiefinanciering gestort is ik langs kom!

Big30
5 oktober 2011, 18:11
Had je bericht eerder gepost Ace2! Sprak net Jansen over de plannen voor vanavond, we besloten maar thuis te blijven.
Was ook al vergeten dat die Russische Pistolen Paultje met zijn maatje in PHG zou zijn.
Carolina (?), ja ziet er wel aardig uit dacht met wat bloemetjes versieringen.

Willi69
5 oktober 2011, 18:38
Laut DJ heißt die Brasilianerin Katharina - es sei denn, er hat seine Meinung inzwischen geändert. :rolleyes:

MichelJ
5 oktober 2011, 18:50
...Anka (wat een lekker dingentje is dat)...

We gaan toch niet dezelfde smaken krijgen? :eek: Nee...dat geloof ik niet...

Picasso 1
5 oktober 2011, 18:55
Dat is niet zo vreemd, er loopt daar maar één smaak rond.

Ace2
5 oktober 2011, 19:17
Live from PHG:
Net een goede sessie met Braziliaanse Carolina gehad. Ik had die Anka als tweede gepland maar daar is SFL verliefd op geworden. Het is zijn nummer 1. Net de Nederlandse erendivisie: elke week een nieuwe koploper. Van Badslippers ontbreekt elk spoor. De voedertijd is begonnen.
Als GT-ganger moet ik zeggen dat er een gezellige sfeer hangt met best wel wat leuke vrouwen. Ik ga mij zeker vermaken.

Ik word aangeklampt door Delia uit Roemenie (hoe kan het ook anders). Dat is wel een mooi meisje. Weet iemand of ze goed is?

Ace2
5 oktober 2011, 19:38
Dat is niet zo vreemd, er loopt daar maar één smaak rond.

Ik voel mij een vreemdeling in mijn eigen buurland

Big30
5 oktober 2011, 19:42
Ik voel mij een vreemdeling in mijn eigen buurland
Daarom komt Sonny zo nog ff langs zodat je je minder vreemdeling gaat voelen. Wordt voor mij wat te laat. Delia schijnt wel OK te zijn.

Picasso 1
5 oktober 2011, 19:48
Daarom komt Sonny zo nog ff langs zodat je je minder vreemdeling gaat voelen. Wordt voor mij wat te laat. Delia schijnt wel OK te zijn.
Zo wordt Ace2 vergezeld door zowel een kontlikker alsook aanvullend een kutlikker en krijgt hij weer een thuisgevoel :rofl:

Ace2
5 oktober 2011, 19:50
Live from PHG:
Ik ben net in de val gelokt door de ronde mild Vienna. Ik dacht dat ze in was voor een goed gesprek. Daarna viel ik van mijn kruk toen ik 2 niet Roemeentje sprak: Nat (Oekrainie) Tiffany (Litouwen). Ze brulden: "Komm hierrrrrrr!!!!!!!" Ik heb ze proberen uit te leggen dat ze dat liever moeten vragen. Vervolgens zette ik mij in de bank om besprongen te worden door Nathalie.

Picasso 1
5 oktober 2011, 19:55
Zo wordt Ace2 vergezeld door zowel een kontlikker alsook aanvullend een kutlikker en krijgt hij weer een thuisgevoel :rofl:

Lijkt me overigens geen gezicht een dame die gesandwiched wordt door Badslippers en Sonny :biggrin:

Ace2
5 oktober 2011, 20:02
Live from PHG:
Net een gesprekje met Sonja uit Kenia gehad. Ik vertelde dat zij de slimste van ons twee was: ik kom met geld binnen en zij gaat met geld naar buiten. Aan haar schatrlachen te zien vond ze dat erg grappig. Bij nader inzien vind ik dat erg treurig. SFL is weer naar de kamer met Anka. Badslippers loopt rondjes en botst dan tegen mij aan omdat ik in de tegenovergestelde richting rondjes loop.
Ik moet eerlijk zeggen dat er een gezellige sfeer hangt en dat de dames goed animeren.

Ace2
5 oktober 2011, 20:04
Lijkt me overigens geen gezicht een dame die gesandwiched wordt door Badslippers en Sonny :biggrin:

dergelijke berichten dragen niet bij aan het opbouwen van de erotische spanning

Ace2
5 oktober 2011, 20:07

Ik zou mij eerder zorgen maken over SFL, maar dat lees je wel in zijn aankomende vervolg verhaal

Big30
5 oktober 2011, 20:09
dergelijke berichten dragen niet bij aan het opbouwen van de erotische spanning
Die ervaar je wel als je naar Schumi kijkt die ligt te snurken, die zal nu wel zijn rust nemen in het nachtcafe ;).
Als je geluk hebt doet tiffany nog een paaldansje dat kan ze namelijk erg goed en werkt wel erotiserend.
Anders neem je om 22u maar een Hot Dog!

P11111
5 oktober 2011, 20:13
Schumi heeft vanmiddag zijn voetbalwedstrijdje gespeeld en ligt nu in zijn trainingspak met badjas erover op de bank tussen de sauna en de gokautomaten te snurken.

Alabama
5 oktober 2011, 20:15
Live from PHG:
Net een goede sessie met Braziliaanse Carolina gehad. Ik had die Anka als tweede gepland maar daar is SFL verliefd op geworden. Het is zijn nummer 1. Net de Nederlandse erendivisie: elke week een nieuwe koploper. Van Badslippers ontbreekt elk spoor. De voedertijd is begonnen.
Als GT-ganger moet ik zeggen dat er een gezellige sfeer hangt met best wel wat leuke vrouwen. Ik ga mij zeker vermaken.

Ik word aangeklampt door Delia uit Roemenie (hoe kan het ook anders). Dat is wel een mooi meisje. Weet iemand of ze goed is?

Van horen zeggen dat ze redelijk goed is....

Jorah Mormont
5 oktober 2011, 20:39
Sonny has entered the premises of Happy Garden. Echter van de bekende beren geen spoor te bekennen. Er wordt weer veel omgezet op de kamers. Sfeer is goed, line-up belooft veel goeds.

Jorah Mormont
5 oktober 2011, 20:41
Loop zojuist de Poolse Melissa (ex GT) tegen het lijf. Voor de anaal ridders

Badslippers
5 oktober 2011, 21:27
Sfeer uitstekend. SFL is alweer ten prooi gevallen aan een nieuwe nummer 1 en plant al een huwelijksreis naar het Roemeense platteland. Ace2 had ik gewaarschuwd voor de matige prestaties van Carolina. Hij kwam echter tevreden van de kamer. Hij legt de lat wat minder hoog. Carolina kon zich niks meer van mij herinneren. Ai, dat zijn pijnlijke zaken. Maar na 1 uur was ze Ace2 ook alweer vergeten en gaat ze weer mt mij trouwen. Wie trouwens ook iets vergeten is,is Irena. Ik deed haar de vriendelijke groeten van de TATTOOBOY ijabeer 11. "who is that"! Ik was wat langer weg vanwege 2 verplichtingen op de kamer. Eerst het kontje van Brenda uitgelikt en haar oraal wat karnemelkse pap toegediend. Vlak daarna goeie neuksessie met Ireen, een Roemeense met lange blonde haren en zeer fraaie gevel. De stemming komt er goed in. Veel dames. Paaldansen en Ace2 zoekt wanhopig naar een Latina.

Ace2
5 oktober 2011, 21:43
Live from PHG:

Het was niets voor Ace2

Ace2
5 oktober 2011, 21:46
Live from PHG:

Wederom een goede sessie gehad met Carolina. Ik kon haar niet weigeren toen ze een klant liet staan.

Het was lang geleden dat ik hier was geweest en ik moet zeggen dat het mij uitstekend is bevallen en ik baal dat ik dir verdomde mondharmonica hoor.......................

Badslippers
5 oktober 2011, 22:05
Het is werkelijk niet te geloven. Alle oude wijven kijken naar mij en alle jonge sletjes kijken naar Ace2 en bij elke meid waar hij aanklampt loopt weldra de kutsappen langs hun benen. SFL is al 3x met Anka de kamer op geweest. Maar nu deze broeders de keet hebben verlaten stroomt de hele tent leeg.

gignnl
5 oktober 2011, 22:24
Moest weg en jullie waren kameren,fijne avond nog heren van de tour!

Jorah Mormont
6 oktober 2011, 01:59
Ben weer thuis na een wel geslaagde ouderwetse woensdagavond in Happy. Na een matige sessie met een voor mij nieuw .ro meisje, luisterend naar de naam Natascha, viel ik op het einde van de avond ten prooi aan de blonde Irena. Een dame welke ik nog ken van Estark92 in Fuengirola. Daar nooit de kans gehad met haar te kameren. Vanavond dus wel. Deze dame heeft me alle hoeken van de kamer laten zien. We hebben zelfs staand tegen de deur geneukt, waarbij de klink er aan de andere kant af viel. We hadden even een lach-dip in de stomende sessie teneinde heerlijk aan mijn gerief te zijn gekomen. Afgesloten met de bankhang-sessie met mijn dochter look-à-like Larissa. Deze noemt me al Taty. Lol

De overige beren heb ik niet meer gezien. Ook Lisa heb ik niet meer van de kamer gezien om nog even voor Rex te vragen of ze er as zaterdag zal zijn. Nogmaals een gelaagde PHG avond, de club waar het deze maand 6 jaar geleden was dat ik voor het eerst een voet binnen de saunaclub zette.

Picasso 1
6 oktober 2011, 03:01
.... blonde Irena. Een dame welke ik nog ken van Estark92 in Fuengirola.
Is zij een Russische?

Ik heb overigens daar van enkele dames in de verschillende clubs begrepen dat al meerdere dames zijn vertrokken naar Nederland en Duitsland vanwege te weinig klanten. Weest allen dus voorbereid op meer Spaanse dames in de clubs en bij ramenbuurten hier in de regio :wink:

sunny
6 oktober 2011, 04:52
Nee, is Rumänisch. :teuflisch:

Badslippers
6 oktober 2011, 11:26
Er werken momenteel nog al veel Irena/Iren/Irina/Irene in "PHG". Maar kon over slechts 1 een draadje vinden.

Irena/Iren/Irina "Roemeense", Dit is de jonge dame met een zeer atletisch lichaam, lange haren, dunne lippen. Heel vriendelijk.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26933-Irena-Iren-(Roemeense)

Dan kamert Sonny met een Irena. Deze is volgens mij blond en heeft dikkere tieten C-cup.

viel ik op het einde van de avond ten prooi aan de blonde Irena. Een dame welke ik nog ken van Estark92 in Fuengirola.

Ik heb ook met een Irene "Roemeense" gesext maar dat waren niet bovenstaande dames. Ze had blonde lange haren, een enkel tattoo, ongeveer 1.70, zeer gave B-cups.

Ace2
6 oktober 2011, 21:40
Het is werkelijk niet te geloven. Alle oude wijven kijken naar mij en alle jonge sletjes kijken naar Ace2 en bij elke meid waar hij aanklampt loopt weldra de kutsappen langs hun benen.

Dat viel jou toch ook op. :wink:

Rex
6 oktober 2011, 23:41
Ook Lisa heb ik niet meer van de kamer gezien om nog even voor Rex te vragen of ze er as zaterdag zal zijn. Nogmaals een gelaagde PHG avond, de club waar het deze maand 6 jaar geleden was dat ik voor het eerst een voet binnen de saunaclub zette.

Tja, 6 jaar geleden alweer.......dat is het voor mij ook inmiddels......6 jaar geleden stapte ik ook voor het eerst een duitse club binnen....PHG....Wat gaat de tijd toch ontzettend snel zeg.
Thanks nog om in ieder geval de moeite te willen nemen om het Lisa te vragen, zei het dan dat dit helaas niet meer gelukt is......

Morgen zal ik wel ff bellen naar PHG of ze er is anders rijd ik direct door naar de gaybar in GT........

Picasso 1
7 oktober 2011, 00:00
Tja, 6 jaar geleden alweer.......dat is het voor mij ook inmiddels......6 jaar geleden stapte ik ook voor het eerst een duitse club binnen....PHG....Wat gaat de tijd toch ontzettend snel zeg.

Tel er gerust 3 jaar bij op jij. 6 jaar geleden werd je hier lid. 2 jaar voordat dit forum bestond kwam ik voor het eerst in een club en toen was jij al een ervaren ijsbeer :eek: en Jansen zat 8 jaar geleden tot aan zijn elleboog er al diep in :biggrin:

MichelJ
8 oktober 2011, 15:33
Zo... Ik ben er. Zeiknat. Wat een kutweer op de brommert.

Sent from my iPhone

Tiga
8 oktober 2011, 15:48
Zo... Ik ben er. Zeiknat. Wat een kutweer op de brommert.

Sent from my iPhone

Was je je condoom vergeten aan te trekken?

MichelJ
8 oktober 2011, 16:12
Was je je condoom vergeten aan te trekken?

Die dingen heb je toch helemaal niet nodig hier? :O

Sent from my iPhone

Bosco
8 oktober 2011, 16:13
Rex, Kaajaa, Sonny en ik zijn er nu ook. :-)

MichelJ
8 oktober 2011, 17:19
Het is nog rustig, maar lopen wel al lekkere roemeentjes rond. Mijn 1e en 2e keus heeft een pruik op, ik mis hun gladgestreken haar. De ene heeft wel nog steeds mooie ogen, dan andere nog steeds heerlijke komt. Volgens Sonny heb ik een ruggengraat van een worm. Hij heb denk ik gelijk. Vraag is alleen wie van de 2 de eerste 50 euro krijgt.

gignnl
8 oktober 2011, 17:30
Kop of munt MJ!

MichelJ
8 oktober 2011, 19:16
Kop of munt MJ!

Het is munt geworden. De A met de mooie ogen is happy. Ik ook :). De andere A met lekkere billen is minder happy :(. Even wat eten nu en dan kijken of ik de andere A ook happy kan maken. Zal wel een flinke klus worden :O

Big30
8 oktober 2011, 19:25
Het is munt geworden.

Dat viel te verwachten bij een gleufduwer :biggrin:! Daar past een muntje in etc. :tongue: (niet op de toon van zeg eens A gezongen)!
(ja ik weet ut een opmerking van zeer hooooog nivo)

MichelJ
8 oktober 2011, 19:48
een opmerking van zeer hooooog nivo)

Dat was A zeer zeker ook. Voor het eten was ik te laat. Er was alleen nog wat rijst, bonen en een stuk vlees wat niet van een dier afkomstig leek, maar uit een oost-Europese fabriek. Ach ja... Straks ga ik toch bitterballen bakken. De andere A zit voor mijn neus met een andere beer te flirten. Ik word bijna jaloers.

MichelJ
8 oktober 2011, 21:40
...en dan kijken of ik de andere A ook happy kan maken. Zal wel een flinke klus worden :O

Lijkt een 'mission impossible' te worden. Waar is leermeester Sonny als je hem nodig hebt?

egon, Dr. Rammler
9 oktober 2011, 10:38
bleibt mal ruhig Jungs, hier erstmal Willi69 sein Lieblingslied, damit er hier gleich die Anwesenheitsliste reinsetzt :freu:

http://www.youtube.com/watch?v=ixM99jJV_hg

KoningBadjas
15 oktober 2011, 17:12
De koning zit op zijn troon met een behoorlijke kloppende klabanus
Te genieten van zijn roemeense sexslaafjes
naast mij zit Ricardo banana met zijn harde banana op Antonia te rijden
Muziek gaat harder de Koning neemt eerst eengoddelijk biertje
later meet

MichelJ
16 oktober 2011, 18:12
- last van mijn rug
- geen Anita
- geen Anca
- geen Maya
- Daniela heeft mijn geld vergokt
- Miranda zeurt te veel om gokgeld
- het is nog geen topavond
- theke is wel lekker

Big30
16 oktober 2011, 18:26
- last van mijn rug
- geen Anita
- geen Anca
- geen Maya
Neem een gezichtsmassage altijd goed voor je rug!

A, A en M zag ik denk ik vrijdag wel en zaterdag zullen ze er ook wel zijn geweest.
Was beide dagen druk dus de knip zal wel goed gevuld zijn en dan zullen ze wel denken bekijk ut maar ff :biggrin: of ze wisten dat MJ het niet thuis kon houden en zondag toch maar zou gaan!

MichelJ
16 oktober 2011, 19:57
Na 4 dagen op de bank liggen en alleen pizza en bitterballen eten moest ik even de deur uit. Vis rijst en groente smaakten lekker. Verder wat hollands gezelschap, maar de line-up is niet dusdanig dat ik erg gelukkig wordt. Verkeerde moment in de verkeerde club. Is het te laat om naar LR te gaan?

MichelJ
16 oktober 2011, 19:59
Volgens mij zag ik Anca voorbij rennen!!!! :O

Big30
16 oktober 2011, 20:05

Laten lopen denk aan je rug! Neem een aroma therapie Saunaatje :biggrin:.

Bosco
16 oktober 2011, 20:10

Snap ik niet broer, je heb haar nr toch? :confused:

MichelJ
16 oktober 2011, 20:26
Mijn rug is naar de klote maar aan mijn ogen mankeert niks. Er is nog een spanningsveld van de vorige keer maar kreeg net een welkomstkusje :).

Eens kijken hoe het loopt.

weerrolf
16 oktober 2011, 22:58
Hey Postman. Ben vlakbij PHG, maar de sluitingstijd nadert ook rap. Loont het nog de moeite daar, of kunnen we beter doorrijden naar huis?

Bedankt
Weerrolf

Big30
16 oktober 2011, 23:03
Hey Postman. Ben vlakbij PHG, maar de sluitingstijd nadert ook rap. Loont het nog de moeite daar, of kunnen we beter doorrijden naar huis?

Bedankt
Weerrolf
Op de zondag na 23u??? Ik zou lekker een andere keer gaan als je wel op tijd kunt! Ze sluiten om 01u.

MichelJ
16 oktober 2011, 23:11
Is niet de moeite om nu naar PHG te gaan

weerrolf
16 oktober 2011, 23:19
Bedankt heren. Dan ga ik mijn chauffeur er maar van zien te overtuigen dat onze woeste plannen een betere planning vragen :(

MichelJ
18 oktober 2011, 19:42
Ik ben in Oase. In een oase van rust. Helemaal alleen in de bar met 2 thekenfrauen. Larissa stond me bij de ingang op te wachten. Anita vraagt wat ik hier doe.

Bosco
18 oktober 2011, 19:52
Broerrrr...ben je nu happy verslaafd? Het mot niet gekker worden? :eek: :confused:

MichelJ
18 oktober 2011, 20:38
Anca? Larissa? Anita? Luxe-probleem!

Costana
18 oktober 2011, 21:15
Die draait door....waarschijnlijk té sterke medicatie voor zijn rug.

egon, Dr. Rammler
18 oktober 2011, 21:27
italienischer Abend :biggrin::tongue:

MichelJ
18 oktober 2011, 21:34
En toen waren ze ineens alle drie weg :O

Bosco
18 oktober 2011, 21:42

Mot je maar niet zolang twijfelen :rolleyes:

Big30
18 oktober 2011, 21:43

Erg druk zal het niet zijn, 3 favo's lopen rond en jij laat ze lopen? Asjemenou :tongue:!

jacky pakutra
18 oktober 2011, 21:53

die ranzige SFL en BS aan een nieuwe tour begonnen? :smile2:

MichelJ
18 oktober 2011, 22:08
Zo zit je ff met een ijsbeer te lullen en zie je ze 1 voor 1 naar de kamer vertrekken :O
2e keer in 3 dagen ongepoppt weg? Bad idea.... Wel een goede reden om morgen...................

Ben nog niet naar huis, maar het ziet er somber uit. De andere 20 meiden zijn niet interessant

jacky pakutra
18 oktober 2011, 22:14
Zo zit je ff met een ijsbeer te lullen en zie je ze 1 voor 1 naar de kamer vertrekken :O
2e keer in 3 dagen ongepoppt weg? Bad idea.... Wel een goede reden om morgen...................

Ben nog niet naar huis, maar het ziet er somber uit. De andere 20 meiden zijn niet interessant

ze zullen zo toch wel terugkomen...of zijn er 3 Jp's binnen?:smile2:

MichelJ
18 oktober 2011, 22:17
Geen idee, maar de tijd dat ik op een dvp ga zitten wachten is al lang voorbij ;). De week is nog lang.

Picasso 1
18 oktober 2011, 22:17

Je kan beter wachten totdat ze je aanspreken, MJ.

MichelJ
18 oktober 2011, 22:21
Ja ik zal zo de kamers even afgaan :s

Bosco
18 oktober 2011, 22:22
Geen idee, maar de tijd dat ik op een dvp ga zitten wachten is al lang voorbij ;). De week is nog lang.

Je kan beter wachten totdat ze je aanspreken, MJ.

Mission impossible 4 !! :biggrin:

Big30
18 oktober 2011, 22:31
Ja ik zal zo de kamers even afgaan :s

1903 MJ Ongeschikt bevonden voor PHG -> Animeer Club :biggrin:!

MichelJ
18 oktober 2011, 22:33
Met 1 heb ik een half uur bankgehangen, de andere 2 ook gesproken. Alleen gaat MJ op kamer als hij wil, niet als zij willen.

Picasso 1
18 oktober 2011, 22:36
Met 1 heb ik een half uur bankgehangen, de andere 2 ook gesproken. Alleen gaat MJ op kamer als hij wil, niet als zij willen.

Het is alleen niet handig dat jij wil wanneer ze alle drie op de kamer zijn.

Bosco
18 oktober 2011, 22:40

WHOEHahahahaha :roll3:

joepie
18 oktober 2011, 22:44
weer ongepoepd mju. ik ben net geblasen door roemeense met rooi haar.laters volgt het verslach.

MichelJ
18 oktober 2011, 23:01

Dan ga ik van de week toch terug met een VIP-Card? Het leven gaat gewoon door.

Picasso 1
18 oktober 2011, 23:19
Het leven gaat gewoon door.
Met een gevulde zak ja.

MichelJ
18 oktober 2011, 23:31
Met een gevulde zak ja.

Eén dag meer of minder inhoud is ook niet van belang.

Bosco
22 oktober 2011, 15:35
Kaajaa en ik zijn er netzo als Anita.Lucy. Simona Larissa Adriana Crhstina M

Alabama
22 oktober 2011, 16:01
Lopen er veel lekkere Roemeensen rond?

Pistol Pete
22 oktober 2011, 16:14
Kaajaa en ik zijn er netzo als Anita.Lucy. Simona Larissa Adriana Crhstina M

Is dat die kleine Christina van ca 26 jaar maar lijkt op 19 of is dat Chris die al sinds jaar en dag in phg rondloopt?

Bosco
22 oktober 2011, 16:22
Het is dir kleine PP, Ricardo Banana is er ook. Veel weer nieuwe roemeentjes in the house.

Bosco
22 oktober 2011, 19:20
Anita heeft mij 1,5 uur gesloopt op de kamer. Straks gaat die amsterdams roemeense eraan als het lukt.

Bosco
22 oktober 2011, 19:39
Ik heb mijn oog laten vallen op een nieuwe roemeense, ik ken haar nog niet. Het is de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien. Ik mot haar hebben.

Pistol Pete
22 oktober 2011, 20:14
Ik heb mijn oog laten vallen op een nieuwe roemeense, ik ken haar nog niet. Het is de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien. Ik mot haar hebben.

Gewoon petale bosco, dan krijg je haar. :)

Bosco
22 oktober 2011, 20:45
Kutzooi ze word bezet gehouden door iemand met een fles bubbles.
Word dan toch maar die AmRo, is denk ik ook geem straf.

terminator
22 oktober 2011, 21:58
Geile vleermuis

weet je de naam al van die Roma damă ?

Grtz Terminator

Big30
22 oktober 2011, 22:11
Draait de oude bekende DJ weer met af en toe dus een Manele dans nummer?

Bosco
23 oktober 2011, 00:37
Andere DJ aan de draaitafel, geen manele in zijn pakket. De mooiste jongedame heet Lolo, ik ben net terug van n sessie van 2 uur met haar. Ik ben verliefd. :-)

jacky pakutra
23 oktober 2011, 00:42
hoe ziet ze er ongeveer uit Bosco? wellicht dat ik even een kijkje ga nemen...

Bosco
23 oktober 2011, 01:05
hoe ziet ze er ongeveer uit Bosco? wellicht dat ik even een kijkje ga nemen...

typisch Boscomeisje matuurlijk. :-)

Alabama
23 oktober 2011, 04:42
Draait de oude bekende DJ weer met af en toe dus een Manele dans nummer? Heb wat manele gehoord idd.

Willi69
23 oktober 2011, 14:14
Andere DJ aan de draaitafel, geen manele in zijn pakket.
Laut deutschen Zeitungsanzeigen war gestern DJ Lanning (NL) anwesend - daher bin ich nicht gekommen. :redface:

Pistol Pete
23 oktober 2011, 16:02
Het is nog redelijk rustig maar de sfeer zit er goed in. Vooral Anita en haar geile ogen vangen telkens de mijne. Als er een kamer inzit wordt t vanavond want ik heb er net een uurtje opzitten met kleine Christina. Hummie. En LoLo wil ik niet mislopen als ze nog komt. We zullen zien...

Bosco
23 oktober 2011, 16:40
LoLo kan je niet missen, oogverblindend......echt Bosco- meisje net als Anita.
Die kleine Christina.....echt niet een Bosco- meisje.
succes PP.

Pistol Pete
23 oktober 2011, 16:44
Mmmm...dan is ze er nog niet..
Op t moment een stuk of 35 dames en iets minder mannen die vnll geinteresseerd zijn in Sky fussball...

Bosco
29 oktober 2011, 15:49
Kaajaa, Rex enik zijn er. Ik word al opgevreten door Daniela. Gespot Anita Larissa Clara Chriss Delia Rianna Irina Simona en nog veel meer

egon, Dr. Rammler
29 oktober 2011, 15:54
Kaajaa, Rex enik zijn er. Ik word al opgevreten door Daniela. Gespot Anita Larissa Clara Chriss Delia Rianna Irina Simona en nog veel meer

Egon-Meisje ook anwesend ??
vergleichbar mit die geile Bea ? :tongue:
bestell man viele Grüsse an Rex und Kaaja

Bosco
29 oktober 2011, 16:01
Egon-Meisje ook anwesend ??
vergleichbar mit die geile Bea ? :tongue:

niemand is toch vergelijkbaar met Bea. Wel ook gespot Alexia Antonia Lucy Luana Ola Miranda

egon, Dr. Rammler
29 oktober 2011, 16:04
niemand is toch vergelijkbaar met Bea. Wel ook gespot Alexia Antonia Lucy Luana

:heul::gruebel: ja du hast Recht, viel Spass noch Bosco
Gr. Egon

Frage: Willi69 ist nicht zu Hause. Auch in Happy ?

Bosco
29 oktober 2011, 16:27
Geen Willi wel Adriana Claudia, nog geen Lolo :-(

egon, Dr. Rammler
29 oktober 2011, 16:34
Geen Willi wel Adriana Claudia, nog geen Lolo :-(

Lolo ? kann Man(n) die gebrauchen ?

Sieh mal mein Avatar-Bild Bosco, sowas in der Art anwesend ?? :tongue:

Bosco
29 oktober 2011, 16:40
Lolo is er net als Irene Vesy en Alexandra. Maar ik wil met een loslopende theke heks maar ze wil niet met mij.
Sarah loopt ook ineens binnen.

egon, Dr. Rammler
29 oktober 2011, 16:52
Lolo is er net als Irene Vesy en Alexandra. Maar ik wil met een loslopende theke heks maar ze wil niet met mij.

Lolo = Cup B of Cup C ?

Was ? sie will nicht mit dir :eek:
Mach mal Bild von den Hupen und stell mal hier rein Junge :tongue: :freu:

ijsbeer11
29 oktober 2011, 18:03
Sara?

Willi69
29 oktober 2011, 18:12
Frage: Willi69 ist nicht zu Hause. Auch in Happy ?
Ich war arbeiten und habe Deine Rente gesichert. :rolleyes:

egon, Dr. Rammler
29 oktober 2011, 19:28
oh danke lieber Hausmeister, das ist ja sehr beruhigend :biggrin::wink:

Bosco
29 oktober 2011, 20:08
Het is gezellig druk. Dani was ff woedend op me, maar nu miet meer. :-)

Carlitos
29 oktober 2011, 20:42
hè Bosco, ik was laatst met Anita op deze kamer en noemde het YBF. Haar eerste vraag was of ik Bosco kon.... Blijkbaar is je Bosco stempel vervaagd... Is Anita er ook?

Bosco
30 oktober 2011, 09:09
hè Bosco, ik was laatst met Anita op deze kamer en noemde het YBF. Haar eerste vraag was of ik Bosco kon.... Blijkbaar is je Bosco stempel vervaagd... Is Anita er ook?

Hoezo "Bosco-stempel vervaagt"?
Ook Rex is onder de indruk van haar schoonheid en service.

Bosco
5 november 2011, 17:33
Kaajaa, ricardo banana enik zijn er. Rex en ijsbeer 11 zijn onderweg.gespot Anca Miranda sarina Anita Larissa Jessica Antonia Ola Oanna Sarah Daniela Natalie Jelina Simona Claudia Irina Clara laura

Bosco
5 november 2011, 19:50
@Jack42, Romina zit hier te wachten op je :-)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5887-Romina-%28Roemeense%29-ex-GT-VV&p=204926&highlight=romina#post204926

Note Admin: deze dame neem ik aan.

NiPi
13 november 2011, 15:36
Minstens 80 grieten en maar 10 beren!!
Pussy Paradise !!!

Bedankt voor het vrijkaartje, forumleiding!

Big30
13 november 2011, 15:49
Volgens mij tel je dubbel Nipi :tongue:, 80 dames op een zondag is wel errug veel. De helft kan ik me nog wel voorstellen!

Costana
14 november 2011, 22:39
Minstens 80 grieten en maar 10 beren!!
Pussy Paradise !!!

Bedankt voor het vrijkaartje, forumleiding!

uhm gelieve niet alle gin uit te drinken aub.... Zoals big zegt dubbel aan het tellen.

egon, Dr. Rammler
15 november 2011, 08:30
uhm gelieve niet alle gin uit te drinken aub.... Zoals big zegt dubbel aan het tellen.

gut gesprochen mein Sohn

Dalton
15 november 2011, 10:47
gut gesprochen mein Sohn

En ik maar denken dat HAPPY om 11 uur opengaat.

Willi69
15 november 2011, 13:24
Ist das noch "Live from Happy"? :rolleyes:

Bosco
19 november 2011, 15:18
Rex em ik zijn gearriveert, veel dames al aanwezig. Ook veel nieuwe. Onbegrijplijk waar het allemaal vandaan komt. Er word tussen de 80 en 90 dames vanavond verwacht!!

Willi69
19 november 2011, 16:50
Ich glaube, ich muss auch noch kommen... :lostit:

Bosco
19 november 2011, 18:49
De teriing. .....Rex en ik hebben nog nooit zoveel damens in happy eerder gezien

MichelJ
20 november 2011, 00:50
De teriing. .....Rex en ik hebben nog nooit zoveel damens in happy eerder gezien

Wat heb je er aan als je maar aan 1 dame mag zitten? :biggrin: :smile2: :rofl:

Bosco
20 november 2011, 19:27
Wat heb je er aan als je maar aan 1 dame mag zitten? :biggrin: :smile2: :rofl:

Heb stiekum aan een heleboel gezeten broer. ;)

MichelJ
20 november 2011, 19:34
Laat je draga het maar niet merken, dan krijg je een paar extra klappen ;)

Costana
25 november 2011, 15:55
Al redelyk veel vrouwen aanwezig.
Gemiddeld aantal beren, tamelyk wat pannekoeken.
Wel een aantal lekkere lolitas .

Bosco
25 november 2011, 16:40
Het is super gezellig met bekende beren en 60 dames.

MichelJ
25 november 2011, 17:39
Is Mila terug?

egon, Dr. Rammler
25 november 2011, 20:46
Is Mila terug?

:teuflisch: oh ja Mila terug ?? :wand:

Alabama
26 november 2011, 00:33
Zit Costa nog op de kamer?

Alabama
30 november 2011, 17:00
Nog een kwartier en dan Anca nr 3.

ijsbeer11
30 november 2011, 17:27
is sara al terug ala? :biggrin:

Pistol Pete
30 november 2011, 17:41
Helaas moet ik mijn zexdaagse onderbreken op dag 5. De vermoeienissen gister in fkk planet (02 uur bedje ingedoken) waren fors maar niet onoverkomelijk.

Maar ware het niet dat mijn werk me 308 km van phg heeft geleid was ik er wis en waarachtig nog heengegaan.

Een aantal dames wachten nu tevergeefs op een analbesamung :))

Big30
30 november 2011, 17:50
Maar ware het niet dat mijn werk me 308 km van phg heeft geleid was ik er wis en waarachtig nog heengegaan.

Das wel ver OK, maar je bent dus nu in World als ik het goed begrijp :biggrin:!
Mila nog in PHG gespot?

Pistol Pete
30 november 2011, 18:30
Das wel ver OK, maar je bent dus nu in World als ik het goed begrijp :biggrin:!
Mila nog in PHG gespot?

Doet zij aan Analbesamung dan? :confused:

Alabama
1 december 2011, 01:01
is sara al terug ala? :biggrin: Nee, niet gezien helaas. Komde vrijdag ook?

Big30
1 december 2011, 01:17
Doet zij aan Analbesamung dan? :confused:
Ik zou het waarachtig niet weten PP! Maar dat komt denk ik ook omdat ik volstrekt geen idee heb wat met Analbesamung wordt bedoeld :biggrin:.
Via google search (in de safe mode) kom ik niet verder dan een pannenkoek die ongecontroleerd met zijn slagroomspuit ergens een punt wil maken :cool:.

Alabama
1 december 2011, 16:22
Vandaag wsl rond 9 present. Morgen vanaf 5.

Bosco
3 december 2011, 15:47
gearriveerd met kaajaa. Egon is er ook al. Overvloed aan mooie dames. Mijn draga is ziek. :-)

MichelJ
3 december 2011, 15:56
Mijn draga is ziek. :-)

Nou, dan kun je eindelijk eens genieten :biggrin:. Neuk ze.

Alabama
3 december 2011, 16:24
gearriveerd met kaajaa. Egon is er ook al. Overvloed aan mooie dames. Mijn draga is ziek. :-)
Dan kende gij wè anders vatten. :)

Bosco
3 december 2011, 16:58
Anita wil gepamnekoekt door moj worden! =-O

MichelJ
3 december 2011, 17:03

Ik zeg: Doen! En neem Anca ook mee naar de kamer.

Alabama
3 december 2011, 17:10
Iets zegt me dat je nu met d'r op de kamer ligt. :hah:

Costana
3 december 2011, 17:18
Iets zegt me dat je nu met d'r op de kamer ligt. :hah:

Oei oei volgende week zal het stuiven in Oedt, ik blijf er maar beter weg :)

Alabama
3 december 2011, 17:24
Oei oei volgende week zal het stuiven in Oedt, ik blijf er maar beter weg :)

Ik ok! :smile2:

Hoeven ze in het nachtcafé geen bokswedstrijd te tonen op dat grote scherm...

MichelJ
3 december 2011, 17:36
Ik ok! :smile2:

Hoeven ze in het nachtcafé geen bokswedstrijd te tonen op dat grote scherm...

:fechten:

Dan gaat ik volgende week maar weer eens naar de Happy :biggrin:

Costana
3 december 2011, 20:07
:fechten:

Dan gaat ik volgende week maar weer eens naar de Happy :biggrin:

BREAKING NEWS: Next Week Bosco vs. Daniella !!!
Anita is het ringmeisje dat de rondes aanduidt.
Anca verzorgd het voorprogramma
Vivi heelt de wonden (vooral van Bosco waarschijnlijk)
Entree: € 50
Kaarten in voorverkoop bij Costana te vekrijgen, enkel € 60 !!!!

Let the game of century begin !!!!!

Bosco
3 december 2011, 20:22
Jullie zijn zooooo grappig!!! Kweet niet wie ik de volgende moet pannenkoeken, keuze is te groot! Kut zeg dat me meisie er niet is. :-)

Bosco
3 december 2011, 22:49
Kutzooi ik wacht almeer dan n uur op de sleitel. :-(

Alabama
7 december 2011, 17:03
Vanavond laat naar dit hol van verderf. Tot hoe laat is het open?

Big30
7 december 2011, 17:04
Vanavond laat naar dit hol van verderf. Tot hoe laat is het open?
Als het om 1u nog druk is blijft men langer open. Ik ben nu weg en om 18u in Happy!

Alabama
7 december 2011, 17:23
Tot straks dan. Ben er 9 a 10 uur.

Willi69
8 december 2011, 01:23
Es ist noch bis 2 Uhr geöffnet... :tongue:

Alabama
8 december 2011, 02:27
Ik kom.net buiten gestrompeld. Leuk fist.

Big30
8 december 2011, 02:47
Ik kom.net buiten gestrompeld. Leuk fist.
Nogmaals waar was je de hele avond??? Het was inderdaad een zeer geslaagd feestje, heb er toch maar mooi 2 flessen wijn en 2 Weihnachtsstollen aan overgehouden :biggrin:!

Alabama
8 december 2011, 02:52
In de banken en vooral op de kamer. Heb jou wel gezien, maar je was erg.druk. ;-)

Bosco
9 december 2011, 13:50
Ben onderweg maar sta in de file bij die brabantse kutstad :-(

Bosco
9 december 2011, 15:03
Ik ben er, kaajaa is nog onderweg. Jacky pakutra is er ook al.

terminator
9 december 2011, 15:03

Live Zu Happy

:tongue:

Bosco
9 december 2011, 15:20
Pffff het stikt hier van de dames, nog weinig beren tot dusver.

MichelJ
9 december 2011, 15:34
Tot zo dan.

Big30
9 december 2011, 15:42
File bij den Bosch begrijp ik!
Wifi doet het dus of alleen in bar bereik? Als de line-up te vergelijken is met Woensdag mag je niet klagen. Zal zoals typisch voor PHG na 18u wel drukker worden maar zo extreem als afgelopen zaterdag zal het zeker niet worden.

MichelJ
9 december 2011, 16:08
Is Mila er?? Anders draai ik om

MichelJ
9 december 2011, 17:01
Geflitst op de A73, pinautomaat bij tankstelle is weg, Volksbank in Oedt heeft storing...pfffff... Is het vrijdag de 13e???

terminator
9 december 2011, 17:44
Is Mila er?? Anders draai ik om

Had maar omgedraaid
Mila is er Niet...

Ps :het is 09-12-2011

MichelJ
9 december 2011, 18:42
Ik wacht eerst totdat die flitser op de A73 weg is... Grrrr....

Is hier warm. En een te lange rij voor het eten. En de muziek staat hard. Zo... Genoeg gezeken, ik ga nu poepen.

Btw. Die vivi is wel een lekkerdje!

Costana
9 december 2011, 19:41
Ik wacht eerst totdat die flitser op de A73 weg is... Grrrr....

Is hier warm. En een te lange rij voor het eten. En de muziek staat hard. Zo... Genoeg gezeken, ik ga nu poepen.

Btw. Die vivi is wel een lekkerdje!

Hahaha geniet maar van het eten..... en Vivi ;)

MichelJ
9 december 2011, 21:53
Zo. Weer Happy in Living Room. Mijn living room. At home dus.

Niet genoten van het eten wat er niet was en Vivi was spoorloos. MJ daarna ook. Net als zaterdagavond voeg ik vrijdagavond PHG maar toe aan de blacklist.

terminator
10 december 2011, 01:18
Net als zaterdagavond voeg ik vrijdagavond PHG maar toe aan de blacklist.

Gelijk heb je Vrijdag en Zaterdag
Drama

Bosco
10 december 2011, 03:58
Gelijk heb je Vrijdag en Zaterdag
Drama

Niet mee eens. Dames bleven ook over heel de avond in meerderheid. Kan je van de laatste 3 zaterdagen met meer dan 200 beren in huis niet zeggen.

MichelJ
10 december 2011, 10:25
Niet mee eens. Dames bleven ook over heel de avond in meerderheid.

Of ze in de meerderheid waren weet ik niet. Er waren wel veel meiden, maar ook veel beren. En alles bij elkaar vond ik het te veel. Dan ga ik liever op een dinsdag of woensdagavond. PHG gaat langzaamaan GT achterna met de weekenddrukte, voordeel is dat er in wél lekkere meiden (in PHG) zijn.

Kan je van de laatste 3 zaterdagen met meer dan 200 beren in huis niet zeggen.

200 beren en tel daar nog eens 60-70 meiden bij. Dat is dan toch een compleet drama in de kleine bar van PHG? :eek:

Van Dattum
10 december 2011, 20:02
Phg live. Ben na lange tijd (meer dan 1 jaar) weer eens gaan kijken.
Richard Strauss zorgt nog altijd voor een fijne sfeer in de toiletten.
Xenia (gt naam) is er ook met haar ravissante kapsel.
Nikki, Duitse kortharige blonde MILF is ook aanwezig.
Het is stil op straat in Boekarest. De hele bar boven staat vol met Roemeensen.
Willi was uiteraard de eerste bij het eten. Schwein...
*Van het spit.
Goede partymusic van dj Sunny.
Straks Casino night, zal mij benieuwen.

Jack42
10 december 2011, 21:37
@ van Dattum

Je hebt vast al wel enkele flashbacks gehad met Leona in de hoofdrol.
Toen ik in Happy was had ik ze iig wel.

Willi69
11 december 2011, 01:54
Xenia (gt naam) is er ook met haar ravissante kapsel.
=> Mandy ;)

Mandy (voorheen Xenia (GT) (Roemenie) ) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12133-Mandy-%28voorheen-Xenia-%28GT%29-%28Roemenie%29-%29&highlight=mandy)

Van Dattum
11 december 2011, 23:37
Flashbacks zou ik het niet willen noemen....

@ van Dattum

Je hebt vast al wel enkele flashbacks gehad met Leona in de hoofdrol.
Toen ik in Happy was had ik ze iig wel.