PDA

Volledige versie bekijken : Babylon met kerstmis



Djon
10 december 2012, 20:42
Heeft iemand ervaring met Babylon rond de kerstdagen? Ik was van plan om op 26 december weer eens te gaan kijken en vroeg me af wat voor een bezetting ik dan zou kunnen verwachten. Bij voorbaat dank voor je reactie!

satanic surfer
10 december 2012, 20:48
nou, op de site van Babylon wordt via Anwesendheit aangegeven op welke dagen wie aanwezig is, 14 dagen op voorhand, dus vanaf volgende week kan je de planning voor de eindejaarsperiode checken, een enkele wijziging is niet uit te sluiten, doch geeft toch een redelijk globaal beeld van wie er aanwezig zal zijn die periode...Aktuelle woche und nächtste woche, deze en komende week ziet er alvast niet verkeerd uit...

vrije jongen
10 december 2012, 20:50
Heeft iemand ervaring met Babylon rond de kerstdagen? Ik was van plan om op 26 december weer eens te gaan kijken en vroeg me af wat voor een bezetting ik dan zou kunnen verwachten. Bij voorbaat dank voor je reactie!

Ik zou zeggen: kijk volgende week deze tijd op de site. Staat er precies welke dames er verwacht worden (waarschijnlijk een goed idee om ronde kerst nog eens te kijken).

Djon
10 december 2012, 21:02
Satanic surfer, vrije jongen: hartelijk dank voor deze nuttige info.

Ties85
11 december 2012, 19:51
Babylon is met name ook razend populair bij de Belgen en voor je het niet wist die kennen geen officiëlle 2e kerstdag.
Dus het zou zo maar eens best druk kunnen worden met Belgen die nog wat vrije dagen moeten opmaken voor het einde van het jaar

lustman
23 december 2012, 22:42
24 + 25 december gesloten !

Goedemorgenallemaal
24 december 2012, 08:50
24 + 25 december gesloten !
Nou ja, ik moet toch een paar kerstdiners voorbereiden. Misschien een extra appeltaart maken voor mijn voorgenomen bezoekje na de kerst. Wat zal ik populair zijn!!

Ehmmm. Edit.

Vandaag zijn de lijstjes van aanwezigen voor vandaag en morgen gewoon ingevuld!!!!

Big30
24 december 2012, 09:09
Vandaag zijn de lijstjes van aanwezigen voor vandaag en morgen gewoon ingevuld!!!!
Yep ik zie het ook en kom verder op de site ook geen info tegen dat men gesloten zou zijn ... .

Lijkt erop dat men 24/25-12 wel open is, maar misschien beter even bellen om zekerheid te hebben.

vrije jongen
24 december 2012, 09:37
Yep ik zie het ook en kom verder op de site ook geen info tegen dat men gesloten zou zijn ... .

Lijkt erop dat men 24/25-12 wel open is, maar misschien beter even bellen om zekerheid te hebben.

In het advertentie draadje van den Eddy zelf: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9426-Babylon-Advertentie&p=294842#post294842



Das Babylon ist geschlossen:


am 24. Dezember, Heiligabend
am 25. Dezember, erster Weihnachtstag

am 31. Dezember, Sylvester
am 01. Januar, Neujahr.

Ansonsten gelten die normalen Öffnungszeiten.

Wir wünschen all unseren Gästen und Freunden

Frohe Weihnachten und ein erfolgreiches Neues Jahr.