PDA

Volledige versie bekijken : THE FINAL COUNTDOWN 2012 (10 vrijkaarten)

Ace2
2 december 2012, 19:37
WIE WORDT DE UITDAGER VAN

BADSLIPPERS?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=247924#post247924

Dalton
2 december 2012, 21:11
:welcome:BADSLIPPERS STAAT NOG OP HET PUNTJE VAN DE EIFFELTOREN EN DE NUMMER 2 MOET EERST AAN DE BEKLIMMING BEGINNEN OF HIJ NEEMT GEWOON DE LIFT MAAR HET FEIT BLIJFT DAT BADSLIPPERS DE ONGEKROONDE KONING VAN DE HOERENLOPERS VAN DIT FORUM IS.:exactly[1]::regionen0000[1]:

DIT WEET TOCH IEDEREEN DAT HIJ WEER DE NUMMER 1 VAN 2012 IS,GEEF HEM GEWOON DIE 10 VRIJKAARTEN WANT HIJ HEEFT ZE EERLIJK VERDIEND.
WIE HIERMEE NIET AKKOORD IS KAN ZIJN BEZWAREN HIER EN NU BEKEND MAKEN BIJ ACE2 OF EEN SPIJKER EN EEN STUK TOUW MET EEN HAMER KOPEN EN EEN STEVIGE BALK OPZOEKEN DIE JE GEWICHT GOED KAN VERDRAGEN OM ZO VERDER DOOR TEGAAN MET DROMEN.

LANG LEVE BADSLIPPERS EN VOOR DE REST NEUK MAAR LEKKER.

Ace2
3 december 2012, 19:50
Voor de nieuwelingen en degenen met een minder actief geheugen, hierbij een kleine herinnering: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=242598#post242598

Willem2
3 december 2012, 21:47
:welcome:BADSLIPPERS STAAT NOG OP HET PUNTJE VAN DE EIFFELTOREN EN DE NUMMER 2 MOET EERST AAN DE BEKLIMMING BEGINNEN OF HIJ NEEMT GEWOON DE LIFT MAAR HET FEIT BLIJFT DAT BADSLIPPERS DE ONGEKROONDE KONING VAN DE HOERENLOPERS VAN DIT FORUM IS.:exactly[1]::regionen0000[1]:

DIT WEET TOCH IEDEREEN DAT HIJ WEER DE NUMMER 1 VAN 2012 IS,GEEF HEM GEWOON DIE 10 VRIJKAARTEN WANT HIJ HEEFT ZE EERLIJK VERDIEND.
WIE HIERMEE NIET AKKOORD IS KAN ZIJN BEZWAREN HIER EN NU BEKEND MAKEN BIJ ACE2 OF EEN SPIJKER EN EEN STUK TOUW MET EEN HAMER KOPEN EN EEN STEVIGE BALK OPZOEKEN DIE JE GEWICHT GOED KAN VERDRAGEN OM ZO VERDER DOOR TEGAAN MET DROMEN.

LANG LEVE BADSLIPPERS EN VOOR DE REST NEUK MAAR LEKKER.

Beste ijsbeer Dalton,

Waarom het feestje nu reeds verpesten en je zelf zo wegcijferen ?
IJsbeer Badslippers kan best redelijk schrijven :rolleyes: maar er zijn ook anderen die dat kunnen. Persoonlijk vind ik dat Badslippers enkele stijlelementen gejat heeft van zijn vriendje SFL. Dus is misschien SFL dit jaar de beste schrijver. Velen vonden zijn bericht over Thailand een meesterwerkje . Behalve de jury van afgelopen maand, seksenfun. (Zal wel te maken hebben met west en oost vlaanderen ofzoiets ;) ) Maar goed, als dhr Ace2 zijn rekenkundig modelletje toepast kan het best wel eens gebeuren dat schrijvers met te lange berichten uit de boot dreigen te vallen, inclusief Ace2 dus. Zitten we toch mooi opgescheept met Picasso1. Die met zijn weinige recensies a la RAUL7 toch weer wist te scoren. En vlak dan ook niet een Rudi_NL uit. Zeer informatief en to the point. Daarnaast zijn er nog wel wat schrijvers te bedenken die hoog kunnen scoren. Lijstje : satanic surfer, bad pritt, noglangnietuitgewandeld, Sphinx, Jansen, MichelJ, Megaboob, Cupido, benijsbeer, krukar, Wijze grijze, zeppos58, bosbeer, lustman en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Dus....
Nee, dat wordt nog heel wat tellen voor Ace2 en zijn wonder telraam.
En ik maai het gras wat voor zijn voeten weg en geef dhr Dalton een vrijkaart van zijn eigenlijke favoriete club : Golden Dreams.

:wink2:

PS Mijn persoonlijke favoriet is Big30 ;)

vakantieganger24
3 december 2012, 22:31
geef mij die kaarten maar dan hoeven jullie er niet verder over te discussieren

Willem2
3 december 2012, 22:57

Het gaat zeker niet alleen om de vrijkaarten. Er staat veel meer op het spel .....;)

Badslippers
3 december 2012, 23:02
En ik maai het gras wat voor zijn voeten weg en geef dhr Dalton een vrijkaart van zijn eigenlijke favoriete club : Golden Dreams.

Ja leuk, laten we het hele veld voor zijn voeten wegmaaien. Allereerst, W2 heeft volkomen gelijk dat ik de inhoud van mijn recensies net zo bij elkaar roof als de vaste "Golden Time" clan de kortingskaarten voor "LR". Een recensie schrijven is gewoon een kwestie van goed kijken, goed luisteren. Dat kopieer je in je recensie en gooit er een paar goedkope grappen tegenaan die ik weer uit de monden van de ijsberen op teken. Klaar! Zo simpel is dat. Dacht je nou werkelijk dat ik een zinssnede als:
"Als mijn Mechelse herder op de wijven van club X zou kruipen zou ik hem er af schoppen zo lelijk zijn die mokkels", zelf bedenk . . . ben je gek. Komt regelrecht uit het vuile smoelwerk van RmjHexe. "Zoals mijn grootvader op de grote vaart al altijd zei" (dank u wel Ace2!) "Beter goed gejat dan slecht zelf bedacht." Dat was ook de lijfspreuk van de geniale jatter David Bowie. Daarom ben ik een groot fan van hem. Maar goed, we dwalen af. Waarom ik dit bericht schrijf is omdat W2 een paar namen opsomt maar er ook een paar vergeet en die schrijvende kerels dienen in mijn optiek ook genoemd te worden. Zo hebben we daar:
Dalton, mijn eigen grote voorbeeld. Die zo heerlijk smeuïg en vulgair kan schrijven. Uit zijn verhaaltjes blijkt gewoon hoe die ouwe gek zich zit te verkneukelen boven zijn laptop als hij weer een schunnige recensie zit te tikken. In zijn kielzog volgen dan nog Gert-Jan, ook een regelrechte viespeuk die BBertB langzamerhand naar de kroon steekt qua perversiteiten, Vrije Jongen en SeksEnFun, die altijd maar weer met dat belabberde openbaar vervoer moeten reizen en in de trein hun verhalen kunnen schrijven. Costana en Bosco, is ook zo'n koppeltje dat ons altijd goed informeert over de beslommeringen uit het schilderachtige en lommerrijke dorpje "Oedt". Rob45, heeft zich dit jaar prima ontwikkeld en heeft langzamerhand een bruine lul, zoveel donkere vrouwen heeft hij gepakt en van een nieuwe verflaag voorzien. En onder het schijten gebruikt Bergm550 de closetrollen om zijn verhalen op te schrijven. Cuties heeft mij het meest verrast. Die kerel lijkt me een kruising tussen Wolkers, Brusselmans en de psychopatische gek Tony Montana maar schrijven kan hij. En dan hebben we nog de verlegen man Shy1962man en nog de OostNederlandse connectie onder aanvoering van Saabiejojo, madiwodovr en Fiatido. Ja, het feest kan beginnen. Ik heb medelijden met Ace2 die zich weer een hele maand moet afzonderen en zelfs zijn postzegels niet kan ruilen met Jansen.

Big30
3 december 2012, 23:10
Die discussie is juist zo leuk!

De uitkomst van het hele proces is minder relevant, wel het typische eindejaars Final Countdown proces zelf, dat hoort bij December op IJBF zoals Sinterklaas en Kerst en ook de Midwinterhoorn, daar mag ook wel eens wat meer aandacht voor komen misschien zelfs wel een apart topic!

Dalton
4 december 2012, 05:04
Bedankt voor het vrijkaartje en voor mij zijn het de volgende drie of moeten het 10 ijsberen worden:

:freu::freu::freu:1ste BADSLIPPERS:freu::freu::freu:
:freu::freu::freu:2de ACE2 :freu::freu::freu:
:freu::freu::freu:3de SFL :freu::freu::freu:

Big30
4 december 2012, 19:44
Hoe werkt de Final Countdown eigenlijk?

Winnen de volgens een formule bepaalde 10 "beste" schrijvers een vrijkaart of kun je ook zelf iets winnen door bv. te voorspellen wie de meeste nominaties en/of thxs heeft ontvangen???

Vragen vragen en nog eens vragen!?!

Badslippers
4 december 2012, 22:26
Nee, dat wordt nog heel wat tellen voor Ace2 en zijn wonder telraam.

Gelukkig hebben we deze nog. Bespaart de boekhouder in ieder geval 1 maand tellen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29810-Beste-recensie-van-de-maand-april-2012-(Jury-Badslippers)&p=264387#post264387

Hoe werkt de Final Countdown eigenlijk?
Winnen de volgens een formule bepaalde 10 "beste" schrijvers [ . . . ]

Hééééél belangrijk . . . de juiste formule.

http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/math_denise.jpg

Dalton
4 december 2012, 22:54
Met wat hier boven hangt kunnen alleen MEEGABOOB en REX mee omgaan,de tieten vreters van dit forum,hoe groter hoe beter.

Big30
4 december 2012, 22:55
Verhip nu zie ik het pas, dat als je de formule wat herschrijft waarbij de meeste relevante info zoals altijd zicht achter de kont en tussen de 2 borsten van de afgebeelde dame zich bevindt, je dan op een verbluffend eenvoudige maar vooral correcte formule uitkomt en wel deze:

Totaal = Nominaties + Recensies + (0.5 * Thanks) + Uniek

Zeer elegant in al zijn eenvoud maar vooral voorspellende waarde! Volgens de formule wordt de komende dagen het gebruik van winterbanden zeer sterk aangeraden een correcte voorspelling en het bewijs dat de formule klopt. Suc6 Ace2!

Ace2
5 december 2012, 19:28
HERINNERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG NOG NOG NOG:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=247493#post247493

Ace2
6 december 2012, 20:10
De regeltjes van Ace2 zijn als volgt:

1.Het aantal nominaties wordt opgeteld;
2.Het aantal verkregen nominaties wordt gedeeld door het aantal genomineerde recensies;
3.Het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt, worden bij de uitkomst onder “2” opgeteld;
4.Ijsberen met 100 of minder Thanks kunnen bij het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt maximaal 3 punten halen en bij 200 Thanks maximaal 4 punten;
5.De uitkomst onder “3” wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd;
6.Bij minder dan 5 genomineerde recensies wordt op de uitkomst onder “5” een evenredige vermindering toegepast (4 genomineerde recensies is 80% van de uitkmst enz. enz.);
7.De tellingen sluiten op 30 december 2012.

“Moeilijker kan ik het niet maken” zei mijn Grootvader op de Grote Vaart altijd.

LET THE GAMES BEGIN……….......…

Big30
6 december 2012, 21:39
Volstrekt helder Ace2, maar vooral eerlijke regels! Komt bij, de uitkomst van de afgelopen jaren vormde het bewijs al van de correctheid van de formule waar nog eens een begrijpelijke correctie op is toegepast.

Benieuwd hoe de komende weken de formule ons gaat bezig houden en wie weet soms ook wel aangenaam positief gaat verrassen. Mocht iemand het toch niet helemaal helder zijn, komt allemaal wel goed en anders zal P1 het als de beste uit kunnen leggen ;)!

sofaking
6 december 2012, 23:15
Waarom niet : 1 van deze meisjes heeft een vrijkaart onder haar kont. Dewelke ?

3219

Dalton
7 december 2012, 08:18
Waarom niet : 1 van deze meisjes heeft een vrijkaart onder haar kont. Dewelke ?

3219

De middelste natuurlijk.

Dalton
7 december 2012, 08:26
Omdat de games begonnen zijn zal ik mijn favorieten van het afgelopen jaar maar weer eens neerzetten met de meeste nominaties en thanks en ook nog eens de beste stukken die ze hier getikt hebben maar met de telling van ACE2 is alles mogelijk die man heeft namelijk gezorgd dat wij vroeger als kinderen op de kleuterschool al een telraam hadden.

1ste BADSLIPPERS
2de ACE2
3de SFL

Ace2
8 december 2012, 07:54

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=247623#post247623

Ace2
9 december 2012, 08:06
Zij betraden in het verleden succesvol de arenda der beste recensie van de maand:

2009:

NR. 1 SFL
Nr. 2 Ace2
Nr. 3 Joop Slim
Nr. 4 Jansen
Nr. 5 Saruman
Nr. 6 Onzo
Nr. 7 Seks & Fun
Nr. 8 Jetliner
Nr. 9 ZGMPS (better known as……….)
Nr. 10 Ijsbeer 11

2010:

NR. 1 BADSLIPPERS
Nr. 2 SFL
Nr. 3 Hemaworst
Nr. 4 Ace2
Nr. 5 Mennen2010
Nr. 6 Jansen
Nr. 7 Picasso1
Nr. 8 Zedd
Nr. 9 Saruman
Nr. 10 Cupido

2011:

Nr. 1 BADSLIPPERS
Nr. 2 Ace2
Nr. 3 Cupido
Nr. 4 Rudi_NL
Nr. 5 Satanic Surfer
Nr. 6 Picasso1
Nr. 7 SFL
Nr. 8 Bosco
Nr. 9 Ketserr
Nr. 10 MichelJ

Ace2
9 december 2012, 21:55

BADSLIPPERS?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=247924#post247924

De strijd is los gebrand en de eerste uitdagers hebben zich gemeld. Of uitdagen voldoende is zullen wij over een goede 3 weken weten. Voorlopig staat Badslippers nog aan kop, maar de verschillen zijn klein. Soms zijn de verschillen slechts decimalen.

De tussenstand, na het tellen van 2 maanden, is als volgt:

1. Badslippers
2. Ace2
3. Satanic Surfer
4. BergM550
5. Ketserr
6. Boy69
7. Rudi_NL
8. Bosco
9. SFL
10. Bad Pritt

Ace2
10 december 2012, 19:52

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=247523#post247523

Jansen
10 december 2012, 20:57
Heren allemaal heel veel succes maar ik doe niet mee vanwege drukte deze maand en heb daarom niet de tijd om naar de clubs te gaan terwijl ik op loopafstand daar wel aanwezig ben.
Dus geen plintenverhalen of geestelijke deelnemingen van mij ik laat het aan andere over maar lees wel af en toe snel mee.

Ik hoop dan ook dat buiten Ace SFL en badslippers er andere opstaan om dit jaar goed af te sluiten.

Satanic surfer,Rob45,badpritt,Rudi_nl,Bosco,seksenfun,Dalt on,Willy69, sphinkx,ketserr,BergM550 maar ook onze coinnaseur uit Belgie niet te vergeten die zoveel schrijft wat helaas niet gelezen wordt door de meeste Duitsland gangers laat deze mensen aangevuld met nog enkele nieuwe schrijvers van de laatste maanden deze kaarten krijgen.

Als Ace,SFL,Badslippers en ikzelf nu eens besluiten om niet mee te doen met deze top 10 dan wordt het spannender voor de rest wat ook dalton beschrijft.

Mijn verhalen die nog wel enkele komen over PHG en nog een ander niet nader beschreven gelegenheid hoeven dus niet meegenomen te worden.

Als de andere hierboven dit uit sportifiteit ook zo besluiten vind ik het een open race .

Dus geef ik aan om niet deel te nemen in de top 10 of geef dan mijn kaart aan de nummer 11 als ik er wel in sta.

Badslippers
10 december 2012, 21:18
Als Ace,SFL,Badslippers en ikzelf nu eens besluiten om niet mee te doen met deze top 10 dan wordt het spannender voor de rest wat ook dalton beschrijft.

In sommige situaties voel je je iets of wat ongemakkelijk. Bijvoorbeeld als je de stiletto's van Vita aan je poten krijgt, haar BH om gegespt krijgt, je in haar slipje mag worstelen om vervolgens als een dwaas door "Living Room" te paraderen en Jack42 mag trachten te versieren, die vervolgens je avances afwijst en je met de naam Rimbolina tooit.

Een andere ongemakkelijke situatie is als je te pas en te onpas als beste schrijver wordt neergezet terwijl je dat zelf niet vindt. Als je vervolgens met je in elkaar geflanste verhalen waarbij je de inhoud bij elkaar jat door de grappen en grollen van andere beren te beschrijven, wordt verkozen tot de nummer één wordt het zelfs delicaat. En dan ook nog het jaar daarop. Mijns inziens zijn er tientallen betere schrijvers, informatievere schrijvers ook. Schrijvers die complete boekwerken produceren, schrijvers die jaar in jaar uit productief zijn, schrijvers die verhalen zo uit hun mouw schudden. Oké dat laatste is mij gelukkig ook gegeven. Geef me een half uur en 2 a4-tjes staan vol.

Vanwege die ongemakkelijkheid vind ik het voorstel van Jansen sympathiek en om kort te gaan . . . ik doe er aan mee. Een eventueel te winnen vrijkaart, geef ik sowieso weg. Nogmaals, er zijn heel wat schrijvers die dit jaar hun sporen hebben verdiend en die de top tien mogen gaan vullen. BS is "Out of Contest".

Jansen
10 december 2012, 21:49
In sommige situaties voel je je iets of wat ongemakkelijk.

Vanwege die ongemakkelijkheid vind ik het voorstel van Jansen sympathiek en om kort te gaan . . . ik doe er aan mee. Een eventueel te winnen vrijkaart, geef ik sowieso weg. Nogmaals, er zijn heel wat schrijvers die dit jaar hun sporen hebben verdiend en die de top tien mogen gaan vullen. BS is "Out of Contest".

Respect roept iedereen deze week maar het kan ook op onze manier en niet met een fakkel door het centrum van Bruggen om respect af te dwingen haha

Nee we gaan andere helpen aan een vrijkaart !!

Ace2
10 december 2012, 22:01
Mee doen of niet mee doen aan THE FINAL COUNTDOWN is geen keus. De nominaties worden geteld en daar komt een ranglijst uit. Wat een ijsbeer met de vrijkaartjes doet is aan hem.

Jansen
10 december 2012, 22:18
Mee doen of niet mee doen aan THE FINAL COUNTDOWN is geen keus. De nominaties worden geteld en daar komt een ranglijst uit. Wat een ijsbeer met de vrijkaartjes doet is aan hem.

Gierigaard :biggrin:

Badslippers
10 december 2012, 22:41
Mee doen of niet mee doen aan THE FINAL COUNTDOWN is geen keus. De nominaties worden geteld en daar komt een ranglijst uit.

Dan zorg jij maar dat je telraam in orde is en de zakjapanner van batterijen is voorzien.

Ace2
12 december 2012, 20:14

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30578-Geile-Tijden-Januari-2012&p=248740#post248740

NikXXX
12 december 2012, 22:17
http://www.hedgeho.com/wp-content/uploads/2012/02/Math-for-Fun.jpg

Wijze grijze
12 december 2012, 22:38

Mooi, om op deze manier de highlights van het afgelopen jaar gepresenteerd te krijgen.
Aub nog meer verwijzingen naar mooie stukjes uit de tijd toen ik nog niet op dit forum actief was. (< Juni 2012)
Bedankt alvast
Wijze grijze

Ace2
14 december 2012, 19:32

BADSLIPPERS?

Wordt het Bosco?

Bosco wordt niet vaak getipt als winnaar, maar presteert al jaren goed in THE FINAL COUNTDOWN: 22e in 2009, 15e in 2010 en 8e in 2011. Daar zit wel degelijk een opgaande lijn in. Bosco schrijft trouw over de wetenswaardigheden van PHG waar hij iets van een draga heeft zitten. Hij lijkt op 1 ding op mij en dat is dat hij erg trouw is aan zijn cluppie. Laatst werd echter wel uit de mond van Bosco opgetekend: “ik lijk helemaal niet op Ace2. Ik wissel. Ik ga tegenwoordig op zondag” .

Zelf ben ik Bosco niet zo vaak tegen gekomen. De Eerste keer was op de verjaardag van Joop Slim in Villa Marisol. Wij beiden waren op vreemd terrein en wellicht onwennig. Eindelijk had ik een vrouwtje naar mijn gading gevonden en ik liep met haar mee. Op dat moment kwam een ijsbeer binnen met een grote teddybeer, waarvan ik dacht: “daar wil ik geen ruzie mee krijgen” en daar bedoelde ik niet de teddybeer mee.
Een goed uur later, ondertussen was ik van de kamer, begon die ijsbeer mij te volgen. Onrustig liep ik van bank naar hoek, naar stoel en naar de bar en weer terug naar een bank. Misschien moest ik mij verschuilen aan de alom aanwezige RPLover, of beter nog Joop Slim. Maar ik was te laat. Mijn pas werd afgesneden en een vuist kwam naar voren die open ging om mij een hand te geven: “Jij bent zeker Ace2. Leuk je te ontmoeten. Ik ben Bosco” Later hebben wij nog een keer of 2 in PHG afgesproken, maar omdat ik geen afscheid van GT kon nemen (en Bosco niet van PHG) bleef het daarbij. Maar nog steeds lees ik met veel plezier de, vanuit mijn oogpunt, korte belevenissen van Bosco in PHG.

Ten onrechte valt Bosco weinig in de prijzen. Ik kan anderen niet dwingen hem te nomineren, maar voor zo’n constante factor op het forum mag best een extra blijk van waardering komen. Misschien lukt het hem dit keer wel in THE FINAL COUNTDOWN 2012. Hij is in ieder geval op de goede weg met zijn 8e plaats in de tussenstand.

Ace2
15 december 2012, 07:14

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1250-The-Palace-(Frankfurt)-Algemeen&p=251058#post251058

Ace2
15 december 2012, 19:59

BADSLIPPERS?

Is dat de ijsbeer die de tips van Picasso1 ter harte heeft genomen?:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=248284#post248284

Ace2
16 december 2012, 07:19
Bij THE FINAL COUNTDOWN 2012 zijn 10 vrijkaartjes te winnen.

1. De ijsbeer met de meest genomineerde recensie krijgt een vrijkaartje;
2. De top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2012 krijgt een vrijkaartje. Mocht ik per ongeluk in de top5 komen dan gaat mijn vrijkaartje naar de nummer 6;
3. 3 vrijkaartjes zijn te winnen in Het wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje&p=294119#post294119
4. Het laatste vrijkaartje is een wild-card en zal subjectief door de jury aan een nog nader te bepalen ijsbeer worden verstrekt.

sofaking
16 december 2012, 17:06
:znaika[1]::znaika[1]::znaika[1]:
Het aftellen is weer begonnen.
Wie zijn de recensiekanonnen ?
Is' t weer Rimbolina?
Aastwee wil niet winne.
Die heeft al te veel toegangsbonnen.
:prost::prost::prost:

Wilde van de gelegenheid gebruik maken om te vragen mij uit te sluiten voor de wild-card loterij, aangezien door de beperktheid van mijn wandelarij dat waarschijnlijk toch een verloren kaart zal worden.
(Tenzij ze een jaar of zo geldig zou zijn.)

Ace2
16 december 2012, 19:00

BADSLIPPERS?

Wordt het BergM550?

Vorig jaar kwam BergM550 op de 24e plaats nieuw binnen in THE FINAL COUNTDOWN.

Wij kunnen hem niet betrappen op ellenlange verhalen en geile stoeipartijen. Wel weet hij ons te wijzen op het toiletgebruik in GT, waar Japanners zich op een wc-bril aftrekken.
Bergm550 hoort tot de zaterdagkliek van GT en heeft dat uitgebreid naar de zondag. Hij is wel een van de weinigen van die kliek die zo af en toe nog wat meldt op het forum. Maar dat gaat niet alleen over GT en zijn toiletten. In maart maakte hij nog een foto-impressie van World:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=258003#post258003

BergM550 komt in verschillende clubs, maar oost wel, GT best, zoals wij laatst van hem vernamen:

Beste beren,

Gister was ik in GT. Het was een heerlijke dag. Ik vind het sowieso al heerlijk om in een bordeel te zijn. Het is toch de enige plaats waar ik gelukkig ben. De rest is bijzaak. De sfeer was gister geweldig. Excitement was in the air. Vrouwen waren er ook in overvloed. Het was gewoon overweldigend. Wat een aanbod. Ik heb heel veel clubs in Duitsland bezocht, maar de schoonheid van de vrouwen en het gevariëerde aanbod in GT blijft mij toch iedere keer weer verbazen.

Tot de volgende keer maar weer.

Bergm550

Zelf heb ik BergM550 nooit ontmoet. Wel heb ik hem eens telefonisch gesproken. Nu is het moeilijk om een oordeel te vellen over iemand die je nog nooit hebt gezien, maar ik had een bepaalde indruk over BergM550. Die indruk werd ook wel een beetje gevoed door ons wederzijdse populaire meisje, Cosmina. Zij verbaasde zich dat BergM550 vaak met de fiets naar GT kwam. Die verbazing deelde ik met Cosmina. Ik kreeg aan de lijn echter een welbespraakte intelligente kerel, die precies wist hoe de wereld eruit zag.

Volgens mij, ik schrijf daarbij wel uit mijn hoofd, heeft BergM550 zelden of nooit een vrijkaartje in de beste recensie van de maand gewonnen. Hij is echter hard op weg daar verandering in te brengen met zijn verrassende klassering op de vierde plaats in de tussenstrand van THE FINAL COUNTDOWN. Die relatief hoge positie heeft hij voornamelijk te danken aan zijn recensie over Palace:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1250-The-Palace-(Frankfurt)-Algemeen&p=251058#post251058

Ace2
17 december 2012, 05:59
*** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX ***

De eerste poten zijn van de troon van Badslippers af gezaagd. In de voorlopige ranglijst na 4 maanden tellen is Badslippers zijn eerste plaats kwijt geraakt. Aan wie? En zijn er meerderen die Badslippers zijn gepasseerd?

Vragen die vanavond worden beantwoord.

*** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX *** AMPEX ***

Ace2
17 december 2012, 19:09
Het ongelofelijke is dan toch gebeurd. Badslippers staat niet meer eerste. Dat kan natuurlijk altijd veranderen, want er zijn nog 8 maanden te tellen. De verschillen in de top 6 en zeker in de top 3 zijn klein en soms zelfs verwaarloosbaar klein. Maar de trend is gezet. En die trend geeft het volgende aan:

Ace2
Satanic Surfer
Badslippers
Ketserr
Boy69
Rudi_NL
Sphinx
Rob45
Bosco
Vrije Jongen
MichelJ
SFL
Gert-Jan
Alabama
BergM550

Willem2
17 december 2012, 19:21
Eindelijk zet hij zichzelf bovenaan .... maar hoe lang zal dat duren ....
En Rudi_NL komt zeker de top 5 binnen ....

Badslippers
17 december 2012, 20:40
Het ongelofelijke is dan toch gebeurd. Badslippers staat niet meer eerste.

Eindelijk gerechtigheid
G . O . D . Z . I . J . D . A . N. K

Ace2
17 december 2012, 20:48
Eindelijk gerechtigheid
G . O . D . Z . I . J . D . A . N. K

Wacht maar tot de andere maanden zijn geteld.

Picasso 1
17 december 2012, 21:52
Is dat de ijsbeer die de tips van Picasso1 ter harte heeft genomen?:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=248284#post248284

De wereld staat natuurlijk niet stil, die verandert, de concurrentie wordt moordend, zaken worden complexer en daarmee de regeltjes ook. De toegenomen complexiteit vereist een aanvulling op de een jaar eerder gegeven tips:

1. :ola2:
Wees niet selectief in het nomineren maar nomineer iedereen, de onwetende drommels die daarmee niks opgeschoten zijn zullen je eeuwig dankbaar zijn

2. :boom:
Schakel potentiële concurrentie uit door berichten te nomineren waarvan je verwacht dat er weinig nominaties gaan volgen, je kunt het best afwachten en pas op een laat moment je neervellende nominatie uitdelen

3. :gruebel:
Hou je nominatie-elasticiteit laag en daarmee een verlaagd risico op ondervonden concurrentie uitschakeling door zoveel mogelijk berichten neer te pennen als je kan. Mocht dat desondanks onvoldoende geholpen hebben dan heb je in elk geval voldoende vrijkaartjes gewonnen waar je je mee kan troosten

4. :nee:
Bedel nooit om nominaties, de vruchten daarvan beperken zich tot slechts één maand terwijl de nadelen veel langer blijven doordreunen

5. :drugs[1]:
Blijf potentiële terug-nominateurs constant voeden met nominaties want anders vergeten ze dat je ze ooit hebt genomineerd

6. :badidea[1]:
Meldt niet dat je het gebouw gaat verlaten als je dat vervolgens niet doet

7. :znaika[1]:
Pas op met hoogmoed, ook wanneer die met bescheidenheid omhuld wordt

8. :wakeup[1]:
Verras lezers met originele wendingen en nieuwe schrijfstijlen anders dunt de opgebouwde fanschare vroeg of laat uit

9. :zauberkiste:
Trek je even terug wanneer je veel aanwezig bent geweest en kom sterk terug wanneer je je een tijdje terug getrokken hebt

10. :tietjes:
seize does matter

11. :00000835[1]:
Schrijf een eindejaars overzicht

Allen veel succes in The Final Countdown 2012 :wink2:.

Badslippers
17 december 2012, 23:14
Ik wil er nog aan toevoegen dat slechts één recensie per jaar volstaat. Die moet dan wel inslaan als een bom. Een aantal van 20 nominaties moet mogelijk zijn. Als die dan ook nog eens 30 keer "ge-thankt" wordt, ben je binnen.

Volgens de aan slijtage onderhevige formule van Ace2:

(nominaties / recensies) + (thanks / recensies) * uniek

krijgen we dan de volgende score:

(20/1 ) + ( 30/1) * 20 = 1000 punten

Een klap in het gezicht voor de schrijvers die productief zijn en ons overladen met recensies uit verre oorden en paspoorten aanmaken als de duivel hen op de hielen zit zoals Wijze Grijze, Pistol Pete, NLNU, SFL, Seksenfun, Bad Pritt, Megaboob, Dalton, Sphinx. Het kan dus zomaar zijn dat een lid in Januari een dijk van een recensie schrijft, van het toneel verdwijnt en vervolgens de wedstrijd gaat winnen. Onrecht, groot onrecht. En waarom? Vanwege een rammelende formule.

Picasso 1
17 december 2012, 23:30
Ik wil er nog aan toevoegen dat slechts één recensie per jaar volstaat. Die moet dan wel inslaan als een bom. Een aantal van 20 nominaties moet mogelijk zijn. Als die dan ook nog eens 30 keer "ge-thankt" wordt, ben je binnen.

Een klap in het gezicht voor de schrijvers die productief zijn en ons overladen met recensies uit verre oorden en paspoorten aanmaken als de duivel hen op de hielen zit zoals Wijze Grijze, Pistol Pete, NLNU, SFL, Seksenfun, Bad Pritt, Megaboob, Dalton, Sphinx. Het kan dus zomaar zijn dat een lid in Januari een dijk van een recensie schrijft, van het toneel verdwijnt en vervolgens de wedstrijd gaat winnen. Onrecht, groot onrecht. En waarom? Vanwege een rammelende formule.

Daarom tip 2: (21/2 ) + ( 31/2) * 20 = 520 punten
En voor de genoemde schrijvers wordt dat voorkomen met tip 3. Valt dus wel mee met die rammelende formule :wink:.

Willem2
17 december 2012, 23:38
Dhr Big30 heeft vorig jaar de rammelende formule al getracht uit te leggen aan Ace2 dat het niet zo klopte. Maar Ace2 is soms onnavolgbaar als het om cijfertjes gaat en uiteindelijk komt dan alles op zijn pootjes terecht....

Ace2
18 december 2012, 06:11

2.Het aantal verkregen nominaties wordt gedeeld door het aantal genomineerde recensies;
3.Het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt, worden bij de uitkomst onder “2” opgeteld;
4.Ijsberen met 100 of minder Thanks kunnen bij het aantal Thanks gedeeld door het aantal recensies waarvoor is bedankt maximaal 3 punten halen en bij 200 Thanks maximaal 4 punten;
5.De uitkomst onder “3” wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd;
6.Bij minder dan 5 genomineerde recensies wordt op de uitkomst onder “5” een evenredige vermindering toegepast (4 genomineerde recensies is 80% van de uitkmst enz. enz.);

“Moeilijker kan ik het niet maken” zei mijn Grootvader op de Grote Vaart altijd.

Ace2 zou Ace2 niet zijn als hij hier niet aan zou hebben gedacht. 1 recensie kan inderdaad een hoge uitkomst geven en daarmee een vertekend beeld. Bij 1 genomineerde recensie krijg je een afslag van 80%, waardoor er nog 200 punten over blijven (bij 2 genomineerde recensies is de afslag 60% enz. enz.). Ik kan zeggen dat in de voorlopige top 15 iedereen meer dan 200 punten heeft.

Ace2
18 december 2012, 06:15
De wereld staat natuurlijk niet stil, die verandert, de concurrentie wordt moordend, zaken worden complexer en daarmee de regeltjes ook. De toegenomen complexiteit vereist een aanvulling op de een jaar eerder gegeven tips:

The One-liner-boy snapt het

bad pritt
18 december 2012, 11:55
Nominaties zijn weer het fundament en wegen veel te zwaar door.
Bekend fenomeen en heel verklaarbaar hier op het warme ijsberenforum , ons nomineert ons, doe je aan die onzinnige hielenlikkerij niet mee dan heb je weinig nominaties. En is de BRVDM niet aan je besteed, en levert de final countdown wat de zelfde wijn is in een andere zak ook geen kerstcadeutjes op je stoep af.

Verloot die kaartjes met een gewogen loting, bij meer thanks in een jaar iets meer kans.
Is leuker, iets eerlijker en iets motiverender voor alle schrijvers van dit forum.
Dit forum wordt gemaakt door ALLE schrijvers en niet alleen door de inteelt kliek die uit de brvdm en uit deze onzinnige final countdown komen bovendrijven.

Nu hoeven velen die niet in de incrowd zitten maar wel recensies schrijven dit topic niet meer te openen.

Beetje het BRVDM verhaal weer, the final countdown is de BRVDM nog eens overdoen.
Waarvoor dat ?

Inteelt is uiteindelijk niet goed Ace2 dat heeft je grootvader je toch ook weleens verteld ?

Big30
18 december 2012, 15:44
Verloot die kaartjes met een gewogen loting, bij meer thanks in een jaar iets meer kans.
Is leuker, iets eerlijker en iets motiverender voor alle schrijvers van dit forum.
Het was je misschien ontgaan maar zo'n gewogen loting hebben wel al zo'n 5 jaar dat noemen we de tombola en zo worden hier ook de meeste kaarten verdeeld. Uitgerekend BP die zo'n beetje tot de meest heavy IJBF incrowd behoort zou dat toch goed moeten weten ;).

Verder hoort de Final Countdown gewoon bij de IJBF eindejaars uitluiding cq. traditie. Die valt geheel onder de verantwoordelijkheid van Ace2 die daar altijd veel tijd insteekt en met een formule komt die (zo hoort het ook) pas na enige tijd te doorgronden is en altijd weer stof tot discussie geeft. Dat is ook prima. Overigens de uitkomst was elk jaar zodanig dat daar weinig kritiek op kon zijn.

Verder is de correctie die Ace2 nu bij lage aantallen recensies toepast correct en zo wordt de veelschrijvers dus eer aangedaan. Formeel blijf ik nog wel zeggen dat een formule altijd zo zou moeten zijn dat bij elke extra nominatie je totaal altijd moet stijgen en nooit moet kunnen dalen. Dat komt dus omdat de formule feitelijk geen sommatie/integratie is over alle recensies maar een gemiddelde bepaling dus zeg een differentiatie :tongue: (de bedoeling is dat men nu afhaakt en er niets meer van begrijpt!).

Echter door de 20-80 % correctie van Ace2 bij minder dan 5 geschreven recensies weegt dit effect niet meer zo zwaar en gaan de voorbeelden van P1 en BS althans in geval N=1-5 niet meer op.
Immers doe je mee met een typisch aantal van zeg 10 recensies en krijg je dan opeens een extra nomi erbij dan is de impact dus nog maar maximaal 10% en dan valt het al bijna binnen de foutenmarge dus waar praten we dan nog over, dit effect werd door P1 wel eens als de "matennaaier nomi" :rolleyes: omschreven maar bestaat dus hoegenaamd niet meer!

Kortom de formule van Ace2 wordt dus net als een goede wijn elk jaar beter en behoeft net als die wijn verder ook geen krans!

Er is nog wel een kleine verfijning mogelijk maar die valt bijna weg in de marge en is nog minder dan een tweede orde effect. Daar zouden we eigenlijk het niet over moeten hebben, dus later meer daarover :tongue:.

bergm550
18 december 2012, 16:25
Zelf heb ik BergM550 nooit ontmoet. Wel heb ik hem eens telefonisch gesproken. Nu is het moeilijk om een oordeel te vellen over iemand die je nog nooit hebt gezien, maar ik had een bepaalde indruk over BergM550. Die indruk werd ook wel een beetje gevoed door ons wederzijdse populaire meisje, Cosmina.

Cosmina, ja, daar breng je herinneringen naar boven. Ik was helemaal gek op haar. Op een gegeven moment zat ik helemaal emotioneel in de knoop. Toen hebben Ace2 en ik een keer met elkaar gebeld. Dat was voor mij zeer ontluchtend.

Ik heb zo mijn emotionele dieptepunten in mijn leven gehad en dan helpt het over je problemen te praten, zodat je weer een frisse blik op de zaken krijgt. Badslippers heeft mij ook altijd goede adviezen gegeven omtrent mijn dwangstoornissen.

Ik zit nu weer veel beter in mijn vel, maar ik denk nog altijd graag aan Cosmina terug. Ze was voor mij iemand, die ik niet meer zal vergeten. Sommige vrouwen vergeet je en sommige blijven je hele leven in je gedachten.

Ace2
18 december 2012, 20:25

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=252262#post252262

Jansen
18 december 2012, 22:28
Ik zie dat Ace mij al buiten de punten heeft gehouden zoals ik al voorstelde.

Dus nog even flink doorschrijven stelletje goorlappen en sletsnuivers haha dan hebben jullie weer een vrijkaart.:biggrin:

Ace2
19 december 2012, 20:31
Ik zie dat Ace mij al buiten de punten heeft gehouden zoals ik al voorstelde.

Dus nog even flink doorschrijven stelletje goorlappen en sletsnuivers haha dan hebben jullie weer een vrijkaart.:biggrin:

Jij weet nog niet wat er komen gaat. Ik trouwens ook nog niet.............................................. ..

Ace2
19 december 2012, 20:32

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=255997#post255997

bad pritt
20 december 2012, 08:36
Het was je misschien ontgaan maar zo'n gewogen loting hebben wel al zo'n 5 jaar dat noemen we de tombola en zo worden hier ook de meeste kaarten verdeeld. Uitgerekend BP die zo'n beetje tot de meest heavy IJBF incrowd behoort zou dat toch goed moeten weten ;).

Verder hoort de Final Countdown gewoon bij de IJBF eindejaars uitluiding cq. traditie. Die valt geheel onder de verantwoordelijkheid van Ace2 die daar altijd veel tijd insteekt en met een formule komt die (zo hoort het ook) pas na enige tijd te doorgronden is en altijd weer stof tot discussie geeft. Dat is ook prima. Overigens de uitkomst was elk jaar zodanig dat daar weinig kritiek op kon zijn.

Verder is de correctie die Ace2 nu bij lage aantallen recensies toepast correct en zo wordt de veelschrijvers dus eer aangedaan. Formeel blijf ik nog wel zeggen dat een formule altijd zo zou moeten zijn dat bij elke extra nominatie je totaal altijd moet stijgen en nooit moet kunnen dalen. Dat komt dus omdat de formule feitelijk geen sommatie/integratie is over alle recensies maar een gemiddelde bepaling dus zeg een differentiatie :tongue: (de bedoeling is dat men nu afhaakt en er niets meer van begrijpt!).

Echter door de 20-80 % correctie van Ace2 bij minder dan 5 geschreven recensies weegt dit effect niet meer zo zwaar en gaan de voorbeelden van P1 en BS althans in geval N=1-5 niet meer op.
Immers doe je mee met een typisch aantal van zeg 10 recensies en krijg je dan opeens een extra nomi erbij dan is de impact dus nog maar maximaal 10% en dan valt het al bijna binnen de foutenmarge dus waar praten we dan nog over, dit effect werd door P1 wel eens als de "matennaaier nomi" :rolleyes: omschreven maar bestaat dus hoegenaamd niet meer!

Kortom de formule van Ace2 wordt dus net als een goede wijn elk jaar beter en behoeft net als die wijn verder ook geen krans!

Er is nog wel een kleine verfijning mogelijk maar die valt bijna weg in de marge en is nog minder dan een tweede orde effect. Daar zouden we eigenlijk het niet over moeten hebben, dus later meer daarover :tongue:.

Veel woorden voor weinig Big.

De formule van Ace2 hangt op nominaties en die zijn er voor een beperkt aantal mannen die elkaar allemaal wederzijds nomineren heel veel en voor alle andere schrijvers heel weinig.
Daar loopt het uit de bocht..correcties of niet.
(Ik heb het zelf een keer gecorrigeerd voor de brvdm met een ludieke aktie, dat was de enige succesvolle correctie die ik ken uit de ijsbforum geschiedenis)

Zo is dit speeltje van Ace2 gewoon weer een verkapte BRVDM die als je niet veel genomineerd bent kansloos is en je meewarig aan de kant je zonden laat overdenken ( wat doe ik fout) en schofferend voor schrijvers zoals WG, Krukar, BP, Johnml, rmjhexe, Benijsbeer, Johnan47, NLNU, en vele anderen die weleens wat schrijven...het werkt tegen je als forum, het demotiveert meer dan het motiveert, de selekte kern die de brvdm en dit circus levend houd worden al genoeg gebonden door vrijkaartjes en andere emolumenten, maar verblind door traditie en enig succes wil dit knakenforum dat niet zien.

Een forum maak je met alle schrijvers en iedereen wil je erbij houden ik lees liever een korte meestal extreem grappige reaktie van rmjhexe als het zoveelste epistel van Ace 2 die wel weer heel goed kan schrijven, ik zal daar niet de enige in zijn en een andere leest weer liever Ace2. Velen zullen dat geouwehoer van BP niet willen lezen..ja ik maak maar een voorzetje..kop maar in als je wilt. Ik lees ook graag hallodaarbenikweer die zeer kort maar krachtig schrijft over de PT scene.. Ik lees als pathologische case ook graag Cuties bijvoorbeeld.Zo heeft iedereen andere voorkeuren, hoe meer diversiteit hoe beter voor het forum

Snap je het nog Big ?, we zijn allemaal verschillend maar allemaal belangrijk, dat je voor je erg aktieve schrijvers wat extra doet prima maar niet altijd die bullshit uitreikingen op nominatie basis.

Zo is BS niet de beste schrijver, het is een hele goede schrijver maar zijn woord is niet in steen gebeiteld of de laatste wijsheid, hij heeft een overdrijvende stijl, die focust op de prestaties van de dvp, een andere schrijver zal meer willen informeren of meer de psychologische kanten willen belichten of meer het absurde willen benadrukken of meer de humoristische kanten aanstippen, we maken het forum met zijn allen. En ander komt niet verder dan one-liners.
Het is allemaal forum....

Maar zoek het maar uit ook, laatste keer dat ik dit kut topic open.

Bosco
20 december 2012, 09:12
Maar zoek het maar uit ook, laatste keer dat ik .....................

Hoe vaak ga je dat nog zeggen? 10x? 20x? 30x? :biggrin:

bad pritt
20 december 2012, 09:15
Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=294778#post294778)
Maar zoek het maar uit ook, laatste keer dat ik ............

Hoe vaak ga je dat nog zeggen? 10x? 20x? 30x? :biggrin:

Hahaaha.. ik heb teveel roemeens bloed denk ik en vrouwelijke hormonen ?:biggrin:
Maar hopelijk kan ik me eraan houwe.

Bosco
20 december 2012, 09:22
Hahaaha.. ik heb teveel roemeens bloed denk ik en vrouwelijke hormonen ?:biggrin:
Maar hopelijk kan ik me eraan houwe.

Dat is 1x! :biggrin:

Dalton
20 december 2012, 12:54
Zo is BS niet de beste schrijver, het is een hele goede schrijver maar zijn woord is niet in steen gebeiteld of de laatste wijsheid, hij heeft een overdrijvende stijl, die focust op de prestaties van de dvp, een andere schrijver zal meer willen informeren of meer de psychologische kanten willen belichten of meer het absurde willen benadrukken of meer de humoristische kanten aanstippen, we maken het forum met zijn allen. En ander komt niet verder dan one-liners.
Het is allemaal forum....

Dat wat BADSLIPPERS tikt is goede lektuur over de dvp's zoals het moet op een hoerenlopers forum daarom is hij ook de beste.
Het gezeik over een club waar het stinkt of schimmel aanwezig is of het eten niet te vreten is dat zegt mij als hoerenloper helemaal geen ene moer als de bedden maar schoon zijn waar ik op lig te ketsen.
Het is altijd leuk wanneer je niks te doen hebt daar op te reageren netzo als de entree prijs.
Ik geloof toch dat de meeste ijsberen komen voor de dvp's en niet voor een club want daar zijn er genoeg van in duitsland.
In iedere club kom je bekende ijsberen tegen waar je leuk mee kan kletsen indien je dat wilt,behalve dan de ijsberen die echt voor de sauna komen en nooit de kamer opgaan en alleen tevreden zijn met een kusje en een aai over hun eikel en juist deze ijsberen zeiken altijd het meeste over een club.
S&F was vroeger altijd de beste verteller over de dvp's maar dat doet hij nu nog sporadis terwijl hij toch een paar keer per week de saunaclubs bezoekt en zijn leuter dan goed op onderzoek stuurt.
De grote tovenaar en de reesbeer zijn ook nog eens zeer goede vertellers maar de grote tovenaar schrijft niet meer jammer.
Het spijt me voor jou BADDPRITT je probeert het steeds weer opnieuw maar dat vertellen van jou slaat nergens op dus jij staat op de bijna onderste plaats want de onderste is voor mij ik probeer het ook wel eens maat het is gewone klootte met 2 ooo's.
Wij zijn geen vertellers van de sex avonturen en kunnen beter bij SFL,BS,S&F en vooral de grote tovenaar in de leer gaan dat zijn de specialisten en vooral ook ACE2,maar je kan denken dat je misschien beter bent wat een grote vergissing is maar neuk ze met de feestdagen en zorg dat je alle sperma kwijt raak.

bad pritt
20 december 2012, 13:04
dat vind jij Dalton maar waarvoor een ander dit forum leest en hoe hij de bijdragen beoordeelt is nogal verschillend.
idd hoofdmoot is neuken in een puff.
das pas 2 Bosco.:biggrin:

Willem2
20 december 2012, 13:36
das pas 2 Bosco.:biggrin:

Feitelijk 3x

Picasso 1
20 december 2012, 13:45
Feitelijk 3x

and more to come :biggrin:

Big30
20 december 2012, 15:33
Veel woorden voor weinig Big.

Maar zoek het maar uit ook, laatste keer dat ik dit kut topic open.
Eindelijk spreek je nu eens de waarheid :biggrin:!

Piet Plezier
20 december 2012, 15:51
Jullie moet een aparte klasse maken voor de kortere stukjes,dan kunnen die beren ook een keer een kaartje winnen.Ik krijg toch regelmatig een kaartje toebedeeld van Willem2 in de tombola. Het is wel zo die allemaal lange stukken schrijven die winnen kaarten.

Big30
20 december 2012, 16:23
Jullie moet een aparte klasse maken voor de kortere stukjes,dan kunnen die beren ook een keer een kaartje winnen.Ik krijg toch regelmatig een kaartje toebedeeld van Willem2 in de tombola. Het is wel zo die allemaal lange stukken schrijven die winnen kaarten.
Klopt als een bus John, we kijken bij het verdelen van de vrijkaarten hier dus bepaald niet alleen naar het BRVDM topic ... .

Dat topic valt volledig onder verantwoordelijkheid van de leden, zeg de Jury die elke maand een andere is. Daar bemoeien we ons ook niet mee dat is een bewuste keuze. Bij de Tombola's ligt dat uiteraard anders.

Exact het punt wat ik maakte maar wat BP of ontging of niet wou begrijpen. Ook leden die veel bijdragen aan het forum zoals jij dat doet weten we wel degelijk te waarderen.

Weet je trouwens wie dit jaar het meest in de prijzen is gevallen als het gaat om het winnen van vrijkaartjes? Ik zal zijn naam maar niet noemen want hij zou het toch niet kunnen lezen hier ;).

Ace2
21 december 2012, 19:18

BADSLIPPERS?

Wordt het Ketserr?

De ijsbeer die vorige jaar met zijn Kets-recensies ons forum kwam bestoken. Gewapend met een kets-schwanz en een sloesel slenterde hij wekelijks door GT en deed ons daarvan verslag. Ketserr doet in de eerste 4 maanden goede zaken en weet zelfs een vierde positie te bemachtigen. Hij staat slechts een haarlengte achter Badslippers die onwennig om kijkt wat daar achter hem zwaait en hangt. Het komt beangstigend dichterbij.

Ketserr is halverwege het jaar gestopt met intensief posten van zijn ketsverhaaltjes. Daar lag, geloof ik, een discussie over onderstaande recensie aan ten grondslag:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14047-Van-Goch-(Goch)-Algemeen&p=270784#post270784

Nu wil ik geen oude koeien uit de sloot halen, maar het zou toch mooi zijn als onze Ketserr weer verhaaltjes zou neer pennen over meisjes die niet van zijn ketsschwanz kunnen afblijven, zodat een ketsexplosie kan plaatsvinden.
Ketserr heeft goede papieren voor een goede klassering. Weliswaar heeft hij de laatste tijd weinig geschreven, maar hij heeft reeds een goed gemiddelde gescoord. En daar gaat het om bij THE FINAL COUNTDOWN.

Ervan uitgaande dat het nog even duurt voor Ketserr weer in de pen klimt hier enkele kenmerkende Ketserrstukjes:

Nadat ik vijf minuten binnen was zag ik deze dame al op een kruk bij het raam zitten met de volgende kenmerken; slank, mooi gebruind lichaam, bruin haar, mooi gezicht, een kleine tattoe boven haar billen en een roze setje aan. Ze voldoet dus aan de ketsnorm.

In de kamer bleef het gezellig en kon het feest beginnen. Eenmaal leggend op ketsplank begon ze me te zoenen en te strelen waarna ze zich rustig tot de ketszwans wende en begon met ketszwanszuigen, dit deed ze rustig maar wel lekker. Voor het ketse mocht ik op me rug blijven leggen en kroop ze bovenop en bereed ze me heerlijk. Het werd nog missionaris, doggie en weer missionaris maar nu de opgevouwde versie met haar benen voor mijn borst waardoor er een heerlijk ketszwansexplosie volgde.

Denise heb ik regelmatig geketst maar ik neem haar niet altijd. Ik maak wel altijd een praatje met haar en zeg haar gedag als ik naar huis ga. Waarschijnlijk is ze betere dame uit de Roemeense kets hoek. Gisteren was ze weer eens aan de beurd nadat ik haar een hele tijd niet gezien had en dit was weer een goede ketsbungalow bezichtiging.

In het verleden heb ik wel vaker de wat kleinere dames leggen ketse wat mij vaak genoeg heb duidelijk gemaakt dat de kleintjes vaak meer kennen hebben dan de grotere dames. In eerste instantie viel Eugenia me een paar maanden geleden omdat ze niet alleen klein is maar ook erg slank eigenlijk gewoon mager maar zonder dat je alle botten eruit ziet steken dus het ziet er niet ongezond uit.

Vorige week had ik haar al een beetje op het oog en gister weer en keek ik haar elke keer na als ik er langs liep en zij keek net zo hard terug totdat ze ineens gebaarde dat ik naar haar toe moest komen en vroeg me waarom ik zo naar haar keek. Het antwoord was dat ik dat eigenlijk niet weet. Ze blijkt heel goed Engels te spreken waar de rest van de Roemeense clan nog een puntje aan ken kluiven waardoor het een aangenaam gesprek met haar werd en ik er inmiddels maar naast ben gaan zitten. Denise kwam ernaast staan en ging vrijwel direct weer bezet en ik zag in de reactie van Eugenia dat Denise naar haar gebaarde toen ze weg liep maar ik kon niet zien wat ze deed, ik vroeg er wel naar maar daar kreeg ik natuurlijk geen antwoord op. Normaal vraag ik het niet maar omdat ze zo klein is heb ik deze keer maar gevraagd of ze de ketszwans ken hebben, ze keek ernaar en zei als je niet te keer gaat als een konijn dat moet het lukken. Met dit antwoord mocht ze op pad voor een sloesol van kamer KETSERR, jawel weer die kamer naast het washok van de dames.

In de kamer verteld ze me dat er een dame was die vroeg met wie ze naar de kamer ging en toen ze zei dat het met mij was schrok ze vanwege de ketszwans. Ik wilde natuurlijk gelijk weten wie dat was maar dat wou ze niet zeggen, na het ketse kreeg ik het er toch uit wie dat was en weet nu welke het is. Een Roemeense die me elke keer duidelijk maakt dat hij te groot is maar ik heb haar nooit uitgenodigd voor ketsbungalow bezichtiging wat ik nog wel ga doen want zij heeft een veel te lekker kontje dus zal ze er een keer aan moeten.

Zou ik bijna vergeten te vertellen waar het eigenlijk om in een recensie, hoe was het?
Nou, dat was helemaal niet verkeerd en voor herhaling vatbaar.
Zoenen dat deed ze niet wat ik ook niet geprobeerd heb wel deed ze me hele lichaam kussen om vervolgens de ketszwans in haar te mond te nemen. Haar kluifwerk is goed te noemen met veel variatie en het ook erg lang deed. Ze doet het condoom om en klimt op de ketszwans en begint daar een partij te rijden wat maar niet ophield alsof dit haar lievelings standje is, ze deed dit rechtop en rustend op me borst. Ze stopte, klom er af en draaide zich om met haar rug naar me toe op de ketszwans te rijden en dat ging net zo fanatiek. Ik trok haar naar me toe zodat ze met haar rug op me borst lag en toen stopte ze eindelijk en kwam naast me leggen en gaat weer kluiven. Ik zeg tegen haar nu heb jij de ketszwans geketst maar nu wil de ketszwans jou ketse, ze doet een condoom en gaat op haar rug leggen en heb ik haar geketst tot de ketszwansexplosie zich had gemeld.

Deze dame is geen misser maar is zeker de moeite waard om een keer te nemen.

Dit zijn toch heerlijke stukjes die een hoge klassering verdienen? Maar laten wij niet eindigen met wat niet meer is, maar met het mooie dat Ketserr ons heeft geboden (en daarvoor 16 nominaties kreeg):

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30578-Geile-Tijden-Januari-2012&p=248740#post248740

Jan_Wandelaar
22 december 2012, 17:22
Nu wil ik geen oude koeien uit de sloot halen.......

Dat is natuurlijk je reinste onzin, Ace. Als er iemand te porren is voor het swaffelen van ouwe koeien dan ben jij het wel. Je hebt er zelfs een jaarlijks terugkerende traditie van gemaakt.

Een traditie die overigens beter THE FINAL RE-COUNT kan heten...........

J.W.

Ace2
23 december 2012, 07:56

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30578-Geile-Tijden-Januari-2012&p=252050#post252050

de duisburg spesjalist
23 december 2012, 10:54
Klopt als een bus John, we kijken bij het verdelen van de vrijkaarten hier dus bepaald niet alleen naar het BRVDM topic ... .

Dat topic valt volledig onder verantwoordelijkheid van de leden, zeg de Jury die elke maand een andere is. Daar bemoeien we ons ook niet mee dat is een bewuste keuze. Bij de Tombola's ligt dat uiteraard anders.

Exact het punt wat ik maakte maar wat BP of ontging of niet wou begrijpen. Ook leden die veel bijdragen aan het forum zoals jij dat doet weten we wel degelijk te waarderen.

Weet je trouwens wie dit jaar het meest in de prijzen is gevallen als het gaat om het winnen van vrijkaartjes? Ik zal zijn naam maar niet noemen want hij zou het toch niet kunnen lezen hier ;). o dus wil ik veel vrij kaartjes winnen dan moet ik gewoon veel schrijven met namen recensies. wat mijn probleem is dat er op de vulkaan niks te winnen val de meeste korting kaarten zijn 50 euro en ik heb van de week voor 50 euro een top gve gehad meer als een uur natuurlijk kom de recensie pas als deze dvp vertrokken is . want ik weet zeker dat ze dat niet met iedereen doe

DUS WILEM 2 ZORG VOOR DE TOMBOLA OP DE VULKAAN :baeh:

Ace2
23 december 2012, 13:09
Dat is natuurlijk je reinste onzin, Ace. Als er iemand te porren is voor het swaffelen van ouwe koeien dan ben jij het wel. Je hebt er zelfs een jaarlijks terugkerende traditie van gemaakt.

Een traditie die overigens beter THE FINAL RE-COUNT kan heten...........

J.W.

Altijd fijn als er mensen met belangstelling mee lezen

Toulouse-Lautrec
23 december 2012, 13:42
Wordt het Ketserr?

..... Dit zijn toch heerlijke stukjes .....

Ik had nog nooit een recensie van Ketserr gelezen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik van de stukjes die ik hier lees met volle teugen genoten heb.
Wat mij betreft pakt hij morgen, of liever vandaag nog, de pen weer op.

Ace2
23 december 2012, 21:19
Als de kerkklokken morgen luiden en de Ijsberengemeente weer te kerk zal gaan, wordt de nieuwe tussenstand gepubliceerd.

Weer hebben wij een nieuwe nummer 1, onze stier maakt grote sprongen, der annaconda raakt Badslippers uit het oog, er komt een brommert de top 10 binnen (en blijft daar nog wel even), die met zijn draga heeft teveel tijd met die draga besteed i.p.v. aan het forum en nog veel, veel meer………………………………………………….

Ace2
24 december 2012, 07:22

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=255964#post255964

Ace2
24 december 2012, 16:27
Als de kerkklokken morgen luiden en de Ijsberengemeente weer te kerk zal gaan, wordt de nieuwe tussenstand gepubliceerd.

Weer hebben wij een nieuwe nummer 1, onze stier maakt grote sprongen, der annaconda raakt Badslippers uit het oog, er komt een brommert de top 10 binnen (en blijft daar nog wel even), die met zijn draga heeft teveel tijd met die draga besteed i.p.v. aan het forum en nog veel, veel meer………………………………………………….

Het is spannend, echt heel spannend. In sommige gevallen kan 1 nominatie het verschil maken. De eerste 3 ontlopen elkaar nauwelijks en de rest van de top 10 kan met 1 goede recensie zo maar voor een verrassing zorg dragen. Telkens wordt ik weer verbaasd over recensies die fors worden genomineerd, waarna een favoriet nauwelijks nog nominaties krijgt. Telkens duiken onbekende beren op die ineens haan nomineren en daarmee het verschil kunnen uitmaken. Het echte aftellen is begonnen…………………………………

De tussenstand na 6 maanden tellen is:

Satanic Surfer
Badslippers
Ace2
MichelJ
SFL
Ketserr
Boy69
Rudi_NL
Rob45
Sphinx
Vrije Jongen
Gert-Jan
Costana
Masseurke
Bosco
BergM550
NLNU
Noel Citroen
Janssen
AmuseMe

bosbeer
24 december 2012, 23:19
Ik had nog nooit een recensie van Ketserr gelezen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik van de stukjes die ik hier lees met volle teugen genoten heb.
Wat mij betreft pakt hij morgen, of liever vandaag nog, de pen weer op.

Ketserr stuurt me al maandenlang elke zondag een uitgebreid privé - verslag van zijn avonturen op de zaterdag. Per 1 januari ga ik hem mijn verslagen ook per IM doorsturen en dan geven we elkaar om de week een vrijkaartje. Op die manier blijven we dan op de hoogte en houden we er ook nog eens iets aan over.

Ace2
25 december 2012, 08:45
Speciaal voor deze Eerste Kerstdag een drieluik over de verjaardag van SFL, waarbij 3 schrijvers, die mede dit forum dit jaar zo levendig hebben gehouden, hun beste kunnen laten zien. Geniet van het beste wat dit forum te bieden heeft:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=265854#post265854

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=266003#post266003

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=265945#post265945

Ace2
26 december 2012, 08:04
Speciaal voor deze Tweede Kerstdag 2 recensies van een oudgediende, die dit forum mede groot heeft gemaakt. Hij herrees ineens in 2012 uit zijn as en kreeg het publiek op de banken. Nominaties stroomden binnen en de beste recensie van de maand lag aan zijn voeten. Het leek een kwestie van tijd dat hij ook zou gaan heersen in THE FINAL COUNTDOWN 2012, maar blijkbaar was 2x uit zijn as herrijzen genoeg. Geniet nog 1x mee met deze geweldige recensies:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-(Friedrichsdorf-Burgholzhausen)-Algemeen&p=290278#post290278

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30443-Nastya-(Polska)&p=272690#post272690

Ace2
26 december 2012, 20:57

BADSLIPPERS?

Wordt het SPHINX?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3675-Sphinx&p=19948#post19948De ijsbeer die als allereerste de beste recensie van de maand won (januari 2009):

:aola::aola::aola:

De eerste winnaar van de

'Beste Recensie van de Maand'
is geworden:

:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

SPHINX

:aola::aola::aola:

Sphinx wint een vrijkaartje voor Villa Vertigo (http://www.villavertigo.de/)
De beste recensie van de maand heeft een eerste winnaar. Volgens mijn geheel eigen en ook volledig subjectieve mening heeft Sphinx de afgelopen maand de beste recensie gepost.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62053&postcount=18

Mijn motivatie:

Het verhaal van Sphinx schetst een mooi sfeerbeeld, je kan als het ware de sfeer opsnuiven, het is goed en vlot geschreven. Lang genoeg om een volledig beeld te geven, kort genoeg om te blijven boeien. Kortom, naar mijn bescheiden mening, een steengoeie recensie. Proficiat!

Om af te sluiten met een citaat uit het bericht (welliswaar ook door Sphinx zelf gejat):
"There is one word in German and I think that said it all: Wunderbar (http://www.youtube.com/watch?v=KtDfqgFiaOU), Wunderbar, Wunderbar. Wunderbar. Wunderbar"

En speciaal voor Sphinx: http://www.youtube.com/watch?v=HcOZ6xFxJqg;)

Sickboy
:wink:

Zijn recensies lezen als muzieksongs:

Sky in Wuppertal heeft al een korte onsuccesvolle periode gekend tot in april dit jaar de deuren dicht gingen. Nu is de club met een andere eigenaar opnieuw open. Met tevens een heel ander concept ivm de bekendere clubs. Even wat administratieve info voor deze racebeer zijn ervaringen van 17-11 neerzet

La proxima Vez

Die lijkt er zeker te gaan komen. Sky is een klein maar fijn clubje waar ze vooral in de hoofdzaak goede service bieden, het uiterlijk vertoon bomt niet zo. Als je een wellnesstempel wilt, of een grote club met veel keus, kom dan niet. Als je vooral lol wil maken, zowel binnen als buiten de kamers, kom dan gewoon eens langs. Voor mij was de pret afgelopen, dus aankleden sleutel inleveren. De Chef vertelde me nog dat ze in België ook een filiaal openen/gaan openen. In Helchteren als ik het goed begreep. Terug de auto in, classic 21 op en men trok een leuke vergelijking tussen wat ik vind de eigenlijke nummer 1 in de top2000 (Stairway to Heaven van Led Zeppelin (http://www.youtube.com/watch?v=lKg4g9zMeHI)) en Lil' black submarines (http://www.youtube.com/watch?v=6k8es2BNloE) van Black Keys. Een ding hebben ze iig gemeen, een langzaam begin en een rockend einde, dus draai ik ze maar achter elkaar

"Little black submarines, operator please
put me back on the line
Told my girl i'd be back, operator please
this is wrecking my mind

Oh, can it be, the voices calling me
they get lost and out of time
I should've seen it glow
but everybody knows
that a broken heart is blind
that a broken heart is blind." (BK)

Oooh...It makes me wonder
Oooh...And it makes me wonder

There's a feeling I get when I look to the west
And my spirit is crying for leaving
In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees
And the voices of those who stand looking

Oooh...It makes me wonder
Oooh...And it makes me wonder

And it's whispered that soon, if we all called the tune
Then the piper will lead us to reason
And a new day will dawn for those who stand long
And the forest will echo with laughter." (LZ)

Vaak wordt Sphinx in 1 adem genoemd met de groten van dit forum als Badslippers, Satanic Surfer, SFL en S&F, welke met hem de beste schrijvers zouden zijn. Nu gaat THE FINAL COUNTDOWN niet om de beste schrijvers, maar de best genomineerde schrijvers, al zal ik niet ontkennen dat ook ik altijd met veel plezier de verhaaltjes van Sphinx lees. Je zou dus verwachten dat Sphinx hoge ogen gooit in THE FINAL COUNTDOWN, maar niets is minder waar. Zijn klassementnoteringen zijn vreemd genoeg relatief matig, te weten: 14 (2009), 18 (2010), 13 (2011). Rekenkundig is dat wel te verklaren. Sphinx scoort nooit heel hoog met nominaties en heeft geen grote diverse fanschare (lees vriendjes die toch wel stemmen). Misschien speelt hem toch parten dat hij zich niet houdt aan de tips van Picasso1 en de grote clubs (al liep ik hem wel een keer tegen het lijf in GT) met een grote potentie aan stemmers links laat liggen. Vaak zie ik wel een verband met de nominaties en de kwaliteit van een verhaal wel. Bij Sphinx ontbreekt in mijn ogen dat verband. Ik denk inderdaad dat Sphinx tot de betere schrijvers behoort en hij kan erop rekenen dat hij ook in 2013 mijn nominaties krijgt. Gelukkig blijft deze schrijver als een sphinx onbewogen en schrijft al jaren in een constante stroom de meest hoogwaardige verhaaltjes. Misschien wisten de ijsberen in 2012 hem beter te waarderen. In de tussenstand over het eerste half jaar staat hij op een respectabele 10de plaats. Een top-10-notering is superprestatie, maar Sphinx mag van ons beter verwachten. Hopelijk heeft het tweede half jaar meer nominaties voor hem in petto gehad.
Maar, ongeacht zijn eindklassering, gaan wij nog een keer van zijn hoge kwaliteiten genieten uit een recensie over zijn favoriete club uit Bernds:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=247493#post247493

Ace2
27 december 2012, 07:14

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=264605#post264605

Ace2
27 december 2012, 21:18

BADSLIPPERS?

Wordt het BAD PRITT?

De ijsbeer die de beste recensie van de maand in oktober wist te manipuleren en een gigantische stroom aan gemanipuleerde nominaties wist binnen te halen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?820-Penelope-(Essen)-Algemeen&p=288147#post288147Hij wist met deze recensie aan te tonen dat de beste recensie van de maand manipuleerbaar was. Maar de vraag blijft of hij daarmee de beste recensie van de maand heeft veranderd of dat de beste recensie van de maand hem manipulatief heeft gemaakt?

Deze ijsbeer beweerde ons te verlaten ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31926-Bad-Pritt-has-left-the-building.&p=289475#post289475
), maar uiteindelijk later in deze topic kwam vertellen dat hij deze topic niet meer zou lezen en volgen. Dat is jammer, want dan zou hij hebben gelezen dat hij best mooie stukje schrijft. Maar blijkbaar heeft hij ook een andere kant. Blijkbaar heeft hij ook een kant die graag het bloed onder de nagels van anderen vandaan haalt. Natuurlijk zal Bad Pritt beweren dat het niet aan hem ligt, maar dat iedereen tegen hem is. Mijn grootvader van de grote vaart zei vroeger altijd tegen mij: “als je altijd ruzie hebt, zal het in elk specifieke geval uiteraard aan de anderen hebben gelegen, maar je moet je wel afvragen waarom dat dan altijd met jou is.” En ik luisterde met open mond naar grootvader’s wijsheden. Bad Pritt moet doen wat hij wil en misschien schept hij er genoegen in om ijsberen tegen de haren in te strijken (vaak blijken deze ijsberen wel in de club hele aardige ijsbeertjes te zijn) en haalt hij zijn kick uit al die discussies. Maar het leidt ook de aandacht af van zijn mooie stukjes:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=247523#post247523

Dalton
27 december 2012, 21:39
Jou GROOTVADER is(was) een wijs man ACE2,het blijkt ook nog eens erfelijk te zijn.

Ace2
28 december 2012, 07:27

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=258759#post258759

Ace2
28 december 2012, 21:29

BADSLIPPERS?

Wordt het RUDI_NL?

Rudi_NL werd vorig jaar verrassend vierde en won daarmee het dikverdiende vrijkaart. De verrassing zat ‘m niet zo zeer dat hij niet goed zou kunnen schrijven, maar omdat hij niet bekend stond/staat als een veelschrijver. Maar als hij schrijft dan wordt er ook wel wat geschreven. Daar is hij in 2012 mee door gegaan, wat hem na een half jaar op een voorlopige achste plaats heeft gebracht. Wellicht heeft de tweede helft van het jaar nog meer goeds voor hem in petto.

Der Rudi duikt overal op: PHG, LR, Samya en diverse gangbangs. Hij weet daarbij op een zeer structurele wijze ons in kennis te stellen van zijn belevenissen. Mijn oude leraar Nederlands zou Rudi_NL een pluim geven voor goede opbouw en de juiste rubricering van zijn recensies. Het oogt allemaal erg overzichtelijk (zelfs bij een gangbang):

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31673-Mega-gangbang-Saskia-Farell&p=286137#post286137

Maar het is niet alleen overzichtelijk. Zijn recensies zijn leuk en informatief om te lezen en daarom weet hij vaak te scoren. Hij schrijft niet overdreven veel, maar als hij pent dan duurt het niet lang of iemand maakt er in de beste recensie van de maand melding van, waarna de nominaties vanzelf volgen. Het is dan ook niet vreemd dat Rudi_NL kanshebber is in THE FINAL COUNTDOWN 2012. Mocht het tweede half jaar qua nominaties tegen vallen dan hebben wij in ieder geval van zijn recensies nogmaals kunnen genieten:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=294323#post294323

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=288099#post288099

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=279101#post279101

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Köln)-Algemeen&p=264018#post264018

Ace2
29 december 2012, 07:01

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8474-Partytreff-Dorsten-Dorsten-Beckenkamp-22-Algemeen&p=271969#post271969

Ace2
29 december 2012, 12:40
Morgenvroeg wordt de tussenstand na 9 maanden tellen op het forum geplaatst. De tekst begint met de woorden:

HE IS BACK....................

Ace2
29 december 2012, 22:16

BADSLIPPERS?

Wordt het Vrije Jongen?

Vrije Jongen ken ik niet persoonlijk. Dat komt vooral door mijn eenkennigheid dat ik niet zo vaak buiten de stadsmuren van GT kom. “Wat de ijsbeer niet kent dat neukt ie niet” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Toch zijn er wel overeenkomsten tussen mij en Vrije Jongen :eek: . Wij blijken beiden al zo’n 17 jaar actief te zijn als hoerenlopers of zoals hij het zelf zou zeggen dat hij 17 jaar clubs bezoekt. Dat brengt een hoop ervaring met zich mee. Ik heb er niets van geleerd, maar Vrije Jongen vast wel. Wat ik mij afvraag of Vrije Jongen dezelfde ijsbeer is die jaren geleden als VJ actief was op Hookers. Als dat het geval is ben ik hem nog iets verschuldigd.

Zijn favorietjes tref je aan in Accapulco, GT, Babylon, alsmede in Freude. Hij weet ons daarover op onderhoudende manier te berichten. Dat komt tot uiting door zijn elfde positie in de voorlopige ranglijst na een half jaar. Maar zijn schrijfkwaliteiten beloven meer. Badslippers is gewaarschuwd.
Wat ik zo goed vind aan Vrije Jongen is dat hij zich vaak laat zien in allerlei discussies en topics. Zijn mening uit hij dan wel niet zo uitgebreid, maar zo wordt het forum wel kwalitatief gevuld.
Echter niet zijn mening is grootste bijdrage aan dit forum, als wel zijn recensies die erin gaan als zoete koek. Lees mee en geniet:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=265061#post265061

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=265039#post265039

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=270647#post270647

noglangnietuitgewandeld
30 december 2012, 07:04
Wat ik mij afvraag of Vrije Jongen dezelfde ijsbeer is die jaren geleden als VJ actief was op Hookers.

Nee, dat is iemand anders. Ik ken beide heren.

Ace2
30 december 2012, 08:07
Morgenvroeg wordt de tussenstand na 9 maanden tellen op het forum geplaatst. De tekst begint met de woorden:

HE IS BACK....................

He is back. Badslippers staat na het tellen van 9 maanden weer bovenaan. Toegegeven het is nipt, het is erg nipt. Het zal welgeteld 1 of 2 nominaties schelen. Daarom heb ik mijn familie richting Center Parcs gestuurd om de stemmen na te tellen. Badslippers en Satanic Surfer wisselen om de week stuivertje en het kan zo maar zijn dat als ik 2 weken oktober heb geteld dat Satanic Surfer weer bovenaan staat.

De nummer 3 blijft redelijk in het kieloog van de 2 eerste kemphanen, maar het verschil begint iets uit te lopen. Ace2 zal echter meer moeite hebben om Rudi_NL en SFL van zich af te houden.

Niets is zeker in THE FINAL COUNTDOWN 2012, maar na 9 maanden tellen kennen wij de volgende voorlopige tussenstand:

Badslippers
Satanic Surfer
Ace2
Rudi_NL
SFL
MichelJ
Ketserr
IamLoney
Boy69
Rob45
Sphinx
Vrije Jongen
NLNU
Masseurke
AmuseMe
Gert-Jan
BergM550
Lustman
Bosco
Seks&Fun
Dolfie
NoelCitroen
Janssen
NikXXX
Dalton

Let wel, dit is een voorlopige tussenstand. Er kan nog veel gebeuren. De praktijk is dat je met 1`of 2 goed genomineerde recensies vanuit het niets zo tegen de top-10 aan kunt komen. Daarna wordt het wel wat moeilijker, maar de verschillen in de top-10 zijn weer klein.

Ace2
31 december 2012, 16:22
Het tellen is afgelopen. De eindstand is bekend. Het is bekend wie de opvolger van Badslippers wordt of dat hij wederom zijn titel prolongeert. Maar alvorens wij dat bekend maken, geven wij eerst andere lijstjes over 2012 weer. Maar niet voordat ik vertel dat een stier op de laatste dag flink heeft huisgehouden. Dat het verschil tussen de nummer 1 en 2 minimaal is. Dat er een Guus Geluk is. Ook kennen wij een verrassende nieuwkomer en staat in de top-10 een ijsbeer die bij de voorlopige tussenstand na 9 maanden tellen nog niet in de top-25 stond. Helaas komt een veel genoemde ijsbeer niet in de top-10 voor.

Badslippers
31 december 2012, 16:41
Het tellen is afgelopen. De eindstand is bekend.

Wat is dat nu weer voor kolder, "De eindstand is bekend". Het jaar duurt nog 6 uur en 20 minuten. Dan kan er nog veel gebeuren. En wie is die stier die op de LAATSTE DAG heeft huisgehouden. P1 heeft niet eens een stem uitgebracht laat staan een recensie geschreven.

Dat betekent dat we net als vorig jaar de telcapaciteiten van boekhouder Ace2 in twijfel moeten gaan trekken. En dat betekent weer dat er snel iemand moet gaan tellen ter controle. En dat betekent weer dat die persoon geen oud/nieuw kan gaan vieren.

Kortom, 2012 eindigt waar het mee begon. "Wie is er nog te vertrouwen" nu zelfs de voorzitter van de "Final Countdown" het niet zo nauw neemt. Nog 6 uur en 19 minuten te gaan . . . Wie schrijft de alles bepalende recensie op de valreep.

Jansen
31 december 2012, 17:19
Natuurlijk is de eindstand al bekend dat was al voor dat je dit draadje opende.

Ik kreeg een IM ( weet niet of hij al gelezen is door .... maar daar stond ik bij de eerste 8 van dit jaar geteld door een ijsbeer die alles van het jaar meegenomen heeft en nu dus 23 Haha) :gruebel:
haha wat een gerommel maar ik heb gezegd dat ik mijn kaart ter beschikking zou stellen net als hoopte ik SFL,ACE2 en Badslippers die het al beloofd had,
dus Ace stop hem in je hol en ren maar een keer door GT met je bonbons in je badjas.:biggrin:

Ik wens je nog een fijne jaarwisseling achter de computer :smile2:

Ricardo Banana
31 december 2012, 17:41
Ik geef Iamlonely alle punten omdat hij up coming is en natuurlijk misschien krijg ik dan ook nog wel wat smeergeld van hem. Helaas dank zij mij is hij hier gaan schrijven. Haha

Ace2
1 januari 2013, 01:48
Elke maand nomineren wij ijsberen die goede recensies hebben geschreven. Maar wie heeft de meeste nominaties gekregen?

Satanic Surfer: 400
Badslippers: 339
SFL: 279
Ace2: 260
MichelJ: 218
Vrije Jongen: 196
Bad Pritt: 191
Gert-Jan: 179
NLNU: 165
Janssen: 155
Rob45: 147
Dalton: 146
Sphinx: 145
Bosco: 146
MegaBoob: 134
S&F: 129
Rudi_NL: 125
Boy69 en Costana: 114
Wijze Grijze: 111
MDWDV en Ketserr: 86

Maar zegt dit iets over de kwaliteit van de nominaties en de daarmee samenhangende recensies?

Ace2
1 januari 2013, 01:52
Wat is dat nu weer voor kolder, "De eindstand is bekend". Het jaar duurt nog 6 uur en 20 minuten. Dan kan er nog veel gebeuren. En wie is die stier die op de LAATSTE DAG heeft huisgehouden. P1 heeft niet eens een stem uitgebracht laat staan een recensie geschreven.

Dat betekent dat we net als vorig jaar de telcapaciteiten van boekhouder Ace2 in twijfel moeten gaan trekken. En dat betekent weer dat er snel iemand moet gaan tellen ter controle. En dat betekent weer dat die persoon geen oud/nieuw kan gaan vieren.

Kortom, 2012 eindigt waar het mee begon. "Wie is er nog te vertrouwen" nu zelfs de voorzitter van de "Final Countdown" het niet zo nauw neemt. Nog 6 uur en 19 minuten te gaan . . . Wie schrijft de alles bepalende recensie op de valreep.

Lees en gij zult weten:

Ace2
1 januari 2013, 01:55
Natuurlijk is de eindstand al bekend dat was al voor dat je dit draadje opende.

Ik kreeg een IM ( weet niet of hij al gelezen is door .... maar daar stond ik bij de eerste 8 van dit jaar geteld door een ijsbeer die alles van het jaar meegenomen heeft en nu dus 23 Haha) :gruebel:
haha wat een gerommel maar ik heb gezegd dat ik mijn kaart ter beschikking zou stellen net als hoopte ik SFL,ACE2 en Badslippers die het al beloofd had,
dus Ace stop hem in je hol en ren maar een keer door GT met je bonbons in je badjas.:biggrin:

Ik wens je nog een fijne jaarwisseling achter de computer :smile2:

Ik weet niet wat die ijsbeer geteld heeft? Misschien alleen het totaal aantal nominaties? Als hij iets beter had geteld dan had hij geteld dat je daar tiende was geworden (zie bovenstaande lijst).

Die plaats 23 had betrekking op de voorlopige tussenstand na 9 maanden tellen.

Dalton
1 januari 2013, 07:07
Nee ACE2 dat geloofd niemand dat DALTON op de 25ste plaats staat zo'n miserabele tikker en lapzwans en mij dan een im stuurt met de mededeling dat ik op de 30ste december de eerste plaats heb bereik en daarmee BADSLIPPERS heb verdreven van de eerste plaats.
Nu weet ik ook al wat je gaat zeggen: DROMEN ZIJN BEDROG : en daar hebben ze een liedje over geschreven vraag het maar aan de REESBEER.
Ja heren ijsberen en zo werd ik wakker in het nieuwe jaar om 8 uur,omdat mijn tong aanvoelde als een lap rundleer door de blue-label
en mijn stad zodoende de komende 2 uur zonder water komt te zitten dus na 10 uur komt er pas water uit de leiding en nu even mijn dorst lessen om dan weer vlug het warme nestje in te duiken.
Hierbij wens ik jullie allemaal een gelukkig en voorspoedig 2013.

Ace2
1 januari 2013, 08:07
Maar zegt dit iets over de kwaliteit van de nominaties en de daarmee samenhangende recensies?

De kwaliteit van de nominaties en recensies wordt bepaald door het gemiddeld aantal nominaties in relatie tot het aantal genomineerde recensies (minimaal 5). Dat geeft het volgende beeld:

Jack42: 7,80
Ace2: 7,03
IamLoney: 6,91
Egon, Dr, Rammler: 6,63
Cupido: 6,57
Bosco: 6,35
Little Joe: 6,20
AmuseMe: 6,17
MichelJ: 6,09
Rob45: 5,88
SaverSexer: 5,86
Dalton: 5,84
WervelWind: 5,80
Vrije Jongen: 5,76
MDWDV: 5,73
Boy69: 5,70
SFL: 5,69
Badslippers: 5,65
Satanic Surfer: 5,26
Sphinx: 5,18

En wat heb je aan die zogenaamde nominatiekwaliteit?

Badslippers
1 januari 2013, 11:51
Wat is dat nu weer voor kolder, "De eindstand is bekend". Het jaar duurt nog 6 uur en 20 minuten.

Lees en gij zult weten:

Eerlijk is eerlijk. Die cententeller is niet voor één gat te vangen en heeft aan alles gedacht.

Dat betekent dat we net als vorig jaar de telcapaciteiten van boekhouder Ace2 in twijfel moeten gaan trekken.

Nee, laten we dat maar niet doen. Effe mijn persoonlijke DB gecheckt en ik zal de voorzitter van "TFC" geruststellen. Slechts graduele afwijkingen.

Ace2
1 januari 2013, 12:17
Eerlijk is eerlijk. Die cententeller is niet voor één gat te vangen en heeft aan alles gedacht.

Nee, laten we dat maar niet doen. Effe mijn persoonlijke DB gecheckt en ik zal de voorzitter van "TFC" geruststellen. Slechts graduele afwijkingen.

Poefffffffffffffffffffffffffffffffffff, daar ga ik door het oog van de naald. Vannacht onrustig liggen woelen, niet geslapen, gesnauwd naar mijn kinderen en enorme zweetvlekken onder de oksels ("Wat ruik ik toch?" vraagt mijn vrouw zich vertwijfeld af "Heeft de kat weer tegen de gordijnen gepiest?
Ik kan weer door met mijn leven, maar eerst even douchen.....................................

Jansen
1 januari 2013, 12:19
Ik weet niet wat die ijsbeer geteld heeft? Misschien alleen het totaal aantal nominaties? Als hij iets beter had geteld dan had hij geteld dat je daar tiende was geworden (zie bovenstaande lijst).

Die plaats 23 had betrekking op de voorlopige tussenstand na 9 maanden tellen.

Dag Ace ( eerst een gelukkig nieuwjaar )

Jou vraag in een IM naar mij vandaag hoe en wie de teller mij op plaats 8 had gezet heb ik doorgespeeld naar deze superbekende ijsbeer die niet genoemd wil worden.

Ik wist niet dat je zo snel op de kast zit door deze vraag per IM te stellen Haha maar omdat iemand mijn IM openbreekt zal dit wel inmiddels bij je zijn. haha.

Dat ik niet per IM reageer is dus ook omdat die toch meteen van mij op straat liggen en anders krijg ik vandaag nog te horen dat ik hier ook de Jury beinvloed haha.

Nee ik vind dat je het goed hebt gedaan en sportief maar durf dit niet per IM te sturen anders schrijven dadelijk Badslippers ,Bosco ,MichelJ en BigLidl dat we contact hebben via de IM Haha.

Succes met je zeer onvolgbare telwijze en met je vriendinnetjes in GT.

Ace2
1 januari 2013, 12:19
De kwaliteit van de nominaties en recensies wordt bepaald door het gemiddeld aantal nominaties in relatie tot het aantal genomineerde recensies (minimaal 5).

En wat heb je aan die zogenaamde nominatiekwaliteit?

De nominatiekwaliteit (aantal nominaties / genomineerde recensies) wordt vermeerderd met de thankskwaliteit (aantal thanks / aantal gethankte recensies), waarna het totaal wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die iemand hebben genomineerd. Daaruit volgt THE FINAL COUNTDOWN.

Maar voor wij naar THE FINAL COUNTDOWN 2012 gaan, gaan wij eerst eens een vrijkaartje weggeven………………………………………………………………………….

LittleJoe
1 januari 2013, 12:54
7. Little Joe: 6,20

were the f*ck got that from :eek:

:eek: moet toch effe een bril opzetten, dacht ergens misschien op 375 of zo uit te komen

Nu ik ga de formule niet kontroleren op zijn waarde, maar ik ben slechts sinds kort een kleine ijsbeer en had dit dus totaal niet verwacht.
Daarom dat ik niet meegedaan heb met
HET WEDKANTOOR VAN ACE2: win een vrijkaartje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje)Ken de meeste schrijvers niet en wegens veel te laat op het jaar interseerde me het eigenlijk dan ook veel, behalve de leuke bekvechterij die ik wel geamuseerd volgde.

Ace2
1 januari 2013, 13:19
were the f*ck got that from :eek:

:eek: moet toch effe een bril opzetten, dacht ergens misschien op 375 of zo uit te komen

Nu ik ga de formule niet kontroleren op zijn waarde, maar ik ben slechts sinds kort een kleine ijsbeer en had dit dus totaal niet verwacht.
Daarom dat ik niet meegedaan heb met
HET WEDKANTOOR VAN ACE2: win een vrijkaartje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje)Ken de meeste schrijvers niet en wegens veel te laat op het jaar interseerde me het eigenlijk dan ook veel, behalve de leuke bekvechterij die ik wel geamuseerd volgde.

Dit is nog niet de definitieve ranglijst. Het tellen gaat pas nu beginnen.......................................... ..............

Sphinx
1 januari 2013, 15:32
Dit is nog niet de definitieve ranglijst. Het tellen gaat pas nu beginnen

Dan gaat deze racebeer even naar de kapper om de lange baard die hij inmiddels heeft gekregen wat bij te laten knippen. Goeie genade met dit verschroeiend tempo is ons telraam vast tussen pasen en pinksteren klaar :gruebel:

Ace2
1 januari 2013, 16:15
De nominatiekwaliteit (aantal nominaties / genomineerde recensies) wordt vermeerderd met de thankskwaliteit (aantal thanks / aantal gethankte recensies), waarna het totaal wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die iemand hebben genomineerd. Daaruit volgt THE FINAL COUNTDOWN.

Maar voor wij naar THE FINAL COUNTDOWN 2012 gaan, gaan wij eerst eens een vrijkaartje weggeven………………………………………………………………………….

Traditiegetrouw gaat de beste recensie van de maand over de ijsbeer die de “beste” recensie heeft geschreven. Als je de titel heel letterlijk neemt dan zou niet de ijsbeer, maar de recensie centraal moeten staan. Als wij naar de best genomineerde recensies uit 2012 kijken komen wij tot de volgende ranglijst.

1. 23 nominaties:
NLNU in het Verre Oosten: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31327-Thailand-Philippijnentrip-september-2012&p=281992#post281992

2. 22 (gemanipuleerde) nominaties:
Bad Pritt in Penelope: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?820-Penelope-(Essen)-Algemeen&p=288147#post288147

3. 18 nominaties:
BS in Magnum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=252262#post252262
Sonny is back en wel in Oase: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-(Friedrichsdorf-Burgholzhausen)-Algemeen&p=290278#post290278

4. 16 nominaties:
SFL in Bangkok: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31855-SFL-in-Bangkok&p=288480#post288480
Ketserr in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30578-Geile-Tijden-Januari-2012&p=248740#post248740

5. 15 nominaties:
MichelJ op zijn verjaardag in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=255997#post255997
Jack42, 2 dagen in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=276967#post276967

6. 14 nominaties:
Ace2 in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30578-Geile-Tijden-Januari-2012&p=252050#post252050
Ace2 in GT met zijn double dip in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30579-Geile-Tijden-Februari-2012&p=253558#post253558
NoelCitroen in Dorsten : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8474-Partytreff-Dorsten-Dorsten-Beckenkamp-22-Algemeen&p=271969#post271969

7. 13 nominaties:
Badslippers met zijn karakterbeschrijvingen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13710-Uw-meeste-gewaardeerde-schrijver&p=258930#post258930
SFL over zijn eigen verjaardag in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=265854#post265854
Badslippers op de verjaardag van SFL in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=266003#post266003
MichelJ in PHG met Rebecca: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=277240#post277240
MichelJ in Frankfurt en Oekraine: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3108-Oekraïne&p=270690#post270690
Badslippers over de dip van LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=273381#post273381
Badslippers op het feest in oktober te LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=285116#post285116
Ace2 aan de rol met blonde Thaise (?) Carly: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32831-Carly-(Half-Thais-Half-Duits)&p=295493#post295493
Jansen over de doodsteek in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=278972#post278972

8. 12 nominaties:
Badslippers in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!&p=277607#post277607
MDWDV, met zijn maatje SaabieJojo in GD: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=279630#post279630
Bad Pritt in Aca: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=247523#post247523
BergM550 in Palace: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1250-The-Palace-(Frankfurt)-Algemeen&p=251058#post251058
Jansen op de verjaardag van MichelJ in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=255964#post255964
MichelJ in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=266922#post266922
Chucky99 in de Zevende Hemel: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=270309#post270309
Ace2 met Larissa: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25534-Larissa-(Rumänien)-ex-PHG&p=274526#post274526
Wijze Grijze in La Luna: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6302-La-Luna-Moers&p=289223#post289223
Badslippers in de Huiskamer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=290141#post290141
MichelJ tevreden terug in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=294154#post294154

9. 11 nominaties:
SaabieJojo, met zijn maatje MDWDV, in GD: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=279609#post279609
SFL in YY: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=247623#post247623
Jack42 in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30578-Geile-Tijden-Januari-2012&p=250705#post250705
Bosco op The White Party van PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=252693#post252693
Ketserr in GT (maart): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30580-Geile-Tijden-Maart-2012&p=256099#post256099
Ace2 op de Spring Party van GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30580-Geile-Tijden-Maart-2012&p=259179#post259179
Dalton in GD: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=266866#post266866
SS In Sharks (mei): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=267136#post267136
SFL in YY: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=267576#post267576
Picasso1 die in mei al bezig was met THE FINAL COUNTDOWN en wel in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=268423#post268423
Chucky99 in Dorsten: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8474-Partytreff-Dorsten-Dorsten-Beckenkamp-22-Algemeen&p=272291#post272291
SFL in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=275138#post275138

Om een lange lijst samen te vatten: NLNU heeft met zijn schitterende Thailand-epos 23 nominaties binnen gehaald en daarmee een welverdiend vrijkaartje. Zoals hij zelf al aankondigde wachten wij geduldig af hoe zijn Thailand-relaas in 2013 zal zijn. Ik ga er al goed voor zitten.

En dan kan nu het definitieve aftellen beginnen.......................................... ..................

Ace2
1 januari 2013, 19:10
En dan kan nu het definitieve aftellen beginnen.......................................... ..................

Uit de meer dat 20000 nicknames is een select groepje ijsberen gekomen die ons op regelmatige basis heeft onderhouden met schitterende recensies. Hun beloning is een velbegeerde nominatie. En als wij dan al die nominaties volgens de Regeltjes van Ace2 in een pan roeren dan komt daar THE FINAL COUNTDOWN 2012 uit. THE FINAL COUNTDOWN 2012 bestaat uit de 30 best genomineerde ijsberen van 2012. Dat wil niet zeggen dat ijsberen die niet in de lijst staan geen goede bijdrage aan dit forum hebben gedaan. Daarom krijgen een speciale vermelding: Phea, Willie69, Beron, Picasso1, JWayne, RicardoBanana, Giggln, NikXXX, BeNijsBeer, WerwelWind, SaverSexer, Shyman, Jack42, Pistole Pete, egon Dr. Rammler, Ascari, Costana, SaabieJojo, Cuties, Chuckie99, JoviBeer, Teiresas, Lapagne, Snor, ClubSport, KoekKoek, LittleJoe, Bosbeer, ILTG, DennisW en nog veel en veel meer.

Ik zou zeggen, geef hen een welverdiend applaus.

Zij hebben, ondanks hun geweldige recensies, helaas de top 30 niet gehaald. Wie wel de top-30 hebben gehaald zijn………………………………………………………………………

Ace2
1 januari 2013, 22:57
Uit de meer dat 20000 nicknames is een select groepje ijsberen gekomen die ons op regelmatige basis heeft onderhouden met schitterende recensies. Hun beloning is een velbegeerde nominatie. En als wij dan al die nominaties volgens de Regeltjes van Ace2 in een pan roeren dan komt daar THE FINAL COUNTDOWN 2012 uit. THE FINAL COUNTDOWN 2012 bestaat uit de 30 best genomineerde ijsberen van 2012.

Wie wel de top-30 hebben gehaald zijn………………………………………………………………………

Als je van meer dan 20000 nicknames in de top-30 terecht kunt komen dan is je een prestatie waarmee je thuis kunt komen.

30. Cupido: 177 punten;
29. NoelCitroen: 182 punten;
28. Dolfie: 184 punten;
27. Dalton: 185 punten;
26. MegaBoob: 187 punten;
25. Zeppos: 189 punten;
24. Amuseme: 200 punten;
23. Masseurke: 204 punten;
22. Jansen: 207 punten;
21. Gert-Jan: 211 punten.

Wij buigen nog eenmaal met respect naar zij die de top-30 wisten te halen

Ace2
2 januari 2013, 06:50
Als je van meer dan 20000 nicknames in de top-30 terecht kunt komen dan is je een prestatie waarmee je thuis kunt komen.

Wij buigen nog eenmaal met respect naar zij die de top-30 wisten te halen

Kun je met een top-30-notering rustig thuis komen, met een top-20-notering verras je je vrouw als ware je een boeket bloemen meebrengt en haar belooft haar de ganse nacht te verwennen. Degenen die die verlangende oogjes van hun ega’s tegemoet kunnen zien zijn:

20. BergM550: 212 punten;
19. S&F: 217 punten;
18. Lustman: 220 punten;
17. Wijze grijze: 223 punten;
16. MDWDV: 232 punten;
15. Bosco: 238 punten;
14. NLNU: 241 punten;
13. Rob45: 252 punten;
12. Boy69: 260 punten;
11. Ketserr: 270 punten.

Wij danken nog eenmaal deze giganten voor hun geweldige recensies die hen in de top-20 brachten.

Ace2
2 januari 2013, 10:55
En dan komen wij bij de kampioenen. De ijsberen die wisten door te dringen tot de top-10. Zij die ons op een weergaloze wijze wisten te vermaken met geweldige recensies. Recensies waar wij nu nog van smullen. Van recensies die ons telkens weer naar Duitsland deden verlangen. Recensies die ons naar dit forum deden terug keren. Deze top-10-kampioenen zijn:

10. Vrije Jongen: 272 punten;
9. Sphinx: 311 punten;
8. Bad Pritt: 312 gemanipuleerde punten;
7. Rudi_NL: 321 punten.

Het is dat de prijzenpot een limiet heeft, anders hadden deze kampioenen zeker een vrijkaartje verdiend. Helaas is dat niet het geval en heeft de crisis een bodem in de schatkist van Willem2 gelegd. Daarmee zijn de vrijkaartjes niet minder gegund aan……………………………………….

Ace2
2 januari 2013, 19:05
En dan komen wij bij de kampioenen.

Het is dat de prijzenpot een limiet heeft, anders hadden deze kampioenen zeker een vrijkaartje verdiend. Helaas is dat niet het geval en heeft de crisis een bodem in de schatkist van Willem2 gelegd. Daarmee zijn de vrijkaartjes niet minder gegund aan……………………………………….

NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 6

IAMLONLEY

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31625-Wie-is-Iamlonely&p=285587#post285587

Guus Geluk heeft een alter ego op dit forum en IamLonley is zijn bijnaam in de straat. Het geluk van IamLonley is dat mijn persoontje in de top-5 is terecht gekomen. Daarmee gaat automatisch mijn vrijkaartje naar de nummer 6. Eigenlijk is de zesde plaats de meest vervelende plaats in de ranglijst. Ontegenzeggelijk heb je meer dan uitstekend gescoord, maar je grijpt normaal gesproken net naast de vrijkaartjes. Over een jaar is iedereen nummer 6 weer vergeten en als troost heb je niet eens een vrijkaartje gekregen. Je hebt er wel net aan mogen ruiken. Maar niet voor IamLonley dit nu wel een vrijkaartje ontvangt. Is dat onterecht geluk? NEEEEEEE, dat is het geluk van een kampioen.

IamLonley is de verrassing en nieuwkomer van 2012. Er werden velen namen genoemd als kanshebber voor THE FINAL COUNTDOWN 2012 of als goede schrijver die in de prijzen zou moeten vallen, maar ik ontwaarde zijn naam niet. Eigenlijk vreemd, want zijn verhaaltjes lezen als zoete honing en smaken naar meer. Daarmee ontkrachte hij alle voorspellende gaven en analyses van slimme ijsberen door met 322 punten op de zesde plaats te eindigen.

Dat wil niet zeggen dat hij geen advocaat achter zich aan krijgt, want er is natuurlijk maar 1 poor lonesome icebear.

Ondanks dat deze IamLonley al jaren in FKK-land rond snuffelt kreeg het grote publiek daar pas gedurende 2012 lucht van. Met dank aan RicardoBanana, die daarvoor eigenlijk ook een vrijkaartje voor zou moeten krijgen.
Na zijn beginescapes in YY waar hij zoals velen van ons met verliefdheid te maken kreeg, begon hij ook in Duitsland te verschijnen. Met de literaire kwaliteiten van IamLonley kon het dan ook niet lang duren alvorens daar verhaaltjes uit voort kwamen. Kon het eerste verhaaltje nog als een toevallig mooie start worden gezien, maar al snel werd het lopende band werk met een hoogstaande kwaliteit, die maar weinigen op dit forum hem kunnen nadoen. De vraag die nu nog rest is of hij dit tempo met deze kwaliteit gaat volhouden. Maar voor wij die vraag gaan beantwoorden gaan wij nog eerst van die heerlijke verhaaltjes van IamLonley lezen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=286828#post286828

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=288261#post288261

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=287219#post287219

Iamlonely
2 januari 2013, 19:54
Ik als beginnend schrijver wordt licht emotioneel van deze hulde van de enige echte loonsome icebear! Thnx Ace2 en eveneens mijn bewondering voor het vele telwerk wat jij de afgelopen tijd verricht hebt! Een 6e plaats is een mooi begin dus nu snel op zoek naar wat epo, blijven oefenen en trainen en wie weet wat 2013 brengt...

Ace2
2 januari 2013, 20:51
Ik als beginnend schrijver wordt licht emotioneel van deze hulde van de enige echte loonsome icebear! Thnx Ace2 en eveneens mijn bewondering voor het vele telwerk wat jij de afgelopen tijd verricht hebt! Een 6e plaats is een mooi begin dus nu snel op zoek naar wat epo, blijven oefenen en trainen en wie weet wat 2013 brengt...

Svp niet huilen. Dan maak je deze topic nat. Ik moet dat van Big30 altijd netjes opruimen.

Voor goede epo voor THE FINAL COUNTDOWN kun je het beste bij Picasso1 terecht. Die snapt precies hoe het werkt. Als ik het ook niet meer weet, dan bel ik hem altijd.

Je vrijkaartje is uiteraard terecht verdiend en er is genoeg ruimte voor vele lonesome icebears.

Veel plezier met je vrijkaartje.

Ace2
3 januari 2013, 06:01
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 5

MICHELJ

Het recht heeft gezegenvierd met de vijfde plaats (2011: 10 / 2010: 16 / 2009: 18) met 326 punten voor MichelJ. Het recht lacht deze sympathieke ijsbeer toe, waarvan ik nog steeds het beeld voor mij zie dat hij hamburgers en frietjes voor mij (en een of andere dame) bij McDonalds ging halen, terwijl ik in de banken van GT hing. Nonchalant riep ik dat ik de volgende keer aan de beurt zou zijn, niet beseffende dat dit de laatste keer was dat ik MichelJ in levende lijf aanschouwde. Het kleingeld dat nodig is om deze ereschuld af te lossen heb ik elk bezoek aan GT bij mij, voor het geval MichelJ toch op duikt.
Met zijn vijfde plaats heeft MichelJ recht op een vrijkaartje. Dit vrijkaartje is welverdiend, want al jaren schrijft MichelJ met grote regelmaat zijn(Roemeense) belevenissen op dit forum. Daarnaast is hij behulpzaam bij allerlei zaken op dit forum. MichelJ is de belichaming van het motto: een forum van ijsberen, voor ijsberen.

Ooit dook hij op in GT, om vandaar uit verder Duitsland in te brommeren. Wij kwamen hem tegen in LR, PHG, Samya, Oase, World, Oekraïne en weet ik veel waar nog niet meer. Bedroefd deelde hij ons mede dat het gedaan was met LR. De sfeer was met de verbannen Roemeentjes verdwenen. Hij zocht zijn heil elders, maar er kwamen minder blije en positieven berichten. Een pauze, een break hing in de lucht, maar zover kwam het gelukkig niet, want uiteindelijk kwam ook de sfeer (voorzichtig) terug in LR. En met die sfeer deed ook een opgetogen MichelJ zijn herintrede in LR. Als extraatje krijgt MichelJ een vrijkaartje voor zijn prestatie om vijfde te worden in THE FINAL COUNTDOWN 2012. Het is niet het erepodium, het is geen brons, geen zilver en geen goud. Maar de kwaliteit van zijn verhaaltjes zouden dergelijke klasseringen best mogelijk moeten maken. Lees maar:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=255997#post255997

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=266922#post266922

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3108-Oekraïne&p=270690#post270690

Badslippers
3 januari 2013, 18:07
Het recht heeft gezegenvierd met de vijfde plaats (2011: 10 / 2010: 16 / 2009: 18) met 326 punten voor MichelJ.

? ? ? ? ? ? ?

(nominaties / recensies) + (thanks / recensies) * unieke ijsberen.

En dan maar 326 punten? Hij had al 218 nominaties.

Elke maand nomineren wij ijsberen die goede recensies hebben geschreven. Maar wie heeft de meeste nominaties gekregen?

Satanic Surfer: 400
Badslippers: 339
SFL: 279
Ace2: 260
MichelJ: 218
Vrije Jongen: 196

Dalton
3 januari 2013, 19:41
? ? ? ? ? ? ?

HIER moet ik toch even ingrijpen en een verhaal vertellen over de grootvader van ACE2 welke vroeger een hutgenoot van me was op de grote vaart toen we nog met een kerk-boot naar china en japan gingen.
Het was in een bordeel in SJANGHAI waar hij me over zijn kleinkind vertelde dat de toepasselijke naam van ACE2 had en hem beloofd heeft nooit en te nimmer te liegen over wat dan ook en altijd eerlijk te zijn.
Het kan natuurlijk ook wezen dat hij teveel aan die opium-pijp had zitten trekken want 3 dagen later kwam hij pas weer bij zijn positieven.
Hij pakte toen zijn mondharmonika en heeft de terug-vaart zelfs niet meer gewerkt en alleen maar op dat ding zitten jengelen.
Ondanks dat hij bij de kaptein op het matje werd geroepen en hem zelfs van boord wilde zetten.
Maar de grootvader van ACE2 was een bijdehandje en vertelde hem even wat zijn rechten waren en wel dat hij vanuit ROTTERDAM vv had aangemonsterd en zo werd een kaptein door de grootvader van ACE2 weer eens netjes op zijn nummer gezet en hebben we hele dagen en nachten van zijn gejengel op die vervloekte mondharmonika moeten genieten.
Dat wil dus zeggen dat het kleine jongetje ACE2 die inmiddels is uitgegroeid tot een geweldige kerel met eenzelfde harmonika als zijn grootvader nooit de boel zal manipuleren of veranderen voor zijn vrienden en medemensen en daarom moeten we heel zuinig op deze geweldige kerel zijn die toch maar weer een hoop vrije tijd heeft gestoken in zijn stokpaardje.
Je kunt beter even bij hem langsgaan en je excuses aanbieden kijk dan ook even in de stal of hij zijn stokpaardje aan het berijden is want je weet maar nooit met zo'n afstammeling van een echte zeeman.
Zijn grootvader was dan helemaal gek van het paardje rijden in dat chinese bordeel in SJANGHAI,zoiets blijft altijd in je genen zitten en tevens de voorkeur voor de aziatische dames.
Iemand zwart maken op dit forum is een klein kunstje BADSLIPPERS maar om je ongelijk toe te geven is van grootte klasse,nu je de achtergrond van zijn losbandig leven een beetje weet want ACE2 kan daar echt helemaal niks aan veranderen omdat het nu eenmaal in zijn bloed zit en de drang om zich uit te leven op zo'n lekker THAIS of CHINEES meisje niet kan verlogenen
.

sofaking
3 januari 2013, 20:26
HIER moet ik toch even ingrijpen en een verhaal vertellen over de grootvader van ACE2 welke vroeger een hutgenoot van me was op de grote vaart toen we nog met een kerk-boot naar china en japan gingen.
Het was in een bordeel in SJANGHAI waar hij me over zijn kleinkind vertelde dat de toepasselijke naam van ACE2 had en hem beloofd heeft nooit en te nimmer te liegen over wat dan ook en altijd eerlijk te zijn.
....
.
Het begint er dus sterk op te lijken dat deze man (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1383986/2012/01/23/Gokchinees-Zheyun-Ye-teruggevonden-in-China.dhtml) achter de schermen aan de final countdown vrouwtjes, ik bedoel, touwtjes, trekt.

Dalton
3 januari 2013, 21:21
Het begint er dus sterk op te lijken dat deze man (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1383986/2012/01/23/Gokchinees-Zheyun-Ye-teruggevonden-in-China.dhtml) achter de schermen aan de final countdown vrouwtjes, ik bedoel, touwtjes, trekt.

Dat klopt als een zwerende vinger SOFAKING,dit wilde ik ACE2 besparen omdat het nooit leuk is wanneer je een bastaard in de familie hebt zitten maar hieruit blijkt waar ACE2 toch zijn capaciteiten als gok organisator vandaan heeft en wel van zijn grootvader die er ook voor gezorgd heeft dat deze ZHEYUN-YE het levenslicht op deze aarde te zien kreeg.
Doch deze ZHEYUN-YE heeft het verkeerde pad in zijn levensloop genomen en zodoende krijg je naar verloop van tijd toch zulke alarmerende berichten in omloop,wat alleen maar voorkomt uit het feit dat de grootvader van ACE2 het chinese vrouwtje die hij bezwangerd heeft na zijn daad nooit meer gezien heeft en alleen maar een fotootje van dat schattige zoontje in zijn knip heeft zitten.
Dan krijg je zulke wantoestanden omdat een vrouw alleen nooit een kind van de grootvader van ACE2 kan opvoeden,met dat hete bleod in zijn aderen.
Hij vertelde zijn vrouw toendertijd dat het fotootje in de knip zat om te laten zien waar je de fotootjes in moest steken toen hij die knip in china gekocht heeft voor nog geen 25 cent toendertijd.
Daardoor komt natuurlijk dat ACE2 in een beschermde omgeving is opgegroeid kijk maar eens in SCHEVENINGEN daar staat zijn ouderlijk huis nog steeds op een groot grondgebied met een enorme muur om die grote villa met als binnenkomst een grote poort die dag en nacht bewaakt wordt.
Hij ligt aan de weg aan je linkerkant wanneer je naar het strand rijd.
Met om de 50 meter stoplichten zodat je in alle rust van dat prachtige gebouw wat achter die grote muur licht kan genieten.
Ik wilde jullie niet vertellen dat ACE2 mmiljadair is en daarom zegt het tegen niemand anders komt hij het te weten en krijg ik weer een paar moordenaars achter me aan dus mondje dicht.

Ace2
3 januari 2013, 22:11
? ? ? ? ? ? ?

MichelJ had 218 nominaties over 36 recensies met 2503 thanks bij 772 gethankte recensies en 35 unieke ijsberen die hem nomineerden, oftewel (218/36 + 2503/772) x 35 = 325,578 punten (afgerond 326).

Dalton
3 januari 2013, 22:18
MichelJ had 218 nominaties over 36 recensies met 2503 thanks bij 772 gethankte recensies en 35 unieke ijsberen die hem nomineerden, oftewel (218/36 + 2503/772) x 35 = 325,578 punten (afgerond 326).

ACE2 je bent niemand verantwoording schuldig en BADSLIPPERS moet je maar gewoon niet op reageren die is jaloers dat hij dit niet mocht doen.
Ondanks dat hij weer de kampioen allertijden wordt en wanneer de inhuldeging plaats vindt dat horen we zeker weer in 2014.

rob45
3 januari 2013, 22:40

Zoals een goede boekhouder betaamt kan Ace2 zijn cijfers onderbouwen.
Ik had niet anders verwacht.........
:rolleyes:

Badslippers
3 januari 2013, 23:14
ACE2 je bent niemand verantwoording schuldig en BADSLIPPERS moet je maar gewoon niet op reageren die is jaloers dat hij dit niet mocht doen.

Je moet die boekhouders nooit op hun blauwe ogen vertrouwen zelfs al zijn ze de mooiste van "Golden Time" en worden alle Latijns Amerikaanse vrouwtjes er naar toe getrokken als een magneet op edelmetaal. Bovendien kan het geen kwaad nu iedereen de champagne en oliebollen achter de kiezen heeft de ingekakte boel effe wakker te schudden want Dalton lag al lekker met zijn slaapmuts op zijn kop te suffen en stilletjes te genieten van die Bulgaarse zigeunerinnen die hij altijd over de vloer heeft en aan zijn leuter liggen te trekken. Maar nu is hij weer bij de les.

Kijk, ik heb beloofd dat ik mijn vrijkaart ga weggeven mocht ik in de prijzen vallen en het minst wat je dan mag verwachten is dat de ranglijst klopt. Ben blij dat er in ieder geval nog één ijsbeer bij de les is zodat we de boekhouder tijdens de algemene ledenvergadering die komende zondag in de badkuip van "LR" gehouden wordt, kunnen dechargeren. M.a.w. zie het als een eerbetoon aan deze geweldige wedstrijd die zijn weerga niet kent in de geschiedenis van het "IJBF". Toch moeten wij holmaatjes gedrag zien te voorkomen hoe lekker dat ook is. Dus als ik het goed begrijp heeft MichelJ 36 recensies geschreven met 2503 thanks bij 772 gethankte recensies. Kijk, dat is voor een eenvoudige boerenlul als ik toch niet meer te volgen. Het is al geweldig dat er iemand is die dat allemaal telt maar daar zal Ace2 weer die dekselse Thaise meiden voor hebben gebruikt en wat dacht je wat dat aan pepermuntbollen heeft gekost. Zou trouwens een mooie prijsvraag zijn geweest om een additionele vrijkaart te kunnen scoren. "Hoeveel Lustbonbons deelt Hercules gedurende het neukseizoen uit aan de dame sin Golden Time". Maar genoeg slap geleuterd, we zij weer helemaal bij de les en nu ga ik me effe lekker aftrekken op die dikke memmen van Denise Milano
http://www.fhm.com/imgs/307/409/0/original/Main200909221020290213337_denise-milani.jpgx

Dalton
3 januari 2013, 23:29
Wat een mooie bomen groeien daar bij jou in de tuin BADSLIPPERS,ik hou me graag aanbevolen als tuinman bij jou,omdat ze steeds op tijd de juiste voedingsstoffen binnen krijgen.

Badslippers
3 januari 2013, 23:33
Wat een mooie bomen groeien daar bij jou in de tuin BADSLIPPERS,ik hou me graag aanbevolen als tuinman bij jou,omdat ze steeds op tijd de juiste voedingsstoffen binnen krijgen.

Wat dacht je als dat mokkeltje de voedingsstoffen van Megaboob te slikken krijgt. Dan groeien die meloenen als kool. Want MB heeft altijd een enorme lading als ik zijn recensies lees. Denise Milano is echt een lekker grietje voor onze specialist in grote koplampen.

Megaboob
4 januari 2013, 00:08
Kijk, Badslippers weet wel degelijk wat lekker is! Denise is zeker een megaboob-meisje! stuur maar langs!!!!!

Ace2
4 januari 2013, 06:01
Dus als ik het goed begrijp heeft MichelJ 36 recensies geschreven met 2503 thanks bij 772 gethankte recensies. Kijk, dat is voor een eenvoudige boerenlul als ik toch niet meer te volgen.

MichelJ is 218 keer genomineerd voor 36 recensies. Daarnaast is hij tot en met 31 december 2012 2503 keer gethanked bij 772 recensies. De gethankte recensies staan los van de genomineerde recensies, maar vormen wel een basis voor de waardering die een ijsbeer krijgt. Nominaties worden veel minder snel gegeven en slechts door een beperkte groep ijsberen en in de wetenschap dat iemand een vrijkaartje kan worden gegund. Thanks worden door veel meer ijsberen gegeven en ook weer gemakkelijker. Door thanks in de formule op te nemen (en evenveel waarde als de nominaties te geven) krijgt een ijsbeer een bredere basis voor zijn positie in de ranglijst.

Ace2
4 januari 2013, 06:03
De vierde plaats: Ace2 met 397 punten.

Ace2
4 januari 2013, 06:04
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 3

SFL

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16194-Wat-over-mezelf&p=114799#post114799

SFL (toen nog bekend als SmokingFetishLover), de winnaar van de allereerste FINAL COUNTDOWN in 2009. Hem leek een gouden toekomst op dit forum verzekerd. Van toppers als Badslippers en Satanic Surfer had toen nog niemand gehoord. Wie kon de status van THE MASTERBULL nog bedreigen? Blijkbaar was hij dat zelf. Ging hij in 2009 nog aan de leiding van een roedel bulls, vanaf 2010 haakten de oorspronkelijke bulls langzaam maar zeker af en kwamen er andere soorten bulls voor terug. Wat ooit een mythische groep (Dupke zei ooit tegen mij, toen ik rond bazuinde dat ik tot KING-Bull2 was gekroond: “pas op wat je roept Ace, dat zijn echt ruige kerels”) was werd een verzamelnaam van bekende ijsberen die reeds onder een andere noemer ook al bekend waren. SFL gleed weg. Hij werd verliefd, maakte rare sprongen en zijn verhaaltjes werden meer van hetzelfde. Dat bleek ook wel in de latere edities van THE FINAL COUNTDOWN waar hij een steeds marginalere rol ging spelen: 2 (2010) en 7 (2011).

Toch hervond SFL zich. Na zijn kruistocht in het midden-oosten en het afscheid van zijn liefje herpakte hij zich. In zijn nieuwe functie dook hij overal ter wereld op, zoals Thailand en Brazilie. En wij konden mee smullen en dat deden wij dat ook met het typerende taalgebruik van THE MASTERBULL:

!!!OPGELET!!!: VOOR DE FLIKKERS, NICHTEN EN MORAALRIDDERS ONDER JULLIE; LEES NIETVERDER WANT ONDERSTAANDE TEKST KENT BITTERWEINIG CENSUUR EN BEVAT EXPLECIETE GORTIGHEID, VULGAIRE WOORDKEUZES, AANSTOOTGEVENDE GEZEGDEN, VROUWONVRIENDELIJKE STANDPUNTEN, GEVLOEK, CORRECTE BESCHRIJVINGEN VAN TAL VAN PERVERSITEITEN, RACISTISCHE VERWIJTEN, DREIGING TOT GEWELD, POLITIEKE INCORRECTIE, VERNEDERINGEN, RISICOVOLLE ACTIVITEITEN, VUILBEKKERIJ, FOUTE ZINSCONTSTUCTIES EN EEN RIJKE FANTASIE!!!

Ondanks het feit dat ik met Ace2, de almachtige King-Bull2, had afgesproken, liet de rotzak behoorlijk lang op zich wachten. Ik besloot het uit pure verveling maar op een zuipen te zetten en verplaatste op een 40minuten tijd 6 Salitos van de toog naar mijn muil. Tijdens dat zuipend tijdverdrijf kreeg ik het aangename gezelschap van een Duits lachebekkend mormel. Niet meteen de mooiste stoot in GT, maar wel een gezellige. In vele gevallen hoepelen de dames daar op als je binnen de 2minuten niet kenbaar maakt op de kamer te willen gaan, maar zij bleef ter mijne zijde. Over haar capaciteiten had ik nog mijn twijfels, maar de vermengde tequila in het bier maakte mijn brein wazig en ik was overigens toch zo heet als een Leuvense kachel. Zodus verdween ik met haar in een blokhut!

Ook nomi van mij voor het Satanistische gordeldier

PHG ervoer ik weer als vanouds. Nog maar 3 meter mijn intrede gedaan door de bar en al door 6 mokkels vastgegrepen. Ik kreeg weer meteen dat arrogante attitude over me heen en dacht, who is popular? Natuurlijk is het allemaal één grote klucht, maar het geeft je een zalig gevoel door de dopamine die in je kop vrij komt en welke vent geniet daar nu niet van. Wat de mokkels betreft…

...........En toen stak ze af met een anekdote over Living Room in vroeger tijden. Ze zei dat er toen een roddel in omloop was dat Sonny en ik daar enkele mokkels voor ons hadden werken. Ik schoot in een bulderlach, want dit was weer iets nieuws… Ze hebben me daar ook al eens een keertje versleten voor cokedealer, maar dat ik nu ook al een pooier geweest ben, dat was hilarisch. Ik zie eruit als een halve mongool en dan denken die gekke wijven zoiets… Moet je niet vragen wat een pussy’s de echte pooiers zijn.

Met zijn literaire terugkeer kwam ook het plezier terug. Persoonlijk vond ik het mooiste moment van SFL toen hij zijn verjaardag dit jaar vierde in PHG, terwijl de dames hem “Happy Birthday” toezongen en aan de danspaal een stripteaseact uitvoerden, waarin hij werd meegesleurd. Het was misschien wel geen appetijtelijk gezicht om een naakte SFL te zien, maar wel een mooi gezicht van een gelukkige SFL.
Het literaire hoogtepunt van SFL kwam met zijn relaas over Bangkok waar ik weinig meer kan toevoegen dan er jaloers naar te verwijzen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31855-SFL-in-Bangkok&p=288480#post288480

Buiten zijn taalgebruik werden zijn FUCK-Tours in Duitsland een begrip. Maanden van tevoren werden de data en locaties bekend gemaakt, al merkte ik dat dat nog wel eens aan verandering onderhevig was toen ik alleen het parkeerterrein van YY op reed (en net op tijd door HP001 werd gewaarschuwd dat alles was geannuleerd). Tijdens de FUCK-Tour wordt SFL trouw geflankeerd door zijn wing-man Badslippers, al is mij die functie niet helemaal duidelijk.
Maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. De verhalen werden weer als van ouds en zeker in de tweede helft van 2012 grossierde hij in nominaties die hem uiteindelijk op de eervolle derde plaats met 399 punten brachten. En dat is nog maar net. Hij moest van ver komen, maar elke telling steeg hij op de ladder der ranglijsten. Het leek erop dat hij vierde zou worden. Ace2 bleef hem telkens tenauwernood voor. En dan de laatste dag, 30 december. Mijn persoontje lag rustig op de bank, met de wetenschap de bronzen plak in handen te hebben. Ineens ontving ik een mailtje met een verwijzing dat hij (SFL) nog even een Thailand-recensie had geplaatst. Sportief, Naief (?) en nonchalant nomineerde ik mijn grote vriend en stak zelf de dolk in mijn rug (knap he). Ik had er niet op gerekend dat Picasso1 nog even zou uitroepen dat SFL eigenlijk als de beste schrijver van 2012 zou moeten worden gekroond (het wordt wel druk met al die beste schrijvers). En zo denderde THE MASTERBULL over KING-Bull2 heen en bemachtigde zijn welverdiende bronzen medaille. Het is verdiend en het is hem gegund. Maar niet alleen SFL is een winnaar. Uiteindelijk zijn wij, het lezende ijsberenpubliek, de echt grote winnaars. Wij hebben ons kunnen verlustigen aan de heerlijke verhalen van SFL:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=247623#post247623

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=265854#post265854

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=267576#post267576

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=275138#post275138

Ace2
4 januari 2013, 06:13
Je moet die boekhouders nooit op hun blauwe ogen vertrouwen

Toch moeten wij holmaatjes gedrag zien te voorkomen hoe lekker dat ook is.

Jammer dat je het niet logisch vindt dat MichelJ een vijfde plaats heeft gehaald.

SFL
4 januari 2013, 09:19
Zoveel mooie woorden van mijn waarde vriend Ace2, ik word er niet goed van.... Maar SFL is weer gelukkig en dat ziet Ace2 blijkbaar graag!
Ik had niet eens gedacht van in de top5 of zelfs top10 te stranden, want ik was er trouwens zeker van dat ik niet zoveel nominaties had.
Maar goed, toch bedankt voor de bronzen plak... Ik zal het ding meenemen naar het Heilige land en aan mijn strijdmakkers tonen om hen duidelijk te maken dat ik ook in het wegrottende Europa een grote held ben, die ooit de leider was van The Bulls en in de toekomst een machtig leider van het verzet zal worden!!!!

Thanx!!!!

Willem2
4 januari 2013, 19:44
De vierde plaats: Ace2 met 397 punten.

Hoe cijfer je jezelf weg ......
Dat kan ook anders .....

:ola2: :ola2: :ola2:

:festeer:De vierde plaats: Ace2 met 397 punten.:festeer:

:ola2: :ola2: :ola2:

Daar komt de loftrompet : Onder andere de uitvinder van "Golden Time : Live from ..." , "The Final Countdown" en het "Wedkantoor van Ace2".
Producent van talloze paspoortjes en zeer lange vast wekelijkse GT-verslagen/boekwerken .....

:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
Bedankt !!!
:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:

Ace2
4 januari 2013, 23:04
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 3

SFL

En met de nummer 3 blijven er nog 2 ijsberen over, te weten: Badslippers en Satanic Surfer. Wordt Satanic Surfer de opvolger van Badslippers? Of prolongeert Badslippers zijn titel? Het was spannend. Wekelijks wisselden zij stuivertje. Dan stond Badslippers nummer 1 en dan weer Satanic Surfer. Ik durfde (ondanks dat ik mijn eigen regeltjes toch wel goed zou moeten kennen) er geen geld op te zetten wie zou winnen. Maar uiteindelijk was hun nominatie-elasticiteit (=invloed van een nominatie op het puntentotaal) zo stabiel, dat extra nominaties weinig invloed op hun totaal aantal punten meer hadden. Satanic Surfer ging marginaal aan kop en leek dan toch Badslippers te gaan onttronen. En toen kwam hij………………………………………………………..

……………………………………….Willem2 kwam uit het niets en nomineerde Badslippers voor een willekeurige opmerking. Was dit bedoeld om Badslippers te laten struikelen? Je zou het haast denken, omdat de kans klein was dat andere ijsberen mee zouden nomineren, waardoor het nominatiegemiddelde (aantal nominaties / genomineerde recensies) van Badslippers zou moeten dalen (en daarmee zijn achterstand op Satanic Surfer zou toenemen). Maar het tegenovergestelde gebeurde. Door de stabiele nominatie-elasticiteit van Badslippers had de nominatie van Willem2 geen noemenswaardige invloed op zijn nominatie-gemiddelde. Willem2 had echter Badslippers in 2012 in zijn geheel nog niet genomineerd, waardoor het aantal unieke ijsberen dat Badslippers in 2012 had genomineerd met de nominatie van Willem2 toenam en daarmee zijn puntentotaal. Wat het geheel nog erger maakte was dat Willem2 ook Satanic Surfer nog niet had genomineerd. Kortom Badslippers kreeg de meest waardevolle unieke nominatie van 2012. Zijn puntentotaal steeg, gelijk de piemel van Ketserr, boven Satanic Surfer uit. Game, set and match?

Nee, een verdwaalde ijsbeer nomineerde in zijn onschuld onder andere Satanic Surfer. Hierdoor ontstond hetzelfde effect als Willem2 op Badslippers had, in positieve zin bij Satanic Surfer. Zo heroverde Satanic Surfer zijn eerste positie weer terug. Maar Badslippers is niet voor 1 gat te vangen. Op de laatste dag der nominaties, nomineerde deze gewiekste ijsbeer zijn grote rivaal Satanic Surfer nogmaals. Hij snapt de regeltjes niet, maar weet Satanic Surfer er wel mee te laten struikelen. Omdat Badslippers dat reeds meermalen al in 2012 had gedaan en in de verwachting dat andere ijsberen het nominatiegeweld zich al achter hadden gelaten nam het nominatie-gemiddelde van SS ietsjes af en wist Badslippers op een maginaal verschil de eerste plaats te heroveren. Maar de hulptroepen van Satanic Surfer stonden klaar. In no time werd de recensie van SS enkele malen genomineerd en SS passeerde Badslippers weer. Het verschil was niet voor het blote oog waar te nemen. De klok tikte en langzaam maar zeker nam de tijd afscheid van 30 december. Was het alles daarmee gezegd. Nee, want om 23.55u klonk dan toch het nekschot…………………………………………………….

Wijze grijze
5 januari 2013, 00:24
............Verlos ons Ace. De spanning is om te snijden.

Spannender dan de Tour de Franceverslagen van Theo Koomen

Big30
5 januari 2013, 00:25
En toen kwam hij………………………………………………………..

……………………………………….Willem2 kwam uit het niets en nomineerde Badslippers voor een willekeurige opmerking. Was dit bedoeld om Badslippers te laten struikelen? Je zou het haast denken, omdat de kans klein was dat andere ijsberen mee zouden nomineren, waardoor het nominatiegemiddelde (aantal nominaties / genomineerde recensies) van Badslippers zou moeten dalen (en daarmee zijn achterstand op Satanic Surfer zou toenemen). Maar het tegenovergestelde gebeurde.
Ik wil nogmaals diep respect uitbrengen voor Ace2 en de manier waarop hij weder deze Final Countdown tot zo een groot suc6 weet te brengen!
Nochtans zou ik willen opmerken dat Willem2 toch nooit als objectief kan hebben, door een gewaardeerd wat heet zeer gewaardeerd lid namens Badslippers te nomineren deze zou kunnen laten struikelen???

Mocht het zo zijn dat een positief bedoelde nominatie een wellicht onbedoeld negatief neveneffect kan hebben (wat men nooit kan uitsluiten!) dan zou ik Ace2 willen verzoeken daar waar positief in positieve zin is bedoeld dit ook zo in de puntentelling mee te nemen. Uiteraard ook omgekeerd dan wel andersom. Niet dat dit effect ook maar bij benadering invloed zal/kunnen hebben op de einduitslag (vergeet niet alle match en correctie factoren!), maar punt is zeker wel dat we in dit topic niet graag "goedkope en onverdiende kritiek" zien verschijnen als het gaat om het in deze bepaald meer dan gemiddeld bedoelde serieuze nominaties!!!

Zouden we dit effect (d.i. het niet bedoelde omgekeerde multiplier effect) wel meenemen in de einduitslag dan zou dat een pure vervalsing zijn! In concreto zeg ik dus dat we ons meer dan gelukkig mogen (nee moeten!) prijzen met een Jury als Ace2 die ons niet alleen door de donkere tijden van de Kerst heeft geleid maar ons ook heeft voorzien van een meer dan zwak flikkerend licht welke bottom-line ons alle de gewenste sterke kleur schakeringen geeft die ons allen zal realiseren dat het nekschot .................................................. .......................... .

Teiresas
5 januari 2013, 01:10
.... Werd toegebracht door P1....

Dalton
5 januari 2013, 01:30
Toch wel leuk dat BIG zo mooi aan het draaien is nu nog een rieten rokje met een krans van bloemen om zijn nek,dan wordt hij meteen het toppertje in HAPPY met PATER JANSEN als zijn pooier.

Ace2
5 januari 2013, 08:02
Nochtans zou ik willen opmerken dat Willem2 toch nooit als objectief kan hebben, door een gewaardeerd wat heet zeer gewaardeerd lid namens Badslippers te nomineren deze zou kunnen laten struikelen???

Mocht het zo zijn dat een positief bedoelde nominatie een wellicht onbedoeld negatief neveneffect kan hebben (wat men nooit kan uitsluiten!)...................

Het was een negatief bedoelde nominatie die een erg positief gevolg had.

Ace2
5 januari 2013, 08:03
.... Werd toegebracht door P1....

Nee, maar die komt daarna nog wel in het verhaaltje voor.

Ace2
5 januari 2013, 08:05
............Verlos ons Ace. De spanning is om te snijden.

Spannender dan de Tour de Franceverslagen van Theo Koomen

Sorry, ik moet even naar de w.c. (van de spanning).

Badslippers
5 januari 2013, 11:59
De klok tikte en langzaam maar zeker nam de tijd afscheid van 30 december. Was het alles daarmee gezegd. Nee, want om 23.55u klonk dan toch het nekschot…………………………………………………….

. . . . . . en trof mij hard doch rechtvaardig. Want als er één schrijver is die de titel van mij mag overnemen dan is dat De Satanische Surf Dude. Die kerel heeft het afgelopen jaar een productie achtergelaten die door de top 10 nog niet bij elkaar geschreven werd. Informatief, uitdagend, verwarrend, hallucinerend, kritisch, humoristisch. Vaak ook onbegrepen deze schalkse hippie die zo uit de jaren zestig weggelopen kon zijn. Volgens mij komt hij ook altijd met een witte fiets naar de saunaclubs. Satanic Surfer heeft één doel voor ogen: het kaf van het koren scheiden daar waar het de dames betreft. Ijsberen dienen elkaar met informatieve recensies te attenderen op top dames maar ook op de "Gold Diggers" die tegen woekerprijzen belabberde service geven. En ook de clubs zal hij daarbij niet ontzien. Hij zou het forum het liefst zien als een onafhankelijk forum. En aangezien dit forum niet volledig onafhankelijk is in de zin dat het gesponderd wordt willen zijn recensies nog weleens fronsende wenkbrauwen bij de forumleiding veroorzaken. Prima toch, dat houdt iedereen bij de les.
Maar ik had ook mijn grote vriend SFL op de eerste plaats kunnen wensen. Als trouwe "Wingman" zou dat echter teveel naar holmaatjes gedrag geroken hebben. Toch vind ik hem ook een van de besten op dit forum.

En dan nog die dekselse veroorzaker van dit alles. The Sexgod "Himself". Ace2. Een van de fundamenten van dit forum. Ja ja ja, ik weet het, klinkt allemaal als geslijm. Mag je denken maar het zijn wel allemaal kerels die iets voor dit forum doen en betekenen. "The Final Countdown" is een geweldige afsluiting van het jaar met allemaal diepdoordachte regeltjes en formules waarin ik totaal de weg kwijt raak. En natuurlijk moeten we zo af en toe de zaak een beetje prikkelen en uitdagen. Wat is immers een wedstrijd zonder de gebruikelijke kritische noten en protesten?
En stel je eens voor wat deze wedstrijd een claim legt op het familiaire leven van Hercules. Tot diep in de nacht zit hij op zolder de stemmen, nominaties en thanks te tellen. Daar waar hij de rest van het jaar postzegels afweekt en verzamelt met Jansen trekt hij zich nu terug om deze wedstrijd in goede banen te leiden. Bij elk nieuw hoofdstuk wordt weer een passend verhaaltje geschreven. Hulde.

Nou is het zo dat de eerste 5 uitverkorenen een vrijkaart winnen en zoals ik al eerder heb gezegd geef ik mijn vrijkaart weg die verbonden is aan plaats twee. Ik heb ook al een ijsbeer in gedachte. Deze ijsbeer heeft er voor gezorgd dat ik komend jaar tegen sterk gereduceerd tarief bij "LR" naar binnen kan en daar mag wel wat tegenover staan vind ik. Hij heeft als trouwe "GT" ganger een volledige "Samsonite" koffer vol met kortingskaarten voor "LR" bij elkaar geroofd. Maar de dwaas komt helemaal niet in "LR" dus heeft hij de koffer per post naar mij gestuurd waarvoor hartelijk dank.

Concluderend: Er is nog nooit iemand geweest die met zoveel plezier een nekschot incasseert als ik. De duivel heeft gewonnen . . . (mag ik toch hopen)

Ace2
5 januari 2013, 12:22
. . . . . . en trof mij hard doch rechtvaardig.

Concluderend: Er is nog nooit iemand geweest die met zoveel plezier een nekschot incasseert als ik. De duivel heeft gewonnen . . . (mag ik toch hopen)

Het nekschot was een positieve nominatie:

En natuurlijk een nominatie voor Badslippers, die het duidelijk zwaar heeft!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=296206#post296206

satanic surfer
6 januari 2013, 00:16
Goh, een perfect uitgevoerd nekschot is geen half werk, een schromelijk onderschatte vorm van de schietsport waar zo om de 4 jaar verkeerdelijk Olympische roem mee samenhangt. Het zal me voorts ook regelrecht worst wezen of dat nu een haasje over of een in velens ogen "foute" nr 1 zou opleveren in casu mijn persoontje. Waar het wat mij betreft op staat is dat er verscheidenheid mag én moet zijn op fora, en daar waar sommigen om mezelf overigens onduidelijke redenen m'n schrijfsels geen hapklare brokken vinden, naja, de schrijfsels van collega Badslippers zijn dat linguïstisch gezien ook allesbehalve wegens overmatig gebruik van stijlrijk en smetteloos Nederlands waarbij hij telkenmale lezers bij de strot neemt of in bulderlachen doet uitbarsten met exquise pennetrekken die wat mij betreft hun weerga nauwelijks kennen, doorgaans zelfs een fameus te pruimen combinatie van beiden die door velen terecht wordt gesmaakt en gewaardeerd. En de beste man kan uit de voeten met blanco regels en interpunctie, dat kan niet van elke schrijver alhier worden gezegd.;:.?! wordt abusievelijk in hoerenkotenwandelgangen gefluisterd. Niet dat daar mijns insziens iets mee mis is, samengestelde zinnen zijn dubbelop contraproductief, al heb het z'n voordeel want het meerendeel thankte de mijne ongetwijfeld zonder ze helemaal uit te lezen om er vanaf te zijn.

Dus, zoals W2 al opperde dient er wegens de buitenspelval, en zoals Big30 al opperde dient het een postieve nominatieresonans te zijn, dus het zou maar al te dolletjes zijn als dit ongeleid schrijvertje er mee weg zou lopen, al zal ik me desnoods neerleggen bij het onvermijdelijke. Argusogen zijn de mooiste ogen volgens Stevie, en wie ben ik om de creator van het briljante Masterblaster tegen te spreken, ook al betreft de aanzet na de vorige punt je reinste bollocks. Badslippers lijkt me de rechtmatige opvolger van zichzelve, moest dat niet het geval zijn is de kortstondige overname een accident de parcours lijkt me, dat kan ik alvast plechtig beloven op een net gestolen communiezieltje van een kwibus die verkeerdelijk kwam aankloppen aan de poorten van de hel...

Een ode aan Ace2 gaat me té ver, al stip ik gaarne aan dat zijn initiatief niet enkel bijval verdient, ook het vele tel- en typwerk mag ik niet onvermeld laten, dus een klein beetje huldebloesem strooi ik gaarne over z'n natte haartjes uit bij deze. Dit hoef ik bij Badslippers niet te doen, want net als op mijn kalende knikker glijden die er op zijn opgeblinkte hersenpan in ijltempo af, en dat veroorzaakt slipgevaar voor de steltenlopende dames van plezier die rondom hem heen cirkelen als had ie een minimedewerker van 28 karaat, en dat dient ten allen tijde te worden vermeden werd me ingefluisterd vanuit de EHBO-hoek...

Picasso 1
6 januari 2013, 04:51
Langzaam aan (tergend langzaam :smile2:) werd door Ace2 de spanning in dit topic steeds verder opgevoerd door om de paar dagen tussenstanden te melden aangevuld met elke keer een extra maand. Los van allerlei lofuitingen aan verschillende schrijvers, één ding werd al snel duidelijk bij de tussentijdse tellingen, namelijk, de titelverlenging van The Final Countdown door Badslippers werd bedreigd! In de loop van het jaar had Badslippers al meerdere tegenstanders uitgeschakeld, al dan niet hier en daar in de vorm van een kontlikje; er was echter eentje die erg taai en lastig uit te schakelen bleek, we kennen hem als Satanic Surfer. Satanic Surfer had namelijk door een continue stroom aan recensies zijn nominatie-elasticiteit zo laag gemaakt dat deze fungeerde als een bijna ondoordringbare schild tegen aanvallen in welke vorm dan ook.
Al snel werd duidelijk dat het dit jaar heel erg om ging spannen tussen Badslippers en Satanic Surfer. Ace2 verwoordde het als volgt:

Toegegeven het is nipt, het is erg nipt. Het zal welgeteld 1 of 2 nominaties schelen. Daarom heb ik mijn familie richting Center Parcs gestuurd om de stemmen na te tellen. Badslippers en Satanic Surfer wisselen om de week stuivertje en het kan zo maar zijn dat als ik 2 weken oktober heb geteld dat Satanic Surfer weer bovenaan staat.

Badslippers voelde de satanische hete adem in zijn nek en het zweet brak hem uit. Badslippers was niet van plan zich zonder slag of stoot van zijn troon te laten stoten en zette een slotoffensief in middels een eindejaarsoverzicht waarin vele namen vet gedrukt werden geëerd. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!&p=294354#post294354. Veel van deze namen hebben hem ervoor bedankt en zijn eindejaarsoverzicht van nominaties voorzien.
Satanic surfer stond erbij, keek er naar en pareerde Badslippers offensief door zelf ook met een eindejaarsoverzicht te komen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=294489#post294489; ook hij werd veel bedankt en genomineerd, de balans van 1 dag daarvoor was weer hersteld!
Tja, wat nu? Het einde van de maand naderde en er werd nog maar weinig genomineerd. Satanic Surfer had al meerdere uitgebreide recensies geschreven in deze laatste maand maar de nominaties bleven vreemd genoeg achterwege. Hoewel niet helemaal vreemd en onverwacht, zie één van mijn tips die ik een jaar geleden heb gegeven:

Wacht niet met sterke recensies te schrijven tot december. Slechts een beperkte vaste kliek zal je dan nomineren want de rest ziet een nominatie aan jou als een bedreiging voor hun eigen potentiële vrijkaartje.

Badslippers heeft mijn tips boven zijn bed hangen en was wijs genoeg om voorlopig geen uitgebreide recensies te schrijven; het zal je toch niet gebeuren dat het gemiddeld aantal nominaties naar beneden word gehaald door een mooi geschreven stuk waar relatief weinig nominaties op volgen. En toen gebeurde iets onverwachts: op 28 December nomineerde Willem2 Badslippers vanwege een richting homos minachtende opmerking.

Laat ik eens gek doen : Nominatie voor Badslippers voor dit korte bericht https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5057-D%FCsseldorf-Briedestrasse-44-Dolce-Vita-Algemeen&p=295875#post295875
Uiteraard heeft hij dat geschreven nadat hij die vunzigheid van een SFL had gelezen want anders betitelde hij homo's en omgebouwden anders.

Door SFL teveel na te willen doen vergat Badslippers even zijn gebruikelijke kontlikkende uitingen en dit werd door Willem2 afgestraft met een regelrechte 'fuck in the ass'; het was immers logisch dat maar weinigen dit nietige stukje van Badslippers zouden meenomineren...

Zo voelde Badslippers het ook aan en zag in gedachte een duivel hem voorbij surfen. De formule van Ace2 concentreert zich namelijk alleen op genomineerde berichten en bepaalt daarvan het gemiddelde aantal nominaties. Voor de niet-verstaanders: het is gunstiger om niet genomineerd te worden dan een beperkt aantal nominaties te ontvangen want dat haalt je gemiddelde naar beneden :rolleyes:. Badslippers dankte dan ook Willems nominatie als volgt:

W2 is solidair met mij en zijn stem zal mij laten zakken als een baksteen.
Wat Badslippers in zijn paniekstemming echter niet besefte is dat een 'fuck in the ass' door Willem zo'n unieke gebeurtenis is dat je daarmee in de formule van Ace2 punten scoort. Ook dat was meegenomen in mijn tips:

Het grote belang van 'unieke' nominaties is dat ze dubbel tellen in deze competitie; enerzijds voor een hoge gemiddelde nominatie recensie score anderzijds als multiplicerende factor op dit gemiddelde voor elke unieke ijsbeer die je ooit heeft genomineerd.
In dit geval wordt dus een lager toegediend gemiddelde gecompenseerd met een multiplicerende factor op het gemiddeld aantal nominaties :tongue:

Tja wat nu? Het was 30 december en Satanic Surfer schreef een niet al te uitgebreide recensie over zijn bezoek aan Golden Time en deze werd als eerste genomineerd door....Badslippers. Satanic Surfer recupereerde echter opzienbarend snel van deze 'dolksteek' omdat de hulptroepen alert bleken en massaal mee gingen nomineren. Knarsetandend zag Badslippers het aan en als door de duivel achterna gezeten deed hij nogmaals een poging de buit binnen te halen en schreef zelf ook een recensie op 30 december om 22.21. Net zoals bij Satanic Surfer werd deze recensie gelukkig ook veel gethankt en genomineerd en Badslippers keek ernaar en zag dat het goed was en heeft die nacht heerlijk geslapen :slaap:.

Het noodlot sloeg echter op 31 december toe. Halverwege de dag meldde Ace2 ons dit:

Het tellen is afgelopen. De eindstand is bekend. Het is bekend wie de opvolger van Badslippers wordt of dat hij wederom zijn titel prolongeert.

Kortom, op 31 december, de dag waarop velen Badslippers bericht aan het meenomineren waren, werd de telling door Ace2 afgesloten. De verontwaardiging bij Badslippers was groot:

Wat bleek, Badslippers had met de duivelse hete adem in zijn nek weer een regeltje over het hoofd gezien:

Dus niet op 31 december maar op 30 december!!
Kortom, op 30 december nomineerde Megaboob de recensie van Badslippers rondom 23 uur en gaf daarmee Badslippers onbedoeld een nekschot aangezien de meenominaties een dag later niet mee zouden tellen volgens regel 7. Ikzelf zag die nekschot en heb om 23.58 nog de pijn trachten te verzachten door mee te nomineren maar ik vrees voor Badslippers dat dat onvoldoende gebaat heeft.....

Terugkomend op mijn tips en vooruitzichten van één jaar geleden:

Het zal denk ik wel steeds moeilijker worden voor Badslippers om de titel te prolongeren. Ik zie enkele talentvolle schrijvers opdoemen die een belangrijke rol van betekenis kunnen gaan hebben in een eventuele continuatie van deze competitie; ik denk bijvoorbeeld aan Satanic Surfer, Vrije Jongen en Rudi_NL.

We gaan het straks weten. In elk geval wat de uitslag ook moge worden, voor zowel de nummer 1 als nummer 2 allebei een dikke :freu:

Ace2
6 januari 2013, 07:51
En met de nummer 3 blijven er nog 2 ijsberen over, te weten: Badslippers en Satanic Surfer. Wordt Satanic Surfer de opvolger van Badslippers? Of prolongeert Badslippers zijn titel? Het was spannend. Wekelijks wisselden zij stuivertje. Dan stond Badslippers nummer 1 en dan weer Satanic Surfer. Ik durfde (ondanks dat ik mijn eigen regeltjes toch wel goed zou moeten kennen) er geen geld op te zetten wie zou winnen.

Het verschil was niet voor het blote oog waar te nemen. De klok tikte en langzaam maar zeker nam de tijd afscheid van 30 december. Was het alles daarmee gezegd. Nee, want om 23.55u klonk dan toch het nekschot…………………………………………………….

En natuurlijk een nominatie voor Badslippers, die het duidelijk zwaar heeft!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=296206#post296206

Om 23.55u nomineerde MegaBoob Badslippers voor een nieuwe recensie. Omdat MegaBoob dat al vele malen eerder in 2012 had gedaan (en de kans dat andere ijsberen nog zouden meenomineren gezien de resterende tijd klein was) had de nominatie een negatief effectje en werd Badslippers terug geworpen. In blinde paniek probeerde Picasso1 nog te redden wat er te redden was:

Die durft, zo vijf voor twaalf...Ik nomineer dan maar snel mee.

Maar het hielp niet meer. Badslippers was gevallen.

NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 2

BADSLIPPERS

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!&p=217446#post217446

Hij is dan toch onttroond. Maar wat heet onttroond als je 2x eerste bent geworden en op een haar na tweede wordt met 476 punten. Als onttroning plaatsvindt als je door menigeen wordt toegezongen dat je de beste schrijver van het forum bent dan zou ik graag vaak willen worden onttroond. Zelf is Badslippers daar meer genuanceerd over. Hij zegt dat hij steeds vaker uit de losse pols wat regels schudt en ze dan op het forum poept. Met verbazing ziet hij dan de nominaties binnen stromen. Als ik eerlijk ben denk ik dat Badslippers daar wel een beetje gelijk in heeft. Als je het gemiddelde verhaal vergelijkt uit 2010 met eentje uit 2012 dan valt inderdaad op dat er steeds minder aandacht aan de recensies wordt besteed. Zijn zijn verhaaltjes daardoor minder geworden? Ik vind van niet. Elke keer lees ik met veel plezier iedere zin. Maar de echte kwaliteiten van Badslippers zijn niet zijn recensies maar zijn karakterbeschrijvingen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13710-Uw-meeste-gewaardeerde-schrijver&p=258930#post258930

Waarschijnlijk vanuit zijn werk is hij als geen ander bewust van de zwakke (en wellicht ook de sterke) kanten van ons ijsberen. Zo weet hij met korte one-liners ons te paaien, maar hangt ook de dreiging van een honende opmerking in de lucht.
Badslippers staat elke ochtend op en steekt zijn vinger in de lucht om de stemming op het forum te peilen. Voorzichtig laveert hij tussen discussies door en pakt door waar hij ziet dat hij door een meerderheid wordt gesteund. Dat is een hele kwaliteit als je dat vergelijkt met het doordrammen van sommige ijsberen die blindstarend naar hun eigen mening een discussie aan gaan. Bij velen van ons is het verkondigen van de eigen mening (te?) hoog in het vaandel gaan staan.

Wordt Badslippers dan met zijn tweede plaats ten onrechte de beste schrijver van het forum genoemd? THE FINAL COUNTDOWN gaat niet over wie de beste schrijver is. THE FINAL COUNTDOWN rekent uit wie het beste genomineerd is en daarmee door een groep ijsberen rekenkundig het meest wordt gewaardeerd. Echter bij een verschil van 3 punten met de nummer 1 kun je moeilijk spreken van een waarderingsverschil. Het is een foto-finish.
Badslippers zelf is duidelijk niet gecharmeerd door de kwalificatie “beste schrijver van het forum”. Maar dat is het lot van veelschrijvende ijsberen. Zij bepalen wat de geschiedenis zal worden van FKK-land en kunnen daar ook hun eigen invulling aan geven. Zij schetsen een eigen beeld dat wordt opgepakt door de lezende ijsberengemeente die daar weer een eigen beeld bij aan toevoegen. Wordt je eenmaal of tweemaal de beste schrijver genoemd dan ben je ineens voor velen de beste schrijver. Dat is de prijs van roem. Je kunt wel richting aan een beeld creëren, maar uiteindelijk bepalen anderen hoe het exacte beeld eruit komt te zien. Je hebt nu eenmaal weinig grip wat anderen van je vinden. En ach, je kunt voor minder worden uitgemaakt dan de beste schrijver van het forum.
Kan Badslippers dan niet goed kan schrijven? Dat is eigenlijk een subjectieve kwalificatie. Wordt de beste schrijver niet bepaald door wat de lezer zoekt en herkent in verhaaltjes? Veel schrijvers blinken uit in een bepaald soort genre en zijn dat meer en meer gaan uit vergroten en meer gaan uitwerken. Zo zul je bij de ene meer objectieve informatie terug vinden en bij de ander juist geiligheid. Een ander legt de nadruk op one-liners of opsommingen en weer een ander heeft meer met humor of sfeerbeschrijvingen. Voor iedereen wat wils. Het klopt wel dat Badslippers al de vorenstaande kwalificaties in zijn recensies weet te verwerken. Hij voegt daar een belangrijk aspect bij en dat is plezier. Bladslippers zijn verhaaltjes ademen plezier uit. Daarmee herkennen veel lezers in Badslippers zijn schrijfstijl wat zij zoeken en wat zij in de clubs ervaren. Deze kwaliteit, die ook tot uiting komt in de karakterbeschrijvingen, geeft ons recensies die het beste weergeven hoe de meesten van ons FKK-land ervaren. Hij heeft daarmee een schitterend Badslippersrepertoire neer gezet. Een repertoire waar wij wekelijks van smikkelen en smullen. Lees mee in de verhalen van de beste schrijver van het forum:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=252262#post252262

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=265146#post265146

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=266003#post266003

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=273381#post273381

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=285116#post285116

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=290141#post290141

Ace2
6 januari 2013, 07:58
NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 1

SATANIC SURFER

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=236635#post236635

Satanic Surfer (SS voor intimi) heeft gewonnen met 479 punten en weet daarvoor op een haarlengte voor te blijven op de ongekroonde beste schrijver van dit forum. Het is SS gelukt om Badslippers van de eerste plaats te stoten.

DE KONING IS DOOD, LEVE DE KONING

Hoe kwalificeer je iemand, als de beste schrijver tweede is geworden? De aller aller beste schrijver? Ik zou het niet zo snel weten. Wat ik wel weet is dat de verhalen van Satanic Surfer zijn te volgen alsgeweldige poëtische bloemlezingen, die zijn weerga op dit forum niet kennen:

....een Nederlandse dame die in een enorme conversatie verwikkeld was met voorvernoemde Waalse medekrijger, een zichzelf olijk van deze oeverloze praatmarathon vergewissende ss zat gniffelend toe te horen, onderwijl een leuk Duits meisje aftastend, doch die was een beetje moe van gister, en viel dus jammerlijk af. Lisa was met haar blonde manen in een roze verfpot gevallen leek het wel en was rather opvallend aanwezig tengevolge. Nicky viel slechts na valavond binnen, en ik herkende haar niet meteen zonder strikje wat haar zeer bevreemde, excusi bij deze voor de verwarde blikjes. Voorts een bataljon Roemeentjes die als een kind zo blij waren toen er een 6-tal Aziaten binnenvielen, en warempel nog aan toe, dat was de prelude voor m'n tweede sessie. Derde sessie met een knuffelroemeentje tot tevredenheid. Redelijk wat diversiteit ditmaal, een ritsje Aziatische dames waaronder Luli, Lin, Maggy, Pimpumpam ohneZK aber Anal möglich.

Zo, een alinea duidelijk als pompwater en zonder moeilijke woorden laat staan zinsconstructies, speciaal op verzoek van Mijnheer de voorzitter der toezichtscommissie... Zoals al aangehaald, prettige dag in Brüggen waar niet veel op valt af te dingen, leuke gesprekspartner alhoewel, praatvaar. 3 sessies die allen ok tot zeer goed waren, wat gechill in m'n uppie wat een bonus is tussendoor, leuk afsluitend uurtje in whirlpool/sauna etc. Peace out!

Zo, overgaand naar aan te bevelen dames in volkomen ratatouillevorm: Roxanna(GT), Juju(Magnum), Adel(Samya), Alina(Panthera), Ramona(Globe), Dilan(Samya), Angie(GT), Mona(Aca), Mia(PSR), Anni(Bab), Nadine(PSR), Carina(PSR), Precieuse(Bab), Alexa(Bab), Iman(Bab), Tanja(LR), Catalina (VV), Sissi(Bab), Roxy(Bab), Marie(Samya) en nog een riedel...

Peace out!

..... aangekomen op de gezellige Palaceparking met louter hedonische intenties gezien de aangekondige aanwezigheid van een oogverblindende servicetopper en voor de rest kon het me verdommen wie er nog zou rondhangen ter opluistering, althans dat was de intentie. De kommer en kwel van de aquaplanende heenreis werd snel naar het achterplan der vergetelheid gepusht door de aanwezige damespracht in het feëerieke toneel van deze prachtig aangeklede club. Na de plichtplegingen der betaling en opfrissing werd een eerste wandeltocht doorheen Palace als veelbelovend gecatalogeerd, een 40-tal dames waaruit makkelijk een 10/12-tal potentiële kamergenotes konden worden gedistilleerd zonder enig probleem.

ARIANA: Roemeens, halflange zwarte haren, slank, 1m72, C-cups natuur, bildhübsch en top-5 ever. Laatste jaar ging het haar (ook privé) voor de wind, dus nog sporadisch korte "optredens" op wisselende locaties, naja. Qua looks onovertroffen in het Frankfurtse de laatste jaren, en qua service ook, een lucratieve doch gevaarlijke combinatie, nog sympathiek en down to earth op de koop toe, tja. Excellente sessie met ingrediënten in exquise balans, confirmatie van haar status van traummädel ohne frage: zulk een dames zijn de kers op de clubtaart for sure, zeldzame klasse.

LUDMIYA: Russisch, in reiter snel moe :huch:, hmmm. Gekozen voor de plausibele oplossing, gummi wegkeilen en maar verder de voorheen excellerende orale weg ingedwongen :teuflisch:, naja, daar was niets op aan te merken, turbotieten werden vakkundig in de strijd gekneed, oliën passeerden de revue en aldus kwam er een glansloos einde voor de resterende "zwemmertjes" op een handdoek. Herhalingsgevaar is niet buitenmatig hoog, doch voor blowjobafficionado's een revelatie zonder meer, excellente skills wat dat betreft, voor de rest matigjes.

... Peace out!

Ooit zette ik mij in een bank in GT. Naast mij zat een rustige, voor mij onbekende vlaming, voor zich uit te staren. Ik pakte mijn i-pod en begon een live-verslag te plaatsen. Nieuwsgierig keek de ijsbeer mij aan en vroeg of ik deel uit maakte van de ijsberengemeenschap. Ik maakte kennis met Satanic Surfer. De man die soms in hogere sferen verkeert en nauwelijks te volgen is. Niet zo lang geleden zat ik met HP001 en SS te eten in GT. SS was een heel verhaal aan het vertellen waarbij ik al lang was afgehaakt (volgens mij was HP001 nooit aangehaakt). Ineens zei SS: “………… maar om op uw vraag terug te komen…….” Verbaasd keken HP001 en ik elkaar aan en konden niet meer achterhalen of wij een vraag en zo ja welke vraag, hadden gesteld.

Buiten zijn poëtische gezang of het wel en wee in clubs is de grote kracht van SS dat hij overal komt. Het blijkt dat Satanic Surfer niet zo zeer recensies heeft voort gebracht die veel nominaties per stuk hebben opgeleverd, maar door heel veel verschillende ijsberen zijn genomineerd. Satanic Surfer kreeg de nominaties van ijsberen die anderen juist weer niet nomineerden.
Van iedere club heeft hij wel een beschrijving gemaakt. Enkele maanden geleden kwam ik hem op een donderdag in GT tegen en wist mij te vertellen dat hij het rustig aan ging doen, na maandag en woensdag ook al clubs te hebben bezocht.
Ook zijn veel dames door hem in kaart gebracht. Op een poëtische wijze weet hij hun kwaliteiten te beschrijven, waarvan het ons wel wat onduidelijk is of ze nu wel of niet goed waren:

Jazeker, GEORGIANA: Roemeense, 19 dixit haarzelve, 1m70, bleke huid, slank, gespierd lichaam, niet onverdienstelijke handbalster, B-cups referentie, tattoo op hand, prachtig figuur met een eerder Slavische gezichtje, voorheen phg&VV. Uitgebalanceerd lichaam, purely opticks toppie. Spreekt hervorragend Engels, dame met humor die tijdens het begin van de sessie zeer goede luim vertoonde. Financiële tweespalt die op 80E werd afgerond uursgewijs tussendoor, naja. Service is goed zonder te excelleren, TZ zeer sympathieafhankelijk dixit haarzelve, doorgaans noppes, laat staan voor de verloning alhier als ampex. TZ was dus limit/limit, zoentje té over, ss bleef ook wat terughoudend want neus dichtknijpen zou me op een fameus pak rammel te staan hebben gekomen schat ik zo in...Wel ticklish in nek- en oorzone, jammer. Zoals al eerder vermeld, wel gelachen etc., PZC: goed, na een eerste snelle gummi-frage uitstel verkregen ondanks dat ze uitdrukkelijk aangaf de boss te zijn, naja, gelijk heb ze. Volgehouden dus, weinig handinzet, nat, goed en ook na "concentratieverlies" niet beschroomd om te reageren, ausdauernd. NMC: dito, prachtig lichaam dat prima wordt in de strijd geworpen, jammerlijk dat closeness door de TZ-beperking uiteraard niet bovenmatig was, maar purely based on poppenfacts valt er weinig op af te dingen. ss is niet meteen een agressor tijdens een eerste sessie met een voorheen onbekend meisje, dus ook ditmaal was het een mixomatose qua feelings bij zowel ondergetekende als G. neem ik aan zoals ze me meedeelde. Uurtje ter eerste kennismaking, vooralsnog een vraagteken hou het zal lopen ter herhalingsgevaar, daar valt geen sluitende predictie over te geven, mal gucken in de toekomst. Indien je haar de vrije teugels laat is het standaard lopende band werk schat ik in, al meen ik dat er méér in deze ravissante dame schuilt, maar niet meteen prioritair ter opwaardering staat aangestipt aangezien ze sowieso haar centen binnenrijft the easy way lijkt me sterk...

. Peace out!

Dat alles heeft hem niet weerhouden THE FINAL COUNTDOWN 2012 te winnen. Een jaar lang mag hij de kroon dragen en als iemand hem heeft verdiend dan is het deze sympathieke literaire vlaming wel. Wij buigen diep voor SATANIC SURFER en proberen hem nog eenmaal te volgen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-(Friedrichsdorf-Burgholzhausen)-Algemeen&p=286430#post286430

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14951-Andiamo-Algemeen-(Oostenrijk)&p=275962#post275962

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2497-Zwitserland-Globe-in-Zürich&p=275930#post275930

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=264131#post264131

Pistol Pete
6 januari 2013, 09:34
Quote uit:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13710-Uw-meeste-gewaardeerde-schrijver&p=258930#post258930

Pistol Pete: Je hebt gematigde wandelaars, notoire veelplegers en volstrekt verslaafde hoerenlopers met hopen poen en een gat in de hand. PP is van het laatste soort. Hij is tevens de Vladimir Nabokov onder de ijsberen vanwege zijn passie voor geile tienersletjes en "Lolita's" die niet alleen 18 jaar moeten zijn maar tevens een onberispelijk lichaam dienen te bezitten. Wie op zoek is naar deze vorm van amusement is verplicht de recensies van Pedo Pete te raadplegen. Trouwens een volstrekt denigrerende term. Net als bij Nabokov, die verguisd en verketterd werd vanwege de pornografische inslag waarmee hij de voorliefde voor jonge dames beschreef, zal het werk van Pistol Pete uiteindelijk tot de hoogtepunten van de ijsberenliteratuur gaan behoren.

Mijn nominatie vandaag van deze unieke persoonsbeschrijving van PP komt zeker te laat. Had ik dit heerlijke stukje van Badslippers gelezen ten tijde dat de pennevrucht door de hand van de meester werd neergezet dan was zonder de minste twijfel een nominatie gevolgd.

Pistol Pete zat echter op dat moment te wippen in Brazilie, Fortaleza en heeft daardoor dit stukje Proza van BS gemist. Heeft dat de meester (voor mij blijft BS de allerbeste, sorry Satanic Surfer ;)) hierdoor zijn troon verloren??

:hammer::hammer::hammer:

Ace2
6 januari 2013, 09:48
Mijn nominatie vandaag van deze unieke persoonsbeschrijving van PP komt zeker te laat. Had ik dit heerlijke stukje van Badslippers gelezen ten tijde dat de pennevrucht door de hand van de meester werd neergezet dan was zonder de minste twijfel een nominatie gevolgd.

Pistol Pete zat echter op dat moment te wippen in Brazilie, Fortaleza en heeft daardoor dit stukje Proza van BS gemist. Heeft dat de meester (voor mij blijft BS de allerbeste, sorry Satanic Surfer ;)) hierdoor zijn troon verloren??

:hammer::hammer::hammer:

Het zou een nominatie zijn geweest voor een reeds genomineerde recensie waardoor het nominatiegemiddelde (aantal nominaties/genomineerde recensies) licht zou zijn toegenomen. Maar net niet genoeg voor de eerste plaats. Wat wel effect heeft, is dat jij volgens mij Badslippers nog niet eerder had genomineerd, waardoor ook het aantal unieke ijsberen dat Badslippers zou hebben genomineerd zou zijn toegenomen. Dat had pas echt een positief effect op het puntentotaal.

Maar je zult vast Satanic Surfer ook wel een keer vergeten zijn te nomineren.

Megaboob
6 januari 2013, 11:36
Uiteraard felicitaties voor de nr 1 en 2 van mij, Megaboob heeft onbedoelt klaarblijkelijk een rol gespeeld in de eindstand, maar zoals iedereen weet ben ik geen puntenteller, en nomineer ik spontaan alles wat ik lees dat me bevalt. De beste heeft ongetwijfeld daardoor gewonnen, en Badslippers en Satanic Surfer kennende zullen ze het niet erg vinden.

Uiteraard ook een applaus voor boekhouder Ace2, die weer veel werk heeft verricht!

Megaboob

Badslippers
6 januari 2013, 12:33
Oef, dat zijn me nogal wat lofuitingen. Je gaat er bijna net zo ongemakkelijk van op je stoel draaien als wanneer je een etterend abces aan je kont hebt hangen. Met dit verschil dat die lofuitingen ook wel weer aangenaam aan voelen. En dan het werk wat er in is gestoken. Picasso 1 die in zijn onnavolgbare stijl zelfs de phrases en de "Links" er bij heeft gezocht. Dat mag op zijn minst monnikenwerk genoemd worden om het spel- en competitieverloop op deze manier te schetsen. Vooral zijn ironische en cynische onderwatersteekjes hoe vilein ook lezen zich als mooie complimenten. Het is jammer dat die verknipte Spanjool niet wat meer schrijft want als ik hem zo heel af en toe eens tref, hang ik aan zijn lippen als hij zijn uitspattingen wereldkundig maakt. Vergis je niet in deze kerel want hij heeft ook ooit de "PartyTrefs" bezocht waar hij zijn perverse lusten ging botvieren. Mijn God, als dat ooit in recensievorm op dit forum zou verschijnen zou het zomaar kunnen gebeuren dat er plots "tweede kamer vragen" gesteld gaan worden.

En dan mijn opvolger. Stilletjes had ik er op gehoopt. Sterker nog, ik ben zelfs hier in Venlo naar de Kapel van Genooi gereden om aldaar een kaars op te steken en een schietgebedje te prevelen met het dringende verzoek de titel aan mijn neus voorbij te laten gaan. En zie mijn gebeden zijn verhoord. Waarom? Dat heb ik al eens uitgelegd. Er zijn gewoon betere schrijvers die wellicht minder veren in hun kont krijgen in de vorm van nominaties. Zo simpel is het.
En nu is het dan zo ver. Satanic Surfer mag zich de terechte nummer één noemen. Met verbazing keek ik naar zijn productie die niet bestond uit goedkope pulp maar uit terzake doende impressies die zeer informatief zijn. Moeilijk leesbaar? Voor de ongeletterden die nauwelijks in staat zijn om op zaterdag het boodschappenbriefje van moeder de vrouw te ontcijferen waarschijnlijk wel. Ijsberen die en van taal houden en van rare hersenkronkels zitten bij Satanic Surfer goed. Amicaal gezelschap in de club die in eerste instantie rustig zijn shaggie ligt te draaien en te paffen om vervolgens langzaam op gang te komen met wat omfloerste zinssnedes betreffende de "Line-up" en sfeer. Dan gaat de turbo er op, komt er rook uit zijn oren en neusgaten en valt het moeilijk om hem bij te houden in het gesprek. Tenslotte spat de turbo en aanverwante onderdelen in de vorm van een hevige woordenstroom uiteen om je verbouwereerd achter te laten. Een beetje een woordgoochelaar is hij wel.

De aanstichter van dit alles heet Ace2 en het jaarlijks terugkerende circus "The Final Countdown". Deze schrijver met ontelbare "Nicknames" is kind aan huis in sextempel "Golden Time" en daarover schrijft hij al 7 jaren lang. Volgens een vast patroon met altijd weer een paar herkenbare zinnen en attributen als ankerpunten. De critici vinden het maar niks dat maandelijks geschrijf over de mokkels in "Golden Time" en het cijferneuken wat een essentieel onderdeel is van "The Final Countdown". Dat zijn kerels zonder een greintje humor in hun vadsige lijf. Alles wat op dit forum geproduceerd wordt is humor en amusement. Althans zo lees ik het en zo beleef ik het.
Dat Ace2 goed is met cijfertjes wisten we al. Maar zo af en toe is het leuk (vind ik het leuk) om zijn fetish een beetje te plagen. "Heey klopt dat wel wat je allemaal uitrekent?. Mijn cijfers zeggen iets anders". En wat blijkt keer op keer . . . de getallen en de bijbehorende formules en regeltjes zijn in beton gegoten. Sterker dan de bewaking van "Fort Knox". Kortom ze kloppen ALTIJD. En wie het niet gelooft, ga maar natellen. Je bent dan wel een jaartje of zo bezig.

Tenslotte ook een bedankje aan al die schrijvers die dit forum levendig hebben weten te houden. De namen zijn inmiddels wel bekend en het zal om zo'n 75 personen draaien. Ook dat hebben we eens een keer uitgebreid uitgezocht. Dat was de holmaatjes club die elkaar de nominaties toespeelde of zoiets. JW weet de juiste term nog wel want die kwam daar dacht ik mee. Zo genoeg geluld en gezwijmeld. Nog effe werken (ja ik type dit gewoon in werktijd) en dan naar "LR" om weer een hoofdstuk aan de wandelcarriere toe te voegen.

Dalton
6 januari 2013, 12:53
Hoe krijgt ACE2 het toch voor elkaar om de beste schrijver van deze eeuw zoals hij zelf reeds hier tikt en beweerd met een gladgestreken gezicht door middel van zijn vernuftige tellingen naar de TWEEDE plaats te laten verdwijnen.
Alhoewel SS met zijn verhaaltjes en ook nog zijn persoonlijke aanwijzigingen,alsof hij de zuhalter van de diverse vrouwen was,iedereen met raad en daad bijstond door ons te vertellen dat ze echt goed waren op de kamer waaruit vervolgens weer een run op deze dames ontstond en de wachttijden om met zo'n dame op de kamer te komen hoog opliepen.
In het afgelopen jaar heeft SS veel werk in de diverse clubs verzet en op zijn gebrabbel wat soms zeer moeilijk te lezen was voor een nederlander omdat hij de belgische en nederlandse taal flink door elkaar had gehaald heeft hij toch geprobeerd om ons domme ijsberen van alles wat bij te brengen.
Door zijn lengte had hij ook een zeer goed overzicht in alle clubs en met zijn brede scheiding in zijn haren kon je hem erzo uitpikken.
Hoe komt het toch de die belgen zo goed zijn,kijk maar naar S&F dat is net zoiets alleen hij valt op omdat het nog net een jonge lijkt van 19 jaar en niet zo groot.
S&F verstopt zich meestal in een hoekje van de club met een geil loeder die hem dan zit op tewarmen voor een sleutel en eerlijk waar je moet gewoon uitkijken anders struikel je nog over hem.
De koning is dood lang leve de koning,dat is geen gezegde voor ons nuchtere nederlanders maar een schreeuw van onmacht door een land wat vroeger de halve wereld bestuurde en nu niks anders is geworden dan een vrijplaats en uitwijk eilandje voor de beste voetballers van nederland waar ze aardig hun zakken kunnen vullen.
Maar deze ijsbeer is weer eens aan het afdwalen van het onderwerp waarom BADSLIPPERS van zijn troon is gestoten en dat nog wel door een belg.
BADSLIPPERS zou in een hoekje moeten gaan staan en zichzelf de haren uit zijn kop moeten schamen,alhoewel dat natuurlijk helemaal niet mogelijk is met wat BADLIPPERS op zijn kop heeft zitten,maar we kunnen hem verbieden om geen schoensmeer op zijn kop te smeren zodat het lichaamsdeel een beetje minder glimt en niet zoveel meer opvalt in de diverse clubs.
Ik vind het zeer opmerkelijk dat ACE2 weer een nieuwe kampioen heeft gevonden met hetzelfde kapsel als BADSLIPPERS en daarom begin ik te twijfelen aan de uitspraak van ACE2 en geloof ik eerder dat hij met de plintenladder van PATER JANSEN de clubs is afgelopen en zo van bovenaf zijn mannetje heeft gekozen denkende dat het BADSLIPPERS was maar door de vermomming van SS heeft hij zich vergist.
Hieraan kan je weer eens zien hoe listig onze zuiderburen zijn om iemand van zijn troon te stoten,wat vroeger al begon met VAN SPIJK die ook al met een plintenladder de lucht inging.
Ik ben aan het einde van mijn verhaal gekomen en moet alleen nog SS met zijn eerlijk verdiende eerste plaats complimenteren en zoals jullie allemaal weten als zeer goede sportmensen de tweede plaats telt gewoon niet want de eerste is het belangrijkst en omdat de tweede plaats niet meetelt en onbelangrijk is heet de man op de tweede plaats gewoon even pech gehad.
Wie is de man op de tweede plaats die wordt altijd snel vergeten want alleen de eerste plaats telt.
Is het ook een bekende ijsbeer die op de tweede plaats staat,dan kan ik hem alleen maar een goede raad geven om lekker met SOFIETJE een verwarmd terrasje te pakken in een of andere grote stad waar hij niet zo opvalt en dan zijn ranja met een rietje drinkt.
Dan weten wij ijsberen als geen ander dat hij zijn verdriet aan het verzuipen is met zijn geliefde en in het nieuwe jaar komen we er dan zeker achter of het nog steeds goed met hem gaat en hij zijn verlies al te boven is.
Jammer BADSLIPPERS dat ACE2 je er weer ingelegd heeft met zijn valse mondharmonikaatje die hij van zijn grootvader heeft gekregen waar we samen heel SJANGHAY voor afgestruind hebben en zijn grootvader dit mondharmonikaatje van een oude tandeloze chinese dame heeft weten te ontfutselen door haar eerst een uur lang aan zijn leuter te laten sabbelen.
Ik kan alleen maar zeggen dit jaar beter en doe je best BADSLIPPERS nu heb je eindelijk een tegenstander van formaat getroffen en nog wel een BELG erg he.
Ik persoonlijk zou geen nacht meer kunnen slapen indien mij dat was overkomen ongewoon niet natuurlijk en zeer slecht zo'n tweede plaats.
Dit laatste was meer een uitspraak om je een nieuw hart onder de riem te steken want het oude zal al aardig versleten zijn door al die toestanden en standjes van SOFIETJE,die jou het gevoel geven dat je weer met je jeugd bezig bent,ondanks dat de mensen beweren door vooral veel te neuken je hart in topconditie komt.
Het gebeurt maar zelden dat een man op de kut sterft terwijl dat toch zijn grootste wens is.
HET WAS ME WEER ZEER AANGENAAM EN VOND HET LEUK OM JULLIE HIER TE BEDANKEN WAT JULLIE UITEINDELIJK HEBBEN GEPRESTEERD OP DIT FORUM WANT HET IS NATUURLIJK NIET NIKS WAT ER GEBEURD IS OP DIT HOERENLOPERS FORUM.
WE KUNNEN VOOR DIT JAAR OOK WEL EEN EERSTE PLAATS GAAN UITREIKEN VOOR DE IJSBEER DIE HET EERSTE EEN ZEECONTAINER VOL HEEFT GESPOTEN MET SPERMA.

Big30
6 januari 2013, 13:49
Satanic Surfer had namelijk door een continue stroom aan recensies zijn nominatie-elasticiteit zo laag gemaakt dat deze fungeerde als een bijna ondoordringbare schild tegen aanvallen in welke vorm dan ook.
Al snel werd duidelijk dat het dit jaar heel erg om ging spannen tussen Badslippers en Satanic Surfer.

We gaan het straks weten. In elk geval wat de uitslag ook moge worden, voor zowel de nummer 1 als nummer 2 allebei een dikke :freu:
De Nederlandse taal is een nieuw woord rijker nl. Nominatie-Elasticiteit! Hoewel ik denk dat pakweg 90% van de beren volstrekt geen idee heeft wat ermee wordt bedoeld, laat staan dat een nominatie een negatieve impact kan hebben op de einduitslag van the Final Countdown!

Maakt ook niet uit, een dikke pluim niet alleen aan de nummers 1 en 2 d.i. de Duivelse Surfer en Badslippers maar aan alle leden die op wat voor manier dan ook het afgelopen jaar aan het forum met berichten iets hebben bijgedragen.
Uiteraard een speciaal woord van dank aan Ace2 voor de tijd en moeite die hij in de Countdown heeft gestopt, de formule sprak voor zich en de eind uitslag is geheel correct en conform de fameuze formule berekend. Er is geen speld tussen te krijgen zo is weer eens gebleken!

sofaking
6 januari 2013, 13:49
Ik ben zelf geen al te consequente "beste-rec" uitdeler, maar als ik wat te veel tijd omhanden heb dan wil het wel eens lukken dat ik al de nieuwe paspoortjes ga lezen en de autheur een nominatie geef, omdat een nieuwe DVP ontdekken en erover rapporteren mij zowat de kerntaak van de forummer lijkt.

Maar nu lees ik hier dat zoiets heel slecht kan zijn voor de kans dat de auteur met deze wedstrijd een prijs wint. Immers, stel iemand creëeert pakweg 10 nieuwe paspoorten in 1 keer (zoiets komt wel eens voor) Als die pech heeft dan krijgt die dus 10 nominaties van mij in die maand, maar waarschijnlijk niet zoveel co-nominaties en dus een algemeen laag gemiddelde voor zeer nuttige bijdragen.

Dat lijkt me dan een pervers nevenverschijnsel dat nieuwe paspoortjes onterecht benadeelt.
Misschien heb ik het mis, ik ga de berekening niet proberen uit te voeren, maar indien het wel zo is dan lijkt het nuttig dat de jury daar eens over nadenkt, om te vermijden dat nieuwe paspoorten, of andere zuiver informatieve boodschappen, iemands ranking zouden verlagen.

Jack42
6 januari 2013, 16:32
Uiteraard ook een applaus voor boekhouder Ace2, die weer veel werk heeft verricht!

:c014[1]:

Hiermee stem ik 100% mee in.
Mooi werk verricht maat!
Nu de klus geklaard is is er vast tijd om samen GT weer eens te bezoeken.

:c014[1]:

Felicitaties aan Satanic Surfer!

rob45
6 januari 2013, 17:50

Megaboob

En ook namens mij een applaus voor onze forumboekhouder Ace2 die ook deze Final Countdown 2012 tot een goed einde heeft gebracht.
SATANIC SURFER,gefeliciteerd met je EERSTE PLAATS,en BADSLIPPERS ook gefeliciteerd met een TWEEDE PLAATS in deze IJSBEREN TOP 20.000. Nogmaals,een prestatie van formaat.

Ace2
6 januari 2013, 19:16
Langzaam aan (tergend langzaam :smile2:) werd door Ace2 de spanning in dit topic steeds verder opgevoerd door ....................

Zei ik het niet dat Picasso1 precies begrijpt hoe het in elkaar zit:

Voor goede epo voor THE FINAL COUNTDOWN kun je het beste bij Picasso1 terecht. Die snapt precies hoe het werkt. Als ik het ook niet meer weet, dan bel ik hem altijd.

Ace2
6 januari 2013, 19:23
THE FINAL COUNTDOWN 2012 is uitgeteld en de winnaar is bekend. De vrijkaartjes zijn uitgedeeld. Het is tijd om te kijken of er nog winnaars in het Wedkantoor van Ace2 zijn.

Bij het lezen van de voorspellingen zie ik dat er 2 grote verrassingen zullen zijn. Daarnaast doet SFL in de laatste dagen erg goede zaken.

Nu blijkt voorspellen toch moeilijker dan menigeen dacht. Moeilijker dan een dvp scoren in een FKK-club. Zo werd de sympathieke Wijze Grijze een hoge notering toe gedicht, maar helaas bleef hij steken op een 17e plaats. Menigeen was waarschijnlijk een jaar te vroeg, want met de schrijfkwaliteiten van Wijze Grijze kan een hoge klassering in 2013 niet uit blijven. Wie echter door niemand werd getipt was IamLoney. Deze ijsbeer was weliswaar pas in de laatste helft van 2012 komen schrijven, maar bleek vooral een goed nominatiegemiddelde met veel verschillende nominerende ijsberen aan zich te binden. IamLoney is dan ook een van de kanshebbers voor 2013. Ook Little Joe werd niet genoemd. Dat kwam ook goed uit want hij kwalificeerde zich niet voor een goede klassering. Niet omdat hij niet goed schreef. Nee, hij schreef juist uitzonderlijk goed, maar hij haalde maar net de minimaal noodzakelijke 5 genomineerde recensies. 3 nieuwelingen die goed voor de dag kwamen en afwisselend presteerden in THE FINAL COUNTDOWN 2012. 3 nieuwelingen die de uitdagers worden voor Badslippers en de almachtige Satanic Surfer?

Ace2, Badslippers, SFL en Satanic Surfer waren voor velen een zekerheidje en dat bleek terecht nu de uitslag bekend is geworden. Alleen de volgorde verschilde nogal. Dat is eigenlijk voor sommigen sneu, want zowel de posities 3 (SFL) en 4 (Ace2), als 1 (Satanic Surfer) en 2 (Badslippers) hadden door hun minimale verschil in punten zo maar anders kunnen zijn. Derhalve kan 1 nominatie een ijsbeer een vrijkaartje hebben gekost of juist hebben opgeleverd.

Rudi_NL was ook populair bij de bookmakers en terecht. Alleen wist hij tenauwernood niet de top 5 te halen. Nieuw jaar nieuwe recensies, nieuwe kansen.
Wie wat minder werd genoemd was MichelJ. Door hem juist te noemen had je wel een (risicovolle) joker in je lijst staan. Je kon hiermee punten scoren, terwijl anderen hem waren vergeten. Misschien is deze ijsbeer iets te bescheiden en te stilletjes om op te vallen bij al die vluchtige bookmakers.

Ook de winnaar werd slechts 2x goed voorspeld. Dat leverde 2 ijsberen dus 5 punten op. Je zou mogen verwachten dat zij daarmee winnen. Maar niets is minder waar. De winnaar is een ijsbeer die de nummer 1 niet goed heeft voorspeld. De winnaar is…………………………………………………………………

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje&p=294119#post294119

Ricardo Banana
7 januari 2013, 10:58
Ik geef Iamlonely alle punten omdat hij up coming is en natuurlijk misschien krijg ik dan ook nog wel wat smeergeld van hem. Helaas dank zij mij is hij hier gaan schrijven. Haha

@ace2. Ik heb hem wel getipt ouwe boekhouder.

Ace2
7 januari 2013, 11:33
@ace2. Ik heb hem wel getipt ouwe boekhouder.

Ik weet het:

NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 6

IAMLONLEY

Ondanks dat deze IamLonley al jaren in FKK-land rond snuffelt kreeg het grote publiek daar pas gedurende 2012 lucht van. Met dank aan RicardoBanana, die daarvoor eigenlijk ook een vrijkaartje voor zou moeten krijgen.

Ace2
7 januari 2013, 19:40
De winnaar in Het Wedkantoor van Ace2 is bekend gemaakt (al komt er nog een klein addertje onder het gras vandaan): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje&p=297321#post297321

Ace2
8 januari 2013, 05:53
Er zijn weer 2 vrijkaartjes uitgedeeld in Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje&p=297397#post297397

Ace2
12 januari 2013, 07:24
Bij THE FINAL COUNTDOWN 2012 zijn 10 vrijkaartjes te winnen.

1. De ijsbeer met de meest genomineerde recensie krijgt een vrijkaartje;
2. De top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2012 krijgt een vrijkaartje. Mocht ik per ongeluk in de top5 komen dan gaat mijn vrijkaartje naar de nummer 6;
3. 3 vrijkaartjes zijn te winnen in Het wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje&p=294119#post294119
4. Het laatste vrijkaartje is een wild-card en zal subjectief door de jury aan een nog nader te bepalen ijsbeer worden verstrekt.

10 vrijkaartjes waren te winnen. Daarvan hebben de volgende ijsberen iets in hun zak gestoken:

NLNU omdat hij de meest genomineerde recensie van 2012 had.

SS, Badslippers, SFL, MichelJ en IamLoney omdat zijn in de top van THE FINAL COUNTDOWN 2012 terecht kwamen.

Teiresas, Picasso1 en Bosco omdat zij goed hadden gegokt in Het Wedkantoor van Ace2.

En als ik dan goed tel (en dat doe ik, omdat ik weet dat Badslippers alles mee telt om mij scherp te houden en mij decharge te verlenen) kom ik op 9 verstrekte vrijkaartjes uit. Onder voorbehoud dat Badslippers de tellingen goedkeurt is er nog 1 vrijkaartje te vergeven. de zogenaamde Wildcard. Die Wildcard gaat naar.............................................. .............

Cupido
12 januari 2013, 08:41
oh spannend!

Omdat ik als eerste reageer maak ik hoop ik nog een zeer goede kans!

Wijze grijze
12 januari 2013, 08:49
Omdat Badslippers mij op de eerste plaats zette van zijn Top5, hoop ik alsnog een kans te maken.

krukar
12 januari 2013, 08:58
Wijze Grijze verdient die kaart wel i.m.h.o. Kan ie mooi weer z'n alpha-rug laten trimmen door wat Roemeense onderdanen ;)

Dalton
12 januari 2013, 10:57
Ik zou zeggen en het meteen doen zonder daarbij na te denken omdat ik er toch niks van weet en dus niet bevooroordeeld ben geef die kaart aan een nieuwe aangemelde schrijver die alle clubs in NRW graag bezoekt en niet eens een favoclubje heeft maar altijd voor de fun gaat met zijn maat LILYPUTTER die niet met zijn handen van de dames af kan blijven en netzo lang aan de kietelaar van ze trekt tot hij een klap in zijn gezicht krijgt.
BLUEEYES die deelt de kaart dan toch netjes met zijn maatje dus ACE2 maak je 2 mensen gelukkig met een kaart inplaats van een,mooier kan het toch niet zijn op deze wereld voor een mens,nu dus 2.

Picasso 1
12 januari 2013, 13:06
De wildcard lijkt me een geschikte prijs voor iemand die geeft en niet voor iemand die vraagt.
Degenen die de meeste nominaties aan anderen hebben geschonken zijn volgens mij Badslippers, Ace2 en Megaboob. Blijft dan denk ik Megaboob over die nog niet in de prijzen is gevallen....

Megaboob
12 januari 2013, 21:24
Zoals altijd een bijzonder scherpe analyse van Picasso! Bedankt voor de opmerkzaamheid! De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik een vrijkaart voor PSR heb gekregen in de gewone Tombola, maar die is uiteraard des forums: at random!

Ik zit graag op het forum, lees graag de bijdrage van andere ijsberen en probeer zelf uiteraard mijn steentje bij te dragen!

Megaboob

Ace2
14 januari 2013, 06:00
En als ik dan goed tel (en dat doe ik, omdat ik weet dat Badslippers alles mee telt om mij scherp te houden en mij decharge te verlenen) kom ik op 9 verstrekte vrijkaartjes uit. Onder voorbehoud dat Badslippers de tellingen goedkeurt is er nog 1 vrijkaartje te vergeven. de zogenaamde Wildcard. Die Wildcard gaat naar.............................................. .............

Alle genoemde namen, en ook de namen die zijn genoemd, zouden allemaal recht hebben op een vrijkaartje. Maar iemand een vrijkaartje geven, is ook anderen geen vrijkaartje geven. Geef ik iemand een vrijkaartje vanwege zijn goede recensies, dan oordeel ik ook over de recensies van anderen, die ik blijkbaar minder geschikt voor een vrijkaartje zou vinden. En zo zijn er nog meer criteria te vinden, waarbij meerdere ijsberen in aanmerking komen voor een vrijkaartje. Net als Sinterklaas heb ik zitten denken, wie ik dat ene vrijkaartje nog zou schenken.

Nu is ons forum een Nederlandstalig forum. Dat maakt het voor anderstaligen niet altijd even eenvoudig ons te volgen, laat staan de moeite te nemen zelf ook (in een andere taal, zoals het Duits) ons deelgenoot te maken van allerlei wetenswaardigheden. Wat nog meer noemenswaardig is, is dat je als anderstalige wel actief bent in de beste recensie van de maand, terwijl je moet beseffen dat wij luie en soms wat domme ijsberen niet de moeite nemen om anderstalige recensies goed te lezen, laat staan te nomineren. Natuurlijk kunnen wij ijsberen wel een beetje koeterduits. Zo kwam ik, toen ik eens in PHG was, niet verder dan een misplaatste grap door mijn grootvader op de grote vaart te smsen: “ Opa, ich habe deine fahrrad gefunden” waarop hij reageerde: “Oh?, maar ik mis geen fiets, wel mijn U-Boot”

Maar goed, er zijn dus anderstalige ijsberen die actief in de beste recensie van de maand bezig zijn, maar daar niet de waardering in de vorm van voldoende nominaties voor terug krijgen. Dat onrecht ga ik nu recht zetten met een vrijkaartje aan:

egon, Dr. Rammler.

Badslippers
14 januari 2013, 21:56
En als ik dan goed tel (en dat doe ik, omdat ik weet dat Badslippers alles mee telt om mij scherp te houden en mij decharge te verlenen) kom ik op 9 verstrekte vrijkaartjes uit. Onder voorbehoud dat Badslippers de tellingen goedkeurt

Afgelopen weekend voor de laatste keer de "Jaccuzi" van "Living Room" gebruikt om in alle rust de cijfers van "De Beste Recensie van de Maand" over het jaar 2012 nog eens te verifiëren zodat we onze penningmeester kunnen dechargeren. Als er iets moeilijk is dan is het wel nominaties tellen. Wat moet je met nominaties als:

ik doe mee

of

+1

Nergens geen hyperlink te bekennen, dat spreekt voor zich.

Dit zijn ook mooie nominaties vooral ingediend door ijsberen met een "Smartphone":

'https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/

Toch niet zo "Smart"

Dat de boekhouder zijn rekenwerk uitstekend heeft verricht moge duidelijk zijn. "Cum Laude" geslaagd voor het optellen en vooral het aftrekken! Wat de cijfers ook laten zien is hoe groot de actieve ijsberenpopulatie is. Hadden we al "De Kliek van 100" nu kunnen we daar zo'n dikke 400 ijsberen aan toevoegen die meedoen met het spelletje dat "De Beste Recensie van de Maand" heet.

Totaal aantal genomineerde recensies1517
Aantal thanks gegeven14945
Aantal nominaties gegeven6399
Aantal genomineerde damesrecensies217
Aantal genomineerde ijsberen220
Aantal thankende ijsberen365
Aantal nominerende ijsberen119
Aantal genomineerde topics409
Totaal aantal unieke deelnemers421

Opvallend, er zijn meer ijsberen die schrijven dan nomineren.

Badslippers
14 januari 2013, 22:14
De eerste 100 meest genomineerde topics (anders wordt de lijst te lang. Het zijn er 409.

Meest genomineerde topic
PlaatsTopicAantal
1.Geile Tijden910
2.Populaire Horny Gebeurtenissen760
3.Living Room, De Huiskamer700
4.FKK Acapulco, Algemeen230
5.Golden Dreams, Algemeen209
6.Babylon Algemeen193
7.Magnum, algemene verhalen181
8.Samya, Algemeen163
9.Heaven7 Sauna Club, Algemeen Geleuter158
10.Park Sauna Residenz (Lohmar-Durbusch nabij Köln), Algemeen154
11.YY vragenbakje127
12.Beregoeie Sex Capriolen107
13.Fun Garden, Emmerich, Algemeen90
14.FKK Sharks, Darmstadt77
15.Planet Eden, Algemeen76
16.FKK-Oase (Friedrichsdorf-Burgholzhausen), Algemeen61
17.World (Pohlheim) , Algemeen56
18.Xantener Partytreff, Algemene ervaringen54
19.Freude 39 (voorheen FKK Freudenberg), Algemeen54
20.Düsseldorf, Briedestrasse 44, Dolce Vita, Algemeen52
21.Partytreff Dorsten, Dorsten, Beckenkamp 22, Algemeen51
22.Villa Vertigo, Viva la Villa49
23.Van Goch (Goch), Algemeen44
24.Penelope (Essen) , Algemeen35
25.McSex , Hamm, Algemeen35
26.Ratingen, Haus Panthera, Algemeen26
27.Antwerpen,leden onder mekaar,gewoon gezellig25
28.Sixsens, Algemene verhalen25
29.Sky, Wuppertal-Varresbeck , Algemeen23
30.Life Time, Algemeen23
31.Club La Vita, Algemeen22
32.La Luna, Moers22
33.Badslippers Unleashed!20
34.Headlines in de IJsberenkrant20
35.Pauschalclub Bochum20
36.Schneewittchen, Algemeen19
37.World , Algemeen19
38.Saunaclub Emmerich, Algemeen18
39.Amnesia, Castrop-Rauxel , Algemeen18
40.Thailand/Philippijnentrip september 201218
41.Satanic surfer18
42.FAQ FKK-/Saunaclubs17
43.SFL in Bangkok16
44.FINAL COUNTDOWN 201115
45.Praha (afgelopen weekend)13
46.Oekraïne13
47.Larissa (ex-PHG) (Rumänien)13
48.Roemenie13
49.Club Angelique, Algemeen13
50.Carly (Half Thais/Half Duits)12
51.Vita12
52.Uw meeste gewaardeerde schrijver12
53.Live from Magnum!12
54.Wat over mezelf12
55.Villa Marisol, Hamminkeln, Algemeen12
56.Gangbang-party in Farell-Lounge te Kaarst12
57.SFL in Pattaya & Bangkok12
58.Nastya (Polska)12
59.The Palace , Algemeen11
60.Babylon, Algemeen11
61.Ada (Roemeense)11
62.Mega gangbang Saskia Farell11
63.Beste Recensie van de Maand April 201210
64.Melina (duitse) ex-Paris Gt10
65.Neuken zonder condoom10
66.Ricardo Banana10
67.Ratingen, Zhuza10
68.Schipperstraat 24/6 Anna Grieks.9
69.Panama City - Panama9
70.De benijsbeer PT richtlijnen.9
71.Keulen, Sandra Star9
72.Mijn eerste trio!9
73.Eva Deluxe, Duitse, 75HH cup!9
74.Persoonlijke aanvallen --> Niet meer schrijven9
75.FILIZITA: Poolse, 19j, bruine haren9
76.Shila (Jolina (Magnum)(Philipijnse))9
77.Partytreff Emmerich, Algemeen9
78.Elisa, een 100% BP lady en een domenicaans service kanon, Doubletstraat 16 kamer 48
79.Cyprus8
80.DE YBF EK POOL, VOLG HEM HIER!8
81.PAUSCHALCLUB <-> SAUNACLUB - De kosten of ???8
82.Love Fucktory, Algemeen8
83.Yolanda (Roemeense)8
84.IJBF Tourspel 2012 (voorspellingen + tussenstand)8
85.De Koekkoek leert Madi de les!7
86.Kesha7
87.Sabrina7
88.Freiburg, FKK Palast.7
89.GoldenTime: Live from...7
90.Sao Paulo, Brazil !!!7
91.FKK Mainhattan Frankfurt7
92.Emna Brasilien/Tunesien7
93.Alexandra (Roemeense)7
94.Trio met de lesbo sletjes7
95.Shakira (Spaans)7
96.Georgiana, Roemeense (ex PHG/Villa Vertigo)7
97.Gangbang met Laureen Pink en Kimberly Scott.7
98.Brazilië, RIO !!7
99.Donna (ook LR)7
100.Heerenwaarden, Le Baron, Algemeen7

sofaking
14 januari 2013, 22:37
Serieuze kloof tussen de eerste 3 en nummer 4 (en volgende). Waar zou dat aan liggen ?

Megaboob
14 januari 2013, 23:32
Er is nog een andere schrijver die ik toch ook hier in het zonnetje zou willen zetten, en dat is Cuties. Ik lees zijn verhalen altijd graag, en ze zijn altijd bijzonder! Hoewel hij met vlagen schrijft, is het altijd van hoogstaand nivo!

Megaboob