PDA

Volledige versie bekijken : HET WEDKANTOOR VAN ACE2: win een vrijkaartje

Ace2
16 december 2012, 07:12
Het Wedkantoor van Ace2 is weer geopend.

Het is de bedoeling dat je raadt wat de top 5 in THE FINAL COUNTDOWN 2012 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32579-THE-FINAL-COUNTDOWN-2012-(10-vrijkaarten)&p=292498#post292498 ) wordt. Raadt je de nummer 1 goed dan krijg je 5 punten. Raadt je de nummer 2 tot en met 5 goed dan krijg je 3 punten en raadt je een ijsbeer die wel in de top 5 staat maar op een andere positie dan je hebt geraden dan krijg je 1 punt.

De 3 ijsberen met de meeste punten winnen een vrijkaartje.

Ace2
16 december 2012, 07:17
Voor enig historisch perspectief, hierbij het oude Wedkantoor:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20125-Het-wedkantoor-van-Ace2-win-een-vrijkaartje&p=151358#post151358

noglangnietuitgewandeld
16 december 2012, 08:08
1. Badslippers
2. SFL
3. Wijze Grijze
4. Gert Jan
5. Rob45

Dalton
16 december 2012, 11:14
1ste BADSLIPPERS, 2de ACE2, 3de SFL, 4de SATANICSURFER, 5de BOSCO.

Bosco
16 december 2012, 14:57
1. Badslippers
2. bad pritt
3. satanic surfer
4. Ace2
5. SFL

Boy69
16 december 2012, 15:39
1. Badslippers
2. Bad pritt
3. Ace2
4. Satanic surfer
5. Wijze grijze

MichelJ
16 december 2012, 16:04
1. Badslippers
2. Gert-Jan
3. vrij jongen
4. Rudi_NL
5. Ace2

Picasso 1
24 december 2012, 16:43
Ik schud even zonder al teveel bij na te denken gevoelsmatig de volgende 5 uit mijn mouw:
1. Satanic surfer
2. Ace2 (eeuwige tweede)
3. Badslippers
4. Wijze Grijze
5. SFL

Piet Plezier
24 december 2012, 18:22
1 Badslippers
2. Bad pritt
3. Ace2
4. Satanic surfer
5. Wijze grijze

Badslippers
24 december 2012, 21:57
Het is spannend, echt heel spannend. In sommige gevallen kan 1 nominatie het verschil maken. De eerste 3 ontlopen elkaar nauwelijks en de rest van de top 10 kan met 1 goede recensie zo maar voor een verrassing zorg dragen.

Dus is de vraag gerechtvaardigd:
Wanneer sluit het wedkantoor. M.a.w. tot welke datum kunnen we stemmen? Met één goede recensie kan de stand veranderen en we hebben nog een week te gaan

sofaking
24 december 2012, 22:02
Wanneer sluit het wedkantoor. M.a.w. tot welke datum kunnen we stemmen? Met één goede recensie kan de stand dus veranderen en we hebben nog een week te gaan
Alleen Zheun Ye (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1383986/2012/01/23/Gokchinees-Zheyun-Ye-teruggevonden-in-China.dhtml) kan daarop antwoorden.

Snor
25 december 2012, 06:14
1. Badslippers
2. Bad pritt
3. Ace2
4. Satanic surfer
5. Wijze grijze

Znipper
25 december 2012, 07:25
1. Badslippers
2. Satanic Surfer
3. Ace2
4. Bad Pritt
5. SFL

Ace2
25 december 2012, 08:39
Wanneer sluit het wedkantoor. M.a.w. tot welke datum kunnen we stemmen? Met één goede recensie kan de stand veranderen en we hebben nog een week te gaan

Tot en met 31 december 2012

Jansen
25 december 2012, 08:41
1. Badslippers
2. Ace 2 kan niet anders elk jaar
3. SFL
4.Satanic Surfer
5. Wijze Grijze

Dit over een heel jaar gezien ,dat BadPritt en NLNUG met samen ook nog andere als Dupke mooie Thaise dagboeken of andere vakantie verhalen hebben geschreven is.

Dan niet wat het gehele jaar is gebeurd door schrijvers die met hun bek de hele dag met hun open bek op de computer liggen te zeveren uit hun beide mondhoeken en het eelt van hun vingertoppen moeten schuren daarbij de closetrol naast hun af en toe te gebruiken omdat er weer vocht uit hun slappe penis drupt vanwege de geile verhalen die ze lezen van andere die op een aantal kilometers van hun af hetzelfde zitten doen.

Ja dit zijn de echte winnaars die met een clubavond weer voldoende stof hebben om daarna dagen lang te rukken met een hand en de andere op het toetesenbord.

En van rukken wordt je kaal of grijs of ga je Vlaams praten.

Misschien dat EndeMol of John hier wel een zaterdagavond Quize van kan gaan maken met deze ijsberen in de hoofdrol.

Of in plaats van de Voice de stoelen ook gebruiken bij deze Quiz.

Met als Quize master Ace2.

Ik blijf wel in de kleedruimtes om de meiden daar op te warmen haha.

kempie
25 december 2012, 11:06
1. Badslippers
2. Bad Pritt
3. Ace2
4. Satanic Surfer
5. SFL

vrije jongen
25 december 2012, 11:42
1 badslippers
2 satanic surfer (2 recensies gisteren voor Panthera en Palace gaan hem de das omdoen;))
3 ace2
4 SFL
5 gert jan

satanic surfer
25 december 2012, 11:50
1: Badslippers
2: SFL
3: WijzeGrijze
4: Satanic Surfer (minpunten wegens warrige berichten waar kop noch staart aan te krijgen valt)
5: Ace2

Megaboob
25 december 2012, 23:56
1) Badslippers
2) Ace2
3) Satanic Surfer
4) Jansen
5) SFL

Mvg Megaboob

SFL
26 december 2012, 08:56
1) Satanic Surfer
2) Ace2
3) Badslippers
4) Wijze Grijze
5) Bad Pritt

egon, Dr. Rammler
26 december 2012, 10:23
:smoke:

1. SFL

2. Wijze Grijze

3. Badslippers

4. noglangnietuitgewandelt

5. Satanic Surfer

Badslippers
26 december 2012, 12:50
Het wordt zeer spannend wie de ranglijst van "The Final Countdown" uiteindelijk gaan bepalen. Dit jaar waren er een boel geile schrijvers die hun avonturen aan het forum hebben gedoneerd. Helaas is de formule van de voorzitter van deze "showdown" aan slijtage onderhevig en komen niet de beste, de meest productieve of de meest volhardende schrijvers boven drijven. Wie wel traditioneel naar de oppervlakte borrelen zijn de criticasters en de zuurpuimen die elk jaar opnieuw dit stuk ijsberenvermaak bekritiseren. Altijd grappig lekker zurig pissen maar wel blijven meedoen.

Consequente schrijvers als Gert-jan, Vrije Jongen, Seksenfun, Dalton, Megaboob, Costana, Wijze Grijze, Jansen, Krukar, Zeppos58, saabiejojo, benijsbeer etc. etc. etc. zullen helaas buiten de boot vallen. Niet omdat ze niet in de schijnwerpers staan. Niet omdat er niet op hen gestemd wordt maar vanwege die duivelse formule die als een definitief nekschot fungeert. Dit gezegd hebbende zal er weer een traditioneel lijstje uit de koker komen. Dat maakt de amusementswaarde van dit "Topic" er echter niet minder om en ik beschouw het als een plezierige afsluiting van het jaar. Traditioneel heb ik te doen met het thuisfront van voorzitter Ace2.

Eerst de lijst zoals hij op puur subjectieve gronden zou moeten zijn:

1. Wijze Grijze
2. SFL
3. Satanic Surfer
4. Sphinx
5. Noglangnietuitgewandeld

Dit zijn zeer consequente schrijvers met altijd een gedegen verhaal in hun klauwen. Heel gevarieerd en informatief.

Helaas wordt dit de definitieve uitslag. Het wordt moeilijk voorspellen want ik vermoed dat het tot op het laatste moment stuivertje wisselen zal worden. Mocht de uitslag er uitzien zoals ik voorspel, zal mijn vrijkaart zoals afgesproken naar een goed doel gaan:

1. Badslippers
2. MichelJ
3. Satanic Surfer
4. Ketserr
5. Bosco

seksenfun
26 december 2012, 14:13
Dit gezegd hebbende zal er weer een traditioneel lijstje uit de koker komen. Dat maakt de amusementswaarde van dit "Topic" er echter niet minder om en ik beschouw het als een plezierige afsluiting van het jaar.

Net als de top 1000 allertijden op de radio is het elk jaar hetzelfde liedje (bij mij gaat de fun er dan af) :smoke:.

Wijze grijze
27 december 2012, 12:51
Eerst de lijst zoals hij op puur subjectieve gronden zou moeten zijn:

1. Wijze Grijze
2. SFL
3. Satanic Surfer
4. Sphinx
5. Noglangnietuitgewandeld

Als winnaar genomineerd door Badslippers, de master himself?

Ongeacht de einduitslag kan deze competitie voor mij al niet meer stuk.
Aan iedereen die mij in zijn eindlijstje mee voorspeld heeft: Ik schrijf pas sinds Juni 2012. Ik mis dus 5 maanden deelname.
Vandaar dat ik tot nu toe ook in nog geen enkele tussenstand verscheen.
Wat dit voor consequenties voor de einduitslag heeft, kan ik echter niet inschatten.

In ieder geval dank aan allen die op deze manier hun waardering voor mijn schrijfsels hebben geuit.
Uiteraard ook mijn dank aan iedereen die mijn bijdragen gelezen, gethanked en genomineerd heeft.
Wijze grijze

Big30
27 december 2012, 13:41
1. Saabiejojo
2. Cuties
3. S&F
4. De shyman
5. Dalton Ex aequo met johnml, Bosco, Knabbel, Willi69, Krukar, Sonny, madi, de Koekkoek, GJ, Jansen, Egon, der Lickmeister, VJ, Zeppos, Cossie, MM, PP, MB, BB, Bergmans en nog zo'n ongeveer 134 leden die ik niet zal noemen omdat de lijst anders te lang wordt, maar die allemaal top-5 waardig zijn!

Dat in de top-5 vaak dezelfde namen worden genoemd mag geen verbazing wekken. Min of meer evident gelet op de vele bijdragen en nomis en thxs van deze schrijvers in combinatie met de fameuze formule van Ace2 die toch een zekere redelijkheid een eerlijkheid in zich heeft.

Dit forum kent vele actieve en getalenteerde schrijvers vaak met een zeer herkenbare schrijfstijl en ook zeer betrokken bij het forum. Bij deze dus een welgemeend dank aan alle schrijvers die dit jaar op het forum actief zijn geweest in welke vorm dan ook! Het is hieraan dat het Forum zijn bestaansrecht ontleent.

spinazieboy
27 december 2012, 14:12
1. Badslippers
2. SFL
3. WijzeGrijze
4. Ace 2Satanic
5. 2Satanic Surfer

Willem2
29 december 2012, 22:51
1. SFL ,grote variatie maar eigenlijk te grof in de bek.
2. Badslippers, tja die was vorig jaar nummer 1
3. Rudi_NL , bondig doch uitgebreid genoeg.
4. Wijze grijze, nieuwkomer met een enorme drang om goed en veel info te geven
5. noglangnietuitgewandeld, meeste variatie van allemaal, met voor mij leuke Ikea-humor.

IJsberen die zichzelf buitenspel hebben gezet om allerlei redenen : seksenfun, bad pritt, ketserr, satanic surfer en uiteraard Ace2 (organisatoren kunnen nooit winnen).

En dan nog wat andere toppertjes die denk ik er net buiten vallen : Jansen, Sphinx, madiwodovr, benijsbeer, Megaboob, bosbeer, MichelJ, Gert-Jan, Bosco, lustman en uiteraard Big30 ( en ik zal er nog wel wat vergeten zijn)

Big30
30 december 2012, 01:00
Het punt (luxe-probleem ;)?) is dat we op dit forum zeer vele actieve en ook zeer begenadigde schrijvers kennen die allen een top5/top10 waardering waard zijn. Dat heb ik hier ook proberen te verwoorden:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32709-HET-WEDKANTOOR-VAN-ACE2-win-een-vrijkaartje&p=295663#post295663

Ik zou eerlijk bij het opperwezen niet weten hoe ik uit al die schrijvers daar volgens redelijk objectieve criteria een top uit zou moeten destilleren. Dan is toch wat te zeggen om het te doen volgens de formule van Ace2, helder en transparant. Daar kunnen ook wel wat kanttekeningen bij worden gemaakt natuurlijk, maar de uitkomst blijkt in ieder geval nooit een complete verrassing te zijn!

Tuurlijk speelt daar het punt van de zeg maar vriendjesnominaties en dat een Grensclub recensie meer thxs/nomis krijgt wel degelijk een rol ... .

Das waar, maar daar ontkom je nu eenmaal niet aan bij gebrek aan objectieve bruikbare criteria. Dan heb ik het nog helemaal niet over de leden die niet alleen met hun recensies maar ook met hun werk soms wat meer in de periphery dit forum draaiende houden. De verkiezingen, tour, voetbalpoel, de FAQ topics etc.

Dus zeg ik zo tegen het einde vh jaar tegen al die leden die ons ook dit jaar weer hebben voorzien van recensies, info, berichten, IM's, etc. in mijn beste SMS/whatsapp Roemeens-Duits "fielmals thanc dic" :tongue:!

Laten we nu verder het woord en de wijsheid aan Ace2, hij heeft het hier voor het zeggen, niet ik of Willem2 of Tiga. Net als in het BRVDM topic waar de forumleiding zoals het hoort maar een zeer bescheiden rol in de kantlijn heeft!

Ace2
30 december 2012, 08:13
Bij het lezen van de voorspellingen zie ik dat er 2 grote verrassingen zullen zijn. Daarnaast doet SFL in de laatste dagen erg goede zaken.

Teiresas
30 december 2012, 15:44
1.SFL
2.Badslippers
3.Satanic Surfer
4.Ace2
5.MichelJ

rob45
30 december 2012, 17:34
1. Badslippers
2. Satanic Surfer
3. Ace2
4. SFL
5. Rudy_NL

Badslippers gaat gewoon ook de derde keer winnen want hij is de meest constant presterende schrijver op dit forum.
Satanic Surfer een terechte tweede.
Ace2 deze keer op drie maar ook constant presterend.
SFL op een verdiende vierde plaats.
Rudy_NL op een vijfde plaats want als hij schrijft word het ook altijd goed gewaardeerd en ook hij schrijft regelmatig soms met korte tussenpozen.

"de souza"
31 december 2012, 09:46
1.BS
2.SS
3.SFL
4.VJ
5.WG

Rex
31 december 2012, 16:23
Eindstand volgens Rex:

1. Badslippers
2. Satanic Surfer
3. Ace2
4. Rudi_NL
5. SFL

bad pritt
1 januari 2013, 00:26
1. Badslippers
2. Satanic Surfer
3. Ace2
4. Rudi_NL
5. SFL

Ace2
6 januari 2013, 08:36
De winaar van THE FINAL COUNTDOWN 2012 is bekend gemaakt en Picasso1 heeft het allemaal uitgelegd: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32579-THE-FINAL-COUNTDOWN-2012-(10-vrijkaarten)&p=296936#post296936

Ace2
6 januari 2013, 19:21
THE FINAL COUNTDOWN 2012 is uitgeteld en de winnaar is bekend. De vrijkaartjes zijn uitgedeeld. Het is tijd om te kijken of er nog winnaars in het Wedkantoor van Ace2 zijn.

Bij het lezen van de voorspellingen zie ik dat er 2 grote verrassingen zullen zijn. Daarnaast doet SFL in de laatste dagen erg goede zaken.

Nu blijkt voorspellen toch moeilijker dan menigeen dacht. Moeilijker dan een dvp scoren in een FKK-club. Zo werd de sympathieke Wijze Grijze een hoge notering toe gedicht, maar helaas bleef hij steken op een 17e plaats. Menigeen was waarschijnlijk een jaar te vroeg, want met de schrijfkwaliteiten van Wijze Grijze kan een hoge klassering in 2013 niet uit blijven. Wie echter door niemand werd getipt was IamLoney. Deze ijsbeer was weliswaar pas in de laatste helft van 2012 komen schrijven, maar bleek vooral een goed nominatiegemiddelde met veel verschillende nominerende ijsberen aan zich te binden. IamLoney is dan ook een van de kanshebbers voor 2013. Ook Little Joe werd niet genoemd. Dat kwam ook goed uit want hij kwalificeerde zich niet voor een goede klassering. Niet omdat hij niet goed schreef. Nee, hij schreef juist uitzonderlijk goed, maar hij haalde maar net de minimaal noodzakelijke 5 genomineerde recensies. 3 nieuwelingen die goed voor de dag kwamen en afwisselend presteerden in THE FINAL COUNTDOWN 2012. 3 nieuwelingen die de uitdagers worden voor Badslippers en de almachtige Satanic Surfer?

Ace2, Badslippers, SFL en Satanic Surfer waren voor velen een zekerheidje en dat bleek terecht nu de uitslag bekend is geworden. Alleen de volgorde verschilde nogal. Dat is eigenlijk voor sommigen sneu, want zowel de posities 3 (SFL) en 4 (Ace2), als 1 (Satanic Surfer) en 2 (Badslippers) hadden door hun minimale verschil in punten zo maar anders kunnen zijn. Derhalve kan 1 nominatie een ijsbeer een vrijkaartje hebben gekost of juist hebben opgeleverd.

Rudi_NL was ook populair bij de bookmakers en terecht. Alleen wist hij tenauwernood niet de top 5 te halen. Nieuw jaar nieuwe recensies, nieuwe kansen.
Wie wat minder werd genoemd was MichelJ. Door hem juist te noemen had je wel een (risicovolle) joker in je lijst staan. Je kon hiermee punten scoren, terwijl anderen hem waren vergeten. Misschien is deze ijsbeer iets te bescheiden en te stilletjes om op te vallen bij al die vluchtige bookmakers.

Ook de winnaar werd slechts 2x goed voorspeld. Dat leverde 2 ijsberen dus 5 punten op. Je zou mogen verwachten dat zij daarmee winnen. Maar niets is minder waar. De winnaar is een ijsbeer die de nummer 1 niet goed heeft voorspeld. De winnaar is…………………………………………………………………

Teiresas
7 januari 2013, 09:36
Vooruit met de geit Freyley !! Deze spanning is ondraaglijk! Ik moet mijn jaarbudget 2013 afronden, dus duidelijkheid gewenst!

Picasso 1
7 januari 2013, 10:35
Vooruit met de geit Freyley !! Deze spanning is ondraaglijk! Ik moet mijn jaarbudget 2013 afronden, dus duidelijkheid gewenst!

Er zijn twee leden die de juiste winnaar hebben voorspeld, SFL en Picasso, maar jij bent ze in punten voorbij gegaan. Gefeliciteerd! :biggrin:
Waarom op Ace wachten? Willem, kun je Teiresas alvast een vrijkaartje sturen?
Daarnaast hebben ook Picasso en SFL hier een kaartje gewonnen. Laten we dit afhandelen voordat Ace terug is van het werk en het draadje meteen op slot zetten :biggrin:.

Willem2
7 januari 2013, 10:38
Er zijn twee leden die de juiste winnaar hebben voorspeld, SFL en Picasso, maar jij bent ze in punten voorbij gegaan. Gefeliciteerd! :biggrin:
Daarnaast hebben ook Picasso en SFL hier een kaartje gewonnen. Laten we dit afhandelen voordat Ace terug is van het werk en het draadje meteen op slot zetten :biggrin:.

Alleen als je een keer niet een vrijkaart Golden Time of Magnum vraagt...
En ik denk dat Teiresas ook weer naar GT wil ...
Ik kan nog wel even wachten :sleep:

satanic surfer
7 januari 2013, 11:12
Nou, het moet niet veel gekker worden: een woordenbrijbricolagebandiet die alhier met de "bedenkelijke" eer gaat lopen in een jaarlijks telconcours dat er qua sfeer en tijdsbesteding ten huize Ace2 inhakt bij de beesten tijdens de jaarafsluiting, hoort daar een bedankje voor te worden neergepend of eerder een verhuld stilzwijgen te worden aangehouden? Naja, tradities dienen in ere te worden gehouden dunkt me, dus tengevolge deze pennetrekken die meteen zullen aangeven dat er voor 2013 geen rekening dient te worden gehouden met een eventuele verlenging van deze doornenkroon voor ondergetekende.

De beste schrijver ben ik allesbehalve, een regelmatig leverancier van club- en damesinfo, daar kan ik mee leven, maar ook deze hoofdmoot van het hoerenforumwezen is de laatste maanden al op een lager pitje gezet, en wel om plausibele redenen. Zoals Badslippers al aangaf vind ss namelijk dat de corebusiness van een forum essentieel is, en helaas schiet dat er merkelijk bij in de laatste tijd alhier. Heb zelf meermaals dienen vast te stellen dat daar an sich wel wat voor valt te zeggen, want blijkbaar menen sommigen een wit voetje te kunnen behalen mits allerhande achterklap en geneuzel tegen dames om andere ijsberen een hak te zetten. Dit laakbare fenomeen werd de laatste maanden herhaaldelijk vastgesteld door ondergetekende, naja, niet enkel vastgesteld, dames deelden me fijntjes mee hoe dat dan wel zat. Het zal wel van alle tijden zijn neem ik aan, maar vanaf dat het m'n eigen clubdaagjes deels begint te ondermijnen is het toch redelijk onrustwekkend, vandaar dus ook dit kort woordje uitleg waarom damesinfo werd teruggeschroefd, en al zeker aangaande clubs waar ik volgaarne vertoef. Het dient dan ook niet te verbazen dat door cummulatieve uitwassen in enkele cluppies er wat dat betreft een lijn is overschreden bij ss, en degenen die zich daarmee bezighouden wens ik een fictieve eigendunkboost van jewelste.

Getroubleerd zou je m'n "verhouding" met forumverantwoordelijken al een tijdje kunnen noemen, en rightly so waarschijnlijk want beiden dienen andere belangen. Ik kan niet voor hen spreken, dus spreek ik enkel voor mezelf. Hetgeen éénieder in een club zou mogen wensen is een zo hoog mogelijke verhouding toppers qua dames en een liefst verwaarloosbare entiteit "te mijden" dames lijkt me. Evenals duidelijkheid qua verloning etc. Nou kan ik van veel worden beticht, maar niet van eigenbelang bij het vermelden van laakbare uitwassen in clubs of bij individuele dames, daar bewijs ik mezelf allesbehalve een dienst mee, maar het doel heiligt de middelen, en ik schiet daarbij consequent in eigen badelatschen, het mag een wonder heten dat ik nog redelijk stabiel te voet ben somtijds. Anderen geven al zeer lang af op die meldingsdrang, maar zoals het nabije verleden heeft uitgewezen op ridicule en waarheid onrecht aandoende wijze. Nou mag dat best hoor, maar gelukkig denken ze daar elders anders over, en aldaar zal ik dus blijven schrijven waar het op staat...

U voelt al enigszins aan waar ik naartoe aan het bewegen ben; namelijk het volgende: de jurytaak van brvdm januari zal m'n laatste wapenfeit van enige "importantie" zijn, de "titel" is dus zéér vacant voor éénieder waarvan akte... Meelezen zal ik gaarne blijven doen, chatten ook en wie weet slaat de waanzin toe en smijt ik er wel ns een recensie tegenaan tussendoor. Laat het gejuich en vlaggenzwaaien aansterken vanuit alle hoeken die zich opgezet voelen met deze mare, gniffelend meeluisterend vanuit de krochten van de hel groet u ss met een hoedje op z'n rotkop, een shagje in de muil en een objectieve pen in de hand... Top of the morning to ya... Peace out!

Teiresas
7 januari 2013, 11:27
Alleen als je een keer niet een vrijkaart Golden Time of Magnum vraagt...
En ik denk dat Teiresas ook weer naar GT wil ...
Ik kan nog wel even wachten :sleep:

Teiresas heeft ook geen haast het mogelijk gewonnen vrijkaartje in ontvangst te nemen, dus we kunnen nog even wachten tot het Ace2 behaagt de deuren van zijn wedkantoor te sluiten middels bekendmaking van de officieele einduitslag ….

Ace2
7 januari 2013, 11:37

Rustig, rustig, ik heb nog een verrassing in petto. Niet alles wat Picasso1 zegt hoeft te kloppen.

LittleJoe
7 januari 2013, 12:14
Heb zelf meermaals dienen vast te stellen dat daar an sich wel wat voor valt te zeggen, want blijkbaar menen sommigen een wit voetje te kunnen behalen mits allerhande achterklap en geneuzel tegen dames om andere ijsberen een hak te zetten. Dit laakbare fenomeen werd de laatste maanden herhaaldelijk vastgesteld door ondergetekende, naja, niet enkel vastgesteld, dames deelden me fijntjes mee hoe dat dan wel zat. Het zal wel van alle tijden zijn neem ik aan, maar vanaf dat het m'n eigen clubdaagjes deels begint te ondermijnen is het toch redelijk onrustwekkend, vandaar dus ook dit kort woordje uitleg waarom damesinfo werd teruggeschroefd, en al zeker aangaande clubs waar ik volgaarne vertoef. Het dient dan ook niet te verbazen dat door cummulatieve uitwassen in enkele cluppies er wat dat betreft een lijn is overschreden bij ss, en degenen die zich daarmee bezighouden wens ik een fictieve eigendunkboost van jewelste.

Alle begrip SS, na mijn laatste bezoekje in GT kom ik al tot de zelfde bevinding, wordt steeds moeilijker om vrijuit te schrijven, je gevoelens van momenten te delen. Zal ook niet meer veel schrijven, als je na 3 maanden eens terug in een club komt en je dan aangesproken word door een meid, die je alles van haartje tot draadje verteld wat je schrijft, en dan nog een paar onwaarheden er tussen. Ik zou dus bijna op scheiden staan, omdat mijn vrouw zou weten dat ik saunaclubs bezoek. Nu gelukkig is dit niet het geval, maar het zet je toch wel even aan het denken.

Respect SS

Dalton
7 januari 2013, 13:03
Heren ijsberen in de clubs zijn altijd ijsberen die dit forum en ook andere forums lezen en wanneer jij toevallig een vaste dame hebt in een club wordt haar alles verteld wat jij hebt gedaan in andere clubs.
Maar wordt toch eens wakker dat maakt toch geen ene reet uit omdat jij voor de liefde betaald mag je toch pakken wie je wilt en als ze daar wat van zeggen dan pak je toch een andere.
Je kan het ook zo vertellen en vragen wat zij in de club doet of zit ze echt alleen maar te wachten op jou,die dames willen graag alle euro's vangen die je opmaakt en het liefste proberen ze je zo te manipuleren dat je alleen maar bij haar komt.
Dat ik wel eens naar een andere club gaat is geen probleem of er meerdere dames opna houd,ieder moet dat voor zichzelf weten je hoeft toch geen verantwoording bij ze af te leggen want je betaald toch netjes de kwitantie wanneer je met ze gekamerd hebt.
Wanneer een dame niet wilt dat over haar geschreven wordt dan zegt ze het en dan doe je dat niet.
Je schrijft wel maar noem geen naam zo eenvoudig is dat en blijft ze zeiken dan moet ze maar een andere ijsbeer nemen voor mij.
Je hoeft geen verantwoording af te leggen bij een dvp.
Altijd gedacht dat jullie volwassen ijsberen waren maar jullie lijken gewoon verliefde tieners die zich door een dvp de wet laten voorschrijven,sukkels zijn jullie dan kan je beter snel een vriendin gaan zoeken en trouwen om meteen de halsband in ontvangst te nemen anders word je zelf nieteens uitgelaten door je vrouw.
Meestal zijn het geen ijsberen die dat rondvertellen maar gewoon de dames onder elkaar en de uitdrukking daarvoor is penus nijd omdat er altijd dames zijn die er niet tegen kunnen dat een ander meer verdiend dan zij.
Neem alles maar met een korreltje zout en vertel alleen maar sprookjes dan heb je de meeste lol.

Picasso 1
7 januari 2013, 13:56
We wachten gewoon rustig af. Ondertussen is er volop vermaak van Satanic Surfer, Little Joe en Dalton .
Big30 kan weer een nieuw woord toevoegen aan het forum vocabulaire: Penusnijd :biggrin:.
Vreemd dat die nog onbekend was in de rijke woordenschat van Satanic Surfer.

Ace2
7 januari 2013, 17:41
THE FINAL COUNTDOWN 2012 is uitgeteld en de winnaar is bekend. De vrijkaartjes zijn uitgedeeld. Het is tijd om te kijken of er nog winnaars in het Wedkantoor van Ace2 zijn.

Ook de winnaar werd slechts 2x goed voorspeld. Dat leverde 2 ijsberen dus 5 punten op. Je zou mogen verwachten dat zij daarmee winnen. Maar niets is minder waar. De winnaar is een ijsbeer die de nummer 1 niet goed heeft voorspeld. De winnaar is…………………………………………………………………

TEIRESAS

Het Wedkantoor van Ace2 geeft de volgende uitslag:

Teiresas: 11 punten
Picasso1: 8 punten
SFL: 7 punten
Bosco en Jansen: 6 punten
DeSouza: 5 punten
Dalton, Zniper, Kempie, VJ, SS, MegaBoob, Spinazy, Willem2, Rob45, Rex en Bad pritt: 4 punten
Boy69, JohnML, Snor, egon Dr. Rammler en Badslippers: 3 punten
NLNU en MichelJ: 2 punten
Big30: 0 punten

Kort samengevat heeft Teiresas een vrijkaartje gewonnen. Maar er waren 3 vrijkaartjes in Het Wedkantoor van Ace2 te winnen. De 2 overgebleven vrijkaartjes gaan naar .......................................

Piet Plezier
7 januari 2013, 18:40
Niet slecht voor een amateur als ik 3 punten.

Snor
7 januari 2013, 19:44
Ik dacht de laatste dagen maar zo: zolang ik geen IM ontvang, zit ik vast niet in de prijzen.
Geen stress voor mij dus.

Ace2
7 januari 2013, 20:54
Ik dacht de laatste dagen maar zo: zolang ik geen IM ontvang, zit ik vast niet in de prijzen.
Geen stress voor mij dus.

Maar nu weetje dat Ace2 tergend langzaam is..........................................

sofaking
7 januari 2013, 21:12
Maar nu weetje dat Ace2 tergend langzaam is..........................................

Je opa had nog zo gewaarschuwd om NIET de Fyra te nemen maar de Eurostar.

Picasso 1
7 januari 2013, 21:30

Hoe meer moeite je erin stopt hoe langzamer het gaat. De wet van de afnemende meeropbrengst dienen ze zo spoedig mogelijk te wijzigen in 'de wet van Ace2' :eek:

Maar laten we maar die Ace2 niet onderschatten....

http://www.youtube.com/watch?v=hyUmGHdK9e8

Ace2
7 januari 2013, 22:09
Hoe meer moeite je erin stopt hoe langzamer het gaat. De wet van de afnemende meeropbrengst dienen ze zo spoedig mogelijk te wijzigen in 'de wet van Ace2' :eek:

Maar laten we maar die Ace2 niet onderschatten....

http://www.youtube.com/watch?v=hyUmGHdK9e8

Al is de ijsbeer nog zo snel, Ace2 achter haalt hem wel.........................................

Ace2
8 januari 2013, 05:44

Dalton, Zniper, Kempie, VJ, SS, MegaBoob, Spinazy, Willem2, Rob45, Rex en Bad pritt: 4 punten

Kort samengevat heeft Teiresas een vrijkaartje gewonnen. Maar er waren 3 vrijkaartjes in Het Wedkantoor van Ace2 te winnen. De 2 overgebleven vrijkaartjes gaan naar .......................................

Boekhouden lijkt zo simpel. Het is een beetje optellen en aftrekken, lijstjes afvinken en klaar is Ace. Bij het weggeven van 3 vrijkaartjes lijkt het dan ook logisch om de eerste 3 in de ranglijst een vrijkaartje te geven. Teiresas heeft er al eentje gekregen en als tweede zal ook Picasso1 een vrijkaartje krijgen. Al was het maar vanwege zijn kennis over THE FINAL COUNTDOWN, die hij feitelijk heeft tentoongesteld in Het Wedkantoor van Ace2. Ook de nummer 3 heeft recht op een vrijkaartje. Simpel he? Nee, het is niet zo simpel. SFL heeft al een vrijkaartje gewonnen in THE FINAL COUNTDOWN 2012 en wordt derhalve helaas over geslagen.

Als SFL wordt overgeslagen (sorry makker) dan komen wij automatisch bij de nummer 4. Nummer 4 zijn echter 2 prominente ijsberen, te weten: Bosco en Jansen. Er is echter maar 1 vrijkaartje. Aan wie moet het vrijkaartje dan toekomen? Is boekhouden nog steeds zo simpel? Ja, dat kan best, mits je wat medewerking krijgt. En die medewerking hebben wij in dit geval gekregen:

Heren allemaal heel veel succes maar ik doe niet mee vanwege drukte deze maand en heb daarom niet de tijd om naar de clubs te gaan terwijl ik op loopafstand daar wel aanwezig ben.
Dus geen plintenverhalen of geestelijke deelnemingen van mij ik laat het aan andere over maar lees wel af en toe snel mee.

Ik hoop dan ook dat buiten Ace SFL en badslippers er andere opstaan om dit jaar goed af te sluiten.

Satanic surfer,Rob45,badpritt,Rudi_nl,Bosco,seksenfun,Dalt on,Willy69, sphinkx,ketserr,BergM550 maar ook onze coinnaseur uit Belgie niet te vergeten die zoveel schrijft wat helaas niet gelezen wordt door de meeste Duitsland gangers laat deze mensen aangevuld met nog enkele nieuwe schrijvers van de laatste maanden deze kaarten krijgen.

Als Ace,SFL,Badslippers en ikzelf nu eens besluiten om niet mee te doen met deze top 10 dan wordt het spannender voor de rest wat ook dalton beschrijft.

Mijn verhalen die nog wel enkele komen over PHG en nog een ander niet nader beschreven gelegenheid hoeven dus niet meegenomen te worden.

Als de andere hierboven dit uit sportifiteit ook zo besluiten vind ik het een open race .

Dus geef ik aan om niet deel te nemen in de top 10 of geef dan mijn kaart aan de nummer 11 als ik er wel in sta.

Jansen heeft vooraf al afstand gedaan van een eventueel te winnen vrijkaartje. Hoe sympathiek kun je zijn? Daarom hulde en applaus aan deze collegiale plintenneuker. En dus krijgt BOSCO het laatste vrijkaartje in Het Wedkantoor van Ace2.

Teiresas
8 januari 2013, 09:30
TEIRESAS

1. Teiresas: 11 punten
2. Picasso1: 8 punten
3. SFL: 7 punten

Kort samengevat heeft Teiresas een vrijkaartje gewonnen.

Mijn schrijverscapaciteiten mogen dan tekortschieten om me te nestelen in de top 318 van de Final Countdown 2012, maar het wedkantoor van Freyleykwadraat biedt voor de minder getalenteerden onder ons goddank uitkomst en mogelijkheden om alsnog bevrediging te vinden in het YBF eindejaarsprijzenfestival. Hiervoor mijn grote dank. Drie dagen en lange nachten studeren op de regels, rekenen en incalculeren van lastminute wijzigingen heeft dan toch zijn vruchten afgeworpen. Vooral het doorgronden van de regels was een flinke kluif...

Ik heb genoten van het Final Countdown circus met aanpalend wedkantoor. Ace2, bedankt voor het zeer vele werk dat je er in gestoken hebt. Wat eens temeer aan de oppervlakte kwam is dat het literair gehalte van de bijdragen van de schrijvers van dit forum mindblowing en overrompelend is. Niet alleen de top 5 is klaarblijkelijk een schrijverscarrière in de bovenwereld misgelopen ondanks de aanwezige aanleg, maar ook lager op de ranglijst wemelt het van het talent. Wie had dat gedacht van een stelletje hoerenlopers? Of is er mogelijk een verband?

Wat de top 5 lijkt te onderscheiden van vele lager geklasseerden is - buiten onder andere de overvloedige aanwezigheid van literair talent en het ontplooien van ampele pr activiteiten - een productiviteit waar zelfs een Rotterdamse wederopbouw havenarbeider van gaat steigeren. De argeloze lezer zou haast denken dat dit selecte groepje niets anders doet in het leven dan neuken en schrijven. Voorwaar een voorrecht! In een vorig leven moeten zij de Gandhi’s en Moeder Theresa’s van deze aardkloot zijn geweest en ontvangen zij nu hun beloning in de Duitse sexparadijzen.

Ik wens alle beren een wonderschoon 2013 toe! Dat het nieuwe jaar moge brengen waar u op hoopt.
Waar elke geestelijk gezonde qua goede voornemens waarschijnlijk zich zelve voorhoudt de hoerenbezoekfrequentie wat af te bouwen, is mijn voornemen loodrecht tegengesteld. Ik hoop in het komende jaar mijn wandelaarsactiviteiten juist op te voeren, mits de poeplap geen roet in het eten gooit. Ik hoop tijdens mijn escapades eindelijk eens met wat forumgenoten persoonlijk kennis te kunnen maken en in the flesh te mogen ontmoeten. Een gezegend nieuw jaar allen!!

Snor
8 januari 2013, 17:13
TEIRESAS

.

Dit jaar als beginneling op een gedeelde 7e plaats.
(Overigens in niet slecht gezelschap. :-)

Goed voornemen: volgend jaar in de top 3.