PDA

Volledige versie bekijken : vakantie rond jaarwisseling

rico909090
9 december 2012, 11:17
Geachte ijsberen,

Ik heb het idee om rond de jaarwisseling een mooie (sex)trip te gaan maken, van zo'n 10 dagen. Zojuist veel doorgelezen op het forum en volgens mij zijn Thailand (Pattaya) en de Filippijnen de twee beste bestemmingen. Zijn jullie het daar mee eens? Wat ik zoek is lekker weer, veel dvp's voor niet al te veel geld, goed voedsel en veiligheid.

Boeken jullie dit soort trips vaak op een site van een reisbureau (Arke bijv.) of boeken jullie het allemaal los? Als er hotels zijn die jullie aanraden hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt.
Rico

noglangnietuitgewandeld
9 december 2012, 13:57
Kerst/Nieuwjaar is wel de duurste tijd van het jaar in Pattaya. Zo'n reis boek je beter niet bij een reisbureau. Gewoon een ticket naar Bangkok boeken en dan rechtstreeks naar Pattaya. Kan met het busje van Bell travel of met een taxi van Mr. T. bijvoorbeeld. Praktisch alle hotels in het wandelgebied zijn girlfriendly, uitgezonderd de grote familyresorts. Ik heb een paar keer in Flipper Lodge soi 7 en in Sawasdee Seaview soi 10 gezeten, maar er zijn hotels zat daar.

Philippijnen/ Angeles is ook wel een goede optie, maar is kleiner dan Pattaya. Het handigste is om op Clark Airport aan te komen, dat is 20 autominuten van Angeles en het hotel haalt je wel even op. Daar ben ik in het Clarkton hotel geweest en is ook goed bevallen.
Op de Philippijnen vond ik het vervoer en het hotel wat duurder en de prijzen van de dames wat goedkoper dan in Thailand. Het eten is in Thailand weer stukken beter.

hallodaarbenikweer
10 december 2012, 18:35
Neem een hotel in NRW met zonnebank en ontdek de vele partytreffs! Goedkoper kan niet. Wat heb je aan lekker weer als je steeds van bil wil?

BSesamstraat
18 december 2012, 15:22
Goedkope TIP!!! voeg damens toe op je Facebook en kijk eens op Badoo.com! ;) mijn ideale site voor gratis girls ;)

benijsbeer
29 december 2012, 01:45
Geachte ijsberen,

Ik heb het idee om rond de jaarwisseling een mooie (sex)trip te gaan maken, van zo'n 10 dagen. Zojuist veel doorgelezen op het forum en volgens mij zijn Thailand (Pattaya) en de Filippijnen de twee beste bestemmingen. Zijn jullie het daar mee eens? Wat ik zoek is lekker weer, veel dvp's voor niet al te veel geld, goed voedsel en veiligheid.

Boeken jullie dit soort trips vaak op een site van een reisbureau (Arke bijv.) of boeken jullie het allemaal los? Als er hotels zijn die jullie aanraden hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt.
Rico

Hoi Rico,

Als je mijn verslagen leest van mcsex2 zul je zien dat je heel dichtbij ook veel fun kunt hebben voor een schijntje van het bedrag wat je kwijt bent alleen al aan de vlucht ernaartoe.

Toch ben ik ook zeer gecharmeerd van pattaya, maar niet vanwege de hoeveelheid sex die je er kunt hebben. Dat is beduidend minder en duurder als in flatrate clubs, maar de meiden hier zijn zo veel liever als in europa.

Als je van kleine, dunne meiden houdt is Thailand het einde.
Als je van jonge meiden houdt ook, want hier zien de 30 jarige meiden er nog uit alsof ze 15 zijn.

Ik plan weer een reis hiernaartoe. Misschien wil wijze grijze ook meekomen en houden we samen zo de financien een beetje beter in de hand. 7500 Euro in totaal, inkl vlucht en hotel vind ik voor twee weken ook wat te gortig. Met de helft moet het ook kunnen.

Ik plan begin maart er weer naartoe te gaan, dus wie weet.
Meldt je maar als je ook rond die tijd wilt/kunt gaan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

De reis is makkelijk zelf te boeken, de vlucht via Amsterdam of Düsseldorf gaat goed. Hotel boeken is ook makkelijk via het internet te doen. Zie mijn voorbereidingsverslag.