PDA

Volledige versie bekijken : Marijke Helwegen uit de kleren.



noglangnietuitgewandeld
15 december 2012, 12:47
http://www.telegraaf.nl/prive/21159858/__Helwegen_uit_de_kleren__.html

Van onze redactie
AMSTERDAM - VIDEO - De plannen van Marijke Helwegen zijn spanneder dan ooit. Na de Panoramakalender van Monique Sluyter en de playboycover van Tatjana wil ook Marijke Helwegen zich van haar sexy kant laten zien. De koningin van de plastische chirurgie wil na haar 75e verjaardag naakt poseren op een kalender.

Wanneer zou dat zijn? Dit jaar nog? Ik hoef die kalender in ieder geval niet aan de muur.

Big30
15 december 2012, 12:53
Zie ook dit topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32697-Internet-controle-door-VN

Uit oogpunt van geestelijke volksgezondheid en om te voorkomen dat mensen helemaal gaan doordraaien vind ik dat hier (bij hoge uitzondering) wel een taak voor de overheid ligt, mocht het ooit gebeuren meteen in te grijpen dan wel kosteloos een anti MH filter aan een ieder beschikbaar te stellen!

Ik heb bij hoge uitzondering het waarschuwing icoon aan dit bericht toegevoegd omdat het vrij schokkend is en het algemeen belang daarmee gediend is :tongue:!

vrije jongen
15 december 2012, 13:13
Marijke van Helwegen is volgens mij elke dag naakt te vinden in World... al zegt ze daar Italiaanse te zijn.

Bluebear
15 december 2012, 13:15
3247

Misschien dat MEGABOOB bezwaar maakt tegen zo'n filter. Je moet tenslotte alles een keertje geprobeerd hebben. :tietjes:

Big30
15 december 2012, 13:20
Maria Catharina Pietronella (Marijke) Helwegen-Mulders (Heerlen, 29 december 1949)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marijke_Helwegen

The Joker
15 december 2012, 13:55
Helwegen wil wachten omdat ze bang zegt te zijn dat de kalender anders pedofielen aantrekt. "Want ik heb echt een kinderlijf", legt ze uit. "Ik zie er namelijk nu, door al die ingrepen, uit als een kind van 12. Dus als ik 75 bent, zie ik eruit als een vrouw van 37. Dan is het leuk om te zeggen: de echte leeftijd is 75, maar ik lijk 37." :lostit:

rmjhexe
15 december 2012, 15:06
Ik wil die kalender met haar foto wel hoor, neem ik hem mee naar de club en dan hang ik hem boven het bed op de kamer. Als ik het niet meer kan houden kijk ik naar de kalender en kan weer van voor af aan beginnen

bergm550
15 december 2012, 18:48
3247

Misschien dat MEGABOOB bezwaar maakt tegen zo'n filter. Je moet tenslotte alles een keertje geprobeerd hebben. :tietjes:

Dan hoef je alleen maar World te gaan, want daar loopt een look-a-like van haar rond. In World heet ze Silvana en komt naar zeggen uit Italie.

Wijze grijze
15 december 2012, 18:57
So what? De wereld vergaat toch op 21 December.
Dan kunnen we deze ramp er toch ook nog wel bij hebben?

xam1153
19 december 2012, 21:52
Marijke Helwegen naakt??
Bespaar me dat

Piet Plezier
19 december 2012, 22:56
Dat wijf ziet er echt niet uit,dat hoef ik niet te zien. Daar krijg ik geen stijve piemel van.

Nibor76
19 december 2012, 23:09
Dat wijf ziet er echt niet uit,dat hoef ik niet te zien. Daar krijg ik geen stijve piemel van.
Ach als het echt zou moeten en als het wat schuift wil ik best haar toyboy zijn.

Van het geld haal ik dan wel mijn voldoening in Duitsland.

Hendrikdeleuter
19 december 2012, 23:38
Laat ik hopen dat zij ons bespaard wordt.

robstevens
4 januari 2013, 13:51
Ach, heb erger zien rondlopen van die leeftijd... en wat nog niet door de dokter gefixed is lost photoshop wel op...

Goedemorgenallemaal
4 januari 2013, 15:40
we hebben 21 december overleefd, kan dit er ook nog wle bij