PDA

Volledige versie bekijken : Violet (Hongaarse) ex-LR/GD/PSR

SFL
4 december 2012, 12:24
Haarkleur/-lengte : blonde lange haren tot over de schouders
Lengte dame : 1m75 op hakken, maar barefoot amper 1m65
Postuur/Cupmaat : Stevig lichaam, niet te dik, niet mollig en niet mager. Krachtige kont en B-cup tieten.
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits en wat Engels
Leeftijd : 22jaar
Tatoeages/Piercings : handjevol tatoeages op onder andere rug en zijkant buik
Service: Topper, GFE ++++, TZ (perfect), PZC (beste pijpbeurt van het jaar), NMC, droogneuken, beffen …etc.
Voordelen: Allesomvattende service… Dit wijf stormt zomaar uit het niets mijn top3 van 2012 binnen!
Nadelen: Geen… Niet eens een klein pietluttigheidje!
Tijdsduur : anderhalf uur
Prijs : 100€ en een welverdiende fooi

In het begin viel me deze blondine op. Zij werd meteen geklasseerd onder “helemaal mijn type”. Voor mij een ideaal lichaam, kleine tieten en goede stevige kont. En haar sterk vlezig vast velletje voelde heerlijk aan. Helaas werd ik in het begin helemaal opgeëist door een ander mokkel en daardoor lukte het me niet om nader kennis te maken met haar. Maar tussendoor als dat andere mokkel door mijn maat afgeleid werd, vond ik toch gelegenheid om een korte dialoog te voeren met haar. Ik dacht eerst dat ze Duits of Pools zou zijn, maar ze bleek dus Hongaars. En bij Hongaarse wijven kan het nu eenmaal alle kanten uit. Dus ik bleef nog even heel sceptisch ten opzichte van haar. Ook mede door haar nog jonge leeftijd: 22 jaar. Maar toch, ik kon mijn ogen gedurende de ganse tijd niet van haar afhouden en ik kreeg al een stijve van de manier waarop ze aan haar sigaret zat te zuigen.

Toen ik dankzij mijn kameraad eindelijk verlost was van dat andere mokkel, zag ik mijn kans schoon en ging ik toch het lot tarten. Ik zette me strategisch in haar buurt op een kruk en vroeg mezelf af hoelang het nog zou duren. Blijkbaar niet lang, want zonder veel woorden uit te spreken hing ze in mijn armen aan de bar. Zonder haast of enige vorm van opdringerigheid begonnen we te tongzoenen. Zacht en liefdevol en alles voelde meteen goed aan. Alsof we elkander al enkele weken kenden. Zeker een kwartier hebben we daar zo gestaan en kon ik niet anders dan te oordelen dat ze uitermate goed kon zoenen. Dus op de kamer zou het met zekerheid goed komen en ik gebood haar dan maar om de sleutel te halen. Ik keek haar na en ze wist goed genoeg dat ik naar haar kont zat te staren, want ze liet de handel draaien en schudden terwijl ze naar de theke wandelde. Ik was echt wel van mijn melk, want het gebeurt niet vaak dat je zoiets meemaakt met een dame die dan nog volledig jouw type is. Knappe vrouwen en een perfecte service in één adem… Dat is een zeldzaamheid of rariteit. Natuurlijk ging ik nog niet globaal oordelen, want ik had enkel nog maar enkele liters speeksel zitten uitwisselen en enkel haar geile lichaam zitten betasten. Maar laat het duidelijk zijn, dat lichaam voelde perfect aan. Ze is niet mager en ook niet dik of echt mollig… Maar het is een stevig wijf met stevige dijen onder haar schietkraam en alles voelde strak, hard en vast aan. Geen kwabben of echte vetrollen. Als ze vet heeft, dan was het hard of vast vet en de kleine lovehandles die ze heeft, die zijn te verwaarlozen. Het enige waarin ik misleid was, dat is dat ik dacht dat ze groter was. Ze had enorme killer-heels en uiteindelijk was het maar een klein meisje… Doch, nog steeds met de juiste verhoudingen.

Afijn, wij naar de kamer en stiekem koesterde ik al hoge verwachtingen, want het was al een droom op zich voor mij. Na haar slip weggewerkt te hebben ging ze op de rand van de beddebak staan zodoende was ze groter dan mij. Ze masseerde mijn hoofd en ik zoende zachtjes en lief haar tieten, haar buikje en gaf zoentjes op alle tatoes die verspreid over haar hele lichaam in mijn zicht opdoemden. Haar tieten waren perfect. Niet slap, niet te hard, maar kleine mooie B-cups. Gaandeweg trok ze me op het bed en ze kwam met dat begeerlijke lichaam op me liggen. Dit voelde aan als innige liefde. Onze tongen draaiden intens in onze mondholten en haar gezicht en ogen waren van dichtbij zo liefelijk dat ik er helemaal week van werd. Langzaam daalde ze af naar onder en ze likte en zoende mijn hele bovenlichaam. Ook haar zachte handen streelden me overal op een tedere manier. Toen begon ze me te pijpen, voorzichtig en zacht. En dit ging door en door én door. Normaal moet een pijpbeurt niet langer dan een paar minuten duren voor mij, maar zij deed het zo goed dat ik haar een hele tijd liet begaan. Daarna rolde ze van me af en leek ze zich volledig over te geven aan mij. Ze legde zich tentoon op een wijze van “mijn lichaam is volledig het jouwe”. Ik zoende en kwijlde in haar hals, tussendoor nog veel sensuele tongkussen en vervolgens daalde ook ik af naar onder. Niet vergeten haar tieten over te slaan en haar geile buikje. Op speelse wijze sloeg ik haar kutje over en zoende zacht de binnenkant van haar dijen en ging nog verder om ook haar voetjes even wat aandacht te gunnen. Alles aan dat mokkel voelde zo zuiver, ongerept en geil aan, dat ik er haast gek van werd in mijn kop. Ik ging haar beffen en ik moet toegeven dat het even op zich liet wachten, maar na een paar minuten werd haar poes slijmerig en glibberig. En ja, ze smaakte heerlijk. Haar knikker zwol op van geilheid, zelfs. Naar mate het beffen vorderde begon ze met haar bekken te kantelen en deed ze koket mee in draaiende beweging. Ze begon ook met zichzelf te spelen en zodoende zoog ik tussendoor ook aan haar vingers. Gelijktijdig trok ze mijn arm naar boven en begon ze ook mijn vingers één voor één af te zuigen. Haar malse tong voelde heerlijk aan… Ja zelfs aan mijn vingertoppen.

Ik keerde terug naar boven en we zoenden nog even alsof ons leven ervan afhing. Niks was gehaast en alles gebeurde op het gevoel. Zo ook toen ze initiatief nam en me overmeesterde door zich op me te gooien. Onopvallend deed ze condoom over mijn klepel en zat ze op mij. Die stevige dijen kneep ze sterk naar binnen en haar malse kut leek wel vacum te zuigen. Heel traag en krachtig zat ze me naaien. Eerst rechtop zodoende ik haar prachtige lichaam kon bewonderen en met mijn klauwen naar haar tieten kon graaien en ook de rest van haar lichaam intens strelen. Ook heel geil was dat ik langs haar hals en haar keel met beide handen ging… Alsof ik haar strot zou dichtknijpen, maar ik streelde er enkel maar heel zacht langsheen. Ze liet mij begaan alsof ze al het vertrouwen in mij had en die macht maakte me nog geiler. Ik weet tot op heden niet of dat daar echt iets chemisch aan de gang was en of ze zelf ook zat te genieten, maar ik ervoer dat hele schouwspel als het bedrijven der liefde met iemand die je al maanden kent. Verdomme wat ben jij knap, hijgde ik het uit en mijn ogen draaide weg van genot. Vanaf toen boog ze voorover en zoenden we opnieuw met de tong tot in elkanders luchtpijp. Op die manier kon ik het niet lang meer houden en dat moet ze perfect hebben aangevoeld, want ze ging weer rechtop zitten en niet veel later trok ze mij ook recht in een zittende houding. In één beweging zaten we in soort van kleermakerszit, met haar in mijn schoot en mijn pik heel diep in haar vulva. We omklemden elkaar zo stevig dat het haast pijn deed. Ze zette haar nagels in mijn rug en ik zoende en kwijlde haar hals helemaal nat. Beiden zette we een intensieve kracht op onze lichamen en met korte en hevige stoten kwam ik klaar. Vermoeid en helemaal van de wereld gesekst, liet ik me weer achterover vallen. Zij bleef verliefd ogend op mij zitten en leek geen haast te hebben om mijn pik eruit te halen. Ze streelde, masseerde en krabde mijn borstkas nog wat. Pas na 5min ofzo ging ze van me af en deed mijn condoom uit, zonder mijn pik verder schoon te vegen. Ze kwam wel opnieuw op mij liggen en dat mijn pik nog vol hing met slierten ejaculaat, dat deerde haar blijkbaar niet. We begonnen weer te zoenen en lief te wezen voor elkaar alsof het geen naam had.

Langzaam aan trok ze mij op zich en lag ik weer van boven. We zoenden met veel liefde en warmte… Ook het zachte velletje in haar hals en haar tieten werden helemaal afgelikt door mij. Alsof onze tongen in elkaar vastgeplakt waren begonnen we gaandeweg te droogneuken. Tjonge jonge jonge. Wat is me dat een paar keer nipt geweest. Ik weet niet wat haar reactie was, mocht ik hem er zonder rubber in gestoten hebben, maar ze was me wel behoorlijk aan het teasen. Terwijl ik uit zuivere opnieuw opflakkerende geilheid het tempo begon op te voeren, werkte ze met haar arm tussen onze opeengeplakte lichamen een baan naar onder en greep mijn pik beet. Ik dacht al van oei oei oei… Ze gaat hem er zo zelf induwen en ik ben op dit moment mentaal te zwak om daar weerstand aan te bieden. Mijn piemel erin duwen deed ze gelukkig niet, maar ze wreef de top van mijn paal wel door haar gleuf terwijl ze hem zachtjes aftrok. Voorvocht, mijn voorgaande zaadresten en haar eigen toenemende nattigheid vermengden zich en achteraf bekeken konden we net zo goed zonder neuken, want als ze een SOA met zich meedraagt, dan heb ik het nu sowieso te pakken. Maar goed, op dat moment interesseerde me dat niet en ik liet haar begaan. Tussen twee zoenen door keken we diep in elkaars ogen en ik kan het best mis hebben, maar volgens mij was er in een fractie van een seconde een telepatische bericht terwijl we beiden kreunden van opwinding. Zo’n bericht in de trend van als je wil, dan duw je door en dan is iedereen gelukkig. Maar ik deed het niet en het kan dus even goed een zware inschattingsfout van mij geweest zijn… Maar ik ben er uiteindelijk toch blij om dat ik niet doorduwde en mijn pik enkel door haar gleuf liet glijden zonder verdere interactie. Het droogneuken werd me uiteindelijk toch te veel en om de climax wat te kunnen uitstellen, daalde ik terug naar onder en begon haar opnieuw te beffen. Nadat ik met mijn vingers mijn eigen lichaamssappen had weggeveegd onder het mom dat ik haar zat te bespelen, likte ik mezelf een weg naar binnen. En haar kut was nu optimaal van smaak. Een echte pekel-mossel. Het vocht liep er spontaan uit alsof ze een inwendige lekkage had. Het liep er zo in gestage vlotheid uit, dat mijn mond er vol van liep en ik het in één slok niet weg kreeg door mijn strot. Ik werd haast gek van geilheid en wou meteen weer neuken…

Hoewel ik me terug naar boven werkte en lichamelijk aangaf dat ik wou neuken, dreef ze de suspense toch nog wat op en terwijl ik nog op mijn knieën zat begon ze me zo te pijpen. Voorovergebogen zodoende ik een zijdelings zicht had op haar ronde kont. Terwijl ze me de beste pijpbeurt van jaar zat te geven, streelde ik haar zachte rug en ging via haar reet haar kut langs achteren vingeren. Mijn handen en vingers plakten van het vocht dat ze verloor. Toen ze klaar was met me te pijpen, smeekte ik om een condoom aan te trekken en ging vervolgens op haar liggen nadat dit geschiedde. Ik zoende haar opnieuw en proefde mijn eigen walgelijke smaak van voorvocht in haar mond, maar gelukkig ebde dat snel weg. Terwijl we horizontaal de lambada lagen te dansen, schoof mijn pik in die verrukkelijke doos van haar en neukten we op z’n missionaris… Doch, ze lag er alles behalve passief bij. Je kan je niet voorstellen hoe lekker we hebben liggen neuken. Lang duurde het jammerlijk niet meer, want ik werd gek van hitsigheid en kon mezelf niet meer bedwingen. Met sterke stoten, maar echt wel liefdevol kwam ik klaar en terwijl dat het gebeurt was, bleef ze nog verder draaien als een droogkast met haar haar heupen. De schrik dat het condoom zou scheuren zat er al zelfs in bij mij… Zo heftig ging ze tekeer. Was dit theater of was ze zichzelf ook aan het klaarmaken, ik weet het echt niet, maar nog maar zelden voelde dit zo echt aan bij de hoeren. Als het allemaal gemeend is, dan is ze echt wel een zachtaardige nimpho.

Na deze haast perfecte sessie hebben we nog wat in elkaars armen gelegen. Het strelen en likjes geven ging onverminderd door. Toen ze me weer in vol ornaat begon te tongen, besloot ik om het toch af te sluiten, want dit begon me te gevaarlijk te worden. Dit was echt te goed en te mooi voor woorden. Beter de sessie daar afsluiten en dat ik nu nog kan hunkeren naar meer en misschien volgende maand ofzo nog eens teruggaan en er een vervolg aan breien. Het hele mysterieuze aan heel ons samenzijn was, dat we sinds ze me in de barruimte begon te zoenen tot het einde van de sessie, en zelfs tot aan de lockers voor de betaling, we geen vier zinnen met elkaar gecommuniceerd hebben. Echt alles was op het gevoel en meer dan een paar keer zeggen dat ik haar ongelofelijk lekker en knap vond, dat ze mij “a nice man” vond en dat ik smeekte om een condoom over mijn pik te trekken is er totaal geen dialoog gevoerd. En dat maakt het des te specialer!

Neen, heren beren… Dit heb ik nog maar zelden meegemaakt met een wijf van haar leeftijd. Zelf nog niet veel met dames van alle leeftijden. Zij is echt wel een mega-stoot en nog een superlieve ook. Ze heeft het wit uit mijn ogen geneukt en als ik er nu aan terugdenk, dan krijg ik al hartkloppingen… Zo heeft ze mij geïmponeerd!

Daarom draag ik dit lied aan haar op: http://youtu.be/eW2qlKa6oHw

Ricardo Banana
4 december 2012, 14:10
Heren,

SFL heeft helemaal gelijk. Ik ben 3 weken geleden ook met haar geweest en bovenstaande recensie klopt helemaal. Heb badslippers toen ook al geadviseerd met haar te gaan kameren.

BSesamstraat
22 december 2012, 09:07
SFL geloof ik wel... Maar jou? ;)
Heren,

SFL heeft helemaal gelijk. Ik ben 3 weken geleden ook met haar geweest en bovenstaande recensie klopt helemaal. Heb badslippers toen ook al geadviseerd met haar te gaan kameren.

toko-9
23 december 2012, 12:21
Is deze dame tussen kerst en nieuwjaar aanwezig?
Zou fijn als iemand het wist.
Gr, toko-9

Badslippers
23 december 2012, 14:34
Is deze dame tussen kerst en nieuwjaar aanwezig?
Zou fijn als iemand het wist.
Gr, toko-9

Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mijn bronnen die doorgaans goed geïnformeerd zijn is ze er NIET. Ik zal vanavond even voor je checken en wat navraag doen.

toko-9
23 december 2012, 15:26
Sympathiek. Ben benieuwd!
Alvast dank.

Badslippers
23 december 2012, 23:58
Sympathiek. Ben benieuwd!
Alvast dank.

Ook volgens de theke afgemeld wegens vakantie. Heeft geen bericht achtergelaten wanneer ze terug is. Vanavond was ze er dus niet [wat ik al wist]

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Big30
4 april 2013, 17:36
Dame is vandaag in Golden Dreams begonnen.

Badslippers
28 mei 2013, 11:05
25-05-13 gespot in "Parksauna Residenz"

sirgreg
11 juni 2013, 10:03
Neulich begegnete ich in der PSR Violet (oder Violett ?).

Sie ist Ungarin, Anfang/Mitte 20, hat blonde mittellange Haare, die sie mal offen und mal gesteckt trägt. Violet hat einen sportlich schlanken Body mit etwas Bauchansatz. Definitiv weit entfernt von "dick", aber eben kein skinny Püppchen. Ist aber alles im Rahmen. Ausserdm ist alles schon straff. Besonders ihre straffen, mittelgroßen Brüste gefallen mir sehr gut. :cool:

Violet hat ein süßes Lächeln, welches mich verzauberte. Das Gesicht ist etwas asymmetrisch, aber dennoch fand ich sie sehr hübsch. Aber halt kein Top-Model.

Beim Small Talk kam sie sehr nett rüber. Und irgendwas an ihr fesselte mich, so dass ich schließlich mit ihr aufs Zimer ging. Ich sollte es nicht bereuen.....

Violets Französisch ist Weltklasse. Sehr schön sanft, saugend und nass, mit vielen Variationen. Beim Blasen lächelte sie mich immer wieder mit ihren süßen Augen an....:cool: Dazu gab es innige ZK und Kuscheleien. Lecken und Fingern waren auch gewünscht.

Schließlich wurde aufgesattelt und wir fickten in diversen Stellungen. :seiltanz:
Von schmusig zärtlich bis zu wild & hard - Violett ist für alles zu haben und hat sichtlich Spaß dabei. Zum Schluss entleerte ich mein Sperma noch in ihren Mund und übers Gesicht, was sie sichtlich genoss. :betrunken: :cool:

FAZIT: Super Frau, super Service. Top! :a_t_ho02:

stano
24 maart 2014, 12:48
Ze is nu in Babylon sedert een paar dagen

SFL
28 april 2014, 00:16
Vandaag, zondag 27/04, ben ik heel even in Babylon geweest en Violet heb ik nergens gezien. Andere Hongaarse dame wist ook niet zeker of Violet nog terugkomt.

Violet is een toppertje dat me eind 2012 te beurt viel. Een half jaar later zag ik haar terug in PSR, hoewel ik haar niet meteen herkende. Ze vond het toen interessanter om te zuipen en zich te laten trakteren door 2 snorpiemels ipv met mij de kamer op te gaan en een hoop geld te verdienen. Was ze er vandaag geweest, dan had ik haar wel een herkansing willen geven!

Maar goed, waarschijnlijk een andere keer en/of een andere club!