PDA

Volledige versie bekijken : Hier heeft niemand wat aan



dharma
18 september 2006, 10:24
Dharma heeft afgelopen weekend zijn favoriete dame van plezier weer ontmoet.
A-ha, zullen jullie nu denken: eindelijk een recensie van Dharma! - Ja, maar het is er wel een waar niemand wat aan heeft, want Dharma's favoriete dame is precies een jaar geleden gestopt met werken.
Ongeveer acht jaar terug heeft Dharma deze dame - een latina, sexy en zelfbewust - voor het eerst gespot. En zoals je dat soms hebt, klikte het. In de jaren die volgden heeft Dharma haar vaak bezocht: hoe langer we elkaar kenden hoe fijner het werd; we voelden elkaar steeds beter aan; we hadden altijd geweldige sex; we wisten veel van elkaar.
Dharma heeft haar echter nooit buiten haar "kantoor" ontmoet.
Dhama bleef zich er altijd bewust van dat hij een "betalende klant" was.
Tijdens liefdesverklaringen voor, tijdens en na de daad bleef Dharma terughoudend. (Velen van jullie zullen het probleem herkennen van de, voor je gevoel, vervagende grens tussen een betaalde en een vriendschappelijke relatie".) Wat is waar? Wat is slim verpakte klantenbinding? Dharma heeft het zich vaak afgevraagd.
Nu, een jaar nadat ze gestopt is met werken, een jaar waarin we wel regelmatig telefonisch contact met elkaar hebben gehad, hebben we weer van elkaar genoten. Zomaar. Omdat we allebei zin hadden. Zin in sex met elkaar. Voor het eerst niet op "kantoor." Voor het eerst zonder de vraag: wat is waar.

Befke
18 september 2006, 12:05
You lucky bastard... I hope.
:love:

B'dum tsch ®
:wink:

neukie
18 september 2006, 15:01
Ik ken dat zeer goed. Soms is een betaalde en een eerlijke vriendschapelijke relatie hetzelfde. Dit is mogelijk, maar ook zeldom, als ze often gevoelen voor klantenbinding abusen. Money talks....
Ik denk dat daar elke relatie een beetje anders is, hoe wij mensen ook verschillend zijn.

Be happy en geniet het.

neukie :wink:

Pim
18 september 2006, 22:16
Mijn vraag is toch : Wat moest je uiteindelijk toch nog betalen ?

De titel kan al wel worden aangepast. Hebben al meer mensen gelezen dus ze hebben er wel wat aan.

P.

dharma
19 september 2006, 08:40
Beste Pim,

1: Met de titel bedoelt Dharma dat het geen recensie is waar de mede-ijsberen direct hun voordeel mee kunnen doen. Dharma kan de dame niet aanbevelen omdat ze niet meer "werkt".

2: Omdat de dame niet meer "werkt", heeft Dharma niet hoeven betalen. Dat was wel even merkwaardig. Daar waar het voorheen onbeschoft zou zijn zonder betalen afscheid van elkaar te nemen, zou het nu onbeschoft geweest zijn als ik haar wat had toegestopt.