PDA

Volledige versie bekijken : Emilia (Rumänien)

Willi69
15 januari 2013, 20:08
2 neue Damen beide etwa 25j, 1 mal kurz blond und 1 mal lange schwarze Haren Deutschland/Rusland (??).
=>

Name: Emilia
Haarfarbe/-länge: braun, lang, meist als Pferdeschwanz gebunden
Größe: 184 cm
Figur: schlank, B-Cup, elegante Erscheinung
Herkunft/Sprache: Rumänien, englisch
Tattoos/Piercings: ---
Service: keine Zungenküsse, keine Extras
Sonstiges: ist zusammen mit einer blonden Freundin im PHG
Lebenslauf: hat vorher kurz im Yin Yang (http://www.yinyang.nl), Roermond gearbeitet

Die Erfahrungen der Eisbären (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=297530#post297530) und die Erkenntnisse der Thekenfrauen waren nicht sehr gut :rolleyes:, dennoch habe ich Emilia gebucht. FO war problemlos möglich, FT oder andere Extras dagegen nicht :redface:. Insgesamt besser als erwartet, kein Flop, aber wohl auch keine Wiederholung.

Knabbel
16 januari 2013, 10:36
=>Sonstiges: ist zusammen mit einer blonden Freundin im PHG

Gisteren in Planet Happy Garden uitgebreid gesproken met een geblondeerde Sonja/Sonia uit Roemenië, die binnen was komen waaien met een vriendin. De Roemeense Sonia die ik sprak was voorzien van kort gestyled blond kapsel model Eva Jinek, 28 en woonachtig in Italië en voorheen gewerkt in Fungarden evenals haar vriendin Emma, 25 jaar, donker lang haar en 1.82 mtr.

Bovengenoemde dame heb ik ook liggen knallen toen ze net in PHG was. Ze noemde zich toen (nog) Emma, maar dat is dus kennelijk gewijzigd in Emilia. Fraaie dame om te zien en je kunt ook fatsoenlijk converseren met haar. Helaas niet eentje die de verlangde illusie volledig biedt. Ze gaf ook voordien eerlijkheidshalve aan weinig plezier in haar werk te beleven, maar dit meer als een noodzakelijk kwaad te zien. Ze blijft vriendelijk en correct op de kamer en heb ook zeker een aangename tijd met haar gehad, maar de rem staat en blijft erop. Helaas dus niet meer dan een middelmatige sessie in mijn geval.

Zowel zij als haar blonde vriendin (Sonia) zien er niet bepaald Roemeens uit, lijken eerder Russische uiterlijk trekjes te hebben. Sonia staat hieronder beschreven:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27960-Sonja-of-Sonia-(Roemeense)-ex-H7

The Joker
16 januari 2013, 21:06
Een aantal weken terug ook geprobeerd te kameren met deze lange meid.
Helaas zat ze er erg ongeinteresseerd bij en leek het er idd niet op dat dit haar nieuwe carriere ging worden, dus niet gekamerd.
Vanavond was het erg rustig en waagde ik nog maar een kans bij gebrek aan een goede line up was zij naar mijn smaak de leukste dame.
Eind van de maand vertrekt ze weer naar huis, geen idee of ze ooit nog terug zal komen.
Overigens nu wel een goede kamer met haar gehad, dus de dag was weer gered...

Big30
7 september 2013, 08:49
Mijsbeer was gisteren in de wolken na een sessie met deze dame en vertelde verder dat Emilia een "nichtje" had meegenomen die gisteren haar eerste dag in PHG had. Waar Emilia lang te noemen is geldt voor haar nichtje (type Girl Next Door, 19-21j, half lang zwart haar) meer dat ze niet zo groot is. Naam is me ontschoten.

Rheinschwimmer
8 september 2013, 10:03
Mijsber = Onkel Marco???