PDA

Volledige versie bekijken : In welke club ga jij Oudjaar vieren? Of ga je het met vrienden/familie vieren?



bergm550
30 december 2012, 17:54
In welke club ga jij Oudjaar vieren? Of ga je het met vrienden/familie vieren?

Nibor76
30 december 2012, 18:08
"Ik vier Oudjaar met familie of vrienden."

Zou je ook kunnen lezen als mijn vrienden zitten in de club en de dames, theke e.d. zie ik als mijn familie :biggrin:

Nee gewoon voor mijn huis met de buren, vuurwerk, drank, groot kampvuur op de parkeerplaats, partytent erbij en misschien nog een paar dronken wijven die genomen willen worden.

Wijze grijze
30 december 2012, 18:41
Ik ben dan in McSex.

berwick
30 december 2012, 18:49
Ik vier Oudjaar in Heaven7.

Snor
30 december 2012, 19:04
Helaas thuis.
Ik had liever anders gewild, maar dat zit er dit jaar niet in.

Znipper
30 december 2012, 19:06
Ik zit lekker thuis met familie en vrienden

Goedemorgenallemaal
30 december 2012, 19:27
Ik zit lekker thuis met familie en vrienden
Ik ook, het lijkt me wel beter om de laatste stelling te veranderen in "met familie en/of vrienden".
Verder ben ik voor de jaarwisseling ingeroosterd voor onze uitrukploeg dus ik maak misschien meer vuurwerk mee dan alle clubbezoekers samen :baeh:

of niet :heul:

vrije jongen
30 december 2012, 20:32
Ik zit ook thuis met vrienden te zuipen; ga liever naar saunaclubs als de line up niet minimaal is en de beren pupulatie niet maximaal is... ook betaal ik liever de normale entree, maar dat zal wel aan mij liggen:gruebel:. Later in januari ga ik nog wel een keertje of 5/6 clubben:biggrin:.

rob45
30 december 2012, 20:45
Ik vier oud en nieuw met zeker 8 jonge en ook een paar oudere dames en ben de enigste kerel in het gezelschap.Helaas zijn de meeste schoonfamilie en mijn ega is er ook bij,maar het zal me aan niets ontbreken kwa aandacht,lekker eten en drankjes.De clubs volgen in de komende weken wel weer en hopelijk is dan de bezetting ook weer op peil.

Badslippers
30 december 2012, 21:32
Net als VJ gewoon thuis uitgebreid uitpakken met drank, hapjes en uitgenodigde familie en vrienden verwennen. Sommigen willen tv kijken en anderen willen gewoon ouwehoeren en het op een zuipen zetten. Om 24 uur wat knallen, gauw naar binnen en verder gaan waar we mee bezig waren. En natuurlijk de desastreuze "Live" berichten in de smiezen houden van de ijsberen die in hordes de clubs gaan bevolken en zich storten op die 5 vrouwen die de klapper van het jaar willen maken.

Piet Plezier
31 december 2012, 11:44
Mooi thuis met vrienden warsteiner drinken,en veel eten.En BP komt ook dus dat gaat helemaal goed komen.

Bluebear
31 december 2012, 13:35
Ik zit ook thuis met vrienden te zuipen; ga liever naar saunaclubs als de line up niet minimaal is en de beren pupulatie niet maximaal is... ook betaal ik liever de normale entree, maar dat zal wel aan mij liggen:gruebel:. Later in januari ga ik nog wel een keertje of 5/6 clubben:biggrin:.

Vrije jongen, ik ben het helemaal met je eens. Gisteren ben ik mijn meisje al nieuwjaar gaan wensen en ze is in voorbereiding op vandaag lekker de hele dag bij me gebleven. Lekker rustig en geen moeilijk gedoe voor mijn poppetje. Als ik binnen kom bij de PHG dan roepen alle personeelsleden al tegen haar dat het weer een mooie dag wordt. Vooral "Pappi" van de service roept altijd: "Relax heute, oei, oei, wieder nicht arbeiten". Want hoewel ze verwacht enorm veel werk te krijgen, ik geef het je te doen vanavond. Ze zei tegen mij dat vorig jaar, als ze in de handdoek van de kamer kwam, ze al aan haar arm trokken om mee te gaan. Gezellig, zo druk met ijsberen. Nee, mij niet gezien daar dan. Veel plezier vanavond en alle goeds en gezondheid aan iedereen.

Goedemorgenallemaal
31 december 2012, 15:21
als ik de enqueteresultaten in ogenschouw neem denk ik dat we, ondanks vele stoere verhalen, overwegend zeer huiselijke types zijn

rob45
31 december 2012, 15:28
als ik de enqueteresultaten in ogenschouw neem denk ik dat we, ondanks vele stoere verhalen, overwegend zeer huiselijke types zijn

Mijn pantoffels staan al klaar en ik heb de vuilniszak al buitengezet.
:rolleyes:

satanic surfer
31 december 2012, 15:39
Het zijn zotten die werken, wel het mag dan ook algeheel niet verbazen dat deze kwibus met Oudejaar werkt en zal beginnen feesten wanneer de rest doorzopen op apegapen ligt of met de schoonfamilie aan de "afterparty-dis" zit op 1/1. Ik wens eenieder sterkte ditaangaand, en voor de weldenkenden toffe ontsnappingsroutes...

The Joker
31 december 2012, 15:56
Vrienden heb ik niet en door de familie ben ik ook al lang verstoten.
Dat wordt dus gezellig alleen naar een discotheek vannacht om de rukcaroussel op te laden voor een volgend saunaclub bezoek over een dag of 10 als de dames weer terugkeren naar DE.

Nibor76
31 december 2012, 16:58
Degene die wel gaan, gaan jullie voor het orgasme precies om 24 uur.
Dan ga je echt knallend het nieuwe jaar in

Ricardo Banana
31 december 2012, 17:38
Ik ga dadelijk naar een of andere smerige GB in Duitsland. Het is zo smerig dat de rest van GB Team Holland GMBH nog niet eens mee durft en veilig op de gayparty in de Happy zit. De enige waarvoor het iets zou zijn is mijn vriend Badslippers. Die heeft het echter te druk met allerlei statistieken, dus helaas moet ik dadelijk alleen op pad.

In ieder geval iedereen een prachtig uiteinde, gezond, geil en neukvol 2013 toegewenst,

Sphinx
31 december 2012, 18:29
Gezellig met een paar vrienden en collega's. Schaal oliebollen, paar dikke lappen vlees op de gasbbq (wat nou gourmetten was da voor gezemel met die frutserige lapjes?), trapistje der bij, KEIHARD Classic 21 er bij aan (AC/DC (http://www.youtube.com/watch?v=XlHO4V9vWRY), Whitesnake (http://www.youtube.com/watch?v=DSlSaGcc0QM), Phil Collins (http://www.youtube.com/watch?v=ZujuYiweht8), Machiavel (http://www.youtube.com/watch?v=mCTDeiMciHE), Simple Minds (http://www.youtube.com/watch?v=ljIQo1OHkTI) etc). Clubs komen eind vd week wel.

Goedemorgenallemaal
31 december 2012, 20:46
Gezellig met een paar vrienden en collega's. Schaal oliebollen, paar dikke lappen vlees op de gasbbq (wat nou gourmetten was da voor gezemel met die frutserige lapjes?), trapistje der bij, KEIHARD Classic 21 er bij aan AC/DC.
Volgens mij is vanavond om 00:00 uur een uurtje ACDC Live at River PLate op RTL 7 te zien....

http://www.youtube.com/watch?v=j803Fl-aLEo

robstevens
4 januari 2013, 15:06
Ook gezellig in NL met wat ballen, flappen en vuurwerkbommen van de jeugd uit de buurt. Zoals ze in NL de boel op zijn kop zetten heb ik zelden elders gezien... beetje jammer van het druilerige weer, maar voel ik me toch echt thuis :|

MeesterMixer
4 januari 2013, 16:12
Begrijp niet dat je niet met vrienden en/of familie bent, maar goed, voor sommige ijsberen bevinden die zich dan net op oudjaar in 1 van de vele clubs............

Bizar dat deze enquete uitwijst dat slechts paar beren naar een club zijn geweest, maar in de meeste clubs die open waren met oudjaar, zat het bomvol met beren, en waren er nauwelijks dames (behalve dan Sharks, die hadden een slimme 1000 euro policy!). Las op een ander forum bv dat in Oase 20(!) vrouwen en meer dan 200(!) mannen waren...............dan kun je nog beter in je eentje met Manuala afspreken :biggirn:

Extra reden om dit soort (en andere) parties te vermijden..........

Wijze grijze
4 januari 2013, 16:40
Extra reden om dit soort (en andere) parties te vermijden..........
Moet je tegenspreken hoor.
Meest legendarische oudejaarsparty ooit beleefd in McSex.
23 supergeile Pauschal-Bulgaartjes en ca. 25 beren.

Live-actie op de dansvloer, op de grond en op de bank.
Kameren met wie en zo vaak je maar wilt.

Ik weet alvast waar ik oudjaar 2013 ga vieren.

Goedemorgenallemaal
4 januari 2013, 19:58
Ook gezellig in NL met wat ballen, flappen en vuurwerkbommen van de jeugd uit de buurt. Zoals ze in NL de boel op zijn kop zetten heb ik zelden elders gezien... beetje jammer van het druilerige weer, maar voel ik me toch echt thuis :|

Al dat gezuer over vuurwerk verbieden, ik vind het juist zo leuk dat je het aan alle kanten om je heen omhoog ziet gaan, zo'n georganiseerde vuurwerkshow is wel mooi maar het is te mooi, ik mis dan de chaos, het spektakel, de welhaast complete anarchie.