PDA

Volledige versie bekijken : Lucie (Braziliaanse) (Babylon)



lustman
23 december 2012, 23:05
Naam : Lucie

Nationaliteit / taal : Braziliaans / Portugees / Engels / Duits en Frans

Leeftijd : 28

Haarkleur / lengte : bruin / lang

Lengte : 1m70

Postuur / Cupmaat : slank / A

Tatoeage / Piercing : onderrug / navel

Service : alles top ( geen vingeren of anaal )


Lucie de sfeermaker in Babylon. Wat ook speciaal is dat ze verschillende talen perfect beheerst. Verder is ze een absolute hete geile topper. Over de ganse lijn geslaagd. Zeiknat werd ze toen ik haar onder het motto : diep stoten lange halen neukte. Zalig het sap liep van men ballen af en het laken was doordrenkt. :tongue:

Admin
19 maart 2013, 16:27
https://www.ijsberenforum.com/img/babylon/lucy2.jpg (http://www.saunaclub-babylon.com)

Mitchi68
12 april 2013, 09:58
Lucie heeft gisteren zelfs aangekondigd dat ze er binnenkort weer is op de Babylon...het gebeurde op de Forum van Youppie, onder de bijnaam "Biucan".

Ijsberen, goed opletten ! :-)

duivenmelker
12 april 2013, 15:40
Ze was er gisteren al .
Ze offerde me een cola en een glimlach , even later wilden we een trio met haar maar ze was juist verdwenen op kamer .
Rebecca durfde geen trio met deze beer omdat er altijd geluidsoverlast is als ik op kamer ga.
Dan maar Julia erbij gevraagd en dit bleek een goede keuze te zijn .

fervent
16 april 2013, 20:53
Was maar een kort bezoek van Lucie Zie haar niet meer op de site staan. Zal binnenkort wel ergens anders aan de bak gaan. Als iemand haar spot hoor ik het graag.

Mitchi68
17 april 2013, 21:42
Lucie was vandaag aanwezig. Misschien verschijnt ze niet op de planning, maar de planning klopt niet altijd...een telefoontje is altijd beter, voor alle zekerheid.

Schreck
17 april 2014, 02:22
Hi :) does someone know where Lucie is working now?

Thanks in advance :)

lustman
17 april 2014, 10:19
Hi :) does someone know where Lucie is working now?

Thanks in advance :)

No. Even the management have no news any more. I ask about here a few weeks ago. Nowbody nows...

Schreck
17 april 2014, 19:17
Thank you :)