PDA

Volledige versie bekijken : Live from van Goch



Pagina's : 1 2 [3]

Eddy_V
15 februari 2019, 17:08
Terwijl het feestgedruis in Emmerich op gang kwam toen het bier gratis werd, heb ik mij verplaatst naar Goch.
Emmerich is een mooie club maar een beetje te magere lu voor mij en zeker als.... de lokroepen van Dani en Madalina met hun sirenes mij naar hun privé grotjes verleiden :)

leuke sfeer hier, 18 meiden als in het goed begrepen heb (kunnen er ook 15 zijn) waaronder een aantal bekende leuke meiden.
Naast bovenstaande ook Sarina, Caro en voor de liefhebbers Peppi ;)
En nog zeker 2 GMC dames waarvoor flatchestedlover zijn reis zou mogen onderbreken :tongue:

Eddy_V
15 februari 2019, 17:43
Kennelijk staat het ook in de krant: vanwege 12 jaar bestaan vandaag en zaterdag 10,- entree.

Line up is toegenomen terwijl ik kippenpootjes met lekkere frietjes (met paprika ;) speciaal voor de banaan) aan het eten was.

Piet Plezier
16 februari 2019, 21:41
hier dus geland met onze koos Alberts
17 meiden aanwezig
Druk, nee niet echt
Het is wel gezellig er word volop gedanst en gedronken
2 uurtjes met Dani tongworstelen gedaan
Het eten is ook goed
Zometeen nog een paar uurtjes met Maja stoeien

Eddy_V
16 februari 2019, 21:59
2 uurtjes met Dani tongworstelen gedaan

Smeerlap!
Gewonnen of verloren ?

Piet Plezier
17 februari 2019, 02:54
Smeerlap!
Gewonnen of verloren ?

geilheid gewonnen
Financieel verloren

papi
17 februari 2019, 06:39
Kennelijk staat het ook in de krant: vanwege 12 jaar bestaan vandaag en zaterdag 10,- entree.

Line up is toegenomen terwijl ik kippenpootjes met lekkere frietjes (met paprika ;) speciaal voor de banaan) aan het eten was.

potverdorie...ik was er gisteren ook effe. Helaas maar tijd voor een bliksembezoek tussen half 6 en half 7, ik kom eigenlijk speciaal voor Georgiana, maar er was genoeg te kiezen idd! had ik maar meer tijd ingebouwd...

Piet Plezier
23 februari 2019, 22:17
goed druk hier met Ausländers
Goed sfeertje kei gezellig
Ongeveer 15 vrouwen
Net 4 uurtjes met Dani gekamerd
Nu ff bij komen
Peppino is er ook
We zien het wel verder

Eddy_V
23 februari 2019, 22:28
Goed sfeertje kei gezellig

Net 4 uurtjes met Dani gekamerd

Piet neem nou voortaan een wekker mee op de kamer zodat je niet 3 uur ligt te slapen met die meid!!!
Ze naait je terwijl je slaapt :biggrin:

Kinky
1 maart 2019, 17:53
4 uurtjes op een kamer met 1 dame.ik denk dat eerder 30 min en de rest is gelogen. of niet piet

JonnyFontane
1 maart 2019, 18:04
4 uurtjes op een kamer met 1 damen ik denk dat eerder 30 min en de rest is gelogen of niet piet
Piet liegt niet.....

schoolmeester
1 maart 2019, 18:20
Piet liegt niet moet zijn: Piet liegt NOOIT.

Groet, schoolmeester.

ALaaf !

Piet Plezier
1 maart 2019, 18:49
4 uurtjes op een kamer met 1 dame.ik denk dat eerder 30 min en de rest is gelogen. of niet piet

uiteraard is dat gelogen.
Kom maar ff kijken want ik ben er over een halfuurtje

Piet Plezier
1 maart 2019, 20:22
met BP hier
Zeeer goede line-up
18 vrouwen aanwezig
Eddy_V ratje is ook weer hier
Best druk voor een vrijdagavond
Nu eerst maar is een paar uurtjes tongworstelen met Dani.

Piet Plezier
1 maart 2019, 22:33
net terug van de kamer met Dani
Even gedoucht, en nu een koud biertje drinken
Wel gezellig hier
Niet meer zo druk als daarstraks
Jammer dat Maja er niet is
Er zijn ook weer wat roemse dames terug uit Roemenië
Eddy_V zal ze vast kennen van naam maar ik niet
De sfeer zit er goed in, zag ik net toen de dames stonden te dansen.
Sherin heeft ook goede zin

Kinky
2 maart 2019, 15:30
Piet doede gij alleen tongworstelen op de kamer. En stiekem beetje vingerwerk of ontdek je plekje

Piet Plezier
2 maart 2019, 15:39
Piet doede gij alleen tongworstelen op de kamer. En stiekem beetje vingerwerk of ontdek je plekje

van alles un bietje
Dan bleft ut spannend

Piet Plezier
8 maart 2019, 20:01
weer in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH beland met Koos Alberts
17 vrouwen aanwezig, waaronder 3 nieuwe
Een handje vol beren
Net een uurtje gekamerd met Annabelle
Nu ff wat drinken en plezier maken

Piet Plezier
9 maart 2019, 02:26
de sfeer zit er lekker in hier
Om 00.00uur was Michael jarig, dus de kurken vlogen door de bar.
Michael is een medewerker van, van GOCH.
Daarna ff kamertje op gezocht met een nieuwe dame, Loredana.
Ze was de eerste dag in van GOCH vandaag.
2 uurtjes later kwam ik terug.
Wat een heerlijke meid als je van vol houd.
Nog ff in de bar kijken wat het is.

Piet Plezier
9 maart 2019, 21:53
om de carnavals week af te sluiten toch weer in van GOCH beland
Vorige week vrijdag GOCH, zaterdag vanilla en phg, woensdag sixsens donderdag h7 vrijdag GOCH en vandaag GOCH.
17 vrouwen hier
Niet super druk
Peppino is er ook en nog 1 beer van het forum maar ik weet zijn naam niet.
Net een 1,5 uur gekamerd met Dani.
Nu ff wat gokken en bier drinken
Koos Alberts, is met Loredana op de kamer.
Laters

Piet Plezier
16 maart 2019, 20:41
hallo allemaal we zijn weer in goch
18 vrouwen aanwezig
1 hele mooie nieuwe Sibel, ik heb nog nooit zo'n mooie ogen gezien in me leven als van dat meisje
Het eten is goed vandaag
Straks om 00.00uur is Christian jarig
Eddy_V, Mery is ook aanwezig, en Dani vroeg of Bugs Bunny nog kwam vandaag, ik zeg dat weet ik niet
Verder niet super druk

Eddy_V
16 maart 2019, 23:56
1 hele mooie nieuwe Sibel, ik heb nog nooit zo'n mooie ogen gezien in me leven als van dat meisje


Eddy_V, Mery is ook aanwezig, en Dani vroeg of Bugs Bunny nog kwam vandaag, ik zeg dat weet ik niet


Pietje kijk uit!
Als jij het over mooie ogen van dvp’s gaat hebben is er iets serieus aan de hand...
Ofwel het bier is op ofwel je bent verliefd :biggrin:

Jessica Rabbit moet nog een weekje (of misschien wel) twee geduld hebben :t15122::t15116::t15119::t1514:
Doe jij svp wat nodig is om haar honger te stillen?!

Piet Plezier
17 maart 2019, 14:00
Pietje kijk uit!
Als jij het over mooie ogen van dvp’s gaat hebben is er iets serieus aan de hand...
Ofwel het bier is op ofwel je bent verliefd :biggrin:

Jessica Rabbit moet nog een weekje (of misschien wel) twee geduld hebben :t15122::t15116::t15119::t1514:
Doe jij svp wat nodig is om haar honger te stillen?!

Eddy_V ga aankomende week maar is kijken
En nee het bier was niet op, en verliefd al helemaal niet

Het was weer te gezellig gisteren

Kinky
18 maart 2019, 13:28
Zo afgelopen zaterdag naar ffk van goch gegaan rond 8 uur waren ik en mijn maat er. Maar was totaal niks te doen
We telde 7 dames en stuk of 10 beren kamers waren allemaal open geen bezettingen. De dames waren echt niet mooi veel afdankers bah. Zo piet weet niet hoe je aan die 18 stuks komt maar je had zeker verkeerde link gekeken van andere club of je hade echt te diep in glaasje gekeken klopt geen moer van wat je allemaal zegt. Na wat biertjes en slap gelul wij zijn om 2 uur weer vertrokken richting Venlo thuis basis

schoolmeester
18 maart 2019, 13:43
In VAN GOCH zijn altijd wel een paar mooie dames aanwezig, misschien moet je een keer naar de oogarts gaan kinky.
Beetje goedkoop om deze saunaclub zo af te kraken.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
18 maart 2019, 13:55
Zo afgelopen zaterdag naar ffk van goch gegaan rond 8 uur waren ik en mijn maat er. Maar was totaal niks te doen
We telde 7 dames en stuk of 10 beren kamers waren allemaal open geen bezettingen. De dames waren echt niet mooi veel afdankers bah. Zo piet weet niet hoe je aan die 18 stuks komt maar je had zeker verkeerde link gekeken van andere club of je hade echt te diep in glaasje gekeken klopt geen moer van wat je allemaal zegt. Na wat biertjes en slap gelul wij zijn om 2 uur weer vertrokken richting Venlo thuis basis

of je bent er niet geweest
Of jij had echt te veel gedronken, maar dan zie je alles dubbel dus dat kan ook niet.

Deze dames waren aanwezig
Samantha
Natasja
Annabelle
Dani
Georgiana
Lilly
Ilona
Maja
Sarina
Lea
Mery
Melanie
Nadine
Maja
Melissa
Lorena
Madeline
Emilia
Deze waren er echt allemaal

Husky
18 maart 2019, 14:59
Kinky Piet heeft misschien de hele maand bij elkaar geteld:):)

Piet Plezier
18 maart 2019, 15:02
Kinky Piet heeft misschien de hele maand bij elkaar geteld:):)

dan kom zelf kijken joh, inplaats van de boel hier opnaaien.

stimpy3
18 maart 2019, 15:55
Op z'n best kom ik eens in de drie weken in VG, maar dan nog zeggen die namenlijstjes me helemaal niks. Het staat vast interessant om te doen alsof je alle dames bij voornaam kent, maar de gemiddelde ijsbeer heeft daar dus geen ene kont aan, omdat-ie niet weet hoe de dames eruitzien. Plus dat het verloop in VG toch wel zodanig is dat zo'n lijstje na drie weken waardellos is. Dat tellingen nog wel eens kunnen uiteenlopen is me ook wel eens opgevallen; ik telde eens 8 dames rond 21:30, en twintig minuten later was dat opeens het dubbele, omdat er een paar dames van kamer/de bistro/het rookhok waren gekomen. Tenslotte gaat het niet om hoeveel dames d'r rondlopen en hoe ze heten, maar of ze d'r een beetje lekker uitzien en goede service geven.

En wat dat betreft moet ik kinky gelijk geven: zo denderend is de lineup in VG de laatste tijd niet. Vroeger liepen er altijd wel een of twee dames rond die me optisch wel zodanig bevielen dat ik er ik mee van bil ging, maar ik heb de laatste paar maanden al een paar keer 'ongepopt' VG verlaten.

Piet Plezier
18 maart 2019, 16:05
ik heb die Namen niet van een lijst
Deze dames waren afgelopen zaterdag live aanwezig
Nee niet allemaal knap, maar wel allemaal service kanonnen.
Ik heb ze allemaal geha van dat lijstje, behalve Madeline.
Nu krijg ik hier natuurlijk wel de beste service die je je eigen maar kan wensen.
Ieder het zijne natuurlijk
Wat voor de 1 goed is kan voor de ander waardeloos zijn.

flatchestlover
18 maart 2019, 16:08
Helemaal met je eens stimpy3

En mijn aanvulling , of het eten goed is of uitstekend , maakt mij ook niet uit , ik kom voor mijn bepaalde type om mee te neuken en niet om mee te eten.

Ik kom binnenkort als keurmeester

Badslippers
18 maart 2019, 16:12
Op z'n best kom ik eens in de drie weken in VG, maar dan nog zeggen die namenlijstjes me helemaal niks. Het staat vast interessant om te doen alsof je alle dames bij voornaam kent, maar de gemiddelde ijsbeer heeft daar dus geen ene kont aan

Lijsten met namen van dames die aanwezig zijn worden meestal goed gewaardeerd door ijsberen. Als PP zo'n lijst hier plaatst klopt het. Punt.
Wat heeft hij er nou baat bij om dat uit zijn duim te zuigen. Er zijn ijsberen die veel in clubs komen en daarom ook veel (betrouwbare) info hebben. Daar is dit forum toch voor. En als je niet geïnteresseerd bent in damesnamen en aanwezigheidslijsten, laat je het lekker links liggen.

Piet Plezier
18 maart 2019, 16:12
Helemaal met je eens stimpy3

En mijn aanvulling , of het eten goed is of uitstekend , maakt mij ook niet uit , ik kom voor mijn bepaalde type om mee te neuken en niet om mee te eten.

Ik kom binnenkort als keurmeester

daar ben ik het helemaal mee eens
Ik ga ook niet voor te eten naar een club

pret
18 maart 2019, 17:29
daar ben ik het helemaal mee eens
Ik ga ook niet voor te eten naar een club


Nee jij gaat voor de bier.

Piet Plezier
18 maart 2019, 17:42
Nee jij gaat voor de bier.

uiteraard.

phoenix
21 maart 2019, 20:22
:wink2: en ik ok, alleen ik kom nooit meer, want pietje rookt en zuipt veulste veel...en hij blijft veulste lang mit die vrouwen op de kamer, dan kan ik maar wachten ...want hij weet precies wie de natste kut heeft...

ijsbeer63
21 maart 2019, 21:31
:wink2: en ik ok, alleen ik kom nooit meer, want pietje rookt en zuipt veulste veel...en hij blijft veulste lang mit die vrouwen op de kamer, dan kan ik maar wachten ...want hij weet precies wie de natste kut heeft...Dat moet dan wel Samantha zijn[emoji23][emoji1787]Daar gutste het in Xanten al uit wanneer je je tong er tegenaan drukte.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Piet Plezier
21 maart 2019, 21:42
Dat moet dan wel Samantha zijn[emoji23][emoji1787]Daar gutste het in Xanten al uit wanneer je je tong er tegenaan drukte.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

jazeker, als ze hem maar goed volspuit met glijmiddel van te voren
Dan is het net of ze geil is,
Samantha ga ik niet mee

Piet Plezier
31 maart 2019, 00:39
na h7 te hebben verlaten, naar van GOCH gereden
We waren rond half 9 hier
En het was zeer rustig
Nu is het wat drukker
Gekamerd met Annabelle, super kamer natürlich
Nu maar weer een biertje drinken

Piet Plezier
27 juli 2019, 22:50
met KA en JF hier geland
Eerst wat gegeten wat zeker niet tegenviel
Buiten bij de bar zijn ze aan het BBQen
16 dames aanwezig
KA heeft net gekamerd met Cairo
Buiten onder het genot van een biertje zitten buurten met JF Dani is ook weer terug, heerlijke meid
Zometeen maar eens kijken of we wat kunnen scoren

Husky
20 oktober 2019, 13:47
Zaterdag van Goch bezocht voor de derde keer,de andere bezoeken dateren van 4 jaar geleden,eerst Schoolmeester opgehaald die ook als gelukkig man op de mooie Veluwe woonachtig is:)
Na het betalen van 20 Euro drink tegoed aan een vriendelijke Nederlands sprekende dame,namen wij onze attributen in ontvangst, ik was reeds op de hoogte dat Christina en Katrin beide ex Gallardo en GD daar recentelijk zijn gaan werken, beide dames zijn mij sympathiek en bewaar ik goede herinneringen aan.
Ik kwam zowaar heel wat bekenden van vroeger tegen o.a. Marokkaanse Serin ex Fungarden nu aan de andere kant van de bar,Eva ex VM toentertijd zowel werkzaam op de sofa, in de keuken en theke!
Ook de Dominicaanse Caro en Alexandra waren aanwezig,beide ken ik ook uit andere clubs,ook de ex Gallardo massage dame Effi stelde haar massage kunsten ten toon.
Tevens gesproken met meerdere ijsberen die ik ken van o.a. Gallardo,AG en GD.
De line up van 20 DVP zag er zondermeer veel belovend uit,slank,jong,milf,volslank de meeste toegankelijk en vriendelijk.
Mijn eerste kamer van een uur was met de slanke 26 jarige Roemeense Christina,zondermeer een mooie dame met een zandloper figuurtje en een lief gezicht al meerdere keren met haar op kamer geweest,en ook nu weer een prima GFE sessie met een volledig basisrepertoire omgeven door vele extra`s :)en in :t15119: mijn nakomelingen de vrijheid gegeven met een prachtig uitzicht op haar gewelfde rug en enorm mooie billenpartij:freu:
Na de sauna,het restaurant opgezocht waar Eva het eten opschepte wat o.a. bestond uit kip,vis,salade,aardappel puree,rijst,groeten etc.,zondermeer een prima maaltijd die ik samen met Katrin en Christina
aan tafel consumeerde.
Krantjes gelezen in het relax gedeelte,en mij aansluitend in de richting begeven van de mij bekende Dominicaanse GFE tijgers Caro en Alexandra,een beetje vrijage met beide en uiteindelijk mij met de volslanke Caro naar kamer 1 begeven.
Wat zich toen ontstond was een heerlijke vrijpartij, intense TZ en een super langdurige BJ waar geen einde aan kwam,langzaam,snel,diep etc. ook mijn zaadbunkers kregen de nodige aandacht en zijn nog nooit zo schoon gelikt:)
Caro met haar grote :t1562:borsten en geweldige strakke :moon: kont haalde het beste op seks gebied in je boven,het :t15125:was weer van de bovenste plank,en ook Caro geniet ervan te merken aan de haar overstroomde pussy,na een aantal posities uiteindelijk in :t15126: onze sappen de vrijheid gegeven:freu:
Het was een fijne tijd in van Goch,zeker voor herhaling vatbaar en in mijn balboekje alreeds Alexandra genoteerd,ook Schooleester had een fijne dag,en liet de biertjes goed smaken.
Om 22.30 tevreden vertrokken na 8 mooie uren in van Goch.:wink2:

schoolmeester
20 oktober 2019, 14:18
Mijn verslag staat onder Van Goch algemeen.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
20 oktober 2019, 17:43
Mijn verslag staat onder Van Goch algemeen.

Groet, schoolmeester.

Het lijkt wel alsof husky net als bij alle andere clubs zijn berichten altijd bewust in het verkeerde topic plaatst.
Om ons op het verkeerde been te zetten.
Hij schrijft het bericht live en plaatst het dan later..zoiets zal het zijn :)

Husky
20 oktober 2019, 19:09
En dat is een grote schakering van clubs Eddy:)van Berlijn tot Ratingen etc.
Om niet met mijn berichten te verzanden tussen allerlei korte berichten zoals"was Truus aanwezig en is Anneke alweer terug,heeft Annemiek nog steeds last van haar gekneusde voet" schrijf ik maar onder live berichten om de lezende ijsberen beter te informeren over saunaclubs tussen alle korte berichtjes in,comprende:smiley:
Tot binnenkort in het mooie Sixsens:wink2:

Eddy_V
20 oktober 2019, 22:51
Scroll ff naar boven husky en je ziet dat er uitsluitend korte berichtjes staan met name met meldingen over aanwezigheid van Trudy en Heidi , de kwaliteit van het eten en de prijs van de drankjes :biggrin:

Eddy_V
12 december 2019, 15:47
Op dit moment 12 dames gezien waarvan voor mij 5 nieuwe dames Deze 5 allemaal aantrekkelijk en variërend van zeer slank tot normaal/slank.
En zojuist ook al even wat ijsberen gesproken, dat gebeurt mij hier niet zo vaak.

PS ik kom alleen maar voor de sauna en Efi de masseuse, dat is logisch toch?!

hasta la pasta
12 december 2019, 16:39
PS ik kom alleen maar voor de sauna en Efi de masseuse, dat is logisch toch?!

Je hebt al gegeten begrijp ik hieruit?

Eddy_V
12 december 2019, 17:38
Je hebt al gegeten begrijp ik hieruit?
Nu wel

De specs: met kruidige tartaar gevulde paprika en aardappelkroketjes.
Ik vond ze zo lekker dat ik er zowel voor als na de massage van gegeten heb.

De massage was extra goed vandaag want Efi heeft een vriendin te logeren (tm morgen) zodat het vandaag een 4-handen massage was.
Meteen weer een stempeltje op mn nieuwe spaarkaart gekregen nadat ik vorige laatst al vol had (en daarmee krijg je een gratis uur massage).
Vanaf zaterdag zijn beide dames met kerstvakantie om medio januari weer terug te keren.

Qua dames is het nog wat drukker geworden.
Line up is echt niet verkeerd.
Een slank meisje kwam mij bekend voor, bleek Bulgaarse Adriana te zijn (als ik het goed gehoord heb) die hier een jaar of 3 geleden ook was en daarna ook nog even bij Sixsens gewerkt heeft.

Wel, na een lange douchebeurt, opnieuw een korte sauna en weer een lange douchebeurt hou ik het hier weer voor gezien.

ps Piet: Dani is er ook weer. Ik heb ook haar teleurgesteld door niet te kameren.

Piet Plezier
29 december 2019, 01:14
Zo weer super ontvangen door Sherin
Vandaag 11 vrouwen hier aanwezig
Goed sfeertje
Onze Dani is er ook weer
Lekker rustig hier
Net even Natasja een massage gegeven.
Weer ff lekker bijgekletst met Ulla en Johannes, en weer wat wijzer geworden
Later meer daar over

Piet Plezier
4 januari 2020, 22:27
met smouse en Koos Albertss hier naar toe gerede
Heel rustig hier
9 vrouwen en 7 beren
Gezellig is het wel
Er is niet 1 onderbroek aanwezig, pfffff gelukkig
2 nieuwe vrouwtjes 1 Turkse en 1 Roemse.
Het eten ziet er goed uit
Jammer dat er geen DJ net als afgelopen week
Een mooi verlaat kerstkado gekregen
Verder niet zoveel te melden

Smouse
14 februari 2020, 22:52
Het is prima vertoeven in van Goch
Gezellig druk optimale verhouding met dames en beren
Dames dansen nu manele zijn vrolijk en actief
Zelf nog even aan het bijkomen van de geweldige massage door de Griekse Efi

Sommige leden van de BVE al gezien maar nu even niet
Waarschijnlijk in een kamertje

See ya smouse

Eddy_V
15 februari 2020, 00:14
Zelf nog even aan het bijkomen van de geweldige massage door de Griekse Efi

Sommige leden van de BVE al gezien maar nu even niet
Waarschijnlijk in een kamertje

Na de massage van Efi kan ik er ook weer even tegen!
Één van de twee nieuwe dames zag er wel erg mooi uit: slank, lekker kontje, engelengezicht en een lekker b-cupje: Bonny, 20 jaar en voldoet ruimschoots boven de van Goch standaard! :chhers2::s026[1]:

Eddy_V
21 februari 2020, 17:52
En de line-up is weer helemaal niet verkeerd vandaag !
mn debutante van vorige week viel daarentegen nogal tegen. Alsof ik met een totaal andere meld op kamer was.. haarkleur anders en alles nogal saai.. Bonny konnie zullen we maar denken..

Weer een prima massage van Efi gehad en nu een kippetje en daarna nog een kippetje. Paar leuke dames , relatief nieuw en een klein opdondertje voor het eerst sinds maanden terug. Ik werd bijna gek want ze leek als twee druppels water op Gina uit Babylon.. met dr kleren aan in de gang zag ik bijna geen verschil, pas nadat zij zich omgekleed had en in de bar zat zag ik verschil tussen de super gespierde Gina en deze kleine Bulgaarse.

de uitslag van de 2e ronde brvdm moet nog maar even wachten, heb nu andere prioriteiten :)

Piet Plezier
6 maart 2020, 21:12
de line-up is in maande niet zo goed geweest hier volgens BP
21 vrouwen aanwezig volgens Sherin
Weinig mannen
Voor ons 9 nieuwe vrouwen, waarvan een enkele zeer mooi
Het eten is zoals altijd goed te doen
De kouwe kletsen smaken ook heerlijk
Op de kamer kan ik alleen gaan liggen en laten pijpen, want ik 2 ribben gebroken en 3 gekneusd
Het is tot nu toe gezellig.

brombeerzuid
6 maart 2020, 21:19
Dat heb ik je voorspeld, word liggend kameren.
Maar daar heb ik geen gekneusde of gebroken ribben voor nodig.

Eddy_V
6 maart 2020, 22:37
Op de kamer kan ik alleen gaan liggen en laten pijpen, want ik 2 ribben gebroken en 3 gekneusd.
Kijk, dat is de ware ijsberen spirit!!!

Waar die commando opleiding toch goed voor geweest is!

Piet Plezier
14 maart 2020, 23:30
hier hängt nu ook een desinfectie apparaat voor je handen. 16 vrouwen aanwezig
Ik denk een 35 beren
De muziek is goed
De kouwe kletsen gaan er ook lekker in
Angst voor Coronavirus is hier niet
Er is wel Angst als de club dicht moet waar ze hun geld vandaan moeten halen en waar ze naar toe moeten
We wachten het af

Eddy_V
25 september 2020, 21:25
Dat is lang geleden!
9 dames aanwezig (en best een paar leuke) in een vrij rustige maar gezellige club
een lange dame trekt mijn aandacht.. nichtje van Ruby uit ss ?
We gaan eens op onderzoek uit.

Piet Plezier
26 september 2020, 00:39
dat is inderdaad lang geleden
Het valt niet tegen met 9 vrouwen, waarvan een paar beautys
Een uurtje gekamerd met Dani
Volgende week komen de meeste vaste dames weer terug

Eddy_V
26 september 2020, 01:07
Ah heb je Dani toch gesponsord?!
Op jou kan ze ook nooit lang kwaad blijven, op mij wel want ze keek me niet meer aan na mijn afwijzing.
Inmiddels veilig thuis, drankje erbij, 192TV met wat melige klassiekers op de achtergond, verslagje geschreven en zo naar bed en zaterdag lekker uitslapen.
Bedankt voor de gezelligheid!

Piet Plezier
17 oktober 2020, 22:09
we zijn ondertussen verkast naar hier
Met SAS, PN, JF en onze Koos
Niet super veel vrouwe aanwezig, maar het is wel gezellig

middagbeer
18 oktober 2020, 10:32
Hoi ..zat je niet in roemeni?

JonnyFontane
18 oktober 2020, 10:40
Hoi ..zat je niet in roemeni?

Inderdaad....hij zat in Roemenië.

Eddy_V
16 juni 2021, 22:30
Nadat ik in Venus wel een paar leuke potjes gezien had maar niet in de gelegenheid kwam om daar mijn dekseltje op/in te laten passen, besloten om richting huis te rijden via de landelijk gelegen wegen richting Goch.
En als je dan langs Goch komt dan kan het geen kwaad om daar de line up en de aanwezigheid van masseuse Efi te checken..
Voor de liefhebbers van de vaste Goch crew is al eea geschreven, ca 12 dames, ik zag geen nieuwe gezichten of in ieder geval geen voor mij interessante nieuwe gezichten. Favorietje Lilly was aanwezig met haar guitige en brutale lach en.. tot mijn verrassing was Efi er ook al!
Heb mij dan zojuist weer een uur laten kneden en masseren, helemaal top !
En net nog wat kippenpootjes en aardappelkroketjes gegeten na een dag in veel buitenlucht.
Daar waar Venus mooi, quasi-chiq is is in Goch gewoon nog altijd het oude vertrouwde donkere club gevoel aanwezig. En in tegenstelling tot Venus overdag en in de avond gewoon leuke muziek die niet keihard staat waardoor je snel naar buiten wilt. En ook qua aangename temperatuur wint Goch het van Venus : zowel in de bar als in de kamers en in de massageruimte was het zelfs aangenaam koel.
Zowel Venus als Goch zijn aangename clubs, bij Venus moet de drukte een beetje normaliseren nu meer clubs open gaan, bij Goch verspreid zich die drukte als vanouds, sommige bezoekers blijven langer en andere doen een kamertje en zijn hooguit 1,5-2 uur in het pand.
En nu naar huis want morgen is er weer een dag en moet ik opnieuw fit zijn wegens verplichtingen aangaande een Russische schone.

Dennis46
17 juni 2021, 12:04
Ook ik ben gisteren na vele maanden weer eens gaan kijken. Om binnen te mogen komen heb ik me gratis laten testen in het oude winkelpand van de Aldi aan de Gartenstraße 6, 47574n Goch.
Na een kwartiertje stond ik al weer buiten met mijn negatieve testuitslag. en op van Van Goch. Test centrum Ligt lekker dichtbij van Goch. (ongeveer 2km) na het laten zien van de testuitslag ben ik me gaan omkleden. Ik was er rond 13:00uur en er waren nog geen beren toen ik daar aankwam. wel een 3tal dames. één van de voor mij onbekende dame begon zich op te dringen terwijl ze totaal niet mijn type was. nadat ze gevraagd had of ik met met haar plezier wilde maken en ik aangegeven had dat ik geen interesse had, vroeg ze waarom niet? Ik antwoordde eerlijk dat ze niet mijn type was. Nu werd ze boos en zei dat ik haar respectloos behandelde... Tja hoe moet ik het anders aangeven (tips?) maar goed, haar probleem. nadat ik een drankje had besteld en lilly had gespot ben ik eerst lekker gaan afkoelen in de jacuzzi die mooi schoon en op temperatuur was. heerlijk. Sauna was gesloten. tijd om eventjes wat te eten. Buffet zag er prima uit. Kippenboutjes en kippenpoten en heerlijke braadwurst op een broodje genomen Inmiddels waren er meerdere beren binnen en meerdere dames aanwezig. maar mijn tijgertje was toch nog wild van die lilly met haar lekker uitstekend kontje dus daar moest hij in. Gevraagd of ze langs me kwam zitten en na eventjes lekker gekletst te hebben samen op kamer gegaan. Voor mij was het de eerste keer dat ik daar Lilly was tegengekomen. ik hou graag van strelen en schuren dus nadat ik eerst heerlijk mijn mijn tijgertje over haar heerlijke kontje heen geschuurd had hen ik me staand door haar mondje laten verwennen. dat deed ze best wel goed. maar wel een beetje eentonig. daarna heb ik haar terwijl ze op haar buik lag heerlijk liggen likken aan beide gaatjes waarbij ze haar kontje lekker omhoog stak. hier genoot ze wel van. Daarna hebben we het recieved cowgirl afgemaakt. na nog eventjes gezeten te hebben ben ik rond 16:00 uur weer naar huis gereden omdat ik op tijd thuis moest zijn. Lily is zeker voor een herhaling vatbaar, maar er lopen er meer die ik graag ff wil aanduwen. Had gezien de heropening eerlijk gezegd niet verwacht dat er veel dvp's aanwezig zouden zijn.
Ik heb er ook een stuk of 12 geteld. het zal niet lang duren voordat ik er weer heen zal gaan. Leuke tent, maar ook lekker dichtbij voor mij. Jammer dat ik niet veel namen ken van de dames en verder bijna geen namen kan onthouden. Anders had ik vermeld wie er nog meer waren. Er zat ook een wat stevigere dvp binnen waar ik de volgende keer eens mee op kamer wil gaan. Jammer dat ik daar geen naam van heb en er hier al wat informatie over kan inwinnen. ook vind ik het jammer dat de dames vaak lang blijven zitten waardoor je niet goed kunt bekijken wat voor mooi vlees er in de kuip zit.

Senior
20 juni 2021, 20:21
Sinds maanden dankzij Corona eindelijk weer naar Goch geweest. Omdat het zo lang geleden was ben ik maar met twee dames tegelijk in één kamer gedoken; Alexa en Jesse. Was prima maar de druk was ook enigzins hoog(bij mij dan..)
Bij vertrek nog even met de dame achter de bar gesproken en zij vertelde dat ze bezig zijn om een testlocatie bij de club te krijgen. Of dat gaat lukken. Ik moet zeggen dat het testen in Goch(was mijn allereerste keer) mij reuze meeviel en lekker vlot.
Lekker dat de club weer open is!

Senior
29 juni 2021, 15:21
Afgelopen vrijdag weer een bezoekje gebracht aan van Goch. Ik ga bijna altijd in de ochtend en nu was ik de enige beer.
Het valt mij op dat er weinig tot geen nieuwe dames bijkomen. Maar misschien ligt dit aan het tijdstip dat ik er ben.
Ik mis dames zoals Gorgina en Natasja. Weet iemand of zij nog terugkomen?
Deze vrijdag gekamerd met Alexa; nooit vervelend!

evert pitlo
6 juli 2021, 10:57
hoihoi komt sarrina nog naar de club

Eddy_V
7 juli 2021, 13:32
hoihoi komt sarrina nog naar de club
Je weet het nooit met een dvp maar vorig jaar was zij al gestopt en werkte uitsluitend in de bediening van bar en restaurant

Piet Plezier
7 juli 2021, 14:43
hoihoi komt sarrina nog naar de club

Nee die komt niet meer

knightrider
7 juli 2021, 19:42
En Georgiana komt zij weer terug?

schoolmeester
8 juli 2021, 04:14
Even bellen, en je weet het.
Goh, wat is het leven toch makkelijk.

Piet Plezier
8 juli 2021, 08:13
En Georgiana komt zij weer terug?

over Georgiana heb ik niets gehoord, maar ik zal het morgen even navragen.

papi
10 juli 2021, 10:03
over Georgiana heb ik niets gehoord, maar ik zal het morgen even navragen.


Nou....ik geloof dat er met mij nog een paar beren ontzettend nieuwsgierig zijn of zij terug komt....maar wellicht tijd om gewoon zelf weer eens af te reizen naar Goch voor een bezoekje...is nu 1.5 jaar geleden voor mij. Straks kennen ze me niet meer daar;)

avi
27 januari 2022, 17:21
Iemand hier recentelijk nog geweest ?

dubbel dd
27 januari 2022, 18:13
geen goede dames meer wel veel betalen pijpen zonder 40e

JonnyFontane
27 januari 2022, 18:22
Pffff

schoolmeester
10 februari 2022, 19:31
Veel arrogante dames met als hobby: upselling.

irlando
9 maart 2022, 00:04
Vandaag was ik in de club waar ik de hele dag om moet lachen.
het was gezellig in leuk gezelschap met mooie meiden en weer lekker eten bereid door een kok.
mijn eerste en enige kamer die ik lange tijd niet wilde verlaten was bij Maya, waar ik ontzettend blij mee ben.
Het was erg leuk om je snel weer te zien.

Eddy_V
22 oktober 2022, 22:49
Wij hier?
ja, tussen Diamonds en v Goch getwijfeld. En aangezien ik al een super goede kamer met Anni in Prime had durfde ik het risico van Goch best aan en het valt hier helemaal niet tegen !
Volle parkeerplaats met Duitse en Nederlandse kentekens , aantal dames: 7 waarvan op 1 na allemaal bekende dames die een prima service leveren. 1 GMC dame.
komende week komen nog een paar bekende dames terug oa Natasha en Denisa.

stimpy3
22 oktober 2022, 23:31
En hoe zit 't met de upselling?

Eddy_V
23 oktober 2022, 01:07
En hoe zit 't met de upselling?
Over de GMC dame (Julia) kan ik niets zeggen, want ze was te druk en ik wilde niet wachten tot ze een keer tijd voor mij had. De andere aanwezige dames die ik sprak leveren zoals gezegd ouderwetse service. Of zij je type zijn dat is wat anders. Aanwezig oa Caro en Alexandra, Alexa en …. Peppi, maar die was traditioneel bezet met Peppino. En ik weet ook eerlijk gezegd niet of ze behalve voor Peppino nog op andere dagen naar de club komt.
De loop begint er weer in te komen de laatste weken. Dus dames komen misschien ook voorzichtig weer terug, nu een paar met herfstvakantie maar als die ook terug zijn en andere meiden horen dat het weer behoorlijk druk bezocht wordt dan is er misschien nog hoop!

cavediver
23 oktober 2022, 09:17
Prettig om te horen dat het weer beter gaat met de Club.ik hoop dat zij de verwachting gaan waarmaken.

Liefje
23 oktober 2022, 12:19
Na een ziekte periode van enkele weken zaterdagmiddag naar Goch gereden om eens te kijken hoe fit ik nog was en of ik de dames nog aan kon.
Om 15.45 de parkeerplaats op gereden.
Leuke ontvangst door de nieuwe theke, echter naam vergeten. Ken haar nog wel van vroeger en zei mij ook.
Bij de bar hartelijk welkom geheten door de mij bekende dames met de vraag waar ik toch al die tijd gebleven was.
Aanwezig waren: Annie, Julia, Peppi, Caro, Alexandra en Alexa.
De andere bekende dames zijn, zoals Eddy al vermelde , met herfstvakantie.
Mijn eerste kamer was met Annie. Altijd een goede kamer met haar. Geen upselling , geen gedoe, gewoon zoals altijd, naar alle tevredenheid.
Tijdens mijn verblijf waren er een 6 tal beren.
De tweede kamer was met Julia. Een klein en slank dametje. Had haar al vaker gesproken en heb haar ook al een keer een massage gegeven deze zomer, buiten op één van de banken, maar van een kamer met haar was het nog nooit gekomen, tot nu dus……
Op de kamer gaat ze voortvarend te werk. Direct mijn lichaam verkennen. Wel PMC, vind ik wat minder, maar oké.
Daarentegen is het een genot om haar lichaam te betasten. Pijpen deed ze uitstekend en nadat ik haar oraal bevredigt had vroeg ze zelf om standje 69, hetgeen een genot was.
Hierna heb ik haar een Total body massage gegeven, waarvan ze enorm genoot. Heerlijk om zo’n lichaam(pje) onderhanden te mogen nemen.
Hierna gaf ze mij een bijzonder erotische massage wat geweldig was.
Ik heb zeer genoten van Julia en het zal niet bij deze keer blijven.
Hierna een heerlijke schnitzel met champignonsaus en aardappel kroketjes gegeten, wat heerlijk was.
Aangezien ik kennelijk nog niet top fit was, heb ik na de twee prima kamers om 20.45 uur de club een beetje vermoeid verlaten.
Ik vond het weer gezellig vandaag en hoop echt dat de oude tijden weer terugkomen.

Eddy_V
12 januari 2023, 21:29
Dit topic ook even in leven houden .. op terugreis had ik honger na een lange rit in de regen en ach voor 35,- lekkere kippenpootjes, pasta en goulash (ja 35,- sinds dit jaar). En gezellig zitten kletsen met een niet lezende of schrijvende ijsbeer oftewel een gezellige digibeet ! Paar mooie dames en de verder meer voor de DKC liefhebbers. Prijzen neigen al snel maar dure saunaclubs als je niet oppast en dat is jammer. Ach ja, vroeger was alles beter.
En helaas geen masseuse meer, oh wat mis ik Efi !!!
De douches zijn ingesteld op de hogere energieprijzen.
En verder valt er niet zoveel te melden, ik kom wel weer eens terug.

Eddy_V
13 januari 2023, 00:04
Moest bij vertrek trouwens 14,50 afrekenen voor 3 cola en 1 biertje. 3,5 voor met water aangelengde colapoeder en 4 euro voor een flesje vind ik aan de prijs. Ik begrijp dat clubs te maken hebben met kostenstijgingen maar alles bij elkaar raakt de verhouding wel een beetje zoek t.o.v. andere clubs. Als je ziet dat Diamonds in Moers het voor 20,- all in eten en frisdrank doet dan moet dit verschil echt goed gemaakt worden door een betere line-up.
Hopen dan maar dat de line-up in Goch weer op het oude niveau komt...
Zoals eerder op de avond al geschreven, ik zal er wel weer eens terugkomen, maar toch niet zo vaak als tussen 2007 en 2017.

Piet Plezier
13 januari 2023, 04:13
Moest bij vertrek trouwens 14,50 afrekenen voor 3 cola en 1 biertje. 3,5 voor met water aangelengde colapoeder en 4 euro voor een flesje vind ik aan de prijs. Ik begrijp dat clubs te maken hebben met kostenstijgingen maar alles bij elkaar raakt de verhouding wel een beetje zoek t.o.v. andere clubs. Als je ziet dat Diamonds in Moers het voor 20,- all in eten en frisdrank doet dan moet dit verschil echt goed gemaakt worden door een betere line-up.
Hopen dan maar dat de line-up in Goch weer op het oude niveau komt...
Zoals eerder op de avond al geschreven, ik zal er wel weer eens terugkomen, maar toch niet zo vaak als tussen 2007 en 2017.

maat niet zeuren over een paar euri.
🤣🤣🤣

Eddy_V
13 januari 2023, 07:52
maat niet zeuren over een paar euri.
藍藍藍
Al met al toch 50,- ipv 20,- voor een club waar de sauna wel aanstaat en de douches warm water geven. Voor een budget club waar je niet veel langer dan 2 of 3 uur bent is dat toch een verschil. Ben tenslotte een zuinige Hollander ook al denkt iedereen dat ik miljonair ben ;)
Het verschil zal hem dan toch door de line up gemaakt moeten worden en die zal ik best wel weer eens komen checken. Misschien tegen beter in maar ja, we hebben hier zoveel goede tijden meegemaakt dat ik de mindere tijd dan ook wel accepteer maar niet meer wekelijks!

Eddy_V
20 februari 2023, 22:46
Over de GMC dame (Julia) kan ik niets zeggen, want ze was te druk en ik wilde niet wachten tot ze een keer tijd voor mij had.

In vervolg op 23 oktober heb ik afgelopen vrijdag alsnog de kans gekregen om kennis te maken met deze super GMC dame. Zo superslank en toch met een heerlijk kontje en fraaie tietjes kom je ze niet vaak tegen.
Julia was op vrijdag teruggekeerd na een paar maanden afwezigheid. En kennelijk had ze wat in te halen want in 69 viel toch wel op te maken dat zij het niet vervelend leek te vinden.
Mooi meisje en als je een uurtje met haar wil stoeien laat ze haar dankbaarheid op milieuvriendelijke wijze blijken.
Paar uurtjes in de club geweest waarbij Maya eigenlijk mijn reisdoel was, maar door samenloop van omstandigheden kwam ik dan bij Julia op de bank. M’n carpool maatje hield juist van wat vlees op de botten en lag al snel met de altijd goedlachse Caro op schoot. Iets dat bij mij minimaal tot ademnood zo niet tot de verstikkingsdood zou leiden ;)
Binnenkort bij gelegenheid nog eens live op herhaling en dan hopelijk met zowel Maya als Julia.

flatchestlover
21 februari 2023, 10:33
Hey Eddy_V

Is Julia mijn type.:smile2:

mentholbear
21 februari 2023, 13:15
Hey Eddy_V

Is Julia mijn type.:smile2:

Ik vrees van niet, want vanwege onderstaande zal ze vermoedelijk ook aan de voorzijde wat meer rondingen hebben:


Zo superslank en toch met een heerlijk kontje en fraaie tietjes .

Maar wellicht weet Eddy wat er precies in jouw straatje past.

Eddy_V
21 februari 2023, 14:32
Hey Eddy_V

Is Julia mijn type.:smile2:
Dat denk ik wel , niet helemaal plat maar precies een kinderhandje vol ;)

flatchestlover
21 februari 2023, 15:22
Dan moet ik zien dat ik morgen tijd vrij maakt, hopelijk is ze er dan.

flatchestlover
24 februari 2023, 15:14
Eddy_V je heb helemaal gelijk.

Julia is mijn type en al helemaal het ontwappende en meegaand op de kamer.

Ik was enigste gast ,geen enkele ijsbeer en ongeveer 6-7 dames.dan heb barbarra om hulp geroepen want ik had geen idee wie julia was en toen ze naast mij zat dacht ik ,heb jij echt wel mooie kleintjes want ze zag er behoorlijk stevig van boven uit in haar kleding.
Ze was in de bar niet echt aanhankelijk ,meer afstandelijk , drankje besteld voor haar en toen maar besloten we gaan kameren.

Daar was ze helemaal een ander vrouwtje , ze ging uit de kleren , wow ,mooie kleine tietjes een gevulde kinderhand en wow wat een mooi slank lijfje met heerlijke billetjes.
Toen ze voor mij stond , ik zat op het bed , de hoge hakken uit , precieze lengte om zittend te blijven lurken aan de kleine tietjes en met de handen vanachter de billen te spelen met haar spleet.

een lekkere pijpbeurt en ze zat op mij ,het was zo geil dat ik in zeer korte tijd spoot.

Ik hoop , ik moet tijd vrijmaken ,dat ik binnenkort de gelegenheid voor een tussenstop in Goch.

Een dikke aanrader:fuck: