PDA

Volledige versie bekijken : Columbia basis Saunaclub concept???



Costana
15 januari 2013, 15:17
Weetje : Raar verhaal werd me verteld door een Duitse stammgast waarmee ik in gesprek kwam in de sauna.Hij vertelde me dat het Duitse saunaconcept oorspronkelijk vanuit Colombia komt.Blijkbaar is Colombia vergeven van zulke clubs en zou prostitutie er ook volkomen legaal zijn...i do not know.


Grtz,Dolfie


Dolf

Ben deze zomer in Colombia geweest: Medellin, Cartagena & Bogota.

Reclame voor dergelijke clubs: niet gezien
Openbare prostitutie: niet gezien
Werd er reclame rond prostitutie (via taxi's e.d.) gemaakt: zelden, 1 hotelreceptionist begon er zelf over.
We zijn deze club gaan bekijken en er werd gestript en uitgezopen.....
Dit was Medellin.

Cartagena:
2 bars bezocht, die weliswaar nokvol zaten van de vrouwen, waar de prostituee's zich ophouden.
Itt de rest van Colombia liepen er hier wel lekkere vrouwen rond.
Maar saunaclubgedoe ? Neen in de verste verte niet gezien, een emmer water aan de ramen komt nog dichter bij het saunaclubconcept.
Tenzij die clubs verstopt liggen in de jungle maar of ze dan rendabel zijn.....

Sphinx
15 januari 2013, 18:06
Deze racebeer denkt dat die Duitser een paar landen door elkaar haalt op het Zuid-Amerikaanse continent. Brazilië lijkt aannemelijker, Argentinië ook (genoeg berichten over Brazilië in de buitenland-hoek en dan zijn er ook der lickmeister en Ricardo's belevenissen in Argentinië van paar jaar terug)

T&A Addict
15 januari 2013, 19:34
Misschien bedoelt hij de Dominicaanse Republiek. Daar is prostitutie legaal en heb je luxe bordelen, wie weet zelfs met sauna en masseur.

SFL
4 februari 2013, 11:30
Colombiaanse sekswerksters wijken vaak uit naar andere landen... in Panama bv, daar krioelt het van de Colombiana's.

bosbeer
4 februari 2013, 12:05
Als je daar een beetje de bossen ingaat heb je kans Tanja tegen te komen. Die wil ook weleens een beurt van een frisse vent ipv al die stinkende guerilla's.