PDA

Volledige versie bekijken : Babylon Algemeen, 2007



Befke
29 maart 2007, 08:52
Sinds begin dit jaar onder nieuw management en met een nieuwe website: http://www.privatclub-babylon.de/; entree 50 euro.
Half uur 50 euro; vervolg halve-uren: ook 50 euro.

Befke
29 mei 2007, 14:27
De website is off-line: "Dieses Webangebot ist leider bis zur Begleichung offener Rechnungen gesperrt."

Willem2
29 mei 2007, 14:50
De website is off-line: "Dieses Webangebot ist leider bis zur Begleichung offener Rechnungen gesperrt."

Jij hebt toch wel de rekening een paar weken terug betaald ;)

Befke
30 mei 2007, 10:05
Ik ben bang dat het daar niet aan gelegen heeft :)



Website doetutweer - maar de aanwezigheidslijst is niet ingevuld...

blauwebeer
30 mei 2007, 13:48
Sinds begin dit jaar onder nieuw management en met een nieuwe website: http://www.privatclub-babylon.de/; entree 50 euro. Half uur 50 euro; vervolg halve-uren: ook 50 euro.
De site ziet er helemaal niet verkeerd uit ... :rofl:
Heeft iemand al ervaring met deze tent, of moet Krimson zelf de kastanjes uit het vuur gaan halen?

:wink:

Befke
30 mei 2007, 14:03
Ben er 1 keer geweest. Nora was erg leuk; Sabrina iets minder leuk.
Tent is niet te vergelijken met GT - veel kleinschaliger; behoorlijk wat openbare actie (a la Schieferhof). Ik vind het er wel gezellig en ga er zeker eens terug.

blauwebeer
30 mei 2007, 14:15
Tent is niet te vergelijken met GT - veel kleinschaliger; behoorlijk wat openbare actie (a la Schieferhof).
Klinkt goed, nu nog wachten tot Thesickboy van zijn avontuur in Xanten bekomen is. :teuflisch

:wink:

thesickboy
30 mei 2007, 17:50
Klinkt goed, nu nog wachten tot Thesickboy van zijn avontuur in Xanten bekomen is. :teuflisch

:wink:


Jammer genoeg was er niet zo bijster veel om van te bekomen....:huch:

Even de routeplanner er op nagekeken en deze tent bevindt zich BINNEN de actieradius TheSickboy! Een bezoek in de toekomst valt bijgevolg niet uit te sluiten.

Ik heb echter eerst nog een 'to-do' lijstje af te werken in Pardiso en dat zal Krimson wel niet erg vinden. Daarna is het enkel nog een kwestie van tijd te vinden...:o

Sickboy:wink:

Willi69
31 mei 2007, 19:14
Das Babylon ist einer der ältesten FKK-Clubs in NRW, früher mal wirklich gut, heute kaum noch zu empfehlen. Wenig Mädels (< 10), wenig Gäste. :o

paul22
1 juni 2007, 09:55
, früher mal wirklich gut,

Er waren tijden dat ik stamgast was in Babylon ,ik kan blindelings elke kamer in dat pand nog vinden:D . Deze tijden liggen echter alweer jaren terug en de laatste keer dat ik er geweest ben, was eind 2004. Toen was het al een hele tijd vergane glorie! Heb toen de tent wederom teleurgesteld voor de laatste keer verlaten.
Maar heb er vele mooie ervaringen gehad oa in het zwembad (= nu weg):fuck: . Was vergelijkbaar met “de Hof” wat de actie betreft, echter modern/fraai en hier waren wel optisch hele mooie vrouwen!! Uiteraard FKK en veel “openbare” sex. Er waren hooguit 20 vrouwen ,dus de aantallen nooit op het nivo van de huidige grootclubs.
Toen had je overigens alleen PHG maar zonder blokhuttententoonstelling en met binnenzwembad en ook veel minder vrouwen als vandaag.

Waarom de club nu in het nieuws komt??
Volgens Rheinforum; nieuwe leiding, nieuwe site en NIEUWE DAMES
En als deze (zie site) mooi en perfecte service bieden kan de tent natuurlijk weer gaan lopen. Heeft echter wel geheel andere concurentie als tijdens de glorie-periode.

Ik wacht voorlopig nog af.:cool:

blauwebeer
2 juni 2007, 06:14
Van de 19 dames die volgens de Thekefrau present zouden geven blijken er slechts 7 aanwezig, waarvan meer dan de helft gelijk naar de diëtiste kan; de fotograaf die de foto’s van de website gemaakt heeft, verdient een grote onderscheiding.
De dames zitten aan een plastic tuinset of hangen/liggen in de zitbanken en kijken meestal verveeld voor zich uit. Vandaag zijn er voornamelijk Duitse en Roemeense dames aanwezig; de Russinnetjes zijn ‘voorlopig’ weg. Animeren is uit den boze, het enige contact met de ijsberen is de vraag of die nog iets te drinken willen.
In de loop van de namiddag groeit het aantal vrouwen nog tot 8 aan, terwijl er een 5-tal, meestal oudere mannen, aanwezig zijn.

De ontvangst is zeer hartelijk, de verschillend ruimtes zijn kraaknek en naar typisch Duitse tradities ingericht. Deze club laat zich het best met Bernd’s vergelijken. Geen praatje zonder kamerbezoek, pijpen op de bank en daarna eventueel naar de kamer. Ook het afrekenen gebeurt bij het verlaten van de club.
Frisdranken en koffie zijn in de prijs inbegrepen, alsook de traditionele Kuchen omstreeks 15.00 uur; voor bier dient apart betaald te worden. Om de innerlijke mens te versterken zijn er bovendien wat broodjes en aardappelen met kaassaus voorzien.

De meeste gasten komen slechts voor één of maximaal twee kamerbezoeken.
Zeer uitzonderlijk blijven de mannen er een ganse dag ijsberen. Bij goed weer kan men in een zeer klein, weliswaar onverzorgd, tuintje terecht.

Conclusie : de inkomprijs van 50 euro staat niet in verhouding tot de geboden faciliteiten.
Er is een onvoldoende aanbod van dames, en bovendien zitten ze niet allen zeer strak in het vel. Indien alle toppertjes aanwezig zijn, kan je er best een aangename tijd beleven, maar hierop zal het nog even wachten zijn.

blauwebeer
2 juni 2007, 06:19
Over Melanie heeft Krimson reeds meerdere goede verhalen gelezen, en daarom wil hij eerst met haar aan de slag gaan. Het wordt een echte topsessie met deze Duitse, leuk gesprek en lekkere voorbereiding op de bank, een stomende sessie op de kamer, en aftersales die zijn vergelijk niet kennen, kortom een GFE ten top.

Zij verdient een 9,0/10, en zal Krimson nog wel terugzien, indien niet in Babylon, dan wel op één van de partytreffs die zij regelmatig organiseert.

Omdat foto's meer zeggen dan een paspoort :
http://www.privatclub-babylon.de/saunaclub-damen/det/4.php

blauwebeer
2 juni 2007, 06:21
Na Melanie vindt Krimson niet echt zijn gading meer, tot Carmen komt binnenwandelen.
Deze Duits-Italiaanse ziet er bijzonder goed uit, geeft een goede, volledige service, maar blijkt bij het afrekenen zeer slecht de klok te kunnen lezen. Geen mogelijkheid tot herkansing.

Omdat foto's meer zeggen dan een paspoort :
http://www.privatclub-babylon.de/saunaclub-damen/det/25.php

peter39
2 juni 2007, 09:10
Vanwege de prachtige website gisteren ook maar even gaan kijken.
Was er om 17.00 uur en er waren volgens de Thekefrau 8 dames aanwezig
waarvan ik er maar 5 heb gezien.
Met mijzelf erbij waren er 3 gasten
Met de club op zich is niets mis maar wat de dames betreft is het een grote
afknapper.
De dames die volgens de website aanwezig zouden zijn waren er niet en de dames die er wel waren moeten eerst maar op dieet.
Ook de vriendelijkheid van de dames laat te wensen over; zijn te druk bezig met zichzelf en met elkaar zodat ze geen oog meer hebben voor de klant.
Absoluut geen vergelijk mogelijk met Bernds, Golden Time of PHG waar het altijd gezellig vertoeven is.
De grootste fout die men maakt is dat wat men beloofd op de website geen
werkelijkheid is !
Voor mij de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier ben geweest !

Peter39

Willi69
2 juni 2007, 12:04
Ich habe doch oben schon geschrieben:

heute kaum noch zu empfehlen. Wenig Mädels (< 10), wenig Gäste. :o
Wozu ist ein Forum eigentlich da? :confused:

blauwebeer
2 juni 2007, 12:32
Das Babylon ist einer der ältesten FKK-Clubs in NRW, früher mal wirklich gut, heute kaum noch zu empfehlen. Wenig Mädels (< 10), wenig Gäste. :o

Sommige ijsberen willen dit persé zelf ondervinden ... :wand: , maar het hoofdstuk Melanie is nog niet afgesloten ... :D
:wink:

Hollandmale
12 september 2007, 07:24
.....staat info van eind augustus:

- Openingstijden inmiddels van 12.00 tot 02.00
- Tamelijk correcte aanwezigheidslijst clubsite
- Meer/mooiere dames (terug van vakantie?!)
- Reguliere entree 35,- ; eerste half uur 75,-
- Volgend half uur 55,- ; extra's (FT?) 25,-

Willem2
30 september 2007, 13:08
10 Jahre Babylon - Oktoberfest-Party am 12. Oktober

Zie ook : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8230

Babylon
1 oktober 2007, 19:07
Am 3. Oktober haben wir wie gewohnt geöffnet von 12.00 bis 02.00 Uhr.

Babylon
9 oktober 2007, 13:04
Hallo Freunde des Babylon!

Soeben hatten wir die große Freude unsere Liliane nach fünfmonatiger Abwesenheit wieder im Babylon zu begrüßen.
Sie kommt ab jetzt wieder regelmäßig drei Tage in der Woche.
Informiert Euch bitte telefonisch ob und wann sie da ist.

Hollandmale
15 december 2007, 09:26
Een bevriend beertje was 2 weken geleden in Babylon en was erg tevreden.
Kleine FKK-club, alle (ruim 10) dames naakt, start met TZ/PZC op de bank.
De looks van de dames vond-ie goed, de service zo te zien ook in orde.
Entree is 35,- , het eerste half uur is 75,- , elk volgend half uur 55,-.

De helft van de dames op de website was daadwerkelijk aanwezig.
Medebeertje was met Pam, vond-ie super, ze staat op de website.
Pam was ook in YY, evenals vriendin Sonja, staat ook op de site.
Seda (ex-Didem-Bernds) staat op de site maar was er toen niet:

http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php

stano
15 december 2007, 17:30
Een bevriend beertje was 2 weken geleden in Babylon en was erg tevreden.


Ik ben er ook onlangs al twee keer geweest en moet zeggen dat deze FKK inderdaad echt meevalt.

De Babylon was vroeger een van de beroemste et beste clubs in Duitsland, noch beter zelfs dan de Bernds Sauna Club.

Begin dit jaar heeft een oude klant de club gekocht en heeft als doel van de Babylon weer één van de beste FKK's in Duitsland te maken. En ik vindt dat hij aardig op de goede baan is : de Babylon heeft alle troeven om een nieuwe Schieferhof te worden met het grote voordeel dat hij minder ver gelegen is (voor Nederlanders en Belgen). En goed bereikbaar met de A61 (komend uit Venlo).

Bij mijn laatste bezoek waren er een 12 tal meisjes. Ik heb o.a. kennis gemaakt met Lilian uit Ukraine. Super mooi et super geil. Zonder aarzeling mijn beste ervaring in 2007 :freu::freu: In één woord : Lilian is, op gebied van service te vergelijken met de besten van het Schieferhof maar is veel mooier dan de mooiste daar (haar look is een beetje te vergelijken met rusische Olga van Goldentime, met een heerlijke puur natuur Dcup). bbbrrrrrrr

Aanstaande donderdag zal ik eens gaan onderzoeken of de andere Babylon girls op hetzelfde topniveau spelen ;)

Babylon
17 december 2007, 14:00
24. und 25. Dezember (Heiligabend und 1. Weihnachtstag): geschlossen,
am 26. Dezember (2. Weihnachtstag): geöffnet.
Zwischen den Endjahresfesten ist normal geöffnet.
Auf Sylvester und Neujahr ist geschlossen.

Babylon
20 december 2007, 09:49
Aurelia und Noelle verstärken ab sofort unsere Damenriege im Babylon.
Weitere Bilder auf unserer Homepage www.privatclub-babylon.de (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php)

http://babylon-privatclub.info/cms/cache/c7f4ddf3b7f7277a921afc396eb63e63.jpg

http://babylon-privatclub.info/cms/cache/77796af6a762e87132e85255b0ed919f.jpg

jeepie
20 december 2007, 18:14
a.s zaterdag ga ik met een paar vrienden Babylon op zijn kop zetten