PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (November 2012)



wervelwind
1 november 2012, 04:35
Patrizia meldt dat ze er nog is tm zaterdag. Dan vertrekt ze voor 3 weken naar Polen. Ze meldt trots de naam van Wervelwind te weten en hij heeft haar telefoonnummer, zegt ze.

Ik ga dit weekend lekker vreemd in Oase :biggrin: Blijkbaar was ze deze keer echt maar kort in GT, want ik zag haar tot voor kort niet in de line-up staan. Eind november weer lekker met haar stoeien :annieengel:

Petersc
1 november 2012, 14:36
Beste beren,

ik zou vandaag naar GT willen gaan, ben er nog nooit geweest..

Ken het principe van de YY, maar hoe is het in de GT?

Qua dames had ik gehoord dat het beter zat dan in de YY, klopt dit?

Wie zijn zo de toppertjes daar?

Gr

gignnl
1 november 2012, 19:19
Damesaanbod in GT is doorgaans wat jonger in leeftijd als in YY en getalsmatig ook wat beter.Wat een topper is is voor iedereen persoonlijk.De service die een dame aan bepaalde klanten verleend bv TZ kan ze bij andere misschien om diverse redenen niet doen.
Pmc komt in YY,vooral bij de hongaartjes veel voor net als afwijkende prijzen.In GT is het standaard PZC en worden de prijze 50 euro hal/75 euro heel uur wat strikter gehandhaafd.

ilovethaigirls
1 november 2012, 23:05
Nou nou heb ik die Ace bestookt met damesnamen, heeft ie niets live gepost .......... Verslag zal nog wel volgen dus laat ik de line-up maar voor zijn rekening.
Pokkedruk in GT, vooral heel veel Belgen die vandaag een vrije dag hadden. Parking aan het tierpark was goed bezet, alle kastjes ingenomen en al om half 4 wachttijden van een half uur.
Ben zelf toegekomen om 13 uur en kon me in de kleedruimte nauwelijks bewegen. Eten was best ok vandaag. De namiddag werden er zelfs frieten gebakken.
Verder mijn naam alle eer aangedaan en ganse dag gepannenkoekt met Sofietje.

Ace2
2 november 2012, 21:39
Waarschijnlijk als een soort van uitloper van de orkaan Sandy had GT gisteren, 1 november, geen internetverbinding. Daarom kon ik jullie niet in kennis stellen van de aanwezigheid van: Jasmin, Nicolle/Michelle, Sonja, Stanfanie, Denis/Ilona, Bianca, Lorena, Lolly, Gabriella, Claudia, Anastacia, Naomi, Denise, Samira, Lola, Milliz, Melissa, Sissy, Dorina, Katja, Aanabel (blond), Isabel, Gia, Martha, Laura, Lulu, Lara, Lori, Heidi, Georgina, Bonny, Nikky, Gulcan, Marian, Sandra, Chrstina, Vanessa, Anny, Aylia, Lisa, Jolina, Denise, Janice, Sophie (met ILoveKoreanGirls in haar tasje), Linda, Pamela, Chrystelle, Inga, Sabrina, Kyra, Dilara, Romina, Lin, Tara, Nila, Angela, Shanti, Jana, Julia, Vicky, Chantal, Inna en Chriss.

Het was druk, heel druk. Net na mijn aankomst om 15.00u waren alle lochertjes bezet en moesten nieuwe bezoekers hun kleren in een kostuumzak stoppen. De wachttijd bedroeg in de tijd dat ik er was zeker een uur. Veel meisjes deden goede zaken en hadden een glimlach op hun gezocht. Een groep meisjes wilde niet naar de kamer. Zij wilden wel in de kino aan de slag en konden zo de wachttijd om zeilen. Ook in de kino was het dus druk. Het tentje naast de sauna kende zelfs een wachtrij van op een gegeven moment 3 stelletjes.

Zelf heb ik mij tegoed gedaan aan Chrystelle en aan Duitse Denis/Ilona (op aandringen van HP001). “Ram de resten van Bosbeer er maar uit” zei hij. Verder zag ik nog ILoveThaiGirls eventjes in de barruimte. Hij vertelde mij dat het in Duitsland, Belgie en Frankrijk een vrije dag was wegens Aller Heiligen. Blijkbaar worden de hoeren herdacht.

Ik heb mij prima vermaakt en verliet de zaak om 21.30u.

rico909090
3 november 2012, 11:25
Zelf heb ik mij tegoed gedaan aan Chrystelle en aan Duitse Denis/Ilona (op aandringen van HP001). “Ram de resten van Bosbeer er maar uit” zei hij. Verder zag ik nog ILoveThaiGirls eventjes in de barruimte. Hij vertelde mij dat het in Duitsland, Belgie en Frankrijk een vrije dag was wegens Aller Heiligen. Blijkbaar worden de hoeren herdacht.

Ik heb mij prima vermaakt en verliet de zaak om 21.30u.
ilona, is dat de brunette, met kleine strakke tietjes die helemaal los gaat? ze danst geloof ik.. weet je tot wanneer ze in GT is?

Ace2
3 november 2012, 20:43
ilona, is dat de brunette, met kleine strakke tietjes die helemaal los gaat? ze danst geloof ik.. weet je tot wanneer ze in GT is?

Klopt, sommigen kennen haar ook als Duitse Denis/Denise. Tot wanneer ze in GT blijft weet ik niet.

bosbeer
3 november 2012, 21:02
Klopt, sommigen kennen haar ook als Duitse Denis/Denise. Tot wanneer ze in GT blijft weet ik niet.

Voorlopig kun je haar vergeten. Ze danst professioneel in diverse clubs in X en doet daar trouwens absoluut niet aan betaalde sex. Ze komt eens in de paar maanden enkele dagen in GT en gisteren of vandaag was de laatste dag. In december gaat ze 3 maanden dansen in een 5 sterrenhotel in X. Daarna zal ze weer een keertje komen, kan april of mei zijn.

chefkok
4 november 2012, 02:23
Wat bekom je eigenlijk met een VIP kaart? hed dit eens zien hangen bij de inkom?

rico909090
4 november 2012, 07:42
Voorlopig kun je haar vergeten. Ze danst professioneel in diverse clubs in X en doet daar trouwens absoluut niet aan betaalde sex. Ze komt eens in de paar maanden enkele dagen in GT en gisteren of vandaag was de laatste dag. In december gaat ze 3 maanden dansen in een 5 sterrenhotel in X. Daarna zal ze weer een keertje komen, kan april of mei zijn.
Thanks voor de info. Erg jammer dat zij er zo weinig is, en dat het onbekend is wanneer ze er is. Voor haar zou ik het stukje richting Duitsland graag willen rijden :freu:

bosbeer
4 november 2012, 09:56
Thanks voor de info. Erg jammer dat zij er zo weinig is, en dat het onbekend is wanneer ze er is. Voor haar zou ik het stukje richting Duitsland graag willen rijden :freu:

Ja ze is fantastisch, maar een beetje ongrijpbaar. Volkomen verrast stond ik na een aantal maanden ineens oog in oog met haar en kreeg een vette knuffel.Ze loopt ook de hele dag met een echte lach op haar gezicht en is altijd vrolijk. Heeft ook te maken met het feit dat ze maar een paar dagen werkt en daarna maanden weer niet. Maar omdat ze nu geweest is kan ik tenminste eens een half jaartje GT overslaan, want zo lang blijft ze weg....

master155
4 november 2012, 19:23
Vandaag mezelf nog evenverwend, en toch nog even met m'n kameraad tot in GT gereden. Is vrij druk, P dierpark in gebruik.Voor een zondag vrij druk, wachttijden voor sleutel (15min) Ik was voor m'n zwarte parel gekomen. na een uurtje wachten ( ondertussen een lasagna gegeten' lekker) nog steeds geen zwarte parel te bespeuren. intussen was me een nieuw gezichtje (en natuurlijk ook de rest ) opgevallen. Julia is de naam. Na een kwartiertje wachten konden we de kamer in. daar was nog enz een van m'n betere sessies. Normaal neem ik een uurtje de tijd , nu was ik uitgezongen na een kwartiertje. een toppertje met magie in haar lijf, mondje en handen. Een volgende keer is het kiezen weer iets eenvoudiger. Een echt aanradertje....

Big30
5 november 2012, 15:47
Aantal berichten mbt deurpolicy verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25517-Deur-Policy-beschouwingen&highlight=deurpolicy

bosbeer
7 november 2012, 15:15
Live from GT :

Redelijk rustig hier, ongeveer dezelfde vrouwen als gisteren,nu inclusief de stunners Larissa en Annabelle die een onweerstaanbaar lekkere rose bikini aanheeft. Van de beren zijn aanwezig: De Souza, De Paus, Vrije Jongen , Superwescoast en BOY69 die nu net met zijn vriendinnetje Jill naar de kamer loopt.

ilovethaigirls
7 november 2012, 16:53
Live from GT :

Redelijk rustig hier, ongeveer dezelfde vrouwen als gisteren,nu inclusief de stunners Larissa en Annabelle die een onweerstaanbaar lekkere rose bikini aanheeft. Van de beren zijn aanwezig: De Souza, De Paus, Vrije Jongen , Superwescoast en BOY69 die nu net met zijn vriendinnetje Jill naar de kamer loopt.

Larissa was er gisteren ook hoor en Annabelle ken ik niet dus die kon niet in mijn lijstje staan.

bosbeer
7 november 2012, 16:59
Wie Annabelle niet kent, is nooit echt verwend.

satanic surfer
7 november 2012, 17:18
Annabelle was er gister ook, en al breng ik Bosbeer niet graag aan de kook, maar qua service vond ik Annabelle eentje die onder de herhalingslat onderdook...

bosbeer
7 november 2012, 19:50
Annabelle was er gister ook, en al breng ik Bosbeer niet graag aan de kook, maar qua service vond ik Annabelle eentje die onder de herhalingslat onderdook...
Live from GT:

Haha, het was maar een heel kort gedichtje, ik dacht dat ILTG een beetje boos was. Maar misschien had ik de namen van gisteren niet goed gelezen. Maar ik kan me goed voorstellen wat je bedoelt. Er zijn betere services dan die van Annabelle, maar ze doet altijd wel goed haar best en ze is zo mooi dat ik alleen daar al van geniet. Net kom ik van de kamer af met Nikki en dat is van een heel ander kaliber. Ze beklaagde zich dat ik nog nooit met haar naar de kamer ben geweest. Ik ben altijd een beetje huiverig van profi's. Maar ik merk steeds meer dat er profi's zijn die verschrikkelijk goed zijn en alles uit de kast halen om het je naar de zin te maken. Ik had haar ook uitgedaagd omdat ik zei dat ik dacht dat ze slecht was en daarom nooit met haar naar de kamer was geweest. Dat liet ze natuurlijk niet op zich zitten en ik moet zeggen dat alles super was. Zeer uitgebreid TZ, heerlijk pijpen, het beffen was heerlijk en ook de neukpartij was zelden zo goed. Sonja komt nu achter mijn bank staan en steekt me plotseling een druif in mijn mond. Ik dacht eerst dat het een condoom was. En zowaar komt net Hana, het vriendinnetje van Bonny naar me toe en ze wil graag zien of er iets over haar geschreven staat. Ze keek me nooit aan en wilde haar naam nooit tegen me zeggen. Ze is flink ontdooit en doet het goed . Ze is vandaag ook een flink aantal keren naar de kamer geweest. Ze heeft halflang zwart haar en een aparte neus met mooie ogen en een heerlijk figuurtje. Maar niet geschikt voor Megaboob. Niet druk vandaag, weinig beren en ook niet al teveel vrouwen maar er zitten wel hele mooie bij. De Souza wilde net met Julia naar de kamer, maar ze werd net voor zijn neus weggekaapt. Vrije Jongen is vanmiddag met Cassandra naar de kamer geweest. Nu zie ik hem ook niet, dus hij zal wel weer op een kamer zitten. Boy69 is nog steeds aan het pannenkoeken met Jill. Rond een uur of 7 lieten ze een Chinese maaltijd aanrukken. De boerenkool in de kantine was niet super, erg papperig met te harde stukjes aardappel erdoor. De worst en casseler rib waren wel ok. Tussen de middag had ik weer een reuzenomelet gehad dus 's avonds heb je dan niet veel honger. Ik denk dat er wel 5 eieren ingaan. De Paus heeft de hele middag zitten wachten op een meisje dat wel op de presentielijst stond maar niet kwam opdagen. Hij wilde haar naam niet geven.
Nu ziet Nikki dat ik zit te schrijven en eist dat ik voorlees wat ik over haar heb geschreven. We gaan nog een Warsteiner pakken aan de bar.

seqoya
8 november 2012, 13:35
Is er al een reporter aanwezig voor de huidige stand van zaken?

chefkok
8 november 2012, 15:32
Is het waar dat de Roemeense Denise in Berlijn gaat werken?

masseurke
9 november 2012, 15:41
Wie Annabelle niet kent, is nooit echt verwend.

Heb er nooit mee gen**kt, maar mooi is ze bijzonder,
al is het misschien geen wonder...

M

bosbeer
9 november 2012, 16:08
Heb er nooit mee gen**kt, maar mooi is ze bijzonder,
al is het misschien geen wonder...

M

Klopt, anders had ik haar ook niet zien staan
En was er ook nooit mee de kamer op gegaan
En ook al heeft ze het niet zo breed
Ze zal nooit naar de kamer gaan met een Belg die Masseurke heet.

mssucces
9 november 2012, 16:43
Vandaag een lekkerdagje GT, Lin up is voor mij prima, net een kleine 2 uur liggen spartelen met de 22jarige Duitse Helena klein beetje gezet pikzwart haar en zwart jurk je zelijkt wat witjes maar komt misschien ook door haar zwarte haar.
Ze werkt drie weken en ik ga zozeer met haar. Ze zegd dat ze alles doet, maar ik ben via de voordeur naar binnen gegaan Voormij een dikke 8.
Het is nu lekker vol en ga me eigenzeker vermaken.

Cupido
9 november 2012, 18:01
Is Roxanna er weer vandaag?

bergm550
10 november 2012, 18:37
Ik ben nu in GT. Het is niet al te druk. Het is gezellig. Aanwezige vrouwen: Julietta, Celine, Lisa, Annabel, Louana, Ina, Denise, enz.

bergm550
11 november 2012, 12:27
Ik ben net binnengekomen in GT. Het is druk. Er stond een meute van 30 mannen voor de deur. Bij binnenkomst gelijk naar het toilet gehold om te gaan poepen. Terwijl ik op de plee zit en dit bericht schrijf, wordt er op de deur geklopt. Waarschijnlijk moet iemand anders ook nog heel nodig. Ik heb maar even geroepen: "Moment, bitte!" Ik wil eerst even dit bericht afmaken en dan mijn billen afvegen. Er zijn al zo'n 30 vrouwen. Maya en Louana zag ik binnen lopen. Verder vele bekende andere vrouwen, die men vaak op zondag tegenkomt. Weer is zonnig en 11graden.

bergm550
11 november 2012, 13:58
De muziek is een stuk anders dan op zaterdag. Het volume is een stuk lager, wat prettiger is. Daarentegen is de muziekkeus ietwat apart. Er werd net "Love is in the air" gedraaid en nu "Lay all your love on me" van ABBA. Wellicht dat ze straks ook Guus Meeuwis met Kedeng Kedeng gaan draaien. Vrouwenaanbod wordt steeds beter. Aliya, Carla, Criss en Larissa zijn ook aanwezig.

bergm550
11 november 2012, 15:36
Annabel, Lollie en Romina zijn ook aanwezig.

bergm550
11 november 2012, 17:04
De muziek gaat nu wat harder. Het is wat drukker geworden. Er lopen leuke meiden rond. Eten is prima verzorgd.

bergm550
11 november 2012, 17:25
Heidi en Denise zijn ook aanwezig.

masseurke
13 november 2012, 08:36
Klopt, anders had ik haar ook niet zien staan
En was er ook nooit mee de kamer op gegaan
En ook al heeft ze het niet zo breed
Ze zal nooit naar de kamer gaan met een Belg die Masseurke heet.

De Gt Star reporter Bosbeer,
Grappig hij doet 't weer,
Hij kan wel wat zagen,
Wil altijd wat plagen,
Hij doet soms wat raar,
Komt veel te vlug klaar,
Maar ach die bosbeer,
't is best een toffe peer.

M

Willem2
13 november 2012, 11:45
De Gt Star reporter Bosbeer,
Grappig hij doet 't weer,
Hij kan wel wat zagen,
Wil altijd wat plagen,
Hij doet soms wat raar,
Komt veel te vlug klaar,
Maar ach die bosbeer,
't is best een toffe peer.

M


Verdomd Sinterklaas is weer in het land
en wij zingen hand in hand
Er is er 1 jarig hoerA, hoerA ...

:wink2:

PS Scoobert is jarig ...

bosbeer
14 november 2012, 15:28
Live from GT:

Heerlijk geluncht vanmiddag, het is tegenwoordi beter hier ' s middags te eten dan 's avonds. Maar vanavond is er kibbeling voor bij het voetballen. Satanic Surfer, De Paus en De Souza zijn er ook. De line-up is in 1 woord dramatisch. Een van de allerslechtste uit mijn loopbaan. SS heeft zich op Julia gestort, en zit er nu al zeker 3 kwartier innig mee op de bank. Wat een pre-sales voor GT. Alleen schijnt Julia een beetje ziek te zijn en de vraag is of het tot een kamergang komt.

vrije jongen
14 november 2012, 16:51
Live from GT:

...Alleen schijnt Julia een beetje ziek te zijn en de vraag is of het tot een kamergang komt.

Ahhh, het snoesje...geef der een dikke kop thee van me;).

patience
14 november 2012, 17:31
Hi, is de line-up nog verbeterd? Loont het zich om in gt voetbal te komen loeren? ;-)

bosbeer
14 november 2012, 18:39
Hi, is de line-up nog verbeterd? Loont het zich om in gt voetbal te komen loeren? ;-)

Als je puur voor het voetballen komt misschien wel. Of je favorietje zou er moeten zijn, maar het is echt armoei hier. Een aantal meubilairstukken als Lisa, Doro, Christina, Katja, Sisi, Lara, Lin, Chrystelle, Andrea, Laura, Gabriella, Barbie, Kay, Chantal, Denise, Romina, Vivien, etc. zijn er. Verder ook Julia, waar nu De Paus mee naar de kamer is, Roxanna, die af en aan loopt naar de huisjes ( nu is SS er mee weg, na vanmiddag een uur of 3 Julia te hebben gepannenkoekt), Carla, Nika, Rosa, Sophia ( Duitse), Alya, Meggy, Maggy, een nieuwe mooie Turkse met een dikke kont, en nog een aantal . Na 1900 uur zijn alleen Bonny en Minell nog binnengekomen. Maar al met al is het erg schraal. Zelfs Sonja is er niet. Net gegeten met De Souza, de Spaghetti Carbonara was goed, met een kip-cordon bleu. Vanavond komen er bij het voetballen kibbeling, frites, haring en nog een heleboel meer. Eerst maar eens kijken of we nog een geschikte bedgenote kunnen vinden, want we hadden het er al over om ongepopt naar huis te gaan. Maar daar komen we natuurlijk niet voor.
Als ik een lijst zou moeten maken van alle meiden die er niet zijn kom ik een heel eind richting 100.

patience
14 november 2012, 18:44
Dank je. Zou je ff kunnen melden als je Amara nog mocht zien?

bosbeer
14 november 2012, 21:05
Dank je. Zou je ff kunnen melden als je Amara nog mocht zien?

Helaas, is er niet. Wel een aantal andere donkeren.

bosbeer
14 november 2012, 23:29
Ahhh, het snoesje...geef der een dikke kop thee van me;).

Dat heeft SS inderdaad gedaan vanmiddag zoals het hoort, als een heer. Toch viel het blijkbaar wel wat mee met haar ziekte, want ze heeft nog wel wat kamergangen gemaakt.

satanic surfer
15 november 2012, 09:09
Héhé, inderdaad. Had gisteren m'n allerhoffelijkste sletsen aangetrokken en dat lichtjes verkleumde meisje een theetje aangehaald nadat ze haar keelpijn initieel trachtte te verzachten met een bokaal Mineralwasser met 7 (geteld) ijsblokjes, naja, geen al te schrander plan. Dat viel in goede aarde leek het wel, al praatte ze dusdanig stilletjes dat ik de lokale Zeitung al driftig tot een toeter aan het oprollen was ter geluidsgolfoptimalisatie. De ijsbeerfluisteraarster is bij deze opgestaan, wat een bedeesde antipode van een brulboeitje dit lichtjes breekbare meisje. Verder gepresaled in fluistermodus en vooral haar lichtjes bibberende lijfje wat opgewarmd onderwijl en na een tijdje op sleutelpad gestuurd voor een warme kamer. Zoals Bosbeer al aanhaalde: bepaald matige line-up waarin het vooral de meubilairafdeling was die uitblonk in aanwezigheid. De souza had het ook niet makkelijk qua selectieproces, en dan moest de Warsteinerslurpende goeierd nog wachten ook op z'n date omdat die nog wat ging schransen in de tent na een sessie met ondergetekende, dit betrof Roxanna overigens die er niet naast kamerde. Julia daarentegen bleek de meeste ziektekiemen te hebben doorgespeeld aan mezelve, en kamerde ook regelmatig, ook met onze Franstalige confrater JohnBee die hoogstwaarschijnlijk de la met superlatieven zal opentrekken over dit stille meisje. Licht overdreven, maar de Youppienauten weten dat onderhand al wel, hij heeft die gewoonte wel ns meer, vaak komt ie er later als de realiteitszin z'n weg heeft gevonden wel op terug...Al bij al kan ik bezwaarlijk mopperen over GT, al was de line-up niet al te denderend om het maar ns eufemistisch uit te drukken, doch ik kamerde met de vooropgestelde slachtoffers na m'n bezoekje van dinsdag waarover qua line-up mag gemeld worden dat ie bepaald interessanter was naar m'n aanvoelen, doch ook niet uitmuntend.

chefkok
15 november 2012, 15:31
Weet iemand hoe deze dame noemt?
Ze loopt altijd rond met een blonderen paardenstaart en heeft meestal een school uniform aan
En is 27 jaar en is Duits

ilovethaigirls
21 november 2012, 17:45
waar zit onze star reporter ???

bosbeer
21 november 2012, 19:43
waar zit onze star reporter ???

Volgens mij heeft ie vakantie. Zit in de buurt van Rundumhause.

Ace2
21 november 2012, 20:14
Volgens mij heeft ie vakantie. Zit in de buurt van Rundumhause.

Shit, dan moet ik morgen maar naar GT gaan..........................

Admin
21 november 2012, 20:22
Volgens mij heeft ie vakantie. Zit in de buurt van Rundumhause.

Rundumhause is dat niet GT ;)

bosbeer
21 november 2012, 20:29
Rundumhause is dat niet GT ;)

Ja, ik heb me ook vermomd. Niemand herkent me gelukkig, heerlijk rustig dus. Gabriella verwacht je morgen, Ace.

rob45
22 november 2012, 12:16
Ben net binnen en Dilara heeft me al besprongen en voorgecheckt,haar verteld dat ik eerst maar eens wat eieren ga verorberen om wat kracht en loest op te doen.
@ Ace2 Gabriella weet inderdaad van je komst en staat al in de startblokken.

seqoya
22 november 2012, 13:25
ben er ook rond 18u ..me neef ace is er al bijna !

Ace2
22 november 2012, 20:12
Live from GT:
om 14.30u arriveerde ik om de poels des verderfs te betreden en om in oog in oog te staan met: Mischa Ariana (erg goed) Sonja Caro Patrizia Jana Lorena Annabel Isabel Lolly Lola Cora Nicolle ( flink afgevallen) Stefanie Louisa Emy ( lekkere Vietnameseloempia) Pameka Carla Anita (Blonde Roemeense met dikke naturel tieten, die schreeuwen om MegaBoob) Chantal Mikelia Tanja (dld) Vanessa Katja Anny Sabrina Lara Nikka Lakeisha Nikkie Janice Laura Louana Mara Marie Marian Dorina Lilly Lin Amara Suzzy Naomi Chrystelle Serena Lori Elisabeth Heidi Lisa Barbie Chris Lulu Maggy Christine Flo Anastasia Denise Gabriella Doro Kee Georgina Summer (wieder da) Lola Gia. Verder werd ons vertegenwoordigd door BbertB HP001 Rob45 Seaoya De Paus en de fameuze Joop Slim (die mij, ondanks mijn uitgestoken hand, niet herkende). Porno Joop was trouwens weer snel weg. Zelf heb ik Sabrina gekamerd. Zoent een beetje, maar laat zich niet beffen. Mooi lijfje en geeft een super blow job met FT. Tweede sessie was Vietnamese Emy. Daar was helemaal niets op aan te merken. De middag was redelijk druk en nu is het prima. Goede line up, zelfs voor kritische ijsberen. De sfeer zit er goed in. De mondharmonica wil maar niet uit mijn zak komen.............................

rob45
22 november 2012, 22:01
Na een goed begin met .......Gabriella en daarna afgesloten met een spetterende trio met ???? .Weer bijtijds huiswaarts gegaan waar deze klussenman nog een laatste klusje had.Verder was het weer Goed Toeven in GT met een uitgebreide line up die Ace2 al beschreven heeft.Mijn verslag zal zo spoedig mogelijk volgen van deze mooie dag.

Teiresas
23 november 2012, 09:08
Bettina was gisteren ook in town. Vandaag zal ze er weer zijn. Dus voor de liefhebbers, laat alles vallen waar je mee bezig bent, cancel je afspraken voor vanmiddag, stuur de vrouw uit winkelen, en haastjerepje naar Brueggen !

patience
23 november 2012, 18:53
Ik heb je advies opgevolgd.:-) iemand bettina al gespot? Zo ja hoe herken ik haar?

ilovethaigirls
23 november 2012, 22:51
Ik heb je advies opgevolgd.:-) iemand bettina al gespot? Zo ja hoe herken ik haar?

Blond haar, paardenstaart en draagt roze bovendeel

ilovethaigirls
23 november 2012, 23:23
Beter laat dan nooit..... de line-up van vrijdag 23/1. Naar schatting +90 dames aanwezig. Kan er zo voor de vuist weg nog een kleine 70 identificeren maar er waren er nog zeker 20-30 meer.

Alexa Amara Anastacia Andrea Angela Anja Anna Annie Ariella Bettina Carla Celina Chrystelle Cindy Claudia Criss Dana Deborah Denise Dilan Dina Elisabeth Evita Flo Gia Isabelle Jana Janine Jeyda Jossy Julia Julia Kee Lakysha Lara Larissa Lia Lina Lolly Lori Luana Lulu Lydia Maggy Mara Melissa Michaela (Ramona) Mischa Nadia Naomi Nathalie Nicky Nicolle (slo) Nicolle (pl) Nila Olga Romina Sabrina Serena Shaira Shanti Sofie Sofia Sonja Soraya Stefania Summer

Jamesbe
24 november 2012, 08:47
Miranda ook gestopt blijkbaar?Zie haar naam er de laatste tijd er niet meer tussenstaan.Die was er toch ook al eventjes niet?

ilovethaigirls
24 november 2012, 09:05
Beter laat dan nooit..... de line-up van vrijdag 23/1. Naar schatting +90 dames aanwezig. Kan er zo voor de vuist weg nog een kleine 70 identificeren maar er waren er nog zeker 20-30 meer.

Alexa Amara Anastacia Andrea Angela Anja Anna Annie Ariella Bettina Carla Celina Chrystelle Cindy Claudia Criss Dana Deborah Denise Dilan Dina Elisabeth Evita Flo Gia Isabelle Jana Janine Jeyda Jossy Julia Julia Kee Lakysha Lara Larissa Lia Lina Lolly Lori Luana Lulu Lydia Maggy Mara Melissa Michaela (Ramona) Mischa Nadia Naomi Nathalie Nicky Nicolle (slo) Nicolle (pl) Nila Olga Romina Sabrina Serena Shaira Shanti Sofie Sofia Sonja Soraya Stefania Summer


moet uiteraard vrijdag 23/11 zijn

bosbeer
24 november 2012, 09:22
Miranda ook gestopt blijkbaar?Zie haar naam er de laatste tijd er niet meer tussenstaan.Die was er toch ook al eventjes niet?

Was er vorige week nog. Misschien heeft ILTG haar over het hoofd gezien. Of liever gezegd, hij heeft niet naar boven gekeken.

ilovethaigirls
24 november 2012, 10:41
Was er vorige week nog. Misschien heeft ILTG haar over het hoofd gezien. Of liever gezegd, hij heeft niet naar boven gekeken.

Ik heb Miranda gisteren niet gezien

bergm550
24 november 2012, 17:53
Ik zit hier in GT op de bank met Cupido. Het is redelijk druk. Erg warm in de bar. De stoppen zijn uitgevallen bij de sauna. De etenstent heeft een facelift ondergaan. Aanwezige vrouwen: Dorine, Annabel, Lin, Meggy, Maggy, Elena, Natalie, Natalia, Roxanna, Lolly, Sabrina, Sandra, Aliya, Flo, Patricia, Luana, Anita, Maya, Paula, Anna, Olga, Dina, Chantal, Criss, Larissa, Lori, enz.

Cupido
24 november 2012, 17:55
Amara nicolle nicole, Andrea Angela Anja Annie Carla Celina Chrystelle Evita Gia Isabelle Jana Jossy Julia georgina Lara Lina Lydia Nila Shaira Shanti Sonia sanne tequila inga Katja Jessica/rebecca

Ace2
25 november 2012, 08:23
Bettina was gisteren ook in town. Vandaag zal ze er weer zijn. Dus voor de liefhebbers, laat alles vallen waar je mee bezig bent, cancel je afspraken voor vanmiddag, stuur de vrouw uit winkelen, en haastjerepje naar Brueggen !

Over welke Bettina hebben wij het?

bergm550
25 november 2012, 14:25
Ik ben nu in GT. Het is lekker rustig. Genoeg vrouwen. Ik ben zojuist met Elisabeth geweest en ga straks nog even met Aliya. Het is een heerlijke, zonnige dag, maar wel koud en stormachtig. Bij het ontbijt werden er lekkere curryworsten geserveerd. Er werd net een grote baal met WC-rollen binnengebracht, zo'n 100 stuks. Dus ik voel me op mijn gemak.

KevinK
25 november 2012, 14:47
Ik vind het nu al veel te druk.

bergm550
25 november 2012, 18:51
Ik heb vandaag Summer (Chinese) gezien in GT. Die had ik al een hele lange tijd niet meer gezien in GT.

ilovethaigirls
25 november 2012, 18:58
Over welke Bettina hebben wij het?

Het is niet de Bettina die een jaar of 4-5 geleden in GT was en daarna naar YY verhuisde. Het is dus niet "uw" Bettina........
Deze is vooraan 20, slank, lang blond haar in een paardestaart en bloedmooi.

Deze dus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24631-Bettina-(Duitse)

wervelwind
25 november 2012, 21:44
Verschillende dames gesproken die zich groen en geel ergeren aan de hordes bankzitters die alleen maar drinken en staren. Ik geef ze groot gelijk, gelukkig heb ik zelf een heerlijke dag achter de rug in GT.

wervelwind
26 november 2012, 13:34
Er liep gisteren een heel slank Aziatisch meisje rond. Voor mij eigenlijk op het randje maar met zo'n mooi koppie en Quna niet meer actief als DVP heb ik wel interesse in haar. Iemand ervaring?

Hunziker
26 november 2012, 13:39
Het is niet de Bettina die een jaar of 4-5 geleden in GT was en daarna naar YY verhuisde. Het is dus niet "uw" Bettina........
Deze is vooraan 20, slank, lang blond haar in een paardestaart en bloedmooi.

Deze dus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24631-Bettina-(Duitse)

De Duitse Bettina die ook in Utrecht werkt, is 27 jaartjes. Al schat je haar snel iets jonger.


Verschillende dames gesproken die zich groen en geel ergeren aan de hordes bankzitters die alleen maar drinken en staren. Ik geef ze groot gelijk, gelukkig heb ik zelf een heerlijke dag achter de rug in GT.

Misschien ligt het aan gebrek aan uitdagingen en vooral aan frisse lucht binnen ;-). Het stond weer aardig blauw. En aangezien je van roken dom schijnt te worden http://www.blikopnieuws.nl/bericht/152718/Van_roken_word_je_dom.html , zeg ik: tijd voor een afzuiger.
Overigens het plafond bij de bar (de kant waar de pizza's liggen) kan wel wat witsel gebruiken ;-) Er voordat iemand deze deur intrapt, in deze context: verf :thefinger:

NikXXX
26 november 2012, 13:53
Er liep gisteren een heel slank Aziatisch meisje rond. Voor mij eigenlijk op het randje maar met zo'n mooi koppie en Quna niet meer actief als DVP heb ik wel interesse in haar. Iemand ervaring?

Ik was net op Youppie aan het lezen en kwam voorbij deze: http://www.youppie.net/forum/showthread.php?49456-SUKI-%28allemande-origine-Tha%EF%29-brune

bergm550
26 november 2012, 15:23
Er liep gisteren een heel slank Aziatisch meisje rond. Voor mij eigenlijk op het randje maar met zo'n mooi koppie en Quna niet meer actief als DVP heb ik wel interesse in haar. Iemand ervaring?

Dat zou Emy kunnen zijn.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31559-Emy(duits-vietnamees)&highlight=vietnamees

KevinK
26 november 2012, 16:08
Dat was Emy, uitgesproken als Amy, en is steeds in het weekend aanwezig.

chefkok
26 november 2012, 17:44
Dacht morgen nog een bezoekje te brengen maar helaas "den otto" van de collega heeft het begeven!

bosbeer
28 november 2012, 13:50
Live from GT:

Het wemelt hier van de vrouwen, er zijn er meer dan beren. De line-up is te lang om op te noemen. Dit moet je gewoon zelf zien.
NikXXX, Masseurke, De Paus en De Souza zijn ook van de partij. Sabrina is blijkbaar een beetje ziek, ze wordt ddor een paar vriendinnen in de watten gelegd met o.a. citroenthee. Mercedes loopt weer in een broek zonder achterkant , dus in haar blote kont. Paula tegenover me vangt net een Chinees. Hij liep langs en ze tikte een paar keer met haar hand op de zitting naast haar en als een hondje ging ie naast haar zitten. Patrizia kwam me gillend begroeten en is er nog 2 weken voor ze weer naar Polen gaat. Zarah staat weer op haar oude plek in de gang en roept naar iedereen die door de buitendeur komt dat deze dicht moet omdat ze het koud krijgt.
Het eten is weer prima met heerlijke lasagna, bloemkoolsoep en natuurlijk allerhande omelets en andere Eierspäzialitäten.

satanic surfer
28 november 2012, 14:50
Thanks Bosbeer, beetje vergelijkbaar met maandag lld, een 60-tal dames tegenover 40à50 beren, en bovendien een stel leuke nieuwkomers...Ik neem aan dat het damesaantal nu nog flink wat hoger zal liggen, dat doet het beste verhopen voor morgen...Veel plezier gewenst

bad pritt
28 november 2012, 14:54
Thanks Bosbeer, beetje vergelijkbaar met maandag lld, een 60-tal dames tegenover 40à50 beren, en bovendien een stel leuke nieuwkomers...Ik neem aan dat het damesaantal nu nog flink wat hoger zal liggen, dat doet het beste verhopen voor morgen...Veel plezier gewenst

Overdrijven jullie die aantallen niet licht heren, de 2 maal op een doordeweekse dag dat ik er was schat ik zo en 40/50/60 tal vrouwen en niet veel meer. Of berusten die aantallen op info van de theke ?

mynasch
28 november 2012, 15:08
starreporter..... quote... de line-up is te lang om op te noemen.... unquote.
wat moeten we als lezers doen om je weer te motiveren?????
:hammer:

ilovethaigirls
28 november 2012, 15:09
Overdrijven jullie die aantallen niet licht heren, de 2 maal op een doordeweekse dag dat ik er was schat ik zo en 40/50/60 tal vrouwen en niet veel meer. Of berusten die aantallen op info van de theke ?

Ik kan er telkens een kleine 70 bij naam noemen en dan zijn er zeker 20-30 die ik niet ken of die ik vergeten ben. Zie lijst hierboven aub :hammer: :hammer: .
De laatste keren dat ik er was, zal het aantal vrouwen dus dicht bij de 100 geweest zijn.

satanic surfer
28 november 2012, 15:41
Beste BP, ik denk dat je er in GT toch doorgaans mag van uitgaan dat 50/60 een eerder conservatieve schatting is, en van woe-zondag oplopend tot 80 ofzo, ben zelf een eerder laaginschattende luiaard, en namenlijsten zijn niet aan me besteedt wegens combo onkennis en onwetendheid. Vroege shiftdames vertrekken doorgaans rond 20 uur, late shiftdames komen aan rondom 15 uur ofzo en dienen te blijven tot sluitingstijd, dus als je om 19 uur arriveert kan je al een aantal vroege vogeltjes hebben misgelopen die hun laatste sessie afwerken of al in de umkleide zijn of vertrokken. Logisch dat het er wemelt van de dames overigens, in welke andere club vind je maandag 50 beren s'namiddags, en andere dagen veelvouden doorgaans??

bosbeer
28 november 2012, 15:53
starreporter..... quote... de line-up is te lang om op te noemen.... unquote.
wat moeten we als lezers doen om je weer te motiveren?????
:hammer:

Nou, je zou eens met de pet rond kunnen gaan..........
Nou vooruit, een paar naampjes dan . Raul7 is trouwens ook gearriveerd. We hebben net patat gegeten en hij is met Cora naar de kamer geweest en was zeer tevreden. Masseurke komt net afscheid nemen, helaas moet hij wegens omstandigheden naar huis.
Verder zijn er o.a:
Marianne, Casandra, Patrizia, Alia, Paula, Xenia, Zarah, Cora, Eva, Isabel, Annabelle, Criss, Luana, Vivian, Mara, Chrystelle, Serena, Gabriella, Lin, jill, Alya, Adelina, Vanessa, Lolly, Bonny, Lara, Nikita, Kiki, Heidi, Sophia, Steffi, Larissa, Gia, Meggi, Sabrina, Julia, Roxanne, Mercedes, Sandra, Sandy, Nicole, Georgiana, Dorina, Christina, Dorothea, Nika, Laura, Lakeisha en nu komt blonde Angie naast me zitten bij de Kino, terwijl Romina voorbijloopt en mijn haren door de war maakt.
En nog een stuk of 40 die op de kamer zijn en/of waar ik de namen niet van weet. Overigens is de verhouding dames- beren alweer wat rechtgetrokken. Er komen nu meer beren bij dan dames. In de Kino worden enorme orgies gehouden met een hoop geschreeuw, dus ik ga hier even weg.

mynasch
28 november 2012, 16:35
now we are talking bosbeer. thanks!

bosbeer
28 november 2012, 17:40
now we are talking bosbeer. thanks!

Mooi zo. En wat zit er in de pet?

mynasch
29 november 2012, 12:45
onder de pet vnl geile gedachten met zo'n line-up !

kempie
29 november 2012, 23:05
Ieamnd Melina (bulgaarse) alweer gespot deze week was 2 weken geleden op vakantie volgens de teke.

bosbeer
29 november 2012, 23:11
Ieamnd Melina (bulgaarse) alweer gespot deze week was 2 weken geleden op vakantie volgens de teke.

Niet alles geloven wat ze zeggen. Voor hetzelfde geld komt ze nooit meer terug. Thekes vertellen alles wat in het straatje van de club past.

HorseP
30 november 2012, 13:08
Vanochtend bij aankomst bijna tegen de kraan gereden waarmee de kerstversiering in de boom gehangen wordt. Binnen is men ook druk de kerstpullen neer te gaan zetten en op te hangen. Er zijn weer genoeg meiden en nog niet genoeg beren naar hun zin. Beetje het beeld van de laatste tijd. Voor de liefhebbers;rosie is weer terug na 2 weken Polen. Heb haar gelijk een sloessol laten holen. Ze had er weer veel zin in, kwam lekker klaar en heeft m'n pik plat geknepen met haar strakke moesjie. Brrrrr; heerlijke meid