PDA

Volledige versie bekijken : Wie is toch die Tanja ?

Hollandmale
11 september 2006, 19:29
Deze dus: http://www.traumraum-erotik.de/pages/girls/tanja/1.htm :confused:

Willem2
11 september 2006, 19:33
Over dit huis in Soest (NRW) spreken de duitsers vol lof op RF. Het is een gewoon privéhuis in de mooie omgeving van het duitse Soest ;) (achter Dortmund richting Kassel).

Groeten Willem2

Big30
11 september 2006, 20:13
De dames zien er inderdaad erg lelijk en oud uit en het huis zeer onverzorgd :D :D :D !

Maar ehm mag ik uit de handtekening van Jack42 opmaken dat hij stiekem al eens naar Soest is afgereisd (een kleine 200 km rijden;) ) en ons niets wil vertellen over die lelijke en oude Tanja?

Vertel vertel!!

Gr. B.

Jack42
11 september 2006, 23:18
De dames zien er inderdaad erg lelijk en oud uit en het huis zeer onverzorgd :D :D :D !

Maar ehm mag ik uit de handtekening van Jack42 opmaken dat hij stiekem al eens naar Soest is afgereisd (een kleine 200 km rijden;) ) en ons niets wil vertellen over die lelijke en oude Tanja?

Vertel vertel!!

Gr. B.

Biggie , Jack42 is wel bijna naar deze Tanja toe gegaan.
Ik had al wat info via email opgevraagd over de aanwezigheid van Tanja maar ik heb toch besloten om naar GT te gaan afgelopen donderdag.
Traumraum is een privehuis en dan sta je na een uur weer buiten en ik geef er toch de voorkeur aan om een hele dag spass te hebben.
Maar wie weet dat ik haar eens opzoek binnenkort.

Gr. Jack42

Big30
11 september 2006, 23:33
Biggie , Jack42 is wel bijna naar deze Tanja toe gegaan.
Ik had al wat info via email opgevraagd over de aanwezigheid van Tanja maar ik heb toch besloten om naar GT te gaan afgelopen donderdag.
Traumraum is een privehuis en dan sta je na een uur weer buiten en ik geef er toch de voorkeur aan om een hele dag spass te hebben.
Maar wie weet dat ik haar eens opzoek binnenkort.

Gr. Jack42

Tsja daar kan ik me wel in vinden, er gaat toch niets boven een dagje D. waar dan ook ;) !
Maar whauw wat ziet ze lekker uit zeg, maar ja voor 30/45/60m plezier hebben in een privehuis hebben we natuurlijk ook nog EP/HY/BtoB ...

Cu op het Oktoberfest!

Gr. Biggie.