forgetskinnyletsgetfatty
30 november 2012, 23:57
Naam : Adelina
Nationaliteit/taal : Roemeens/ Duits
Leeftijd :25
Haarkleur/lengte : blond lang
Lengte :170
Postuur / Cupmaat : normaal-volslank/ a
Tatoeage / Piercing :?
Service : vraag het haar
Extra: lijkt gesloten, maar als je het ijs bij haar weet te breken komt er wat los
forgetskinnyletsgetfatty
1 december 2012, 00:14
Donderdag wekte Adelina met haar (in mijn ogen) aantrekkelijke body mijn aandacht.;) Stevig met ronde vormen zonder een overschot aan kilo’s, blond lang haar, rond gezicht, een paar spitse borsten met grote tepelhoven en tepels van cupmaat a/kleine b.:biggrin: Had haar naam al een keer horen vallen. Gevraagd of ik naast haar plaats mocht nemen,was oke, dacht eerst dat ze van Poolse of Russische origine was, vanwege haar looks. Ze vertelde dat dit pas haar 4de dag was in Van Goch, wel had ze ervaring opgedaan in andere club’s. Het presalen op de bank maakte een goede indruk, en kreeg een prima vervolg op de kamer. Een GND/GFS ervaring.:hammer::teuflisch:
Herhalingsfactor; hoog;)
forgetskinnyletsgetfatty
25 februari 2013, 15:18
Van Goch zaterdag 23 februari 2013
Ellen had nog zo gezegd; bij je volgende bezoek breng je een doos bonbons voor mij alleen mee.:biggrin: Met dit in het achterhoofd onderweg nog even gestopt bij een Leonidas winkel, om gehoor te geven aan de smeekbede van Ellen.;)
Halverwege de middag kom ik aan bij het pand, parkeerplaats bijna recht voor de deur. Met toch voornamelijk gele kentekens in de buurt. Welkom geheten door de goedlachse Nora, die eindelijk heeft onthouden dat ik 2 handdoeken wil en geen badmantel, even nagevraagd of Ellen er was, ja ze zit aan de bar was het antwoordt.
Niet veel later kom ik als halve ijsbeer de salon binnen, Ellen zit op de hoek. Een kort gesprek met Ellen, wacht even totdat Nora achter de bar gearriveerd is, en overhandig Ellen een klein doosje, ze maakt het open, de inhoud; 1 stuk Leonidas bonbons.:teuflisch: Nora kreeg een lachbui, Ellen was boos en verbaasd tegelijkertijd omdat het er maar 1 was, mijn antwoordt luidde; je was toch op dieët, haar antwoordt; du bist gemein.:angryfire: Na een paar minuten de grote doos Leonidas bonbons gepakt uit de locker en aan Ellen gegeven, haar boosheid was over en het was meteen weer goed tussen ons.:smkiss:
Na het dolletje met Ellen, richting de douche gelopen en de line-up bekeken, aanwezig waren Adelina, Alexandra, Alina (vanaf 18:00 uur), Brigitta, Coco, Corina, Diana, Elena, Ella, Ellen, Emma, Peppi, Ramona, Sissi, Steffi, Swety en Viola. Misschien dat ik er nog 1 of 2 vergeten ben. Het is al meerdere keren geschreven, de dames zijn optisch van Partytreff/Pauschalclub niveau, met een paar uitschieters naar boven Ellen,Sissi en Steffi. Dienstverlening van de dames van matig/voldoende tot zeer goed, al gelang je wensen.
Medeijsbeer Stephan heb ik, waarschijnlijk niet gesproken en herkend, en hij mij waarschijnlijk ook niet, terwijl bij mijn binnenkomst nagenoeg alleen Nederlandse gasten waren.
Na ruim een half uur socializen aan de bar op Adelina afgestapt, een sympathieke blonde Roemeense van ca. 25 jr. Normaal postuur, met een ontsierend litteken op de buik, voor mij nagenoeg een vaste keus in van Goch, rustig op de bank even pannenkoeken;), en dan de kamer op voor ruim een uur gnd/gfe seks. Na de financiële afhandeling en het doucheritueel, weer aan de bar socializen.
Wist dat ik iets vergeten was, kijk in mijn locker zat er nog een doos met bonbons in, deze maar gauw aan Nora gegeven met de opmerking: deze zijn voor alle dames, en niet allen voor jouw.:teuflisch:
Ellen zat al geruime tijd alleen, tijd om haar gezelschap te gaan houden, leuk gekletst op de bank, en kreeg een goed vervolg op de kamer beetje gfe/pse seks, haar orale vaardigheden blijven een klasse apart.:annieengel:
..........
forgetskinnyletsgetfatty
1 april 2013, 01:45
Zit nu in saunaclub Harem (Bad Lippspringe), actuele naam Louisa.;)