PDA

Volledige versie bekijken : Live from van Goch



Pagina's : [1] 2 3

Piet Plezier
8 december 2012, 20:44
Heaven7 stond op de planning maar door de slechte weers vooruitzichten maar even met BP naar van Goch gereden is maar een stukje voor ons. Even onze schatjes afgebeld in H7 en gezegd dat we een avondje bankzaken gingen doen. Maar nu even over van Goch. Er zij hier een 15 dames van slank tot dik en 4 beren. Nouja beren het doet me meer denken aan het liedje van rowwen heze het roeie klied. Niet echt een gezellige sfeer maar dat kan nog komen het is nog vroeg. We zien het wel.

Piet Plezier
8 december 2012, 22:21
Weer vertrokken uit van goch het was echt 1000 keer niets. En zijn nu op weg naar H7.

Eddy_V
27 september 2013, 13:05
Deze rubriek zou eigenlijk Live vanuit de kleedkamer moeten heten! :-)

tot ca half 1 waren er maar 2 beren . Nu ca 10 en zeker 15 dames.
oa Natasja (Roemeens spreekt vrijwel geen Duits, maar was wel lekker op de kamer), Ellen, Sarah, Svetlana, Peppi, Olivia en Simona en verder de dames van de vaste bezetting van wie ik de naam niet ken (en eigenlijk ook niet hoef te kennen)

Eddy_V
27 september 2013, 15:31
En Nicole vergeet ik ook niet meer!
Leuke lolita waardoor m'n bliksembezoekje toch meer dan 4 uur geduurd heeft.

Eddy_V
1 oktober 2013, 13:52
Geen slechte bezetting vandaag, min of meer de vaste dames. Julia is er helaas niet deze week.
het is rustig met beren, net misschien 6 en nu alweer 3 vertrokken.

forgetskinnyletsgetfatty
4 oktober 2013, 16:16
Ben nu in Van Goch, een damesoverschot bestaande uit oa Emma, Diana, Sarah, Simona, Maria, Maria2, Natascha, Olivia, Ramona, Larissa, Katerina, blonde Bella, Peppi , Svetlana, Ariane, Vanessa en nog een aantal.
Wordt vervolgd. .......

forgetskinnyletsgetfatty
4 oktober 2013, 18:09
Nog een paar namen, Lorena, Nicole, Minka ex Dolce Vita en een donkere parel. Net een topsessie gehad Minka.

forgetskinnyletsgetfatty
4 oktober 2013, 18:42
Inmiddels medebeer Phea ontmoet en wat ervaringen uitgewisseld.

forgetskinnyletsgetfatty
27 november 2013, 18:00
Weer effe live vanuit de kleedkamer, line-up van ca 15 dames, met oa Minka, Elena, Peppi, Svetlana, Katerina, Jasmin, Ramona, Olivia, Karina, Hanna en voor mij nog een paar onbekende dames.
Help me, want ik niet al de dames alleen aan.;)

forgetskinnyletsgetfatty
25 december 2013, 01:44
Voor een ieder die met kerst, vrijdag of zaterdag, Van Goch aan wil doen, de line up bestaat uit; Big Ass Maria, Peppi, Simona, Hanna, Sveti, Suzy en Rebecca.

1ste en 2de kerstdag doet Barbera de theke: duitse schlägers gegarandeerd.;)

Eddy_V
21 maart 2014, 13:25
Klein uurtje met Grieks/Bulgaarse Nancy gedold. Wel speels, beetje fors maar errug lekker TZ en pijpen...
Nu eerst een broodje bal!

Eddy_V
21 maart 2014, 13:27
Het is nog erg stil voor een vrijdag middag. Wel circa 10 dames binnen en er komen er langzaam meer binnen. De vaste bezetting en enkele die er 2-3 weken zijn... Investigation to be continued 😊

Piet Plezier
21 maart 2014, 13:33
Klein uurtje met Grieks/Bulgaarse Nancy gedold. Wel speels, beetje fors maar errug lekker TZ en pijpen...
Nu eerst een broodje bal!

smakelijk eddy

Eddy_V
21 maart 2014, 13:50
Blagodarya! Het is hier weer om je vingers bij af te likken... De dames begonnen weliswaar ergens anders maar ach... ze weten niet beter 😁

Eddy_V
21 maart 2014, 15:24
Yasmin in da House... In haar korte en te nauwe spijkerbroekje... De knoopjes en de rits moeten zelfs open blijven 😉

Net met Samantha geweest, een geblondeerde slanke del met piercings All over... Uurtje op kamer waarvan 30 minuten in 69, wat een lekkere geile snol!

Nu eerst een sauna? Haha!!

Eddy_V
21 maart 2014, 16:26
Melanie tegengekomen...


Waar dit forum al niet goed voor is...
Alle waarschuwingen waren terecht! Lekker ding, dat wel maar smokkelen met tijd en steeds vragen wat ik wil en wat iets kost. 😁
Na zogenaamd 3 keer klaargekomen te zijn wilde ze roken....nee...haha eerst ficken!! Roken doe je maar in je eigen tijd 😃
Na ficken: darf ich jetzt rauchen? Aber klar..! Ich gehe duschen und du kannst rauchen...hahaha oh wat gemeen...

Met gelijke munt terug betalen heet zoiets?!

Die sauna heb ik nog steeds tegoed.

Eddy_V
21 maart 2014, 18:24
Zojuist nog enkele Nederlandse bezoekers gesproken en één Duitser die ook vaker bij Van Goch op bezoek komt. Gezellig wat zitten kletsen en gelijk "gewaarschuwd" voor Melanie...
Tja, die gooit hier zo haar eigen ruiten in.

Eddy_V
9 september 2014, 13:49
Op een rustige middag na een korte training toch maar even naar Goch gegaan en bij aankomst 12 dames en 1 heer (dat ben ik dus!).
Inmiddels iets drukker met 5 heren en 15 dames. Line up heb ik wel eens beter gezien.
Toch voor ieder wat te kiezen maar voornamelijk middle of the road meisjes, die zich vervelen.
Anni heeft mij net goed gemasseerd en ik ben helemaal soepel voor morgen.
Zo nog wat popcorn en de 2 zojuist gearriveerde nieuwe dames eens nader onderzoeken 😊

licky luke
9 september 2014, 14:24
Ik dacht dat jij naar Krochten zou gaan vandaag... Ik zit al de hele dag hier op je te wachten. ..

Admin
9 september 2014, 14:31
Op een rustige middag na een korte training toch maar even naar Goch gegaan
Nog nadere info mbt de verbouwing? Er zou sprake van zijn dat deze tweede/derde week van September afgerond zou zijn.

Eddy_V
9 september 2014, 15:12
Vergunning van de brandweer laat nog steeds op zich wachten.
Verder is de algemene ruimte en terras wel klaar en lopen er nog klusjes mannen rond die wat aan het schilderen zijn.
Volgende vergadering van de club van HP gangers staat voor 7 oktober... Ik ben daar overigens geen officieel lid van, maar vergezel de losbollen graag een keer in Goch.
Net met Turkse Zhani kennis gemaakt (of die naam zo geschreven wordt, zal ik later nog eens kijken). Leuke gekke meid, haar vriendin is hier vandaag voor het eerst. Leuk "snor" meiske lijkt mij zo op het eerste gezicht.

Eddy_V
9 september 2014, 15:25
Ik dacht dat jij naar Krochten zou gaan vandaag... Ik zit al de hele dag hier op je te wachten. ..
Sorry voor de verwarring, maar Krochten was me toch net te ver weg vandaag! Had even een massage nodig om morgen ontspannen en flexibel aan mijn eerste pro-am mee te doen...was wat nerveus, maar nu weer helemaal los ��
Krochten wordt dan volgende week dinsdag.
Nu een kort tussenprogramma in Goch: Werd zojuist in mijn nek gesprongen door Melanie!
Zij kwam net binnen op haar eerste dag na haar vakantie.

Admin
9 september 2014, 15:45
Sorry voor de verwarring, maar Krochten was me toch net te ver weg vandaag!
{Mededeling}
Voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen, de opening van FKK-Krochten is tot nader order uitgesteld, het betreft deze nieuwe zeer grote grensclub FFK met extreem veel potentie.
{Einde mededeling}

Eddy_V
9 september 2014, 16:08
Hahaha! Tja...nu haal je de spanning er wel af!
Anyway, om Melanie te ontvluchten ben ik even met Alex (? Naam straks nog ff checken) op kamer gevlucht.
Wat een lekker strak 22-jarig Bulgaars meisje!

De Line up is inmiddels uitgebreid tot circa 20 meisjes. De meesten van de vaste bezetting zijn aanwezig.
Hun goede service is bekend, maar de meesten vallen niet tot mijn doelgroep van graatmagere poppetjes ��
Desondanks een prima middag om de gedachten te verzetten (enzo) !

Snor
9 september 2014, 16:25
Net met Turkse Zhani kennis gemaakt (of die naam zo geschreven wordt, zal ik later nog eens kijken). Leuke gekke meid, haar vriendin is hier vandaag voor het eerst. Leuk "snor" meiske lijkt mij zo op het eerste gezicht.

Ik word genoemd, denk ik.:wink:
Als dat inderdaad zo is: wie is dan een leuk "snor" meiske.
Zhani of vriendin?

Lesyeux
9 september 2014, 16:29
Hee.... ik wist niet dat er ook een Live uit van Goch was... Is Olivia er toevallig ook vandaag?

Eddy_V
9 september 2014, 17:26
Hee.... ik wist niet dat er ook een Live uit van Goch was... Is Olivia er toevallig ook vandaag?

Jazeker, Olivia is aanwezig in verleidelijk zwarte outfit.
En nu ervandoor om ergens wat te gaan eten.

ps de Live from van Goch wordt niet veel gebruikt omdat gebruik van handy in de club niet toegestaan is.
Maar wat niet mag is extra lekker..of zoiets!

phoenix
9 september 2014, 17:32
in de kleedkamer kan je wel ene handy gebruiken...

Piet Plezier
9 september 2014, 17:43
Eddy weet weer alles.
als die Melanie nog maar weg was gebleven die rat.
ik rij er zo naar toe.
heb een afspraak daar,nee niet met een meisje.

Lesyeux
9 september 2014, 17:49
Ik ga nu onderweg, ben rond 20.00 uur in Goch... ben benieuwd of ik daar welllicht met jullie kennis kan maken... Ik zal herkenbaar zijn aan het zoeken naar en hopelijk vinden van Olivia...en ik zal een klein sigaartje uit een zwart pakje opsteken...

Eddy_V
9 september 2014, 18:54
Vreemd..Hier ging iets mis

Eddy_V
9 september 2014, 18:58
Ik ben al vertrokken en heb net een steak in Boxmeer gegeten.
Melanie is inderdaad een ratje..
Maar soms wel een leuk ratje!
Groeten aan Barbara, zij weet dat ik op 8 oktober terug kom en vertelde over het probleem met de vergunning.

licky luke
9 september 2014, 20:34
Groeten aan Barbara, zij weet dat ik op 8 oktober terug kom en vertelde over het probleem met de vergunning.

Nee, je komt op dinsdag 7 oktober weer naar van Goch...

Moet ik nou alles bijhouden?
Tsss...

Eddy_V
9 september 2014, 21:03
Nee, je komt op dinsdag 7 oktober weer naar van Goch...

Moet ik nou alles bijhouden?
Tsss...

Just testing!

Sjeufke
9 september 2014, 21:12
als die Melanie nog maar weg was gebleven die rat.

Is dat niet Rosa ex HP.........????? €€€€€€-wolf

Piet Plezier
9 september 2014, 21:20
Is dat niet Rosa ex HP.........????? €€€€€€-wolf

dat is ze ja die gier

Eddy_V
10 september 2014, 01:14
Ik word genoemd, denk ik.:wink:
Als dat inderdaad zo is: wie is dan een leuk "snor" meiske.
Zhani of vriendin?

De blonde vriendin, maar ik ben vergeten om naar haar naam te vragen.
Na Zhani (die nog geen draadje blijkt te hebben) kwam ik nog een ander topless rondlopend poppetje tegen: Alex. Ook nog geen draadje van gevonden maar beslist ook een "Snor" meisje: Zelfde type, maten en minstens zo lekker als Asha die we maar kort in Sixsens hebben mogen zien.
Zal donderdag of in het weekend die draadjes aanmaken en nog wat meer info geven als niemand mij voor is.

Eddy_V
11 september 2014, 15:33
Vandaag 20 meisjes in alle soorten en maten. Maar Olivia is er niet dus lesyeux kan zich de reis besparen..hoewel...Vicky is er wel

Snor
11 september 2014, 16:25
Ik ben één keer in van Goch geweest (trein en fiets), maar vond het toen maar een donkere sfeerloze tent, waar ook geen meisjes aanwezig waren die me aantrokken.
De laatste berichten geven een heel andere kijk op ze zaak.

Zo te lezen wordt het tijd voor een herhalingsbezoekje.`

Als ik het goed lees op de site: entree 25 Euro.
Maar dan wel alle (fris)drank zelf betalen. Eten is dan wel weer gratis.

En de meisjesprijzen: 35 Euro per 20 minuten, dus 105 Euro per uur.

Wie weet, binnenkort maar weer eens op de fiets.

Eddy_V
11 september 2014, 16:42
Een duistere tent is het nog steeds...maar dat heeft ook wel wat.
De nieuwbouw is wel lichter.
Griekse Layla is ook best licht...48 kilo of zo😊 , deed mij gelijk Alex al weer vergeten, kortom ik ben op de goede weg 😉
En zeker ook een "snor" meisje, deed mij aan Asha denken.
Kom op 7 oktober dan heb je mentale support van medeberen!

Eddy_V
11 september 2014, 16:44
Prijzen zijn overigens 50/75/90 voor half uur plus telkens een kwartier dus 90,- per uur en 20 voor FT. Ik doe dat niet vaak, maar Alex drong er zo op aan!

licky luke
11 september 2014, 18:07
Kom op 7 oktober dan heb je mentale support van medeberen!

Lijkt mij een heel goed idee!

Reeds aangemeld voor dit ijsberenuitje zijn:
- Eddy_V
- Hasta la Pasta
- Knaktuut
- ondergetekende

Met dien verstande dat ik er nog nooit geweest ben en dus noodzaak heb aan een Chef Rondleidingen... maar zo te lezen kan Eddy_V deze rol makkelijk op zich nemen... met Hasta la Pasta en wellicht ook Knaktuut als backup...

Piet Plezier
19 september 2014, 20:25
32 vrouwen aanwezig.
en onze Peppi is er ook weer.
peppino zit al 2 uur op de kamer.

Piet Plezier
19 september 2014, 21:52
32 vrouwen aanwezig.
en onze Peppi is er ook weer.
peppino zit al 2 uur op de kamer.

Piet Plezier
20 september 2014, 20:42
De sfeer zit er weer lekker in hier.
Volgens mij zijn er 31 vrouwen.
niet veel beren het is echt rustig hier voor een zaterdagavond.
Maar het is nog vroeg.
Ina heeft peppino al een tijdje ingepalmd.
En daar is peppi niet zo blij mee, als blikken konden doden dan hadden we vanavond voor peppino de lijkwagen kunnen bestellen.
Heb zelf net lekker 1.5 uur gekamerd met Alice.
Nu maar weer een biertje drinken.
En de entree is nog gewoon €25,00 voorlopig.
Was er gisteravond ook 2 keer meegeweest en dat Was gewoon super.

Eddy_V
26 september 2014, 13:59
Kon het niet laten toen ik in de buurt was (na een kleine omweg..)
Alex is weer op haar best, dat kleine Bulgaarse schatje.
Ratje nog niet gezien.
Pietje ook niet.
Voor alle duidelijkheid: met Ratje bedoelde ik een beruchte dame!

Willem2
26 september 2014, 14:04
Pietje ook niet.
Voor alle duidelijkheid....

Voor alle duidelijkheid : Pietje is nog op een bruiloft en de Kanarie is in Samya ;)

Eddy_V
26 september 2014, 14:17
Voor alle duidelijkheid : Pietje is nog op een bruiloft en de Kanarie is in Samya ;)


Dan is te hopen dat het Ratje niet naar Samya gaat, want dan is KanariePiet niet veilig! 😊
Hij doet z'n functie van Chef Annuleringen wel weer eer aan als hij zijn plannen voor Sixsens alweer gewijzigd heeft!

Grappig tafereel hier: 2 blonde snolletjes (die zich voordoen als zusjes) in dezelfde blauw/rood/witte bikini gingen net voor een trio met een beer op kamer.
Het ene meisje met tietjes ter grootte van een erwtje en de ander met minimaal een D cup....
Heb je dan gemiddeld B tieten in je handen???

Eddy_V
26 september 2014, 14:34
En nieuw test materiaal voor Pietje zojuist aangekomen: Blonde Duitse Sandy en haar Duits/Turkse(?) vriendinnetje Ebru...lekker ding wel!

Piet Plezier
26 september 2014, 16:27
En nieuw test materiaal voor Pietje zojuist aangekomen: Blonde Duitse Sandy en haar Duits/Turkse(?) vriendinnetje Ebru...lekker ding wel!

Die waren er vorige week ook een paar uur.
Die met die erwtjes was ladderzat van de jagermeister.

Piet Plezier
26 september 2014, 16:38
De bruiloft is niets ik denk dat ik er rond half 8 ben.

Eddy_V
26 september 2014, 16:41
Die waren er vorige week ook een paar uur.
Die met die erwtjes was ladderzat van de jagermeister.


Ik moet nodig naar Hans Anders...in de kleedkamer herkende ik ze als Anni en Samantha!
En Griekse Layla herkende ik ook pas buiten de tamelijk donkere barruimte..net nadat ik voor een tweede keer met Alex had gestoeid 😍
Het stroomt langzaam voller met meiden, 15-20 waarbij bijna de helft echt lekkere snoepjes zijn naar mijn smaak!
Die 2 Duitse meiden waren nog niet eerder binnen geweest zeiden ze.
Clubhoppers, PHG, YY : Lijken mij geen blijvertjes.. Ben wel benieuwd naar de service van de brunette..heb er echter geen goed gevoel bij, hoop dat ik mij vergis.

De Laef
26 september 2014, 16:50
De bruiloft is niets ik denk dat ik er rond half 8 ben.

pietje ben je ook in de kerk geweest

De Laef
26 september 2014, 16:51
Ik moet nodig naar Hans Anders...in de kleedkamer herkende ik ze als Anni en Samantha!
En Griekse Layla herkende ik ook pas buiten de tamelijk donkere barruimte..net nadat ik voor een tweede keer met Alex had gestoeid ��
Het stroomt langzaam voller met meiden, 15-20 waarbij bijna de helft echt lekkere snoepjes zijn naar mijn smaak!
Die 2 Duitse meiden waren nog niet eerder binnen geweest zeiden ze.
Clubhoppers, PHG, YY : Lijken mij geen blijvertjes.. Ben wel benieuwd naar de service van de brunette..heb er echter geen goed gevoel bij, hoop dat ik mij vergis.

zit er ook iets voor mij..........

Eddy_V
26 september 2014, 17:03
zit er ook iets voor mij..........


Dat zal toch wel?!
Voor ieder wat wils en minstens zo lekker als die meid die je vorige week bij Ranja op schoot had 😉

De Laef
26 september 2014, 17:22
Dat zal toch wel?!
Voor ieder wat wils en minstens zo lekker als die meid die je vorige week bij Ranja op schoot had ��

welke van de 4

Piet Plezier
26 september 2014, 17:27
Ik moet nodig naar Hans Anders...in de kleedkamer herkende ik ze als Anni en Samantha!
En Griekse Layla herkende ik ook pas buiten de tamelijk donkere barruimte..net nadat ik voor een tweede keer met Alex had gestoeid ��
Het stroomt langzaam voller met meiden, 15-20 waarbij bijna de helft echt lekkere snoepjes zijn naar mijn smaak!
Die 2 Duitse meiden waren nog niet eerder binnen geweest zeiden ze.
Clubhoppers, PHG, YY : Lijken mij geen blijvertjes.. Ben wel benieuwd naar de service van de brunette..heb er echter geen goed gevoel bij, hoop dat ik mij vergis.

Ik zie het zo.
Ik hoop je nog te zien.

Big30
26 september 2014, 17:30
De bruiloft is niets ik denk dat ik er rond half 8 ben.
Kun je toch niet maken als bruidegom :tongue:.

Piet Plezier
26 september 2014, 17:55
Kun je toch niet maken als bruidegom :tongue:.

Nooit bruidegom te veel nadelen.

Eddy_V
26 september 2014, 18:35
Kreeg om 18.30 een spoed klus en zit helaas alweer op Nederlandse bodem.
Komende dagen alle plannen in duigen..
Veel plezier in Goch, aan de meiden zal het niet liggen.

Piet Plezier
26 september 2014, 18:57
We zijn geariveerd.

Piet Plezier
27 september 2014, 19:45
Zo we zijn erweeer.
38 vrouwe aanwezig.
En een 20 beren.
De sfeer zit er al lekker vroeg in dus dat belooft nog wat te worden hoop ik.
Alice net even de druk van de ketel laten halen.
Wat is het toch een lief meisje als ze een klik met je heeft.
Peppino zei dat het eten ook super was maar ik heb zelf niets gegeten.
Later misschien meer als ik er nog aan denk.

Gr,

Pietje en Peppino

Piet Plezier
3 oktober 2014, 21:25
32 vrouwen aanwezig
waaronder ook weer 3 nieuwe.
Het eerste gedeelte van de nieuwbouw watt grenst aan de bar is open.
en volgend weekend gaat alles open.
maar er is volgende week nog GEEN party.
Die komt later.
Het is gezellig

Dalton
4 oktober 2014, 00:38
32 vrouwen aanwezig
waaronder ook weer 3 nieuwe.
Het eerste gedeelte van de nieuwbouw watt grenst aan de bar is open.
en volgend weekend gaat alles open.
maar er is volgende week nog GEEN party.
Die komt later.
Het is gezellig

Toch wel leuk dat je weer een club hebt waar ze je met open armen verwelkomen en de dames niet doods en als zakken op de banken of stoelen zitten en lachen tegen iedereen,nog veel plezier ,mister plezier.

Eddy_V
14 oktober 2014, 13:31
15 dames en 3 groene beren....
Helllup!!! 😊
Een paar nieuwe kontjes, sorry, ik bedoel gezichtjes van lieve meisjes..

Eddy_V
14 oktober 2014, 14:33
Hulptroepen zijn gearriveerd!
En knappe, goedlachse dames met namen als Eva uit Albanië en Paula uit Roemenië.

Piet Plezier
14 oktober 2014, 15:40
Hulptroepen zijn gearriveerd!
En knappe, goedlachse dames met namen als Eva uit Albanië en Paula uit Roemenië.

Die zitten er al 2 weken.
Ken ik al van binnen en buiten.
Doe Paula maar de groeten.

Eddy_V
14 oktober 2014, 16:26
Klopt, alleen vorige week dinsdag waren ze er niet... Dus voor mij nieuw....
Hoeveel verloofdes mag je hebben die Paula heten? Wat een vrouw!!!
Het zit hem vast in de naam dat ze zo wild en enthousiast zijn...
Even recupereren.... En weer wat bijkletsen met Lesyeux, leuk om te ontmoeten en over onze gezamenlijke hobby te praten 😊

Eddy_V
14 oktober 2014, 16:28
Die zitten er al 2 weken.
Ken ik al van binnen en buiten.
Doe Paula maar de groeten.


Zal ik doen. Kom je nog deze kant op vandaag?

Piet Plezier
14 oktober 2014, 16:40
Zal ik doen. Kom je nog deze kant op vandaag?

Zoals het er nu voor staat kom ik straks nog ja.

Lesyeux
14 oktober 2014, 23:44
Net niet helemaal "live" meer uit van Goch, kan ik als te hulp gesnelde cavalerie melden dat Eddy_V zich uitstekend zelf heeft kunnen redden... Aan één kant jammer, want zijn dates betroffen twee beeldschone meiden. Ik heb hoogstens wat nazorg verleent in de prettige gesprekken van lotgenoten onder elkaar. Een zeer geslaagde kennismaking!
Dankzij Eddy's zelfredzaamheid kon ik mij volop wijden aan Olivia, die speciaal voor mij op haar vrije dag toch was gebleven. Omdat er verder weinig beren waren is ze ook buiten de betaalde tijd veel bij me gebleven. Heerlijk....
Piet Plezier hebben we niet meer gezien...

Piet Plezier
15 oktober 2014, 07:33
Ik was er toch wel alleen achter de schermen.
Moest even wat bepraten.
Ik ben in me gewone kleren naar het nieuwe gedeelte gelopen.
en dat is allemaal later geworden als gepland

Piet Plezier
17 oktober 2014, 19:31
Ja het is zover.
De verbouwing is achter de rug.
Vanaf vandaag is alles open.
En het ziet er echt super uit.
mooie kamers
gastenverblijf is ook super mooi
een mooie massage ruimte.
Super mooi restaurant
Half open keuken.
Petje af.
zelden zo'n mooie verbouwing gezien.

stephan
17 oktober 2014, 20:42
Ik kom morgen gelijk kijken.

Piet Plezier
18 oktober 2014, 17:54
Vanaf vandaag is de entreeprijs € 30.00.
maar dat is het ook meer dan waard.

Piet Plezier
19 oktober 2014, 19:35
Een 2 uurtjes nu hier.
Het is heel rustig
5 beren
20 vrouwen schat ik.
Het eten is zwaar klote echt helemaal niets.

Gr,

Pietje

SAS
19 oktober 2014, 21:06
Een 2 uurtjes nu hier.
Het is heel rustig
5 beren
20 vrouwen schat ik.
Het eten is zwaar klote echt helemaal niets.

Gr,

Pietje

Gisteren zie je nog dat de 5,00 euro extra het waard was. Vandaag hoor ik je zeggen dat het eten zwaar klote is dus toch een punt dat verbeterd kan worden. Ik wil alleen zeggen dat er in een club altijd dingen zijn die verbeter kunnen worden. En ik weet dat jouw club is en ook zal blijven.
Groet
SAS

Piet Plezier
19 oktober 2014, 21:22
Gisteren zie je nog dat de 5,00 euro extra het waard was. Vandaag hoor ik je zeggen dat het eten zwaar klote is dus toch een punt dat verbeterd kan worden. Ik wil alleen zeggen dat er in een club altijd dingen zijn die verbeter kunnen worden. En ik weet dat jouw club is en ook zal blijven.
Groet
SAS

die 5 euro zijn het nog steeds waard.

SAS
19 oktober 2014, 21:49
Misschien zien we elkaar komende vrijdag op de party in VM kunnen we eens kennis maken en wat drinken.

Groet SAS

Piet Plezier
26 oktober 2014, 01:28
Nog steeds gezellig hier
de sfeer zit er lekker in.
Aanstaande donderdag en zaterdag zal er een DJ aanwezig zijn.

Eddy_V
29 oktober 2014, 17:52
Stilte voor de storm hier in Goch.
Kamer- en bijkletstijden van Knaktuut en mij lopen niet synchroon.. Nu de nieuwe sauna uitproberen, ruikt erg lekker!
Uitzicht is inderdaad minder, maar wat wil je op een industrieterrein?
De oude infrarood sauna is ook weer opgebouwd, helaas nog niet in gebruik: Zou nu perfect zijn voor mijn oude stijve spiertjes.
Lunch en avondeten is okay. Geen culinaire hoogstandjes, maar de gutbürgerlichen Küche zoals ze in Duitsland een eenvoudige doch voedzame maaltijd noemen.
Tegen de tijd dat ik sauna gedaan heb en een kippenpootje (nee niet Zhuna!) gegeten heb, zal Knaktuut wel fertig sein met zijn smeerlapperij met Samantha!

geert5
29 oktober 2014, 20:31
Dat de locatie op een industrie terrein is heeft natuurlijk totaal NIETS met het uitzicht vanuit de sauna te maken.
Hier in de villa bijvoorbeeld het je uitzicht op een bar gedeelte en komen er geregeld dames langs.
Dat geeft toch net wat meer club gevoel dan een raampje van 10 bij 10 cm.
Verder liggen hier ook kippepootjes dezelfde als maandag in Gogh.
Alleen daar pakte ik er 3 en die gingen voor 90 % weer de vuilnisbak in en hier lik je je vingers nog effe af. Dat is het vrschil

Eddy_V
29 oktober 2014, 22:39
Tja, gevoel voor humor BLIJFT een lastig dingetje op fora en het nut van het kleine opendraaiende raampje ontgaat mij ook.
Ik had op de gebakken gambas niets aan te merken en het kippenpootje later was prima, het nadeel van het kippenpootje was inderdaad wel dat ik mijn vingers moest aflikken 😋
Overigens heeft van de mij bekende clubs YY toch de twee mooiste sauna's met uitzicht op de park tuin, maar ja die verdomde vloeren...gelukkig hier geen probleem mee, maar dat is een ander onderwerp.

Peppino
29 oktober 2014, 23:22
.
Verder liggen hier ook kippepootjes dezelfde als maandag in Gogh.


Gadverderrie , en die liggen nu in VM , dan zijn ze toch niet meer te vreten...............

Sjeufke
30 oktober 2014, 00:39
Stilte voor de storm hier in Goch.
Kamer- en bijkletstijden van Knaktuut en mij lopen niet synchroon..

inmiddels al weer thuis en mijn wekelijkse gitaarles gehad....waar ik niet zo'n gevoelige snaar kon raken als deze middag met Olivia en Samantha:biggrin: Topwijven!



Tegen de tijd dat ik sauna gedaan heb en een kippenpootje (nee niet Zhuna!) gegeten heb, zal Knaktuut wel fertig sein met zijn smeerlapperij met Samantha!

Een kwartiertje bijk(l)etsen is toch nog net gelukt voor vertrek. Tja en nu heiraten met Michelle als ik een Freiercafe moet geloven...... .

Piet Plezier
1 november 2014, 20:04
Zo de laatste avond van ons 3daagse trip naar van Goch.
Het is gezellig geweest en ook nu weer.
Er zijn toch wel wat forumleden hier.
De banaan hansihansi peppino de laef, paprikaboer ,pieterman en nog wat meer.
De DJ heeft er zin in en wij ook natuurlijk.
44 vrouwen aanwezig.

Piet Plezier
2 november 2014, 14:47
20141026_164537.jpg (95,7 KB)

Peppino
5 november 2014, 17:54
Maar je kunt er wel verdomd lekker vreten ! Denk dat de kutnaad extra aroma aan het vlees brengt....................

Piet Plezier
6 december 2014, 19:23
Ellen is weer gewoon aan het werk.
pfffffff een dvp is echt niet te volgen.

Groeten uit de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.

Piet Plezier
7 december 2014, 02:09
Het is nog steeds gezellig hier.
De sfeer zit er lekker in
Nikolaus was hier en had voor alle meisjes een presentje.
En natuurlijk ook voor peppino en mij.
Alle overige aanwezige kregen een chocolade kerstman.

Eddy_V
8 december 2014, 10:28
wat heb je gekregen dan

Wat denk je zelf wat die stinkerds gekregen hebben ��?
(zie verslagje van PP in Algemeen)

Piet Plezier
8 december 2014, 11:52
wat heb je gekregen dan

Fles parfum.

Chauffie
8 december 2014, 12:07
Fles parfum.

Piet dan hangen die vrouwen de volgende keer
helemaal om jou nek vergeet het niet op te doen

Piet Plezier
8 december 2014, 14:02
Piet dan hangen die vrouwen de volgende keer
helemaal om jou nek vergeet het niet op te doen

En ik kan ze nu al niet van me afslaan.

palimo
8 december 2014, 14:57
De Sint ruikt op afstand welk cadeau het best van pas komt!


Fles parfum.

Piet Plezier
10 december 2014, 12:47
zou wel reden zijn waarom je parfum hebt gekregen

Voor jou was er ook maar jij hebt een HV. :biggrin:

SAS
10 december 2014, 19:33
Wel bijzonder dat je als club niet al je klanten het zelfde cadeau gaat geven maar daar verschil in maakt.:huch::huch::huch:
Ik snap het gaat om het idee maar toch!:gruebel::gruebel:

Piet Plezier
10 december 2014, 20:52
Wel bijzonder dat je als club niet al je klanten het zelfde cadeau gaat geven maar daar verschil in maakt.:huch::huch::huch:
Ik snap het gaat om het idee maar toch!:gruebel::gruebel:

Ik vind dat iemand die minstens 1 keer per week komt wel iets extra's mag krijgen ja.
En voor de overige beren was er een overheerlijke chocolade Nikolaus.
Dus iedereen heeft wat gekregen.
Het gaat om het gebaar.
Met kerst komt de kerstman naar de leukste en gezelligste club van NRW van Goch.

Piet Plezier
11 december 2014, 06:48
Het was weer gezellig gisteravond lange p

SAS
11 december 2014, 10:48
[QUOTE=Piet Plezier;404809]Ik vind dat iemand die minstens 1 keer per week komt wel iets extra's mag krijgen ja.
En voor de overige beren was er een overheerlijke chocolade Nikolaus.
Dus iedereen heeft wat gekregen.
Het gaat om het gebaar.

Ik vind dat je als club geen verschil hoort te maken.
Gast is gast!
Wil je een vaste klant wat extra geven dan kan dat evt. door een vrij kaartje of een kortingskaartje.
Dat zien andere gasten dan niet, dat doen de andere clubs namelijk wel en dat is ook leuk als je een extraatje krijgt
Ik zeg maar zo elke gast is er een.
Maar dit is denk ik echt een Van Goch actie!

Piet Plezier
11 december 2014, 11:37
[QUOTE=Piet Plezier;404809]Ik vind dat iemand die minstens 1 keer per week komt wel iets extra's mag krijgen ja.
En voor de overige beren was er een overheerlijke chocolade Nikolaus.
Dus iedereen heeft wat gekregen.
Het gaat om het gebaar.

Ik vind dat je als club geen verschil hoort te maken
Gast is gast!
Wil je een vaste klant wat extra geven dan kan dat evt. door een vrij kaartje of een kortingskaartje.
Dat zien andere gasten dan niet, dat doen de andere clubs namelijk wel en dat is ook leuk als je een extraatje krijgt
Ik zeg maar zo elke gast is er een.
Maar dit is denk ik echt een Van Goch actie!

dus iemand die ff komt binnen wandelen moeten ze ook maar een fles parfum in de handen duwen van €60,00 ???
Nou dat vind ik dus niet.
En wat bedoel je met GOCH aktie SAS????????

Eddy_V
11 december 2014, 11:47
Niet zo druk om maken...
Stamgasten hebben in andere clubs ook wel eens een streepje voor.
En de parfum was wel het minste dat van Goch kon geven...
Dwz ik heb het ook alleen maar van horen zeggen, maar het was de laatste poging van de club om de geur van verbrand rubber en andere ongemakken te maskeren!

SAS
11 december 2014, 13:01
En wat bedoel je met GOCH aktie SAS????????[/QUOTE]

Dat er wel gratis bier is voor mannen die drinken.
Op deze zelfde dag is er niets geregeld voor mannen die drinken.
Alle klanten betalen toch het zelfde bedrag voor entree.
Wat kost nu een liter cola in de winkel.
Dat is wat ik bedoel met een Van Goch.
Hoe kan je een klant nou een cadeau geven van 60,00 euro en de rest een aalmoes geven van 4,00 euro!
Het is altijd leuk een cadeau te krijgen en het gaat niet om de prijs maar om het idee ervan.
Ik maak mij hier niet druk om maar geef alleen mijn mening zoals ik altijd doe in dit forum.

Piet Plezier
11 december 2014, 17:27
Dat er wel gratis bier is voor mannen die drinken.
Op deze zelfde dag is er niets geregeld voor mannen die drinken.
Alle klanten betalen toch het zelfde bedrag voor entree.
Wat kost nu een liter cola in de winkel.
Dat is wat ik bedoel met een Van Goc
Hoe kan je een klant nou een cadeau geven van 60,00 euro en de rest een aalmoes geven van 4,00 euro!
Het is altijd leuk een cadeau te krijgen en het gaat niet om de prijs maar om het idee ervan.
Ik maak mij hier niet druk om maar geef alleen mijn mening zoals ik altijd doe in dit forum.

mijn klanten krijgen ook niet allemaal hetzelfde.
Verschil moet er zijn voor iemand die op jaarbasis €8000,00 komt brengen.
Of iemand die 2 keer per jaar komt.
jij maakt je er wel druk om jij begon dit debat.

de duisburg spesjalist
11 december 2014, 18:07
mijn klanten krijgen ook niet allemaal hetzelfde.
Verschil moet er zijn voor iemand die op jaarbasis €8000,00 komt brengen.
Of iemand die 2 keer per jaar komt.
jij maakt je er wel druk om jij begon dit debat.

en voor hoeveel haal je er weg pietje

Piet Plezier
11 december 2014, 18:29
en voor hoeveel haal je er weg pietje

Ik haal er niets weg.
Misschien dat ik ooit is wat condooms heb meegenomen maar dat was het dan ook wel.

de duisburg spesjalist
11 december 2014, 18:37
Ik haal er niets weg.
Misschien dat ik ooit is wat condooms heb meegenomen maar dat was het dan ook wel.

en hoeveel bier :rolleyes:

Piet Plezier
11 december 2014, 18:39
en hoeveel bier :rolleyes:

Ja bier wel veel ik denk 20 liter per weekend ongeveer 80 glazen bier heerlijk.

Piet Plezier
12 december 2014, 18:46
Eddie V je schatje is terug in de club.

piriwiri
12 december 2014, 20:38
Hoe krijg je dat voor elkaar? Niet dat ik dergelijke ambitie's heb, maar lijkt me wel knap. :wink:
En tegelijkertijd Nicki t huis uit, of is dat verbandloos Lange P? Ik dacht dat jou liefje toch n ander was.....
Vee; plezier buiten van Gogh en laat maar horen hoe t was. :biggrin:Zag bij de zustersite dat je reeds YingYang had onveilig gemaakt.....

Piet Plezier
17 december 2014, 20:32
Er is een kapstok geplaatst in de nieuwe douche.
Dus jullie kunnen je handdoekje en berenvel ophangen.

Eddy_V
22 december 2014, 14:55
Een rustige maandag middag, eigenlijk zoals de meeste maandagen.
Prima Line up met zo'n 10-12 dames.
Naast mijn date van de dag zijn er een stuk 5 voor mij onbekende meisjes plus oa : Olivia, Sarina, Peppi, Vicky en het ratje dat zojuist een nieuwe bezoeker gaat rondleiden... Wat gemeen van Ellen, die nieuwe bezoeker is dus de lul haha!

Grootste verschil met andere maandagen: Geen Barbara, dus geen Duitse baggermuziek, terwijl het juist vandaag gepast zou zijn om nog één keer Udo Jurgens te laten klinken!
Kans gemist, niks aan te doen ��

Eddy_V
22 december 2014, 16:07
Zou het ratje misschien meelezen op het forum??
Zij keek mij zojuist toch vuil aan!!

Piet Plezier
22 december 2014, 16:41
Zou het ratje misschien meelezen op het forum??
Zij keek mij zojuist toch vuil aan!!

Die leest mee ja 100%.
Ik heb 2 weken geleden voor een aantal meisjes de naam van het forum op moeten schrijven.

Oudebelg
22 december 2014, 16:50
Een rustige maandag middag, eigenlijk zoals de meeste maandagen.
Prima Line up met zo'n 10-12 dames.
Naast mijn date van de dag zijn er een stuk 5 voor mij onbekende meisjes plus oa : Olivia, Sarina, Peppi, Vicky en het ratje dat zojuist een nieuwe bezoeker gaat rondleiden... Wat gemeen van Ellen, die nieuwe bezoeker is dus de lul haha!

Grootste verschil met andere maandagen: Geen Barbara, dus geen Duitse baggermuziek, terwijl het juist vandaag gepast zou zijn om nog één keer Udo Jurgens te laten klinken!
Kans gemist, niks aan te doen ��
Hey Eddy_V,ik wou dat ik de lul was,zou er geen probleem van maken.:smkiss:

Eddy_V
22 december 2014, 19:40
Die leest mee ja 100%.
Ik heb 2 weken geleden voor een aantal meisjes de naam van het forum op moeten schrijven.

"moeten..moeten.."
Hoe hebben ze je daar dan toe gedwongen?
En dan is nog de vraag:weet het ratje dat zij het ratje is?! ��

Piet Plezier
22 december 2014, 19:53
"moeten..moeten.."
Hoe hebben ze je daar dan toe gedwongen?
En dan is nog de vraag:weet het ratje dat zij het ratje is?! ��

Ja moeten Eddy ze hadden me met 4en ingesloten.
Nee het ratje weet niet dat zij het ratje is.

forgetskinnyletsgetfatty
24 december 2014, 19:20
Effe live vanuit Van Goch.

14 dames aanwezig; o.a. Olivia, Anni, Layla, Peppi, Georgana, Rebecca, Magda, Maria, Vicky en de rest wel eerder gezien maar weet de naam effe niet.

forgetskinnyletsgetfatty
24 december 2014, 19:31
Update: Nicole, Denisa en Roxana zijn er ook.
Nog maar 2 namen te gaan. ......

piriwiri
24 december 2014, 20:20
Enne bezetting morgen? Enig idee van gekregen?

forgetskinnyletsgetfatty
24 december 2014, 21:01
2de update.
Monica en Paula, zijn de ontbrekende namen.

Morgen zelfde bezetting, met als extra een Anna, pas nieuw en aan de stevigere kant, wat ik van de theke Janet begreep.

piriwiri
24 december 2014, 21:24
Paula is vandaag afgereisd naar Roemenië om de kerst met familie te vieren. Zondag was ze nog bang dat dat financieel niet zou lukken. Dankzij de gesponsorde kamergangen van de laatste dagen heeft ze t kennelijk gered. Mooi voor haar en een goed gevoel voor deze beer. Zo heb rond de kerst toch nog t idee dat met wandelen ontwikkelingswerk steun.:biggrin:

Mistralwind
24 december 2014, 22:01
Paula is vandaag afgereisd naar Roemenië om de kerst met familie te vieren. Zondag was ze nog bang dat dat financieel niet zou lukken. Dankzij de gesponsorde kamergangen van de laatste dagen heeft ze t kennelijk gered. Mooi voor haar en een goed gevoel voor deze beer. Zo heb rond de kerst toch nog t idee dat met wandelen ontwikkelingswerk steun.:biggrin:

Dit is ook het enige ontwikkelingswerk wat ik steun en aan doneer:)
Ik zie me nog niet zo gauw een collectant neuken,of ze moet heel leuk zijn:biggrin:

forgetskinnyletsgetfatty
24 december 2014, 22:03
3de update.

Paula is morgen afwezig.

Nu is ze nog steeds aanwezig.

piriwiri
24 december 2014, 22:14
Dan lult die theke ook maar wat aan de telefoon. ��

piriwiri
24 december 2014, 22:36
Tja, daar baal ik van, anders had ik na t telefoontje naar goch (20:00) een uurtje later met m'n neus tussen de schaamlippen van Paula's heerlijke kutje aan t neuzen geweest. ��

Piet Plezier
25 december 2014, 11:35
Paula vertrekt 27 december.

piriwiri
25 december 2014, 11:42
Dan weet ik waar ik straks naar toe ga na t familie geneuzel. Thx Piet!, je hebt een biertje verdiend.

berwick
25 december 2014, 11:58
@Piriwiri, maar Paula zei gisteren, dat ze gisteren dus voor het laatst dit jaar aan het werk was, en de kerst nog in duitsland was met vrienden maar dus vrij is. Zaterdag gaat ze naar huis naar roemenië om op (ik dacht) 10 januari weer terug te zijn.

piriwiri
25 december 2014, 12:00
Hoe laat is Van Goch vandaag open? Ik kan niks op de site vinden van eerste kerstdag. Weet jij dat Piet? Of ben je er al? En als je Paula vandaag in levende lijve ziet kom ik r straks aan voor een biertje en een pleziertje.

Piet Plezier
25 december 2014, 12:08
Van Goch is al open.
Tot 01.00 uur en morgen tot 05.00 uur.
Nee ik ben er nog niet maar heb wel ff contact met Paula gehad.
Maar ze weet nog niet hoe laat ze daar is.
Als ik het weet zal ik het hier even vermelden.
Want die moet nog een paar goeie beurten hebben voordat ze naar het roemse land gaat.

noglangnietuitgewandeld
25 december 2014, 12:16
Ben net binnen. 6 meiden in de bar, tendens stijgend.

Piet Plezier
25 december 2014, 12:27
Vandaag 11 vrouwen.
Morgen 20 vrouwen.
Paula komt vandaag niet werken morgen wel en zaterdag rijd ze naar het roemse land.
Dus ik ga vandaag niet naar Goch.

noglangnietuitgewandeld
25 december 2014, 15:11
Zijn wel een paar vrouwen bijgekomen maar nog steeds erg rustig. Nicole en Leyla zijn er aan gegaan. Nog aan het bedenken wie de volgende wordt. Nee Piet, je mist nog niks tot nog toe.

Piet Plezier
25 december 2014, 15:14
Zijn wel een paar vrouwen bijgekomen maar nog steeds erg rustig. Nicole en Leyla zijn er aan gegaan. Nog aan het bedenken wie de volgende wordt. Nee Piet, je mist nog niks tot nog toe.

bedankt,noglangnietuitgewandeld.
Als de situatie verandert hoor ik het graag van je.
En dan zit ik binnen 30 minuten aan de bar

noglangnietuitgewandeld
25 december 2014, 16:56
Nog met Denisa geweest, waardeloos, en met Vicky, super, de beste van de dag. Wordt wel iets drukker nu, maar ik ga ervandoor. Mevrouw Uitgewandeld had het nog over een kerstdiner of zo .

Piet Plezier
26 december 2014, 19:05
26 vrouwen aanwezig.
Waaronder ook Paula, Layla , Sisi, Ellen, Olivia, Peppi, Julia, Maria, Gorgiana, Magda ,Nicole , Vicky, Maja.
En nog eenstuk of 13.
6 beren gezien.
En een super kerstbuffet.

piriwiri
26 december 2014, 21:05
Geef Paula maar een kusje van me en fijne dagen in t Roemse gewenst. Van die blonde beer met baard.
Have Fun!

piriwiri
26 december 2014, 21:11
Agh wat Piet, Ik ben vanuit mn luie stoel in een gulle bui: Doe ze allemaal maar een kusje van me..........:biggrin:

Piet Plezier
26 december 2014, 23:49
Agh wat Piet, Ik ben vanuit mn luie stoel in een gulle bui: Doe ze allemaal maar een kusje van me..........:biggrin:


Ik zal het door geven.

Piet Plezier
28 december 2014, 14:36
Met BP in van Goch beland.
Lekker rustig hier.
20 vrouwen schat ik.
Wel lekker eten vandaag.
Zometeen VICKY maar ff laten paalzitten.
Magda zal ook nog wel aan de beurt komen.
En ik mis me schatje Paula nu al.

Piet Plezier
28 december 2014, 16:55
Nog steeds lekker Rustig hier.
Net een heerlijke massage gehad van Layla
en even gekamerd natuurlijk.
Nu Vicky maar is op gaan zoeken.

Piet Plezier
28 december 2014, 21:52
Nog steeds rustig.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Naar de kamer geweest ondertussen met Magda en Vicky.
De usbstick deed het ook weer goed.
Alle dames op de vloer en de beentjes los.
met Ulla even de party van Peppino en mij Door genomen.
en nu als laatste nog even met Samantha naar de kamer.

heineken
30 december 2014, 17:51
Wanneer is die party???? pietje.
Ben best benieuwd.

Piet Plezier
30 december 2014, 17:52
Wanneer is die party???? pietje.
Ben best benieuwd.

Sorry,maar daar wil ik jou niet bij hebben.

Alexander de Grote
30 december 2014, 17:59
Wanneer is die party???? pietje.
Ben best benieuwd.

Pietje maakt een grapje natuurlijk. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=406524#post406524

Maar denk eraan, alle alcohol is gratis, fris zoals Cola en Fanta moet je voor betalen... ;)

Piet Plezier
30 december 2014, 18:11
Pietje maakt een grapje natuurlijk. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=406524#post406524

Maar denk eraan, alle alcohol is gratis, fris zoals Cola en Fanta moet je voor betalen... ;)

pietje maakt nu geen grapje punt.

Alexander de Grote
30 december 2014, 19:17
pietje maakt nu geen grapje punt.

Pfff, shit. Maar Heineken mag natuurlijk gewoon de club binnen, net als iedere andere gast. Maar mag geen gebak eten... ;)

Piet Plezier
30 december 2014, 19:28
Pfff, shit. Maar Heineken mag natuurlijk gewoon de club binnen, net als iedere andere gast. Maar mag geen gebak eten... ;)

Dat is waar geen gebak voor hem. :biggrin:

SAS
30 december 2014, 22:07
Piet als jij het voor het zeggen hebt bij de party zorg je dan ook voor de mensen die niet drinken!
Als ik weet welke dag het is dan ben ik ook van de partij.:welcome2:
Jij aan het bier en ik mijn colaatje.
Ik hoor het graag!:freu::freu::beerchug:

Alexander de Grote
30 december 2014, 22:13
Piet als jij het voor het zeggen hebt bij de party zorg je dan ook voor de mensen die niet drinken!


Kijk dat is nu een goed idee, want betalen voor een Cola in een club is belachelijk. Maar Piet kan dat goed regelen!

Piet Plezier
30 december 2014, 22:15
Piet als jij het voor het zeggen hebt bij de party zorg je dan ook voor de mensen die niet drinken!
Als ik weet welke dag het is dan ben ik ook van de partij.:welcome2:
Jij aan het bier en ik mijn colaatje.
Ik hoor het graag!:freu::freu::beerchug:




10883781_787401877996997_370834351_o.jpg (91,5 KB)

SAS
31 december 2014, 15:35
Ik kom je zien.
Wensen?!

Piet Plezier
1 januari 2015, 16:56
Ik kom je zien.
Wensen?!

goede zin en een dikke enveloppe;);)

Piet Plezier
2 januari 2015, 18:44
heerlijk rustig hier maar het is nog vroeg.
Net even lekker zitten eten met peppino Vicky en Gorgiana.
Een lekkere massage gehad van schatje Layla.
En en nu ga ik lekker met Layla douchen en naar de kamer.
20 vrouwen ongeveer en 6 mannen.
Om 00.00uur is ROGER jarig en later partytime.

Piet Plezier
2 januari 2015, 22:42
2 super dates gehad met Roxanne en Samantha.
Met Layla was ook goed maar niet zo goed als met de andere 2.
niet druk hier dus de dames hebben alle tijd voor je.
Zometeen is Roger jarig.
Dus het kan nog leuk worden.

Piet Plezier
2 januari 2015, 23:32
Piet als jij het voor het zeggen hebt bij de party zorg je dan ook voor de mensen die niet drinken!
Als ik weet welke dag het is dan ben ik ook van de partij.:welcome2:
Jij aan het bier en ik mijn colaatje.
Ik hoor het graag!:freu::freu::beerchug:

we hebben het geregeld de gasten van ons feestje.
Betalen allemaal €30,00 en je kunt drinken wat je wilt uitgezonderd sterke drank.
Cola Fanta koffie en dergelijke hoeft niet voor bij betaald te worden.

Piet Plezier
10 januari 2015, 18:45
Melanie is gewoon hier.

noglangnietuitgewandeld
10 januari 2015, 22:25
Inmiddels weer terug, want morgen werken. Maar was wel een leuk avondje in VG. Even wat met de jarige zitten ouwehoeren, stuk taart verorberd, met Helena en Nina op kamer geweest, allebei prima sessies, ik heb mindere weekenden gehad.

Piet Plezier
16 januari 2015, 18:57
Melanie is weer hier.
Het is nog rustig.
28 vrouwen

Piet Plezier
16 januari 2015, 19:28
paula is er ook weer.

Cat
16 januari 2015, 20:25
paula is er ook weer.

Oei, en ik had me voorgenomen om me dit weekend te beperken tot 1 DVP (Vicky), maar als Paula er ook weer rondhuppelt dan gaat het eerste voornemen in 2015 sneuvelen. Als je nu ook nog gaat vertellen dat Veselina er weer is dan ben ik bang dat het er 3 gaan worden...

paco07
16 januari 2015, 23:58
Is Maria ook in the house

Piet Plezier
17 januari 2015, 11:10
ook vesselina was er en vandaag is ze er ook.
En Maria ook.

Piet Plezier
17 januari 2015, 20:30
de sfeer zit er lekker in hier.
En ik hoorde van NLNU dat de sfeer er vanmiddag ook al goed inzat.
32 vrouwen aanwezig.
Ook weer 2 nieuwe meisjes
Een 35 beren schat ik
snelle B is ook weer lekker op dreef met Laura.
Ik mis me maat peppino wel hij is ziek.
zo Ik ga weer een beetje neuken met Paula.

Mistralwind
17 januari 2015, 21:15
Piet,weet je of Ina morgen ( 18/1) aanwezig is?
Ze is weer terug,maar wil het ff zeker weten,en jij zit er toch :)

Alvast bedankt!

Piet Plezier
18 januari 2015, 02:27
ja ina is morgen aanwezig.

Piet Plezier
24 januari 2015, 19:30
gisteravond niet kunnen berichten want me Phone was leeg.
het was gezellig gisteravond.
Vandaag 33 vrouwen aanwezig
Layla kwam meteen vragen waar Eddy was.
Volgende week zaterdag 31 januari hebben we er ook nog een huwelijksvoltrekking bij.
Eddy en Layla gaan elkaar het jawoord geven.
Het is niet super druk nu
ongeveer 25 beren.
er word wel volop gedanst op Florin Salami.
Melanie is ook weer in vorm.
Ben met vicky wezen Kameren.
En een trio met Samantha en Anni.

Eddy_V
25 januari 2015, 10:44
Layla kwam meteen vragen waar Eddy was.
Volgende week zaterdag 31 januari hebben we er ook nog een huwelijksvoltrekking bij.
Eddy en Layla gaan elkaar het jawoord geven..

Je enthousiasme is aanstekelijk maar je gaat toch iets te kort door de bocht.
Niet dat ik (nu al) begin terug te komen op mijn wens om mijn ouwe dag te gaan slijten in Griekenland met deze lieftallige schone aan mijn zijde.
Maar voor het zover is zal er nog heel wat water door de Rijn moeten stromen (of door de Styx).
Alles stap voor stap... Na het proef huwelijk van afgelopen dinsdag met deze Godin van de Spetterende Sex, waren wij beiden volmaakt gelukkig, wat aan haar kant mogelijk licht beïnvloed werd door de pecunia, die spontaan richting het gleufje van haar doos van Pandora stroomden.
Het proef huwelijk mocht helaas niet langer duren dan één dag. De scheiding die volgde was hartverscheurend als een ware Griekse tragedie.
Met argusogen bekijk ik sindsdien haar gaan en staan (en zij de mijne!) en er volgt een periode van zuiver platonische liefde..

En wie weet zou het zomaar kunnen gebeuren dat aanstaande zaterdag een huwelijksaanzoek gaat plaatsvinden...

Ik kan Layla dan in ieder geval meteen de drempel van de slaapkamer over dragen om haar "jaaaaa" nog een paar keer te horen ��

Eenieder die bezwaren heeft, dient deze nu uit te spreken of voor eeuwig te zwijgen!
(of zoiets)

Eddy_V
29 januari 2015, 17:05
Tot nu toe geen bezwaren gemeld... ��
Zo'n bliksem bezoekje heeft wel wat! Wat een ontvangst door m'n schatje en nog een aantal schatjes die er prachtig maar een beetje werkloos bijzaten. Als ik het goed zag dan was Zuna er ook weer maar ik kan mij vergissen want ten eerste had ik alleen maar oog voor m'n schatje (ik hoefde ook niet te proberen om rond te kijken ha!) en ten tweede was het nog niet helemaal in orde met m'n ogen...
Even de maat genomen van de ringvinger en diverse massages gegeven en ontvangen.
Nu de grens al weer over en op weg naar huis en voordat het hier ook slecht weer wordt en nu kan ik nog wat zien ��..
Pietje heeft tijdens mijn ongeplande afwezigheid gelukkig de honneurs waargenomen zodat Layla voorbereid was om niet te zoenen...je weet nooit hoelang dat virus nog rondwaart nietwaar?

Zaterdag opnieuw naar Goch, zal nog niet meevallen om niet vreemd te gaan met al dat fraais: stuk of 6-8 prachtige kleine schatjes en een stuk of 6-8 van normaal postuur en dan nog enkele met een maatje meer... Misschien maar goed dat m'n ogen niet helemaal in orde zijn, loop ik minder risico op een Griekse directe!

forgetskinnyletsgetfatty
29 januari 2015, 20:10
Woensdagmiddag even bij Van Goch binnen gelopen, welkom geheten door Roger. Betaling van 30 euro voor een handdoek en badmantel.

Tijdens het omkleden letterlijk omver gelopen door Tony M., die zich op een andere planeet waande na een heftige sessie met Karina.;)
Een line-up van ca 20 tal dames met o.a. Ellen, Vesselina, Sissy, Nina, Vicky, Nicole, Ina, Anni, Annabella, Svetlana, Gaby, Karina, Olivia, Monica, Raiza, nog een tweetal dames die deze dag nieuw waren in Van Goch, beiden voorheen in Amnesia/Great Palace (Andrea en ?). En nog een paar dames die ik vergeten ben. Grote afwezige o.a. Brigitta, Paula, Laura, Samantha en Georgiana.

Voor de eerste sessie gekozen voor Nina, leuk opdondertje met lekkere rondingen, die mij eigenlijk nooit teleursteld, lang presalen in een loveseat, en dan de kamer op voor een bevredigende sessie van 30 minuten, schade: 50 euro.:biggrin:

Piet Plezier, kwam nog even de laatste details doornemen, voor het feestje van aankomende zaterdag, koud was hij binnen, of er werd al een biertje naar hem gebracht ( zo kom je nooit van dat imago af Piet Plezier).:prost:

Het eten vond ik deze dag tegenvallen, heel simpel als ik een Hollandse frikandel wil eten, ga wel ik naar een snackbar, en aan rijst en pasta kan je weinig verklooien. De kippenpoten en kippenvleugels: als je ze maar lang genoeg in de grill laat rond gaan, worden ze wel gaar.:redface:

Voor een tweede sessie gekozen voor Annabella, de dame met altijd een lach op het gezicht, leuk gesprek op de bank, dit een vervolg gegeven op de kamer. Op de kamer werden mijn verwachtingen overtroffen. Nu ook 30 minuten, schade 50 euro.:annieengel:

Ving nog wat op over het feestje van aankomende zaterdag, iets met een extra bar, sneeuwkanonnen, en de jacuzi open.:clown:

Blijft toch jammer dat je bij het vertrek nog even de consumpties mag afrekenen, misschien 2 tarieven instellen;
• 1 basistarief zonder consumpties
• 1 basistarief, met een eenmalige afkoopsom voor non-alcoholische dranken.

Het was een geslaagd bezoek, kan bijna niet wachten tot zaterdag.:cool:

Piet Plezier
29 januari 2015, 20:26
:

Ving nog wat op over het feestje van aankomende zaterdag, iets met een extra bar, sneeuwkanonnen, en de jacuzi open.:clown:

.

Het was een geslaagd bezoek, kan bijna niet wachten tot zaterdag.:cool:

ja dat klopt helemaal.
sneeuw BBQ
2 sneeuwkanonnen.
Dj
en voor de rest laten Peppino en ik ons verassen want we mochten niet alles weten van Ulla.
En voldoende vrouwen natuurlijk.
De masseuse is zaterdag ook aanwezig hoor ik net.

Eddy_V
31 januari 2015, 14:29
Invalide parkeerplaats was nog vrij ��
Knalrode jassen voor de feestgangers...
Op naar binnen waar m'n schatje al zat te wachten!
Of is ze al vreemd gegaan??

Eddy_V
31 januari 2015, 15:44
En de bezoekers komen langzamerhand binnen.
De jarige feestgangers gefeliciteerd en vervolgens wat toekomst plannen met m'n schatje gemaakt.
En nu...? Aufs Zimmer!!!!

Liefje
31 januari 2015, 16:20
Allemaal gefeliciteerd en maak er een leuk feest van.
Met zulke gasten zal dat vast wel lukken.
HEEEEEL VEEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!

Piet Plezier
31 januari 2015, 16:49
het begint gezellig druk te worden.
En de taarten staan te wachten.

10034

hansdordt
31 januari 2015, 17:03
Ziet er lekker uit. Gefeliciteerd mannen en maak er een geweldig verjaardagsfeest van.

Oudebelg
31 januari 2015, 17:36
Van harte,geniet ervan heren,groetjes aan Ellen.

fervent
31 januari 2015, 17:39
balen dat ik er niet bij kan zijn. Ik lees het hier wel.......

Eddy_V
31 januari 2015, 17:41
En het sneeuw hier in Goch!!!!!

Mistralwind
31 januari 2015, 17:44
Had hier ook graag bij willen zijn,maar zal het moeten doen met een stuk Ikea taart:biggrin:

In ieder geval veel plezier mannen!

Eddy_V
31 januari 2015, 19:36
En BlueEyes heeft de bingo gewonnen....mazzelaar!

Dj zet volume weer flink open.
Goeie muziek �� maarrrrr zo luid voor deze ouwe lul!!

Eddy_V
4 februari 2015, 12:33
Vanaf de invalidenparkeerplaats naar binnen gestrompeld waar ik door m'n schatje warmtevol opgevangen ben. Wat ziet zij toch in deze ouwe knar??
Samen gezellig een broodje en wat salade gegeten.
Ik wist niet dat zij zo gek was op augurken...

Sjeufke
4 februari 2015, 12:54
Ik wist niet dat zij zo gek was op augurken...

Onbevlekt ontvangen? :rolleyes:

Eddy_V
4 februari 2015, 15:47
Onbevlekt ontvangen? :rolleyes:

Zij is Griekse weet je.... Dus altijd op z'n Grieks, wel zo veilig!
Misschien heeft zij mij misbruikt toen ik even sliep..?

Ps op z'n Grieks is niet wat je misschien denkt... Is gewoon heeeel langzaam en beloven dat je alles terug krijgt wat je erin stopt.

Sjeufke
4 februari 2015, 17:32
en beloven dat je alles terug krijgt wat je erin stopt.

Soort gokkast :cool:

Peperduur
4 februari 2015, 19:57
Soort gokkast :cool:

Noemen we het Gelukskast:betrunken:

Eddy_V
4 februari 2015, 20:09
Noemen we het Gelukskast:betrunken:

Of speeldoos??

Eddy_V
27 februari 2015, 11:35
En wij zijn gearriveerd ..
Nu wel in het goede topic!
Ben benieuwd of de Sjengen de weg kunnen vinden en of ze broodkruimels gestrooid hebben om de weg terug te vinden!

hasta la pasta
27 februari 2015, 11:46
Eddy, kun jij controleren of de sauna al aanstaat? Ik vind het namelijk erg vervelend als ik Licky Luke door een koude sauna moet rondleiden. Tot over een uur!

KanariePiet
27 februari 2015, 11:55
Have fun mannen! Groetjes vanuit PSR:biggrin::cool:

Eddy_V
27 februari 2015, 13:37
Zoenen met Zuna...!!

noglangnietuitgewandeld
27 februari 2015, 14:51
Ihr Glückspilze! En deze arme drommel zit het hele weekend tot over de oren in het werk. In een streek waar ze nog nooit van saunaclubs hebben gehoord. Arsch der Welt. Anyway, have lots of fun in Van Goch. Mijn tijd komt wel weer.

Eddy_V
27 februari 2015, 17:20
Inmiddels is het erg gezellig worden met de heren knaktuut, Licky Luke, Lesyeux, hasta la pasta en Lange P.
En ook nog enkele andere Nederlandse bezoekers die vanaf nu het ijsberenforum in de gaten gaan houden!
Lekker gegeten en zowaar.... Een flink glas witte wijn gedronken, dus zo in de sauna voordat er sprake kan zijn van een tweede ronde met één van de talrijke leuke dames.

Eddy_V
27 februari 2015, 18:29
Lange p weer vertrokken, was aangenaam kennis te maken!

En Golfpik gearriveerd.
Rondje sauna gedaan en alle drank er weer uitgezweet.
Maar er is nog vocht over voor de meisjes ��

Liefje
27 februari 2015, 19:08
Veel plezier vanavond, ik moet nog wachten tot morgen.
Mat de dames niet te veel af, anders hebben ze morgen geen energie meer.

Smouse
6 maart 2015, 20:56
Vandaag niet in de hemel maar in het voorportaal ervan te vinden
Er is gratis bier maar nog geen piet plezier

See ya Smouse

Piet Plezier
7 maart 2015, 19:51
32 vrouwen aanwezig.
piriwiri lange p en peppino zijn er ook.
Het is nog lekker rustig.
Het eten was ook goed.
Later meer.

Groetjes,

Mr van GOCH.

Piet Plezier
15 maart 2015, 15:39
BP was niet te houden en smeekte of ik meeging naar de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
Hij had niet hoeven te smeken ik was toch wel mee gegaan.
15 vrouwen
6 beren.
lekker gegeten net.
En er zitten een paar luidruchtige Polen aan bar met een paar flessen wodka erbij.
en voor de verandering zit ik is lekker aan het weitse bier.

Piet Plezier
15 maart 2015, 18:03
ik moet zeggen de sfeer zit er lekker in hier.
Er wordt volop gedanst op de Hollandse en roemse en Bulgaarse muziek.
Niet druk maar wel super gezellig.

En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet.
Want ons moeder is niet thuis.

Liefje
15 maart 2015, 19:02
Is camelia er ook Piet?

Piet Plezier
15 maart 2015, 19:20
Is camelia er ook Piet?

liefje Camelia is er ook ja.
Tot zo.

paco07
16 maart 2015, 17:29
is Maria nog aanwezig??

Piet Plezier
16 maart 2015, 17:43
is Maria nog aanwezig??
ja Maria is er nog.

Piet Plezier
17 maart 2015, 13:59
met me maat Peppino even lekker een dagje relaxen.
We zijn een uurtje nu hier.
15 vrouwen aanwezig nu ongeveer.
4 beren.
Net even lekker zitten ontbijten.
De whirlpool is 39 graden precies, dus super.
Onze Ellen is theke vandaag.
We zitten lekker op het terras op de binnenplaats aan een wit biertje.
Gelukkig is Chayenne er ook dus dat gaat helemaal goed komen vandaag.
Wat hebben we het weer goed.
Beter een pens van het zuipen, als een bult van het sjouwen.

Piet Plezier
21 maart 2015, 22:07
Hoi,
Niet super druk hier.
32 vrouwen.
Wel een leuk sfeertje.
Het vlees van de BBQ is ook heerlijk.
3 nieuwe vrouwen.
Me schatje Chayenne is ziek dus niet aanwezig.
Laura is net ook weer binnen gekomen.
Het bier is weer lekker koud en smaakt super.
Peppino, lange P, liefje en pieterman zijn er ook.

Piet Plezier
24 maart 2015, 16:27
lekker rustig hier
22 vrouwen
1 nieuwe Natalja een Bulgaarse vriendin vanLaura.
Scrotum is er ook.
BP heeft net even de nieuwe dame uitgeprobeerd en was er goed over te spreken.
De jacuzzi is 40 graden.
En het weize bier gaat er weer lekker in.
Net even wat danspasjes geleerd van Olivia.
Janet is theke.

Scrotum
24 maart 2015, 21:09
Net terug uit Amerika kreeg ik ontzettend zin om even een bezoek af te leggen bij Van Goch op mijn laatste vakantiedag. Leuk om eens te zien hoe het daar op een dinsdagmiddag aan toe gaat. Inderdaad zoals Piet Plezier beschrijft: erg rustig.

Ik had geluk, zowel Monica als Georgina waren al om 15.00 aanwezig. Met beiden weer nieuwe verkennende opwindende sessies beleefd. Met Monica nog samen gedouched en samen gegeten.
Jammer Tony M dat jij een teleurstellende ervaring met Monica had; misschien had ze haar dag niet. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met haar gehad.

Ben in de jacuzzi in slaap gevallen totdat BP me kwam vergezellen. Leuk gesprek met hem gehad, Piet Plezier kwam er ook nog bij staan.

In de club zag ik gelukkig het mooie figuur van Laura weer rondlopen, verder waren onder meer Olivia en Sarina er. Een paar dvp's waren helemaal nieuw.

Om 19.00 inmiddels hardstikke moe, maar zeer voldaan weer vertrokken.

Liefhebberrob24
25 maart 2015, 18:20
Ben gisteren voor de tweede keer in van Goch geweest,was er erg vroeg zo rond 11.30 en was volgens mij de eerste beer.
De line up was de laatste keer goed maar was nu nog beter en hoewel het tijdstip toch al gauw tussen de 15 en 20 dvp's.
Bij binnenkomst stond Sarina naast de theke en riep meteen ik ken jou,wat dat betreft zijn het goede zaken vrouwtjes dat ze de gave hebben om iemand te onthouden waar mee ze op de kamer zijn geweest.
Vlug het berevel aan gedaan en aan de bar gaan zitten naast Sarina want kwam toch voor haar want de laatste keer dat ik met haar was is me erg goed bevallen.
Even zitten praten en samen in een van de loveseat's gaan liggen en een beetje aan mekaar lopen friemelen en kussen,dit is zo perfect hier bij van Goch dat je zo een goede presales krijg van de dames dit heb ik in G.T nog nooit mee gemaakt,ik hield dit ook niet lang vol en vlug om de sleutel gevraagd waar naar een geweldig uur op de kamer volgde.
Na de daad een uurtje lopen relaxen en Sarina maar weer een keer mee genomen voor een tweede sessie van bijna een uur daar na rond 1600 uur de weg naar huis genomen.
Voor mij is dit weer zeer goed bevallen en het viel me op dat er nu meer dvp's topless liepen waar ook niks mee mis is toch,dus van Goch tot gauw denk dan wel dat ik dan toch iets anders probeer want er lopen er zat die er erg goed uit zien.

Piet Plezier
30 maart 2015, 18:11
lekker Rustig hier.
15 vrouwen
5 beren.
het is vandaag snitseldag.
en ze zijn erg lekker.
net even met Olivia, Isa, Monica en Anaconda een vorkje geprikt.
Onze Barbara heeft heerlijk eten gemaakt.
Het weiz bier gaat er ook weer lekker in.
lekker mat sfeertje heerlijk.
Ellen is theke.

Big30
31 maart 2015, 22:41
Heren,

Laten we inderdaad dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is d.i. Live berichten. Mededelingen over evenementen en party's zie Advertentie topic.

Piet Plezier
1 april 2015, 19:40
met Anaconda en R in van GOCH beland.
23 vrouwen waarvan 3 nieuwe.
10 beren ongeveer
Barbara is theke.
het eten ziet er ook weer goed uit.
Eerst even een paar intakegesprekken houden.

Henk74
1 april 2015, 19:43
Hoe laat wordt daar gegeten ??

Piet Plezier
2 april 2015, 00:44
zo weer een super avond gehad in van GOCH.
het was super gezellig voor de woensdagavond.
Een paar lekkere nieuwe vrouwen.
Gekamerd met Sabrina en Sissi.
2 keer lekker gegeten.
Lekker weiz bier gedronken.
Het was een leuk avondje onverwachts

Piet Plezier
2 april 2015, 09:50
piet plezier was natyla er ook of heb je de nieuw meisjes
die zou wel komen maar is niet op komen dagen

Piet Plezier
2 april 2015, 20:37
met pieterman en Anconda naar van GOCH.
27 vrouwen aanwezig.
15 beren
scrotum is er ook
de dames zien er lekker uit met allemaal holdup kousen heerlijk.
De sfeer is nog tam maar dat zal nog wel veranderen hoop ik.

Piet Plezier
2 april 2015, 22:48
de sfeer zit er ondertussen lekker in.
Je ziet niemand meer zitten zoveel rook hangt er uit de rookmachine.
Maar dan komen de nieuwe laser lampen er super uit.
Het gebak staat ook al klaar.
Want om 00.00uur is Raiza jarig.
we zullen is een mooi feestje gaan bouwen voor haar.
Het is niet super druk maar wel keigezellig.

Piet Plezier
3 april 2015, 03:29
na het heerlijke gebak te hebben gegeten.
En de jarige job te hebben gefeliciteerd.
Maar is bij Irina het mysterieuze meisje gaan zitten op een zomer bedje
nou daar heb ik geen minuut spijt van gehad.
Wat een leuk vrouwtje is dat.
Na een uur elkaar ontdekt te hebben en 9ver van alles en nog wat te hebben gekletst.
En ik moet zeggen dan word je toch wel wat wijzer over bepaalde mensen.
Was het tijd om kamer 8 op te zoeken.
Nou dat waren 2 hele geile uren
wat kun je je toch vergissen in bepaalde dames.
Irina is zeker voor herhaling vatbaar en dat gaat er ook snel komen vanavond.
Eerst even naar GD en dan naar Irina in GOCH
het Was weer een leuk avondje GOCH super.

Piet Plezier
3 april 2015, 20:15
na een heel rustig GD te hebben verlate weer in van GOCH beland.
Samen met de Laef en de banaan.
De sfeer zit er al goed in hier.
35 vrouwen aanwezig.
Een 25 mannen.
Goed eten.
En me schatjes Chayenne en Irina zijn er ook.
Dus dat gaat helemaal goed komen.

Piet Plezier
4 april 2015, 04:33
het was super gezellig in van GOCH.
Het was gezellig druk
liefje was er ook.
Max was er ook weer dansend op de hakken van Monica
de vis was ook heel lekker
En gedanst werd er ook.
Sam.antha stond op de bar te dansen.
Ikzelf was met Brigitta aan het dansen.
En met Monica en Olivia.
Man man man wat was het gezellig.
Echt super gezellig.
Ikzelf heb de meeste tijd bij Irina gelegen
wat is dat toch een gezellige meid
en je kunt er ook een gesprek mee voeren.
echt een super vrouwtje
Kom ik terug van de wc staan Anni Michael en Maja op de toog te dansen.
Echt super.
Je zag ulla en Johannes gewoon genieten echt super.
Ik heb nog nooit zzoveel gedanst als vandaag.

Piet Plezier
4 april 2015, 19:34
zo we zijn erweer.
met peppino en Anaconda.
jammer dat we pieterman net zijn misgelopen, bedankt voor de curry.
32 vrouwen vandaag aanwezig.
Het lamsvlees is heerlijk complimenten aan de kok.
Het is nog rustig.
Het bier is weer lekker koud.

Liefje
5 april 2015, 00:26
Vrijdagavond weer naar mijn cluppie geweest in Goch.
Aanvankelijk was het nog wat rustig wat de beren betreft, vrouwen waren er genoeg.
Eerst gezellig met Olivia gekletst en gekamerd. Was zoals gewoonlijk weer erg goed.
Daarna een saunaatje gepakt en lekker gegeten. Het eten was weer voortreffelijk.
Daarna aan de bar een heerlijke weitzen gedronken en kwam ik naast Galina te zitten. Met haar nog even een sexie dansje uitgevoerd en zijn we samen naar de lounge banken gegaan. Zij kan echt lekker zoenen. Daarna uiteraard gekamerd met haar en een fantastisch half uur gehad met haar. Wat een lief meisje is dat.
Toen even bijkomen in een loungebank met weer een lekkere weitzen bier en een sigaretje.
Michaela zag mij zitten en omdat het nogal druk was in de lounge ruimte kwam ze bij mij op de loungebank zitten.
Lekker samen gekletst en dat ontaarde al snel in zoenen en knuffelen. Echt een schatje. Daarna haar maar snel de sleutel laten halen.
Wat een geweldige tijd heb ik daarna samen met haar gehad. Wat kan deze dame pijpen. Echt geweldig, en wat is ze lief, als je een klik met haar hebt.
Daarna was het voor mij alweer tijd om te gaan helaas. Had nog best wel langer willen blijven
Volgende week maar weer terug en mijn schatjes maar weer opzoeken. Kan niet wachten.
Kortom, weer een hele fijne, gezellige avond gehad in mijn cluppie in Goch. SEE YOU SOON AGAIN!!!!!!!!

Piet Plezier
5 april 2015, 18:42
en we zijn alweer ff in GOCH.
Met Anaconda en R.
Lange P is er ook en Piriwiri.
Mat sfeertje nog.
27 vrouwen de andere zijn Pasen vieren.
Chayenne is er ook.
Net lekker zitten eten.
Lekkere verse soep.
Lamsvlees.
Aardappels
groente
en een toetje na.
En jullie weten wel wie het toetje is;)
De masseuse is ook aanwezig.
Het gaat weer helemaal goed komen hier.

Piet Plezier
6 april 2015, 18:10
het is weer goed toeven in van GOCH.
Niet druk maar wel gezellig.
Berwick is er ook weer na 4 weken Thailand en ze maat is er ook bij.
Een 20 vrouwen.
10 beren.
De snitzels smaken ook weer super.
De jacuzzi is ook heerlijk warm.
het gaat weer lekker hier.
Het is echt de gezelligste en leukste club van NRW van GOCH.

Piet Plezier
6 april 2015, 21:06
het is rustig hier.
Lekker een uurtje in de Jacuzzie met Julia en Nina.
later kwam er Anaconda ook nog bij.
echt lekker 39 graden.
Ook nog maar wat gegeten.
Even zitten buurten met Ulla en haar man.
Er zijn zit nog vanalles aan te komen.
Nog even en niemand kan meer om van GOCH heen.
Aankomend weekend weer 3 dagen BBQ heerlijk.
Ellen is theke vandaag.
Barbara is de kok vandaag.
Zo en nu ga ik weer na het bier.
Weet zijn nu 10 keer hier geweest in 11 dagen dus tot zaterdag even de rem er op.
Anaconda is Monica aan het masseren.
Laters

:wink2:

Piet Plezier
6 april 2015, 23:53
nou zit het er echt op.
Het was een super paasweekend voor ons.
Man man man wat hebben wij een super tijd gehad in GOCH
met lekker eten.
fantastische sfeer.
Mooie en gewillige vrouwen.
Het was super.

Piet Plezier
10 april 2015, 19:31
het is weer goed toeven hier in het rokershol de rookmachine maakt over uren.
35 vrouwen aanwezig.
15 mannen.
Het vlees van de grill smaakt super.
vandaag ook friet met paprikapoeder en die is heerlijk (gratis):biggrin:
Ook heerlijke verse kippensoep bereid door Klaus.
Lekker buiten aan het bier gezeten

Piet Plezier
11 april 2015, 19:31
De BBQ maakt overuren hier.
Jammer dat het weer wat minder is maar je kunt ook niet alles hebben.
32 vrouwe aanwezig.
20 mannen.
De stemming zit er al goed in.
En het is nog vroeg.
Me schatje Julia is helaas ziek naar huis.
Peppino ligt lekker bij Peppi
Anaconda is met een nieuw meisje naar de kamer die ook Hollands praat.
Ritchie zit te gokken met Brigitta.
Klaus bakt ze lekker bruin op de BBQ.
Op de binnenplaats zijn ze een hele mooie overkapping aan het maken.
Dat komt er echt goed uit te zien.
Nog even en niemand kan meer om van GOCH heen, maar daar gaat het nu niet om.

Piet Plezier
12 april 2015, 00:38
het is mooi volgelopen hier.
De sfeer zit er goed in.
Ook vandaag is de friet met paprikapoeder GRATIS.
Er word lekker gedanst.
Brigitta weet van geen ophouden.
Ze maakt me kapot de zweet loopt tussen me bilnaad naar beneden.
Het eten smaakt ook super.
Munne maat is weer naar de kamer met Peppi.
Anaconda zit op Luna te loeren.
En ikzelf ga Monica voor de 2de keer uithonen.
Eerst even douchen

rob45
12 april 2015, 00:44
Ook vandaag is de friet met paprikapoeder GRATIS.


Kunnen ze niet een keer chilipoeder gebruiken ? Zeker weten dat de drankverkoop explosief zou stijgen.☺

Piet Plezier
12 april 2015, 01:11
Kunnen ze niet een keer chilipoeder gebruiken ? Zeker weten dat de drankverkoop explosief zou stijgen.☺

Ik zal het in de groep gooien rob.
Net wat je zegt dan stijgt de drank verkoop nog meer.
Ik zal meteen een vrijkaartje voor je regelen voor de tip.
Proost

Piet Plezier
12 april 2015, 03:47
nog steeds gezellig hier.
Iedereen ging net los op de muziek van George Baker helemaal geweldig.
En later op de muziek van ABBA super.
Wat word er toch gedanst dat heb ik echt nog nooit ergens anders mee gemaakt.
Daar kunnen veel clubs nog wat van leren.
jammer dat het door de week wat minder is hier.
Maar in de weekenden daar kan niet 1 club aan tippen.

Eddy_V
12 april 2015, 04:07
nog steeds gezellig hier.
Iedereen ging net los op de muziek van George Baker helemaal geweldig.
En later op de muziek van ABBA super.

Maak me gek..!!
Straks ga je nog schrijven dat ze dansen op Pussycat :a014[1]::136[1]:

Big30
12 april 2015, 04:26
nog steeds gezellig hier.
Iedereen ging net los op de muziek van George Baker helemaal geweldig.
En later op de muziek van ABBA super.
Net thuis en dan toch leuk om op dit zeer onchristelijke tijdstip nog live berichten te kunnen lezen, zeker als het VG betreft! Lijkt me een lekker camp sfeertje als ik zo lees welke muziek gedraaid wordt, nu hoop ik wel dat als al wat van de Beste Groep/Artiest uit de Benelux en NRW gedraaid wordt men wel dit nummer zal draaien.


https://www.youtube.com/watch?v=4b1wt3-zpzQ

Toch zegt iets in me dat het wel weer dat nummer over dat witte duifje geweest zal zijn :tongue:!

Hebben we dan nog de muziek van ABBA als door Piet vermeld, op de een of andere manier past deze muziek wel bij VG, vraag me niet waarom, maar ut past gewoon. Mag aannemen dat op dit nummer van ABBA gedanst werd. Volstrekt niets mis met dit nummer, laat dat duidelijk zijn :tongue:.


https://www.youtube.com/watch?v=qk_Vu6AcbWg



Straks ga je nog schrijven dat ze dansen op Pussycat :a014[1]::136[1]:
HOHO! Sorry maar we gaan hier dus niet de zusjes Marianne, Tony en Betty Kowalczyk belachelijk maken!!! Dit is Limburgs cultureel erfgoed, op dit forum kunnen we niet toestaan dat over bepaalde groepen maar vooral nummers grappen worden gemaakt :biggrin:!
Enig idee wat het nummer Mississippi betekend heeft voor de Kumpels en de emancipatie voor de (Zuid-)Limburgers!?
Toni Willé daar is echt niets mis mee!

Piet Plezier
12 april 2015, 06:21
we komen net binnen nog ff samen een bakkie pleur drinken met Anaconda.
Maar inderdaad Big deze nummers zijn gedraaid.
En de stemming zat er goed in.
Tussen 4 en 5 wachttijd van 45 minuten.
Maar die van George Baker dat is met een doel.
Ik kan daar nog niets over zeggen nu.
Maar het was weer een leuk avondje

Peppino
12 april 2015, 19:36
Hebben we dan nog de muziek van ABBA als door Piet vermeld, op de een of andere manier past deze muziek wel bij VG, vraag me niet waarom, maar ut past gewoon. Mag aannemen dat op dit nummer van ABBA gedanst werd. Volstrekt niets mis met dit nummer, laat dat duidelijk zijn :tongue:.


https://www.youtube.com/watch?v=qk_Vu6AcbWg



Heb je natuurlijk al wel een kleine hint gehad in mijn berichtje van 6 April jl.

Piet Plezier
15 april 2015, 16:47
22 vrouwen aanwezig hier.
Janet is theke.
We zitten lekker in de zon.
en de zon Brand lekker op die kale hooligan knikker.
Wel rustig maar het is tenslotte ook maar woensdag.
Wat gegeten met shamanta en Anni.
Zometeen even in de jacuzzi.
Anaconda komt wat later.
We zien het wel.

Piet Plezier
18 april 2015, 18:16
na wat boodschappen te hebben gedaan bij Khan te hebben gegeten.
Heeft me vader me erbij van GOCH uitgegooid.
Anaconda en Richi waren er al.
peppino is er nu ook.
Liefje is er ook weer.
Irina is er ook weer.
De BBQ Brand weer op volle toeren.
30 vrouwen aanwezig.
en ik schat 10 beren.
De muziek is ook weer super.
Man man man en die rookmachine doet het ook weer super.
Het is nog rustig maar het is ook nog vroeg.
Chayenne komt ook net binnen.
En nu ga ik even in de jacuzzzi met Julia.

Piet Plezier
18 april 2015, 22:37
tjonge jonge wat een sfeer hier dat vind je echt in geen 1 andere club.
En ik heb al veel sauna clubs gezien in 17 jaar.
Maar net als hier nee echt nergens.
Er word gedanst volop.
Zelfs liefje was aan het dansen.
Monica weet er de sfeer weer goed in te brengen.
Brigitta is ook theke vandaag samen met onze Nora.
Het is een super duo.
Peppino zei net tegen mij, wat fijn dat er geen zeurpieten zijn ::biggrin:

Piet Plezier
19 april 2015, 00:09
het is nog steeds super hier.
Er word veel gedanst op George Baker ,Spargo Django Wagner, Frans Duits, WC Experience .
het is super hier.
Goed eten en drinken.
wat wil je nog meer voor €30,00.
Hier kan niet 1 club tegen op.
Straks lekker hier slapen.

Tony M
19 april 2015, 08:31
Zou binnenkort ook wel eens komen op een zaterdag avond, nou lees ik dat jij schrijft "Straks lekker hier slapen."......nou dat was ik niet van plan maar heeft er iemand ervaring met een hotelletje in de buurt, ik wil tenslotte wel een pilske pakken op zo'n party avond!

Piet Plezier
19 april 2015, 14:19
wij slapen in hotel Blitz.
Benzstrasse 26
in GOCH.
Nee Tony met een hotel hebben wij hier geen ervaring.
Maar er zitten hier in de buurt wel goedkope hotelletjes.

Oudebelg
19 april 2015, 14:38
Zelf neem ik hotel Litjes op een paar km afstand,zie booking.com.

Big30
20 april 2015, 17:09
Topic wat opgeschoond, laten we ons hier tot live berichten beperken! Info hotels in de buurt en commentaar/info mbt de muziek keuze geen probleem :wink:.

paco07
21 april 2015, 06:24
Vrijdag ga ik, na een verblijf van ruim drie maanden in het btl., weer een keer naar van Goch. Is (bulgaarse) Maria nog steeds aanwezig of is ze ondertussen gestopt.

Piet Plezier
21 april 2015, 11:20
Vrijdag ga ik, na een verblijf van ruim drie maanden in het btl., weer een keer naar van Goch. Is (bulgaarse) Maria nog steeds aanwezig of is ze ondertussen gestopt.

ik heb Maria al een week of 4 niet meer gezien.
Maar of ze op vakantie is of helemaal niet meer terug komt dat weet ik niet.
Maar er zit genoeg ander lekker spul wat past om je lul. ;)

Piet Plezier
22 april 2015, 18:10
zo maar weer even naar GOCH gegaan met Anaconda.
27 vrouwen aanwezig.
3 nieuwe mooie jonge roemse vrouwen.
En nog 1 maar die heb ik nog niet gesproken
het schatje van Anaconda Luna is er ook
net eerst wat gegeten
Ellen is theke.
Ik zit lekker aan de halve liters weizbier.
Zuna is er ook Eddy_V
wel zien wel wat het word.
Ik moet gaan dansen nu want George Baker klinkt uit de speakers.

Eddy_V
22 april 2015, 21:55
Zuna is er ook Eddy_V

Totaal ander type dan mijn ex Layla, maar zeker een hele mooie vrouw, Zuna..
En ze kan tegen een stootje ��
Ivm "verplichtingen" in andere clubs, heb ik de komende weken even geen plannen voor Goch, maar ge wit ooit nooit.
Niets zo onvoorspelbaar als een Roemse en een ijsbeer ��

Piet Plezier
22 april 2015, 21:56
Eddy Zuna zit op jou te wachten.
gezellige boel hier.
Veel te veel vrouwen voor mij.
Ik heb nu 4 kamergangen gehad.
Maar ben nog steeds niet verzadigd.
te veel mooi spul wat past om je lul.
Jenny nieuw.
Angela nieuw.
Alina nieuw.
Pfffffff ze maken me kapot.

Piet Plezier
23 april 2015, 01:25
maar goed dat de nieuwe theke Andrea er was.
Anders was ik het trio met Sisi en Ellen misgelopen.
Ellen was theke maar had zin in een verzetje.
Ik zeg dat zal niet meevallen.
Hoezo zegt ze ik zeg jij bent theke.
Ja zegt ze maar het is niet druk en Andrea is er ook.
Ik zeg en wat wil je daar mee zeggen.
Als Ik het Kan Regelen Dan doen we Een trio met sisi
ik zeg oké is goed.
Ze loopt weg en 2 minuten later komt ze weer terug.
Geregeld zegt ze.
Ok dan met 3en naar kamer 8.
Nou dat was een trio om niet snel te vergeten.
Ze tongen samen heerlijk om te zien
en met 3en tongen echt super.
En elkaars kutje likken echt super.
Ze waren echt geil die 2.
wat hebben wij lekker liggen geilen met 3en.
sisi was mij aan het pijpen terwijl Ellen haar likte.
Echt geil omte zien.
En ik nam Ellen in doggy terwijl sisi me ballen likte echt super
lekker 2 uur genoten van deze kanjers.
Echt super.
Ellen en Sisi bedankt voor de goede service