Volledige versie bekijken : Carla (Roemeense) ex-LR
MichelJ
22 december 2012, 12:40
Naam : Carla
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Duits, Engels
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup
Tatoeage / Piercing : Nee / Navel
Service : PZC, NMC, TZ, beffen, vingeren
Voordeel: Geen tattoo's. Lang, gladgestreken raafzwart haar. MJ-meisje 1.0. Leuk en lekker poppetje.
Nadeel: Frankfurt-streken om je uit te proberen
Extra's: sinds 2 weken in LR, daarvoor o.a. in Oase, 5.Element en nog wat clubs in Hessen
vrije jongen
22 december 2012, 15:09
Leuk meisje met behoorlijke goed service; mij werd echter duidelijk te verstaan gegeven dat de vingertjes beschaafd moesten blijven;).
vrije jongen
12 januari 2013, 10:58
--> Babylon als Lina... dame clubhopt volgens mij nogal, maar zei dat de eerste twee dagen bij Eddy wel bevielen.
MiniME
13 januari 2013, 15:13
--> Babylon als Lina... dame clubhopt volgens mij nogal, maar zei dat de eerste twee dagen bij Eddy wel bevielen.
Was ooit ook actief in Oase. Niet echt service kanon, maar wel leuk schatje. Ben benieuwd hoe lang ze het in Babylon volhoudt....(dus dat het niet alleen haar bevalt, maar ook de gasten! :cool:)
knut
15 januari 2013, 10:23
Lina macht alles was sie sagt, und alles ist nicht wirklich viel... professioneller Service ohne den gewissen Kick..... deutlich unter Babylon Nieveau
MiniME
15 januari 2013, 20:11
Lina macht alles was sie sagt, und alles ist nicht wirklich viel... professioneller Service ohne den gewissen Kick..... deutlich unter Babylon Nieveau
Dat stond mij ook bij uit Oase, vandaar dat ze naar LR ging. Ben benieuwd of ze het lang in Babylon volhoudt. Alleen goede optick is niet genoeg natuurlijk!
MichelJ
15 januari 2013, 20:18
Dat stond mij ook bij uit Oase, vandaar dat ze naar LR ging. Ben benieuwd of ze het lang in Babylon volhoudt. Alleen goede optick is niet genoeg natuurlijk!
Vandaar dat ze het maar kort in LR heeft volgehouden ;).
Maar alle gekheid op een stokje... Carla/Lina is een heerlijke optick en haar service is zeker niet belabberd. Eerder erg professioneel.
Boy69
23 januari 2013, 19:17
Weer terug in LR
kempie
9 maart 2013, 20:42
Afgelopen vrijdag naar de kamer gegaan met de kleine Carla. Mooie dame met goed figuur en super mooi gezichtje met een mooie lach. Dit bleek een uitstekende keuze. Geweldig uurtje mee beleefd. Deze dame kan excellent pijpen. Geen probleem omdat een ruim half uur zonder stoppen te doen, met regelmaat zonder handjes en het is fantastisch hoe ze je aan kijkt tijdens het pijpen. Ze zegt dat ze het zonder probleem een uur doet. Sex was ook prima en uiteindelijk heerlijk met een FT geëindigd. TZ leek ze echter niet te doen niet gevraagd maar voorzichtig geprobeert en ze ging er niet in mee. Wel als ze dat niet wil dring ik niet aan. Als laatste die avond voor de 2e keer een uurtje naar de kamer geweest met Carla. We kregen kamer 7 en wederom was het super.
Dame heeft me uiterst correct behandeld. Ze kwam zelfs later na de eerste kamergang nog een tijdje bij me zitten enige is dat ze zei toen ik hoeveel een uurtje was (75) en ik bevestigde ze zei "but you are gonna pay me good yes" ik heb gezegd dat ik haar wel een fooitje zou geven. De 2 keer vroeg ze hoelang we nu zouden blijven en toen ik een uurtje antwoorden herhaalde ze precies dezelfde zin als in het eerste uurtje. Uiteindelijk heb ik haar de eerste keer 120 gegeven (voor een uur + ft) en de 2 keer 90. Prima want als ze een dame was die 100 per uur vroeg had ik dat ook voor haar service overgehad bovendien was ze er wel dankbaar voor.
Herhaling ja volgende keer dat ik d'r tegenkom weer.
BSesamstraat
13 maart 2013, 01:17
Idd erg mooie kleine meid. Maar niet de passie zoals Kathy, christina en amalia ;)...
vrije jongen
10 mei 2013, 22:31
--> PHG als Carla
kempie
24 september 2014, 21:49
Deze dame zou afgelopen week weer in LR zijn geweest (vermoedelijk onder een andere naam want er werkt al een Carla) maar zaterdag was ze er niet. Weet iemand of ze er deze week weer gezien is en misschien ook komende zaterdag er zal zijn?
Boy69
24 september 2014, 23:50
donderdag 18 sept heb ik gaar in LR gezien en noemde ze zich Jessica.
helaas daarna niet meer gezien in LR, maar deze dame hopt wel vaker van club naar club
KanariePiet
19 april 2015, 09:24
Ik denk dat ik afgelopen vrijdag met deze Carla heb gekamerd:
Ik vroeg me tijdens een zoveelste wandeling doorheen de club af wat ik er eigenlijk nog aan het uitvreten was, tot Roemeense Carla me aan de locker plots staande hield. Ik kreeg de kans niet om 2 woorden te zeggen, want ze sleurde me zonder boe of ba mee naar de kino. 22 jaar jonge Carla is een heel mooie meid, dus ik protesteerde niet, ook al omdat ik anders toch maar verder zou verzinken in apatisch ronddwaalgedrag.
In de kino heb ik Carla onder het tongzoenen ff grondig bestudeerd: mooie meid met lang, zwart haar, een mooie A-cup, iets vollere, maar heel lekkere kont. Geen tattoo’s of piercings. Carla is zo'n 1,65m groot.
Tijdens de schermutselingen in de kino vertoonde Piet tekenen van leven, dus ik maar weer op kamer. Die kamer, dat zou voor de derde keer eergisteren kamer 43 worden. Waarbij ik plots besefte dat mijn laatste 6 kamergangen in PHG in deze kamer hebben plaatsgevonden. Wat een toeval!
De eigenlijke kamergang was goed tot heel goed. Lekker tongzoenen, lekker met elkaar spelen, een heel goede pijpbeurt. Alles verliep uitstekend, tot mijn apathische gemoedstoestand weer de bovenhand kreeg en Piet het kopje een beetje liet hangen.
Nu had ik 2 keuzes: ik zou voor de tweede keer eergisteren niet neuken op kamer of ik vermande en verhardde me. Het is dat tweede geworden. Ik liet Carla met haar mooie, natte poes spelen en bracht Piet ondertussen terug op oorlogssterkte. Condoompje eromheen en neuken maar: missio en hondjes. Beuken, beuken en daar was dan toch dat tweede orgasme van de dag. Oef! Carla heeft me vervolgens nog een leuke massage gegeven en ik heb de kamer tevreden verlaten.
Herhalingsgevaar: bestaande. Het was een goede kamergang, maar het was niet top. Dat lag echter meer aan mij dan aan Carla, dus ze verdient zeker nog een herkansing:cool:!
kempie
19 april 2015, 12:55
ik betwijfel of het dezelfde is. Is een flink stuk aangekomen deze dame en is geen 22 mer natuurlijk maar 24 of 25.
rmjhexe
28 april 2015, 12:22
Gisteren met Pietjepik een dagje bij de dellen doorgebracht en ook wij liepen deze heerlijke meid tegen het lijf. wat vooral opvalt is haar grandioze kont en vriendelijke omgangsvormen. Pietje wilde dat van naderbij onderzoeken en hij kroop er een uurtje op en likte het meidje van onder tot boven. Die kont vroeg gewoon om gerimd te worden en dat geschiedde. met zijn tong in haar heerlijke vlezige kutje vingerde ze zichzelf naar een orgasme waarna ze Pietjes Pik dankbaar in haar natte poes liet glijden.
Het is lang geleden dat ik hem zo vol lof over een meid heb horen spreken, "alle afgelopen keren hier voelde ik me onrecht aangedaan door de uit balans zijnde verhouding tussen genoten illusie en afgegeven geld maar deze dame heeft me een waanzinnige beleving gegeven en dankzij haar kijk ik terug op een prachtige dag"
Toen we ons stonden om te kleden kwam ze voorbij en deelde nog een lange natte tongzoen uit, een mooi en slim gebaar waarmee ze zich verzekerd heeft van een vervolgsessie met mijn perverse maatje.