PDA

Volledige versie bekijken : Felicitaties aan seksenfun voor bericht #4000!

Wijze grijze
30 november 2012, 21:40
De winnaars zijn: Little Joe en Rob45.

Little Joe krijgt de eer om de jury van de feestmaand te zijn.

Er werd de laatste periode veel genomineerd maar niemand kreeg een superscore achter zijn naam. De hoogte scores waren voor beren die een abonnement hebben op jureren (vb. Ace2) en daarom koos de jury bovenvermelde beren.

Proficiat beide beren en LJ, succes bij het jureren :smoke:.

En dat was je 4.000e bericht. Een nominatie waard en een chapeau:goodjob[1]:.
Bedankt voor het vrijkaartje dat ik in de eerste ronde mocht ontvangen.

Badslippers
1 december 2012, 00:20
En dat was je 4.000e bericht. Een nominatie waard en een chapeau:goodjob[1]:.

Vind ik ook. seksenfun heeft 4000 berichten geschreven en dat waren geen slappe verhaaltjes. Met veel plezier lees ik altijd zijn bijzonderheden zoals de water temperaturen van de bubbelbaden, of het zand nog goed door de zandloper van de sauna loopt, of we watertomaten of vleestomaten kunnen verwachten in "Planet Eden". Volgens mij telt hij nog de spiralen onder de bedden en het aantal velletjes op de closetrollen. Daarnaast worden wij ingewijd in de wereld van het "Pré Salen" en op welke manieren wij de dames zo lang mogelijk aan het lijntje kunnen houden. Uiteindelijk draait het om de recensies en de info-verstrekking en dan zit je bij deze eigenzinnige Belg goed.

Big30
1 december 2012, 00:32
Ik sluit me aan voor felicitaties aan het adres van seksenfun. Niet alleen voor bericht #4000 maar ook voor de vele berichten vol met info over vele clubs in Duitsland!