Volledige versie bekijken : snip verkouden
seksenfun
28 november 2012, 20:36
.
krukar
28 november 2012, 20:37
Halve fles whiskey op drinken, is je verkoudheid morgen weg....
MichelJ
28 november 2012, 20:38
Combineren met een rijverbod :cool:
Bosco
28 november 2012, 20:53
De beste remedie tegen verkoudheid is de sauna!
Waar kan je dat beter doen dan in een Duitse? :wink:
Nibor76
28 november 2012, 21:24
Ligt eraan hoe erg verkouden.
Neus volstoppen met otrivin, 2x paracetamol en 1 ibu innemen en die dosis in de loop der dag herhalen.
fruitsapjes bestellen aangevuld met redbull achtige drankjes al dan niet van huis uit meegenomen voor de sufheid, je hebt ook paracetamol met cafeïne.
En zuig aan methol snoepjes voor eventuele keelpijn.
Tegen een 'kriebel' hoest kun je 1 of 2 codeïne pillen innemen, let op werkt niet als je bij elke hoest een groene rochel ophoest want dan is hoest effectief en moet je dan niet onderdrukken.
Maar als je te lamlendig bent gewoon niet gaan, geld opzij leggen en daarna dubbel en dwars big spenderen.
wayne r
29 november 2012, 08:50
Een beetje verkouden kan heus geen kwaad. Club bezoeken kan zelfs genezend werken.
Ben eens op een maandag verkouden (en met een kater) geweest : gedurende dag 2x stevig gegeten, een viertal thee citroentjes opgeslurpt en evenveel sauna- als kamersessies gemaakt en kwam als een nieuwe mens buiten.
Tip 1 : neem wel genoeg zakdoeken mee!
Tip 2 : Licht de dames op voorhand in dat je wat ziekjes bent, ze zullen extra lief voor je zijn.
trigootje
29 november 2012, 09:11
Als ik echt goed verkouden ben, is het laatste waar ik aan denk om mijn leuter in een potje vruchtensap te hangen...
.bij moeders thuis met een dekentje over me heen en een kopje warme thee...zucht
kempie
29 november 2012, 20:29
Ik snap niet dat je als je verkouden bent naar een club gaat tenzij je niet gaat tongzoenen dan. Maar als je het probeert te onderdrukken en verzwijgt voor de dame vind ik dat aso. Als je de dame je verkoudheid bezorgd en ze krijgt een flinke verkoudheid te pakken zal dat voor haar gevolgen hebben voor haar klandizie de komende weken. Ik zou als ik wil zoenen ook niet naar de kamer gaan met een dame die snip verkouden is. Voor hun is het toch hun brood en jou sessie kan een dame al snel een (paar) slechte weken bezorgen.
Jansen
29 november 2012, 20:40
Ik ga naar de club en doe alles om de verkoudheid kwijt te raken zoals :
A. flink tongzoenen en hopen dat het overslaat
B. beffen en hopen dat mijn luchtwegen hierdoor vrij komen
C. PZC en haar flink laten zuigen misschien trekt het dan uit mijn hoofd
Waarom zou ik me inhouden als de dames ook werken als ze iets mankeren zoals verkouden of een geslachtsprobleem of ongstseld waar ze dan een stop diep in duwen om dan toch te kunnen werken.
Zeg eens tegen een dame van: ik wil heel graag met je naar de kamer maar ben verkouden dus jammer voor je he dan we dan niet kunnen gaan ?
Antwoord van haar zal zijn geeft niets hoor ik haal wel de sleutel. :smile2:
blueeyes
29 november 2012, 21:35
We moeten allemaal al goed uitkijken om niet een of andere ziekte op te lopen, waarom zou je dan een ziekte waarvan je zelf misschien niet eens weet wat het is naar binnen brengen.
Beaamt zoals de vorige spreker, euro,s in de zak houden, wordt die allleen maar voller van.
Ik wens jullie allen vast een prettige pakjesavond, een zalige kerst en een gelukkig eind erin.
sofaking
29 november 2012, 22:47
Ik blijf thuis bij het begin of vermoeden van een mogelijk besemettelijke aandoening.
Ace2
30 november 2012, 19:58
Als je verwacht dat de dames gezond en hygienisch zijn, dan mogen zij dat ook van ons verwachten.
robstevens
4 januari 2013, 14:40
Amen... beetje hygienisch is wel lekker... en als alle dames de week erna liggen te sniffen heb jij ook geen lol meer.