PDA

Volledige versie bekijken : Babylon Algemeen, 2008

Big30
5 januari 2008, 20:18
En Jeepie nog geweest ;)? Benieuwd hoe het je daar is bevallen!

:wink::wink:
Big30

Johnny99
11 januari 2008, 14:20
Altijd gedacht dat Babylon ver weg in het midden oosten ergens lag. Maar na enig speurwerk bleek dit maar een goede 50 km van bij mij uit te zijn. Dus deze week met mijn berenboot maar eens die kant opgevaren. Na een goed uurtje toeren door NRW meerde ik mijn bootje af voor de deur van Babylon. Het was toen even na 12.00 uur.

Aanbellen en de gastvrouw opende de deur. Naar later bleek werden de gasten ook door een mooie blote dame welkom geheten. Maar bij mijn vroege entree waren deze zich nog allemaal aan het optutten waarna de gastvrouw, enigzins verbolgen, mij naar het kleedlokaal leidde. Schaamschortje om en weer naar boven. 1 Dame was inmiddels klaar met optutten en leidde mij rond door het gebouw. Dit was Sabrina. Binnen een uur liep het dames tal op naar 7 en dit zou zo blijven totdat ik om 18.00 het pand verliet. Het aantal gasten bleef deze middag op een stuk of 6 steken.

Met een drankje plaatsgenomen in de woonkamer. Kwa entourage lijkt het een beetje op het Hof in Hennef hier is het alleen een stuk groter en in Hennef een stuk drukker. De dames lopen allemaal netjes gekleed in een paar schoenen of laarzen, voor de rest niets. Wat een uitzicht. Ik hing een beetje op de bank toen er een blonde dame binnen liep. Ik herkende haar meteen, zij mij ook. Wist echter niet direct van waar. He een bekend gezicht maar van waar? Wat denk je zei ze. Ik zeg Nederland of Duitsland? YY dus mijn stamclubje. Later bleek dat ik haar ook van GT kende. Deze dame was Sonja. Dan moet je mijn vriendin Pam ook kennen zei ze. Nou nee, er gingen geen bellen rinkelen. Vroeger (in YY) had ze zwart haar nu blond. Maar nee geen feest der herkenning.

Met Sonja een hele tijd zitten bijkletsen wat lanzaam overging in een goede sessie met haar. Later ook nog een leuke tijd met Pam beleefd. Zie recensies.

Leuke club. Voor mij enigzins vergelijkbaar met Hennef, alleen de actie op de banken in de open ruimtes is hier minder naar mijn idee. Misschien als er meer mensen aanwezig zijn dat dit verandert? Kan ik niet beoordelen.
Alle voorzieningen sauna's, douches, eten en drinken zijn goed verzorgd. Ook de sfeer was relaxed.

Dus een fijne middag verbracht in Babylon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Befke
30 januari 2008, 10:59
Na mijn eerste bezoek een klein jaar geleden was het weer tijd voor een herhalingsbezoek ter bewaking van de standaarden.

1. Het was er heel rustig (een dinsdag middag) - ik heb in de loop van de middag een beer of vier, misschien 5 gezien - ze lijken allemaal op elkaar :D

2. Er waren ruimschoots dames om uit te kiezen:
:) Sabrina (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=18&idcat=2&lang=1&client=1);
:) Nora (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=17&idcat=2&lang=1&client=1);
:) Sonja (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=14&idcat=2&lang=1&client=1);
:) Aurelia (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=43&idcat=2&lang=1&client=1);
:) Nina (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=49&idcat=2&lang=1&client=1);
:) Isabelle (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=20&idcat=2&lang=1&client=1);
:) later Melanie (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=27&idcat=2&lang=1&client=1).

3. Dat was heel aangenaam - weinig klanten betekent veel tijd om kennis te maken en voor after-sales.

4. Nina was een schot in de roos - uitstekende service! prima, nee: buitengewone pre/after sales. GFE. Warm en vochtig.

Met een maatje om de pauzes door te komen is Babylon een uitstekende plek. Het kan goedkoper (GT, YY, .. noem ze allemaal maar op) maar ik stel prijs op de rust en de tijd die je met de meiden kunt doorbrengen. Het heeft wel wat weg van Bernd - goede service, openbare actie - maar het is er minder sleazy. En Babylon is voor mij dichterbij. Duidelijk dus :)

Prijzen:
Entree 35 €
Eerste halfuur met een dame: 75€
Elk volgend halfuur met dezelfde of een andere dame: 55 € (ook als je je verblijf onderbreekt voor zoiets werelds als werk of een afspraak met een makelaar of zo - alleen het allereerste uur van je bezoek op een bepaalde dag kost 75€)
Extra's volgens prijsljst bij de ingang (FT, slikken, plassen, anaal, ...etc.)

Tiga
1 februari 2008, 16:26
Gisteren de Karnevalsparty in Babylon meegemaakt. Toen ik savonds aankwam zat de stemming er goed is en die werd alleen maar beter de extra korting als lid van Youppie.net!! Merci mes amis :) Jaja een woordje over de grens spreken we wel. Er werd natuurlijk carnavalsmuziek gedraaid en afgewisseld met was popmuziek en gouwe ouwe. Er waren natuurlijk veel leden van Youppie aanwezig en dat bood gelegenheid om hier en daar wat ervaringen te delen en kennis te maken. Erg gezellig. Er waren ca 15 dames aanwezig die druk bezet waren de hele tijd. Pam was er al vrij vroeg van tussen hetgeen ik jammer vond. Sonja was lang bezet en zag ik ook rond 22.30 vertrekken. Later kwam ook nog wat carnavalsvierders binnen om een biertje mee te pakken. Na mijn uur met Sabrina nog wat gekletst en op huis aan.

pipokoeien
3 februari 2008, 16:40
Pipo is ook weer eens op avontuur geweest. Ik was er Zaterdag middag/begin van de avond en er liepen zo'n 9 vrouwen rond. Wel, lopen? Sommige kon je wel rollen zo dik als ze waren.... De rest zag er eigenlijk ook niet uit.

Nee, niet echt enthousiast werd ik van deze uit zijn krachten gegroeide 1gezinswoning die het predikaat FFK wat mij betreft niet echt zou mogen dragen en zeker niet in het rijtje PHG, GT, LR en YY gezet mag worden.

.357 magnum
10 februari 2008, 13:28
ik was gisteren naar Babylon gegaan omtrend mijn gewonnen entreekaartje.
Het duurde wel effetjes maar ik kon wel naar binnen.

Ik heb me omgekleed en ben de club gaan verkennen.
het was een ruime club.
Maar er was maar weinig te beleven.
De dames waren ook niet veel soeps.

Na een half uur was ik het beu.
ik ben maar naar Mediteran gegaan in Keulen.
En daar was het beduidend beter gesteld.

Babylon heefd geen enkele indruk op mij gemaakt.
Nog de club, noch de dames.
Van dikke dames zoals mijn vorige recentist het beschreef heb ik niets gezien.

Groeten .357 magnum

goldene.zunge
10 februari 2008, 17:00
Ik ben maar naar Mediteran gegaan in Keulen.
En daar was het beduidend beter gesteld.
Groeten .357 magnum

Hier wil GZ ook wel eens naartoe ... :loud:
Kan .357 magnum zijn bezoek aldaar wat nader toelichten?

GZ :p

christiano
21 februari 2008, 15:50
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9426

Als deze foto's ( in de advertenties) echt zijn hoop ik er een keer naar toe te kunnen..
mooie meiden

Befke
21 februari 2008, 16:22
Er zijn er daar zeker een stel zeer het aanzien waard!

protea
22 februari 2008, 08:12
Als deze foto' echt zijn hoop ik er een keer naar toe te kunnen..
mooie meiden

De foto's zijn natuurlijk "artistiek" (smachtende houdingen, gunstige verlichting enz...), maar alle zijn echt. Ik controleer regelmatig:D

Johnny99
8 maart 2008, 11:38
Vrijdag Bunny Party in Babylon, een goede gelegenheid om mijn gewonnen vrijkaartje te gaan gebruiken.
Bij binnenkomst de gastvrouw ingelicht maar deze snapte het niet helemaal. Ze moest toch de chef even raadplegen. Ik had mijn mailtje van Willem 2 met alle gegevens uitgeprint. Toen ik dit aan de chef liet zien was direct alles ok en heette hij mij van harte welkom.

Inmiddels al enkele bekende ijsberen op de bank zien zitten. Dus snel omkleden en bij hun plaats genomen. Even later ook kennis gemaakt met Tiga die inmiddels ook was geariveerd. Eerst wat drinken en bijkletsen.

Het was toch vrij rustig voor een party vond ik maar wel super gezellig. Vanaf de bank in de hoek van de kamer alles eens rustig aan het bekijken. Totdat Nora opeens ongegeneerd riep of ze een van ons mocht blasen? Tiga, die naast mij zat, verwees haar netjes door naar mij, dank u. Ik vond dit geen probleem daar ik Nora toch al een van de lekkerste dames vond die aanwezig waren.

Na mijn sessie met Nora nog een beetje rond gekeken en wat met de anderen te hebben gekletst rond half een naar huis gegaan.

Babylon en IJsberenforum nogmaals bedankt voor het vrijkaartje. Ik heb mij zeer goed geamuseerd!!!

Tiga
9 maart 2008, 14:17
Johnny99 heeft al een verslag van de Bunny Party gedaan mar ik zal even toevoegen wat mij het meest is opgevallen. Ik was er pas laat dus de dames die onlangs nieuw zijn begonnen waren helaas al wat eerder vertrokken, erg jammer. Maar Angie vond ik toch wel de dame met het meeste sex appeal, brr. Helaas was ze de gehele avond in gezelschap. Kim, een vriendin van haar, zag er ook wel aantrekkelijk uit. Al naar gelang de avond vorderde hadden de dames wat meer alcohol achter de kiezen en werden sommige ijsberen flink met vingerverf beklad. Een leuk item denk ik om een wat lossere sfeer te creëren. Erg leuk gedaan. De dames zelf hadden allen bynnu oortjes en nog wat accessoires aan om het geheel wat aan te kleden. Het eten was koudbuffet met diverse salades, kipvleugels, gehaktballetjes etc. Goed te doen.

De stemming zat er goed in. Helaas geen dame uitgenodigd (nooit voor je tweede keuze gaan). Ook nog enkele youppie beertjes getroffen en even na Johnny99 vertrokken.

gooroox
26 maart 2008, 23:40
Verslag van een half-geslaagde eerste bezoek. Ik denk niet dat het een goede idee, de Babylon te bezoeken in de week na Pasen. De Poolse legioen is immers naar huis terugkegeerd en zal zich pas volgende week (denk ik) terugmelden.

Aanwezig waren vandaag maar zes dames : Pam, Sonja, Nora, Seda, Sheila en Angie. En het was erg rustig, het viel niet zo veel mee te beleven, zeker als ik vergelijk met mijn eerste bezoek bij Bernds begin januari, die één van de gekste dagen die ik ooit heb meegemaakt.

Oh, nog dit. Wegens personele problemen zal Kim niet meer in actie komen in Babylon (en in andere clubs ook niet). Dat heeft mij haar goeie vriendin Angie zelf verteld.

Tiga
29 maart 2008, 09:44
De door gooroox genoemde dames waren ook donderdag aanwezig, en van Pam, Sonja, Isabel en Sabrina (beiden niet genoemd) en Angie kan ik zeggen dat de service goed tot zeer goed is. De poolse delegatie wordt inderdaad komende week terug verwacht dus dat is mooi op tijd voor de party. In totaal komen er op zo'n dag toch 35-40 gasten binnen, gezien de spreiding kan het op momenten wat rustiger zijn maar dat is verder prima. Je wordt goed verzorgd, drank wordt regelmatig door de dames aangeboden en gehaald, het eten (pasta, lekker rundvlees, salade en gebak als toetje) was prima in orde en voldoende aanwezig. Beneden nog even rustig wat gelezen en in de sauna geweest. Daarna genoten van Angie en na een gesprekje met de bedrijfleider huiswaarts gekeerd. Tot op de party!

Wagons-Lits
29 maart 2008, 14:19
Ben ook donderdag geweest - meestens in de middag.

Afknapper: om half een, een half uur na officiele opening, maar 1 (een, eine) dame aanwezig... Een half uur later waren het er drie, in de loop van de middag uiteindelijk 6. Goed, het mag dan de week na Pasen zijn, maar dit is echt te weinig voor een FKK / Sauna club (in een prive had ik er vrede mee gehad).
Ik hoop dat het 'normaliter' beter is. Kan iemand dat bevestigen ?

Overigens een redelijke sessie gehad met Sheila, een fantatische tijd met Mahe en een goede sessie met Pam.

W-L

Jansen
9 april 2008, 22:07
Ik hoop dat de leiding wel in de gaten heeft dat Jansen en Rex komen,en er voor zorgen dat er voldoende vlees in de kuip is.
Daar bedoel ik niet mee dat er een dame van honderd kilo moet rondlopen maar liever twee van 50 kilo. ;)

Een beetje vol slank mag maar dan wel in de juiste proporties.

En voor REX denk aan de grote borsten en :fuck::fuck:

De Cock
9 april 2008, 22:28
Ben ook donderdag geweest - meestens in de middag.

Afknapper: om half een, een half uur na officiele opening, maar 1 (een, eine) dame aanwezig... Een half uur later waren het er drie, in de loop van de middag uiteindelijk 6. Goed, het mag dan de week na Pasen zijn, maar dit is echt te weinig voor een FKK / Sauna club (in een prive had ik er vrede mee gehad).
Ik hoop dat het 'normaliter' beter is. Kan iemand dat bevestigen ?

Overigens een redelijke sessie gehad met Sheila, een fantatische tijd met Mahe en een goede sessie met Pam.

W-L

Ha beste vriend je tweede keuze ken ik erg goed :wink: ik hoop je snel weer te treffen en dan in je weet wel :thefinger.

seksenfun
11 april 2008, 19:46
Als het weer daar was wat het in België was hebben ze de bbq kunnen buitenhalen :rolleyes:.

foots
12 april 2008, 15:22
Beste heren, beren en Sexenfun,

Gisteren naar Babylon geweest en ik zou het eten gaan beoordelen en voor Sexenfun de BBQ stond niet buiten.

Ik moet er wel eerst bij zeggen dat ik me gisteren niet best voelde, mijn maag draaide en om voordat ik vertrok ben ik nog even thuis een sanitare stop gaan maken. Details niet nodig, maakt het alleen maar onsmakelijk.

Goed na Venlo en de grensovergang op de A61 is het nog 57 km volgens Truus en ik zou er rond 21:00 gaan aankomen. Er zijn nogal wat baustellen op de A61, maar eenmaal er van de A61 ben je er vrijwel meteen.

Ik kwam probleemloos binnen de vrijkaart, de print wilde ze graag hebben. Er kwam een stevige mevrouw Kim en die liet me zien waar de omkleedruimte, de slippers zonder teenstuk en de lockers waren. Voor gehandicapten, dit is met de trap naar beneden. Toen ik weer boven kwam liep ik langs het buffet naar de bar met ruime zitruimte.

Toen ik weer boven kwam gepraat met een Duitse ijsbeer, daarna met Sonja en daarna de 3 NL ijsberen, Tiga, Jansen en Big30. Die Big30 is ook echt groot, ik denk wel 2 meter.

Afijn ik voelde me nog steeds niet best, maar de gastvrouw / Thekefrau vroeg of ik wat wilde eten. Nou ik had thuis al buritos gegeten, maar een Frankfurther mit senf gaat er altijd wel in. Zij maakte deze netjes klaar, maar ik was van de bar op de bank 2 meter verderop gaan zitten bij de 3 NL-érs, dus die worst heb ik niet meer gezien:eek:.

Na een tijdtje kwam de thekefrau nogmaals vragen of de NL-érs nog wat wilde eten en ik vroeg of mijn worst klaar was, nou die stond dus op de bar 2 meter verder en was natuurlijk al weer koud. De thekefrau had me blijkbaar niet gezien, maar superaardig als ze is maakte ze er met liefde en plezier een nieuwe klaar. Was prima kreeg er ook nog een stukje duits brood bij ook:D.

Het buffet heb ik daarna bekeken en daar stonden fruit, prikkers met kaasjes en mandarijn, schnitzels, kotelet, chocoladecake, gekookte aardappelen en Frankfurthers op de schotelbraai of ronde bakplaat. De BBQ was dus binnen.

Ondanks deze opsomming schat ik Babylon in als goed om te snacken, maar verwacht geen diner zoals in PHG. Zoals gezegd voelde ik me niet best en had ik al gegeten. Nog een aantal kaasjes geproefd en toen wilde ik eens gaan rond kijken voor het dessert ;).

Nou er waren 10 dames, maar in de club zat vrijwel de hele avond behoorlijk wat ijsberen en af en toe een dame. Of het altijd zo is weet ik niet, maar het was voorjaarsfeest en er waren genoeg beren op af gekomen. Bovendien was er een hele "asociale" ijsbeer en die had Sabrina 4 uur lang bezet gehouden. Sonja was eerder naar huis gegaan en kwam nog even gedag zeggen en vrijwel alle andere waren druk bezet.

Kortom wachten wat drinken en ouwehoeren met die Jansen en nog maar een Frankfurther mit senf naar binnen geslagen. Wel goede tips gekregen om niet in Wenen naar de GT te gaan, maar de taxi naar Bratislava te nemen. Nou dat ga ik dan maar eens overwegen na het lezen van de Bratislava verhalen van Jansen.

Is trouwens een heel gezellige vent die Jansen met veel verhalen, kortom topbrabo :freu:. Wel zijn we tot de conclusie gekomen dat de wereld er een stuk beter uit zou zien als Jansen een homo zou worden, dat geeft alle andere ijsberen weer veel meer keuze, want die Jansen die naait wat af en grist de leukste jongedames voor je neus weg om ze daarna alle hoeken van de kamer te laten zien. Alleen de fantasie, de geluiden uit de kamer en de verhalen op ijsberenforum resten ons dan als collega beren:huch:.

Nou de 3 nl-érs gingen rond half 12 naar "huis" of de volgende FKK. En ik zelf bleef eenzaam achter. Ik heb toen wat rondtjes gelopen, gedoched, maar ik voelde me nog steeds niet best. Rond 12 uur kwam Sabrina vrij en liep rond in de bar, ook Isabelle was vrij maar verdween meteen in "privat"keuken. Dit was voor mij de leukste en ik kan haar geen ongelijk geven om meteen de keuken in te duiken.

Strategisch mezelf opgesteld op de bank bij het buffet, achter de bali voor de inkom en Sabrina kwam langs me zitten. Zij heeft me niet aangesproken en ik wachte op Isabelle tot ze uit de keuken kwam. Mahee stond ondertussen aan de bar een ijsbeer te pijpen en op te geilen, die Mahee is erg goed en dat bleek ook al eerder toen ze beneden bij de sauna en TV ruimte in de open ruimte door een bebaarde ijsbeer werd geneukt.

Rond kwart over 12 kwam Isabelle uit de keuken en liep de barruimte in. Wat zou ik doen, haar aanspreken of niet, even getwijfeld, maar zoals ik al eerder zei ik voelde me niet goed en daarom ben ik me maar gaan omkleden. Bij het verlaten van Babylon moet je alles afrekenen (dus niet aan de dames zelf). "Kein Madchen" zei de aardige Thekefrau tegen mij. "Leider nicht " zei ik "vielleicht nachtes mal".

Om 2 uur was ik weer thuis en na een bezoek aan de toilet ben ik naar bed gegaan:o. Helaas voelde ik me niet best en heb ik niet :fuck::huch:

P.S. Ik ga er op vooruit, ik kan nu al meer namen onthouden; Kim, Sonja, Mahee, Sabrina, Isabelle

Tiga
13 april 2008, 16:09
Rond kwart over 12 kwam Isabelle uit de keuken en liep de barruimte in. Wat zou ik doen, haar aanspreken of niet, even getwijfeld, maar zoals ik al eerder zei ik voelde me niet goed en daarom ben ik me maar gaan omkleden.

Wauw das knap, veel mensen zijn weg van haar en onze foots kiest het hazepad :) Maar ik weet natuurlijk niet hoe slecht je je voelde. Misschien was het inderdaad maar beter, neukt niet echt lekker met een rommelende maag. Hoop dat het nu weer wat beter met je gaat.

P.S. Ik ga er op vooruit, ik kan nu al meer namen onthouden; Kim, Sonja, Mahee, Sabrina, Isabelle

Aanvulling: Angie (brr), Pam (schatje), Nora en Adia/Alia of zoiets.

Jansen
13 april 2008, 20:47
Op vrijdag avond samen met Big30 ( nog lang geen 2 meter ) naar Babylon gereden.
De afstand viel reuze mee in een half uurtje van de A67 bij Venlo.
De binnenkomst was netjes ook Pam liet ons de hele club zien.

Eerst samen een sauna genomen en een koffie weer boven.
Na wat gegeten te hebben kwam Tiga binnen om ook met ons de dames te bekijken.
Een uurtje later loopt er iemand verhongert voorbij met een rammelende buik.
(of hij is aan de dunne of heeft honger)
Ik zeg tegen Big30 dat zal Foots wel zijn omdat deze man een vreetachtige uitstraling heeft.
Dus vraagt Big30 of hij een Hollander is met de naam Foots :eek:en ja klopt dus goed ingeschat van Jansen.
Na wat gezellig met zijn vieren geklets te hebben vond ik het tijd om eens van bil te gaan.

Bij het betreden van de trap wordt ik aangevallen door diverse dames vanwege mijn lichaamsgeur.
Een van de dames was al gestuurd om af te tasten of er een kamer bezoek in de lucht hing.
Maar Jansen ging gewoon naar beneden om even verder te verkennen.
Daar stond Foots met Nora te praten maar ook zij kwam naar me toe en zoende me diep in mijn mond.en verlekkerde zich ook aan mijn lichaamsgeur.
Toen ze haar tong weer uit mijn mond haalde bleek dat we ook samen even wat konden praten met een uitnodiging voor de sleutel.
Ik vertelde dat ik even een douche zou nemen en zij deed dit ook.
Boven kwam ze me weer halen met een hoop tam tam zodat iedereen zag daar gaat Jansen.
Ook onze Belgische ijsberen waaronder Laurant lachte bij het voorbijkomen.
op de kamer (zie Nora)

Na terugkomst vonden de ijsberen dat Jansen maar homo moest worden omdat hij niet niet te klagen had van de dames belangstelling(ik was al blij dat Sonny er niet was)
Bij het verlaten van het pand kwam Nora me nog even goedendag wensen tijdens het afrekenen.
De gastvrouw pakte een briefje waar E.75,- op moest staan voor een kamer bezoek van 30 min..:rolleyes:

Maar er stond E.130,- op het briefje :eek: waaarbij ik zij dat het niet klopte.Nora vertelde dat we ruim 45 min. op de kamer waren geweest.
Kijk ze kan dan wel hard kreunen tijdens de sex maar daar gaat de horloge niet harder van lopen :rofl::rofl:
De gastvrouw zag aan mijn uitdrukking dat Nora beter water bij de wijn kon doen anders zou het haar laatste avondmaal wel eens geweest kunnen zijn.
Big 30 dacht ik laat Jansen het zelf maar opknappen die is daar mans genoeg voor.
Aangezien ik degene ben die op de kamer naait wens ik niet door een dame genaait te worden bij het afrekenen.
Nora koos eieren voor haar geld en vertelde de gastvrouw dat ze zich dan wel een beetje vergist zou hebben en wou mij graag terug zien dus E75,- betalen en hopen terug te komen.
Ik had het idee dat de gastvrouw mij dan ook vertrouwde en voelde dat Nora loog.
Nora heeft later nog een ijsbeer aangesproken om te vertellen dat ze het niet leuk vond hoe het afrekenen gegaan was maar hoopte me terug te zien.
Het was een leuke avond met wel foute Duitse muziek en het eten was ook minimaal.
Voor een vrijkaart was het een leuke avond en de club zal het wel redden maar Jansen vind het jammer om diverse clubs voorbij te rijden en dan hier te scoren.

Big30
14 april 2008, 23:28
Met PHG, GT en VV bijna op loopafstand ligt het niet zo voor de hand wat verder Duitsland in te rijden om een bezoek naar Babylon te brengen maar vrijdag jl. heeft dan toch de vuurdoop daar plaats gevonden.

Samen met Jansen betrad ik de club. Vriendelijk begroeting aan de theke (de prijzen werden ons uitgelegd d.i. 30m = 75 euro en elk half uur daarna verlengen is 55 Euro).
Een dame liet ons de kelder verdieping en bovenverdieping zien. Eerste indruk:schone en nette club :freu:!

Er waren zo'n 10 dames aanwezig waarvan Isabelle de top attractie bleek te zijn. Die was dan ook voortdurend bezet.

Voor de culinaire info zie verslag Foots! Eten was redelijk maar de braadworsten waren erg goed.
In de barruimte vind zeg maar openbare actie plaats, dat was even wennen :eek:! In de kelder ruimte is de actie vrij expliciet te noemen d.i. :fuck::fuck:!

In de barruimte veel en gezellig gekeuveld met Foots (aardige gast, heeft veel interesse in eten!), Jansen en Tiga. Ook nog wat mods/leden van buitenlandse fora ontmoet.
Muziek deed me weer terugdenken aan de wintersport :D. Later op de avond waren er veel IJsbeertjes in verhouding tot dames die vrij waren. Een kamergang zat er dus helaas niet in.

Fazit: een geslaagd bezoek aan een nette club, niet zo veel dames, sfeer was even wennen vooral omdat het een nieuwe club was, de eigenaar deed er alles aan om een goede gastheer te zijn, club is eigenlijk niet zo heel veel verder dan de Gouden Driehoek clubs d.i. PHG, GT en VV!

Oja afrekenen doe je niet met de dame na afloop van een kamerbezoek maar bij het verlaten v.d. club aan de theke. Dat gaat meestal wel goed :p, niet altijd.

Mocht je in de buurt van Elsdorf verkeren zou ik zeker eens bij deze club langs gaan!

Big30

Knabbel
15 april 2008, 00:07
Betaalde prijzen op vrijdag 11 april j.l.

De gastvrouw pakte een briefje waar E.75,- op moest staan voor een kamer bezoek van 30 min..:rolleyes:

Vriendelijk begroeting aan de theke (de prijzen werden ons uitgelegd d.i. 30m = 75 euro en elk half uur daarna verlengen is 55 Euro).

Mededeling prijzen Babylon op 29 maart j.l.

Der Transparenz und der Übersichtlichkeit halber gelten im Babylon ab kommenden Montag folgende Preise:

Die Tageskarte - Preise

60-50-50

Die Tageskarte liegt bei 60 Euro (Eintritt). Der Gast bezahlt bei uns für eine gute halbe Stunde mit Küssen, Französisch ohne und Verkehr (mit Schutz) [B]50 Euro, für jede weitere halbe Stunde mit derselben Dame, aber auch mit anderen Damen, 50 Euro.

Extras werden wie folgt aufgeschlagen: Analverkehr +50 Euro, Aufnahme +25 Euro, Schlucken + 50 Euro, NS +25 Euro.

Mis ik iets, of hebben jullie je toch laten naaien? :confused:

Willem2
15 april 2008, 00:41
Mis ik iets, of hebben jullie je toch laten naaien? :confused:

Je mist iets. :D
Door de verandering in prijzen werd er dermate geklaagd op het Rheinforum en trouwe gasten dat ze weer terug zijn naar de "oude prijzen".

:wink:

Knabbel
15 april 2008, 22:29
Je mist iets. :D
Door de verandering in prijzen werd er dermate geklaagd op het Rheinforum en trouwe gasten dat ze weer terug zijn naar de "oude prijzen".

Omdat in principe de prijzen nagenoeg ongewijzigd zijn, behoudens de entree, ligt daar dus kennelijk de kritiek. M.a.w. men vindt het risico, voor € 25.- meer entree, mogelijk onverrichter zake te moeten vertrekken dus niet aanvaardbaar.

Kan ik me iets bij indenken, echter dan had had Babylon dat in het kader van "transparenz'' ook wel mogen melden.

Big30
15 april 2008, 22:32
Omdat in principe de prijzen nagenoeg ongewijzigd zijn, behoudens de entree, ligt daar dus kennelijk de kritiek. M.a.w. men vindt het risico, voor € 25.- meer entree, mogelijk onverrichter zake te moeten vertrekken dus niet aanvaardbaar.

Kan ik me iets bij indenken, echter dan had had Babylon dat in het kader van "transparenz'' ook wel mogen melden.

Hier sla je de spreekwoordelijke spijker op zijn kop! Kom je een grote club met minimaal 40-60 dames binnen dan is de kans onverrichter zake naar huis te gaan niet zo groot. In een wat kleinere club kan dat wel eens gebeuren.

Door de entree op 35 Euro vast te stellen blijft de schade dan nog wat beperkt ;)! Kun je altijd nog wat voor eten, drinken en wat saunagangen nemen.

Jansen
15 april 2008, 23:41
Door de entree op 35 Euro vast te stellen blijft de schade dan nog wat beperkt ;)! Kun je altijd nog wat voor eten, drinken en wat saunagangen nemen.

En meer betalen mag ook dat is hier geen probleem ;););)

barty85
20 mei 2008, 15:08
van de vernoemde personen blijft intussen bijna niemand over.

Berdinio
23 mei 2008, 11:30
Gister mijn vrijkaartje gebruikt in babylon.
Goh ik weet niet echt wat mijn gevoel bij deze club is er waren 2 mede ijsberen en 7 vrouwen en jaja naakt. Ze zagen er allemaal best goed uit alleen vond ik dat Isabel er geweldig uitzag :) (Zie recensie) .
Aangezien ik meestal naar GT ga sloeg de verveling mij hier snel om de oren ja niemand om mee te praten en te lachen alleen in de sauna enzo.
Na 2 uurtjes terug vertrokken ach was geen super ervaring maar zeker ook niet slecht.

Berdinio
23 mei 2008, 11:33
Ja nog effe melden gister om 16u waren er 7 dames aanwezig en niet één lelijke.

ein-steen
28 mei 2008, 12:14
Afgelopen maandag heb ik mijn vrijkaartje ook ingeleverd, de klub als zich ziet er netjes uit, er valt echter voor de gezelligheidsbeer die ein-steen is weinig te beleven weinig kontakt met andere beren. Ook duurt het bij ein-steen even voordat hij ontdooit is hier wordt echter verwacht dat je na een korte kennismaking «2 min. naar de kamer gaat. Je moet van deze formule houden en er zeker geen GT ed. verwachten.
Ein-steen is dan ook onverichte zaken na 2 uur vertrokken.

Snoepveter
28 mei 2008, 22:27
Afgelopen maandag heb ik mijn vrijkaartje ook ingeleverd, de klub als zich ziet er netjes uit, er valt echter voor de gezelligheidsbeer die ein-steen is weinig te beleven weinig kontakt met andere beren. Ook duurt het bij ein-steen even voordat hij ontdooit is hier wordt echter verwacht dat je na een korte kennismaking «2 min. naar de kamer gaat. Je moet van deze formule houden en er zeker geen GT ed. verwachten.
Ein-steen is dan ook onverichte zaken na 2 uur vertrokken.

Maarreuhhh...ein-steen, hoe zat het met de vrouwen, nog een beetje niveau of...?:confused:

ein-steen
30 mei 2008, 21:35
Nou snoepveter,

Iedereen heeft een andere smaak maar goed ook, het meerderdeel van de hier aanwezige dvp s was in het bezit van voldoende siliconen houdt ein-steen nietzo van ook waren de dvp toch ouder te noemen als die in GT of LR. Wat ein-steen ook nog ergerde waren de bewakingskameras die overal hingen. Zeker geen club om alleen tebezoeken met eenpaar man kun je er mischien een feestje maken.

woods25
1 juni 2008, 10:17
Das Problem bei Babylon sind die zahl der Frauen,Ich war samstag (Gesten) dort gegen 16 Uhr und waren 5 Frauen und 16 Gästen!! Auf dauer geht es nicht gut.weil hier kommen Gäste die nicht so lange bleiben wie im Gt oder Villa.
Gruß
woods25:wink:

hara1d
27 juni 2008, 12:25
wie gesagt, ich war schon lange nicht mehr dort, als ich die Freikarte erhielt natürlich hingedüst. Es gibt wohl eine neue Türwärterin (oder heißt es Wirtschafterin?), sie kannte wohl die Freikarte nicht und fragte nach, dann war es okie (auf der Karte steht drauf dass sie 2 Monate gültig ist:thefinger, es heißt natürlich dass sie innerhalb von 2 Monaten für einen EINMALIGEN Besuch gilt).
Es befanden sich 4 weitere Handtuchbären im Club, ich sah 5 Frauen, keine entsprach meinem Geschmack, Käffchen getrunken, 3 leckere Eier verspeist und wieder abgereist. Beim Auschecken (nach etwa 20 Minuten) sollte ich 75 Euro für meinen Aufenthalt mit Paula zahlen:o. Ich kenne keine Paula, Paula wird herangerufen. Sie kennt mich auch nicht, die Wirtschafterin fragt ob sie mit mir auf dem Zimmer war- nein, war sie nicht. Denn fragt sie nach einer anderen Paula, es gibt aber wohl keine weitere.
Ein einmaliger Besuch, dazu an einem Dienstag, ist natürlich nicht repräsentativ, von den Mädels der Clubpage habe ich keines gesehen, gibt es die wirklich oder bleiben die Bilder online wenn die Frauen wieder abgewandert sind?
Grüße
Harald
P.S. dennoch bedankt voor het vrijkaartje

Tiga
12 juli 2008, 09:51
Gisteren was ik weer eens bij Babylon. Ik moet zeggen de feestjes zijn toch wel een aanrader, het is dan wat voller en gezelliger. Er waren 13 dames present waaronder Sabine, Carmen, Angie en Saki, alle vier de moeite waard. Saki en Sabine had ik nog nooit gezien, erg mooie slanke dames zoals ook op de foto's duidelijk te zien is. Er werd me nog meegedeeld dat itt andere clubs waar het nog wel eens wil voorkomen dat dames niet zoenen, dit in Babylon wel anders is. Alle dames zoenen zonder uitzondering. Nu neem ik dit met een korreltje zout en laat ook de hygiene van de man meetellen :) Kan me voorstellen dat dat een beperkende factor is. Erg leuk was de verrassing die zich een paar keer gedurende de party voordeed. Je kon twee keer gedurende een uur een dame uitzoeken en dan mocht je een tweede dames gratis meenemen!! Erg leuk actie die ik nog nergens anders ben tegengekomen. Al met al een club die zeker z'n best doet om het de ijsberen zo aangenaam mogelijk te maken, een club die niet te vergelijken is met de drie in de viersen area. Maar als je een keer in de buurt bent, het niet zo vol hoeft en toch aangenaam, zeker een aanrader. Zeker gezien het dames aanbod de laatste tijd.

Binky007
29 juli 2008, 19:07
Zaterdagavond na een teleurtellende ontdekkingstocht lang een aantal clubs, rond een uurtje of 10 in deze club aanbeland, waren 4 dames aanwezig, wel een gezellige en gemoedelijke sfeer ben met Mahe op de bank beland, niet op de kamer, zeer goede sessie, was zeer tevreden, ook sabine liep er rond, hoe ze was op de kamer weet ik niet was constant bezet, wel een hele mooie meid om te zien.

Binky

pp1961
17 augustus 2008, 20:08
WIe weet wat dit betekend?

gr,

PP

Big30
17 augustus 2008, 20:46
€ 50 - 50 - 50
WIe weet wat dit betekend?

gr,

PP

Entree € 50, eerste half uur € 50 en elke daaropvolgend half uur € 50.

pp1961
18 augustus 2008, 16:46
Dank je Big 30,

Maar zij adverteren met 35 euro entree, 75 euro voor een half uur, en elk verder half uur 55 euro.
Dus als ik dat even snel uitreken, een half uur is dan 35+75 = 110 euro. Nu met de aanbieding is dat 50+50=100. Dus hier verdien ik 10 Euro aan, bij de aanbieding is een verder half uur 50 Euro, anders was het 55 Euro, dus 5 Euro verdiend!!!
Wat een verschil

Tiga
18 augustus 2008, 17:36
Dank je Big 30,

Maar zij adverteren met 35 euro entree, 75 euro voor een half uur, en elk verder half uur 55 euro.
Dus als ik dat even snel uitreken, een half uur is dan 35+75 = 110 euro. Nu met de aanbieding is dat 50+50=100. Dus hier verdien ik 10 Euro aan, bij de aanbieding is een verder half uur 50 Euro, anders was het 55 Euro, dus 5 Euro verdiend!!!
Wat een verschil

Je moet het niet om het verschil zien maar meer als aanbieding voor mensen die het 50-50-25 systeem uit PHG/VV/GT gewend zijn te laten kennismaken met Babylon. Dat schept wat meer duidelijkheid voor deze gasten.

Saruman
21 augustus 2008, 19:23
Onlangs had ik eens een zaterdagje tijd om naar Babylon te trekken, en aldaar mijn vrijkaartje te gebruiken. Ik had dit vrijkaartje reeds in mei gekregen, maar door allerlei omstandigheden was ik nog niet tot in Elsdorf geraakt.

Bij binnenkomst moest ik 15€ bijbetalen. Met de zomeractie 50-50-50, was de inkom 15€ duurder dan de gewoonlijk. Echter, dat zou zich terugverdienen in de sessies die ik in de loop van de dag nog zou doen.

Ik had op de website van Babylon reeds de damesfoto's bestudeerd, en zo had ik een klein verlanglijstje gemaakt. Uiteraard zou niet iedereen tegelijk aanweizg zijn, maar ik hoopte toch op mnstens 1 dame van mijn voorkeur.

Bij de binnenkomst werd ik even rondgeleid door Sabine, die uiteraard op mijn lijstje stond. Dit is een beauty, en dat weet ze zelf ook wel. Mijn eerste keuze was al snel gemaakt, en na een broodje te hebben gegeten, ging ik met haar de kamer op.

Het liefdesspel was goed, maar de chemie op de kamer ontbrak een beetje. Sabine kwam wat profi over, en er was niet echt sprake van wederzijdse passie. Deze mooie dame doet echter alles wat je haar vraagt (alleen vingeren mocht niet, maar dat kan soms gebeuren). Geëindigd met een FT, en dat gaf toch een goed gevoel.

Na deze eerste sessie ben ik de benedenverdieping eens verder gaan inspecteren. Saunaatje meepikken, en even wat in de tuin gezeten. Op deze verdieping stond ook een grote TV, dus kon ik ook de Olympische Spelen volgen.

Ik kwam echter niet voor de Olympische Spelen, dus na een uurtje of wat wilde ik wel weer zelf terug gaan sporten. In de bar maakte ik kennis met de zusjes Sara en Mona. Zeer vriendelijke meiden, die naast hun doordeweekse job, op zaterdag nog wat komen bijklussen in Babylon. Hoewel ik op het eerste zicht Mona iets sexier vond, ben ik met haar die dag niet op de kamer beland. Er waren nog andere ijsberen, uiteraard, en de zusjes verdeelden de doelgroep wellicht onder hun beiden.

Van de overige vaste crew van Babylon, was er niet echt iemand anders die ik echt 'fuckable" vond. Behalve misschien Angie, die wat later binnenkwam. In het echt is ze wel wat dikker dan op de foto's lijkt, maar ze straalt wel een grote portie SEX uit. Angie was echter een oudere ijsbeer dronken aan het voeren, en dat nam toch wel enige tijd in beslag.

En zo ben ik dus met Sara op de kamer beland. Sara is de jongste van de 2 zussen. Ze is vrij groot (>1m75) maar ik ben ook een grote jongen dus dat hinderde geenszins. Na de eerste kussen daalde ze af om me te pijpen, wat ze goed deed. Ik hou wel van een lekkere befpartij, dus ik liet haar er eens goed voor gaan liggen, en begon haar te beffen. De dame liet zich dat duidelijk welgevallen. Voorzichtig met 1 vingertje erbij, nadien nog eentje, en dan haar G-plek opgezicht. Hoe steviger ik tewerk ging, hoe meer ze zich liet gaan. Op een bepaald moment transformeerde dit vriendelijke meisje van in de bar, in een ongelooflijke sexy furie. Ze werd verschrikkelijk geil, en verslond me zowat. Wat volgde, was een zeer passionele vrijpartij, een van de beste die ik ook meemaakte. Ik kon niet geloven dat ik met hetzelfde meisje in bed lag, als die ik eerder in de bar gesproken had. :teuflisch Man, man, het beest in haar kwam echt los, en ik genoot met volle teugen.

Na deze sessie heb ik nog wat gegeten. Voor het eten moet je niet naar Babylon, want gans de dag staat hetzelfde op je te wachten. Ik had verwacht om 's avonds nog iets warms te krijgen, maar die vlieger ging niet op. Misschien waren er te weinig ijsberen om voor te koken, dat is ook mogelijk, watn gedurende de dag waren er doorgaans zo'n 6 ijsberen.

Na het eten ben ik met Sara nog wat gaan knuffelen op de bank. Ik streelde haar benen, en ..... tussen haar benen, en daarvan kreeg ze het warm. Ze begon weer te vertellen over onze eerdere sessie, en dat ze nog steeds zo geil was. Ik moest haar gerust laten, want ze kreeg weer zin, en dan zou ze me weer mee naar boven nemen. Er zat op dat moment echter nog maar weinig leven in mijn belangrijkste orgaan, en dus wilde ze liever niet zo geil gemaakt worden.

Maar uiteindelijk probeerde ze er toch weer wat leven in te brengen, en ra ra, het lukte haar ook nog :freu:. Dus trokken wij weer een verdieping hoger, en daar speelde zich weer hetzelfde tafereel af. Alleen wist ik deze keer al dat ze er graag stevig invliegt, dus verloren we geen tijd met lieve kusjes, en zijn we op elkaar gesprongen, en hebben we echt geneukt alsof ons leven ervan afhing. Dit was wellicht de hevigste sex die ik ooit gehad heb, en Sara bleef me maar aanmoedigen. Ik ga hier nu weer niet beginnen over echte of fake orgasmes, maar ik ga ervan uit dat het genoegen wederzijds was. Het financiële genoegen was uiteraard alleen voor haar.

Nadien hebben we in de bar nog samen wat gedronken, en kwam ook haar zus, Mona, er weer bijzitten. De club was al bijna leeg, hoewel het niet zo laat op de avond was. Sabine en Angie gngen samen fuiven, en de ijsberenpopulatie was geslonken tot 3. Sara vroeg me wanneer ze me terug kon zien. Aangezien ze elke zaterdag komt werken (soms ook vrijdagavond) is dat voor mij wat moeilijk, maar ik zal nog wel eens iets verzinnen om met deze meid op herhaling te gaan.

Achteraf heb ik dus zeker geen spijt gehad dat ik met de jongste van deze 2 Frans-Marokkaanse zussen ben meegeweest. (beiden zijn wel Duitstalig, want daar geboren en getogen). Mona stak de ene sigaret met de andere aan, en dan maak ik al een beetje voorbehoud (als niet-roker). Misschien komt het er nog wel eens van, of misschien neem ik de beide zussen ooit nog wel eens samen mee op de kamer. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Sara, een lief poesje in de bar, maar een ongelooflijke tijger op de kamer. GRRRRR

Kortom, dankzij het vrijkaartje weer een nieuwe club ontdekt. Zonder een Sara zou ik er niet direct weer naartoe gaan, maar deze dame heeft de trip meer dan waard gemaakt.

Groeten,
Saruman :wink:

uurtje
23 augustus 2008, 11:47
Gisteren werd het tijd om het winnende lot te gaan verzilveren. Komende vanaf de A61 maakte ik een klein foutje. Door het werk aan de weg werde de rijbaan van de A61 in nij het tankstation in 2en gesplits. Ik had op de rechter moeten blijven maar dat wist ik toen nog niet. 6-7 km later realiseerde ik mij dat ik en fout had gemaakt.

De club is goed te vinden. De P plaats ligt goed, het aanbellen mag je doen vanaf de voorzijde van het huis.

Bij binnenkomst ging alles goed. Die 15 Euro extra ivm de zomerspecial werden ook mij in rekening gebracht.

Om een lag verhaal kort te maken. Het is een hele leuke club. Het is er schoon en de maers zijn mooi en het geheel maakt een verzorgde indruk. Ik denk echter dat de inkom van 50 Euro niet gerechtvaardigd is. Op het moment dat ik aanwezig was waren er meer dan voldoende dames.
Er kwamen steeds enkele ijsberen maar volgens mij bleven die allemaal niet zo lang. Mjn mening: deze club gaat het met deze prijzen moeilijk krijgen in deze regio. Maar....misschien heb ik het mis...

Tiga
30 augustus 2008, 12:32
Vandaag aanwezig:

Angie
Anna
Kim
Maja
Mahé
Maria
Mira
Sabine
Sabrina (ab 20.00 Uhr)
Saki
Sara (ohne h)
Sherin
Tanja

Willem2
5 september 2008, 13:08
Angie
Anita
Anna
Kim
Mahé (ab 16.00 Uhr)
Maya
Mona
Nora
Sabine
Sabrina
Saki
Sandy
Sara
Sherin
Sonja
Tanja

Ik hoop niet dat Tiga daar vandaag alleen zit en Angie van zich af moet slaan :smile2:
En dat hij eens de kans krijgt om kennis te maken met Sabine :D

Pollito
7 september 2008, 22:19
Bij deze club blijf ik toch altijd weer terugkeren. Dat moet dan toch een reden hebben,
Entrée: Momenteel 50 Euro, 40 Euro zou meer op z'n plaats zijn gezien de kwaliteit van het aangeboden eten.
Begane grond: Bar met ruime zithoek waar de meeste meiden ook vertoeven
Kleedruimte: gelegen op benedenverdieping. Is ruim genoeg maar de kastjes zijn hoognodig aan vernieuwing toe. Ze doen me denken aan m'n militaire dienst van 20 jaar geleden.
Sauna's: ook op beneden verdieping 2 stuks, vaak niet goed op temperatuur.
Douche beneden: te klein. Voor douche kan men beter naar de bovenverdieping gaan
Verder beneden: grote ruimte met diverse banken en een tv waar normale zenders te selecteren zijn. dus geen porno. Deze ruimte is niet veel bezet maar ik vind het wel relaxed en heb vaak een filmpie bekeken.
Kamers: 1 kamer beneden en de rest boven, verder prima in orde. Minimaal 1 grote ruimte waar meerdere paartjes tegelijk hun gang kunnen gaan.
Eten: Erg minimaal, kleine hapjes, soms wat soep. Kan zeker verbeterd worden. Zeker te weining/slecht voor 50 euro entrée.
Vrouwen: varieerd van 7 tot 15 Afhankelijk van drukte.
Ambiance: Zeer relaxed, vrouwen lopen bijna allen naakt en ik heb (buiten de parties) niet vaak veel gasten gezien. Dus alles zeer op je gemak. Actie begint vaak in het barbereik op de bank. Beetje vergelijkbaar zoals bij Bernds.
Het verbaasd me toch wel hoe de club overleeft omdat ik nooit echt veel gasten zien, zeker als ik dit vergelijk met de vele andere clubs in het Duitse.
De service van de meiden is gewoon goed. Deze kun je ook tot in detail op de site van hun checken met gedetailleerde fotos van de meiden: http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php
De club heeft zeker potentieel maar zal het eten, kleedruimte, saunatemperatuur moeten verbeteren. Als er op enig moment meer gasten komen zullen er waarschijnlijk ook meer vrouwen komen.
Deze club kan wel doorgaan voor een FKK club en niet zoals de meesten een Sauna club.

limbo11
10 september 2008, 09:32
:luvlove:Gisteren heb ik mijn gewonnen vrijkaart voor Babylon ingewisseld, ik kon zo naar binnen zonder bijbetaling.
Alhoewel het stil was en er niet al te veel meisjes aanwezig waren viel bij binnenkomst direct een mooie blonde dame op die met een gast op de bank zat te praten. Na de wasbeurt in de grote ruimte gaan zitten en toen begonnen Mandy (zo heet deze dame) en de gast heftig te zoenen en al snel werd hij deep throat behandeld.
Nadat ze weer op de couch had plaatsgenomen snel bij haar gaan zitten en zeker 1/2 uur gezellig gekletst. Mandy is van poolse afkomst en pas 2 dagen in Babylon
Ze is 24, blond lang haar,slank met een heerlijk achterwerk en prachtige natuurborsten (B/C), je moet ernaar blijven kijken.
Na het praatje werd er heftig getongd en eindelijk kon ik haar prachtige borsten kneden en aan de tepels zuigen.
Al snel verdween zij naar beneden en kreeg kleine Limbo een pijpbeurt waarbij hij tot aan de wortel in haar mond verdween. Af en toe moest ik haar even laten stoppen want anders was ik al op de bank klaar gekomen en ik wilde nog langer van haar genieten. Een kamer opgezocht en daar begon het opnieuw met diep pijpen waarna haar tong over het hele lichaam ging met inbegrip van het achterwerk. Snel haar gleufje gelikt waarbij ze gillend klaarkwam. Snel een rubbertje om en in meerdere standjes geneukt waarbij ze goed meeging en we steeds wilder werden.
Toen ik voelde dat ik het niet meer kon houden snel het condoom afgedaan en weer met pijpen verder tot ik diep in haar mond klaarkwam waarbij zij geen druppel verloren liet gaan. Ik was kapot maar voldaan.
Na het wassen beneden wat gegeten, gekletst met een Antwerpenaaar en een Fransman en ook gezellig met Mahee gekletst.
Telkens als Mandy langs liep kreek ik een stalende lach en nadat ze met de fransman op de kamer was geweest kwam ze bij me zitten om te kletsen.
Ik bood haar aan de rug te masseren waarvan ze erg genoot.
Toen ik bij haar borsten was aangekomen moest ik die weer strelen en al snel was ik er weer haar tepels aan het likken die weer stijf werden en we weer aan het tongzoenen waren.
Het verdere verloop was als de 1e keer.
Erg voldaan verliet ik daarna de club na nog een dikke tongzoen als afscheid.

limbo11
11 september 2008, 13:43
In het rheinforum is een discussie aan de gang over de vraag of er niet een dependance van Babylon in Keulen gevestigd is want op de website van deze romerturm komen een aantal dames van Bablon voor waaronder Saki.
(www.6today.de/koeln/roemerturm/index.html )
www.sexrelax.de/club/name/r%f6merturm

Willem2
11 september 2008, 15:02
In het rheinforum is een discussie aan de gang over de vraag of er niet een dependance van Babylon in Keulen gevestigd is want op de website van deze romerturm komen een aantal dames van Bablon voor waaronder Saki.
(www.6today.de/koeln/roemerturm/index.html )
www.sexrelax.de/club/name/r%f6merturm

Eerst 6today bekeken :
Het is inderdaad Saki die op één van de foto's staat. Ik kan me niet voorstellen dat Babylon nog een filiaal opent maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik herken ook Sonja. Die Sherin is erook wel eens geweest.
Die Shaya lijkt heel veel op Christine waarmee john69 is geweest in VillaVertigo ( ze is het ook) . Samenwerkingsvorm tussen Babylon en VillaVertigo :D ;)

Silvester
19 september 2008, 12:36
Gisteren eindelijk eens in Babylon binnengewandeld.
Over de entourage is al een en ander aangegeven, wat mij op/tegenviel was met name de kleedruimte beneden.
Is de rest van de ruimtes redelijk tot heel netjes -vooral de supergrote kamers- dit is echt een aanfluiting :nee: !

Ook is dit stulpje van vertier niet geschikt voor mindervaliden of slecht ter been zijnde ijsberen vanwege het aantal trappen.
Maar juist die trappen zijn wel weer een feest als je achter 'n dame de 3 trappen oploopt voor een rondleiding.
Zeker als je -in mijn geval- de fraaie bips van Sabine voor je ziet draaien... :p
Op mijn vraag of er misschien nog een 4° trap was, giechelde ze helaas ontkennend.

Naast Sabine waren Anita, Anna, Carmen, 'n blonde Milf en Mandy aanwezig.
Mandy liep echter helaas off-duty rond in t-shirt en witte slip, wat een fraaie bips heeft die meid :luvlove: !!

En last -en zeker- but not least was daar nog Mahee, een beetje verstopt in het benedengedeelte.
Uit onze ogen bleek meteen de wederzijdse herkenning wat na wat herinneringen opdoen resulteerde in een stomende sessie met dit ludertje.
Helaas moest ze eerder naar huis anders had ik de dag verder gevuld met Mahee.
Meteen dus maar een speciaal afspraakje gemaakt voor de volgende termin.. :smile2:
Als goedmakertje pijpte ze me net voor haar vertrek nog even op oorlogssterkte, "damit Du wieder Lust auf die andere Damen bekommst".
Da's ook Mahee....;)

Tijd voor de biosauna, wat me een heerlijk hok lijkt om een volgende keer eens lekker met een dame te rollebollen.

Overigens moest ik nog even aan "Liefhebber's sessie in Acapulco" denken.
'n ijsbeer is al de tijd op de bank samen met Anita innig bezig geweest met 'n onderbreking voor een kamersessie.
't zou inderdaad zo maar Liefhebber geweest kunnen zijn, om de overhitte reacties van mede-ijsberen te vermijden zat hij incognito in Babylon ondergedoken!

Uieindelijk de door Mahee opgebouwde druk en geilheid door Anna laten afbouwen.
Jammer dat er niet met haar te communiceren is maar uiteindelijk ben ik er toch achtergekomen dat ze het liefst veel en hards in haar poesje heeft.

Silvester die al weer in zijn agenda moet gaan schuiven..

Gustomass
28 september 2008, 08:45
Sind heute anwesend:

Angie
Anna
Anita
Kim blond
Mona
Sabine
Sabrina
Sara
Sandy

Liebe Grüße aus Elsdorf

Hallo , schön guten Morgen.
Seit Ihr schon wach?
Wer sind heute anwesend?
Vielen Dank im Vorraus.

Grüsse Gustomass.

Babylon
29 september 2008, 11:27
Hallo , schön guten Morgen.
Seit Ihr schon wach?
Wer sind heute anwesend?
Vielen Dank im Vorraus.

Grüsse Gustomass.

Sorry Gustomass, da ist mir gestern wohl ein Irrtum unterlaufen...

Liebe Grüße Babylon

Silvester
3 oktober 2008, 16:55
Meteen dus maar een speciaal afspraakje gemaakt voor de volgende termin..
Afgelopen dinsdag mijn afspraak nagekomen.
Uiteraard heeft ook Mahee zich aan haar deal gehouden..:smile2:

Het was er superrustig voor de dames, een groot glas wijn moest de stemming er weer wat inbrengen.
Toen ik rond tienen vertrok was ik de enigste ijsbeer op dat moment..

Ik denk dat er wat meer ijsberen naar Elsdorf moeten, het zou anders zo maar kunnen gebeuren dat de dametjes hun geluk elders gaan beproeven..en dat zou zonde zijn.

Voor de volgende keer heb ik alvast "blonde Kim" op mijn lijstje gezet..
En "donkere Kim" moet ik er zeker ook nog even bij krabbelen.
En..., pfff..

:smile2:

limbo11
4 oktober 2008, 13:15
Wo ist Mandy?

Babylon
4 oktober 2008, 23:31
Wo ist Mandy?

Wir haben Nachrichten von Mandy. Sie war erkrankt, kommt aber bald wieder.
Wir werden das dann sofort hier und auf unserer HP verkünden.

Wagons-Lits
9 oktober 2008, 07:36
Sind heute anwesend:

Angie
Anna
Anita
Kim blond
Kim dark
Maya
Mira
Nora
Sabine
Sandy

Liebe Grüße aus Elsdorf

:confused:

Ik was er maandag de 6e geheel de middag. Van de 10 vermeldde dames waren er maar 5.... wel met een onverwachte bonus: Mahe was er. Ik respecteer meneer Babylon en vindt het zelfs prettig dat ik van te voren weet wat ik kan verwachten (in dat opzicht niets dan lof voor website en opgave van line-up vooraf), maar op zondagmiddag weergeven wie er maandag werken lijkt zo toch niet goed te gaan. Een score van 50% is me echt te weinig, vooral als er 5 dames minder zijn dan vermeld.

Nogmaals, ik heb me goed genoeg geamuseerd (losse recensies volgen nog wel, allemaal positief), maar ik voel me bovenstaand lezend met terugwerkende kracht een beetje belazerd. Tot nader order vertrouw ik deze opgaven dus niet meer.

een bedroefde

W-L

Willem2
9 oktober 2008, 11:14
@Wagons-Lits
Ik denk dat ze de maandagmorgen-ziekte hadden ;)
Gelukkig heb jij je wel vermaakt. De volgende keer dat je gaat moet je vantevoren even bellen. Ze geven namelijk telefonisch wel de dames door ( en niet te veel , zelf controle gedaan :eek: ;)).

Babylon
10 oktober 2008, 16:32
:confused:

Ik was er maandag de 6e geheel de middag. Van de 10 vermeldde dames waren er maar 5.... wel met een onverwachte bonus: Mahe was er. Ik respecteer meneer Babylon en vindt het zelfs prettig dat ik van te voren weet wat ik kan verwachten (in dat opzicht niets dan lof voor website en opgave van line-up vooraf), maar op zondagmiddag weergeven wie er maandag werken lijkt zo toch niet goed te gaan. Een score van 50% is me echt te weinig, vooral als er 5 dames minder zijn dan vermeld.

Nogmaals, ik heb me goed genoeg geamuseerd (losse recensies volgen nog wel, allemaal positief), maar ik voel me bovenstaand lezend met terugwerkende kracht een beetje belazerd. Tot nader order vertrouw ik deze opgaven dus niet meer.

een bedroefde

W-L

Hallo wagons-lits,

Ik kan wel praten in nederlands, maar om te schrijfen, is het een beetje moejlik....daarom zal ik verder gaan in duits...:D;)

Es ist in der Tat manchmal schwierig mit den Mädels. Zuverlässigkeit ist nicht ihre erste Tugend..., zumindest ist es so mit einigen. Und so wie Willem sagte, gibt es die Montagskrankheit...
Wir bemühen uns jedenfalls die Anwesenheitsliste so nah wie möglich an der Realität zu veröffentlichen, vor allem dann, wenn wir sie am betroffenen Tag selber erstellen. Aber, wie gesagt, sicherheitshalber vielleicht im Club anrufen...
Aber letzten Montag waren doch folgende Mädels präsent: Anita, Mahé (ab 15.00 Uhr), Angie, Anna, Sandy, Sabine, Sabrina (ab 19.00 Uhr).

Lieb Grüße Babylon

Wagons-Lits
10 oktober 2008, 17:00
Ist schon oke.

Aber eine Voraussage 1 Tag vorher geht ja nicht so gut....
Bestens nur am gleichen Tag 12:30 oder so und dan Update so 15:00 / 16:00.

Danke jedenfalls fürs Antwort. So fühl ich mich als Gast wirklich seriös genommen.
Klasse. Ich komm wohl 'mal wieder.

W-L

(und meinerseits entschuldigingen füers schrecklichen Deutsch
- ich weiss, dein Französisch ist ziemlich gut - aber nicht von alle Eisbären...)
Ouf - und jetzt bekomme ich probleme mit einige Leute in Bruxelles :bowlol:

Binky007
10 oktober 2008, 17:15
Heel netjes en beleefd om even tekst en uitleg te geven.

Zelf ook heel positieve ervaring met deze club.

Binky

adventure
11 oktober 2008, 08:57
Deze club bezocht in augustus dit jaar en ik vond het een totale afknapper. Betaalt wordt niet direkt, ook indien je het zelf wil, en dan begint de misérie.

Silvester
11 oktober 2008, 09:52
Om maar even met Willem te spreken: ieder voordeel heeft zijn nadeel!

Je kunt je schuld op diverse wijzen met de dames vereffenen:

Boter bij de vis, net als in een frietkot eerst afrekenen en dan afwachten of je mag genieten.
Een methode die gebruikelijk is bij ramen, privedames, PT's etc.

Na de maaltijd op de kamer afrekenen, veilig voor je budget als je het te besteden bedrag meeneemt, onveilig / onmogelijk als je geen ijsberenvel met zakken hebt.
Na de maaltijd bij de lockers of safe-jes afrekenen, veilig opgeborgen, je kunt je budget in de gaten houden, op = op.

Bij bovengenoemde wijzen heb je meteen door of het juiste tarief berekend wordt, je kunt tijdig ingrijpen.
Bovendien beheren de dames zelf het volledige budget.

Dan is er de Babylon, Bernd's, Zeus en ??? methode, alles op de lat krassen, en op het eind afrekenen.
Voordeel is dat de tijd bij het inchecken keurig door de Theke genoteerd wordt en je uiteraard bij het wederom uitschecken van de dame controle kunt uitoefenen.
Nadeel is dan dat je je tastbare budget soms uit het oog verliest, en dan wel eens op het eind onaangenaam verrast wordt.
Nadeel is ook voor de dames dat ze niks met de afdracht / inkomsten kunnen rommelen.

Dan heb je nog de "goddelijke lichaam methode", helaas is deze niet van toepassing bij Silvester....
Ondanks diverse pogingen levert die inspanning de dag erop alleen maar een heleboel buikspierpijn op..

Een laatste methode is zoveel vertrouwen te winnen door op de kamer te bewijzen dat je een echte ijsbeer bent, en nadien afrekenen met een cheque van IceSave...

Ieder voordeel heeft zijn nadeel...

Silvester die iets anders lekkers in de IceSave heeft liggen..

blauwebeer
11 oktober 2008, 10:55
Vragen de meesten die dit lezen zich af. Misschien is het beter als je dit even toelicht...

... sommige dames zich bij het afrekenen plotseling veel meer dan de geleverde prestaties of een langere tijd op de kamer menen te herinneren. Blauwebeer heeft dit ook meegemaakt, maar geeft Babylon binnenkort een tweede kans. :lostit:

Blauwebeer :wink:

adventure
11 oktober 2008, 18:37
ok, dus half augustus was ik met een maat in de streek voor een weekend met de motor. Het aangename aan het nuttige paren dachten wij en hop efkes naar Babylon na opgezocht te hebben wat er dichtbij te beleven viel.
De ligging en het gebouw ziet er niet uit maar so what en wij naar binnen. Aan de theke betalen we de 50€ ingang en een dame vergezelt ons naar beneden om ons de lockers te tonen. Omkleden en douchen. Sanitair trekt zogoed als op niks, maar ja we moeten het ermee doen. Beneden nog efkes rondkijken en wat ligt er in het tuintje? Jawel een opblaasbaar zwembadje voor 2 jarigen met water in van waarschijnlijk vorige eeuw..
Naar boven dus. Aan de bar vraag ik een wit wijntje. Hebben ze niet. Pilsje dan maar.
Aanwezig 5 a 6 dames. Wij zitten zo een beetje in de zetels te aclimatiseren en na een tijdje beslist mijn maat om een praatje te gaan maken met een dame die daar een boekske zit te lezen. Na een tijdje vertrekt hij met haar. Ik blijf achter maar vind niets naar mijn zin en uiteindelijk doe ik maar om het even welke dame die er maar te krijgen is.
Ik maak met haar wel de apspraak op voorhand. Half uur 50 € ok. Ok. Na mijn ding gedaan te hebben wil ik haar betalen maar dat hoeft niet want het wordt opgeschreven aan de theke. ik ga dit zelf checken aan de theke en de dame bevestigd me dat ik er voor 50 € op sta. Na een tijdje wachten komt mijn maat terug. Hij is ongeveer 3 kwartier weggeweest en de dame vertelt hem bij het verlaten van de kamer dat hij voor 175 € de boek op gaat. Tja zegt ze, een uurtje aan 100 € + 75 e voor de masage die ik je gaf. Hij is zeer ontevreden maar betaalt de 175 € direct aan de theke en komt bij mij zijn verhaal doen. We blijven nog een tijdje en ik doe niets meer maar hij doet uit colère nog een half uurtje aan 50€ die hij niet direct betaalt. Daarna omkleden en weg. Aan de theke vraagt men hem 225 €. Hij weigert en betaalt de nog te betalen 50 €. Dan is't mijn beurt. Mij vraagt ze ook 175 €. Ik krijg een nogal op zijn zacht's gezegd zure blik op mijn gezicht en herinner de dame eraan dat ze me zelf bevestigde dat ik er enkel voor 50 € opstond. Ah ja maar je hoeft dit enkel maar te zeggen hoor zonder je op te winden zegt ze. Ik betaal 50 € en we zijn weg uit dit rot kot.

Voor zulke toestanden ga je naar de rosse buurt in Brussel naar de afzuipkoten. Om deze toestanden te vermijden en op een gezellige manier naar de hoeren te gaan, ga je naar een saunaclub.

Véél plezier boys

Gustomass
11 oktober 2008, 18:51
ok, dus half augustus was ik met een maat in de streek voor een weekend met de motor. Het aangename aan het nuttige paren dachten wij en hop efkes naar Babylon na opgezocht te hebben wat er dichtbij te beleven viel.
De ligging en het gebouw ziet er niet uit maar so what en wij naar binnen. Aan de theke betalen we de 50€ ingang en een dame vergezelt ons naar beneden om ons de lockers te tonen. Omkleden en douchen. Sanitair trekt zogoed als op niks, maar ja we moeten het ermee doen. Beneden nog efkes rondkijken en wat ligt er in het tuintje? Jawel een opblaasbaar zwembadje voor 2 jarigen met water in van waarschijnlijk vorige eeuw..
Naar boven dus. Aan de bar vraag ik een wit wijntje. Hebben ze niet. Pilsje dan maar.
Aanwezig 5 a 6 dames. Wij zitten zo een beetje in de zetels te aclimatiseren en na een tijdje beslist mijn maat om een praatje te gaan maken met een dame die daar een boekske zit te lezen. Na een tijdje vertrekt hij met haar. Ik blijf achter maar vind niets naar mijn zin en uiteindelijk doe ik maar om het even welke dame die er maar te krijgen is.
Ik maak met haar wel de apspraak op voorhand. Half uur 50 € ok. Ok. Na mijn ding gedaan te hebben wil ik haar betalen maar dat hoeft niet want het wordt opgeschreven aan de theke. ik ga dit zelf checken aan de theke en de dame bevestigd me dat ik er voor 50 € op sta. Na een tijdje wachten komt mijn maat terug. Hij is ongeveer 3 kwartier weggeweest en de dame vertelt hem bij het verlaten van de kamer dat hij voor 175 € de boek op gaat. Tja zegt ze, een uurtje aan 100 € + 75 e voor de masage die ik je gaf. Hij is zeer ontevreden maar betaalt de 175 € direct aan de theke en komt bij mij zijn verhaal doen. We blijven nog een tijdje en ik doe niets meer maar hij doet uit colère nog een half uurtje aan 50€ die hij niet direct betaalt. Daarna omkleden en weg. Aan de theke vraagt men hem 225 €. Hij weigert en betaalt de nog te betalen 50 €. Dan is't mijn beurt. Mij vraagt ze ook 175 €. Ik krijg een nogal op zijn zacht's gezegd zure blik op mijn gezicht en herinner de dame eraan dat ze me zelf bevestigde dat ik er enkel voor 50 € opstond. Ah ja maar je hoeft dit enkel maar te zeggen hoor zonder je op te winden zegt ze. Ik betaal 50 € en we zijn weg uit dit rot kot.

Voor zulke toestanden ga je naar de rosse buurt in Brussel naar de afzuipkoten. Om deze toestanden te vermijden en op een gezellige manier naar de hoeren te gaan, ga je naar een saunaclub.

Véél plezier boys

Een goede uitleg van het gebeurde. Maar als dit vaker gebeurt/zou gebeuren dan bestaat toch geen enkele club langer dan 2 maanden...
Met betalen gelukkig zelden of nooit problemen. Bij Bernds is de enige plek die ik ken als opschrijfplek. Is me enkel maar meegevallen aldaar.
En tja , in de saunaclubs is het gemakkelijker , hoewel er daar ook aparte dames bij zijn. Ik spreek altijd een tijd af, die ik al dan niet verleng.
Bij afrekenen vraag ik nooit, zelden , wat de dame heeft verdiend. We zijn een bepaalde tijd overeengekomen, de eventuele extra's weet ik dus effe tellen en betalen.
Nooit probleem. Enkel loop ik natuurlijk de kans mis dat de dame minder zou rekenen omdat zij er zelf ook veel van genoten heeft.;);)grapje.
Tja en dan een kleine verassing als je dan eens 1,5 uur gaat. Niet echt rekening mee gehouden dat het derde half uur weer gewoon 50 euro kost....maar tja als het dan dubbel en dwars waard is geweest, no prolema..

Correctheid in financiele afhandeling is vaak nog belangrijker in richting van herhalingsbezoek aan dame/club dan het ontvangen genot/geleverde diensten. Met name ingeval er financieel iets scheef loopt.

Dan is het gelijk over en uit.

Kan me daarom niet voorstellen dat genoemde praktijken in Babylon vaker voor zouden komen.

Gustomass

blauwebeer
11 oktober 2008, 19:01
Bij Bernds is de enige plek die ik ken als opschrijfplek. Is me enkel maar meegevallen aldaar. (1)
Kan me daarom niet voorstellen dat genoemde praktijken in Babylon vaker voor zouden komen. (2)
Gustomass

(1) Bij Blue Note in Düsseldorf en bij Manuela in Rheinbach rekent men ook bij het verlaten van de zaak af.
Hier nog nooit tegenvallers gehad, integendeel zelfs. :love2:
(2) Toch wel, blauwebeer heeft uit zijn ervaring toch één belangrijke les geleerd, never trust an Italian woman. :wand:

Daarentegen had ook een superervaring, toevalstreffer of niet, de vrijkaart zal duidelijkheid brengen.

Wagons-Lits
12 oktober 2008, 09:11
Dit gebeurt ook bij de andere clubs, zij het in andere vormen. Halve uren die verdacht (en altijd naar boven) worden afgerond, extra's voor 'services' die niet zijn afgesproken... Zie bij voorbeeld het draadje van Carina (en haar beruchte anale specials) bij Living Room.

Juist bij de clubs waar later wordt afgerekend heb ik er eerlijk gezegd de minste last mee gehad. Men heeft daar een reputatie te verliezen en meestal wordt een dame die te veel rekent wel door de Thekefrau gecorrigeerd (en dat kan tamelijk direct zijn, geloof me). Ook de andere collega's zijn er meestal niet zo blij mee. Zo een blijft meestal zelden langere tijd in een club (nog altijd een veilig criterium om goede dames er uit te zoeken).

W-L

(p.s. Was de dame werkelijk Italiaanse, of zo'n Albanese, die bij ons in de Aarschotstraat ook altijd bij hoog en laag beweren Italiaanse te zijn ? Ge mag ook wel een naam noemen, hoor - graag zelfs ).

blauwebeer
12 oktober 2008, 09:31
(p.s. Was de dame werkelijk Italiaanse, of zo'n Albanese, die bij ons in de Aarschotstraat ook altijd bij hoog en laag beweren Italiaanse te zijn ? Ge mag ook wel een naam noemen, hoor - graag zelfs ).

Tot uw dienst : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=41965&postcount=14

Bluefox
15 oktober 2008, 21:03
Und wer wird morgen wann alles da sein??? Meine außer mir :luvlove:

Willem2
16 oktober 2008, 01:11
Vrijdag is het Oktoberfest in Babylon : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93368&postcount=20

En eigenlijk heb ik daar al wel zin in omdat vorige keer dat feestje ook wel leuk was. Er zal ook weer dezelfde band optreden en die was vorige keer ook wel goed.
Eens kijken wat het weer gaat worden in Elsdorf.

Traumtänzer
19 oktober 2008, 12:15
Hallo Sportsfreunde,

Fr. 17.10.2008 war Oktoberfest im Babylon. Es waren für den Club viele Eisbären / Ijsberen eineiger Nationen anwesend.

Aber jetzt mal der Reihe nach:

Im Club angekommen, Eingangformalien erledigt und mein Eisbärenkostüm erwartet. Man gab mir jedoch im Kostümverleih nur einen Eibärenbikini. Für die, die sich nichts darunter vorstellen können: Großes Badetuch für um die Hüften und ein Handtuch, ich denke zum Abtrocknen.

Und nun ins Getümmel. Wie schon in einer anderen Lokation, über die ich hier berichtet habe, Die Eisbärenweibchen hatten kein Eibärenfell oder Eibärenbikini an, sondern blau karrierte, sehr sehr knappe :freu:Röckchen. Alle waren lecker anzuschauen. Waren richtige Appetittmacher. Was auch positiv aufgefallen ist: Die Eisbärenweibchen waren verschiedener Nationalitäten, die deutsche und deutschsprechende Gruppe war die weitaus stärkste.

Meiner Beobachtung nach waren alle Männchen und alle Weibchen paarungswillig und paarungsbereit. :fuck:Jedoch die Bedienung des Hauses zeigte sich zwar sehr lustig und aufgeschlossen, eine Paarungsbereitschaft des Bedienungspersonals war weder bei den Weibchen :teuflischnoch bei dem Männchen :Derkennbar; eigentlich schade, zwei Weibchen des Bedienungspersonal :love2:hätte ich gerne mal "näher" :fuck:kennengelernt". Dafür ging es aber schon ziemlich bald mit Stangentanz (männlicher Eisbär!!!) weiter. Auch das weibliche Geschlecht der Gäste fand sich teilweise auch an der Tanzstange ein. War richtig lustig und sexy.

Zur Stäkung gab es Getränke, das Übliche und zusätzlich Wies'nbier; die Atzung war dem Thema entsprechend. War gut, lecker und viel zu viel. Das sollte hier mal deutlich hervorgehoben werden weil es nach meiner Erfahrung nicht selbstverständlich ist, dass man auch zu später Stunde ein vollständiges Buffet vorfindet und sich nicht (für das gleiche Eintrittsgeld!!!) mit einem Restebuffet zufrieden geben muss.

Aktion war überall möglich, aber die meisten zogen sich für traute Zweisamkeit doch lieber in die bereitstehenden und sauberen und vorbereiteten Räumlichkeiten zurück.

Im Untergeschoss waren zwei Saunen, die sich, so denke ich, über die gelegentlichen Besucher freuten. Zum Relex von Oktoberfest und Sex, lief ein Fernseher mit normalem Programm.

Ein gelungenes Fest, ein gelungener Abend, eine tolle Nacht!

Euer Traumtänzer

blauwebeer
22 oktober 2008, 17:58
Na Melanie vindt Blauwebeer niet echt zijn gading meer, tot Carmen komt binnenwandelen.
Deze Duits-Italiaanse ziet er bijzonder goed uit, geeft een goede, volledige service, maar blijkt bij het afrekenen zeer slecht de klok te kunnen lezen. Geen mogelijkheid tot herkansing.

Carmen is terug ... :wand:, zie ook http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=63&idcat=2&lang=1&client=1

Babylon
23 oktober 2008, 14:50
Werden heute anwesend sein:

Angie
Anna
Kim
Mahe
Maya ab 17.00 Uhr
Michelle
Mira
Sabine
Sabrina ab 18.00 Uhr
Sandy

Liebe Grüße aus Elsdorf

Goedemorgenallemaal
25 oktober 2008, 10:57
Werden vorraussichtlich heute anwesend sein:

Angie
Anna
Kim
Maya
Michelle
Mira
Mona
Romi
Sabrina
Sandy
Sara
Sonja (black)

Liebe Grüße aus Elsdorf

Und sonntag?

Babylon
27 oktober 2008, 17:51

Angie
Anna
Lisa (ungarisches Model)
Mahé
Maya
Sabrina
Sandy

Liebe Grüße aus Elsdorf

Bluefox
29 oktober 2008, 08:26
Eigentlich schon fast zu lange her, aber die Girls sind noch aktuell, also sollte auch der Bericht noch zulässig sein.

Es begab sich also zu der Zeit, als einen Tag später das Oktoberfest stattfinden sollte.
Da ich hier eine Freikarte gewonnen hatte und sich zufällig das berühmte Zeitfenster öffnete, wollte ich hier zuschlagen und checkte am frühen Nachmittag dort ein.
Wurde richtig nett und freundlich empfangen und erst mal von Nora rund geführt. Nach umkleide und Dusch zeigte Sie mir dann noch die Räumlichkeiten in OG und EG und fragte nach meinen Wünschen bezüglich Essen und Getränken. Das mit den Getränken hat dann Sabine übernommen, eine hübsche Blonde die wie die anderen 8 anwesenden Girls die auch auf der Website bewundert werden kann. Nun ja, ich war der einzige Gast und saß dann eine Zeitlang mit etwas merkwürdigen Gefühl als Hahn zwischen den Hühnern die sich megafreundlich um mich kümmerten, nein, nein, es geht hier erst mal um Getränke und Smalltalk. Da das nicht satt macht habe ich mich dann neben die hübsche S gesetzt, ein bisschen Talk und Softsex genossen, dann sind wir ab nach oben.
Da gab es dann was auf den Mund, was in den Mund und noch die anderen Sachen die Mann und Frau so machen. War ne ordentliche Nummer mit n`er hübschen Frau. So ganz hat die Chemie zwischen uns nicht gestimmt, hat aber sicher nicht an Ihren Bemühungen und Service gelegen sondern eher an mir. Also für andere: Prädikat empfehlenswert.

Anschließend Relaxphase mit Sauna etc., leider zeitlich übertrieben, also ab in den Keller, umziehen und ab nach Hause. Doch da hatte ich die Rechnung ohne Mahe gemacht. AN der Kasse angekommen fragte sie mich wie ich denn gehen könne ohne mit Ihr gepoppt zu haben. Sie hätte doch gleich gesehen dass ich das wollte. Stimmte ja auch und das obwohl ich sie nicht so ansprechend fand, irgendwas hatte die schon an sich.
Nein, muss jetzt weg!
Aber ich kann sehr gut blasen, komm mal her.
Du kannst jetzt nicht blasen, muss weg.
Sie kümmert sich nicht drum und fängt an meine Hose zu öffnen.
Du kannst ruhig blasen, werde trotzdem gehen.
Duhhh würgst bleibbhhen, Ihr Mund war knackenvoll und mein Schwanz zum Anschlag drinnen, die Hose begann langsam nach unten zu rutschen, die ersten Zuschauer sammelten sich an der Theke.
Was soll ich sagen; so ne Pornonummer und ein wirkliches Gebläse der Spitzenklasse dazu Ihre megasympathisch coole Art, nach unendlichen Minuten habe ich mir die Mahe mit weichen Knien nach oben gezogen und da ging die Post gleich noch mehr ab. Saaagenhaft, da stimmte einfach alles.
Danach noch viel und gutes Gespräch, dann Schlüssel suchen (steckte noch unten im Spind) zahlen und mit dummen Grinsen im Gesicht nach Hause fahren. Wird mir dauerhaft in Erinnerung bleiben und das will was heißen :cool:.

Nochmals vielen Dank für die Karte

foots
29 oktober 2008, 14:34
Hereen, beren,

Wat een spetter die Liesa,

http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=84&idcat=2&lang=1&client=1

Groet, Foots :wink:

Wagons-Lits
1 november 2008, 17:00
De vorige keer was ik wat negatief, dus eerlijkheidshalve nu ook een bericht nu het goed was. Wat heet: het was meer dan goed, het was prima.

Door omstandigheden afgelopen donderdag naar Elsdorf gereden, vroeg heen omdat ik ook (voor mijn doen) vroeg terug moest zijn in BXL. Om kwart voor een al 6 dames aanwezig, netjes, en toen ik wegging rond zevenen waren er zelfs 12. Voor een zaak met de grootte en aanloop van Babylon is dat voortreffelijk. Voor elk wat wils, en ik heb weinig problemen gehad met keuze, behalve luxeproblemen misschien.

Gesessie-d met Anna, Mahe en Mandy - er komen nog losse 'recensies' van. Alle drie positieve ervaringen, trouwens. Mahe had ik al vaker meegemaakt, maar die Mandy kan er ook wat van, zeg - als ik niet op een gegeven moment discreet had gevraagd of we nog naar een kamer moesten had ze zonder problemen de hele sessie publiekelijk in de bar-ruimte afgemaakt :teuflisch .

In een woord: Klasse. Dit schept vertrouwen voor de toekomst.

W-L

jeepie
2 november 2008, 16:42
binnenkort ook eens naar toe gaan. ik heb in maart hier een vrijkaartje gewonnen. maar nog geen tijd gehad om het te verzilveren

blauwebeer
2 november 2008, 17:02
binnenkort ook eens naar toe gaan. ik heb in maart hier een vrijkaartje gewonnen. maar nog geen tijd gehad om het te verzilveren

Dedju, tegenwoordig blijven vrijkaartjes slechts 2 maanden geldig. :madgo:

thesickboy
3 november 2008, 08:21
Dedju, tegenwoordig blijven vrijkaartjes slechts 2 maanden geldig. :madgo:

Een gewonnen paard kijkt men niet in de mond...:D

Reno1
6 november 2008, 03:31

Anna
Anita
Joy
Kim
Liesa
Mahé
Mandy
Maya
Michelle
Nora
Sandy

Liebe Grüße aus Elsdorf

Joy ist die neu? Freu!! :D

LG Reno

P.S.: sollte kein Gedicht werden. :D

Stijveke
6 november 2008, 09:05
Gisteren de opportuniteit gehad, gekregen en genomen om een namiddagje afwezig te zijn op mijn werk. Even nagedacht wat ik kon doen en na lang twijfelen tussen de bibliotheek of een saunabezoekje, toch geopteerd voor het saunabezoekje:D. Het ambitieus plan opgevat om rond 13 uur in Babylon toe te komen o een sessie met Mandy te doen en, omdat Babylon niet cht een club is waar je een hele namiddag kan vertoeven, daarna naar of Villa Vertigo of Sans Soucis of nog eens YY te rijden.

Rond 13.15 uur aangekomen en er waren 5 vrouwtjes aanwezig, maar geen Mandy:heul:. Daar de 5 vrouwen niet echt mijn type waren (3 Lolita's, één MILF en één volslanke Duitse die mij bij een vorig bezoek in de zak had gezet) efkes gewacht. Mandy was er (nog) niet. Op kamer was ze ook niet want alle deuren stonden open. Toch nog een uurtje gewacht,t.t.z. saunake en een beetje eten. Enfin rond 14.30 was er nog altijd geen Mandy te zien en daar ik vrijwel de enige ijsbeer was ben ik dan maar onverrichterzake doorgereden naar....... Villa Vetrigo. Uiteindelijk rond 14.45 uur vetrokken voor een ritje van 35 minutjes.

Befke
14 november 2008, 09:41
Gisteren kon ik mijn bij de tombola gewonnen vrijkaartje verzilveren - HOERA en bedankt Babylon, bedankt IJBF voor dit initiatief.

Ik was er al een paar keer geweest, ik mag die tent wel. De aanwezigheidslijst had een paar namen die me aanstonden, Mahé onder anderen, dus fluks met die buks naar Elsdorf. Een Franstalige ijsbeer rekende op me om terug naar naar zijn vaderland te kunnen dus was er geen sprake van op het laatste moment terugkrabbelen.

Bij aankomst was het (teleurstellend) rustig - de jonge roemeense meisjes waren aan het dollen en alleen Mahé was zichtbaar een klant aan het opwinden. Een groot aantal van de andere meisjes op mijn geheime todo-lijst waren bezig / vertrokken / onzichtbaar / non-existent. Gelukkig had ik mijn lijstje lang genoeg gemaakt zodat er toch plezierig veel mogelijkheden overbleven.

Het Roemeense kontingent is vriendelijk, gastvrij, fris en vrolijk - en Anna en ik hadden wel oog voor elkaar (maar het zal voor een andere keer zijn).

Mahé, eenmaal haar vrijer tevredengesteld, kwam zich even voorstellen - ze was al min of meer onderweg naar huis, maar besloot nog even 50 € mee te pikken / dacht dat het goed zou zijn op de valreep een nieuwe klant aan zich te binden / viel als een blok voor mijn onmetelijke charme / kon geen weerstand bieden aan mijn Franse accent / was aan een lekkere befbeurt toe - ik weet het niet - in ieder geval belandden we al ras op een kamer waar zich de hemel opende.

.../...

Toen de hemel weer dichtging en haar werkdag er toch echt opzat heb ik nog even van een babbeltje met deze en gene genoten, wat gedronken en gegeten, en ben daarna met een ruime boog via mijn maat's vaderland weer huiswaarts gekeerd met het vaste voornemen Babylon en Mahé snel weer eens te bezoeken.

Stijveke
14 november 2008, 13:29
Hey Befke,

Was Mandy aanwezig? Want ik heb de indruk dat ze het antal aanwezige (of moet ik zeggen "zogezegde" aanwezige) meisjes.
De laatste 3 keren dat ik er gegaan ben, waren er hoop en al maar 5 meisjes aanwezig.

Befke
14 november 2008, 15:34
Jazeker - van de lijst was alleen Nora niet aanwezig.

Ascari
25 november 2008, 00:57
Afgelopen vrijdag was het dan zo ver om mijn vrijkaartje in te leveren en ging ik voor het eerst op avontuur in Elsdorf. Het was wel een eind rijden (circa 160 km) en met een heuse beproeving onderweg n.l. Afslag Brüggen :teuflisch Toen ik de afslag naderde zag ik het al voor me: een drukke vrijdagmiddag in GT met al die mooie toppers én afwerksters :thefinger Maar goed Babylon heeft ook een aantal pareltjes en als het echt een flop zou zijn kon ik altijd nog op de terugrit naar GT :D Dus reed ik gewoon door, rond 16:00 kwam ik in Elsdorf aan. Ik parkeerde mijn bolide maar achter het huis, aangezien mijn N.L. kenteken voor wat scheve blikken had gezorgd toen ik het dorp in reed.

Ik stapte uit en het viel me op dat er alleen auto's met een "Duits" kenteken op de parkeerplaats stonden. Nou is dat op zich niet gek (aangezien ik in .de was ;) ) maar bij al mijn club bezoeken tot nu toe had wel altijd een .nl kenteken gezien.
Ik drukte op de de bel en werd binnen gelaten, ik werd opgevangen door de theke vrouw en 4 dames gehuld in lingerie (ik had speciaal de vrijdag uitgekozen omdat het dan "Desoustag" in Babylon is). De thekevrouw vroeg of het mijn eerste bezoek was waarop ik uiteraard ja antwoordde. Toen vertelde ze mij vliegensvlug wat de club allemaal te bieden had, ik kon (ondanks dat ik vrij goed duits kan) niet alles verstaan en knikte maar ja. Toen wilde ze uiteraard geld zien, maar dat had ik niet voor haar. Wel zo'n raar printje met een babyfoto er op :thefinger Dat volstond ook :D
Angie was één van de dames die mij welkom heetten, ze was gehuld in super sexy outfitje mét netkousen maar zonder slipje en ik kreeg het er behoorlijk warm kan ik vertellen :smile2:. Angie probeerde nog op mijn vrijkaartje te gluren maar de theke weerhield dat. Er werd een account voor mij aangemaakt met mijn vaste schuilnaam die ik ook in Bernds gebruik :D
Alles was in orde dus zei de theke: "Angie zeigt dir das haus". Toen we trap naar beneden af liepen grapten de andere aanwezige dames nog wat na: "Angie zeigt dir das haus und mehr!" "Ja Angie zeig ihn mal was du hast" Angie glimlachte als een onschuldig schoolmeisje en liet mij de beneden verdieping zien: omkleedruimte, douche, sauna en wat bankjes mét een open haard. Op de begane grond is de Bar en kun je ook het buffet vinden. Op de boven verdieping is een klein zithoekje, douche, bad, kamers en een super grote kamer met drie bedden.

De theke vrouw had me verteld dat er 10 dames aanwezig waren: Angie (.de), Anita (.ro), Anna (.ro), Kim (.de ?), Liesa (.hu), Maya (.de), Michelle (.be), Nora (.de), Sabrina (.de), en Sandy (.ro)
Mandy en Mahee die ook aangekondigd waren op het forum heb ik dus niet gezien. Blijkbaar waren ze al voor 16:00 vertrokken of ze zijn helemaal niet op komen dagen. Wat voor mij heel jammer was aangezien Mandy bovenaan mijn Babylon lijstje stond, nummer 2 en 3 (Angie en Liesa) waren er gelukkig wel. Vooral Angie zag er lekker uit (mooier dan de foto's op de site).

Ik ging aan de bar zitten en kreeg een drankje aangeboden van Angie en kort daarna nodigde ze me uit naast haar te komen zitten op de bank. Tussen haar en Nora in, beide dames probeerden gelijk aan mijn handdoekje te friemelen en kwamen vrij snel ter zaken (ze wilden dus een trio). Ik had nog geen trek in een kamerbezoek dus maakte ik me maar uit de voeten :thefinger
Na het huis verder verkend te hebben plofte ik neer op een bankje, er waren geen andere ijsberen te bekennen ze waren allemaal naar een kamer vertrokken :confused:. Dus zat ik daar samen met Anita, Kim en Sandy. Kim die kronkelde op de bank op de maat van de muziek, ik kan me voorstellen dat "toen ze nog jong was" :D een danseres is geweest, ze had in ieder geval het figuur van een danseres. Sandy en Anita die probeerden mij op hun manier te verleiden, met knipoogjes en glimlachen. Op een gegeven moment sloten de drie dames mij langzaam aan in. Kim die was inmiddels zo dicht bijgekomen dat ze een likje over mijn tepel gaf. Ik kon de grap wel waarderen en schoot in de lach, waarop Kim zei: "Wir lassen dich jetzt in ruhe".

Na een uur of wat rondhangen liep een wat oudere brunette op mij af en ze vroeg of ze naast me mocht zitten. Ze stelde zich voor als P. (wat haar echte naam bleek te zijn) 32 jr (maar ik denk eerder 37) en duits, ze verklaarde tevens dat ze geen "Artiestennaam" gebruikte. Maar ik denk toch dat ik met Sabrina te maken had (als ik de foto's en recensies bekijk). Ze vroeg of ik hier voor het eerst was, waar op ik natuurlijk ja antwoordde. Ze dacht ook dat het mijn eerste saunaclub bezoek was (misschien gezien het feit dat ik een beetje onwennig om mij heen keek en mijn jonge leeftijd). Ik verklaarde dat dat niet het geval was. De clubs die ik opnoemde bleek ze echter niet te kennen. Ik had een leuk en ongedwongen gesprek met P. en het is een schat van een vrouw. Maar ik kreeg wel de indruk dat ze zich wat onschuldiger voor deed dan dat ze in werkelijkheid was. Op een gegeven moment zei ze dat perse met mij de kamer op wilde en dat haar dit normaal gesproken niet zo sterk overkomt :rolleyes: Ik had niet de indruk dat dit toneelspel was, maar aangezien ik na afloop toch altijd gewoon moet betalen ben ik niet makkelijk te vangen met dit soort complimenten. Ik zei dat het als een compliment beschouwde en probeerde haar duidelijk te maken dat een club zo iets is als een bakkerij. Je hebt verschillende soorten gebak en de meesten zij erg lekker. Dit kon ze wel begrijpen. Om haar omzet niet in de weg te zitten (er was al een kaper op de kust) heb ik me maar uit de voeten gemaakt.

Nadat ik een hapje gegeten had werd het hoog tijd voor een kamer bezoek met Angie wel te verstaan. Angie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9979)

Na mijn avontuurtje met Angie vertrokken een aantal beren waardoor het op eens erg rustig was. Op een gegeven moment kwam Michelle kwasi nonchalant tegenover mij zitten. Het duurde niet lang of ze knoopte een gesprekje met mij aan. Eerst in het duits, maar toen maar verder in het Nederlands aangezien ze een vlaamse was ;) Michelle had zo op afstand een stoere uitstraling (grote tatoeage op haar arm, lange lak laarzen, domina outfit), maar eenmaal met haar in gesprek bleek daar niets van. Ze was heel vriendelijk op het lieve af. Een tikkeltje verlegen zelfs. Ondanks dat ik een goed gevoel bij haar had besloot ik haar kamer verzoek af te wijzen.

Het was inmiddels 22:00, dus hoog tijd voor een 2e ronde. Mijn keuze viel op Liesa. Een knappe Hongaarse van 32 jr (dus niet 25 zoals op de site vermeld :thefinger ). Liesa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14182)

Na mijn sessie met Liesa was de pijp leeg, dus ging ik maar even wat aardappelsalade bijtanken aan het buffet. Nadat ik had gegeten kwamen Angie en Nora naast mij zitten op de bank en probeerden mij voor de 2e keer tot een trio te verleiden. Ondanks dat ze wisten dat ik al 2 sessies in de benen had. Nora vroeg of ik tussen in hun in wilde gaan zitten. Niets dus :thefinger Maar de dames gaven niet op. Nora schoof Angie aan de kant en kwam naast mij zitten. Ze stelde mij een zeer uitgebreide service in het vooruitzicht, Angie stemde hier ook mee in, nu ik nog :D. Maar ik was compleet uitgeblust en dat maakte ik Nora ook duidelijk. Ondanks dat kwam Angie toch nog even naar mij toe steelde nog een paar tongzoenen.

Ik dronk mijn cola op en maakte mij klaar om te vertrekken. Ik leverde mij sleutel in en wilde afrekenen. De theke vroeg 150 euro, :nee: Ik zei dat dit niet klopte en vroeg of ze rekening kon toelichten. Ze vertelde dat ik 2x een half uur (2x 50 =100) + 50 euro entree had openstaan. Ik maakte haar duidelijk dat ik vrijkaart had ingeleverd (bij de dag theke), ze bestudeerde het kaartje nog eens en gaf mij gelijk. Volgens haar was het niet duidelijk vermeld dat ik een vrijkaart had ingeleverd, maar ze geloofde mij. Ik rekende 100 euro af en maakte mij op voor een lange terugrit.

Ondanks mijn mindere sessie met Liesa en het gehannes met de rekening, denk ik toch dat ik een keer terugkom. Er hangt een leuke sfeer in deze club en de dames (samen met de vaste klanten) weten er een gezellige boel van te maken. Hopelijk kan ik de volgende keer wél kennis maken met het fenomeen Mandy ;)

blauwebeer
25 november 2008, 17:34
Ondanks mijn mindere sessie met Liesa en het gehannes met de rekening, denk ik toch dat ik een keer terugkom. Er hangt een leuke sfeer in deze club en de dames (samen met de vaste klanten) weten er een gezellige boel van te maken. Hopelijk kan ik de volgende keer wél kennis maken met het fenomeen Mandy ;)

Dit kan Blauwebeer enkel maar beamen : leuke, gezellige sfeer, geen afstandelijk gedoe, geen gejaag maar vrouwen waar je mee kan praten en grappen. En dat gehannes met de rekening heeft Blauwebeer ook als een meegemaakt; een verwittigd beer telt voor twee.

Bb :wink:

mjgl_39
6 december 2008, 11:24
Gisteren mijn tweede bezoek aan Babylon gebracht. Op zich bevalt de club me wel. Er heerst een leuke sfeer, het is niet echt druk (in totaal gedurende de avond zo'n 20 beren met zo'n 14 vrouwen). Gewoon gezellig. Ook de eigenaren en het personeel doet alles om je op je gemak te voelen en een gezellige avond te hebben. Daaronder valt ook het eten, dat goed te noemen valt.

Qua vrouwen is het aanbod wisselend. De absolute ster, Poolse Mandy, was niet aanwezig. Een andere absolute knaller qua uiterlijk is Sabine, maar ook deze is vaak bezet. De overige dames zijn op zich niet onknap, maar 1e klas schoonheden zijn het niet. Ook zijn er een aantal nogal wat gezettere dames en een groot aantal milfs. Waarmee ik niets verkeerds wil zeggen, alleen het is niet wat je in clubs als Villa Vertigo of Yin Yang aan vrouwen kunt verwachten (of GT, maar daar ben ik nog niet geweest).

De vorige keer was ik op de kamer geweest met Mandy en Maya. Beide waren toen mooie ervaringen. Omdat Mandy niet aanwezig was, heb ik deze keer weer gekozen voor Maya. Wat me de vorige keer al opviel en vanavond ook weer, is dat veel dames binnen het halve uur weer beneden zijn. Vaak al na een kwartier of twintig minuten. Wat ik vooral belangrijk vind, is dat een half uur waarvoor wordt betaald ook vol gemaakt wordt, al is het maar met wat nakletsen. Dat gebeurt hier dus niet zo vaak. De vorige keer met Mandy en Maya had ik er geen last van, maar deze keer wel. Om tien over negen gaf Maya me aan naar de kamer te willen gaan, want om kwart voor tien moesten alle vrouwen beneden zijn (in verband met het krijgen van surprises, zo bleek later). Aangezien er nog 35 minuten te gaan waren ben ik akkoord gegaan.
Dat had ik beter niet kunnen doen, want al na 10 minuten vroeg Maya me of ik al niet wilde komen. Duidelijk was dat ze gehaast was en zo snel mogelijk weer beneden wilde zijn. Nadat ze nog twee keer gevraagd had of ik al kwam, ben ik na twintig minuten maar gekomen, om een einde te maken aan dit theater.

Op zich waren de twintig minuten niet slecht, maar juist vanwege het gepush heb ik er een negatieve bijsmaak aan overgehouden. Hoewel ik nog wel met een tweede dame naar de kamer wilde gaan (Sabine), heb ik het er maar bij laten zitten en ben na nog een hapje te hebben gegeten met een gemengd gevoel naar huis gegaan.

Jammer, want op zich is Babylon een leuke club. Alleen zijn sommige van de vrouwen iets te professioneel bezig en het GFE gehalte (dat ik toch wel zoek) is er stukken minder dan in sommige andere clubs. Althans dat is mijn mening en gevoel.

Gehannes met de rekening heb ik overigens ook gehad en wel de eerste keer dat ik in Babylon was. Toen ik klaarkwam had Mandy haar gezicht in de richting van mijn sperma geduwd en was pardoes ondergespoten. Zonder dat ik er om gevraagd had overigens. Na afloop werd mij dan ook een rekening van +25 euro extra aangereikt. Nadat ik had aangegeven dat ik niet wist dat dit extra was en er ook niet om gevraagd had, hoefde ik het verder niet te betalen. Mandy gaf zelf al aan dat het wat haar betreft verder niet hoefde. Het is dus goed opgelost, maar juist het feit dat het 'toevoegen' van extras gebeurt, zonder er vooraf met de klant over te hebben of erop te wijzen, geeft eveneens een bepaalde bijsmaak.

Ik weet dan ook niet of ik nog eens terugkeer naar Babylon. Misschien dat ik mijn geluk maar eens in Living Room of PHG ga beproeven.

blauwebeer
6 december 2008, 12:44
Toen ik klaarkwam had Mandy haar gezicht in de richting van mijn sperma geduwd en was pardoes ondergespoten.

Misschien wou ze gewoon maar de zaadjes tellen ... :hah:

Bb :wink:

jeepie
6 december 2008, 22:54
Een gewonnen paard kijkt men niet in de mond...:D
inderdaad.

vandaag bij Babylon geweest. en ik heb mijn vrijkaartje van begin Maart zonder problemen kunnen verzilveren.
ik heb vier heerlijke sessie's gehad van een halfuur. eerst met Kim daarna met Michelle en daarna met Liesa en als afsluiter met Maya. en als ik weer in de buurt ben dan wip ik weer ff binnen. en dan parkeer ik daar weer mijn speer :fuck:

Stijveke
10 december 2008, 10:02
Vrijdag gaan Zeppos en mezelf gaan"Weihnachten" in Babylon. Heeft er iemand alhier al enige ervaring met dusdanige evenementen in deze Club?

Willem2
10 december 2008, 10:49
Vrijdag gaan Zeppos en mezelf gaan"Weihnachten" in Babylon. Heeft er iemand alhier al enige ervaring met dusdanige evenementen in deze Club?

Ja,feestjes zijn wel leuk in Babylon. Gemoedelijke sfeer en wat meer dames en heren. Zie ook eerdere berichten.

jeepie
11 december 2008, 16:12
wie is de dame met zwarte korteharen met rode lingerie aan bij topic Babylon advertentie die de kerstman pijpt

Ascari
11 december 2008, 17:21
wie is de dame met zwarte korteharen met rode lingerie aan bij topic Babylon advertentie die de kerstman pijpt

Ik denk dat dat de Thaise Mahee is.

Befke
11 december 2008, 19:43
Yep - dat is ze. Mahé....

Stijveke
12 december 2008, 09:09
Yep,yep, is Mahee maar niet de Thaîse wel de half Koreaanse.

En zoals ze in het Brussels zeggen "T'is een hiet Boullieke"

Stijveke
13 december 2008, 15:40
Zoals eerder geschreven, gisteren met mijn partner in crime Zeppos richting Elsdorff gereden, met als enige bedoeling een lekker te gaan weihnachten:fuck:.
Rond 15.15u in het Kerstalleke, Babylon genaamd, toegkomen. Er heerste al een gezellige drukte. De meisjes zagen er wel sexy uit in hun X-Mas tenue.
Ik schat dat er zo'n 15-tal meisjes waren. Het buffet was ook uitgebreider.
Ne een tijdje warm gekopen te hebben geopteerd om met de kleine Roemeense Annita te gaan. Deze sessie gaf geen WAW-gevoel maar ook geen BAH-gevoel. Laten we eerder zeggen een MWAW-gevoel. Dus niet slecht maar ook niet goed. Deze sessie zou mij trouwens ook nog een bitter gevoel geven, maar daarover later meer.
Na deze sessie de nodige rusttijd in acht genomen om te recupereren en tevens om een ander "slachtoffer" te zoeken. Na een lange discussie op het scherp van de snee met mijzelf, had ik besloten om voor deze keer Mahé over te slaan en mijn pijlen te richten op Michelle (en zeker na de lovende woorden van Zeppos).
Michelle zag er ongelooflijk sexie uit in haar witte laarzen en ze heeft een lichaam en sexuele uitstraling die het beste uit mezelf naar boven doet komen.
Na een praatje op kamer gegaan, daar anderhalfuur gebleven voor een stomende sessie. Ze wordt hééééél graag gebeft, reageert daar ook super op (de kutjessappen stroomden erop los) en kent geen of weinig taboe's. M.a.w. ze is een echt seksbeest, die er ongelooflijk zelf van geniet.
Na die sessie waren mijn batterijen op:huch:.

Voor de rest was de sfeer in Babylon heel gezellig en gemûtlich. Er waren daar ook nog een aantal Franstalige belgen met wie ik gezellig heb zitten kletsen.
Tenslotte zijn we rond de klok van tien huiswaarts vertrokken.

Oh ja! Nog het staartje. Bij de afrekening bij vertrek, bleek Annita 150 € opgeschreven te hebben, zijnde anderhaluur kamer. Nu, langer dan 30 minuten zijn we zeker op kamer gebleven, maar anderhalfuur? Ik geloof er niks van. Daar ik de klok niet in de gaten heb gehouden, vond ik dat ik geen voet had om op te staan en heb het dus maar blauwblauw gelaten.
Hoedanook op krte termijn heeft ze misschien 50€ gewonnen, maar op langere termijn heeft ze meer verloren, want ik zal zeker nooit meer met haar kameren.

mjgl_39
13 december 2008, 17:06
Het is jammer dat het bij deze club vaker gebeurt dat mensen bij het afrekenen voor verrassingen komen te staan. Vorige keer bij mij, deze keer bij Stijveke en in het verleden bij een aantal andere IJsberen. Ik zelf reken liever meteen na een kamerbezoek af, dan kom je nog het minst voor verrassingen te staan; en ik probeer de klok in de gaten te houden (tip: kijk bij het naar de kamer gaan bij Babylon op de klok die links naast de eettafel hangt en doe dat weer als je van de kamer terugkomt).

Natuurlijk kunnen en zullen problemen en misverstanden over de rekening ook in andere clubs voorkomen (hoewel ik het elders nog niet meegemaakt heb), maar het gebeurt me hier iets teveel. Jammer, want op zich is Babylon een leuke club met een aardige sfeer.

p.s. nog niet meegemaakt? Hoewel... Zo'n anderhalf jaar geleden was ik bij Bernds te Hennef en toen ik wilde afrekenen stonden er drie sessies van Debbie op mijn rekening. Die absoluut niet van mij waren. Gelukkig kreeg bij het afrekenen hulp van Jamilla. Bij het kameren met haar had ik haar eerlijk gezegd dat ik die avond alleen met haar op de kamer was geweest (Debbie heeft wellicht het verkeerde papiertje ingevuld of het verkeerde sleutelnummer gekregen). Hierop heb ik niet hoeven te betalen. Die avond echter is er wel een onbekende gast heel tevreden naar huis gegaan met 150 euro extra in de portefeuille van drie niet betaalde sessies...

zeppos58
13 december 2008, 21:09
Gisteren dus samen met Stijveke naar Babylon getrokken, en naderhand bekeken was het dom van mij om deze zomer mijn vrijkaartje te laten vervallen.
Ik vind het, vooral de benedenverdieping dan, nogal oubollig, de kleedkamer stelt niet veel voor en ook de douches hebben een renovatie nodig. De rest van de club is wel OK, de kamers zijn mooi en goed ingericht, en alles ligt er netjes bij.
Hoewel het een party was vond ik het toch rustig, achteraf, blijkbaar is dit een club waar het nooit echt druk is. Nu ik vind dat geen erg. Babylon moet het van zijn meisjes hebben dat is duidelijk, de Bio sauna kan je niet echt warm noemen, ik kwam er nauwelijks tot zweten, en de gewone sauna was gewoon koud, blijkbaar was dat ding defect. Op zich geeft dat niet maar het is prettiger als het allemaal wel werkt. Een echte whirlpool is er niet wel een ruim bad met bubbel en jet faciliteiten, maar aangezien je dit moet laten vollopen en je dan midden op de bovenverdiep in het zicht zit, heb ik er geen gebruik van gemaakt.
Het eten was lekker Duits, veel vet maar gelukkig niet extra zout.
Zoals Stijveke al schreef waren de meisjes in kerst outfit (de meeste toch wan enkele liepen in rood bh-string setje rond en Michelle was in het wit topless).
Na alle Matroeska aflevering wou ik echt eens een jong superslank blond meisje proeven, maar dat zal voor een andere keer zijn, wegens gebrek aan dit type meid. Maar niets ten spijt 3 totaal verschillende sessie gehad, ieder op zich bet te doen. Begonnen met de Arabische Dunja nadien voor een landgenote gekozen in de vorm van de supergeile Michelle, een sessie om U tegen te zeggen en afgesloten met de Roemeense Anna die zich aan mij voorstelde als Bulgaars dacht ik. De nodige recensies volgen nog bij de desbetreffende meisjes.
Een zze leuke dag gehad en mij werd niets extra aangerekend, 3 sessies van 30 min…. Ja ik draag ook steeds mijn polsuurwerk, zo hou ik min of meer de tijd in de gaten, hoewel ik denk dat een volgende sessie Michelle wel eens zou kunnen uitlopen.

limbo11
15 december 2008, 11:59
Het is jammer dat het bij deze club vaker gebeurt dat mensen bij het afrekenen voor verrassingen komen te staan. Vorige keer bij mij, deze keer bij Stijveke en in het verleden bij een aantal andere IJsberen. Ik zelf reken liever meteen na een kamerbezoek af, dan kom je nog het minst voor verrassingen te staan; en ik probeer de klok in de gaten te houden (tip: kijk bij het naar de kamer gaan bij Babylon op de klok die links naast de eettafel hangt en doe dat weer als je van de kamer terugkomt).

Natuurlijk kunnen en zullen problemen en misverstanden over de rekening ook in andere clubs voorkomen (hoewel ik het elders nog niet meegemaakt heb), maar het gebeurt me hier iets teveel. Jammer, want op zich is Babylon een leuke club met een aardige sfeer.

p.s. nog niet meegemaakt? Hoewel... Zo'n anderhalf jaar geleden was ik bij Bernds te Hennef en toen ik wilde afrekenen stonden er drie sessies van Debbie op mijn rekening. Die absoluut niet van mij waren. Gelukkig kreeg bij het afrekenen hulp van Jamilla. Bij het kameren met haar had ik haar eerlijk gezegd dat ik die avond alleen met haar op de kamer was geweest (Debbie heeft wellicht het verkeerde papiertje ingevuld of het verkeerde sleutelnummer gekregen). Hierop heb ik niet hoeven te betalen. Die avond echter is er wel een onbekende gast heel tevreden naar huis gegaan met 150 euro extra in de portefeuille van drie niet betaalde sessies...

Mijn ervaring in Babylon is dat je vooraf (dus als je nog niet met je pik denkt) aan het meisje duidelijk moet maken wat je wil en voor hoelang je de kamer op wil gaan. Zelf doe ik ook vaker na afloop van de sessie samen vaststellen wat ik genoten heb en hoeveel ze gaat opschrijven.
Ik zeg dan altijd dat ik wil weten hoeveel geld ik nog te besteden heb.
Door deze werkwijze ben ik tot heden nog nooit voor verassingen komen te staan bij de afrekening bij vertrek.
Zoals ik al eens eerder heb geschreven moet je vooral bij Mahe op de centen letten want zij komt snel met extra's die veel geld kosten maar waar je nadrukkelijk wel zelf voor kiest of je ze al dan niet wil hebben. Maar het blijft moeilijk om bij een pijpbeurt van haar nog aan geld te denken!
Misschien een tip voor de leiding om het meisje samen met de klant de kosten te laten opschrijven zodat die niet pas bij het betalen er achter komt wat genoteerd staat.

Stijveke
16 december 2008, 11:37
Limbo 11schreef :

Mijn ervaring in Babylon is dat je vooraf (dus als je nog niet met je pik denkt) aan het meisje duidelijk moet maken wat je wil en voor hoelang je de kamer op wil gaan. Zelf doe ik ook vaker na afloop van de sessie samen vaststellen wat ik genoten heb en hoeveel ze gaat opschrijven.
Ik zeg dan altijd dat ik wil weten hoeveel geld ik nog te besteden heb.
Door deze werkwijze ben ik tot heden nog nooit voor verassingen komen te staan bij de afrekening bij vertrek.
Zoals ik al eens eerder heb geschreven moet je vooral bij Mahe op de centen letten want zij komt snel met extra's die veel geld kosten maar waar je nadrukkelijk wel zelf voor kiest of je ze al dan niet wil hebben. Maar het blijft moeilijk om bij een pijpbeurt van haar nog aan geld te denken!
Misschien een tip voor de leiding om het meisje samen met de klant de kosten te laten opschrijven zodat die niet pas bij het betalen er achter komt wat genoteerd staat.

Akkoord met Limbo 11, het was wel niet slim van mij :wand::heul:,volgende keer zullen ze mij niet meer liggen hebben. Foefelen met de rekening is iets die bij Bernds of Freude nooit of toch heel zelden voorkomt.
Echt slim is het trouwens ook niet van die meisjes om de rekeningen omhoog te "blazen", op korte termijn winnen ze idd iets bij, maar op langere termijn verliezen ze toch meer. Want wat is het gevolg ? Volgende keer zal ik zeker en vast niet met Annita de kamer delen, zelfs mocht ze het enige meisje zijn.

Babylon
16 december 2008, 12:35
Also, dann mischen wir uns auch mal ein in diese Dikussion und sagen folgendes:

Im Babylon gilt die Zeitmessung pro 30 Minuten und keinesfalls pro 45 Minuten, die dann beim Zahlen zur Stunde würden.
Die Haltung der Clubleitung ist folgende: Ein Mädel geht mit einem Gast für eine halbe Stunde aufs Zimmer. Nach dem Duschen sollte das Mädel sich noch mal zu dem Gast begeben und ihn ohne übertriebenen Zeitdruck nett verabschieden, z.B. indem man noch eine Zigarette zusammen raucht oder sich noch etwas nett unterhält. Hier gilt selbstverständlich der Preis nur für eine halbe Stunde.
Wenn ein Gast länger als eine halbe Stunde auf dem Zimmer verweilt, sollte das Mädel korrekterweise den Gast nett darauf hinweisen, daß eventuell ein neues "Programm" beginnt, vor allem dann, wenn es weiter geht mit Zärtlichkeiten oder GV.
Andererseits wird ein Gast, der sich auf 50 oder 55 Minuten zweimal entspannt, nicht meckern, wenn dann daraus 1 Stunde wird. Aber auch hier sind die Mädels angehalten, den Gast so zu verabschieden, daß sie für die gezahlte Zeit auch wirklich für ihn ihn da waren.
Dabei weisen wir die Mädels immer wieder darauf hin, daß sie diese Zeitregelung eher großzügig zugunsten des Gastes auslegen sollen, da nur ein zufriedener Gast auch ein wiederkehrender Gast ist. Das funktioniert auch größtenteils gut so.
Die oben geschilderten Vorfälle bilden die Ausnahme, und wir fordern die Gäste ausdrücklich auf, bei derartigen Vorfällen die Thekenfrau anzusprechen.
Denn nur dann, wenn wir Kenntnis solcher Vorfälle haben, können wir entsprechend reagieren.

Goedemorgenallemaal
19 december 2008, 08:55
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=104039&postcount=19

weet niet of ik de bewerking van de foto wel zo geslaagd vind....

Stijveke
22 december 2008, 09:49
Gisteren, zondag dus, in de namiddag een aanval van verveling gekregen. Wat te doen? Eens diep nagedacht en misschien was een sortieke in een saunaclubke een optie:freu:! Maar dan kwam de volgende moeilijke vraag, welke club:confused:? Effe op dit eigenste forum gewikt en gewogen en gezien dat Mandy in Babylon was:D. Rond de klok van vieren vertrokken en rond de klok van Zessen aangekomen. Aan de ingang mij eerst vergewist dat Mandy wel degelijk aanwezig was. Na een doesjke, een natje en een droogje eens rondgekeken. Er waren 4 dames aanwezig; t.w. Liesa, Sabine, Pia en Mandy en een 6tal heren. Mandy was natuurlijk op kamer en toen ik binnenkwam had ik gehoord dat Sabine (heel mooie meid trouwens) om18.45 uur moest vertrekken. Dus Sabine was al geen optie anders zou het waarschijnlijk te veel en te rap afwerken zijn. Liesa was "bezig" met een andere ijsbeer. Veel opties bleven er niet over tenzij wachten op..... de Poolse godin. Het probleem is natuurlijk dat ik niet de enige ben die op haar wacht:mad:. Het is een feit dat haar reputatie de grenzen van Elsdorff ver overschrijdt. Hoedanook als ervaren rot in het ijsberenvak mij dusdanig strategisch geposteerd dat ik haar als eerste zou zien als ze van kamer of privé-vertrekken zou komen. It was my lucky day want 5 minuten later kwam ze in al haar pracht en praal buiten. Ze herkende mij en kwam gedag zeggen. Ik profiteerde van de gelegenheid om te vragen of ze enige tijd wou doorbrengen met mij. Uiteraard was dat geen probleem, maar eerst wou ze haar verfrissen en een beetje eten. Tijdens die wachttijd kwam er toch al een andere ijsbeer aan het onthaal vragen waar Mandy was. Uiteindelijk rond de klok van zeven op kamer gegaan en weer mogen genieten van een hemels uur.
Rond 20.30u met een brede smile vertrokken:lostit:.

Stijveke
22 december 2008, 09:53
Nog evergeten te melden. Zondag was haar laatste werkdag voor 2008 in Babylon. Ze vertelde mij dat ze vandaag, maandag dus, terug naar Polen vertrok voor de eindejaarsfeesten en ergens de 2de of 3de week van januari terug zou komen.
Dus eventuele geïnteresseerden zullen nu geduld moeten oefenen.:huch:.

Johnny99
23 december 2008, 08:08
Kerstvakantie.

Johnny99 on tour, deel 1:

Zaterdagmiddag niks te doen en zin om een club te bezoeken. Moest 's avonds nog naar een feestje dus zat er geen lang club bezoek in.

Naar Babylon gereden, was ik al een tijdje niet meer geweest. Rond 17.00 uur aangekomen. Een 6 - 7 tal dames aanwezig. Een stuk of 8 gasten.
Zoals later bleek zaten zij bijna allemaal op Mandy te wachten. Ik heb haar ook maar heel even gezien. Pijpen op de bank en hop ze was weer weg naar een kamer. 1 Gast zat al 4 uur op haar te wachten, miste haar weer en ging van ellende naar huis.

Zelf in gesprek geraakt met Liesa, leuk gesprekje dat eindigde in een kamerbezoek met haar. Redelijke kamersessie met haar gehad.

Na 35 minuten stonden we in de douche en deelde ze mee dat ze een uur moest opschrijven. Ik melde dat ik dat wel erg overdreven vond maar ze was al weg.
(Met enkele gekke verhalen hier in het achterhoofd, zelf de tijd in de gaten gehouden. Bij mijn laatste bezoek merkte ik ook al dat dames graag ruim schrijven, maar toen niet in discussie gegaan).

Bij verlaten/betalen had ze inderdaad een uur opgeschreven. Ik melde aan de receptiedame dat ik dat wel erg grof vond. Liesa gaf toe niet op de klok te hebben gekeken maar voor haar gevoel waren we een uur weggeweest. Dan doe maar een half uur zei Liesa. Had haar nog een fooi willen geven, maar ja ze was al boos weggelopen. Tja dan niet....

Met een gemixt gevoel naar huis gereden.

Jetliner
23 december 2008, 09:26
Zondag ben ik voor het eerst naar Babylon geweest.
Geen enkele obstructie ondervonden bij het afrekenen, integendeel.
(Uitgebreid verslag volgt)

Stijveke
23 december 2008, 09:55
Ondanks de uitleg van Babylon (mijn Duits is niet zo goed, maar ik denk toch de teneur van het betoog begrepen te hebben), blijf ik vinden dat het afrekenen anders en eerlijker zou kunnen. Wat ze op korte termijn "winnen", zullen ze op langere termijn verliezen en dit geldt zowel voor de meisjes als voor de uitbaters. Ik ben het ermee eens als iemand zijn sessie stopt na bvb 50min., het meisje één uur mag aanrekenen. Maar als je de sessie stopt na 35 min., vind ik het toch grof om een volledig uur aan te rekenen. Erger is nog als de sessie bvb na 25 min. gedaan is, het meisje nog een sigaret rookt en 10 min. later de kamer verlaat en dan een vol uur aanrekent.

Jetliner
24 december 2008, 20:05
In mijn queeste naar hemellichamen van supreme helderheid zette de Jetstraler koers met bestemming Schloss Elsdorf, alwaar in de Babeltoren Mandy, de prinses van Pak-ze-maar-ns-flink-beet zich kortstondig zou ophouden en er goed garen spint.
Ik moest mij zo vroeg mogelijk bij haar zien te melden, als eerste binnen zijn voor het ontwaken van de lichtekooi, zoals je ook vroeg uit de veren moet om aan sterrenspotting te doen of getuige te zijn van de dauw op de bladeren.

Met een schelle rinkel maakte ik gehoor achter de poort. Volgens het protocol komt dan een freule in hare pure voor je opendoen. En wat denkt u? Daar stond Mandy met haar fraaie poitrine te gloren! De foto’s zijn niks gelogen! Ontvoer ik haar meteen naar huis of vreet ik ze bij de voordeur op? Haar om te beginnen maar zedig begroet en het koninkrijk Babylon binnengetreden.

(Maak ik pro forma melding van drie andere dames: Liesa, Pia en vooral Sabine, een fabelhaft blond paardje met tattoo op de venusheuvel)
Meteen zouden al mijn vectoren zich uitsluitend gaan richten op de Verstrooiingsfee. Purrrrrrrrrrr! Eerst de administratie gauw afwerken. Vrijkaart overhandigd, sleutel gekregen zonder veel poespas. Ook moest ik als newbie nog de obligate rondleiding krijgen. Nog voor ik Mandy daarvoor had durven aanzoeken riep de Thekefrau er Liesa bij.

Op haar hoge stelten sjokte de humeurige Liesa naar mij toe. Met tegenzin zeulde zij mij mee de trap af naar de kleedcabine, die leek op de vestiaire van een brandweerkazerne. Ze gebaarde nog naar de ruimte ernaast, daar viel naast het washok nog een sauna en een verpoosruimte te beleven. Heb je ’t nu gezien, sloppel? Einde rondleiding… En alvast een kruis over mijn mogelijke klandizie bij deze nochtans bejubelde Liesa. Ik hou van mooie en vriendelijke meisjes. Later las ik in haar fiche dat Liesa een Hongaarse is… wat veel verklaart. Hongaren motten Jet niet. Magyaren maken een antistof tegen mij aan. Een aversie die stilaan wederzijds begint te worden. Neen, Póólse meisjes, diè dragen mijn sympathie! En merkwaardig genoeg ook economie-studentes…

Geen berenvel, dit is immers een bloottent. Mijn overtollig textiel in het blikken kastje gestouwd en gauw naar de frontlijn! Daar trof ik mooie Mandy in de rieten zetel. Alleen en kwetsbaar, met een beker drank… en haar cursus Polski ekonomi bij de hand. Direct maar tactvol toeslaan moest ik! Voorzichtig schreed ik naar haar toe. Stoorde ik niet? Neen hoor. En of ze met mij een ritje op de helterskelter zou maken!

Toen wij twee uur later ter aarde terug waren besteld, werd ik in de bar geconfronteerd met de karakteristieken van FKK: Liesa was op haar knietjes in de weer om ’n gast z’n bloemencorso te tooien. Prinsheerlijk stond de ouweheer erbij, pilsje in hand. Een kameraad-beer op de kruk naast ‘m keek schaapachtig toe. En pijpen maar. Dat grijsaards dit nog mogen meemaken hadden ze in de verstilde naoorlogse jaren niet voor mogelijk durven houden. “In onze jonge tijd bestonden er geen saunaclubs hoor. Wij rommelden maar wat op de hooizolder.”
Leve de vooruitgang, en leve de consumptie van al dat aangeprezen fraais. Vanavond lig je weer met een bejaarde vrouw in bed, de handen bovenop de lakens.
Liesa was overigens erg in de slag om in één middag zoveel mogelijk doedelzakconcerten in de touwen te krijgen. Koppie krauw.

Mijn eerste keer in een echte FKK-club was even wennen. Niet zozeer over het expliciete vertoon (ben als jongmens in de pornocratie wel wat gewend) maar het oudmodische karakter van deze zeepkist. Het publiek bestaat uit lijzige bierbuiken. Het sfeertje ruikt naar zolder en lijnolie. Subiet kwam wijlen Horst Tappert aka Derreck in z’n stofjas binnen gewaaid: ‘Kriminalpolizei! Keine Bewegung!’ Dat ware zowat het spannendst mogelijke scenario dat de Saunagodin van Voorzienigheid hier nog achter de hand kon hebben.
Veel mouvementen zou ik er overigens niet meer aan presteren.
Na Mandy zat er echt geen fut meer in. Niet in mij. Niet in de accommodatie om uitgebreid te relaxen. Als een k.o.-getelde ijsbeer lag ik plat op mijn buik op het leer van de banken.

Bij het treurbuffet lagen op een schrank schnitzellapjes armmoedig uitgestald, onder uitgedroogde citroenschijfjes in de schijn vers te blijven. Hapjes met zweetsalami en muffe kaas lagen er wat zielig te wezen. Er stond een soepton. Met niets erin. Het buffet waar provisoir van te eten viel had duidelijk een educatieve bedoeling. Er is namelijk nog steeds veel honger en ontbering in de wereld. Denken we maar aan de Berlijners, die in ’45 als gieren de gesneuvelde paarden op de straat aanvlogen. Door dit buffet kunnen wij lering trekken uit de geschiedenis. Het leert ons dat wij nederig moeten zijn, en solidair met de arme kinderen, die amper een schoenzool hebben om op te knauwen. Het buffet was in al z’n schaarsheid een statement. Haast uit eerbied heb ik ’t niet aangevreten.

Naast de hongersnood werd ik ook nog ‘ns krankjorum van de muziek, Het Duitse levenslied dat maar karamellenverzen bleef hotsen in uitgeholde productie. Om zeeziek van te worden. Dan liever een godverdammerde dag lang Darkthrone ketterend door alle kieren. Na een 5-uurse Schlagerpaardenmolen kon ik wel een aspirientje gebruiken en leek de tijd wijs om ’t Kasteel te verlaten. De geest van ook al wijlen Freddy Breck deint terwijl ik dit schrijf nog in mein Gehirn. “Rote Rosen, Rote Rosen, sind wie ewigen Boten der Liebe”

Deze boite ademt oubolligheid waar ik niet bij wil zijn.
De faciliteiten zijn niet veel soeps. De club riekt naar rustiek, naar formica en knuffelbeesten uit het lunapark. Loungy is hoe ik de bar het laatst zal noemen.
Wat hier ook ontbreekt is een “spieder”! ( clubtermen van Jets wege: een “spieder” is een strategisch, centraal punt in de club van waaruit men de voornaamste trefpunten in één opslag vat, zodat men het beloop in de bar én de verschillende in- en uitgangen in de smiezen kan houden. Een plek waar je het meeste kans hebt om het meisje waarop je wacht te zien passeren) Het is ook nog ‘ns handig als precies op die spieder een sofa zou staan. (Weet u de spieders te vinden in PHG en YY? Wie ze kent zièt meer!)

Regel in een club als deze is dat het de dames verboden wordt op beren te jagen. De ‘overige’ dames, die algauw in het snuitje hebben dat je je tijd hier louter met de Verstrooiingsfee komt slijten, doen weinig inspanning tot gedienstigheid. Je drank giet je zelf maar in, Mandy-boy!

Op verzoek maak ik nog vermelding van Shana, de Thekefrau, met wie ik voor de thuisvaart nog een aangenaam gesprek had! Zij maakte mijn avond voldaan. Mij werd eindelijk eens gevraagd of alles naar wens was geweest (dit vroeg nooit elders iemand mij). Ze ging nog een glas water en een aspirientje voor me halen, want daar was ik echt wel aan toe. Of ik op YBF wat Werbung voor haar wilde maken? Graag. Beren, Shana geeft voortreffelijke (niet erotische) massages in de benedenruimte! Doe er jullie voordeel mee.

Dank aan Shana en Mandy voor het fijne onthaal èn een juiste prijszetting.
Keert koninklijk verkenner Jetliner ooit nog weder naar ‘t Kasteel? Oh jawel! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=104641&postcount=20) Maar niet om te ontspannen.

Wagons-Lits
27 december 2008, 09:37
Zelden zo gelachen.

Een rake beschrijving, die ik alleen maar kan onderschrijven. Tot kom ik keer op keer terug. Het ligt een half uur dichterbij dan de 'Hof - scheelt best wel op donkere winteravonden - en een aantal dames zijn me onderhand lief geworden. En het heeft iets ontroerends knus. De kleinschaligheid is ook deels een voordeel: de groepsdynamica tussen de dames is uitstekend te volgen (is mijn pauzebesteding).

En vooruit: tussen W-L en Liesa gaat het wel goed (prima sessie en kusjes na).

Heb zelf overigens nooit last gehad van het feit dat dames me niet inschonken ondanks nadrukkelijke aandacht voor een (andere) bepaalde dame - blijkbaar spreid ik mijn gunsten net voldoende ?

W-L