PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (Oktober 2012)



gignnl
1 oktober 2012, 01:39
Was vandaag ook in GT en heb vanmiddag langdurig met een blondine gekamerd,en meerdere waren er aanwezig wo Jessica en Jana

Boy69
2 oktober 2012, 19:10
tegenvallende line-up vandaag, veel toppertjes afwezig.
Redelijk veel kerels, en dientengevolge wachttijden (voorspelt niet veel goeds voor morgen, Duitse feestdag)

Wordt een goedkope avond !!

bosbeer
2 oktober 2012, 22:19
tegenvallende line-up vandaag, veel toppertjes afwezig.
Redelijk veel kerels, en dientengevolge wachttijden (voorspelt niet veel goeds voor morgen, Duitse feestdag)

Wordt een goedkope avond !!

Geeft niks, die Duitsers moeten er allemaal opuit met vrouw en kinderen. Naar de dierentuin, het circus, de kermis, het museum, het kerkhof, etc. En 's avonds allemaal een hapje eten in een restaurant met de hele familie. Het kon weleens heel rustig gaan worden morgen met kerels dus. Het is maar te hopen voor die 85 vrouwen dat ze genoeg te doen hebben. Dit is overigens geen oproep voor Nederlandse kerels om dan morgen maar te komen.

bergm550
2 oktober 2012, 23:16
Ik was vandaag in GT. De line up viel inderdaad wat tegen, ofschoon ik toch nog een mooie sessie heb gehad met Magda (Pools), Sandra (Roemeens) en Louana (Roemeens). De dinsdag is een verademing in vergelijking tot de zaterdag. Er was geen hektiek en er hing een aangename sfeer. Wel waren er weer lange wachttijden van 30 minuten. Dus dat moeten dan pannenkoeken zijn geweest, want zo druk was het niet.

bosbeer
3 oktober 2012, 13:59
Live from GT:

Feestdag vandaag. Op de lijst staat dat er 95 vrouwen zullen zijn. In de kleedkamer staan 2 hele jonge nieuwe kleine meisjes met lang zwart haar zich om te kleden, ze werden net rondgeleid.

bosbeer
3 oktober 2012, 19:02
Live from GT:

Het dreigde rond een uur of 4 flink druk te worden, er was zelfs een wachttijd van een kwartier, maar er zijn weer veel beren vertrokken en op het moment is het eigenlijk erg gezellig in de barruimte. Net een uurtje buiten op het terras gezeten met De Souza en Vrije Jongen, die " on tour" is langs diverse saunaclubs. Hij heeft een goedkope vouwfiets bij zich en vond daarop de afstand van Kaldenkirchen naar GT al te ver. Vanavond gaar hij overnachten in hotel Heidecamp Gastro. oy69 arriveerde rond half 5 en had weer een pannenkoekafspraak met zijn blonde slanke Duitse vriendin Jill.
De 2 nieuwe meisjes, een Turkse en een Peruaanse zijn onafscheidelijk en lopen de hele tijd samen rondjes. de Turkse met eem ponykapsel is de knapste en heeft de meeste interesse van de beren.
Een greep uit de aanwezige dames: Florentina, Lisa, Lara, Luana, Eva, Criss, Jana, Georgina, Andrea, Gaby, Laura, Martha, Mara, Mandy met donkerharige triovriendin Mathilda, Shanti, Lydia, Lulu, Heidi, Nicky,Maggy, Samina, Dalina ( Macedonie), een stuk of 5 donkere Afrikaansen. Lin, Katja, Tanya, Steffi, Sonya, Isabel, Alisa, Romina, Mina, Melis, Heidi, Kim, Nikita, Marina, Roemeense Denise, Minell, Leonie, Vanessa, Chayenne, Nicoletta, Lolly, Kyra, petra, ramona, Inga, Emma, Inez, Cora, Sina, Lina, Barbie, Aysha, Stepania. ( lijstje samengesteld met enige hulp van Lara!, maar dat wil ze niet weten en roept: Nein!).

sunny
4 oktober 2012, 13:24
+++++++++++++Op de lijst staat dat er 95 vrouwen zullen zijn.+++++++++++++++++++++++++++++++++

Und keine einzige für mich dabei.........................

Cupido
4 oktober 2012, 14:23
Dann hast du ein problem! Wenn du mal darüber reden willst komm dann einfach mal vorbei. Dann besprechen wir das mal gemeinsam.

sunny
4 oktober 2012, 15:08
Meinst Du, ich brauch ne Therapie-Sitzung? :gruebel::gruebel:

:tongue:

hidden
4 oktober 2012, 16:00
Weet iemand hoe of waar ik fotoos vind van GT krijg op de website niet open.

Badslippers
4 oktober 2012, 16:34
Weet iemand hoe of waar ik fotoos vind van GT krijg op de website niet open.

http://joomla.mwnde.de/index.php/ambiente

bosbeer
4 oktober 2012, 16:54
http://joomla.mwnde.de/index.php/ambiente

En dan roepen ze hier maar steeds dat het altijd zo druk is in GT.

gignnl
4 oktober 2012, 17:44
Het was zelfs heerlijk rustig in GT toen ik er binnenkwam op een dinsdag in mei........2004

Ace2
4 oktober 2012, 18:33
Live from GT:
Om 15.30u aangekomen en het bleek al druk te zijn. Ik viel gelijk in de armen van Jacky P. die mij weg duwde tegen een bewaker aan, die er gelijk op wilde gaan meppen. Ik zei maar snel dat ik HP001 ken. HP001 loopt hier ook rond, net als SS Boy69 Angela Jill Kathalina Barbie ( al ben ik daarniet helemaal zeker over) Samira uit Colmbia Denise ( die erg content over Masseurke is) Heidi Bianca (zegt uit de Oekraine te komen, maar komt zoals iedereen uit Roemenie en dat is aan haar service te merken) Marie Lori Chriss Lara Lin Pamela Dorina Maggy Annabel (donker haar) Christelle Laura Tanya (polen) Claudia Lilly Erika Nikky Victoria Jana Romina Sandra Mara Lakeisha Doro Christina (Grieks) Kay Carla Jossy (afgevallen) Katja Mikeelia Fli Lola Anny Sheila Maya Elusabeth Stephanie Samantha Petra. Net gegeten ( matig) met HP001 en SS, die ons alles in verbloemde termen uit legt, al zijn al weer vergeten wat wij vroegen. De wachttijden bedragen een half uur. De muziek staat weer ouderwets hard. De discussie is waarom wordt er over GT zo geklaagd terwijl wijterug blijven komen. Ik heb zin om te neuken ...........................

Ace2
4 oktober 2012, 20:18
Live From GT:
Net een sessie met Lilly uit Dom. Repl. gehad. Ik hoopte dat al haar geile praat ook iets zou inhouden. Het begon goed met zoenen, maar te kort. Bij het beffen kwam ze in 3 minuten klaar. Nu is mijn ego groter dan het hele forum bij elkaar maar dat ging zelfs voor mij te ver/snel. Vervolgens dook ze naar mijn penis waar ze met hard pijpen en trekken iets probeerde te bereiken. En zo kan het verleen. Vorige week een geweldige sessie en nu teleurstellend. HP001 probeert mij te troosten, maar het zal een vrouwenhandel moeten zijn die hem zal doen op staan. Net met Geotgina uit Moldavie gesproken, waarvan ik zou zweren dat ze uit Roemenie komt. Terwijl HP001 mij op beurt, troost ik Jossy. En zo houden wij elkaar bezig. Het oogt niet zo druk, maar ik vermoed dat iedereen op de kamer zit. En ik blijf hier alleen achter.....................

kempie
4 oktober 2012, 23:34
iemand toevallig Celine deze week nog gezien. Zou in oktober terug komen. Las van een ijsbeer dat die met haar op de kamer was geweest op 27 september, maar ze ontbreekt op de aanwezigheidslijstjes van deze week. Zou zaterdag wel weer willen gaan.

Boy69
4 oktober 2012, 23:36
iemand toevallig Celine deze week nog gezien..

Ja, Celine is sinds een week terug.
Vandaag was ze er ook.

veel plezier met haar.

satanic surfer
5 oktober 2012, 09:01
Aangaande de "het oogt niet zo druk" van Ace2 over gisteren: wachttijden vanaf vlotweg 16 uur, variėrend van 15 minuutjes toen ongeveer oplopend tot een halfuur tussen 18 en 22 uur ongeveer... maar ik kan hem bijtreden dat het inderdaad niet zo druk oogde...

kempie
6 oktober 2012, 19:47
Erg goed vandaag zal ook eens een aanwezigheidslijstje plaatsen ook al ken ik er niet zoveel. Aanwezig: annabel (blond), paula, anna, morena, georgiana, marriana, milena (poolse), melina, criss, jennifer, martha, lola, lydia, celina, denise, aisha of raisha, samantha en een hele hoop anderen.

kempie
6 oktober 2012, 19:59
Oh ja ook ook jayde of cayde of zo nog gespot dus een behoorlijke topline up qua optificks.

Badslippers
8 oktober 2012, 19:08
Live from GT.

Prima rustige sfeer, geen wachttijden. Het verschil met LR en vergelijkbare clubs is dat er weinig tot geen bankhangtijd is met de dames. Het is een praatje en gaan met die banaan. SFL, J42, Boob-Bull [megaboob] aanwezig evenals de bekende dames line up waaronder een paar nieuwe Latina's waarvan er eentje nederlands spreekt. Line up is naar BS maatstaven prima.
Net een zeer goede sessie gehad met Celine [30 jaar]. Volop bekken en geen remmingen. Heerlijk slank, betoverende ogen en een gewillig pijpmondje dat met volle teugen mijn saus tot zich nam. Wie zei dat BS alleen maar slagschepen en olietankers op zijn neukmenu heeft staan?
SFL wordt NU ingepakt door de loezen van Lolly en megaboob is met Aicha weg geweest. Goeie sessie. J42 bakt pannekoeken met, ik dacht Romina. Weet niet zeker.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

bergm550
8 oktober 2012, 19:34
Het verschil met LR en vergelijkbare clubs is dat er weinig tot geen bankhangtijd is met de dames. Het is een praatje en gaan met die banaan.


Zeker, en zo heurt het ook! Lekker makkelijk. Je loopt op een vrouw af en vraagt of ze tijd heeft om op de kamer te gaan. En onderweg naar de kamer vraag je naar elkaars naam. Dan ga je lekker sexen, afrekenen bij het kluisje, een laatste kus en dan gaat ieder weer zijn eigen weg.



SFL wordt NU ingepakt door de loezen van Lolly


Oh jee, pas maar op, met haar cup F kan ze iemand knock-out slaan.

Badslippers
8 oktober 2012, 20:06
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Badslippers
8 oktober 2012, 20:10
BREAKING NEWS

Bad pritt is in da house.
Wij gaan hem nu levend villen! Moet daar een smiley achter!!!

Nog meer BREAKING NEWS.
Megaboob zojuist verkracht door Sonja.

Van SFL en J42 is geen enkel spoor te bekennen.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Badslippers
8 oktober 2012, 20:43
Correctie. Jack42 was op de kamer met Alisa en megaboob met Asia. Op dit moment drukt de Dominicaanse haar Latina kontje tegen mijn leuter. Dat vereist een nadere inspectie. BP gooit zijn attraction skills in de strijd bij een andere Latina.
Wij hebben hem dus niet gevild.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Badslippers
8 oktober 2012, 21:20
SFl kwam van de kamer met Lolly. Hij had haar zo hard gebeft dat haar kutje zeiknat was. Jack42 zei: ze was nat door jou gezever jij dwaas. Nu pizza eten met de chinese maffia tegenover ons. Volgens SFL zijn die goed in folteren. Zelfs de Mossad heeft methodes overgenomen zoals een druppelende kraan boven het hoofd van de vijand. Zegt binnen het uur alles wat je wil weten. Weten we in ieder geval wat we moeten doen met die Leugenachtige Roemeense wijven.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Badslippers
8 oktober 2012, 21:23
Megaboob komt volkomen afgeragd van de kamer. Sonja heeft hem gesloopt.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Big30
8 oktober 2012, 21:26
BREAKING NEWS

Bad pritt is in da house.
BP is al een paar uur aan het pre-salen in GT :biggrin:?

Cupido
8 oktober 2012, 22:25
Als die sfl mijn dames gaat proberen te veroveren dan gaat binnenkort mara er bij mij aan geloven!

ketserr
8 oktober 2012, 22:53
BP is al een paar uur aan het pre-salen in GT :biggrin:?

Pre-salen is onmogelijk in GT dat is toch algemeen bekend.
Ik werd vanavond wel gebeld door de theke van GT dat er een vaag figuur binnen is waar de meiden over klagen want hij wil alleen maar met de meiden praten op de bank, ze lopen allemaal bij hem weg. Ze vraagt mij of ik hem ken het antwoord is en blijft nee. Oh zegt ze dus ik had hem toch de toegang moeten weigeren als ik je zo hoor. De rest van het gesprek is prive.

Megaboob
8 oktober 2012, 23:05
Leuke dag vandaag in GT, het begon een tikje tam in de middag, maar het borsten geweld arriveerde rond het eten, en ik spotte Lolli, Asia, Victoria, Alex, en nog een paar goed gevulde dames, keuze genoeg dus voor de Boob-bul. De aanweizigheid van Jack42, SFL en Badslippers verrijkten de positieve club ervaring, en Bad pritt en MRJ-Hexe waren getuige van de start van mijn verkrachting door Sonja in de whirl pool. Het uitgebreidere verslag volgt, maar een volledig gesloopte Megaboob moest om ca 23.00 afhaken om naar huis te rijden (net gearriveerd), en dit nog even snel te typen. Ik wens SFL en Badslippers uiteraard veel plezier bij het vervolg van hun tour deze week, en het was leuk een dagje onderdeel te zijn hiervan!

Megaboob

Badslippers
8 oktober 2012, 23:48
Inderdaad een geslaagde avond waarbij de Master Bull zijn status bevestigde door maar liefst 4 dames tegen het plafond te neuken waardoor ik mijn zojuist verworven titel alweer kon inleveren omdat ik maar 1 keer de kamer op ging maar dat was dan wel een voltreffer met Celine.
RmjHexe heeft de kamer gedeeld met Bad Pritt en ze hebben die twee Latina's gepakt. Gezellig met de heren gekletst en zo blijkt maar weer dat we op het forum etterbakken zijn maar dat het in de club niet zo'n vaart loopt.
J42 zat vastgeplakt aan Alisa zodat deze dame ook goede zaken deed. Megaboob heeft zijn slag kunnen slaan door 3 goedgevulde dames op de korrel te nemen. Sonja dook zelfs met hem de whirlpool in. Waar zie je dat nog.
Er liepen mooie dames rond doch naar mijn smaak werd dat beeld verpest door teveel witte ijsberen die lamlendig in de bank hangen. Het manco van GT.
Morgen Magnum maar mijn zak hangt langzamerhand op half zeven.


Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

chefkok
9 oktober 2012, 15:07
Live from GT

Veel dames aanwezig en weinig heren
Denise is er tot mijn grote spijt niet!

bosbeer
10 oktober 2012, 16:00
Live from GT :

Gezellig hier vandaag, niet te druk met beren en een mooie line-up. Ik zie net Ace2 binnenlopen, dus de namenlijst voor vandaag is weer verzekerd. Vanmiddag nog lekker een uurtje in de tuin gelegen in de zon. De beren De Souza , De Paus en NikXXX zijn ook aanwezig. Nika draagt geen bril meer. Annabelle komt nu ook binnen, wat is het toch een beauty. Ook een paar nieuwe meisjes vandaag. Ook kinky Mercedes uit LR is er weer, heeft een zeer kort leren jurkje aan wat vanavond wel weer zal worden vervangen door een broek zonder kruis en open billen. Er is nog een collega kinky milf, met rood geverfd haar in een staartje, ook met een leren bovenpakje aan en hoge laarzen tot aan de knie. Net komt HP001 me begroeten, hij wil graag weer eens ook de ongeevenaarde sfeer van de GT woensdag proeven. Anna en Kiki komen naast me zitten en zijn zeer nieuwsgierig naar wat ik aan het doen ben. Jill loopt wat rond in afwachting van Boy69. Op dit moment ontbreken opmerkelijk de Roemeentjes Denise, Eugenia, Elisabeth, Eva, Luana, Ramona en Rebecca. Wel aanwezig zijn Georgina, Marie, Criss, Romina. Lolly probeert 3 kerels aan de bar in te palmen. Ze is bijna net zo doortastend als Sonja en regelt genoeg kamergangen. Gaby zat net eenzaam bij de Kino en zei dat ze nog helemaal niet naar de kamer was geweest. Ze baalde dat ze maandag der Glatze heeft gemist maar was nog steeds in de wolken over haar prachtige Julia Roberts foto op haar topic die hij heeft geplaatst en die ze vorige week trots aan alle meiden heeft laten zien. Criss en Martha proberen allebei weer driftig gokkend de Jackpot op de automaten te pakken. Maar De Paus wist te vertellen dat er gisteravond een keer 700 en een keer 400 euro is uitgegaan, dus veel succes zullen de dames vandaag niet hebben. Momenteel zit NikXXX naast me in een bank en wordt van achteren belaagd door Lolly. Maar hij geeft niet thuis en ze taait weer af, op zoek naar een volgende prooi. Er zijn in elk geval genoeg mooie meiden.
Ik ga De Souza eens vergezellen aan de bar en kijken of er nog een Warsteiner op voorraad is...

Ace2
10 oktober 2012, 18:19
Live from (een rustig) GT:
Gia (goede sessie mee gehad, wat een lijfje) Katja Vanessa Jill Georgina Annabel (blond en prooi van Bosbeer) Sandy Nicolle/Michelle Claudia Mara Lin Amara Lilly Chrystelle Lolly ( gaat nu NikXXX verkrachten) Lina Lisa Gulcan Dunya Vanessa Katja Nathaly Dorina (die niet van mijn schoot te slaan is) Chriss Lara Bianca Carla Angela Tanya (Polen) Gaby Pamallą Kikkie Martha Julia Kee Maya Louisa Lola Susy Sandra Romina

bosbeer
10 oktober 2012, 18:33
Live from GT:

Ace2 heeft de line-up al een tijdje gereed, maar komt het internet niet op met zijn Iphone. Hij is vanmiddag direkt na binnenkomst met Gia naar de kamer geweest. Net redelijk gegeten. Er was een lekkere Broccolisoep en daarna was er keuze uit een prima huisgemaakte Lasagna en een kalkoenragout met rijst waarin zich iets van groenten bevond. Ik koos voor de lasagna. Erg lekker maar helaas weer niet echt warm, zoals dit bij zo'n gerecht absoluut zou moeten zijn. De barruimte is nu redelijk gevuld, maar zeker niet te druk. Nog steeds veel mooie meiden, de krukken langs het raam zijn gevuld met een behoorlijke portie schoonheid. Een aantal beren zijn aan het bankhangen, zoals gebruikelijk. BS beschreef dit in zijn verslag van maandag prima. Toch is dit ergens ook wel begrijpelijk. Je kunt natuurlijk niet de hele middag en avond rondjes gaan lopen. De keren dat ik in LR ben geweest was het eigenlijk niet anders. Beren komen terug van een kamergang en willen lekker uitrusten op een bank. Anderen zitten er te wachten tot er een meid langskomt en je hebt notoire bankhangers die er alleen maar zitten te kijken en te drinken. Toegegeven, het oogt erg apatisch. Maar veel alternatieven zijn er ook niet in een club. Als je een biljarttafel neerzet of een tafeltennistafel zal er niet veel meer aktiviteit ontplooit worden.
NikXXX is net terug van de kamer met Lolly. Ze had duidelijk haar zinnen op hem gezet want toen we vanmiddag in een bank zaten begon ze hem al van achteren aan te vallen. Rond 18.30 zaten we met een aantal beren aan de bar en toen begon ze hem zo te teasen dat tegenstribbelen tevergeefs was. Gelukkig was hij aangenaam verrast en erg tevreden bij terugkomst. Ik ga zo eens kijken of ik mooie Annabelle op de kop kan tikken. Als het niks is op de kamer neem ik daarna Simona wel mee, dan ben ik in elk geval verzekerd van een leuk en geil uurtje. Hopelijk komt de line-up snel door, want die is wel de moeite waard.
Mooi, ik zie dat ie er net opstaat....

bosbeer
11 oktober 2012, 00:42
Erg leuke kamersessie gehad met Annabelle. Wat is het een schitterende meid. Heerlijk lichaam met een bloedmooi koppie erop. En verrassend genoeg is het ook nog eens een erg leuke meid. In de barruimte zou je soms kunnen denken dat ze een beetje verwaand is omdat ze zo mooi is, maar niets is minder waar. Maar haar benen en kont zijn werkelijk fantastisch. In 69 positie heb ik heerlijk van haar frisse onderkant liggen snoepen. Echt ook een vrouw om eens een avondje mee uit te nemen en voor te stellen aan je familie en vrienden als je nieuwe vriendin... Daarna nog met Bulgaarse Simona naar de kamer geweest. Prima meid waarbij een supersessie op de kamer een zekerheid is. Ze doet op alle mogelijke manieren haar best om het je naar de zin te maken.een absolute aanrader dus.
De Souza ging o.a. naar de kamer met een nieuw meisje, de Tjechische Nathalie. Hij was er dolenthousiast over. Ze was er vandaag voor het eerst en ziet er goed uit, in een felrode bikini. De Souza had lange tijd niet zo'n goeie kamergang gehad. Salitos kwam rond 20.30 uur ook nog binnen. Toen wij rond 22.30 uur vertrokken lag hij met 2 mooie jongedames op een bank, waar ze hem probeerden in te pakken. De afloop is me helaas onbekend.

bergm550
14 oktober 2012, 13:40
Is er iemand die een line-up voor vandaag kan geven?

Ik ben nu in GT. Er zijn zo'n 30 vrouwen. Het is rustig. Aanwezige vrouwen: Annabel, Heidi, Elisabeth, Lisa, Ina, Maya, Nancy, Olga, Aliya, Carla, Lolly en verder vele andere bekende gezichten.

bergm550
14 oktober 2012, 14:09
Ik ben nu in GT. Er zijn zo'n 30 vrouwen. Het is rustig. Aanwezige vrouwen: Annabel, Heidi, Elisabeth, Lisa, Ina, Maya, Nancy, Olga, Aliya, Carla, Lolly en verder vele andere bekende gezichten.

Criss komt ook net binnen.

bergm550
14 oktober 2012, 14:15
Ik kwam net ijsbeer jacky pakutra tegen onderweg naar de WC. De brunch smaakte goed en ik zit nu op de WC in de omkleedruimte. Ik raad iedereen die nu in GT is en dit bericht leest, een andere WC te bezoeken. Ik hoor nu een ijsbeer een enorme boer laten. Met andere woorden, we zijn weer in het bordeel. De enige plek waar ik gelukkig ben. Tot dusver mijn live-bericht vanuit de WC in GT. Ik ga nu mijn billen afvegen.

bergm550
14 oktober 2012, 14:47
Ik ben nu in GT. Er zijn zo'n 30 vrouwen. Het is rustig. Aanwezige vrouwen: Annabel, Heidi, Elisabeth, Lisa, Ina, Maya, Nancy, Olga, Aliya, Carla, Lolly en verder vele andere bekende gezichten.

Larissa is ook aanwezig.

bergm550
14 oktober 2012, 17:19
Het begint nu wat drukker te worden. De muziek staat nu een toontje harder. Ze draaien nu International Luv.

http://www.youtube.com/watch?v=oGlS44qJcY0

F_DG
15 oktober 2012, 11:31
Live from (een rustig) GT:
Gia (goede sessie mee gehad, wat een lijfje) Katja Vanessa Jill Georgina Annabel (blond en prooi van Bosbeer) Sandy Nicolle/Michelle Claudia Mara Lin Amara Lilly Chrystelle Lolly ( gaat nu NikXXX verkrachten) Lina Lisa Gulcan Dunya Vanessa Katja Nathaly Dorina (die niet van mijn schoot te slaan is) Chriss Lara Bianca Carla Angela Tanya (Polen) Gaby Pamallą Kikkie Martha Julia Kee Maya Louisa Lola Susy Sandra Romina

Was dit de Roemeense Julia/Guilia/Guilia die enkele maanden uit geweest is voor plastic-upgrades? :-o

bosbeer
15 oktober 2012, 18:07
Was dit de Roemeense Julia/Guilia/Guilia die enkele maanden uit geweest is voor plastic-upgrades? :-o

Nee, dit is De Poolse Julia die zich ook wel Rosa noemt.

LittleJoe
15 oktober 2012, 21:35
Nee, dit is De Poolse Julia die zich ook wel Rosa noemt.

Bedankt :hah:
Veel ijsberen vinden dergelijke beknopte informatie ook nog eens prettig om te lezen! (Badslippers)

bosbeer
17 oktober 2012, 17:03
Rustig in GT. Niet veel beren en ook minder dames dan normaal. Wel relaxed, maar mogelijk dat het vanavond drukker is. De Roemeense hoek is erg uitgedund. Alleen Denise, Sandra, Marianne, Georgina, Larissa ( donker haar staat haar goed) en natuurlijk Annabelle zijn aanwezig . Geen Laura, Criss, Chantal, Eugenia, Romina, Rebecca, Mara, Eva, Luana en Elisabeth.
Wel een paar nieuwe dames erbij, maar in totaal zullen er niet meer dan 55-60 vrouwen zijn. Om 14.00 uur stond er een mooi meisje met lang donker haar bij de Theke, maar die werd doorgestuurd naar Living Room met de belofte van Tatjana dat ze er voor 30 in mocht daar. De Souza en de Paus zijn aanwezig, net als de Franstalige Youppie-beer Superwescoast die elke keer namen van dames komt vragen en wil weten wat er over ze geschreven staat. Hij heeft een nieuw meisje op de korrel, Conchetta, een zwartharige Spaanse. Dat strookt niet met de Conchetta waar Ace2 vorige week over schreef, dat is een blonde Italiaanse. Net gezellig een kwartiertje zitten kletsen met Annabelle en als je daar een tijdje naast zit is het vrijwel onmogelijk om nog een ander meisje te kiezen voor een kamergang. Oogverblindend mooi is ze, en daarbij ook erg leuk in de omgang.
Verder zijn o.a aanweig: Isa, Lara, Kay, Maggy , Marianne, Annabelle, Isabel, Martha, Denise, Sandra, Dunya, Kira, Jana, Lisa, Lory, Aryana ( blond lang haar ,uit VV), Gia, Jossy, Bonny, Lydia, Shanti, Griekse Christina, Inez, Nathaly, Joanna ( heeft De Souza vanmiddag mee gekamerd, zoals altijd prima), Nikky, Angela, Georgina, Tanya, Bianca, Paula, Serena, Chrystelle, Pamela, Romina, Lola, Anna, Nika, Alya, Sonya, Poolse Ramona, Heidi, Zoraya ( grote zwarte bos haar, probeert iedereen in de barruimte te strikken met haar charmes voor een kamergang. Ze doet net of ze de beren allemaal goed kent.), Ramona und Yna, ( 2 nieuwe meisjes die vanmiddag een rondleiding kregen van Tatjana. Een iets grotere blonde en een klein brunettetje), Petra komt ook net binnen in een sexy wit setje. Verder wordt de Theke bestierd door de 2 lekkere stunners Nadine en Milka. Maar Marina en Tatjana zijn er ook.

wervelwind
17 oktober 2012, 17:53
Net gezellig een kwartiertje zitten kletsen met Annabelle en als je daar een tijdje naast zit is het vrijwel onmogelijk om nog een ander meisje te kiezen voor een kamergang. Oogverblindend mooi is ze, en daarbij ook erg leuk in de omgang.

Ik neem aan dat dit niet de donkerharige Annabelle is waar ik niet mee de kamer op moet gaan maar wat ik misschien toch ooit zal doen (tis maar 50 euro)? Die is tegenwoordig heel vriendelijk tegen mij, wat haar kansen bij mij vergroot ondanks dat men spreekt van matige service.

bosbeer
17 oktober 2012, 19:26
Ik neem aan dat dit niet de donkerharige Annabelle is waar ik niet mee de kamer op moet gaan maar wat ik misschien toch ooit zal doen (tis maar 50 euro)? Die is tegenwoordig heel vriendelijk tegen mij, wat haar kansen bij mij vergroot ondanks dat men spreekt van matige service.

Nee, maar die heet tegenwoordig Isabel. Die is er dus ook. Neem liever maar Annabelle. Ga ik nu ook doen want ze zit al achter me op me te wachten.

harrie1111
17 oktober 2012, 20:08
Ik ben met die Concette, zwartharige spaanse op de kamer beland!
Slechtste sessie ooit in GT!! Absoluut GT. onwaardig!
Een goede reden om voorlopig niet meer naar GT te gaan.Hopenlijk doet de leiding er wat aan.
Totaal geen actie, overal doet het pijn als je ze aanraakt. Waardeloos

bosbeer
17 oktober 2012, 20:56
Ik ben met die Concette, zwartharige spaanse op de kamer beland!
Slechtste sessie ooit in GT!! Absoluut GT. onwaardig!
Een goede reden om voorlopig niet meer naar GT te gaan.Hopenlijk doet de leiding er wat aan.
Totaal geen actie, overal doet het pijn als je ze aanraakt. Waardeloos


Live from GT:


Jammer dat je het niet een uurtje eerder geschreven had. Een bevriende beer die niet met zijn naam in de krant wil is er net ook mee geweest. Heeft halverwege het half uurtje afgebroken, zo slecht was het. Maar dat wist jij natuurlijk ook niet. Ze loopt er heel geraffineerd bij in een zwart diep ingesneden vestje en ze heeft wel een heerlijk koppie. Ook Superwescoast had interesse in haar, maar is met Anna geweest en daar was ie heel erg tevreden over. Zelf ben ik net terug met Annabelle, die weer verschrikkelijk lekker was. Misschien een volgende keer ook eens haar vriendinnetje Marianne proberen, ook een heel aardige meid waar ik wel een leuke klik mee heb. Het is wel wat drukker geworden met beren. Lange Paula zit tegenover me met een kort zwart rokje aan en doet steeds haar benen een beetje uit elkaar als ik even opkijk. Ze hangt zeker al een uur daar in die bank, zou iets aktiever moeten zijn want het is een mooie meid. De beer die net die zepert met Concetta had is daarvoor met de tjechische Nathalie geweest, waar De Souza vorige week mee naar de kamer was geweest. Ook hij was superenthousiast over haar, een van de 3 beste sessies voor hem ooit in een club, zei hij. En hij heeft er nogal wat gehad. Net stonden er 3 Sudlanders voor de deur en Milka ging er niet naartoe maar riep Tatjana. Die ging even naar de deur en de heren konden rechtsomkeerd maken. Toch is het niet erg druk in de barruimte. Langs de krukkenrand zitten momenteel een meid of 15. Het eten was redelijk vandaag, een schaslickstick met een lekkere saus en rijst met nog een of andere kool erbij. Of een spinaziepasta met een saus vol kippenreepjes . Ook was er championsoep die er goed uitzag en lekker rook.
Nu zit ik even met De Paus uit te rusten en een paar dames te bespreken. Hij is vandaag o.a met Milena naar de kamer geweest.
We gaan nog even een biertje pakken.

bosbeer
17 oktober 2012, 22:10
Ik ben met die Concette, zwartharige spaanse op de kamer beland!
Slechtste sessie ooit in GT!! Absoluut GT. onwaardig!
Een goede reden om voorlopig niet meer naar GT te gaan.Hopenlijk doet de leiding er wat aan.
Totaal geen actie, overal doet het pijn als je ze aanraakt. Waardeloos

Er hebben vanavond al 2 beren over haar geklaagd. Ze zal wel vrij snel haar biezen moeten pakken. Maar het is natuurlijk te gek voor woorden dat meisjes als Eugenia en Alica het veld moeten ruimen en dat dan zo'n meisje de boel loopt te verstieren.

wervelwind
17 oktober 2012, 23:06
De verhalen over Concetta doen me denken aan mijn "sessie" met ene Adelina ergens in september. Ik heb me toen beklaagd (wat ik niet snel doe omdat ik denk dat iedereen wel eens een slechte dag kan hebben) en ik heb haar sindsdien niet meer gezien.

Boy69
17 oktober 2012, 23:12
Adelina is er nog gewoon aan het werk.

Ik heb een stuk of 10 keer met haar gekamerd (zo ook gisteren) en altijd tot volle tevredenheid.

wervelwind
17 oktober 2012, 23:43
Dan ga ik ervan uit dat ze een slechte dag had of dat er geen klik was, en ben ik blij voor haar dat ze nog in GT zit.

harrie1111
18 oktober 2012, 09:57
De clubleiding heeft meteen actie ondernomen. Ik heb ze savonds al niet meer terug gezien
. Inderdaad eenieder kan een slechte dag hebben. Het was voor mij de eerste keer dat ik beklag deed. Dit was te extreem slecht.
Complimenten voor de clubleiding!

Helmut
18 oktober 2012, 14:28
Heeft iemand Heidi gespot?, alvast bedankt

Ace2
18 oktober 2012, 15:38
Live from GT:
Het is moeilij te zeggen of het druk is, als iedereen is verspreid over tuin, barruimte en kamers. Feit is dat ik een half uur op een parkeerplaats moest wachten, maar nu heb ik dan ook een echte Cupido-plaats vlak voor de deur. In het half uur wachten kwam er werkelijk niemand naar buiten en gingen welgeteld 17 beren en 3 dames naar binnen. Aanwezig zijn: Lulu Eileen Larissa Annabel ( met donker haar) Louana Mara Maya Lilly Pamela Louisa Serena Miranda Marianne Bonny Heidi Lara Nikka Erika Angela Joanna Foro Christina (Grieks) Lola Suzzy Sandy Dunya Olga Tanya (Pools) Lori Anny Claudia Nikita Wordt vervolgd..............................

Big30
18 oktober 2012, 17:05
Winterbanden vraag maar verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3781-Veilig-in-de-Winter-naar-onze-vriendinnen-%28Winterbanden%29

Hmm, iets misgegaan met het verplaatsen vd berichten lijkt het wel!

In ieder geval alle antwoorden op alle mogelijke vragen mbt winterbanden zijn in dat topic te vinden.

Uurtje zal nog wel reageren neem ik aan ;), blijft natuurlijk nog wel de vraag hoe het zit met een milieu sticker!

Ace2
18 oktober 2012, 18:04
Live frim GT:
In tegenstelling tot het gestelde in mijn vorige bericht valt de drukte mee. Het is gezellig, mede door HP001 en Boy69. Ik ben net met blonde slanke Duitse Eileen weg geweest. Het was lekker en niets was haar te dol. Ze profi over, maar je blijft je verbazen wat een paar eurootjes doen. Ze was een paar weken op vakantie geweest en is weer vandaag begonnen. Dat merkten wij wel bij het neuken. Ze riep de hele tijd: "ich bin zu eng gewerden...........ich Bin zu eng gewerden........." Ik voelde mij eventjes Ketserr2 . Ik zoek Alica maar ik vind haar niet. Ook bij de theke kunnen ze mij niet verder helpen. Wat een gemis. Weet iemand waar ze is? Wie er wel zijn, zijn: Georgina Jill (die zie je vanavond niet meer, fluisterde Boy69 in mijn oor) Samira (ja Saint) Stephanie Nikkie (ziet er weer lekker uit) Tanja (dld) Emma Laura Victoria Innez Chrystelle Marian Bianca Kee Loli Aylicia Katharina Cindy Maggy ( volgens HP001, al wist hij niet of ze naar binnen of naar buiten ging) Marcia Janice Jana Lin Gia (zoent heerlijk, zelfs in een volle bar) Annabelle (blond, kijkt een beetje stuurs. Omdat ze weet dat Bosbeer niet komt?) Alexa Amanda

Ace2
18 oktober 2012, 18:36
Heeft iemand Heidi gespot?, alvast bedankt

Ze is er vandaag. Sterker nog, ik lig nu naar haar te kijken bij de sauna, terwijl zij zich poedelnaakt met zeepsop staat te douchen.

Badslippers
18 oktober 2012, 19:15
Wie er wel zijn, zijn: Georgina Jill, Samira, Stephanie, Nikkie, Tanja, Emma, Laura, Victoria, Innez, Chrystelle, Marian, Bianca, Kee, Loli, Aylicia, Katharina, Cindy, Maggy, Marcia, Janice, Jana, Lin, Gia, Annabelle, Alexa Amanda, Lulu, Eileen, Larissa, Annabel, Louana, Mara, Maya, Lilly, Pamela, Louisa, Serena, Miranda, Marianne, Bonny, Heidi,, Lara, Nikka, Erika, Angela, Joanna, Foro, Christina, Lola, Suzzy, Sandy, Dunya, Olga, Tanya, Lori, Anny, Claudia, Nikita


Dat is een indrukwekkende "Line-Up". Jammer dat het knapste meisje van de klas er niet bij staat. Zit altijd op de zesde kruk vanaf het begin ! ! !

:ola2::ola2:

Celina
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30976-Celina-Celine-(Roemeense)

:ola2::ola2:

bosbeer
18 oktober 2012, 20:27
Dat is een indrukwekkende "Line-Up". Jammer dat het knapste meisje van de klas er niet bij staat. Zit altijd op de zesde kruk vanaf het begin ! ! !

:ola2::ola2:

Celina
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30976-Celina-Celine-(Roemeense)

:ola2::ola2:

Het is nog maar afwachten of ze weer op die kruk komt te zitten. Ze zijn in GT met de botte bijl aan het werk.

Ace2
18 oktober 2012, 20:29
Dat is een indrukwekkende "Line-Up". Jammer dat het knapste meisje van de klas er niet bij staat. Zit altijd op de zesde kruk vanaf het begin ! ! !
:ola2::ola2:
Celina
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30976-Celina-Celine-(Roemeense)

:ola2::ola2:

Die kruk is oorverdovend leeg

kempie
18 oktober 2012, 20:35
Dat is een indrukwekkende "Line-Up". Jammer dat het knapste meisje van de klas er niet bij staat. Zit altijd op de zesde kruk vanaf het begin ! ! !

:ola2::ola2:

Celina
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30976-Celina-Celine-(Roemeense)

:ola2::ola2:

Ja hoop niet dat ze alweer weg is en er dit weekend is want vorige keer heb ik geen kamer gang met haar kunnen maken beetje door haar schuld omdat ze door 1 beer vanaf binnenkomst gelijk bezet was tot na een uur of 9. Dat wist ik maar afgesproken dat ze daarna gelijk naar mij zou komen. Gaat ze daarna toch eerst met een andere beer naar de kamer die haar direct aansprak. Aangezien de wachttijd heel lang was en ze vaker uren lang weg blijft toen maar een andere dame die terug kwam v/d kamer de sleutel laten halen want na 1 uur op de sleutel wachten was het al 12 uur dus maar 2 uur met die dame op de kamer gebleven en gelukkig al die uren daarvoor ook niet op haar gewacht maar me vermaakt met andere dames. Komt ze nadat ze eerder al met die andere beer een uur op de sleutel had moeten wachten alweer na een half uur van de kamer terwijl ik terwijl ik net die andere dame de sleutel had laten halen. Al de tijd, een ruim uur, dat wij op de sleutel moesten wachten zat ze daar alleen en toen was het al 12 uur en de wachttijd nog steeds een uur. Een klein beetje gerechtigheid want niet zo netjes de afspraak niet na te komen maar ondanks dat wil ik haar graag weer bezoeken want er is geen beter in Gt op dit moment.

Ace2
18 oktober 2012, 20:39
Live from GT:
Het is gezellig maar GT-begrippen rustig. Ik nog melden dat Zjossy (ze vloog mij om de nek toen ze binnen kwam) Pwtea en Cora. Ik heb net een sessie met Nikkie gehad, dat lekkere blinde Dutse stuk. Ik geil op haar vanaf de eerste dag dat ze in GT kwam en Raul7 bij wijze van uitzondering in GT werd aangetroffen. Hij adviseerde mij, na hem, Mikkie te nemen. Zoals wel vaker volg ik zijn goede raad veel te laat op. Ze was goed: voluit zoenen, lekker lijf, pzc, FT en veel eigen passie. Larissa heeft het rustig en zit maar op een krukje, net als Annabelle. En maar klagen dat de mannen geen smaak hebben. Ik boelij niet aangesproken, maar ikopper wel tegen HP001 dat hij een betere smaak moet ontwikkelen. Hij is met Tanya (pl) en Martha (tegelijkertijd) geweest en hij wad tevreden. "Doe maar duur" bromde ik. Mijn verlanglijstje is nog niet afgewerkt maar ik merk wel dat het eindig is. De sessies zijn goed, maar ook weer niet zo goed dat mijn hoofd op hol wordt gebracht. Dat heet verwend zijn. Op de maar van de bonkende muziek en dansende chickies klinkt mijn mondharmonica en ik groet u allen..................................

kempie
18 oktober 2012, 20:41
Het is nog maar afwachten of ze weer op die kruk komt te zitten. Ze zijn in GT met de botte bijl aan het werk.

Die dame is anders moeilijk te pakken te krijgen, dus druk bezet en in de korte tijd die ze er is al flink populair geworden zou een grote fout zijn als ze die de deur hebben gewezen. Ik zou niet snel meer achter een dame aan naar een andere club in dezelfde regio gaan maar voor haar zou ik dat wel voor een keertje doen. Biedt gelijk ook weer eens wat afwisseling en nieuwe gezichtjes maar hoogst waarschijnlijk keer ik snel weer terug in GT met zulke goede dames en ook melina heb ik hoog op m'n favo lijstje staan dus het is veel te moeilijk op dit moment GT definitief de rug toe te keren.

kempie
20 oktober 2012, 16:00
Die kruk is oorverdovend leeg

Celine was er vrijdag gewoon hoor. Gelukkig maar 2 keer een fantastisch uurtje mee gehad.

bensin
24 oktober 2012, 13:31
Bosbeer, bij Griekse Christina zet je achter haar naam (failliet). Zie je bericht van 1 augustus 2012. Wat bedoel je hier eigenlijk mee?

ilovethaigirls
24 oktober 2012, 13:42
Bosbeer, bij Griekse Christina zet je achter haar naam (failliet). Zie je bericht van 1 augustus 2012. Wat bedoel je hier eigenlijk mee?

Je moet ook niet alles letterlijk nemen :hammer: :hammer: :hammer:

Grieks...........failliet :eek: :eek:

JAAAAAA je hebt em :freu:

bosbeer
24 oktober 2012, 15:01
Je moet ook niet alles letterlijk nemen :hammer: :hammer: :hammer:

Grieks...........failliet :eek: :eek:

JAAAAAA je hebt em :freu:

Klopt inderdaad, grapje. Maar is wel een tijd geleden,zeg. Er waren meerdere vrouwen bij de line up waar ik toen wat bijgeschreven had. Maar ze heeft me net nog begroet en is er niet boos om denk ik. Ze heeft het niet eens gelezen...

bosbeer
24 oktober 2012, 16:24
Live from GT:

Redelijk druk hier op het moment, maar niet te. Eerst een heerlijke lunch gehad en daarna een uurtje in de zon gezeten, helemaal achterin de tuin. De Paus is er ook en ik zit nu een biertje te drinken met The Saint. Hij wacht op Samira die meestal rond 17.00 uur binnen is. Een extra boxershort heeft hij voor haar al klaarliggen. De volgende dames zijn o.a aanwezig:
Poolse Diana, Isabelle, Vanessa, Nicky, Lara, Lisa, Carla, Bunny, Steffi, Sonya, Inga, Kiki, Nikita, Anja, Sabrina, Gia, Criss, Miranda, Denise, Lina, Lolly, Dunya, Minell, Nika met een mooie nieuwe vriendin, Gulcan, Lavinia, Doro, Sissy, Natasja, Nila ( voorheen Poolse Ramona), Jasmine (R), Janet, Jana, Lulu, Serena, Romina, Martha, Nina, Bianca, Cora, Andrea, Heidi, Pamela, Milena, Maggy, Inez. Inmiddels is Superwescoast ook bij ons komen zitten. Hij wacht op Celine, maar of die nog komt? Zit nu voor de Kino naast Gia, samen met The Saint. Ook van 20 cm afstand is het een mooie meid. Ze heeft er een gewoonte van gemaakt om altijd aan de bar te gaan zitten. Slim, want dan leg je meer contacten dan op de krukkenrij langs het raam. Kiki komt net terug van een supersnelle sessie van hooguit 10 minuten met een Chinees. The Saint heeft een rijtje van ca 10 GT dames in zijn telefoon staan die vermeden moeten worden. Romina wil chocola, nu, anders gooit ze de ipad in de wc, zegt ze. Maybe later, zeg ik en boos loopt ze weer weg. Morena komt net langslopen in haar burgerkloffie en lacht ons toe. Ze ziet er goed uit. Marina, Tatjana en Nick zijn er alledrie. Het gerucht gaat dat ze straks vrijkaartjes gaan uitdelen. We gaan even de bar in voor een biertje. Daar loop ik net Tiga tegen het lijf. Hij heeft kennelijk honger, want hij loopt in draf naar de eettent. Hij had nog net tijd om me de hand te schudden.

Big30
24 oktober 2012, 16:44
Klopt inderdaad, grapje.
Moet kunnen hoor vind ik zo'n grapje van Bosbeer, lag er ook wel erg dik op leek me :tongue:!

bosbeer
24 oktober 2012, 16:57
Moet kunnen hoor vind ik zo'n grapje van Bosbeer, lag er ook wel erg dik op leek me :tongue:!

Ja inderdaad, mag ik ook eens een grapje maken? Anders gaan ze me straks nog een onruststoker noemen.

Big30
24 oktober 2012, 17:34
Live from GT: Marina, Tatjana en Nick zijn er alledrie. Het gerucht gaat dat ze straks vrijkaartjes gaan uitdelen. We gaan even de bar in voor een biertje.
Kun je iets meer zeggen over deze nieuwe Woensdag actie in GT?

Ja inderdaad, mag ik ook eens een grapje maken?
Zo af en toe een grapje er tussen door is het kenmerk van de ware GT Star Reporter!

bosbeer
24 oktober 2012, 18:04
Kun je iets meer zeggen over deze nieuwe Woensdag actie in GT?

Zo af en toe een grapje er tussen door is het kenmerk van de ware GT Star Reporter!

Kan ik helaas niks over zeggen verder, anders wordt het hier veel te druk. Bovendien geldt de actie alleen voor trouwe clubgangers. Beren die bv altijd naar PHG gaan vallen sowieso buiten de boot.

bosbeer
24 oktober 2012, 20:53
Bosbeer, bij Griekse Christina zet je achter haar naam (failliet). Zie je bericht van 1 augustus 2012. Wat bedoel je hier eigenlijk mee?

Ze stond genoemd bij de lijst van opvallende afwezigen die dag. Bij een aantal noemde ik de reden waarom ze er niet waren. Zo ook bij Griekse Christina.

wervelwind
24 oktober 2012, 21:09
Ik vraag me af waar Patricia blijft. Ik heb me afgelopen zondag prima vermaakt met andere dames maar ik begin te vrezen dat ze straks ook naar LR verbannen wordt.

bosbeer
24 oktober 2012, 22:39
Ik vraag me af waar Patricia blijft. Ik heb me afgelopen zondag prima vermaakt met andere dames maar ik begin te vrezen dat ze straks ook naar LR verbannen wordt.

Zal niet gebeuren. Maar anders had je toch ook naar LR kunnen gaan?

wervelwind
24 oktober 2012, 23:12
@ Bosbeer: ik ben niet zo onder de indruk van LR. Bovendien heeft GT nu een hele goeie masseuse :biggrin:

bosbeer
24 oktober 2012, 23:22
@ Bosbeer: ik ben niet zo onder de indruk van LR. Bovendien heeft GT nu een hele goeie masseuse :biggrin:

Ja Quna, maar die was er vandaag niet.

wervelwind
24 oktober 2012, 23:42
Ik kom nog alleen naar GT op de dagen dat zij er is, ze werkt op vaste dagen. Ik kan iedereen een massage bij haar aanbevelen.

The Saint
25 oktober 2012, 09:36
Live from GT:

De volgende dames zijn o.a aanwezig:
Poolse Diana, Isabelle, Vanessa, Nicky, Lara, Lisa, Carla, Bunny, Steffi, Sonya, Inga, Kiki, Nikita, Anja, Sabrina, Gia, Criss, Miranda, Denise, Lina, Lolly, Dunya, Minell, Nika met een mooie nieuwe vriendin, Gulcan, Lavinia, Doro, Sissy, Natasja, Nila ( voorheen Poolse Ramona), Jasmine (R), Janet, Jana, Lulu, Serena, Romina, Martha, Nina, Bianca, Cora, Andrea, Heidi, Pamela, Milena, Maggy, Inez.

Elisabeth (maar werd de hele dag gepannekoekt), Poolse Sonja, Lolita, Stefania en die Braziliaanse (Gabriėlla?) super slanke meid (ziet er een beetje Oosters uit) waren er ook.

bad pritt
25 oktober 2012, 10:25
Niemand gezien, misschien hebben ze een lekke band gehad.

Rmjhexe was er met collega als goede vertegenwoordiging, zijn date met die donkere meid waarmee we de vorige ker met zn 4en waren was goed smste hij me net, BP en Johnml waren verhinderd maar ik kom binnenkort graag een biertje drinken met iedereen en vooral lekker ketsen met een mooie dame.

bad pritt
25 oktober 2012, 10:39
Live from GT:

De volgende dames zijn o.a aanwezig:
Poolse Diana,

Is dat dezelfde als poolse Daniella ?

bosbeer
25 oktober 2012, 10:43
Is dat dezelfde als poolse Daniella ?

Nee, dit is een blonde die ook verschrikkelijk goed kan paaldansen. Ze is ca 1,65 met blond haar en ze swingt altijd door de zaal.
Overigens zal het moeilijk worden om in GT meiden te vinden die AO doen. Ik weet er slechts eentje die er geen probleem mee heeft, maar die was er gisteren niet.

rob45
25 oktober 2012, 15:26
Weer genoeg op te ruimen voor Big30 maar inderdaad nog geen donderdag update uit GT. Wellicht heeft Ace2 een dagje vrij genomen ??

seqoya
25 oktober 2012, 15:32
Ja ace kon vandaag niet...jammer genoeg anders was ik zeker gegaan zit nu te twijfelen!!

rob45
25 oktober 2012, 15:40
Het is nu wat aan de late kant,maar zo rond 13,00 a 14,00 uur was ik rechtdoor naar GT gegaan.
Helaas voor mij,ik moet vandaag tot laat werken.

gignnl
25 oktober 2012, 15:52
Veel plezier allen die in GT zijn en de Mod maar even wat vegen hier om ruimte te maken voor daadwerkelijke berichten.

bosbeer
25 oktober 2012, 16:51
ey maar is er nog iemand in GT nu voor een update of gaan we alleen ruzie maken hier??

Zou het eigenlijk niet makkelijk zijn als iedereen die naar GT gaat hier even een update en een line-up publiceert?
Het excuus dat men de namen niet weet gaat natuurlijk niet op want anders kunnen wij die namen ook net zo goed niet geven.....

Piet Plezier
25 oktober 2012, 17:04
Dat vind ik ook bosbeer ze kunnen er makkelijk de namen voor jullie bij zetten,al is het wat moeilijker onthouden met zoveel dames. Dat is in H7 wel wat makkelijker met een 20 meiden,en dan kan ik nog niet 1 naam onthouden.

Big30
25 oktober 2012, 19:11
Veel plezier allen die in GT zijn en de Mod maar even wat vegen hier om ruimte te maken voor daadwerkelijke berichten.
Dat heb ik (helaas) zo juist weer moeten doen. Verder commentaar laat ik maar achterwege.

Ace2
26 oktober 2012, 12:36
Live from GT:
Net aangekomen in een rustig GT. Buiten de film in de kino wordt er nog weinig geneukt. Wie ik zo snel zie zijn: Lilly Lin Sabrina Serena Inna Annabelle (donkerharig) Miranda Elisabeth Anny Angela Carla Larissa Suzzy Dorina Vanessa Pamela . Ik ga wel verder zoeken, al zie ik niet goed. Zo meende ik Jossy te zien, maar bleek het Lilly te zijn. En ook meende ik Badslippers te zien maar toen ik dichter bij kwam leek de goede man in de verste verte niet op Badslippers. Weer zo'n neppert.

BSesamstraat
26 oktober 2012, 13:19
Ace...elene of Elena(DE) is wel wat voor jou. Jong meisje,slank en pikzwart haar. en tot ALLES in staat ;)

bosbeer
26 oktober 2012, 13:40
Ace...elene of Elena(DE) is wel wat voor jou. Jong meisje,slank en pikzwart haar. en tot ALLES in staat ;)

Ace doet geen AO.

Cupido
26 oktober 2012, 16:34
Live from GT:
En ook meende ik Badslippers te zien maar toen ik dichter bij kwam leek de goede man in de verste verte niet op Badslippers. Weer zo'n neppert.

Is toppie weer terug?

BSesamstraat
26 oktober 2012, 18:30
Ace doet geen AO.

haha maar dat doet ze ook niet hoor.. ;)

Ace2
27 oktober 2012, 13:27
Niet live from GT, maar vrijdag 26 oktober:


Live from GT:
Net aangekomen in een rustig GT. Buiten de film in de kino wordt er nog weinig geneukt. Wie ik zo snel zie zijn: Lilly Lin Sabrina Serena Inna Annabelle (donkerharig) Miranda Elisabeth Anny Angela Carla Larissa Suzzy Dorina Vanessa Pamela . Ik ga wel verder zoeken, al zie ik niet goed. Zo meende ik Jossy te zien, maar bleek het Lilly te zijn. En ook meende ik Badslippers te zien maar toen ik dichter bij kwam leek de goede man in de verste verte niet op Badslippers. Weer zo'n neppert.


Het was gisteren in eerste instantie niet zo druk. Gedurende de middag stroomde GT vol met ijsberen en ontstond er een mannenoverschot. Ik hoorde dat door de tegenvallende donderdag reeds veel meisjes weekend waren vieren. Toch zag ik de volgende dames: Jasmin, Nicolle/Michelle, Lolly, Georgina, Lulu, Isabel, Bianca, Lara, Martha, Louisa, Irena, Maya, Eileen, Victoria, Patrizia, Jana, Lorena (zwart), Chriss, Innez, Katharina, Jill en blonde Annabelle.

Zelf heb ik 3 sessie gehad en een spiegelei gegeten. Ik wilde genoegen nemen met 1 eitje, maar de kok adviseerde mij er 2 te nemen. "Genau echter manner" voegde hij er aan toe. De sessies waren niet slecht, maar helaas doorsnee. De ongelukkigen waren: Lorena Larissa en Serena.

Isabelle had haar oogjes op mijn eurotjes gericht en zocht mij de hele tijd op. Het is een leuk poppetje, maar de geruchten over haar zijn niet zo goed. Op een gegeven moment wenkte ze mij en toen stonden er nog 3 mannen op. Ik voelde mij een beetje lullig, maar toen ze toch mij bedoelde was ik wel weer opgelucht dat ik de situatie niet verkeerd had ingeschat. Ook Sabrina wist mij te vinden. Helaas was ze geschaakt toen ik haar nodig had. Ik merk aan blonde Annabelle dat ze kieskeurig is. Vaak zit ze wat stuurs op een krukje, maar ziet ze een leuke kerel (vaak gespierd en jong) dat gaat ze actief de aanval in. Dat zie ik ze niet bij de gemiddelde ijsbeer doen. Glimmend van trots (ik zit er dan jaloers bij te kijken) kan zo'n ijsbeer dan ook geen weerstand meer bieden. Gisteren zag ik het weer een keertje gebeuren. Het werd wel geen lange sessie.

Om 17.30u klonk de mondharmonica..................................... .............

bosbeer
27 oktober 2012, 13:54
Jaja, Annabelle is zeer kieskeurig en heeft echt smaak......Ik kan haar aanvallen ook nooit ontwijken. Gelukkig is de sessie bij beren die ze graag mag wel lang. 't is toch de mooiste vrouw van de hele tent.

amigo70
27 oktober 2012, 15:45
"Annabelle is zeer kieskeurig en heeft echt smaak......Ik kan haar aanvallen ook nooit ontwijken"

Dus jij bent de adonis van GT?

bosbeer
27 oktober 2012, 15:53
"Annabelle is zeer kieskeurig en heeft echt smaak......Ik kan haar aanvallen ook nooit ontwijken"

Dus jij bent de adonis van GT?

Wordt tijd dan dat je je avatar aanpast. Klopt niet helemaal.

Dat heb ik niet gezegd, ik geef alleen de feiten weer zoals ook Ace het omschrijft. Niet alles als serieus opvatten hier, he. Maar jij hebt helemaal geen avatar. Ben jij dan niks ?

Flipper
27 oktober 2012, 22:39
Amigo..

Laat me je een ding zeggen. De vrouwen komen voor de pieken de mannen komen voor de illusie.. Als mannen schrijven dat een vrouw super was dan was de illusie goed. En heeft de vrouw gekregen wat ze wilde anders zou het niet zo zijn.

fyi.

Big30
28 oktober 2012, 00:41
Amigo..

Laat me je een ding zeggen. De vrouwen komen voor de pieken de mannen komen voor de illusie..

Dat klopt Amigo en nu bedoel ik met Amigo een IJsbeer maatje van me die ik al heel lang ken en die denk ik hier in de kern heel goed weergeeft dat die illusie die ons gegeven wordt voor velen van ons ook een belangrijke reden kan zijn om de clubs te bezoeken.
Eigenlijk is het ook niet zo erg, zolang je maar goed weet dat het gaat om een mooie gespeelde illusie waar beide partijen ook nog eens de nodige bevrediging uit kunnen halen. Weet de begrenzingen van de perken goed in te kaderen en geniet er van ... .

Ook zonder Avater kun je iemand zijn en Bosbeer is gewoon een hele betrouwbare GT reporter die van zichzelf trouwens ook nooit zal beweren dat ie een Adonis is (hij is ut wel hoor ;)!) maar hier wel elke week veel info geeft welke door veel beren zeer op prijs wordt gesteld.

Nu ben ik benieuwd of we morgen (=vandaag/zondag) eens een life GT bericht gaan krijgen!

bosbeer
28 oktober 2012, 01:09
Ach, misschien voelen alle beren in de sauna-lustoorden zich weleens een Adonis. Als ze dan weer thuis komen en ze kijken in de spiegel dan zien ze dat het toch een beetje tegenvalt. Maar toen Annabelle vorige week tegen me zei: I wanna marry you, voelde ik me ff een soort Tom Cruise. Helaas heb ik nee moeten zeggen omdat ik geen zin heb om wegens polygamie voor de rechter te moeten verschijnen. En een echtscheiding komt me op dit moment even financieel niet uit...

chefkok
28 oktober 2012, 16:25
Iemand de roemeense denise nog gezien?

Boy69
28 oktober 2012, 17:39
Iemand de roemeense denise nog gezien?

vandaag aanwezig

BSesamstraat
29 oktober 2012, 16:16
Kom net binnn na ern middagje gangbangen met Charisma Gold ;).. Rustig maar wel mooie line up. Voor mij redelijk veel nieuwe damens. Ook komen er 2 carla types binnen van net 18 jr.

BSesamstraat
29 oktober 2012, 16:32
Echt veel meiden in verhouding... Net 2 mooie nieuwe duitse gesproken(tanja en tess) hebben in oase gewerkt.

KevinK
29 oktober 2012, 20:02
Zojuist gearriveerd, en denise na een aantal jaartjes weer gezien.

BSesamstraat
29 oktober 2012, 21:39
Net top sessie met duitse Elene of Elena

Boy69
30 oktober 2012, 21:52
Qua beren extreem rustig in GT
Meiden meer dan voldoende, die allemaal steen en been klagen over het gebrek aan klandizie.

Wellicht wachten de Duitse en Belgische beren tot donderdag en vrijdag ?

Picasso 1
30 oktober 2012, 22:08
Qua beren extreem rustig in GT
Meiden meer dan voldoende, die allemaal steen en been klagen over het gebrek aan klandizie.

Wellicht wachten de Duitse en Belgische beren tot donderdag en vrijdag ?

De "stamgasten" zijn afgevallen vrees ik voor GT. Het zijn nu de toeristen (Fransen, Italianen, Jappen, etc...) waar ze het nu vlak voor het weekend en in het weekend van moeten hebben.

drlove1964
30 oktober 2012, 22:33
vanmiddag alleen maar Russen gespot. Deze zouden proberen meiden te ronselen om voor hun te gaan werken, aldus een van de meiden die ik naderhand tijdens een kamersessie heb gesproken (zal uit privacy-overweging de naam niet noemen, omdat ze hier mogelijk problemen mee zou kunnen krijgen)

chefkok
31 oktober 2012, 04:06
Gisteren naar GT geweest. Ik vond het enorm rustig? Gekamerd met chanty nog een waar ik de naam niet meer van weet maar wat een afknapper en als 3 de bonny. Maar weer geen Denise te bespeuren voor de 2 de maal op rij. Voor Denise kwam ik eigenlijk speciaal naar de Gt.
al bij al een top dag gehad in het ketspalijs!

Ace2
31 oktober 2012, 06:49
Gisteren naar GT geweest. Ik vond het enorm rustig? Gekamerd met chanty nog een waar ik de naam niet meer van weet maar wat een afknapper en als 3 de bonny. Maar weer geen Denise te bespeuren voor de 2 de maal op rij. Voor Denise kwam ik eigenlijk speciaal naar de Gt.
al bij al een top dag gehad in het ketspalijs!

Denise heb ik afgelopen vrijdag nog gezien

bosbeer
31 oktober 2012, 15:49
Live from GT:

Gisteravond net teruggekeerd uit Londen, nu alweer in ons lustoord. Wat een contrast. In Engeland kom je met wifi niet op het ijsberenforum. In cafe's en restaurants waar wifi beschikbaar is kun je het vergeten. De inhoud is niet geschikt voor vrije toegang qp het internet. Op de luchthaven was dat ook het geval en daar gaven ze aan dat de site was geblockt door het woord gangbang dat was gefilterd.
Gezellig hier, weinig beren en een leuke line up. In de kleedkamer ontmoette ik direkt mijn fantastische Duits- Iranese Denise, voor mij de beste vrouw ever in een club. Heb dan ook direkt een date voor vanavond met haar gemaakt. Overigens heeft ze nu een andere naam ivm de Roemeense Denise, maar die ben ik even vergeten. De Souza en De Paus zijn er ook en we hebben net wat biertjes aan de bar soldaat gemaakt. Na een aantal weken is Chantal ook weer terug. Welke dames zijn er verder (nog) niet:
Francis, Florentina, Eva, Rebekka, Gaby, Samina, Tanya, Alica, Mina, Lina, Leonie, Petra, Matilda, Kriszina, Cora, Barbie, Nicky, Sandy, Isa, Chaleen, Catalea, Joanna, Vita, Mercedes, Christina, Elisabeth, Irene, Annie, Janet, Simona, Nika, Eugenia, Sofietje, Jossy, Chanel, Maggy, Lovely, Evita, Lakeisha, Shakira, Nathalie, Paula, Karina, Martha, Shiva, Kimberly, Melody, Marie, Anja, Mara, Sonja, Andrea, Annabelle, Larissa, Ramona, Amara, Gia en nog een heleboel meer...

bosbeer
31 oktober 2012, 19:15
Live from GT:
Samira is er ook en baalde dat ze vorige week The Saint heeft gemist, en niet alleen voor weer een nieuw boxershort. Net met De Souza heerlijke Pasta Carbonara gegeten. Alle dames in de tent waren erg lief tegen ons. Romina kwam bij ons zitten met haar bord maar helaas gingen we weer naar binnen want we waren klaar.
De line up is echt wel mooi te noemen. Er zijn meer dames dan beren en we hebben dan ook volop keus. Mijn lekkere Denise gaat er zo aan maar haar kennende zal ik er vermoedelijk aangaan. Als je daarmee een uur op de kamer gaat heb je minimaal 2 uur nodig om bij te komen. Patrizia meldt dat ze er nog is tm zaterdag. Dan vertrekt ze voor 3 weken naar Polen. Ze meldt trots de naam van Wervelwind te weten en hij heeft haar telefoonnummer, zegt ze. Georgiana komt in mijn nek hijgen om te kijken wat ik aan het schrijven ben.
Er zijn veel vrouwen die er anders niet zijn op woensdag. We gaan maar eens een lekkere douche nemen want ik zal me over een half uurtje moeten melden bij Denise...

bosbeer
31 oktober 2012, 22:15
Libe from GT:

Net terug van 5 kwartier kameren met Denise. Ze was weer fantastisch. Helaas is ze zaterdag weer voor het laatst en kan het wel aprill of mei worden voor ze terugkomt. De Souza is net vertrokken naar een kamer met Nika, terwijl De Paus net de lange brunette Madeleine opdracht heeft gegeven een sleutel te halen. Vanmiddag is hij met Anna geweest, ook al een lange brunette. Knap meisje maar geen aktieve zoenster. Vreemd genoeg is Sonja ook niet gekomen. Zou ze ziek zijn?
Het blijft hier een mooie verhouding tussen beren en dames. Minstens fifty fifty, maar de dames zouden ook weleens in de meerderheid kunnen zijn. Er is momenteel een wachttijd van 10 minuten. Blonde Kim heeft vandaag genoeg belangstelling van de heren. Haar helblonde haar in combinatie met haar mooie koppie en vrolijke lach doen wonderen. Keisha staat weer achter de bar en heeft haar haren helemaal kort laten knippen. Ze had het dan ook koud als ze buiten liep. De Paus zegt net tegen me dat praktisch alle meisjes die binnen zijn toch wel mooi zijn, een enkele uitzondering daargelaten. Als het de komende dagen net zo is als vandaag dan kan ik u een bezoekje aanraden.