Volledige versie bekijken : Documentaire op Discovery Channel over de sex industrie . . geef je op ! ! !
hot_ice
24 november 2012, 00:58
Beste Ijsberen .
Via mijn website www.fkkclubsgermany.com kreeg ik een mail van een British productiebedrijf wat een productie maakt over de Erotische Industrie.
Op 6, 7 en 8 December 2012 willen ze opnames maken in FKK Clubs in Duitsland en een aantal interviews doen. Het is een 60 minuten durende documentaire die zal worden uitgezonden op Discovery Channel
Zij zijn ook op zoek naar (jonge) succesvolle mannen die deze clubs bezoeken en die ze mogen interviewen, met als doel om het imago van deze industrie te verbeteren.
Als je hieraan mee wil werken laat me dat even weten , je kunt me een PM sturen of een email naar info@fkkclubsgermany.com
Het is wel handig als je engels goed is en je beschikbaar bent op 6 of 7 of 8 December.
Groet .. :)
Badslippers
24 november 2012, 01:21
Discovery Channel
Zij zijn ook op zoek naar (jonge) succesvolle mannen die ze mogen interviewen, met als doel om het imago van deze industrie te verbeteren.
Nou, dan zal ik maar niet meedoen. En met mij Banana, Rudi_NL, Gert-Jan en al die andere smeerkezen die wekelijks bij de diverse festiviteiten met de leuter in het gelid vooraan staan.
Datum is trouwens een beetje stom gekozen want dan komt er iets anders uit de zak.
Goedemorgenallemaal
24 november 2012, 14:50
jong en succesvol?
ikke???
Mwoehahahaha :teuflisch::moon:
Clinic
24 november 2012, 16:27
Zij zijn ook op zoek naar (jonge) succesvolle mannen die deze clubs bezoeken en die ze mogen interviewen
Zoooo, (jong) en succesvol, dat is nogal wat. Bedoelen ze met succesvol, succesvol bij de dames, want dan komt 3 kwart van de schrijvers in aanmerking als ik de verhalen mag geloven. Of bedoelen ze succevol in het leven. huisje, boompje, beestje en af en toe naast de pot pissen. Of succesvol zakenman, getrouwd kinderen en lekker naar de ho*^#n met relaties. Of bedoelen ze succevol geïntegreerd, lekker met je reet naar het oosten om te bidden en ook naar de dvp's? Of, of, of............
Eigenlijk komt iedereen wel in aanmerking.............maar ik denk dat niemand met zijn bek op tv openlijk wil verklaren zijn geld lekker aan de dvp's te geven. Ik ken maar weinig mensen die schijt hebben aan anderen, hun familie en de hele wereld wat die over hun denken.................tenzij er misschien een lieve duit tegenover staat.
The Joker
24 november 2012, 16:33
Juist de jonge succesvolle zakenman zal weinig zin hebben om met zijn tornie op discovery channel te verschijnen om te vertellen dat die wekelijks de hoerenloper uit hangt en dus in elk geval niet succesvol is bij de vrouwen :)
Iamlonely
24 november 2012, 19:20
He wat jammer ben ik die dagen nou net in het buitenland aan het werk...:baeh:
Ik denk dat het moeilijk is mensen te vinden die hier echt iets over willen vertellen en ben sowieso niet zoŽn voorstander van al dat aan de grote klok hangen....Straks wordt het nog hartstikke druk in die clubs! :betrunken:
Wijze grijze
24 november 2012, 20:00
met als doel om het imago van deze industrie te verbeteren.
Wat een stomme insteek om een documentaire te maken.
Moet het een promofilm worden?
Bericht gewoon zoals het is en laat de kijker zelf zijn oordeel vellen.
Welk beeld schets je als je alleen "(jonge) succesvolle" mannen vraagt, maar "wijze grijze" mannen buitenspel laat?
De mening van iemand met levenservaring is ook een waardevolle bijdrage aan de totale beeldvorming.
Het is goed om de P6-industrie te belichten, maar doe het dan objectief en niet vooraf ingekleurd.
Nibor76
24 november 2012, 20:46
Wat een stomme insteek om een documentaire te maken.
Moet het een promofilm worden?
Bericht gewoon zoals het is en laat de kijker zelf zijn oordeel vellen.
Welk beeld schets je als je alleen "(jonge) succesvolle" mannen vraagt, maar "wijze grijze" mannen buitenspel laat?
De mening van iemand met levenservaring is ook een waardevolle bijdrage aan de totale beeldvorming.
Het is goed om de P6-industrie te belichten, maar doe het dan objectief en niet vooraf ingekleurd.
Maar het is dan nog slechts een beperkt beeld van de P6 welke je wilt belichten namelijk de FKK.
Je hebt daarin vast en zeker nog vele subgenres en de fkk is weer een genre binnen de gehele P6 van beschaafd tot ronduit ranzig maar allen een bestaansrecht en allen verdienen eigenlijk wel een bijdrage voor de beeldvorming.
Dat men jonge succesvolle mannen vraagt is vreemd.
Toegegeven ze zijn er die de FKK's bezoeken maar als de FKK's zouden moeten bestaan op dit soort type mannen dan zouden er heel weinig zijn.
Als je je ogen niet in je achterhoofd hebt zitten ziet dat het gros van de bezoekers schurken aan de beeldvorming die de buitenwereld van ze heeft minus jezelf dan ;)
Wees dan objectief als producer en verloochen niet het plaatje.
hot_ice
24 november 2012, 23:13
Hoi Clinic,
dank voor je reactie, met succesvol bedoelen ze succesvol in het leven/werk. Ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat het moeilijk zal zijn om mannen te vinden die hiermee naar buiten willen komen. Maar ik dacht, nee heb ik, ja kan ik krijgen . vandaar de oproep
Helaas staat er geen vergoeding tegenover . .
bedankt voor je reactie
hot_ice
24 november 2012, 23:15
Hi Joker,
dank je wel voor reactie, ik vind je opmerking grappig dat als je naar FKK clubs gaat, je dan mogelijk niet succesvol bent bij de vrouwen . .
bedankt voor je reactie
hot_ice
24 november 2012, 23:19
Heeey Iamlonely,
dank je wel voor je reactie, het aan de grote klok hangen, tja..... FKK clubs is een onderdeel van de commerciele sex en ze willen het imago hiervan in relatie brengen met jong/snel/succesvol. ipv "oude mannen die betalen voor sex" imago
bedankt voor je reactie
hot_ice
24 november 2012, 23:23
Hoi Wijze Grijze,
Het zal zeker geen promo worden maar een docu waarin het totale aanbod van de commerciele sex belicht is, FKK is maar een klein onderdeel van deze docu,
Ik deel je mening dat mensen met levenservaring een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan de totale beeldvorming, maar dat is nu niet de insteek.
Bedankt voor je reactie .
hot_ice
24 november 2012, 23:27
Hoi Nibor,
Het FKK deel is maar een klein stukje van de 60 minuten, en de FKK clubs worden ook gezien als een sub-cultuur van de FKK. Het is de bedoeling van de makers om het image van "oude mannen die betalen voor sex" wat te nuanceren en aan te geven dat er ook jongere succesvolle mannen naar FKK clubs gaan voor goed vertier en sex.
Bedankt voor je reactie.
Goedemorgenallemaal
25 november 2012, 13:52
Hoi Clinic,
dank voor je reactie, met succesvol bedoelen ze succesvol in het leven/werk. Ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat het moeilijk zal zijn om mannen te vinden die hiermee naar buiten willen komen.
Ik denk dat dat de drempel is, iedereen die vanzichzelf op TV beweert dat ie succesvol is zal waarschijnlijk hoongelach ten deel vallen. Meestal zijn mensen die zichzelf succesvol vinden eigenlijk maar middelmaat, al zien ze dat zelf niet zo, de hoonlachende omgeving des te meer. Die enkeling die echt succesvol is (want die zijn er heus wel) zal alleen maar afgunst oogsten.
Dat je naar de clubs gaat zal bijzaak zijn.
Ace2
25 november 2012, 14:03
Leuk dat er een docu wordt gemaakt. Ik zal zeker kijken. Maar ik hoop niet te worden bekeken. Waarschijnlijk zullen de gezichten van de hoofdrol spelers en de omgeving onherkenbaar worden gemaakt. Maar er zal altijd een filmrolletje liggen waar iedereen met herkenbaar gezicht op staat. Je weet nooit waar dat filmrolletje op duikt. Daarnaast weet je ook niet hoe de context gaat worden. Is het objectief of moet het iets bevestigen? Het lijkt mij sterk dat ze willen vertellen hoe goed het allemaal is in FKK-land. Voor je het weet wordt je als een oversexte idioot neer gezet, net als bij Jambers. Die mensen daar dachten ook dat ze positief zouden overkomen terwijl Vlaanderen en Nederland krom van het lachen op de bank TV zat te kijken.
hot_ice
25 november 2012, 20:16
Hoi Ace2,
Dank je voor je reactie, het is uiteraard de intentie dat het objectief is maar mogelijk wil men een, mogelijk, groezelig imago wat oppoetsen, vandaar dat men met name jonge en succesvolle mannen zoekt, waaruit blijkt dat de FKK scene een hele normale en aangename bezigheid is. (wij weten dit natuurlijk al een tijdje . ., maar blijkbaar de doelgroep van Discovery Channel niet). Bovendien is het nog altijd zo dat sex sells . dus ook voor de kijkcijfers.
bedankt voor je reactie .
phoenix
25 november 2012, 20:28
ik vermoed als men schrijft oud en een loser er net zo min iemand komt opdagen, jong en succesvol is een soort van mantra van iedere programmamaker....hoe krijg je die documentaire uberhaubt aan het lopen...., het gaat alleen maar om belevenissen filmen, echt geintereseerd in het onderwerp ansich , seks...is veelte lastig ...kan ej neit filmen gaan mensen toch nieit vertellen...en zeker niet als ze nog een kinderzitje inde auto hebben...
Gondolas9
25 november 2012, 20:39
Hot Ice lijkt me perfect aan het geschetste profiel te beantwoorden. Eén kandidaat hebben ze dus al. Of toch niet?
hot_ice
25 november 2012, 21:16
Hoi Phea, natuurlijk heb je gelijk dat het sowieso niet eenvoudig is om mensen voor de camera te krijgen . ongeacht welke sociale status of leeftijd.
Bedankt voor je reactie .
hot_ice
25 november 2012, 21:18
Hi Gondolas9,
Hiet gaat hottie ook zijn handen niet aan branden, mijn kinderzitjes zijn al veel te lang uit de auto en de enige bedrijven waar ik echt heeeeel succesvol ben is de belastingdienst en het CJIB ..
NikXXX
29 november 2012, 18:03
Persoonlijk denk ik dat er geen animo is vanuit YBF leden om mee te werken aan zo'n docu. Waarom zou ik? Het elitaire deel over 'jong en succesvol' laat ik dan nog buiten beschouwing; in de saunaclub is iedereen gelijk. Ik mis ook een uiteenzetting van het productiebedrijf over het hoe en waarom. De kandidaten die zich vaak aanmelden om mee te werken aan zulke docu's waaron getracht wordt een 'scene' neer te zetten zijn in 99% van de gevallen nitwits. Ik neem aan dat er ook shots en interviews geinitieerd worden met de pooiers en de DVP's. Misschien op locatie filmen in Roemenie/Bulgarije. Oh nee, want dan gaat het nette imago wat we hier proberen neer te zetten van FKK Clubs aan gort. Maar het lijkt mij dat Discovery Channel de geschikte man heeft gestrikt in de vorm van Tymen na het bekijken van zijn website http://www.fkkclubsgermany.com/ en LinkedIn. Happy hunting!
hot_ice
29 november 2012, 19:16
Hoi Nikxxx,
Ik had al vastgesteld dat de animo niet zo groot is. Ik heb de vraag proberen te beantwoorden, helaas zonder succes. Maar toch bedankt voor je reactie.
Toulouse-Lautrec
29 november 2012, 19:20
9 april 2011 12:52
het valt me op dat er niet zoveel over BB geschreven is, hier op het forum, . .dus . .
Afgelopen woensdag voor het eerst in BB geweest, . . ik was aangenaam verrast moet ik zeggen, bijzonder vriendelijk onthaal en erg netjes van binnen, zoals gezegd was er het 1 en ander aangepast . . . Ik was te laat voor het eten, maar daar werd onmiddellijk wat voor geregeld, diverse broodjes met beleg werden aangerukt en klaargemaakt ( niet zo'n hele goeie woordkeuze) . lekker buiten gegeten.
In vergelijking met bijv een GT is het hier inderdaad een stukje rustiger, maar ik moet zeggen dat ik dat ook wel prettig is, het heeleeeeel grote voordeel vind ik dat je niet eindeloos hoeft te wachten voor er een kamer vrij is, klikt het dan is er snel gelegenheid voor actie . .. . er hangt een gezellige sfeer, er wordt gelachen, pret gemaakt (ook onderling) en de kwaliteit van de aanwezige dames is van een goed niveau. Bijna iedereen spreekt Nederlands . . en dan klinkt pijpen toch weer lekkerder dan "blasen"
heb me echt uitstekend vermaakt . . en is zeker voor herhaling vatbaar, misschien vanavond wel weer . .
Als fan van (het inmiddels gesloten) Badda Bing kent hot-ice daar vast nog wel een paar mensen die aan zijn documentaire willen meewerken. Succes Tymen!
krukar
29 november 2012, 22:29
Ik ga echt niet met m'n hoofd op discovery channel vertellen over m'n clubbezoeken :D Zit net je zus daarnaar te kijken ofzo, nee dankjewel......
hot_ice
29 november 2012, 23:07
Hoi Krukar,
Dank je wel voor je reactie .
Groet
Gondolas9
29 november 2012, 23:51
Ik blijf het een beetje hypocriet vinden dat iemand al die tijd zoveel moeite doet om dit topic levend te houden maar tegelijk zelf zich niet out als de eerste kandidaat...
Beschouw je dan 'de ijsbeer' echt als een snullige nitwit??? Een loser die niet eens doorheeft dat hij enkel genaaid kan worden door aan zo iets mee te doen???