PDA

Volledige versie bekijken : Lovehouse-WW (Kircheib), Laura



De Cock
15 september 2006, 23:32
Laura,
Leeftijd: ?
Blauwe Ogen,
Blond haar,
Oost-Europees,
Cup: B (echt),


Dinsdag nacht op de terugweg naar het hotel (net bij oom B vandaan), verteld mijn vrouw: " ik heb een PUFF aan de kant van de weg gezien en ziet er spannend uit, is dit wat :confused: "

Ik zeg kijken kan geen kwaad en we zijn dus even gestopt en idd een PUFF welke op 25 augustus geopend was en dus nog MAAGD ;) en ik dus aanbellen, er wordt open gedaan door een mooie dame. Dat beloofd wat :) .

Binnen verteld de Ontvangst dame mij dat ze pas sinds 25 aug. open zijn (klopt want heb daar nog niet eerder een PUFF gezien :D ) en laat ze mij de kamers zien, alle mooi en netjes. De prijzen legt ze mij ook uit:

Euro 50,- p/n alles met half uur en 70 Euro half uur incl PZC en dat deed mijn Cock harder kloppen en dus een half uur genomen (mijn vrouw wachtte tenslotte buiten).

Er was maar een dame vrij en zij kwam uit litouwen en zag er leuk en :p uit en dus op naar de Kamer en hier omkleden voor een leuk half uurtje PZC want ik moest nog wat lozen ;) en daar had ik ook echt zin in.

Ik ga op bed liggen en zij kwam naast me en ik merkte iets veranderen aan mijn lichaams vorm, een verandering :eek: dat wordt lekker dacht ik.

Ze begint mijn lichaam langzaam te verkennen middels haar tong en laat geen plekje onbetongd en bij mij wandelstok wacht ze even (alsof ze denkt :confused: wat moet ik daar mee) en slaat toe en ze neemt wandelstok tussen de lippen en gaat er mee aan de wandel :rolleyes: .

Harder en Harder kloppen de hormonen en de zakinhoud is het kookpunt nabij en alles jeukt en trilt en opeens JA, JA er komt een ejaculatie en haar handen, gezicht en ikzelf zitten onder de spuitnevel.....

Wouw was dat lekker en dus NIET aan intiem toegekomen, gebeurd mij wel vaker.

Een adresje om te onthouden voor de snelle trek en als ik weinig tijd heb.

Ligt erg dicht nabij Lichtenberg mijn onkels haus en dus :cool: .

Ze hebben ook een URL: PUFF (www.lovehouse-ww.de)

Groeten,

De Cock.