PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Roemeense) ex GD



stephan
16 december 2012, 11:12
Zeer leuk Roemeens meisje.

Gisteren bij mijn eerste bezoek aan GD zat ik nog even op de bank naar al dat mooist te kijken toen zij bij mij kwam.
Na een tijdje gezellig te hebben gepraat met haar naar een kamer gegaan. Daar een heerlijke sessie met haar gehad.
Zij is gewoon een toppertje

madiwodovr
12 januari 2013, 01:28
Vanavond zelf met deze Roemeense jongedame de kamer gedeeld na een kort gesprekje in gebrekkig Engels.
Inderdaad een schattig meiske, van begin twintig die nu in totaal negen maanden in het vak zit. Heeft vijf maandjes in Engeland gewerkt om vervolgens naar Roemenie terug te keren en aansluitend in GD ten tonele te verschijnen. Gaat morgen weer voor een tweeweeks verblijf terug naar Roemenie. Zal daarna wederom terugkeren in GD.
Bevindingen:
Typische Roemeense jongedame van begin twintig, lang donker haar vandaag in een staart gedragen, lief gezichtje, geen plaatjes of ijzerwerk kunnen constateren, goed figuurtje: prompte borstjes en goede billen in verhouding tot de rest.
Verleent het welbekende dienstenpakket dat je in een saunaclub mag verwachten: basics tz, pzc, nmc, wellicht meer maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Ilussie was jammergenoeg bedroevend. Als reden gaf ze aan moe te zijn.
Moet nog veel leren. Biedt wel het hele pakket, maar om nou te zeggen dat ik er warm van word... Nee.
Herhalingsgevaar is enorm laag tot nihil.

wing
12 januari 2013, 15:38
Heb dezelde ervaring met dit meisje. Ziet er leuk uit, aardige babbel.Op de kamer echter, kan ze het niet waarmaken, het blijft allemaal wat afstandelijk. Geen herhalingsgevaar.