PDA

Volledige versie bekijken : Prostituees beroven Nederlander in Duitsland



Piet Plezier
25 december 2012, 14:59
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21181334/__Prostituees_beroven_man__.html

Blijf op je hoede allemaal.
Het is ook niet slim om met €10.000,00 naar de DVP'S te gaan is mijn mening.

The Joker
25 december 2012, 17:50
Benieuwd of de gedupeerde zich hier durft te melden, 10 tegen 1 dat het een forumbeer is geweest.

Goedemorgenallemaal
25 december 2012, 19:18
Benieuwd of de gedupeerde zich hier durft te melden, 10 tegen 1 dat het een forumbeer is geweest.

Ik meld me met de mededeling.......

... dat ik het niet was.

Jansen
25 december 2012, 23:19
Mijn Naam is haas ik was in de buurt.

Bluebear
26 december 2012, 01:41
Heeft er misschien iemand een tientje voor mij? Ik heb zelf nog 50 Euro. Dan ben ik tenminste binnen. Da doe ik nooit meer zo buiten de deur. :hammer:

rmjhexe
26 december 2012, 04:22
Weet iemand misschien hoe oud bad pritt is?

hallodaarbenikweer
26 december 2012, 09:40
Een echte forumbeer heeft niet genoeg aan twee dames op een avond en zou voor 10k waarschijnlijk een hele club afhuren.

de duisburg spesjalist
26 december 2012, 15:09
ik ben berooft jongens ik ga nooit meer buiten de vulkaan neuken een keer ergens anders en je wordt gelijk bestolen

Jansen
26 december 2012, 20:44
Het was een beer uit LR !!

Ricardo Banana
27 december 2012, 17:53
Volgens mij is het Bosco,

Die is wel vaker in Krefeld, 48 jaar en die Draga van hem zie ik er wel voor aan, die zwaait anders altijd met malibu flessen boven haar hoofd of trekt vleermuisoren kapot.
Hij is trouwens de laatste tijd in LR geweest.

MichelJ
27 december 2012, 18:09
Nee Bosco niet.


Een wild avondje is voor een 48-jarige Nederlander geëindigd in een deceptie. Hij wilde de kerst doorbrengen met twee prostituees in een hotelkamer in de Duitse stad Krefeld. De vrouwen gingen er echter vandoor met een bedrag van 10.000 euro.

Bosco is altijd monogaam aan één vrouw :biggrin:

Ricardo Banana
5 januari 2013, 10:48
Deze twee dames zijn vorige week door der polizei van het bed gelicht bij Villa Vertigo. Daar zijn ze ook niet meer welkom. Eergisteren zijn ze geweigerd bij de GT en heb ik ze daarna gespot bij de Living Room. Een blonde en een met bruin haar in een staartje. Namen zijn mij onbekend. Dus heren opgelet

Goedemorgenallemaal
5 januari 2013, 11:08
Deze twee dames zijn vorige week door der polizei van het bed gelicht bij Villa Vertigo. Daar zijn ze ook niet meer welkom. Eergisteren zijn ze geweigerd bij de GT en heb ik ze daarna gespot bij de Living Room. Een blonde en een met bruin haar in een staartje. Namen zijn mij onbekend. Dus heren opgelet
Verrek nou toch, laatste keer dat ik bij Babylon was kwmaen zich daar twee dames op de bonnefooi aanbieden aan de Theke, eentje blond, de ander bruin.

Toch wel verontrustend, ik bedoel, in de Horeca waarschuw je elkaar als er wandelende wantoestanden zijn, ook je concurrent. Dat een dergelijk systeem niet bij de Clubs werkt vind ik vreemd.

Picasso 1
5 januari 2013, 11:37
Deze twee dames zijn vorige week door der polizei van het bed gelicht bij Villa Vertigo. Daar zijn ze ook niet meer welkom. Eergisteren zijn ze geweigerd bij de GT en heb ik ze daarna gespot bij de Living Room. Een blonde en een met bruin haar in een staartje. Namen zijn mij onbekend. Dus heren opgelet


Verrek nou toch, laatste keer dat ik bij Babylon was kwmaen zich daar twee dames op de bonnefooi aanbieden aan de Theke, eentje blond, de ander bruin.

Toch wel verontrustend, ik bedoel, in de Horeca waarschuw je elkaar als er wandelende wantoestanden zijn, ook je concurrent. Dat een dergelijk systeem niet bij de Clubs werkt vind ik vreemd.

Waar moeten we precies voor opletten? Dat we bij trios voortaan dames selecteren met dezelfde haarkleur? Dat we onderweg naar de club bij een geldautomaat niet 10.000 euro pinnen ipv 300? Of dat we na het eerste half uur niet onaangenaam verrast worden met dat het tweede half uur 9.950 euro kost?
Ik zal goed opletten :hammer:

BSesamstraat
5 januari 2013, 16:12
ik ben berooft jongens ik ga nooit meer buiten de vulkaan neuken een keer ergens anders en je wordt gelijk bestolen

Haha voor 10k neuk je de 24/7 en maand lang alle meiden op de Vulkanstrasse

BSesamstraat
5 januari 2013, 16:14
Volgens een spion in LR zitten ze idd daar. Qua uiterlijk doe ik er een moord voor. Wat een geile sletjes. Vraag maar aan Cupido en geile Rex hoe geil ze daar rond liepen. Voor al de donderharige van de 2 grrr maar een tip doe geen trio. ;)

Big30
5 januari 2013, 16:21
Toch wel verontrustend, ik bedoel, in de Horeca waarschuw je elkaar als er wandelende wantoestanden zijn, ook je concurrent. Dat een dergelijk systeem niet bij de Clubs werkt vind ik vreemd.
Bij gasten die zich misdragen kan ik me herinneren dat dit in het verleden wel eens heeft plaats gevonden. Maar dan in geval van clubs die geografisch dicht bij elkaar liggen. Bij dames is zoiets ongebruikelijk. Het gebeurt wel eens dat dames weg worden gestuurd om bepaalde redenen, dit zal doorgaans tussen de dame en club blijven.