Volledige versie bekijken : Chanel (Shandra (Hongaarse) ex-Roxy H7
Toulouse-Lautrec
27 november 2012, 10:15
Zie recensie in H7 - Algemeen geleuter – 21 nov. 2012
Naam : Roxy
Nationaliteit/taal : Hongaars / enkele woordjes duits / engels
Leeftijd : 18 jaar
Haarkleur/lengte : Zwart / halflang stijl
Lengte : ca. 1.60
Postuur / Cupmaat : Slank / kleine B
Tatoeage / Piercing : Niet gezien / nee
Service : Is voorzichtig / terughoudend.
Dit meisje zat wat schuchter in het hoekje bij de bar. Leek door gezichtsbouw iets ouder. Nauwelijks mee te communiceren. Veel handen en voetenwerk met daarbij die grote doordringend aankijkende ogen met vlaagjes gespannen verlegenheid.
Ze is vanaf begin dit jaar in Duitsland en vertelde in Acapulco, Freude, Salome in Herne (een südländer club) en nog een club (waarvan mij de naam is ontschoten) gewerkt te hebben.
Ze is hier niet gelukkig. De druk op dit meisje was goed voelbaar.
Op de kamer begonnen haar te ontspannen. Langzaam verdween ook de koude klamheid van haar lichaam. Uiteindelijk werd het een bijzondere ervaring.
Piet Plezier
27 november 2012, 12:03
Dat klopt ja ik heb er afgelopen zaterdag ook ff bijgezeten.Maar er kwam niks van haar uit.Is bijna niet mee te praten,pas toen ik me telefoon erbij pakte,en dan via vertaler dat ging goed. Ik weet niet hoe het bij jou was maar als ze pijpte zonder dan moest ze daar 20 pleuro's extra voor hebben. Niet vingeren tongzoenen extra bijbetalen, die hollander die voor mij bij haar zat die was ook afgehaakt omdat ze overal geld voor bij moest hebben. Ik denk nee dat gaat hem niet worden.
Toulouse-Lautrec
27 november 2012, 21:23
..... Ik weet niet hoe het bij jou was maar als ze pijpte zonder dan moest ze daar 20 pleuro's extra voor hebben. Niet vingeren tongzoenen extra bijbetalen .....
Ik begreep van Roxy dat ze de langste tijd in Salome in Herne had gewerkt.
Ik ken de club niet, maar heb wel eens gelezen, dat daar een soort macho-cultuur zou heersen, als gevolg waarvan vrouwen zich passief en afwachtend dienen op te stellen.
Misschien is dat één van de redenen waarom Roxy zich niet actief opstelt. Ze heeft ook even in Acapulco gewerkt. En dat is ook geen club waar nou heftig geanimeerd word.
----------
Op jou vraag, wat betreft mijn ervaring met haar op 21 november, hier het verhaal wat gedetailleerder.
Roxy was me de hele dag eigenlijk niet opgevallen. Min of meer bij toeval kwam ik bij haar terecht.
Het was al ver in de avond en mijn dag in H7 was goed geweest. Omdat ik nog een flink stuk te rijden had en de andere dag moest werken besloot ik naar huis te gaan.
Om niet uitgedroogd thuis aan te komen nam ik bij de bar nog wat te drinken.
Daar stootte ik per ongeluk tegen een bierflesje (gelukkig leeg) dat op de grond kletterde en onder de kruk van de daar stilletjes zittende Roxy rolde.
Pas toen keek ik in de ogen van dit mysterieuze meisje. Zoals ze daar schuchter zat en keek.
Ineens had dat een aantrekkingskracht op mij en maakte me nieuwsgierig en ik begon met veel handen en voetenwerk een gesprek met haar en ben naast haar gaan zitten.
Nou vraag ik eigenlijk nooit vooraf wat een meisje in haar pakket heeft zitten, dus heb ik dat Roxy ook niet gevraagd. En over extra’s hebben we het dus ook niet gehad.
Dat ingetogene, dat terughoudende, die ogen, dát boeide mij en dat was de uitdaging.
Na een poosje primitieve gespreksvoering heb ik haar gevraagd of ze mee naar boven wilde gaan. Dat wilde ze wel.
Boven, op de kamer ging ze eerst afwachtend op de rand van het bed zitten alsof ze op een opdracht wachtte. Toen ik mijn badjas uitdeed begon ze zich ook maar voorzichtig uit te kleden, steeds met die aparte blik in haar ogen. Bij de aanrakingen die we hadden merkte ik dat ze wat kil aanvoelde. Om haar op haar gemak te stellen ben ik haar wat gaan ontspannen.
Kussen hield ze af en dat heb ik dan ook zo gelaten. Ik heb vooral gekeken wat wel mogelijk was.
Toen ik op bed met een lichte massage begon, had ze nog helemaal geen rust en wilde gelijk weer gaan zitten. Na een poosje kreeg ze er vertrouwen in en ik voelde dat ze rustiger werd. Heel langzaam liet ze telkens meer toe. Ik vroeg dan of het zo goed was en telkens knikte ze van Ja. En telkens gingen we weer een stapje verder.
Toen ze daarna op haar rug lag ontspande ze zich meer en meer.
Inmiddels was ik steeds meer bezig met haar meest gevoelige plek en omgeving. Haar benen spreidde zich verder en mijn vinger schoof voorzichtig naar binnen.
En toen was er opeens een serie kloppende samentrekkingen. Verstild lag ze daar stil op haar rug. De samentrekkingen zakte weg en even tilde ze haar hoofd op en keek naar me met die doordringende blik in haar verglaasde ogen. Voorzichtig ging ik verder.
Toen liet ze hoofd weer zakken en het begon weer hevig te kloppen om daarna zakte het weer langzaam weg.
En hups! , daar kwam het weer.
En zo stil en ingetogen als ze beneden op haar kruk had gezeten, zo stil en ingetogen reeg ze hier het ene orgasme aan het andere. Een multi-orgasme dat lang duurde en uiteindelijk naar het niets wegzakte.
Het leek wel een ontlading van een jaar lang spanning, dat in deze vorm zijn uitweg zocht.
Dit viel niet onder noemer PSE of GFE of wat dan ook.
Dit leek meer op een onbevangen eerste keer.
Dus geen standje zus of zo, geen pijpen, geen tongzoenen, niks extra’s, maar ó zó speciaal!
Piet Plezier
27 november 2012, 22:47
Ze is net gegaan maar ik weet niet hoe of waarom. Dus ik weet ook niet of ze nog terugkomt. Maar dat het een speciaal meisje is daar ben ik het helemaal mee eens. Als ik meer weet zal ik het hier vermelden.
Piet Plezier
28 november 2012, 00:01
Ik hoor net dat ze vrijdag weer terug is.
foefel
8 december 2012, 14:06
Donderdag nog een bezoekje gebracht bij Heaven 7,het was partydag maar om 15 uur
waren er maar 4 ijsberen er wel 15 dames. Veel nieuwe jonge meisjes aanwezig.
Mijn oog viel op een mooi jong meisje met zwarte haren Roxy uit Hongarije.
Het praten met haar ging moeilijk dus maar naar de filmzaal gegaan,waar ze toen kusjes begon te geven.
Na wat geknuffeld te hebben zijn we naar de kamer gegaan.Ik moet zeggen het is een prachtige meid als je ze naakt
voor je ziet staan.Het TS en pijpen ZC was goed alleen het beffen liet ze niet toe.Verder zalig tot een
hoogtepunt gekomen met deze lieve meid.
Piet Plezier
4 september 2013, 21:26
Deze knappe meid zit in van Goch en ziet er nog steeds super uit. Ik heb er al verschillende keren mee gekamerd.
Ze werkt daar onder de naam shandra.
Ze is er vanaf vrijdag of zaterdag weer ze is naar Hongarije geweest,ff naar haar moeder.
Dus dit kan verplaatst worden naar van Goch.
Admin
7 november 2013, 12:21
http://www.partytreff-dorsten.de/bilderupload/29.jpg (http://www.partytreff-dorsten.de)
bad pritt
7 november 2013, 12:24
Sandra uit Fkk Van Goch, Roxy uit Heaven 7.
Ook gewerkt in de Freude...en waar nog meer MiniMe ?
Mooi vrouwtje.
Toulouse-Lautrec
7 november 2013, 13:31
=> PT Dorsten (Chanel)
Piet Plezier
7 november 2013, 15:13
Dan aankomende week naar PT Dorsten Bp????
bad pritt
7 november 2013, 15:15
Dan aankomende week naar PT Dorsten Bp????
Ja is de moeite dit vrouwtje en de rest ziet er niet slecht uit in PT Dorsten, laten we dat maar eens doen dan.
Admin
17 januari 2014, 11:00
https://www.ijsberenforum.com/img/ambrosia/chanel1.JPG (http://www.partytreff-dorsten.de)