PDA

Volledige versie bekijken : Wat is een wingman?



Badslippers
15 januari 2013, 11:41
Normaal zou ik gewoontegetrouw ook mijn beste vriend BS een nomi geven, maar omdat die klootzak zinnes is om het plaatsen van leuke schrijfsels te minderen, bovendien geen vrijkaarten meer schijnt te willen winnen en niet meer wil fungeren als beste schrijver van dit forum... Daarom krijgt hij dan ook niks nominatie van mij.



Nomi voor mijn plaatsvervangende wingman: Bull45

Sterker, er dient zich zelfs een nieuwe "Wingman" aan. Het ziet er naar uit dat mijn grote steun en toeverlaat de onovertroffen Master-Bull "Himself" dit jaar op zoek moet naar een nieuwe "Wingman". Een functie die slechts voor zeer weinigen is weggelegd. In het kort, de rechter hand van de Master-Bull ook wel de "Wingman" genoemd, behoedt hem voor desastreuze snollen keuzes en reikt hem de "Stunners" op een presenteerblaadje aan. Daarbij offert de "Wingman" zich op en cijfert zich volledig weg. Sterker, soms dient hij zelfs de lelijkste wijven van de keet te neuken om de "Master-Bull" daarvoor te behoeden. Ooit formuleerde ik het zo:


De vorige week, tijdens mijn eerste avond als gediplomeerd "Wingman" in "Living Room", had ik tegelijk mijn taken ernstig verwaarloosd door mij te gedragen als een uit de klei getrokken boerenpummel die voor het eerst op de platte kar naar een sekstent was vervoerd. Ik liet de Master-Bull in de stront zakken en had slechts oog voor de deernes met wie ik mijn boerenzaad zou kunnen delen. Het gevolg was dat ik mijn ijsberenvrienden aan hun lot over liet als een stel eenzame bejaarden die één keer per week onder de douche worden gezet. Terwijl het juist de taak van de "Wingman" is om zijn ijzeren reputatie weg te cijferen zodat zijn vrienden aan hun trekken kunnen komen. Op de achtergrond figureren, mijn kameraden uit de wind houden. Dat is wat een "Wingman" doet. Dat betekent "in concreto" dansen en muilen met wijven zo lelijk dat zelfs het leegzuipen van een complete fles "Jack Daniels" ze niet knapper laat lijken. Mijn "Frontman" heeft dan zijn klauwen vrij om zich te vergrijpen aan de knapste stoeipoezen van de tent. De "Wingman'" moet BT's (Bombing Targets) voor zijn "Frontman" scoren en eventuele CB's (Cock Blockers) uit de weg ruimen.

Een voorbeeld uit de praktijk:


SFL had zich geworpen op Mercedes. “Wordt jij nooit moe?” vroeg ik verbaasd. Mercedes en SFL raakten in een geanimeerd gesprek, waarbij SFL de winkelstraten in "Boedapest" besprak. “Het moet niet gekker worden” dacht ik en liep weer weg.


Inderdaad, dit was een minpuntje van de Master-Bull. Ik lag er bij en keek er na. Als goede "Wingman" had ik het pad reeds geëffend door Mercedes aan te spreken en voor te bereiden op de komst van de briesende stier. Zij lag er goddelijk en vochtig bij en opende haar mossel zodat de Master-Bull alleen zijn "Hom" hoefde af te schieten maar de Hansworst begint zijn openingszin met het doornemen van de plaatselijke textielhandel in de straten van Boedapest! Tenenkrommend en dodelijk.

Kijk, in dit soort situaties dient de "Wingman" in actie te komen. Als de Master-Bull dit soort flaters slaat moet je in de bres springen en hem behoeden voor verder onheil.
Stappen met de Master-Bull is geen sinecure daar dit ongeleid projectiel in de meest merkwaardige en zelfs gevaarlijke situaties verzeild raakt. Zo was hij ooit bezig om zijn perverse lusten te botvieren op een wijf met dikke loezen terwijl ik met een mokkeltje op schoot in het voorportaal wachte op een vrije kamer. Opeens stormt zijn crackhoer van de kamer met in haar kielzog de Master-Bull in een compromiterende situatie namelijk in zijn blote reet, met een lul in verregaande staat van erectie en zijn noten daar onder bungelend. Zijn snol had een telefoontje gekregen dat haar schoenenverkoper met een pistool bij de ingang van het pand stond te zwaaien. Zij was gepaniekeerd en de Master-Bull wilde haar te hulp schieten. In zo'n situatie dien je het hoofd koel te houden en als eerste de Master-Bull een handoek aan te reiken om verdere compromiterende toestanden te voorkomen.

Aangezien ik dit jaar veel minder tijd ga besteden aan alles wat met hoerenlopen te maken heeft zal de Master-Bull op zoek moeten naar een nieuwe "Wingman". Een man die de brokken achter zijn kont opruimt, en de mokkels op een presenteerblaadje aanreikt. Het spreekt vanzelf dat als ik de mogelijkheid heb om mijn meester op zijn roof- en plundertochten te dienen ik dat niet zal nalaten. Ik zal alle lellijke Kenau's van de tent neuken om hem buiten schot te houden. Ik stel voor dat degene die ambities heeft om de functie over te nemen zich meldt en zijn "Curriculum Vitae" ter beschikking stelt.

Big30
15 januari 2013, 19:09
Ik stel voor dat degene die ambities heeft om de functie over te nemen zich meldt en zijn "Curriculum Vitae" ter beschikking stelt.
Zou je misschien een functie profiel kunnen opstellen met de relevante functie eisen en gewenste ervaring.

Ace2
15 januari 2013, 19:26
In het kort, de rechter hand van de Master-Bull ook wel de "Wingman" genoemd, behoedt hem voor desastreuze snollen keuzes en reikt hem de "Stunners" op een presenteerblaadje aan. Daarbij offert de "Wingman" zich op en cijfert zich volledig weg. Sterker, soms dient hij zelfs de lelijkste wijven van de keet te neuken om de "Master-Bull" daarvoor te behoeden.


Ik kan ook wel een paar wingmannen gebruiken :rolleyes:

RAUL7
15 januari 2013, 19:26
De mannen hebben teveel naar Top Gun gekeken! :cool:


http://www.youtube.com/watch?v=sz_EnEx9m5g

Ace2
15 januari 2013, 19:47
Eindelijk een antwoord op mijn vraag:




NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 3




SFL

Buiten zijn taalgebruik werden zijn FUCK-Tours in Duitsland een begrip. Maanden van tevoren werden de data en locaties bekend gemaakt, al merkte ik dat dat nog wel eens aan verandering onderhevig was toen ik alleen het parkeerterrein van YY op reed (en net op tijd door HP001 werd gewaarschuwd dat alles was geannuleerd). Tijdens de FUCK-Tour wordt SFL trouw geflankeerd door zijn wing-man Badslippers, al is mij die functie niet helemaal duidelijk.

Big30
15 januari 2013, 20:59
http://cdn1.elitedaily.com/elite/wp-content/uploads/2012/09/wingman1-485x387.jpg

rob45
15 januari 2013, 21:45
Ik trek morgen mijn nieuwe shirt maar aan voordat ik weer op Roof en Plundertocht ga.Word weer een zwaar dagje.

http://img.tapatalk.com/d/13/01/16/6era3u3e.jpg

egon, Dr. Rammler
15 januari 2013, 23:21
Wingman bezeichnet eine Person, die im gesellschaftlichen Zusammenspiel einen Freund oder Bekannten unterstützt und ihm metaphorisch „den Rücken stärkt“, um einen Sexualpartner kennenzulernen.
Unterstellte Co-Piloten werden auch so bezeichnet

Badslippers
16 januari 2013, 00:36
Wingman bezeichnet eine Person, die im gesellschaftlichen Zusammenspiel einen Freund oder Bekannten unterstützt und ihm metaphorisch „den Rücken stärkt“, um einen Sexualpartner kennenzulernen.
Unterstellte Co-Piloten werden auch so bezeichnet

Wie immer hast du das sehr kurz und bündig formuliert. Mir kostet das immer 10 minuten schreiben.

Zedd
16 januari 2013, 22:56
de "Wingman" behoedt hem voor desastreuze snollen keuzes en reikt hem de "Stunners" op een presenteerblaadje aan.

Tsja, daar ging het bij toenmalig wingman Zedd dus al meteen mis, bijna hadden we door zijn toedoen de Masterbull niet meer in ons midden gehad ... ;):biggrin:

sofaking
16 januari 2013, 23:08
In het kort, de rechter hand van de Master-Bull ook wel de "Wingman" genoemd, behoedt hem voor desastreuze snollen keuzes en reikt hem de "Stunners" op een presenteerblaadje aan.
Was het niet de Wingman die zijn flight leader de legendarische Oekraïense amazonekoningin Hypolitta, aka Vita op een presenteerblaadje aanbood waarna hij met blauw oog, bloedneus en 5 gebroken ribben naar de spoed afgevoerd moest worden ? :)

Badslippers
16 januari 2013, 23:39
Was het niet de Wingman die zijn flight leader de legendarische Oekraïense amazonekoningin Hypolitta, aka Vita op een presenteerblaadje aanbood waarna hij met blauw oog, bloedneus en 5 gebroken ribben naar de spoed afgevoerd moest worden ? :)

Ha ha ha, kerel jij hebt het geheugen van een olifant. Dat je dat nog weet maar het klopt wel. Die boomlange Oekraïnse sloeg hem in de kleedruimte van "Living Room" met één linkse directe tegen de "Lockers". En dan te bedenken dat de Master-Bull een getrainde commando is die de kneepjes van "Krav Maga" beheerst. Maar ik geloof dat hij voorafgaand aan dat gevecht zijn "Recon Mission" in het Beloofde Land had gehad en die bestond louter uit het kijken naar de strakke kontjes van een paar volleyballende huppelkutjes op de stranden van "Eilat" (of zoiets). Geen perfecte voorbereiding dus ! ! !

Bovendien maakte ik ook geen beste beurt toen ik hem tegen de "Air Bags" van Lolli ("Golden Time") liet knallen. Ze draaide zich om en de Master-Bull kreeg me toch een slag om de oren van haar zitzakken waardoor hij pardoes als de eerste de beste zatlap onder de bar verdween en nu nog met een heftige migraine kampt.

SFL
18 januari 2013, 10:30
Een wingman dekt de rug en flank, vandaar dat hij ook een wingman heet. Maar als wingman van de Master-Bull moet je ook op verkenning gaan en mokkeltjes testrijden. De goede selecteer je voor SFL en de tegenvallers, hou je uit zijn buurt. Daarnaast moet je ten alle tijden de lelijke en minderbedeelde dames weghouden, desnoods door middel van geweld of zelfopoffering. Voorts moet de ideale wingman ook uitbundig lachen met de achterlijke humor en geïnteresseerd zijn in de nutteloze dialogen van de Master-Bull.

Lijkt deze job iets voor jou en spreekt het takenpakket je aan, dan is uncle SFL op zoek naar jou. Let op, geen betalingen, traktaties of extralegale voordelen bij wijze van loonsuitkering. Wingman wordt je op vrijwillige basis en onbetaald, zelfs geen onkostenvergoeding! Wat krijg je wel? De welgemeende vriendschap van the Master-Bull!

Hoe ziet je profiel eruit?
Je bent een perverse hufter, zodoende dient SFL zich niet ongemakkelijk te voelen uit angst om te shockeren in de diepgaande gesprekken. Je kan goed incasseren, zowel fysiek als mentaal. Ook je ego mag niet te groot zijn, want anders heeft het ego van SFL niet genoeg plaats. En tenslotte mogen toewijding, devotie en zelfopoffering jou niet vreemd zijn. Herken je jezelf hierin en lijkt het jou een uitdaging, stuur je CV dan naar de IM van SFL!

Zedd
18 januari 2013, 12:44
Я могу быть только 'wingman' на месте, предпочтительно Киев ;)

SFL
18 januari 2013, 15:37
Я могу быть только 'wingman' на месте, предпочтительно Киев ;)

Met jou als wingman in LR, ben ik mezelf 2x tegengekomen en koste me dat bijna mijn leven. Dus vergeet het maar dat jij mijn wingman mag zijn in de Kiev... Met die geslepen wijven ginds en dan nog die allesverdoezelende schoonheid, zal ik alleen maar pijnlijk de dood vinden!!! Zoals hier boven al aangehaald werd, sloeg een Ukr in LR me al bijna het hospitaal in nadat ik me niet aan haar bond en een ander mokkel de kamer op vroeg. Allemaal met dank aan die andere kale Wingman die me dezer dagen in de steek laat en zichzelf lam lacht met al het ongeluk dat me al te beurt viel.

De Shyman
18 januari 2013, 17:13
Ik zoek ook een nieuwe sinds de mijne (hopelijk voorlopig) niet meer van zijn huiselijke bank af gaat................

Cuties
19 januari 2013, 00:45
[...] "Wingman". Een functie die slechts voor zeer weinigen is weggelegd. In het kort, de rechter hand van de Master-Bull ook wel de "Wingman" genoemd, behoedt hem voor desastreuze snollen keuzes en reikt hem de "Stunners" op een presenteerblaadje aan. Daarbij offert de "Wingman" zich op en cijfert zich volledig weg.Sterker, soms dient hij zelfs de lelijkste wijven van de keet te neuken om de "Master-Bull" daarvoor te behoeden. [...]Een man die de brokken achter zijn kont opruimt, en de mokkels op een presenteerblaadje aanreikt.

Raar dat jij jezelf in retrospectie zo naar beneden haalt door een door jouzelf kennelijk ooit vervulde functie-profiel voor een "wingman" op deze wijze te schetsen.
Ik kan me niet voorstellen dat een trots man zich in den algemene ondergeschikt stelt aan een andere man en diens behoeften voor het vrouwelijke geslacht, en zich daarnevens deze ongelijkwaardigheid niet zou aantrekken als hij in de spiegel in zijn eigen ogen kijkt. Als ik deze profiel-schets lees dan is men dus gewoon op zoek naar een of ander mietje die als loopjongen (d.w.z. als piet snot) er maar wat bij lummelt, en daarbij zijn eigen behoeften maar vergeet.

M.i. een geperverteerde interpretatie van het begrip: "wingman".

NEE.

Een wingman staat op gelijkwaardige voet met zijn stapmaatje.
Het tag team heeft een gelijkwaardige "relatie".

Een wingman is een autonoom persoon binnen het tag team. Het is een gast die best goed is met vrouwen, weet wat ie doet, weet waar ie over praat, dikwijls vrinden is met de clubeigenaars, dj's, bar-personeel, bouncers, sleutelpersonen binnen een zaak. Ik zie en ruik meteen wie sjans heeft in een seks club en buiten een seks club, en wie niet. Het kan niet zo zijn dat de wingman als een of ander 3e wiel-mongooltje fungeert tijdens het clubben.

Een wingman is een gast die net als de "eerste" man niet saai is, die (objectief!) goed ligt bij een te ontmoeten (groepje) vrouw(en), en die zichzelf tevens prima weet te redden met ze, zonder zichzelf daarbij als een sociaal gehandicapt kneusje te manifesteren. Het kan niet de bedoeling zijn dat als het "eerste" mannentje naar de plee gaat, dat de wingman opeens met ze bek vol tanden komt te staan en zich niet weet te redden met de/het vrouw(en) (groepje), waar du moment mee gechit-chat en gechilled wordt. Als je terugkomt van de plee dan weet je of je een goede wingman hebt door te bekijken of de damens van dit vrouwengroepje nog net zo lief en enthousiast waren als voordat je ging pissen.

Een wingman moet grappig zijn, cool zijn, goed gemanierd zijn, charmant zijn, vrouwen kunnen laten lachen, ze op hun gemak stellen, genereus zijn, door charisma en looks (op gelijke hoogte als de "eerste" man) iedereen in de ruimte weten te betoveren (mannen en vrouwen). Andere mannen willen ze zijn; vrouwen willen hun pik kluiven.

Een wingman is iemand die niet alleen een grote bek heeft op het forum of tijdens het chinwagging met de "eerste" man, maar werkelijk presteert (of kan presteren) bij de vrouwen op gelijke wijze als de "eerste" man.

Een wingman is niet iemand voor wie je je buiten de (i.c.) seks club zou schamen omdat hij zulke matige gammele looks heeft; voor wie je je niet zou schamen om hem kennis te laten maken met zijn eigen prive vriendenclub; iemand die je wellicht ook buiten de seks clubs ziet en contact mee blijft onderhouden buiten de context van contactmogelijkheden via dit forum. Iemand voor wiens welbevinden je je oprecht intereseert als hij geen tijd/zin meer heeft om te clubben.

Een wingman behoort geen tweede viool te spelen.

Zeker niet een Badslippert!!!!

Sinds ik immers het onderstaande bericht uit juni 2011 van hem heb gelezen, is Badslippert voor mij een begrip geworden en hoog op mijn waarderingsladder komen te staan.

Geen tweede viool-guy, die Badslippert.

Ik hoop dat het niet alleen spierballentaal zou zijn geweest als de situatie was voorgekomen, en dat hij daadwerkelijk alsdan zo ad rem zou zijn geweest,
maar daar ga ik maar van uit!!!! De wingman (pussy-ass meeloper) van de profielschets in de eerste post, zou dit niet zo hebben kunnen oplossen op deze "a-wijze".

Iedereen die Lisaatje kent, kan zich deze situatie immers zeer levendig voorstellen.


Zoals ook in het algemene GT draadje was opgemerkt heeft Lisa een nieuw kapsel, wat haar zeker niet slecht staat. Desondanks leek ze gisteren niet echt druk bezet. Ergens jammer voor haar, omdat ze enerzijds een 'stunner' is, anderzijds er ook echt werk van weet te maken op de kamer.

Maar goed, ze moet het ook een beetje bij haar zelf zoeken - zo kwam ze gisteren buiten op een bankje precies naast mij zitten, maar weet het voor elkaar te krijgen mij daarbij niet aan te kijken noch een woord te zeggen. Als je erover nadenkt is dat best knap, je moet namelijk heel wat menselijke instincten en sociale conventies onderdrukken! En dat terwijl ik in de afgelopen jaren toch zo'n 10 keer met haar heb gekamerd. Ik ben zeker geen GFE fanaat, maar stel, net als ieder normaal mens, een blik of een lach wel op prijs. Op dat moment had ik vervolgens ook geen zin meer met haar te babbelen...

Efin - ik zal in de toekomst vast nog eens met haar kameren, maar dat zal eerder het gevolg zijn van een gebrek aan andere meiden dan dat zij daar aktief een rol in heeft.


Jongen, dat is toch alleen maar lachwekkend. Wat had ik graag op jouw plek gezeten om deze mevrouw uit haar tent te lokken. Je hebt zelf toch ook een mond om te praten.
BS: "Hallo Lisa, was sitzt dein Haar Nett. Neue Frisur?"
Lisa: "Ja"
BS: Darf ich dich etwas zu trinken anbieten, Lisa?"
Lisa: "Nein"
BS: "Wie ist deine Tag bis jetzt?"
Lisa: "Scheisse"
BS: "Ach, dass tut mir Leit"
BS: "Ich bin immer fasciniert durch deine Tätuierung. Der Mann oder die Frau die das gemacht hat muss eine sehr fest Hand gehabt haben und nicht sehr nervös gewesen sein"
Lisa: "Wieso"
BS: "Ich meine, zo zwischen deine sehr schöne Busen"
Lisa: ". . .Pfffff "
BS: "Liebe Lisa du redest mir wirder die Ohren vom Kopf bemerke ich. Ich dürf es fast nicht zu fragen aber willst du mir einen Blasen? Das machts du so gut. Du bist die Blasekönigin von dieser Fick-Bungalow habe ich mir erzählen lassen. Ich habe immer schwierigkeiten mit abspritzen aber so eine Profi wie du schafs das."
Lisa: "Aber natürlich meine Schatzi. Ich bin Weltmeister blasen hier in Golden Time. Wenn ich dich blase spritzt du wie die Krimmeler Wasserfälle. Und weis du, ich werde dich mahl etwas zuvertrauen. Du bist so eine tollen Mann, ganz net. Der Netzte Mann von ganz Golden Time. Viel sympatischer dann al die andere Biersaufende Hangbauchschweiner von Männer die mir nur blöd anglotzen. Immer wenn ich dich in Golden Time sehe hoffe ich dass ich deinen Schwanz mahl wieder blasen kan denn für Geld mache ich alles, meine liebe Schatzi. Nur der riesen Schwanz von Ketserr lass ich an meine Nase vorbei gehen."
BS: "Mann, Lisa kanns du reden? Ich dachte immer du wärst eine Eiskonein. Eine art von Külschranke"
Lisa: "Falsch. Ich hab dir doch gesagt. Wenn ich Geld rieche mit meine nach oben stehende Nase mache ich alles. Wofür bin ich anders hier?"
BS: "Ach Lisa, ich erinnere mich plötzlich das meine Kohle auf sind und ich pleite bin. Kanst du mir auch eine auf der Pump (op de pof) Blasen?"
Lisa: "Du unverschämter Bauerntrottel. Weis du nicht das ich DIE LISA bin, die Königin von Golden Time?"
BS: "Ha ha, und ich bin DER BADELATSCHE der Psycho-Bull von Golden Time, viel spass noch und bis nächstes mahl!"

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2702-Lisa-%28Duitse%29&p=219572#post219572

SFL
19 januari 2013, 09:49
Niet zo serieus Cuties... Het is maar voor te lachen hoor. Een klucht, een spel dat we spelen.... Als ik samen in de club ben met mijn andere ijsberenvrienden dan lopen de zaken zo totaal niet, hoor. In dat geval ben ik vaak de derde wiel mongool en neem ik zelf genoegen met de minderbedeelde mokkels, terwijl de anderen er met de knapste vandoor gaan. Volgens mij overschat je me zelfs nog... En onderschat je Badslippers en andere ijsberen nog te veel.

Zedd
19 januari 2013, 13:51
Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander. Om het verschil tussen het gezegde en het bedoelde uit te drukken, kan de ironie gebruik maken van verschillende andere stijlfiguren, zoals sarcasme en understatement. :rolleyes:

Badslippers
19 januari 2013, 17:24
Ja, je moet die geflipte Cuties een beetje kennen. Dankzij diepgaande en grensoverschrijdende e-mail wisseling weet ik dat deze Dr. Jekyll annex Mr. Hyde vele gezichten heeft. Van ronduit schunnig en tegennatuurlijk tot poeslief.
En zoals Zedd al opmerkt, stijlfiguren zijn alleen weggelegd voor de gelouterde verstaander. Dat neemt niet weg dat Cuties een punt heeft. Een "Wingman" dient geen mietje te zijn, geen "Fagot" die van ter voren de behaarde reet van de Master-Bull gaat "Waxen" zodat de wijven zich ook aan zijn gat willen vergrijpen. Een "Wingman" moet echter wel een kameleon zijn. Hij moet telkens weer van kleur en hoedanigheid kunnen veranderen. De ene keer zal hij (gespeeld) onderdanig zijn en de andere keer een (ge-acteerde) macho zijn. En als Vita voor je neus verschijnt kun je alleen maar smeken en hopen dat je trouwe "Wingman" BS uit het niets opdoemt en bij je in de buurt is want als deze Oekraïnse sloopkogel het op je gemunt heeft is er slechts één persoon die haar kan stoppen. Niet met brute kracht maar met zijn flirterige en innemende glimlach weet hij deze vamp altijd weer in te pakken en tot bedaren te brengen.

sofaking
19 januari 2013, 17:47
Ja, je moet die geflipte Cuties een beetje kennen. Dankzij diepgaande en grensoverschrijdende e-mail wisseling weet ik dat deze Dr. Jekyll annex Mr. Hyde vele gezichten heeft. Van ronduit schunnig en tegennatuurlijk tot poeslief.
En zoals Zedd al opmerkt, stijlfiguren zijn alleen weggelegd voor de gelouterde verstaander. Dat neemt niet weg dat Cuties een punt heeft. Een "Wingman" dient geen mietje te zijn, geen "Fagot" die van ter voren de behaarde reet van de Master-Bull gaat "Waxen" zodat de wijven zich ook aan zijn gat willen vergrijpen. Een "Wingman" moet echter wel een kameleon zijn. Hij moet telkens weer van kleur en hoedanigheid kunnen veranderen. De ene keer zal hij (gespeeld) onderdanig zijn en de andere keer een (ge-acteerde) macho zijn. En als Vita voor je neus verschijnt kun je alleen maar smeken en hopen dat je trouwe "Wingman" BS uit het niets opdoemt en bij je in de buurt is want als deze Oekraïnse sloopkogel het op je gemunt heeft is er slechts één persoon die haar kan stoppen. Niet met brute kracht maar met zijn flirterige en innemende glimlach weet hij deze vamp altijd weer in te pakken en tot bedaren te brengen.
Is die Vita eigenlijk nog actief ? Ik heb met haar kennis gemaakt in YY. Was wat raar eerst, maar de seks was wel lekker. Misschien moet ik ook wel een wingman zoeken, maar dan een Sherlock Holmes type die al die verdwenen DVP's weer opspoort.

Badslippers
19 januari 2013, 18:11
Is die Vita eigenlijk nog actief ? Ik heb met haar kennis gemaakt in YY. Was wat raar eerst, maar de seks was wel lekker. Misschien moet ik ook wel een wingman zoeken, maar dan een Sherlock Holmes type die al die verdwenen DVP's weer opspoort.

Ha ha, ja dat zou een goed idee zijn. Misschien toch eens zo'n "Track and Trace" systeem onder de huid schieten. Mijn laatste contacten met haar dateren toch al zo'n 2 maanden geleden. Ik geloof dat Pic 1 haar nog eens heeft gezien in "Magnum" maar dat is ook weer een poos geleden.